Oud 12-06-2008, 18:54
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Goedzo. Behalve als ze pastelroze of pastelgeel zijn ofzo, dat is naar.
Roze

Citaat:
Ik ben sowieso meer een liefhebber van een beetje klassieke stijl. Pakken, . Beetje jammer dat ik geen pak kan vinden dat me goed staat, en het geld niet heb voor een maatpak.
Ik heb een paar losse colbertjes

Citaat:
Ja, wat wil je?
Je had iets wat ik niet ken met kaneel! Kaneel <3
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Advertentie
Oud 12-06-2008, 18:55
Verwijderd
Dat klinkt dan weer sarcastisch.
Oud 12-06-2008, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Hm jeetje moeten we ons aan jouw gaan aanpassen?
Is die 'jouw' nou bewust?
Oud 12-06-2008, 18:56
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Dat klinkt dan weer sarcastisch.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 12-06-2008, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Het is geen hangronde

En bedankt.
Oud 12-06-2008, 18:58
jongen1986
Avatar van jongen1986
jongen1986 is offline
Citaat:
Je had iets wat ik niet ken met kaneel! Kaneel <3
Aftershock is zoooo goddelijk, maar ik heb het (in Europa) alleen nog maar gevonden in de UK. Is echt een aanrader! Zeg maar een soort gloeivogel (van ijsvogel), alleen dan wel 40% en zoals het hoort.

Aftershock <3
Oud 12-06-2008, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Roze

Ik heb een paar losse colbertjes

Je had iets wat ik niet ken met kaneel! Kaneel <3
Mietje
Citaat:
Is die 'jouw' nou bewust?
Oh nee soija, wat goed dat je het opmerkt, ik wist niet wat ik schreef.


Citaat:
En bedankt.
Mis ik iets?
Oud 12-06-2008, 18:59
Verwijderd
Haha, polio's.
Oud 12-06-2008, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Mis ik iets?
Het moest met een ironisch toontje.
Oud 12-06-2008, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Hangronde, .
Twas een grapje beste jaeger.
Oud 12-06-2008, 19:02
Verwijderd
Dat snap ik ook wel, .

Kut, je was te snel.
Oud 12-06-2008, 19:02
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Aftershock is zoooo goddelijk, maar ik heb het (in Europa) alleen nog maar gevonden in de UK. Is echt een aanrader! Zeg maar een soort gloeivogel (van ijsvogel), alleen dan wel 40% en zoals het hoort.

Aftershock <3
Klinkt goed!

Ik heb hier alleen nog een fles sambuca, want anijs <3

Citaat:
Mietje
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 12-06-2008, 19:03
Verwijderd
Kaneel

Ik moet toch wat zeggen
Oud 12-06-2008, 19:03
Verwijderd
Nu heb ik de pizza afgebakken, en heb ik geen trek meer, .
Oud 12-06-2008, 19:04
Verwijderd
In de koelkast zetten.

Koude pizza is lekkerder.
Oud 12-06-2008, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Haha, polio's.
Het was eigenlijk een tikfout, maar toen dacht ik dat ik het maar beter kon laten staan.
Oud 12-06-2008, 19:05
jongen1986
Avatar van jongen1986
jongen1986 is offline
Sambuca is ook wel goed te doen, ookal is het niet mijn favoriet .

Ik heb maar een glaasje whisky voor mijzelf ingeschonken
Oud 12-06-2008, 19:06
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Kaneel

Ik moet toch wat zeggen


Citaat:
Sambuca is ook wel goed te doen, ookal is het niet mijn favoriet .

Ik heb maar een glaasje whisky voor mijzelf ingeschonken
Ik ken niet zo veel soorten sterke drank
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 12-06-2008, 19:06
Verwijderd
Ik heb een glaasje ranja, .
Oud 12-06-2008, 19:07
Verwijderd
Ik ga voor het water. \m/ \m/
Oud 12-06-2008, 19:08
Verwijderd
Je bent toch geen flesjeswatertype, hè?
Oud 12-06-2008, 19:08
jongen1986
Avatar van jongen1986
jongen1986 is offline
Citaat:


