Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2008, 12:23
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
geniaal spel is dit: ik zit telkens zonder stimpacks, bottlecaps en ammo ergens diep in een godvergeten plek waar overal raiders, talon mercs of supermutants zitten en het voelt dan echt als een survival spel waarbij je goed moet nadenken over hoe je het in godsnaam overleeft en terug kan keren naar een veilige plek

edit - je kan natuurlijk fast travellen maar ik vond altijd dat fast travel de cancer thats killing oblivion was dus daar doe ik niet aan
Nou ja, Oblivion was travellen gewoon saai. Fallout is het gewoon wel vet om te zien wat je nu weer tegen gaat komen
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2008, 14:26
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Valt mee, je kwam bij Oblivion ook steeds dingen tegen. Dungeons/ruďnes, boswezentjes en sowieso een mooie natuur.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 14:44
Verwijderd
ik heb me het laplazerus gefasttraveld met obliv vooral als je dan van stad naar stad moest met quests.. pff... met quests in de natuur rende en sprong ik meestal wel zelf, had vrij snel maximum acrobatics en athletics (zonder cheatshitz enzo dan eah ;x)
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 14:48
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
^ Valt mee, je kwam bij Oblivion ook steeds dingen tegen. Dungeons/ruďnes, boswezentjes en sowieso een mooie natuur.
nee bij oblivion was het: bos bos bos heuvel bos bos bos op de vorige ruine lijkende ruine bos bos bos op de vorige lijkende dungeon bos bos bos rivier(!) bos bos etc etc
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 14:52
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
of zoals hans teeuwen het zou zeggen

Schitterende boom
Boom
Boom
Boowm
Een boowm
Booom
Booom
Boowm
boooom
boooohoooom
boooohoooom
boooohoooom
bboown
booooooooom
boown
booooooooom
Met TAKKE
TAAKKEBOOWMBOOWM
takkeboowm
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 20:59
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 22:52
Verwijderd
waar ik mij mateloos aan ergerde waren die reptielen-hoofden op mensen-torso's
wat lame zag dat eruit zeg
heb het gelijk gedeďnstalleerd
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 00:16
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Citaat:
waar ik mij mateloos aan ergerde waren die reptielen-hoofden op mensen-torso's
wat lame zag dat eruit zeg
heb het gelijk gedeďnstalleerd
Wut?
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 12:36
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
waar ik mij mateloos aan ergerde waren die reptielen-hoofden op mensen-torso's
wat lame zag dat eruit zeg
heb het gelijk gedeďnstalleerd
argonians?
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 14:02
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Citaat:
argonians?
In MY Fallout3?
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 13-12-2008, 12:01
Verwijderd
Oblivion dus
Met citaat reageren
Oud 13-12-2008, 18:02
Verwijderd
Donderdag 'per ongeluk' Fallout 3 uitgespeeld. Ik had wel het idee dat ik met de laatste missie bezig zou kunnen gaan, maar ik wist het niet zeker. Gelukkig heb ik nog een savegame van vlak er voor, dus mocht ik ooit de rest van de kaart willen veroveren dan kan dat.

Vraag is alleen of ik het wil. Ik ben 20, kan dus geen levels meer up, geen nieuwe perks, alleen maar meer geld, kogels&stimpacks verkrijgen en met de losse boeken mijn stats verhogen. Hoe tof het me ook lijkt om de hele kaart een keer leeg te vegen van alle mutants
Spoiler
het heeft nu niet echt veel prioriteit ten opzichte van andere games. Toch wel jammer, want er is nog zoveel over op de kaart.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2008, 14:47
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Donderdag 'per ongeluk' Fallout 3 uitgespeeld. Ik had wel het idee dat ik met de laatste missie bezig zou kunnen gaan, maar ik wist het niet zeker. Gelukkig heb ik nog een savegame van vlak er voor, dus mocht ik ooit de rest van de kaart willen veroveren dan kan dat.

Vraag is alleen of ik het wil. Ik ben 20, kan dus geen levels meer up, geen nieuwe perks, alleen maar meer geld, kogels&stimpacks verkrijgen en met de losse boeken mijn stats verhogen. Hoe tof het me ook lijkt om de hele kaart een keer leeg te vegen van alle mutants
Spoiler
het heeft nu niet echt veel prioriteit ten opzichte van andere games. Toch wel jammer, want er is nog zoveel over op de kaart.
ik heb hem net ook ' per ongeluk ' uitgespeeld
ik heb gelukkig nog savegames daarvoor dus ik denk dat ik nog ff ga levelen (ben lvl 16) en het mijn taak maken om alle super mutant behemoths dood te maken
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 07:17
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
nee bij oblivion was het: bos bos bos heuvel bos bos bos op de vorige ruine lijkende ruine bos bos bos op de vorige lijkende dungeon bos bos bos rivier(!) bos bos etc etc
lol!

Maar goed, niet te veel offtopic gaan he gasten
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 19:43
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
volgens mij is het spel veel leuker als je als een '' evil '' character speelt tenminste zon idee krijg ik van het spelen als een '' good '' guy
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 01-01-2009, 21:18
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Waah het is een geniaal spel!

