Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2004, 21:48
Dinootje
Dinootje is offline
ja rare titel..

mijn ex en ik zijn nu al een hele tijd uit elkaar. En gaan zo opzich wel gewoon met elkaar om. Nu waren we aan het praten en hij bracht mij met de auto naar huis.

een gegeven moment moest hij plassen.. Ja weet wildplassen is verboden Naja goed. Toen kwam hij terug en zei iets wat sloeg op ik heb zin in sex en wel nu hier met jou.

Heb hem daar duidelijk gemaakt dat ik zo niet ben en dat zo ook niet wil, omdat ik niet weer hoop wil krijgen..
Nu hebben we weer gepraat, en hij bleef proberen.. Na een tijd je kunt het wel raden..

Ik weet nu niet of ik er spijt van moet hebben en hem niet meer moet zien, of dat er wel weer een kansje is, of dat ik alleen maar als speeltje ben gebruikt..


hoe moet ik hier nu mee omgaan, als ik me ex morgen weer zie ?
__________________
wat moet ik met mij zelf, als ik met andere niet kan omgaan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2004, 21:53
Silvie
Avatar van Silvie
Silvie is offline
Goed met hem praten. En zeggen hoe jij je er bij voelt. En als het blijkt dat het voor hem 'even' leuk was dan weet je genoeg; laten gaan. Want anders krijg je er alleen maar verdriet van.

Maar als hij ook weer gevoelens heeft voor jou en het was meer dan 'eventjes' sex hebben, dan moet je daar gewoon goed over praten en misschien komt het dan wel weer goed.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 21:54
Verwijderd
been there done that en ook absoluut niet trots op. Vraag aan de gemiddelde jongen waarom een jongen dat doet: voor de sex! Lekker makkelijk natuurlijk, want je ex is vertrouwd en die zal vast nog wel willen. Ik heb het idee dat jongens er ook niet altijd bij stil staan dat zoiets nogal pijnlijk kan zijn voor een meisje achteraf. Op dat moment hoop je inderdaad dat je nog een kans zult krijgen op deze manier, maar de realiteit wijst toch uit dat dit 9 van de 10 keer niet zo is.

Als ik jou was zou ik proberen (met een dikke nadruk op proberen, want het is natuurlijk lastig) om het te zien als een eenmalig iets. benader je ex ook op deze manier zodat hij je niet nog een keer in deze positie zal zetten zolang hij zelf nog niet weet wat hij wil!

sterkte!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 21:56
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 21-09-2004 @ 22:54 :
been there done that en ook absoluut niet trots op. Vraag aan de gemiddelde jongen waarom een jongen dat doet: voor de sex! Lekker makkelijk natuurlijk, want je ex is vertrouwd en die zal vast nog wel willen. Ik heb het idee dat jongens er ook niet altijd bij stil staan dat zoiets nogal pijnlijk kan zijn voor een meisje achteraf.
Wat een onzin. De jongen in kwestie heeft toch aangegeven dat het alleen maar om de seks ging. Dat gezeik van vrouwen achteraf ook altijd...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 22:10
Verwijderd
dat zeg ik: het gaat om de seks...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 22:37
Verwijderd
Hij zegt dat hij je alleen wou neuken en dan nog vraag je je af of hij iets serieus wil?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 21-09-2004 @ 22:56 :
Wat een onzin. De jongen in kwestie heeft toch aangegeven dat het alleen maar om de seks ging. Dat gezeik van vrouwen achteraf ook altijd...
Meen je dat nu?
Ze krijgt toch weer hoop als hij iets probeert en kan zich amper voorstellen dat hij er niets bij voelt, gewoon omdat ze een relatie hebben gehad en die gevoelens en herinneringen natuurlijk enigszins terugkomen als ze weer sex hebben, ookal was ze er al overheen.

