Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2003, 18:46
Verwijderd
Ik had een paar vraagjes over herione. Gewoon uit nieuwsgierigheid, ik wil het niet proberen ofzo.
1. Hoeveel ksot een gram gemiddeld?
2. Hoeveel shots haal je daar uit?
3. Doet die naald niet pijn?
4. In Trainspotting word gezegd, and I quote: "Take the best orgasm you ever had, multiply it by a thousand and your still nowhere near it.", klopt dit een beetje?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2003, 20:13
mind
Avatar van mind
mind is offline
1. 60 - 70 euro, dacht ik, maarja ligt natuurlijk aan je dealer, en hoe puur je het koopt.
2. ligt aan je tolerantie.
3. je hebt toch zelf ook wel een keer prik gehad, maar ligt er natuurlijk ook aan hoe goed je kan spuiten.
4. Nee, mischien voor sommige mensen, maar vaak is het niet zo euforisch, tenminste dat heb ik van mensen vernomen die hero gebruiken.
Het is eigenlijk gewoon een superpijnstiler.
__________________
I saw no God, nor heard any, but my senses dicover'd the infinite in everything - W. Blake (1793)
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 12:25
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
in de hele omstreek waar ik woonde betaal je 35 of 40 euro voor 1 gram heroïne. (eigenlijk gebruik ik dat woord zelden in realiteit, we spreken altijd van smack of bruinen) ik had wel het geluk dat ik een hele tijd goed bevriend was met een dealer. toen betaalde ik meestal 20 of 25 euro voor 1 gram en soms kreeg ik zelf wat 'op krediet' (=achteraf betalen) dat is iets wat normaal geen enkele smackdealer doet want in dat milieu zie je je geld dan meestal nooit. ik ken ook enkele adresjes in rotterdam en antwerpen. daar kon ik een grotere hoeveelheid kopen voor 10 a 15 euro de gram.
hoeveel shots je uit 1 gram smack haalt kan heel verschillend zijn. dat hangt af van de kwaliteit, de tolerantie van de gebruiker (beginnende gebruiker of doorwinterde junk) en ook hoe zwaar je je shots maakt. er zijn dagen dat ik 2 of 3 shots zette en soms wel meer dan 10 op 1 dag. het is moeilijk te zeggen hoeveel je uit 1 gram haalt. het is net zoals je zou vragen hoeveel lijnen je uit 1 gram coke of speed haalt. dat verschilt ook van persoon tot persoon. lengte/dikte van de lijnen, etc.
een shot zetten doet helemaal geen pijn. het is gewoon een klein prikje. hetzelfde zoals je een spuitje krijgt bij de dokter. en als je verslaafd bent dan voel je het al helemaal niet meer. maar toen ik stopte had ik wel pijn aan m'n arm. er zijn plaatsen waar je gewoon geen naald meer in m'n ader krijgt. helemaal hard geworden door littekenweefsel.
ik vond het in het begin ook wel eng om met een naald in m'n aders te prikken. mijn eerste shot heb ik dan ook laten zetten door een ervaren spuiter. ik was toen heel zenuwachtig en helemaal niet op mijn gemak. toen ik het zelf ging doen zat ik ook te klungelen. in het begin vond ik het helemaal niet gemakkelijk om zelf een shot te zetten. het moeilijkste vond ik als je spuit in een ader zat. om dan met 1 hand wat bloed te trekken en dan je spuit leeg te pompen zonder dat je naald verspringt.
maar na een tijd kon ik in een openbare toilet ofzo een shot zetten in 2 minuten: snel wat smack in je lepel, beetje citroensap of azijn erbij, beetje water erbij, verhitten met een aansteker tot het brubbeld en helemaal vloeibaar is, watje inleggen, naald door watje, alles in je spuit trekken, adertje zoeken, prikken, wat bloed trekken en inspuiten.
dat gaf echt wel een kick. heel veel verslaafden die shotten vinden dat. ze zijn 'verslaafd' (als ik het zo kan noemen?) aan het ritueel van een shot maken en het spuiten.
(vandaar m'n nickname: het is niet voor niks needlefreak)
op den duur ga je alles spuiten. heroïne, cocaïne, speed, XTC,... tot alcohol (whiskey ofzo maar dat brand in je aderen ) we hebben zelf eens ampules gaan stelen in de spoedgevallen van een ziekenhuis en dan 1 voor 1 ingespoten zonder te weten wat het was en kijken wat voor effect het geeft. (jaja, zotte tijd... maar wat ben ik hier aan het uitwijken van je vraag. ik zit hier maar aan 1 stuk door te typen en nu besef ik ineens dat ik al over iets anders bezig ben 'k zal het nu maar laten staan.)
