Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2005, 14:29
noewkie
noewkie is offline
Ik zit met iets. Het is niet echt een probleem ik weet alleen niet goed wat het betekend en wat ik ermee aan moet.

Ik heb al 2 en een half jaar verkering met mijn vriendje en ik ben nog super verliefd. Ik ben er op dit moment ook van overtuigd dat ik met hem oud zal worden.

Nu reis ik alleen sochtends altijd met de bus, en in die bus zit een laat ik het zo zeggen erg aantrekkelijk meisje. Sinds een paar weken hebben we steeds oog contact en ik krijg direct vlinders in mn buik al ik haar zie. gisteren is eht zelfs zo ve gekomen dat we hebben staan kletsen over van alles en nog wat.

Ik weet alleen niet wat die vlinders in mn buik willen. Is het verliefdheid, (val ik dus ook op meisjes) Of is het een fase en vindt ik ahar gwoon vooral erg aardig.

Ik weet het nu gwoon niet meer.
Wie kan mij helpen (heeft een tip ofzow, of ook zoeits mee gemaakt)??????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2005, 14:36
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
hmz..nie meegemaakt..
maar misschien dat je haar gewoon knap of leuk vind maar niet op een verliefde manier......
ik weet het niet....
denk je ook aan haar dan als je niet in de bus zit?
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 14:41
noewkie
noewkie is offline
uhm jah omdak ik niet weet wat ik ermee moet loop ik de hele tijd emt haar in mn hoofd.

das het vervelende als het nou alleen was als ik haar zag dan stapte ik gwoon op een andere bus.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 14:51
Lane
Avatar van Lane
Lane is offline
Ik heb het zelf ook meegemaakt, maar dan dat mijn vriendje iemand anders leuk vond. Dat is echt heel erg, dus pas op met wat je doet.

Ik zou erachter proberen te komen wat ik voor diegene voel, maar hou het wel binnen de grenzen. Kun je er niet met je vriend over praten? Dat je ergens mee zit, en dat je niet weet wat je moet doen? Dat is wel het eerlijkst, of het verstandig is weet ik niet.

Wat zijn je gevoelens over je vriend dan? Is de verliefdheid aan het afnemen nu je dat andere meisje in de bus ziet?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 14:53
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
heb dat ok gehad en was toch beetje verliefdheid... als je er verder geen aandacht aan besteed gaat het wel over.. duurt een tijdje, maar als je het er voor over hebt
zelf vond ik het trouwens heel erg eng, ik wist niet wat ik voelde, maar ik voelde wel iets.. ik voelde me trouwens ok heel erg schuldig tegenover mijn vriend wat achteraf helemaal niet had gehoeven...
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 14:54
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Als je vlinders hebt en de hele tijd aan haar denkt lijkt het me duidelijk dat je verliefd bent.

En ik weet niet, ik krijg er altijd een beetje een raar idee bij als mensen zeggen dat ze na twee jaar nog zóóó stapelverliefd zijn op hun vriend....
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 14:58
noewkie
noewkie is offline
met zo verliefd bedoel ik dat ik ngo steeds sterke gevoelens heb voor mn vriend en dat deze dus ook niet aan het afnemen zijn maar nog steeds stukje bij beetje sterker worden.

Mischien is het wel een idee om het er met mn vriend over te hebben.

En jah ik vindt het ook dood eng omdat ik niet weet wat het nu presies is.
Ik hoop dat het een bevlieging is en ik ga er denk ik wat minder aandacht aan besteden.

naja bedankt voor de tips in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 17:08
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Na 2 jaar kun je idd nog helemaal hoteldebotel zijn van iemand. De gevoelens zijn alleen iets sterker geworden, maar verliefd zijn kan dan nog wel degelijk!

Ik weet niet of je echt verliefd bent. Na 2,5 jaar verkering raakt soms de sleur er een beetje in, ook al ben je nog steeds super verliefd. Probeer veel leuke dingen met je vriend te ondernemen en kijk dan eens of je ,als je samen met je vriend bent, nog steeds zoveel aan dat ene meisje denkt...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 19:21
Verwijderd
Het betekent twee dingen:
1. De verliefdheid is aan het wegebben. Dat is een natuurlijk proces, waar je niets aan kunt doen. Hoe graag je ook je hele leven bij hem wil blijven.
2. Je kunt de tegenwoordige tijd niet vervoegen en moet dus terug naar de basisschool.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 20:00
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-04-2005 @ 20:21 :
Het betekent twee dingen:
1. De verliefdheid is aan het wegebben. Dat is een natuurlijk proces, waar je niets aan kunt doen. Hoe graag je ook je hele leven bij hem wil blijven.
2. Je kunt de tegenwoordige tijd niet vervoegen en moet dus terug naar de basisschool.
flauw hoor