Als het gewoon zomaar een jongen was geweest die zei van "ik wil nu sex met je", tsja, dan was het duidelijk.. maar het gaat om haar ex. En voor ons is het nu wel duidelijk, maar voor haar niet, omdat ze in die situatie zit.. dan komen de gevoelens weer terug en krijgt ze weer hoop.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 21-09-2004 @ 23:45 :
Meen je dat nu?
Ze krijgt toch weer hoop als hij iets probeert en kan zich amper voorstellen dat hij er niets bij voelt, gewoon omdat ze een relatie hebben gehad en die gevoelens.... etc
Heel veel mannen/jongens zijn daar schijnbaar snel overheen en hebben geen gevoel in hun donder. Of durven het niet teuiten omdat ze er niet mee om kunnen gaan. Simpel. Ik generaliseer niet want ik ken er genoeg die niet zo zijn, maar het is wel degelijk in procenten meer als bij ons (of in dat geval; minder).
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 03:11
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Tja, ik heb gehad dat ik nog verliefd was op meisje (ex) en dat zei dat ook nog was, maar dat relatie toch uit was (ja, dat kan!). Toen voelden we ons allebei nog steeds aangetrokken tot elkaar. Maar hebben toch niks gedaan
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 08:02
Verwijderd
Als jij niet wilt dan gebeurd het niet toch?
Ik heb ook seks gehad met mijn ex. Heel vaak. Maar toen het de eerste keer gebeurde was het vlak nadat het uit was. Toen heb ik hem gevraagd waarom hij nou seks met mij had gehad. Of het alleen maar voor de lust was of niet.
Hij was ook een beetje 'boos' op zichzelf nadat we seks hadden gehad de eerste keer, want hij wist dat ik in de war was.
Ik heb dit allemaal van me af kunnen zitten en als ik nu seks met hem heb denk ik niet meer: ik krijg je terug, of weet ik veel wat.
Nu geniet ik gewoon van het moment dat ik bij hem ben, geen seks of wel seks, en dat is dat.

Persoonlijk denk ik dat hij je niet meer terug wilt, maar dat antwoord zal je alleen van hem met zekerheid krijgen. Ga bij jezelf na wat je wilt. Wil je gewoon nog seks met hem of alleen als er nog een kans mocht zijn. Of wil je helemaal geen seks met hem.
Succes!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 08:15
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Je moet bij jezelf denk ik nagaan wat je nog van hem wilt. Denk jij dat je wilt dat hij weer bij je terugkomt, dan moet je het niet meer doen. Je doet jezelf er dan namelijk alleen maar onnodig pijn mee. Maar als je toch ook niet meer echt verliefd op hem bent, dan kan het je het natuurlijk wel nog doen.
Je moet er met hem dan over praten, wat het voor je betekende. En eventueel vragen hoe hij er over denkt, waarom hij het wilde. En als je het niet meer wilt, moet je het hem dat gewoon goed duideljk maken.
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 08:19
Snuitermans
Snuitermans is offline
Seks met een ex Zolang het van beide kanten slechts om seks gaat.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 09:21
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-09-2004 @ 23:37 :
Hij zegt dat hij je alleen wou neuken en dan nog vraag je je af of hij iets serieus wil?
idd. hij was toch echt duidelijk. Bovendien wilde jij het blijkbaar ook, want uit je bericht maak ik niet op dat het tegen je zin in gebeurde (je hebt toch toegegeven). Dan is er imo geen sprake van 'gebruikt zijn'.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Dinootje schreef op 21-09-2004 @ 22:48 :
(...)

Heb hem daar duidelijk gemaakt dat ik zo niet ben en dat zo ook niet wil, omdat ik niet weer hoop wil krijgen..
Nu hebben we weer gepraat, en hij bleef proberen.. Na een tijd je kunt het wel raden..
Haha, je bent niet zo maar je laat je er wel tot overhalen als hij maar lang genoeg blijft aandringen. Lekker principiëel ben jij. Sletje
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 22-09-2004 @ 10:21 :
Bovendien wilde jij het blijkbaar ook, want uit je bericht maak ik niet op dat het tegen je zin in gebeurde (je hebt toch toegegeven). Dan is er imo geen sprake van 'gebruikt zijn'.
Er kan best sprake zijn van "gebruikt zijn". Stel dat hij niets meer voor haar voelt en dat ook heel goed weet. Maar dat hij ineens zó'n zin in sex kreeg, dat ie dacht: laat ik eens kijken of ik haar zo ver kan krijgen. Eerst zei ze "nee", ze zei al dat ze dan misschien weer hoop zou krijgen. (dat staat er nl) Vervolgens boeit hem dat niet, want hij blijft aandringen. (staat er ook). Dan heeft hij dus misbruik gemaakt van haar gevoelens, hij wist bovendien dat ze het eigenlijk niet wou en dat ze weer hoop zou krijgen, dus heeft hij haar gebruikt. Met een beetje respect was hij na de eerste "nee" al opgehouden met aandringen, toch?