wat ze vertellen in trainspotting is overdreven. het is heel lekker en het zal altijd mijn lievelingsdrugs blijven maar 1000x beter dan je beste orgasme is het zeker niet.
het is het echt niet waard om met smack te beginnen.
2/3 is miserie...
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 12:40
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
waarom eerst dat bloed trekken?
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 12:48
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
om zeker te weten dat je in een ader zit voor je je spuit leegpompt.
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 14:07
Verwijderd
Aha, thnx needlefreak. Maar naar aanleiding van je verhaal emteen nog wat vragen ( ja ik ben nieuwsgierig ):
1. ampules stelen? Hoe de fock heb je dat geflikt dan en toen je dat deed, was je niet bang iets verkeerd te spuiten ofzo, zodat je van je stokkie zou gaan?
2. Hoe lang duurt ut effect van bruinen dan?
3. En wat is het effect ongeveer? Voel je je gewoon chill, of druk, of kan je er bijvoorbeeld ook van hallicuneren enzo?
4. Zijn er eigenlijk sterkere drugs of combi's ofzo dan heroine? Meestal word dit namelijk wel als de dope die eht allerergste is gezien.
5. Enne als een grammetje rond de 30 euro kost, waarom willen ze dan in Nl alleen heroine verstrekken en niet cocaine ofzo, want dat zit dan tog aan dezelfde prijs? ( kweet niet of jij daar het antwoord op weet, maar anders vast iemand anders wel )
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 14:52
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
die ampules stelen ging eigenlijk nog vrij makkelijk. iemand stond op de uitkijk en als er niemand was dan staken we onze zakken vol ampules en vlug weer weg. we hebben het maar 1 keer gedaan hoor. echt schrik hadden we toen niet om ze in te spuiten. we vonden het eerder spannend. achteraf bekeken is het wel nogal dom maarja... in die tijd deden we wel vaker dom
hoelang je het effect voelt verschilt ook. hangt af van de gebruiker, genomen hoeveelheid, ervaring met smack en manier van gebruik. als je het spuit dan is het eerst heel heftig, je voelt het enkele uren heel goed en dan verminderd het. je voelt het gemiddeld 6 uur maar tegen die tijd had ik meestal al een nieuw shot gezet.
van smack voel je je perfect in je vel. ik was verliefd op dat gevoel en nu heb ik nog steeds liefdesverdriet. al je zorgen, verdriet of lichamelijke pijn verdwijnt door de verdovende werking. je hartslag en ademhaling gaat ook omlaag. je krijgt een warm, lekker gevoel over heel je lichaam. je bent gewoon heel relaxt. het nadeel is wel dat je er erg veel jeuk kunt van krijgen. zo krabte ik m'n vel open dat het bloedde, zonder dat ik het voelde. ook kun je in het begin of na een tijd stoppen heel misselijk worden en moeten kotsen. (lichamelijke reactie, het is dan ook een zwaar gif)
de sterkste drugs vind ik heroïne en LSD. coke enzo is wel heel verslavend maar vind ik persoonlijk minder sterk van effect.
waarom ze wel heroïne verstrekken en geen cocaïne weet ik niet.
het is beide heel verslavend. enkel kun je aan heroïne ook lichamelijk verslaafd worden...
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 19:05
Verwijderd
Ok, thnx, dat was ut wel zo'n beetje . Want ik ahd wel een beetje onderzoek gedaan naar heroine maar veel verschillende verhalen vond ik erover aangezien er op i-net weinig mensen zijn die er écht ervaring mee hebben. En nog veel suc6 met clean blijven ( hoe lang ben je eigenlijk al clean? ).
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 19:28
mind
Avatar van mind
mind is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 08-10-2003 @ 13:25:
in de hele omstreek waar ik woonde betaal je 35 of 40 euro voor 1 gram heroïne.
ben ik even genaaid
(lol)
__________________
I saw no God, nor heard any, but my senses dicover'd the infinite in everything - W. Blake (1793)
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 20:14
Verwijderd
Heb je wel is smack gespoten dan Mind_Movie? Ik dacht dat Needlefreak hier de enige was.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 01:10
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
ho ho ho, sterkste drugs LSD of coke?? Dacht het niet