Ik ken niet zo veel soorten sterke drank
Ik ben wat dat betreft een alcoholist. Weinig dingen die ik niet probeer . Ik drink alleen wel in behoorlijke mate meestal..
Oud 12-06-2008, 19:09
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb hier nog een vers geblenderd fruitsapje
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 12-06-2008, 19:09
jongen1986
Avatar van jongen1986
jongen1986 is offline
Citaat:
Je bent toch geen flesjeswatertype, hè?
Ik ga nergens heen zonder flesje water. Is dat fout?
Oud 12-06-2008, 19:10
jongen1986
Avatar van jongen1986
jongen1986 is offline
Citaat:
Ik heb hier nog een vers geblenderd fruitsapje
Oeh, daar lust ik ook wel een glaasje van
Oud 12-06-2008, 19:10
Verwijderd
Ja.
Oud 12-06-2008, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Ik ga nergens heen zonder flesje water. Is dat fout?
Alle meisjes doen dat, nogal hopeloos, in de WC heb je ook water!
Oud 12-06-2008, 19:11
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik neem nooit drinken mee als ik ergens heen ga.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 12-06-2008, 19:12
Verwijderd
Het is ook totale onzin om heel de dag water te drinken. Je wordt er helemaal niet 'gezonder' van. Het enige dat de doet is je nieren overuren laten draaien, en zestig keer moeten pissen.
Oud 12-06-2008, 19:13
jongen1986
Avatar van jongen1986
jongen1986 is offline
Citaat:
Alle meisjes doen dat, nogal hopeloos, in de WC heb je ook water!
Als ik uit ga of wat dan ook, heb ik natuurlijk geen water mee.
Maar als ik een dag de stad in ga, naar het strand of wandelen ofzo, dan wel. Geen zin om dorst te hebben als het niet nodig is .

/me heeft veel vocht nodig..

Citaat:
Het is ook totale onzin om heel de dag water te drinken. Je wordt er helemaal niet 'gezonder' van. Het enige dat de doet is je nieren overuren laten draaien, en zestig keer moeten pissen.
Klopt, ik weet dat 3+ liter water per dag totale onzin is.
Maar, water drinken is voor mij ook een afleiding, als in, dan ga ik minder snoepen of nagelbijten of wat dan ook ;p. Bovendien heb ik erg snel een droge keel, hoofdpijn en dat soort dingen als ik geen water drink. Dus tsja
Oud 12-06-2008, 19:14
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Het is ook totale onzin om heel de dag water te drinken. Je wordt er helemaal niet 'gezonder' van. Het enige dat de doet is je nieren overuren laten draaien, en zestig keer moeten pissen.
zestig keer??
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 12-06-2008, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Als ik uit ga of wat dan ook, heb ik natuurlijk geen water mee.
Maar als ik een dag de stad in ga, naar het strand of wandelen ofzo, dan wel. Geen zin om dorst te hebben als het niet nodig is .

/me heeft veel vocht nodig..
Ja oké, ik snap best dat het praktisch is als je gewoon ergens naar toe gaat oid.
Maar bij mij op school hebben alle meisjes naar school een flesje water mee, en dat vind ik nogal vreemd, want bij de WC kun je gewoon water krijgen.
Oud 12-06-2008, 19:16
Verwijderd
Het is natuurlijk weer een van de zovele modeverschijnselen, met een gezondheidshypeachtig sausje overgoten.
Oud 12-06-2008, 19:17
jongen1986
Avatar van jongen1986
jongen1986 is offline
Citaat:
Ja oké, ik snap best dat het praktisch is als je gewoon ergens naar toe gaat oid.
Maar bij mij op school hebben alle meisjes naar school een flesje water mee, en dat vind ik nogal vreemd, want bij de WC kun je gewoon water krijgen.
Dat flesje vul je toch vervolgens weer op de wc? Deed ik ook altijd op de TH, simpelweg omdat je soms 4 uur in een computerlab zit en je dan als nog je vocht binnen krijgt, terwijl ik mijzelf niet een pauze van langer dan 2 minuten gun. Sowieso werkt die airco wel mee om je uit te drogen...
Oud 12-06-2008, 19:19
Verwijderd
Ik drink nauwelijks water.
Oud 12-06-2008, 19:19
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
zestig keer??
Ik had laatst een paar dagen achter elkaar dat ik echt vet vaak moest pissen ;x En toen dacht, aha, dus zo voelt het om een vrouw te zijn :')
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 12-06-2008, 19:20
jongen1986
Avatar van jongen1986
jongen1986 is offline
Wat trouwens wel humor is, zijn de mensen die in warme landen (lees: 30+ schaduw temperatuur) de hele dag in de zon lopen en dan voornamelijk veel water gaan drinken. Ja, slim

