Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2002, 22:55
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
Het is alweer een tijd aan de gang en gaat het weer steeds slechter. Elke keer als ik in een depressie raak, houdt ik niet voor mogelijk dat het nog erger kan worden. Na een paar weken is dus alweer het tegendeel bewezen.

Ongeveer een maand geleden begon ik een interesse te krijgen in de zogenaamde high-school killers. Tieners die zoveel haat in zich dragen en al die haat en mogelijkerwijs ook frustatie er in 1 keer uitgooien door tot ekztreem geweld over te gaan. 3 van deze tieners wekten mijn interesse heel erg. Eric Harris, Dylan Klebold en Kip Kinkel. Ik heb uren lang allerlei verschillende recensies, teksten, psychiatrische rapporten en dergelijk over Kip Kinkel gelezen. Het fascineerde me heel erg en ik zag ook zeer veel overeenkomsten tussen Kip en mijzelf. Hij haatte zichzelf, had geen eigenwaarde, was zwaar depressief, had een gebroken hart..etc Het enigste wat hij wel had en ik niet is interesse in wapens en ekzplosieven.

Ik begin me steeds meer als Kip te voelen, neem afstand van kinderen waar ik op school af en toe weleens mee om ging. Fantaseer steeds meer over het toepassen van geweld op mensen. Ook weer emotionele uitbarstingen, uit het niets komt ineens een intense woede. Vroeger kon ik het nog wel onder controle houden, maar de controle wordt steeds minder. Vandaag zat ik tijdens een tentamen een gevecht met mezelf te voeren. Het tentamen zelf boeide niet meer, er was zo'n drang om mensen te gaan slaan of schoppen, na iets van 20 minuten was het gevoel helemaal weg. Even later kwam er weer verdriet boven, weer had ik er moeite mee om rustig te blijven en niet al teveel op te vallen tussen alle andere leerlingen.

Als laatst vervaagt de realiteit, het wordt steeds moeilijker om het verschil te zoeken tussen een realiteit en een droom. Alles lijkt nep, alsof het alleen in mijn gedachte er is en in werkelijkheid is er dan helemaal niks.

Ik laat 't voorlopig hier ff bij.....als er mensen zijn met nog advies of iets dergelijks, gaat uw gang en reageer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2002, 23:44
Verwijderd
Hoeft niet te betekenen dat je het ook echt doet.

link naar erg oude topic van mij
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 14:54
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
ik had het verhaal van jouw al een paar gelezen. Toen stond er geloof ik nog niks bij over de interesse in serie moordenaars en etc, maar herkende het aan de vakantie in Denemarken die je beschreef.

Het hoeft ook niet te betekenen dat ik het echt allemaal ga uitvoeren, maar er is toch een kleine kans. Ineens voel ik me ook weer wat beter. Fijn lang uitgeslapen en moest niet eens trillen en al die shit gisternacht hoop dat 't nu ff zo blijft

Thanks
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 09-02-2017 23:04
Films, TV & Radio Beïnvloeding van de media op basisschoolkinderen
Verwijderd
2 14-10-2010 17:05
Levensbeschouwing & Filosofie Jehova's getuigen
indie-gurl
348 10-04-2007 14:28
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Media en de islam
juno
20 25-11-2005 10:35
Verhalen & Gedichten niet zelf geschreven, maar
Verwijderd
13 25-03-2004 22:08
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01.