s'werelds krachtigste hallucinogen blijft nogaltijd. (Het is echter veel meer dan hallucinaties)

Dimethyltryptamine, oftewel DMT
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 10:31
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Crack is nog altijd sterker als heroine en dan heb je nog die pillen in azie, soort weet ik niet hoe het heet het is alleen kutzooi.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 15:51
mind
Avatar van mind
mind is offline
ESCO:
ten eerste:
dat is de mening van NeedleFreak, in zijn mening en ervaring zijn dat de sterkste.
ten tweede:
Met "die pillen in Azie" (meth waarschijnlijk) geef je al aan dat je er eigenlijk niet zoveel verstand van hebt.
ten derde:
sterkste drugs is beetje vage kwestie, het ligt natuurlijk heel erg aan de persoon zelf en de hoeveelheid van de drug die hij/zij tot zich neemt.
Bovendien zijn drugs heel verschillend, paddo's kunnen heel heftig zijn maar alcohol ook wel, maar toch werkt het heel verschillend, beetje appels met peren vergelijken.

Robo: nope, nog nooit gespoten of op een andere manier gebruikt.
__________________
I saw no God, nor heard any, but my senses dicover'd the infinite in everything - W. Blake (1793)
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 20:46
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
gepost op 09-10-2003 @ 16:51

--------------------------------------------------------------------------------
ESCO:
Citaat:
ten eerste:
dat is de mening van NeedleFreak, in zijn mening en ervaring zijn dat de sterkste.
ten tweede:
Met "die pillen in Azie" (meth waarschijnlijk) geef je al aan dat je er eigenlijk niet zoveel verstand van hebt.
ten derde:
Ten eerste is crack sterker om van een crack verslaving aftekomen dan aan heroine.
Crack geeft je een orgasme dat lijkt op klaarkomen alleen dan nog beter.
Crack duurt 30 sec a 2 minuten heroine langer.

Ten tweede nee ik weet er niks, daarom ga ik je les geven in van niks weten.
Zo als Needlefreak zei noemt hij heroine in zijn tijd bruin.
Nou zal ik je even uitleggen waarvoor hij dat bruin noemt want jij zal dat vast wel maar ik weet niks , dus eigenlijk heeft het geen zin om het te gaan uitleggen.
Bruin wordt N.L heroine genoemd omdat witte heroine in N.L bijn a niet voorkomt de kleur van heroine in N.L is bruin.

Andere worden voor coke zijn Heaven&snow enz. maar dat weet jij want jij bent hier de drugs wetenschapper.
Dan mag je me uitleggen waarvoor coke soms geel is en vaak verdoofd.
Ik weet het volgens jou niet,dus leg het maar uit.

In de v.s heb je ice het is een drugs dat hier in N.L wordt gezegd dat het nieuw is[ dikke onzin sprookjes] leg mij het uit wat het is want ik weet niks, als je het wel weet zien we wel verder.

groeten van

Esco [ik weet niks]
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 21:51
Verwijderd
overdosis sarcasme gehad esco?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 22:01
Copeland
Avatar van Copeland
Copeland is offline
damn wat reageer jij uitbundig zeg
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 22:15
HiTeK
Avatar van HiTeK
HiTeK is offline
Komt omdat ie nix weet
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 23:02
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Wat ik me eigenlijk afvraag is hoe kan je zoiets gebruiken?
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-10-2003, 08:10
Verwijderd
Je bent wel snel op je tenen getrapt ESCO...
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 10:32
Lora
Lora is offline
Citaat:
ESCO schreef op 09-10-2003 @ 21:46:
gepost op 09-10-2003 @ 16:51

--------------------------------------------------------------------------------
ESCO:


Ten eerste is crack sterker om van een crack verslaving aftekomen dan aan heroine.
Crack geeft je een orgasme dat lijkt op klaarkomen alleen dan nog beter.
Crack duurt 30 sec a 2 minuten heroine langer.