3. misschien mis je een goede vriendin (omdat je al dik 2 jaar met je vriend hebt is het contact tussen vroegere vriendinnen verwaterd?)
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 00:35
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
misshcien bi? maar niks aan de hand, bi is hip tegenwoordig
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 12:52
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik heb nooit vlinders in mijn buik gehad van meisjes, maar wel heel erg meisjes leuk gevonden en tegen opgekeken, althans dat doe ik nog steeds wel. Als ik dan met zo iemand in contact kom, dan kan ik me heel erg goed voelen daarna, maar ik ben er van overtuigd dat ik echt geen bi ben. Dusz, misschien is het wel gewoon vriendschappelijk of gewoon een heel blij gevoel dat je met zo iemand in contact kan komen ofzo .
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 22:03
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Als je zeker weet dat je nog steeds sterke gevoelens voor je vriend koestert, zie ik niet zo'n probleem.
En het kan best zijn dat je voor bijvoorbeeld 20 procent lesbisch bent, waardoor je af en toe kriebels krijgt wanneer je een heel erg knap meisje ziet. Omdat je haar vaker ziet, begin je op te merken dat je steeds die kriebels bij haar krijgt, maar in feite zou dat dan alleen zijn omdat je beseft dat ze aantrekkelijk is.
'T is maar een suggestie.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 15:37
noewkie
noewkie is offline
Nou ik heb het er met mn vriend over gehad en hij was niet een geschokt.
Hij vertelde datie het al aan zag komen. Ik ben altijd erg open over hoe ik over bepaalde zaken denk. Ik had namenlijk al een paar keer eerder gezegd dat ik wel een kans zag, dat ik ook verliefd zou kunnen worden op meisjes.

Ik was vooral voor mezelf nog niet zeker, en geschokt dat ik echt verliefd kon worden op iemand anders en nog wel een meisje ook.

Dus iedereen bedankt voor de tips.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 16:39
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Citaat:
noewkie schreef op 25-04-2005 @ 16:37 :
Nou ik heb het er met mn vriend over gehad en hij was niet een geschokt.
Hij vertelde datie het al aan zag komen. Ik ben altijd erg open over hoe ik over bepaalde zaken denk. Ik had namenlijk al een paar keer eerder gezegd dat ik wel een kans zag, dat ik ook verliefd zou kunnen worden op meisjes.

Ik was vooral voor mezelf nog niet zeker, en geschokt dat ik echt verliefd kon worden op iemand anders en nog wel een meisje ook.

Dus iedereen bedankt voor de tips.
En hoe reageerde ie? Vast niet boos toch... Jij kan er toch ook niks aan doen....
__________________
I dream of you tonight, tomorrow you'll be gone..
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 16:59
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-04-2005 @ 20:21 :
Het betekent twee dingen:
1. De verliefdheid is aan het wegebben. Dat is een natuurlijk proces, waar je niets aan kunt doen. Hoe graag je ook je hele leven bij hem wil blijven.
2. Je kunt de tegenwoordige tijd niet vervoegen en moet dus terug naar de basisschool.

Citaat:
Susanne schreef op 22-04-2005 @ 21:00 :


3. misschien mis je een goede vriendin (omdat je al dik 2 jaar met je vriend hebt is het contact tussen vroegere vriendinnen verwaterd?)
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 21:28
Swissgrl
Avatar van Swissgrl
Swissgrl is offline
trio?
__________________
[QUOTE]Green Day schreef op 24-06-2005 @ 14:25 [/pl]: ik zweer het je :P ze is geniaal[/QUOTE] bla post-ster
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 07:37
noewkie
noewkie is offline
Citaat:
gekmeisje18 schreef op 25-04-2005 @ 17:39 :
En hoe reageerde ie? Vast niet boos toch... Jij kan er toch ook niks aan doen....
Nee gelukkig niet hij reageerde eigenlijk heel positief. Zo van nou gelukkig dat je erachter bent.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat betekent dit
hansaplast10
3 17-01-2017 20:25
Liefde & Relatie Wat betekent dit?
Channella
12 25-03-2005 18:32
Muziek [gitaar] wat betekent dit?
syneck
10 25-04-2004 10:45
Software & Hardware Wat betekent dit?!
DeSSie
4 17-09-2003 10:12
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen ~~wat betekent dit? frans~~
maar
2 09-03-2002 05:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24.