Wordt alleen helemaal gestoord van de metro elke keer.
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 18:37
Davey90
Avatar van Davey90
Davey90 is offline
Ik vind het tot nu toe nog steeds een erg tof spel, zit nu bijna op level 8 geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 00:14
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Level 14 en geniet nog steeds van alle sidequests!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 14:24
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Heh, I love this game. Ik ben iemand die er helemaal in gaat zitten, ik schrik me regelmatig zo de klere dat ik even met een van mijn huisgenoten moet gaan babbelen voor ik verder durf, maar dat doet er niets aan af . Rivet City os ronduit briljant, en al die miniquests die niet in je questlog komen vind ik echt hilarisch. Ik heb besloten NIETS te doen wat me bad karma oplevert, een paladin-achtig iemand uit te hangen en zelfs geen drugs te gebruiken (drugs are bad, boys and girls ). Het is hilarisch om zo moreel hoogstaand te lopen doen in een wereld die zo naar de klote is . Voorlopig zo veel mogelijk miniquests en sidequests doen, de hele map verkennen etc . I love sandbox games...
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 15:47
sainty
Avatar van sainty
sainty is offline
Ja inderdaad, de main quest heb ik nog niet zoveel gedaan, maar wel veel sidequests.
__________________
"Get down here and see how much you like it. There's room for one more, it's a fuckin' party down here."
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 21:31
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
kga m binnekort ook maar is kopen, ben alleen bang dat ik m soms een beetje eng vind.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 21:34
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
kga m binnekort ook maar is kopen, ben alleen bang dat ik m soms een beetje eng vind.
Er zitten soms best wel '' enge '' momenten in, maar dat is meer dat je iemand niet aan hoort komen en dat je van achter word aangevallen dan dat het een echt horror spel is.
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 22:10
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Er zitten soms best wel '' enge '' momenten in, maar dat is meer dat je iemand niet aan hoort komen en dat je van achter word aangevallen dan dat het een echt horror spel is.
Heh, I disagree. Net als bovengenoemde ben ik een 'faint hearted' gamer. Dit is wel een beetje het randje wat ik trek. Dit spel heeft voor mij het effect wat anderen wellicht hebben bij FEAR of Half-Life etc. Lang geleden heb ik een poging tot Return to Castle Wolfenstein gedaan, maar dat was obviously too much .

Die hard gamers, ik ben jaloers op jullie stalen zenuwen.

Spoiler
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 22:41
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Heh, I disagree. Net als bovengenoemde ben ik een 'faint hearted' gamer. Dit is wel een beetje het randje wat ik trek. Dit spel heeft voor mij het effect wat anderen wellicht hebben bij FEAR of Half-Life etc. Lang geleden heb ik een poging tot Return to Castle Wolfenstein gedaan, maar dat was obviously too much .

Die hard gamers, ik ben jaloers op jullie stalen zenuwen.

Spoiler
dat zijn meer schrik momenten ipv langdurende spanning vind ik zelf
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 22:46
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
dat zijn meer schrik momenten ipv langdurende spanning vind ik zelf
Hmm, daar heb je misschien wel gelijk in. Hoewel ik mezelf steeds betrap op meebewegen en in elkaar duiken. Ik moet mezelf 3 keer per minuut vertellen om te ontspannen zeg maar. Maar ik denk wel dat je gelijk hebt dat het vooral schrikeffecten zijn.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 13:54
sainty
Avatar van sainty
sainty is offline
Ja die feral ghouls of van die honden is soms wel ff schrikken als die opeens vanuit een donker hoekje op je nek springen
__________________
"Get down here and see how much you like it. There's room for one more, it's a fuckin' party down here."
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 14:02
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
paar dagen terug de main quest uitgespeeld, en ik moet zeggen dat ik niet echt onder de indruk ben, met name de ontzettend magere main quest. Jesus, wat een flutverhaal is dat. Misschien nog wat sidequests maar dan geloof ik het wel weer, Bethesda heeft me niet echt kunnen imponeren. Ik denk dat die 'game of the year' award meer te maken heeft met ontzettend matige concurrentie.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 17:46
Verwijderd
Je weet dat de main quest 2% van het spel is, rite?

Maar inderdaad, je had gewoon na de main quest verder moeten kunnen spelen... dan zou het een soort van uitgebreide tutorial zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 20:56
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
beetje kromme verhouding, maar goed. Die paar subquests die ik al gedaan heb waren ook niet echt gaaf, wederom variaties op fetch of kill-quests. Leuke filler, dat wel. Maar ik ga nog ff doorspelen, misschien draait mn mening nog bij.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 30-01-2009, 06:30
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Hmm, daar heb je misschien wel gelijk in. Hoewel ik mezelf steeds betrap op meebewegen en in elkaar duiken. Ik moet mezelf 3 keer per minuut vertellen om te ontspannen zeg maar. Maar ik denk wel dat je gelijk hebt dat het vooral schrikeffecten zijn.
Ik zal jou dan maar niet de "classic music" mod aanraden (muziek uit FO1 en FO2)
Verrot, het bewijs dat goede muziek van vrijwel alles een horrorgame kan maken (plus het helpt echt als je zo'n heel triest eenzaam geluid op de achtergrond hebt als je door de wasteland aan het slepen bent)