De enige mogelijkheid dat hij haar niet gebruikt heeft is dat hij toch nog gevoelens voor haar heeft, of dat zij er geen gevoelens bij had en het wél wou. Maar dat maak ik er niet uit op, want ze is in de war gemaakt en voelde er duidelijk wat bij.
Bovendien gebeurde het in feite wel tegen haar zin, wanneer het hem echt alleen maar om de sex ging. Denk ik.

Ik vind dus niet dat je zo simpel kunt zeggen van "jij deed toch ook mee? Klaar." Dat is de enige reden dat ik dit stukje typ, ik vind het nogal bot/kort door de bocht om zoiets te stellen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 10:07
Verwijderd
Nou, ik neem in elk geval wel aan dat ze niet verkracht is. Dan zou het topic wel op Psychologie hebben gestaan. Of je kunt spreken van 'gebruiken' als iemand zich laat ompraten is natuurlijk puur een kwestie van opvatting. Ik vind wel dat je een eigen verantwoordelijkheid moet aannemen bij mensen. Ze is eenentwintig, geen kleuter meer dus kan als het goed is wel voor zichzelf bepalen wat ze wil en wat niet. En als ze dan besluit om toe te geven aan een kerel en ze zich daar nu klote over voelt, tsja. Beschouw het maar als een leermoment en een aansporing om toch echt eens een ruggegraat te laten installeren.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 10:15
Verwijderd
Dat is waar. Maar het feit dat iemand zich misschien te makkelijk laat gebruiken maakt het niet ineens tot "niet gebruiken" zeg maar. Op iedere leeftijd kun je gebruikt en gekwetst worden, of je nou 15 of 40 bent.. mensen hebben nou eenmaal momenten van zwakte. Voor de rest is dit iig een goed leermoment voor haar ja, enz.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 10:20
Verwijderd
Nee, maar dat beweer ik ook niet. Ik zeg alleen dat het állerergste geval (ze is ertoe gedwongen) zich niet heeft voorgedaan, maar dat wil niet zeggen dat ze niet anderszins misleid kan zijn. Of dat iemand met haar gevoelens heeft gespeeld. Dat lijkt me namelijk wel waarschijnlijk, aangezien ze er nu zo'n punt van maakt. Als het voor haar ook alleen maar een lekker potje neuken was dan had ze dit topic niet geopend.

Verder is de kans dat je gebruikt wordt natuurlijk op je vijftiende gemiddeld wel groter dan op je veertigste. Iedereen heeft natuurlijk zwakke momenten, maar kindertjes van vijftien zijn gewoon minder ervaren in het leven en het herkennen van momenten waarin je kwetsbaar bent.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-09-2004, 10:26
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 22-09-2004 @ 10:48 :
Eerst zei ze "nee", ze zei al dat ze dan misschien weer hoop zou krijgen. (dat staat er nl) Vervolgens boeit hem dat niet, want hij blijft aandringen. (staat er ook). Dan heeft hij dus misbruik gemaakt van haar gevoelens, hij wist bovendien dat ze het eigenlijk niet wou en dat ze weer hoop zou krijgen, dus heeft hij haar gebruikt. Met een beetje respect was hij na de eerste "nee" al opgehouden met aandringen, toch?
Tuurlijk is een 'nee' op zich wel duidelijk zat en had die jongen kunnen stoppen. Maar als een jongen zegt 'ik heb zin in sex' dan is ie toch overduidelijk in dat er geen verdere gevoelens meespelen. Zij was bang om hoop te krijgen, maar hij was daar heel duidelijk in: gewoon sex!
En als ze dan vervolgens toch instemt (met de wetenschap dat hij alleen sex wil en dat zij hoop zou kunnen krijgen) is het toch wel een beetje eigen schuld.

Kijk, dat je je d'r rot over kan voelen snap ik best, maar ik vind gebruikt een te groot woord. Misschien hebben mensen ook verschillende meningen over het woord gebruiken, zoals Nare Man al zei.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 10:28
Verwijderd
Whaha, respect hebben betekent na de eerste keer ophouden met aandringen, haha

Oh, sorry. Anyhow, het heeft weinig met respect te maken om niet aan te dringen. Het heeft wel met respect te maken om haar keuze te eerbiedingen, dus niet na meerdere afwijzingen ineens lichamelijk opdringerig worden ofzo. Maar gewoonweg vragen...zoals ik al zei, een mens heeft een eigen verantwoordelijkheid. En tenzij de topicstarter onder curatele staat en de geestelijke leeftijd van iemand van twaalf heeft, is het gewoon haar eigen schuld.


