Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2004, 20:18
sexylexy
Avatar van sexylexy
sexylexy is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 01-07-2004 @ 14:07 :
Ik ga aan m'n profielwerkstuk werken (niet teveel), hoef ik dat niet meer te doen als die andere nog druk bezig zijn.
nu nog?
__________________
ik heb een heel orgineel onderschrift
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2004, 21:07
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
Star*tune schreef op 30-06-2004 @ 15:31 :
Maar stel je nou eens voor dat je op je school gewoon helemaal geen vervelende dingen hebt! Ik heb namelijk alleen maar gezelligheid en geen vervelende dingen eromheen...
Huiswerk? Opletten in de les? Proefwerken? Gezeik met docenten? Er zijn toch altijd wel minder leuke dingen op school...

Citaat:
't lijkt me wel tof als ze op school zomercursussen zouden organiseren In dingen die je normaal niet doet, maar waar je wel iets van opsteekt. En dan niet zo'n 'strenge' sfeer maar gewoon gezellig. Dan ben je tenminste ergens mee bezig en heb je meer structuur en 't is goed voor je sociale contacten.
pff, ben al lang blij dat ik even niet hoef te leren en dingen op te steken.

Ben echt helemaal in mn sas in de vakantie, is echt mijn ding! Zou t wel minder leuk vinden als ik helemaal niet weg ging. Maar 12 dagen Spanje en een weekje Gelderland is prima En verder werken (geld verdienen ), luieren, gezellige dingen doen! Wat is er nou leuker??

Citaat:
sexylexy schreef op 01-07-2004 @ 21:18 :
nu nog?
= waarschijnlijk voor volgend jaar
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 06:24
Star*tune
Avatar van Star*tune
Star*tune is offline
Citaat:
FMathers schreef op 01-07-2004 @ 22:07 :
Huiswerk? Opletten in de les? Proefwerken? Gezeik met docenten? Er zijn toch altijd wel minder leuke dingen op school...
Huiswerk, heb ik niet, les, heb ik niet, proefwerken, heb ik niet, docenten zijn bij op school begeleiders en daar kan ik allemaal supergoed mee opschieten. Maar je hebt ergens wel gelijk... Ik vind het wel vervelend als de ouderen iets leuks gaan doen en als dan van die kleine ukkies mee willen doen... Maar verder... Ik zit verder naar mijn gevoel op de perfecte school.
__________________
Iederwijs rocks! Iedereen naar Iederwijs!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 11:33
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Eeh? En je haalt dus ook geen cijfers een geen diploma?
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 15:51
Woodstock
Avatar van Woodstock
Woodstock is offline
haha ja, ik miste school ook altijd in de vakantie.. school was altijd keigezellig

troost je, over zeven à acht weken mag je alweer
__________________
Eat jazz, drink sunshine, listen to honey, talk to tea
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 15:57
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ik heb nu vakantie en vind het heerlijk Eindelijk es ff geen school! Misschien dat ik aan het eind van de vakantie weer zin krijg om naar school te gaan, maar nu toch zeker niet! Ik werk nu wel in de vakantie en ik ga ook nog óp vakantie, dus dat is allemaal wel leuk. 't Wordt een leuke vakantie!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 16:17
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
sexylexy schreef op 01-07-2004 @ 21:18 :
nu nog?
Zoals FMathers al zei, het is inderdaad voor volgend jaar
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 17:53
Dory
Avatar van Dory
Dory is offline
Ik mis school altijd wel een beetje in de vakantie, maar met werken, op vakantie en nog meer leuke dingen doen, dus dan kom ik de tijd wel door
__________________
Nu: niet langer treuren, het kan altijd nog wel gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 20:42
Verwijderd
Vorig jaar was mijn vakantie niet zo leuk. Ik had toen niet zoveel plannen gemaakt terwijl anderen dat wel gedaan hadden. Jammer! Ik had net examen gedaan en miste mijn school best wel. Nu ik studeer is het allemaal heel anders. Nu heb ik echt veel leuke dingen gepland en omdat ik het hele jaar niet zoveel colleges had is het hele school-gevoel ook weg. Ik ga lekker op vakantie naar Italie en werken op grote evenementen en op Intro week met de studentenvereniging. Daar heb ik echt veel zin in!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 10:30
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
Ik heb nog geen vakantie Nog maar 1 dag school
Ik kijk de paar maanden voor de vakantie altijd erg er naar uit, maar dat wordt de laatste weken voor de vakantie altijd minder. En dan als het vakantie is dringt het nog even niet echt tot me door, daarna ben ik hartstikke blij dat ik vakantie heb. De laatste weken van de vakantie ben ik blij dat ik bijna weer naar school mag, en als ik dan op school zit zou ik weer willen dat ik vakantie had
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 19:13
Star*tune
Avatar van Star*tune
Star*tune is offline
Citaat:
Woodstock schreef op 02-07-2004 @ 16:51 :
haha ja, ik miste school ook altijd in de vakantie.. school was altijd keigezellig

