Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2009, 12:04
gerina
gerina is offline
hallo,

Ik ben een studente aan hogeschool Windesheim en ben bezig met een onderzoek naar borderline. Ik wil vragen of degene die borderline (gehad) hebben of die te maken heeft met iemand in zijn omgeving die borderline heeft de volgende vragn voor mij te beantwoorden. Daar help je mij heel erg mee! alvast bedankt allemaal

vragen aan degene die borderline hebben:
1/ Hoe reageer jij op emoties?
2/ Hoe ziet een goede dag voor jou eruit?
3/ hoe ziet een slecht dag er voor jou uit?
4/ Hoe zou jij borderline omschrijven?

vragen aan degene die te maken hebben met iemand die borderline heeft:
1/ Hoe ga jij om met de persoon die borderline heeft?
2/ Houdt het je vaak bezig?
3/ Hoe reageer jij op je eigen emoties?
4/ Hoe zou jij borderline beschrijven?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2009, 12:43
Verwijderd
Vragen aan degene die te maken hebben met iemand die borderline heeft:
1/ Hoe ga jij om met de persoon die borderline heeft?
De persoon was een goede vriendin van me, ik ging er absoluut niet anders mee om dan ik dat met andere vriendinnen deed.
2/ Houdt het je vaak bezig?
In de tijd dat ik nog vaak en veel met haar omging, maakte ik me er regelmatig zorgen om. Ze nam haar medicijnen niet of niet op tijd in, blowde veel en haar vriend kon door zijn drugsgebruik niet degene zijn die ze nodig had. Als het slecht met haar ging, maakte ik me er veel zrogen om. In die periodes vroeg ik me ook vaker af of ze nu last had van haar borderline, of van een 'gewoon kuthumeur', ik vond het moeilijk om daar onderscheid in te maken.
3/ Hoe reageer jij op je eigen emoties?
Hoe bedoel je? Ik vind dit een heel rare vraag.
4/ Hoe zou jij borderline beschrijven?
Geen idee. Ik weet er te weinig van af om daar iets over te zeggen...
Met citaat reageren
Oud 27-06-2009, 15:39
Eend