Verder: 'gebruiken' betekent in elk geval niet: 'er achteraf spijt van hebben'. Dan zouden er heel wat jongens en meisjes gebruikt zijn op deze wereld.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 22-09-2004 @ 11:26 :

Kijk, dat je je d'r rot over kan voelen snap ik best, maar ik vind gebruikt een te groot woord. Misschien hebben mensen ook verschillende meningen over het woord gebruiken, zoals Nare Man al zei.
Ja kan best. Ik vind zelf dat het (gebruikt of niet) vooral aan de bedoelingen van die jongen ligt, maar dat kun je uit zo'n stukje tekst moeilijk opmaken.

Eigen schuld vind ik iig maar tot op zekere hoogte waar.
Als je vindt dat "gewoon vragen" mag (ik weet ff niet wie het zei), hoe stel je je dan die jongen voor? Ze zegt eerst nee, maar hij vraagt het in al zijn onschuldigheid nog een aantal keer? Nah.. dan wil hij gewoon érg graag sex en doet hij niet erg z'n best om erachter te komen of ze het daadwerkelijk wil en of ze er achteraf spijt van zal krijgen. Niet al teveel gevoelens en respect meer aanwezig dus, t boeit 'm dan niet hoe ze zich achteraf voelt. Terwijl zij er toch een beetje vanuit gaat dat hij op z'n minst iets voelt.

Naja hierna weet ik niet meer hoe ik t moet uitleggen en ga ik mezelf herhalen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 10:46
Verwijderd
Je hoeft er geen spijt van te hebben. Mag wel, dat bepaal je zelf.

Of je hem niet meer moet zien ligt eraan. Hij zil jou waarschijnlijk vooral zien voor de seks; als jij dat ook graag wil, nou, zie hem dan zo veel je wil. Als je dat niet wil, dan kun je 'm alsnog wel zien maar dan zal hij waarschijnlijk toch weer proberen om seks te hebben.

Er is denk ik niet weer een kansje. Anders had hij dat vast wel aangegeven.

Als speeltje gebruikt ben je ook niet. Hij vroeg of je seks wilde, jij stemde er na een tijdje mee in. Je was er zelf bij, nietwaar?

Alleen een beetje zielig dat hij dan bleef aandringen, terwijl je niet wilde, en een beetje dom dat jij ermee instemde, terwijl je niet wilde.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 11:05
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 21-09-2004 @ 23:10 :
dat zeg ik: het gaat om de seks...
Wat zit je dan te zeiken dat "jongens er niet stil bij staan dat het voor een meisje pijnlijk kan zijn"? Dan moeten die meisjes er niet aan beginnen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 11:11
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 21-09-2004 @ 23:45 :
Meen je dat nu?
Ja. Zie ook de posts van Balance en Nare Man. Verder vind ik dat je gruwelijk overdrijft met je gegooi met termen als 'gebruikt' en 'misleid'. Zoals Nare al zei, ze is 21 en ze was er zelf bij en ze heeft een Hollandse mond, dus als ze niet wilde, had ze dat moeten zeggen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 11:21
Verwijderd
"Misleid" heb ik niet gezegd, laat staan mee gegooid, nare man gebruikte dat woord. Maar waarom word je zo ehm.. fel ineens wanneer iemand zegt dat hij rekening met haar gevoelens had kunnen houden?
Waar iedereen er gewoon op antwoord lijk jij er fel tegen te zijn dat de jongen had kunnen bedenken dat hij haar pijn zou doen, waarom?

Edit: ik bedoel: de anderen zeggen gewoon van: hij had er rekening mee kunnen houden.. heeft ie niet gedaan, maar hij heeft haar daarom nog niet gebruikt ofzo.
Maar jij wordt al helemaal fel als iemand (lady-kebiss) alleen maar zegt van "jongens staan daar vaak niet bij stil". Dennis hier onder me zegt het ook al en hij is zelf een jongen.