Ik vraag me af of dit waar is. Als ik verhalen vergelijk van crackverslavingen en heroineverslavingen heb ik altijd het idee dat van een heroine-verslaving moeilijker af te komen is.
Ik raakte zelf verslaafd aan coke, om later nog dieper te zakken door een crack-verslaving, maar ben er zelf vanaf gekomen en de verhalen van je kop door de muur rammen en weet-ik-veel-wat allemaal nog meer blijven me vreemd. Afkicken is moeilijk, punt.

Crack beter dan een orgasme? Ik vind het sowieso geen goede vergelijking.

Punt waarop ik me wel in je reactie kan vinden is dat zowel heroine als crack beide snel verslavend worden. Of toch crack omdat je direct naar de top gaat en vrijwel meteen weer eraf flikkert? Never mind, ik weet het niet, heroine heb ik nooit gebruikt.
__________________
Resist en be strong
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 12:45
SSER
Avatar van SSER
SSER is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 08-10-2003 @ 13:25:
in de hele omstreek waar ik woonde betaal je 35 of 40 euro voor 1 gram heroïne. (eigenlijk gebruik ik dat woord zelden in realiteit, we spreken altijd van smack of bruinen) ik had wel het geluk dat ik een hele tijd goed bevriend was met een dealer. toen betaalde ik meestal 20 of 25 euro voor 1 gram en soms kreeg ik zelf wat 'op krediet' (=achteraf betalen) dat is iets wat normaal geen enkele smackdealer doet want in dat milieu zie je je geld dan meestal nooit. ik ken ook enkele adresjes in rotterdam en antwerpen. daar kon ik een grotere hoeveelheid kopen voor 10 a 15 euro de gram.
hoeveel shots je uit 1 gram smack haalt kan heel verschillend zijn. dat hangt af van de kwaliteit, de tolerantie van de gebruiker (beginnende gebruiker of doorwinterde junk) en ook hoe zwaar je je shots maakt. er zijn dagen dat ik 2 of 3 shots zette en soms wel meer dan 10 op 1 dag. het is moeilijk te zeggen hoeveel je uit 1 gram haalt. het is net zoals je zou vragen hoeveel lijnen je uit 1 gram coke of speed haalt. dat verschilt ook van persoon tot persoon. lengte/dikte van de lijnen, etc.
een shot zetten doet helemaal geen pijn. het is gewoon een klein prikje. hetzelfde zoals je een spuitje krijgt bij de dokter. en als je verslaafd bent dan voel je het al helemaal niet meer. maar toen ik stopte had ik wel pijn aan m'n arm. er zijn plaatsen waar je gewoon geen naald meer in m'n ader krijgt. helemaal hard geworden door littekenweefsel.
ik vond het in het begin ook wel eng om met een naald in m'n aders te prikken. mijn eerste shot heb ik dan ook laten zetten door een ervaren spuiter. ik was toen heel zenuwachtig en helemaal niet op mijn gemak. toen ik het zelf ging doen zat ik ook te klungelen. in het begin vond ik het helemaal niet gemakkelijk om zelf een shot te zetten. het moeilijkste vond ik als je spuit in een ader zat. om dan met 1 hand wat bloed te trekken en dan je spuit leeg te pompen zonder dat je naald verspringt.
maar na een tijd kon ik in een openbare toilet ofzo een shot zetten in 2 minuten: snel wat smack in je lepel, beetje citroensap of azijn erbij, beetje water erbij, verhitten met een aansteker tot het brubbeld en helemaal vloeibaar is, watje inleggen, naald door watje, alles in je spuit trekken, adertje zoeken, prikken, wat bloed trekken en inspuiten.
dat gaf echt wel een kick. heel veel verslaafden die shotten vinden dat. ze zijn 'verslaafd' (als ik het zo kan noemen?) aan het ritueel van een shot maken en het spuiten.
(vandaar m'n nickname: het is niet voor niks needlefreak)
op den duur ga je alles spuiten. heroïne, cocaïne, speed, XTC,... tot alcohol (whiskey ofzo maar dat brand in je aderen ) we hebben zelf eens ampules gaan stelen in de spoedgevallen van een ziekenhuis en dan 1 voor 1 ingespoten zonder te weten wat het was en kijken wat voor effect het geeft. (jaja, zotte tijd... maar wat ben ik hier aan het uitwijken van je vraag. ik zit hier maar aan 1 stuk door te typen en nu besef ik ineens dat ik al over iets anders bezig ben 'k zal het nu maar laten staan.)
wat ze vertellen in trainspotting is overdreven. het is heel lekker en het zal altijd mijn lievelingsdrugs blijven maar 1000x beter dan je beste orgasme is het zeker niet.
het is het echt niet waard om met smack te beginnen.
2/3 is miserie...
indrukwekkend
__________________
nee ik geen ss'er is.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 15:53
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
lol@ esco
__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 07:56
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
hoe lang ben je eigenlijk al clean?
in de zomer van 2002 heb ik me laten opnemen in een afkickcentrum. de reden daarvoor is dat ik geen leven meer had. ik had geen woning meer, mijn ouders wilden me niet meer zien en ik sliep in de zetel bij vrienden. elke ochtend werd ik ziek wakker en moest ik een shot nemen om me goed te voelen. en ik shotte steeds meer om me zo goed te voelen als in het begin. ik had ook geen werk meer en elke dag moest ik aan geld zien te komen om m'n smack te betalen. (fulltime job) ik zag het echt niet meer zitten...
sindsdien ben ik dus 'clean' maar ik heb dikwijls nog smack gespoten het afgelopen jaar.
nu is het geleden van begin juli.
Citaat:
ho ho ho, sterkste drugs LSD of coke?? Dacht het niet
ik heb gezegd dat ik heroïne en LSD de sterkste drugs vind en dat is enkel uit mijn persoonlijke ervaring.