Over het hoofdverhaal, dat valt idd aardig tegen. Vooral ook omdat je eigenlijk geen keuze hebt en dan is er iemand die het veilig zou kunnen doen maar die hard-coden ze dan dat hij het niet wil doen... Wat een bullshit.
Maar met de juiste mods wordt het nu alweer steeds beter. Ben benieuwd wat we nog meer gaan krijgen uit de user-mods
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2009, 10:35
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Ik zal jou dan maar niet de "classic music" mod aanraden (muziek uit FO1 en FO2)
Verrot, het bewijs dat goede muziek van vrijwel alles een horrorgame kan maken (plus het helpt echt als je zo'n heel triest eenzaam geluid op de achtergrond hebt als je door de wasteland aan het slepen bent)

Over het hoofdverhaal, dat valt idd aardig tegen. Vooral ook omdat je eigenlijk geen keuze hebt en dan is er iemand die het veilig zou kunnen doen maar die hard-coden ze dan dat hij het niet wil doen... Wat een bullshit.
Maar met de juiste mods wordt het nu alweer steeds beter. Ben benieuwd wat we nog meer gaan krijgen uit de user-mods
smerige fawkes
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2009, 20:57
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Hoe bedoel je; geen keuzes? Die zijn er nu nog nét wel. Je moet alleen erg gewiekst met je gespreksstof omgaan, misschien af en toe een savegame opnieuw laden. Maar, halve spoiler:

Spoiler


Verder haak ik toch al snel af omdat de game geen echte afwisseling voor het oog geeft. Alles is donker en naargeestig/kapot. Er mag best eens een zonnetje doorbreken of een stukje overgebleven groen, ergens in een uithoek te vinden zijn. Maar goed, dat zal heel persoonlijk zijn, want die donkerte is juist voor veel gamers een pré.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 31-01-2009, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Verder haak ik toch al snel af omdat de game geen echte afwisseling voor het oog geeft. Alles is donker en naargeestig/kapot. Er mag best eens een zonnetje doorbreken of een stukje overgebleven groen, ergens in een uithoek te vinden zijn. Maar goed, dat zal heel persoonlijk zijn, want die donkerte is juist voor veel gamers een pré.
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 10:50
sainty
Avatar van sainty
sainty is offline
Citaat:
Spoiler


Verder haak ik toch al snel af omdat de game geen echte afwisseling voor het oog geeft. Alles is donker en naargeestig/kapot. Er mag best eens een zonnetje doorbreken of een stukje overgebleven groen, ergens in een uithoek te vinden zijn. Maar goed, dat zal heel persoonlijk zijn, want die donkerte is juist voor veel gamers een pré.
Hehe ja ik had 'm laten leven ik dacht, die zal wel niet dood kunnen ofzo. Maar inderdaad, deze game kan me niet echt vasthouden zoals Oblivion dat wel deed, na een tijdje ben ik het gewoon weer zat. Ik vind het ook minder dat je altijd maar aan je ammo moet denken, overal te voorzichtig moet zijn omdat je meer dan 2 vijanden niet aankan, en headshots vrijwel nooit dodelijk zijn >_> maarja verder is het wel lache.
__________________
"Get down here and see how much you like it. There's room for one more, it's a fuckin' party down here."
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 13:24
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Je weet dat de main quest 2% van het spel is, rite?

Maar inderdaad, je had gewoon na de main quest verder moeten kunnen spelen... dan zou het een soort van uitgebreide tutorial zijn.
Dat kan met de DLC van maart, en dan kan je ook tot level 30 doorspelen.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 17:41
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Spoiler
Nope, moet toegeven dat ik eigenlijk zelf niet heel ver ben. De meeste Fallout 3-uren zitten toch in het over schouders van anderen meekijken.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 17:00
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Verder haak ik toch al snel af omdat de game geen echte afwisseling voor het oog geeft. Alles is donker en naargeestig/kapot. Er mag best eens een zonnetje doorbreken of een stukje overgebleven groen, ergens in een uithoek te vinden zijn. Maar goed, dat zal heel persoonlijk zijn, want die donkerte is juist voor veel gamers een pré.
Hmm, misschien Shadow of the Colossus er weer eens induwen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 21:50
Verwijderd
Aah ik ben wel weer enthousiast, alleen speelt mn vader het ook en is die iets verder dan ik ben, en kijkt hij nu met me mee en heeft overal commentaar op en aaaaaah
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games [Centraal] Fallout
Crocodi1e
12 17-07-2012 09:29
Games fallout 3 opstarten mislukt! :S
olha1
12 16-11-2010 22:26
Games Most successful Xbox 360 games...
mikedevidson
8 05-01-2010 06:59
Games Fallout 3 trailer
Allochthony
105 20-06-2007 19:20
Games Ik kan niet wachten topic:(
m3tr01dm1nd3d
51 12-08-2006 22:12
Games Fallout 3 (?)
Prime Evil
20 02-10-2003 11:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39.