Citaat:
Ik had laatst een paar dagen achter elkaar dat ik echt vet vaak moest pissen ;x En toen dacht, aha, dus zo voelt het om een vrouw te zijn :')
Oud 12-06-2008, 19:20
Verwijderd
Ik vul flesjes ook altijd op de wc, maar ik heb dus ook een tijdje gehad dat ik echt de hele dag door dronk en dat is weer niet handig want dan huppel je om de 30 minuten naar de wc (en vul je meteen weer je flesje bij ).
Oud 12-06-2008, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Dat flesje vul je toch vervolgens weer op de wc? Deed ik ook altijd op de TH, simpelweg omdat je soms 4 uur in een computerlab zit en je dan als nog je vocht binnen krijgt, terwijl ik mijzelf niet een pauze van langer dan 2 minuten gun. Sowieso werkt die airco wel mee om je uit te drogen...
Ja, dat flesje vullen ze in de WC. Maar het frustrerende is dat ze die flesjes niet mogen hebben in de les, en dat die meisjes dat natuurlijk weer voor elkaar krijgen met een glimlach.
Maar volgens de regels mag je alleen in de pauze of in een tussenuur (buiten de mediatheek) een flesje drinken, en dan vind ik dat je in die pauze net zo goed even naar de WC kunt lopen om te gaan zuipen. Dan kun je het ook gelijk weer uitpissen!
Oud 12-06-2008, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat flesje vullen ze in de WC. Maar het frustrerende is dat ze die flesjes niet mogen hebben in de les, en dat die meisjes dat natuurlijk weer voor elkaar krijgen met een glimlach.
Maar volgens de regels mag je alleen in de pauze of in een tussenuur (buiten de mediatheek) een flesje drinken, en dan vind ik dat je in die pauze net zo goed even naar de WC kunt lopen om te gaan zuipen. Dan kun je het ook gelijk weer uitpissen!
Mwah, ik snap nooit zo waarom je geen flesje drinken bij de hand mag hebben, vind 't bij colleges wel fijn en in computerzalen helemaal (daar zit je een paar uur, dus dan is 't wel lekker als je wat water bij de hand hebt). Op mijn middelbare school deden ze daar ook niet moeilijk over, ook blikjes waren geen probleem tijdens de les.
Oud 12-06-2008, 19:23
Verwijderd
In computerzalen is het toch zo logisch als het maar zijn kan?
Oud 12-06-2008, 19:24
jongen1986
Avatar van jongen1986
jongen1986 is offline
Citaat:
Mwah, ik snap nooit zo waarom je geen flesje drinken bij de hand mag hebben, vind 't bij colleges wel fijn en in computerzalen helemaal (daar zit je een paar uur, dus dan is 't wel lekker als je wat water bij de hand hebt).
Vanwege mensen zoals jongen1986 die wel eens flesjes water met dop open om heeft gegooid. Ook wel eens met twee liter flessen gedaan trouwens. Mja, nooit enige schade opgeleverd .