crack en DMT heb ik nooit gebruikt.

ik heb gelezen dat crack een krachtigere maar nog kortere werking heeft van coke. dus is het wel een sterke drugs.
en DMT kan ook wel sterker zijn dan LSD maar daar heb ik geen ervaring mee. jij wel?
Citaat:
Bruin wordt N.L heroine genoemd omdat witte heroine in N.L bijn a niet voorkomt de kleur van heroine in N.L is bruin.
zuivere heroïne is inderdaad wit maar zo heb ik het nooit gehad. het is altijd heel licht bruin. beige eigenlijk.
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 13:48
TECHNique
Avatar van TECHNique
TECHNique is offline
Weetje, ik vind het echt knap van je dat het je is gelukt om eraf te komen. Ik gebruik zelf xtc en speed en daar is mijn grens maar toch wil ik soms wel meer. Heb echt fucking respect voor je
__________________
He says: Spring is in the air. She Says: Why should i?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 16:27
Verwijderd
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef op 09-10-2003 @ 02:10:
ho ho ho, sterkste drugs LSD of coke?? Dacht het niet


s'werelds krachtigste hallucinogen blijft nogaltijd. (Het is echter veel meer dan hallucinaties)

Dimethyltryptamine, oftewel DMT
ja maar DMT is een halucinogeen middel, smack niet. smack is verdovend
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2003, 16:21
EnemyGround!
EnemyGround! is offline
als je begint met spuiten ben je naar mijn mening zwak en een vuile junk.
__________________
Gekeken is niet altijd gezien...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 16:25
Verwijderd
en ik vind dat jij blaat
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 16:28
EnemyGround!
EnemyGround! is offline
Citaat:
omajunk schreef op 14-10-2003 @ 17:25:
en ik vind dat jij blaat
blaten doen schapen.
__________________
Gekeken is niet altijd gezien...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 16:29
Verwijderd
hm kwist niet dat schapen ook op het forum zaten
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 16:31
EnemyGround!
EnemyGround! is offline
Citaat:
omajunk schreef op 14-10-2003 @ 17:29:
hm kwist niet dat schapen ook op het forum zaten
zie je ergens staan dat ik een schaap ben?