troost je, over zeven à acht weken mag je alweer
gna gna ik mag al over zes weekjes
__________________
Iederwijs rocks! Iedereen naar Iederwijs!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 19:17
Star*tune
Avatar van Star*tune
Star*tune is offline
Citaat:
FMathers schreef op 02-07-2004 @ 12:33 :
Eeh? En je haalt dus ook geen cijfers een geen diploma?
als ik wil kan ik staatsexamen doen. Maar inderdaad verder heb ik geen cijfers en geen diploma als ik daar niet heel sterk behoefte aan heb.
__________________
Iederwijs rocks! Iedereen naar Iederwijs!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 21:50
romanov
Avatar van romanov
romanov is offline
Het is niet zo dat ik helemaal naar de vakantie toe leef of zo. Natuurlijk heb ik altijd wel zin in de vakantie, maar meestal denk ik dan eenmaal als het vakantie is, 'is dit het '. Ik kom goed tot rust, ik ga op vakantie, doe dingen met vrienden et cetera, maar daar heb ik echt geen 8 weken voor nodig.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 13:34
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
ik doe ook nooit wat nuttigs, op vakantie gaan we ook niet, en als je op school zit wil je weer vakantie. ik ken het gevoel
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 16:11
synclinorium
Avatar van synclinorium
synclinorium is offline
ik heb bijna vakantie( vandaaglaatste toetsweekdag gehad)

ik heb er echt super zin in. School betekend voor mij altijd veel stress (stresskip )

Aantal weekjes vrij. Hij zit nu al bijna volgepland.

2,5 naar Frankrijk met gezin
1 weekje met 2 vriendinnen op de camping
rest werken, uitlogeren en tussen door veel uitgaan, (te) veel drinken en leuke jongens versieren etc.

Single zijn in de zomervakantie is
__________________
Alleen citrusfruit heeft het morele recht om tegen persvrijheid te zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 18:35
Verwijderd
Citaat:
sexylexy schreef op 30-06-2004 @ 21:35 :
vakantie is HET

ik snap niet hoe je je in de vakantie verveelt, op vakantie gaan, met vriende omgaan, uitslapen en nog meer leuke dingen zoals zeilen.....
Niet iedereen gaat op vakantie, niet iedereen heeft vrienden, en niet iedereen zit in de financiële positie om leuke dingen te doen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 20:11
Mimosa
Avatar van Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
Lyx schreef op 01-07-2004 @ 21:00 :
lang leve hertentamens in de zomer
Inderdaad, eerst morgen nog maar weer een <zucht>
Ben blin als ik eindelijk vakantie heb en naar een inhoudsloze locatie kan gaan waar ik kan genieten van de simpele maar heerlijke dingen des levens
__________________
And touch we touched the soul, the very soul, the soul of what we were then
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 20:23
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Ik kan dr niet mee zitten..met vakantie, sterker nog...k leef er het hele jaar naar toe..!

van die 9 week ofzo (weet ik t) die ik nu heb ga ik 2 week weg, boeie die andere 7 week vermaak ik me wel! ten 1e...werken, ten 2e lekker thuis rondhangen heb ik ook geen problemen mee (als k alleen thuis ben) en ten 3e lekker met vrienden rondhangen is nog wel het leukst, (en als t weer goed is zwemmen of course!)

Ik kan me dan ook echt niet voorstellen dat mensen korter vakantie zouden willen enzo, liever nog heb ik 3 maand lang vakantie ofzo!
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 00:36
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ik zit nu in Spanje, heerlijk toch!!
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 09:15
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
Heb eindelijk sinds een paar dagen vakantie. Gewoon lekker in de tuin rondhangen, met vrienden leuke dingen doen (ook watergevechten en zo ), weekje op vakantie naar Engeland, met gezin naar strand e.d., naar de stad, filmavonden, snowboarden, klimmen etc. Misschien ga ik bezorgen de laatste weken van de vakantie. Ik vermaak me wel hoor
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie vakantie
Zonnemeisje
22 05-01-2007 00:49
Algemene schoolzaken Wat vind jij de beste verdeling van vakanties over het jaar?
I love stars
37 03-09-2005 21:21
Psychologie vakantie ??? Nej bedankt
Tieneke
18 14-07-2005 14:32
ARTistiek artistieke vakantie [fotos]
stfuktnx
23 22-04-2004 21:29
Liefde & Relatie met z'n allen op vakantie
colors
25 09-02-2004 18:48
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Nooit meer vakantie
Vlooienband
0 01-10-2003 14:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52.