Ik vind die regel ook klinklare onzin trouwens. Achter zo'n PC heb je gewoon écht iets te drinken en eten nodig, anders ben je helemaal verrot na een tijdje.
Oud 12-06-2008, 19:24
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Op mijn middelbareschool had ook de helft van de mensen flesjes water op tafel en alles. Maar dat is gewoon een hype ofzo. Want toen ik in de onderbouw zat was daar eigenlijk nog helemaal geen sprake van.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 12-06-2008, 19:25
jongen1986
Avatar van jongen1986
jongen1986 is offline
Citaat:
Op mijn middelbareschool had ook de helft van de mensen flesjes water op tafel en alles. Maar dat is gewoon een hype ofzo. Want toen ik in de onderbouw zat was daar eigenlijk nog helemaal geen sprake van.
Ik had op de middelbare school nooit eten of drinken op tafel. Wat was ik toen nog braaf
Oud 12-06-2008, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Vanwege mensen zoals jongen1986 die wel eens flesjes water met dop open om heeft gegooid. Ook wel eens met twee liter flessen gedaan trouwens. Mja, nooit enige schade opgeleverd .
Ja, goed, dat is waar, je moet ze niet gaan omstoten (En al helemaal niet over computers natuurlijk, hoewel de schade dan nog wel beperkt blijft tot het toetsenbord, maar toch, handig is anders.)
Oud 12-06-2008, 19:27
jongen1986
Avatar van jongen1986
jongen1986 is offline
Citaat:
Ja, goed, dat is waar, je moet ze niet gaan omstoten (En al helemaal niet over computers natuurlijk, hoewel de schade dan nog wel beperkt blijft tot het toetsenbord, maar toch, handig is anders.)
Volgens mij heb ik voornamelijk mijn eigen laptop vaak geraakt (immers: op laptop werken is vaak een stuk fijner dan op die gare PC's bij de HHS/Rijswijk). Ook een keer op z'n kop moeten houden om het water er uit te laten lopen. Nooit schade van opgelopen .
Oud 12-06-2008, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Mwah, ik snap nooit zo waarom je geen flesje drinken bij de hand mag hebben, vind 't bij colleges wel fijn en in computerzalen helemaal (daar zit je een paar uur, dus dan is 't wel lekker als je wat water bij de hand hebt). Op mijn middelbare school deden ze daar ook niet moeilijk over, ook blikjes waren geen probleem tijdens de les.
Mijn school heeft daar héle strenge regels over; flesje, blikje, eten, kauwgom, mp3-speler, ¡Pod o.i.d. zien is eruit gestuurd worden. En als je er drie keer uitgestuurd bent krijg je een gesprek met je afdelingsleider en dan gaat de school nadenken over 'je toekomst op deze school', met andere woorden: als ze je niet mogen gooien ze je d'r af en als ze je wel mogen mag je blijven.
Alleen de leraren zijn zo incosequent als het maar zijn kan, in de lessen kun je gewoon drinken etc. alleen als de afdelingsleider binnen komt ben je de lul. En de docent(e) ook!
Oud 12-06-2008, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heb ik voornamelijk mijn eigen laptop vaak geraakt (immers: op laptop werken is vaak een stuk fijner dan op die gare PC's bij de HHS/Rijswijk). Ook een keer op z'n kop moeten houden om het water er uit te laten lopen. Nooit schade van opgelopen .
Wow, geluk gehad
Oud 12-06-2008, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Mijn school heeft daar héle strenge regels over; flesje, blikje, eten, kauwgom, mp3-speler, ¡Pod o.i.d. zien is eruit gestuurd worden. En als je er drie keer uitgestuurd bent krijg je een gesprek met je afdelingsleider en dan gaat de school nadenken over 'je toekomst op deze school', met andere woorden: als ze je niet mogen gooien ze je d'r af en als ze je wel mogen mag je blijven.
Alleen de leraren zijn zo incosequent als het maar zijn kan, in de lessen kun je gewoon drinken etc. alleen als de afdelingsleider binnen komt ben je de lul. En de docent(e) ook!
Dat vind ik dan wel weer overdreven. Zeker in de ochtend liep ik de eerste drie/vier lessen met koppen koffie, omdat het anders niet vol te houden was.
Oud 12-06-2008, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Mijn school heeft daar héle strenge regels over; flesje, blikje, eten, kauwgom, mp3-speler, ¡Pod o.i.d. zien is eruit gestuurd worden. En als je er drie keer uitgestuurd bent krijg je een gesprek met je afdelingsleider en dan gaat de school nadenken over 'je toekomst op deze school', met andere woorden: als ze je niet mogen gooien ze je d'r af en als ze je wel mogen mag je blijven.
Alleen de leraren zijn zo incosequent als het maar zijn kan, in de lessen kun je gewoon drinken etc. alleen als de afdelingsleider binnen komt ben je de lul. En de docent(e) ook!
Wow, bizar
Op mijn middelbare school waren discmans (jaja, ik ben oud ) ook uit den boze, die mochten docenten niet zien en je mocht in de gangen ook geen dopjes in je oren hebben. Mobiele telefoons mochten ook niet gezien worden. Kauwgom en petjes in de les waren ook verboden. Maar praten over 'je toekomst op deze school' was er niet bij, je werd gewoon naar de conrector gestuurd als een docent iets zag en dingen werden wel vaak ingenomen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 20:24
De Kantine I thought everyone heard that the saai is the word! #373
TopDrop
500 11-10-2008 23:04
De Kantine Nu 15% korting op de enige echte HEMA-saai! #251
Verwijderd
500 23-06-2008 12:45
De Kantine Alle saaiheid op een stokje nog aan toe! #251
Missy
1 22-06-2008 19:21
De Kantine De pot verwijt de ketel dat hij saai is #242
Verwijderd
500 16-06-2008 16:39
De Kantine Zoals de wind saait, saait m'n rokje #241
Verwijderd
501 15-06-2008 18:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58.