beetje loze opmerking.
__________________
Gekeken is niet altijd gezien...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 16:33
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 16:37
EnemyGround!
EnemyGround! is offline
Citaat:
omajunk schreef op 14-10-2003 @ 17:33:
iets duidelijker graag...
__________________
Gekeken is niet altijd gezien...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 16:41
Verwijderd
laten we erover ophouden
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 16:43
EnemyGround!
EnemyGround! is offline
Citaat:
omajunk schreef op 14-10-2003 @ 17:41:
laten we erover ophouden
Gozer doe er iets aan...
__________________
Gekeken is niet altijd gezien...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 16:45
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 16:46
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
omajunk schreef op 14-10-2003 @ 17:29:
hm kwist niet dat schapen ook op het forum zaten
kijk maar eens in mijn fotoboek
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-10-2003, 16:47
Verwijderd
ghehe verdomd ja nog waar ook
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 17:27
dreadmanneke
Avatar van dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 14-10-2003 @ 17:46:
kijk maar eens in mijn fotoboek
Wat een poepies
__________________
As the pattern gets more intricate and subtle, being swept along is no longer enough.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 19:05
Griller
Griller is offline
Crack vind ik trouwens maar wazig spulk heb het 1 keer gedaan en was zo wazig he, ik dacht dat ik alles aankon, de hele wereld
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 12:42
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
Weetje, ik vind het echt knap van je dat het je is gelukt om eraf te komen. Ik gebruik zelf xtc en speed en daar is mijn grens maar toch wil ik soms wel meer. Heb echt fucking respect voor je
bedankt TECHNique. (en ook de anderen die hetzelfde zegden via mail of privebericht)
als mensen dit zeggen geeft dat me extra kracht en motivatie om verder te gaan en niet terug te grijpen naar de spuit.
vorig weekend was ik op een familiefeest (was heel lang geleden dat ik nog gegaan was) en daar kreeg ik enkel positieve reacties. dat ik er gezonder en beter uitzie dan vroeger ('k heb nu ook valse tanden) en ook dat het goed is dat ik zoveel verdikt ben.
maar wat me het meest deugd deed is dat ze vonden dat ik toch een sterke peroon met karakter moet zijn om clean te blijven nadat ik verslaafd was aan heroïne spuiten. vroeger vonden ze mij een hopeloos geval...
Citaat:
als je begint met spuiten ben je naar mijn mening zwak en een vuile junk.
ik begrijp je reactie enemyground. maar ik denk dat het een teken van zwakte is als je je helemaal laat gaan en elke dag drugs gaat gebruiken. daar begint het al want je gaat niet van de ene op de andere dag beginnen spuiten hoor. toen ik met smack begon dacht ik ook niet dat ik nog ging spuiten. maar een mens veranderd en evolueerd. en als je elke dag onder invloed van smack bent en je zit dikwijls tussen mensen die spuiten dan is de stap kleiner om het ook te doen. maar goed, nu ben ik er wel vanaf en ik ben de enige die al meer dan een jaar lichamelijk afgekickt is van al de heroïneverslaafden die ik ken. dat heeft grotendeels wel te maken met het feit dat ik al meer dan een jaar opgenomen ben. maar ik heb het soms nog heel moeilijk. ik heb momenten dat ik ineens heel veel zin krijg om te gebruiken en meteen smack zou willen halen. en dat heb ik het afgelopen jaar ook dikwijls gedaan. maar de laatste tijd gaat het al een beetje beter dan in het begin. zeker als ik nu denk dat ik al 4 heroïneverslaafden gekend heb die nu dood zijn en van sommige die nog leven weet ik dat ze HCV (hepatitis c virus) hebben. vroeger trok ik mij daar niet veel van aan maar als je lang nuchter bent dan begin je dat toch te beseffen dat je speelt met de dood. ik herinner me nog dat mijn moeder mij aan de telefoon al wenend en snikkend smeekte dat ik me moest laten opnemen omdat het anders mijn dood zou worden. (had de huisdokter haar gezegd) toen kon mij dat niet schelen maar ik ben nu weer veranderd en geëvolueerd en nu denk ik wel anders... ik begrijp ook dat je zegt: 'vuile junk'. spuitende smack junks zijn meestal vuile mensen. toen ik alleen woonde heb ik mijn appartement nooit gekuisd. alles lag overhoop en de grond plakte van het bier. overal lag rommel, spuiten, sigarettepeuken, (beschimelde) etensresten,... ik deed ook nooit de afwas. alles stond vuil in de gootsteen. wat ik nodig had kuiste ik snel af en zette het dan weer vuil terug. ik geef zelfs toe dat ik mijn lichaam ook niet veel verzorgde. terwijl ik nu 1 of 2 keer per dag een douche neem.

