Oud 27-06-2022, 14:16
Anoniem_k_16
Anoniem_k_16 is offline
Hallo allemaal, Ik wil een beetje praten over wat ik denk en weet dat ik heb. (Hoofdtaal is geen Engels) ik ben ook nog maar 16 Dus mijn geest is een puinhoop, ik wist dit al heel lang. Ik denk er vaak aan om dingen te doden. Ik weet wel dat ik heel slecht over dingen denk. zoals laten we praten over mijn familie. Ik heb een lieve vader, moeder en zus, het feit is dat ik waarschijnlijk ernstige woedeproblemen heb. we hebben er nog nooit iemand over gesproken, maar ik ben er vrij zeker van dat ik het heb. Soms doe ik mijn ouders pijn door ze te slaan. Meestal denk ik er zelfs aan om ze te doden, wat volgens mij volkomen normaal is, ook al is dat niet zo. Ik denk ook niet dat ik sympathie heb voor levende wezens. Voor momenten heb ik een hond. als ze iets doet wat ze niet hoort te doen, doe ik haar meestal pijn. zoals haar een paar seconden wurgen en haar soms zelfs slaan. Ik weet dat dit heel erg is, maar dat is wat mijn verstand niet begrijpt. Ik hou van pijn, ik hou er zelfs van om mensen pijn te doen. moorden lijkt voor mij normaal, als iets dat ik voor de levenden zou kunnen doen. Soms denk ik dat ik in de verkeerde periode geboren ben. Persoonlijk denk ik dat ik de geest van een moordenaar heb. Als ik ouder word, heb ik het gevoel dat het sterker wordt, mijn jeuk om te doden. Ik denk dat als mijn gedachten niet veranderen in 5 jaar, ik waarschijnlijk al iemand vermoord heb. Ik weet dat dit behoorlijk klote is, vooral voor een 16-jarige. Ik heb hier een beetje over gesproken over mijn ouders die ik graag kwets, dat ik geen schuld voel, sympathie. maar ze denken gewoon dat het misschien een fase is of iets dergelijks. Dus alsof ik een eerlijk antwoord nodig heb, ben ik een psychopaat, sociopaat, toekomstige moordenaar, of heb ik gewoon wat hulp nodig. omdat ik denk dat ik dit niet vol kan houden. Ook vind ik het leuk om mensen te zien sterven, vermoord te worden, ik hou zelfs van bloed. Ik zou er uren naar kunnen kijken. Ik ben gefascineerd door het menselijk lichaam. Ik denk na over manieren om iemand te vermoorden. Ik denk aan de nek van mensen die met een mes worden doorgesneden. en zo verder. ja ok dat was het zo'n beetje. Ik zou hier uren over kunnen praten, maar voor nu stop ik. dus nogmaals met mijn vraag. Hoe fucked ben ik in mijn hoofd?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet
Zeeslag
1 01-04-2015 17:14
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering
PetitieJeugd
39 31-10-2013 14:01
Verhalen & Gedichten Dit-wil-ik-even-kwijt-topic!
Nijn*
501 24-09-2005 22:28
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Pijnlijke Eenvoud
juliettebinoche
59 11-01-2004 23:12
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 23:37
Levensbeschouwing & Filosofie Europa tegenover de Islam
Klager
58 24-02-2002 23:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38.