Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2003, 19:53
fanatickje
Avatar van fanatickje
fanatickje is offline
Stel als jullie gek zijn op een meisje maar je weet niet zeker of het wederzijds is.
vb de ene dag zijn jullie mega-close en de andere dag negeert ze je, en begint ze over andere jongens of zo.
Wat doen jullie dan?
Daar dit nu al lang redelijk duurt bij mij (2 maand).
En andere tekenen: Ik heb ze al een paar keer meegevraagd naar de film, en telkens een excuus: "te moe, van gistere te fuive"
"Moet kerstboom opzetten met pa"

Wat denken jullie dat dit betekent?
__________________
--> Bezoek www.Boardkix.be.tf <-- Rip ze & Hang loose Be crazy, Be cool, Be yourself
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2003, 19:59
elledc
elledc is offline
Oei dat moet alvast niet leuk zijn
Ik heb ook zo'n vriend gehad en uiteindelijk is het niet blijven duren. Moest ik jou zijn ik zou haar vragen waarom ze zo doet, babbel met haar en zeg wat je denkt. Want constant zitten met twijfels kan je jezelf toch niet aandoen? Succes alvast.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 20:02
fanatickje
Avatar van fanatickje
fanatickje is offline
maar ze is zo lief .....
__________________
--> Bezoek www.Boardkix.be.tf <-- Rip ze & Hang loose Be crazy, Be cool, Be yourself
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 20:15
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
fanatickje schreef:
maar ze is zo lief .....
tja... maar ik denk ook dat niets met je wilt...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 20:25
Verwijderd
Je gevoelens uiten en kijken wat ze ermee doet.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 20:56
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Hmmz, dat heb ik ook ooit gehad met een ex van mij. Ik was echt stapelgek op hem en hij bleek dat niet te zijn (ofja, hij zei van wel.. dat ie bindingsangst had blablabla). Diep in mijn hart wist ik dat het toch niet lang zou duren en dat ik het (ook voor mezelf) beter uit kon maken, omdat ik er toch alleen maar verdriet van had, maar ik heb dat niet gedaan, omdat ik het gewoonweg niet kon. Ik was te gek op hem! Nouja, en toen heeft hij het dus een paar weken later zelf uitgemaakt (over de telefoon, jaja, stoere jongen was dat )... wat uiteindelijk ook het beste was.

Hiermee weet ik niet hoe het tussen jou en je vriendin zit natuurlijk, maar ik denk dat je haar het beste gewoon kan vertellen wat je denkt en hoe je je voelt, dan hoor je vanzelf hoe zij erop reageert.
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 23:31
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Das niks serieus. Gewoon verderkijken.
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 17:30
fanatickje
Avatar van fanatickje
fanatickje is offline
Citaat:
M n M schreef:
Das niks serieus. Gewoon verderkijken.
Ook als het een enorm lief meisje is, waar je zo verliefd op bent dat je om de seconde aan haar denkt, heel de tijd bij haar wil zijn, ma ik eigenlijk nix nuttig te zeggen hebt, dat je eens diep in haar ogen kijkt en helemaal van de kaart bent voor een paar uur, en dan die uren je smile niet van je gezicht kan halen, en telkens als ze iets zegt je hart sneller slaat per seconde dan een ruimteveer, en...

Ziet ge, het zou ENORM moeilijk zijn
__________________
--> Bezoek www.Boardkix.be.tf <-- Rip ze & Hang loose Be crazy, Be cool, Be yourself
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 21:21
WG
WG is offline
Ik begrijp heel goed wat je doormaakt. Zo ging het namelijk ook eerst af. Ik was stapel op mijn huidige vriendin. Ik kon over niks anders praten dan haar. Ze was een van mijn vrienden. We hadden vaak lange gesprekken over de meest onzinnige dingen. Maar een dag later was ze vaak ontzettend afstandelijk. Het voelt dan net of iemand op je hart trapt. Maar je moet vooral niet opgeven. Mijn vriendin vertelde me, toen we al wat hadden, dat ze me de eerste tijd eigenlijk helemaal wilde. Ze vond me een beetje irritant. Maar doordat ik bleef aandringen en lief voor haar was heeft het toch uiteindelijk effect gehad. Als ik jou was dan zou ik nooit de moed opgeven. Geef de moed pas op als ze een andere vriend heeft. Dan weet je zeker dat ze je niet hoeft. Ik kan je alleen maar zeggen, investeer tijd in haar en hopelijk zul je die tijd nog een keertje terugkrijgen in de vorm van liefde....
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 19:11
andeldushi
andeldushi is offline
dit is iets wat meisjes vaak doen, ze willen goeie vrienden zijn met een jongen en vinden hem gewoon *leuk*.....maar ze willen niet TE close worden, en als ze merken dat de jongen haar leuk vindt, word dat iets afstandelijker. Maar dat heeft misschien nix met jou te maken, maar ik denk dat ze meot wenne en nog niet helemaal weet wat ze wil ofsow......
suc6 ermee!!!!en niet telang 8er haar aan hollen, krijg je alleen maar verdriet van en zij miss hoogmoed??


P.S. HOE DOE JE ZON KLEIN PLAATJE?!?!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 21:50
Fatal Exception
Avatar van Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Citaat:
andeldushi schreef:


P.S. HOE DOE JE ZON KLEIN PLAATJE?!?!
Met een tekenprogramma (bijv. Adobe Photshop) een vierkant uit de foto knippen (met "Crop"), dan Menu -> Resize dan 60*60

Dan bij je profiel hier op het forum uploaden als avatar.

Effe geresized voor je:


Andere versie:
__________________
A fatal exception 0E has occurred at 0028:C02A0201 in VXD IOS(04)+00001FC9.

Laatst gewijzigd op 11-01-2003 om 21:56.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 21:59
Verwijderd
Don't get something started with her. Als ze niet duidelijk is moet ze dat maar eerst worden voordat je iets met haar begint. Het is namelijk nooit voor de volle 100% jou.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 00:24
Papa Ghede
Papa Ghede is offline
Citaat:
******** schreef:
Je gevoelens uiten en kijken wat ze ermee doet.
Ik heb hetzelfde probleem als de topicstarter. Denken jullie dat gewoon zeggen wat je voelt de beste manier is om erachter te komen wat ze voelt, of kan je ook nog iets anders verzinnen?

Bedankt voor de hulp.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 09:51
Verwijderd
Citaat:
fanatickje schreef:
Stel als jullie gek zijn op een meisje maar je weet niet zeker of het wederzijds is.
vb de ene dag zijn jullie mega-close en de andere dag negeert ze je, en begint ze over andere jongens of zo.
Wat doen jullie dan?
Daar dit nu al lang redelijk duurt bij mij (2 maand).
En andere tekenen: Ik heb ze al een paar keer meegevraagd naar de film, en telkens een excuus: "te moe, van gistere te fuive"
"Moet kerstboom opzetten met pa"

Wat denken jullie dat dit betekent?
Ik denkt dat ze speelt "hard-to-get". Daar zijn sommige meiden wel goed in.... weet ik uit ervaring. Zij zoekt je in principe op, legt contact --> (close-contact) en als je een "move" wilt maken, wijst zij jou af (REJECTION!!) en ben je weer terug bij af. Wat je dus kan doen is ook meedoen met t spelletje "hard-to-get". Toon ABSOLUUT geen interesse in haar, behalve als zij je opzoekt

"Son, it is going to be difficult, but stay strong... You're man... Profe it! Try to control you d*ck" Good luck my friend.. You'll need it!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Twijfels over relatie
Mangler
24 08-12-2016 15:57
Liefde & Relatie twijfels heel veel twijfels
tartaarsaus
9 25-11-2012 13:51
Psychologie twijfelen
FoxyRoxy
4 24-08-2005 22:34
Liefde & Relatie Twijfel, lang verhaal
Incertain
16 22-06-2005 19:10
Liefde & Relatie Twijfelen in een relatie.
Punkygirl
14 03-06-2003 11:26
Verhalen & Gedichten De twijfel van gisteren...
Secreet
9 28-12-2001 12:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46.