Laatst gewijzigd op 22-09-2004 om 11:25.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2004, 11:22
Dennis27
Dennis27 is offline
De meeste mannen kunnen nu eenmaal liefde en sex heel goed scheiden. Dus een potje sex zonder allerlei gevoelens is voor een man meestal geen probleem. Voor vrouwen ligt dit anders. Als we dat nu eens onthouden i.p.v er steeds weer over te beginnen...

PS. Het feit dat mannen dus vaak niet stilstaan bij de gevoelens van de vrouw die ze zou kunnen gaan voelen na zo'n actie als dit...tja daar staan we vaak niet bij stil...(simpelweg omdat we geen echte vage gevoelens erna krijgen )
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 11:25
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 22-09-2004 @ 12:21 :
"Misleid" heb ik niet gezegd, laat staan mee gegooid, nare man gebruikte dat woord. Maar waarom word je zo ehm.. fel ineens wanneer iemand zegt dat hij rekening met haar gevoelens had kunnen houden?
Waar iedereen er gewoon op antwoord lijk jij er fel tegen te zijn dat de jongen had kunnen bedenken dat hij haar pijn zou doen, waarom?
Ik ben helemaal niet fel. Ik probeer gewoon iets duidelijk te maken. Kijk, de jongen heeft heel duidelijk aangegeven dat het hem alleen om de sex ging. Het meisje heeft daarin toegestemd. Achteraf heeft ze spijt. Fijn. Kan gebeuren. Maar dan is het dus háár schuld. Niet die van die jongen. Maar dan zijn er dus weer bepaalde mensen (vrouwen) die het tóch weer zo willen draaien dat de jongen toch eventueel misschien een stukje schuld in de schoenen kan worden geschoven. Want "de jongen had wel beter na kunnen denken over of het meisje misschien eventueel ooit eens een keer achteraf spijt zou kunnen krijgen". Dat vind ik wel zo overdreven.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 11:36
Verwijderd
Nah het gaat hier toch niet om mannen tegen vrouwen, het had ook andersom kunnen zijn. Maar het is een feit dat hij gewoon geen rekening hield met haar gevoelens en je kunt toch niet ontkennen dat dat erg lullig is. Ze zei de eerste keer al nee en dat ze hoop zou krijgen als ze weer sex zouden hebben.. dan ben je toch wel enigszins een lul als je dat negeert omdat het je niet boeit of omdat je zo geil bent dat het je niet boeit.
Kijk:
Zij zegt:
"ik wil niet, want als we sex hebben krijg ik weer hoop, enz."
Zij denkt dat dat overkomt als:
"nee, ik wil geen sex met je! tenzij er nog een kansje is dat je me terug wil, dan is het misschien anders.. maar wil je alleen sex dan hoeft het voor mij niet"
Hij dringt aan, enz.. in het midden gelaten wat ie zegt en denkt.. uiteindelijk hebben ze sex.
Zij denkt:
"hij wist dat ik hoop zou krijgen enzo.. als ie dan toch sex met me heeft dan wil hij misschien toch nog wel wat.. en anders heeft ie me gebruikt.. want hij wist hoe ik erover dacht"

Zoiets.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 11:41
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
goed erover praten...heel veel praten... en zeggen dat de manier waarop het nu tussen jullie gaat voor jou genoeg is en je niet meer wilt.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 11:49
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 22-09-2004 @ 12:36 :
Nah het gaat hier toch niet om mannen tegen vrouwen, het had ook andersom kunnen zijn. Maar het is een feit dat hij gewoon geen rekening hield met haar gevoelens en je kunt toch niet ontkennen dat dat erg lullig is. Ze zei de eerste keer al nee en dat ze hoop zou krijgen als ze weer sex zouden hebben.. dan ben je toch wel enigszins een lul als je dat negeert omdat het je niet boeit of omdat je zo geil bent dat het je niet boeit.
Kijk:
Zij zegt:
"ik wil niet, want als we sex hebben krijg ik weer hoop, enz."
Zij denkt dat dat overkomt als:
"nee, ik wil geen sex met je! tenzij er nog een kansje is dat je me terug wil, dan is het misschien anders.. maar wil je alleen sex dan hoeft het voor mij niet"
Hij dringt aan, enz.. in het midden gelaten wat ie zegt en denkt.. uiteindelijk hebben ze sex.
Zij denkt:
"hij wist dat ik hoop zou krijgen enzo.. als ie dan toch sex met me heeft dan wil hij misschien toch nog wel wat.. en anders heeft ie me gebruikt.. want hij wist hoe ik erover dacht"

