Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2004, 16:50
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Ik ben wel benieuwd welke mensen dit subforum bezoeken. Ben jij een middelbare scholier, een student klassieke talen, een docent klassieke talen, een hobbyist klassieke talen of nog wat anders?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2004, 16:59
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Nou ik bezoek het vandaag toevallig voor de eerste keer.
Ik ben een middelbare scholier. Doe atheneum.
Maar dat heeft niks te maken met het feit dat ik hier nu post.
Puur toeval.
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 17:22
Renske
Avatar van Renske
Renske is offline
Middelbare scholier met klassieke talen. Maar heel vaak kom ik hier niet.
__________________
Sitzen mit Schwung
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 18:35
Symphony
Avatar van Symphony
Symphony is offline
nog een middelbare scholier met klassieke talen die niets beters te doen heeft dan daar in de vakantie nog over door leuteren
__________________
Dulce et decorum est pro patria mori
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 18:40
Impulse
Tja, heb op school grieks en latijn, dusch probably hetzelfde als hierboven
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 18:40
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Laat ik zelf ook nog maar even antwoorden: ik heb dit jaar eindexamen VWO gehaald en heb altijd Latijn en Grieks gehad. Nu in de vakantie ben ik voor m'n eigen plezier af en toe bezig met Latijnse teksten vertalen. Ik ga geen klassieke talen studeren, maar ik vind het wel leuk om er een beetje mee bezig te zijn.

Laatst gewijzigd op 20-07-2004 om 20:19.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 18:43
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline