Oud 17-08-2014, 22:29
Emcat
Emcat is offline
Ik probeer het even hier. Ik volg een schrijfopleiding, en ik wil al heel lang een 'graphic novel' schrijven. Maar je voelt het probleem al aankomen: ik kan niet goed illustreren. Of althans, niet goed genoeg. Ik ben daarom opzoek naar iemand die het samen met mij wil gaan schrijven. Als je dit wat lijkt reageer dan of stuur een bericht (ook voor meer info). Groetjes!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2014, 08:01
Verwijderd
Het is handig om erbij te zetten hoe oud je bent en welke opleiding je volgt.

Daarnaast zou ik ook wat meer vertellen over wat voor soort verhalen je interessant vindt, en misschien welke tekenstijlen jou aanspreken. Inspiratiebronnen, etc.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2015, 10:17
Anoniem0024
Anoniem0024 is offline
Hoi ik ben 13 jaar oud en volg een havo/vwo oplijding ik hou van tekenen en ik hou ook wedstrijden in de klas met een meisje zij kam in somige dingen beter dan mij tekenen maar wat voor soort tekeningen moeten er in je vehaal?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2015, 12:23
Verwijderd
Ik doe covers maken voor mensen op wattpad... mischien kan ik je helpen?

Stuur me maar een PM
Met citaat reageren
Oud 15-03-2015, 12:42
msmells
Avatar van msmells
msmells is offline
Ook ik schrijf, en illustreer.. Ik zou eventueel kunnen helpen
Ik schrijf zowel nederlands als engels (en zou het eventueel kunnen vertalen), ik teken handmatig, en ook via paint, photofiltre etcetera.. Lijkt me leuk om het project samen te doen ^.^
Met citaat reageren
Oud 03-07-2015, 10:59
klik
klik is offline
Citaat:
Ook ik schrijf, en illustreer.. Ik zou eventueel kunnen helpen
Ik schrijf zowel nederlands als engels (en zou het eventueel kunnen vertalen), ik teken handmatig, en ook via paint, photofiltre etcetera.. Lijkt me leuk om het project samen te doen ^.^
PAINT?!?!?!?!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03.