Zoiets.
Nee. Dit is wel ongelooflijke grote lulkoek. Met alle respect. Sorry. Jij zit er, vanuit de kant van het meisje, allerelei dingen bij te verzinnen die er helemaal niets mee te maken hebben. Jij stelt dat hij een lul is omdat hij bleef aandringen , omdat-ie geil was. Dan gaat dat meisje daarop in, heeft ze achteraf spijt, maar dan is dat de schuld van de jongen, omdat hij bleef aandringen. NEE! De jongen wilde inderdaad alleen maar sex en bleef aandringen, klopt, maar hij heeft dit zelf aangegeven en het meishe wist ervan. Dat maakt hem geen lul. Als dat meisje zich dan nóg allerlei dingen in haar hoofd haalt (waarmee jij haar goed probeert te praten, dan is zij een ngelooflijk naïeve doos.
Jij stelt: de jongen wist hoe het meisje zich erbij voelde en hoe zij erover dacht. NEE! De jongen kan niet in het hoofd van het meisje kijken. Het meisje stemde toe, de jongen dacht: dan is het wel goed. En terecht. Hij is geen psycholoog, hij wilde gewoon even neuken. Het meisje ook. Geen probleem dus.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 12:13
Verwijderd
Ik vind dat je dan juist stelt dat de jongen erg dom is. Ik bedoel: er zijn 2 mogelijkheden, of hij heeft door dat ze er nog hoop bij krijgt en dingen bij zal voelen en als hij er dan nog mee doorgaat is het een eikel.
Of hij heeft het niet door, maar dan stel je dat die jongen erg dom is. Ze zei letterlijk dat ze nog hoop zou krijgen en het geen goed idee vond. Hoe kan zo'n jongen dat nu niet begrijpen? Welk woord begrijpt hij dan niet precies? Snap je wat ik bedoel.. ik kan me niet voorstellen dat hij werkelijk totaal niet inziet waar hij mee bezig is! Het is nooit in hem opgekomen dat z'n ex misschien nog gevoelens krijgt achteraf als hij sex met haar heeft? Ik kan me nl niet voorstellen dat iemand dat niet kan bedenken.

Ik kan best met jou meepraten, maar dat betekent voor mij dat ik die jongen ontzettend zou minachten en zou denken dat hij niet in staat is om na te denken enzo. Maar dat doe ik niet, daar heb ik geen reden voor.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 12:14
Verwijderd
Tsja, vrouwen zijn nu eenmaal vaak mentaal labiel.

Het is niet minder dan logisch dat hij wel een potje wou ketsen, en zij wou het ook dus ik zie het probleem niet. Dat ze er achteraf spijt van heeft, ach.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 22-09-2004 @ 09:02 :
Ik heb dit allemaal van me af kunnen zitten en als ik nu seks met hem heb denk ik niet meer: ik krijg je terug, of weet ik veel wat.
Nu geniet ik gewoon van het moment dat ik bij hem ben, geen seks of wel seks, en dat is dat.
Hier precies hetzelfde. Na een aantal keer had ik zelf ook zoiets van: het is lekker, vertrouwd en als je allebei ongebonden bent, waarom niet?

Denk dat jij duidelijk je grenzen moet stellen en altijd in je achterhoofd moet houden dat het over is tussen jullie. Zo heb ik het mezelf ook duidelijk gemaakt. Ik claimde hem nog steeds (hopelijk nu niet meer, voor mijn gevoel in ieder geval niet), en dat werkte ook hem tegen. Jij staat er niet 100% achter, doe het niet, en laat jezelf niet overhalen en steeds maar weer kwetsen!

En als je hem ziet kan je wel om duidelijkheid vragen..Succes
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 14:03
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
hooi dinospeeltje
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 14:11
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 21-09-2004 @ 22:56 :
Wat een onzin. De jongen in kwestie heeft toch aangegeven dat het alleen maar om de seks ging. Dat gezeik van vrouwen achteraf ook altijd...
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 16:04
Dinootje
Dinootje is offline
Op de eerste plaats ben ik geen slet.. En zeker ook geen speeltje.