ik let er nu op dat als ik over heroïne begin te typen dat ik altijd veel teveel uitwijk. er gaat zoveel door mijn hoofd en ik typ maar door...
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 16:13
Verwijderd
hehe boeie, ik vind het wel interessant
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 17:26
TECHNique
Avatar van TECHNique
TECHNique is offline
Ja ik vind het ook gewoon interessant om te lezen. Drugs vind ik zoiezo interassant. Als je ziet hoe de spelers in Trainsdpotting kun leven de tyfes in helpen, vind ik het echt knap dat je eraf blijft. Wel volhouden he
__________________
He says: Spring is in the air. She Says: Why should i?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 19:10
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
omajunk schreef op 15-10-2003 @ 17:13:
hehe boeie, ik vind het wel interessant
Ja, vind ik ook. Ik weet natuurlijk niet hoe moeilijk het voor je is, maar ik vind het wel heel goed dat je ermee bent gestopt
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 19:12
Bendzj
Avatar van Bendzj
Bendzj is offline
Je hoort maar zelden van heroïneverslaafden die ervan af komen. Heel knap van je dat je het voor elkaar krijgt, needlefreak. Volhouden.
__________________
Such a riposte is a scandalous impertinence | Anders nog iets?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 19:21
Verwijderd
Citaat:
EnemyGround! schreef op 14-10-2003 @ 17:21:
als je begint met spuiten ben je naar mijn mening zwak en een vuile junk.
Je zegt het verkeerd, je bent zwak dat je het zover laat komen, maar als je dan weet te stoppen, dan ben je echt sterk
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 19:57
lennuzz
Avatar van lennuzz
lennuzz is offline
needlefreak: hartstikke knap dat je er zo open over bent, en je moet zeker volhouden!
__________________
Talk that kinky shit up in my ear, buy me pink pretty underwear!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 21:26
Verwijderd
ghehehe met zu alle naaldmans aanmoedigen....we kenne er ook meteen een heel topic over maken
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 21:48
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
ga naaldmans, ga naaldmans (8)

heyyyyyyyyyy hooooooooooo
heyyyyyyyyyy hooooooooooo
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 08:59
Verwijderd
nou moet er zo'n smiley bestaan met zo'n mannetje dat doet alsof ie met 2 armen door een grote pot roert.
anyway, blij dat je er vanaf bent.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 03:31
belgo
Avatar van belgo
belgo is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 11-10-2003 @ 08:56:
zuivere heroïne is inderdaad wit maar zo heb ik het nooit gehad. het is altijd heel licht bruin. beige eigenlijk.
Is dit echt zo? Toen ik namelijk laatst Trainspotting keek met een amerikaanse vriendin (ex-heroine verslaafde) vertelde ze me dat de heroine in de VS hoofdzakelijk synthetisch is, en daarom wit is. Heroine in andere landen zou bruin(er) zijn omdat het natuurlijk is.

Wat klopt?
__________________
so young but so cold
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58.