Ik kan het hele verhaal wel gaan vertellen, het kwam er opneer dat hij wel nog gevoelens voor me heeft.. En dat hij het allemaal niet weet. Daarop heb ik dat dus verteld van mijn gevoelens en hoop.

ik zeg niet dat ik der spijt van heb, weet niet waar jullie dat lezen? Ik weet alleen niet of ik der spijt van moet hebben.
Wat ik bedoelde dat hij me heeft gebruikt.. Is het puur om de lusten geweest of zit er meer achter?

Ik snap wel dat er zo gereageerd wordt met je bent zelf dom bla bla bla.. Begrijp ik wel. En ik was er ook zelf bij dat ook..
Het punt is gewoon dat ik geen idee heb hoe ik hier mee moet omgaan en heb daarom dus ook niets aan die verwijten vanje bent een slet en dom , en weet k wat nog meer.
__________________
wat moet ik met mij zelf, als ik met andere niet kan omgaan
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-09-2004, 16:12
Verwijderd
suf hoor... hij gebruikt je... als de seks goed is dan ga je ermee door waarom niet? maar als je bang bent dat je verliefd wordt dan moet je het niet doen, of wel, maar altijd wel goed onthouden dat hij je niet wil succes
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 16:18
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
Snuitje goes .. schreef op 22-09-2004 @ 09:19 :
Seks met een ex Zolang het van beide kanten slechts om seks gaat.
Juist
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 17:32
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Goed gedaan meid...
Maar goed, ff ter zake, je moet het gewoon met hem er over hebben hoe hij nou jullie verstandshouding ziet en hoe jij hem ziet. Wat je hier bij voelt is heel belangrijk. Weer iets vast? Alleen sex (zelf denk ik dat hij daar alleen op uit was)? Is hij nog verliefd? Of toch helemaal niets?
Dit kun je alleen maar weten als je het goed met elkaar bespreekt. Vertel elkaar wat jullie nou écht willen en voelen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Dinootje schreef op 22-09-2004 @ 17:04 :

Wat ik bedoelde dat hij me heeft gebruikt.. Is het puur om de lusten geweest of zit er meer achter?
Ja precies. En het blijkt dus dat hij er ook wat bij voelde, da's alleen maar mooi.. maar ook verwarrend natuurlijk, want wat moet je dan, als je allebei wat voelt.. en tis toch uit..
Succes iig..
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 20:37
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 22-09-2004 @ 13:13 :
Ik vind dat je dan juist stelt dat de jongen erg dom is. Ik bedoel: er zijn 2 mogelijkheden, of hij heeft door dat ze er nog hoop bij krijgt en dingen bij zal voelen en als hij er dan nog mee doorgaat is het een eikel.
Of hij heeft het niet door, maar dan stel je dat die jongen erg dom is. Ze zei letterlijk dat ze nog hoop zou krijgen en het geen goed idee vond. Hoe kan zo'n jongen dat nu niet begrijpen? Welk woord begrijpt hij dan niet precies? Snap je wat ik bedoel.. ik kan me niet voorstellen dat hij werkelijk totaal niet inziet waar hij mee bezig is! Het is nooit in hem opgekomen dat z'n ex misschien nog gevoelens krijgt achteraf als hij sex met haar heeft? Ik kan me nl niet voorstellen dat iemand dat niet kan bedenken.

Ik kan best met jou meepraten, maar dat betekent voor mij dat ik die jongen ontzettend zou minachten en zou denken dat hij niet in staat is om na te denken enzo. Maar dat doe ik niet, daar heb ik geen reden voor.
Je legt m'n hele verhaal weer verkeerd uit. Ik ga er dan ook verder niet meer op in, aangezien jij toch al besloten hebt dat de jongen weer de ongevoelige klootzak is en het meisje het arme, verwarde, hulpeloze en gebruikte slachtoffer... en dat er no way in the world is dat ik jou kan overtuigen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie sex met me ex
Rachelll
20 07-09-2010 19:10
Liefde & Relatie Gezeik met je ex..
KiMZz
24 30-12-2004 16:33
Seksualiteit Sex met je ex, goed bevallen of niet?
alanis
72 24-08-2004 16:08
Seksualiteit sex met je ex??? kan dat???
marieke_gekkie
42 09-05-2004 23:40
Seksualiteit Sex met mijn ex|
PinkyLove
21 23-01-2004 14:33
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 14:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50.