Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2021, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Schrödinger - die van de kat, niet de forumer die een of ander mbo trajectje doet - is de baas van DPD.
Verklaart een hoop.

Laatst gewijzigd op 16-02-2021 om 20:02. Reden: edit: oh ik ook blind ;x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2021, 19:59
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Waardeloos inderdaad... bij mij ook zoiets. Pakketje dus echt kwijt, gelukkig werd het nog een keer verstuurd en dat pakketje kwam wel aan.
Ja, ik ben ook benieuwd of ik het nog ooit in huis krijg. Sowieso de praxis (waar het pakket vandaan komt) ook maar even op de hoogte stellen. Dan kunnen zij (als ermee klachten zijn natuurlijk) hun conclusies trekken
Citaat:
Schrödinger - die van de kat, niet de forumer die een of ander mbo trajectje doet - is de baas van DPD.
Ik las dit even compleet binnenstebuiten en dacht dat forummer Schrödinger dus wel de baas was van de dpd weet niet of dat dan wél iets goed zou zijn.
Citaat:
Schrödinger is de baas van alle postdiensten
In mijn ervaring zeggen dhl en dpd standaard dat ik niet thuis ben. PostNL komt altijd wel gewoon iig aan de deur, vroeger of later, maar prima verder.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2021, 20:02
Verwijderd
Omg ik las het ook verkeerd en dit is wel echt heel slecht hoor, ik moet me schamen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2021, 10:01
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
dpd klantenservice gebeld nadat ik vanmorgen van de klantenservice een lege mail terug kreeg
Mevrouw kon mij precies hetzelfde vertellen als dat ik al wist. Ik kon haar zelfs vertellen dat het met zekerheid niet op het pakketpunt A ligt waarvan zij zeggen dat het komt te liggen in de toekomst. Het andere pakketpunt (B) dat ik zelf had gevonden (via hun track en trace), krijg ik geen contact mee. Advies van dpd: bel de verzender, zodat zij contact op kunnen nemen met dpd zakelijk en navraag kan doen.. Ja doeii. Ik loop wel naar pakketpunt B, nu ik zelf pakketpunt A heb uitgesloten. Hopelijk is het dan daar, en niet in limbo, of al teruggestuurd...
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2021, 12:11
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Oh ja, ik moest ook naar een pakket punt om te vragen of er iets voor me lag, omdat Postnl een briefje in m'n bus had gedaan zonder info en zonder werkende code.
En dat er dan nog steeds bedrijven zijn die adverteren met 'vandaag besteld, morgen in huis'.

Ot: in huis wonen met iemand die herrie maakt op het moment dat hij weet dat ik een teams-meeting heb. Lekker roepen en naar buiten stormen omdat er vogels op z'n gras zitten. Jezus man, nou en?
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2021, 12:29
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Oh ja, ik moest ook naar een pakket punt om te vragen of er iets voor me lag, omdat Postnl een briefje in m'n bus had gedaan zonder info en zonder werkende code.
uit mijn inbox:

Goed nieuws: we gaan testen of we je slimmer kunnen informeren over je pakketten! Daarom gaan we van 8 februari tot en met 28 maart een test doen met het niet-thuisbriefje. Je krijgt dan geen briefje als je de bezorger mist. We informeren je zoals altijd via e-mail en de PostNL-app over je pakket. Zo testen we of het niet-thuisbriefje nog wel nodig is.

Tijdelijk geen niet-thuisbriefje
Verwacht je in de periode van 8 februari tot en met 28 maart een pakket en ben je niet thuis als de bezorger voor de deur staat? Dan kan het gebeuren dat je geen briefje krijgt.

✔ Je pakketbezorger levert het pakket af bij de buren óf bij een PostNL-punt bij jou in de buurt.
✔ We sturen je gewoon een e-mail over de status van je pakket. Ook via de PostNL-app krijg je een berichtje over waar je pakket is afgeleverd. Daarnaast kun je op onze website met de track & trace code altijd zien waar je pakket is afgeleverd.
✔ Na 28 maart krijg je gewoon weer een niet-thuisbriefje als je de bezorger gemist hebt.

Dus voorlopig ben je af van de niet thuis briefjes!* Niet dat ik die uberhaupt ooit kreeg. Of alleen zonder ontvanger erop, wat niet handig is met 1 brievenbus voor 16 man

Citaat:
Ot: in huis wonen met iemand die herrie maakt op het moment dat hij weet dat ik een teams-meeting heb. Lekker roepen en naar buiten stormen omdat er vogels op z'n gras zitten. Jezus man, nou en?
geluid, ok, soms moet het of kom je er niet onderuit. Maar om vogels van je gras te jagen...? OMG VOGELS OP JE GRASCHHH
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2021, 21:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Er is iemand tegen mijn auto aan gereden
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 26-02-2021, 21:11
Verwijderd
Gewoon terugrijden
Met citaat reageren
Oud 26-02-2021, 21:12
Verwijderd
Wat kut Daan! Weet je wie? Veel schade?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2021, 13:36
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik ga ff zeiken
Met citaat reageren
Oud 01-03-2021, 13:36
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Mensen die op het fietspad lopen zijn kut
Met citaat reageren
Oud 01-03-2021, 13:37
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Al helemaal als ook nog eens chagrijnig gaan doen als je belt
Met citaat reageren
Oud 01-03-2021, 13:38
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Mensen die je aankijken omdat je 1 keer niest gvd. ER BESTAAT OOK NOG HOOIKOORTS NIET ALLES IS CORONA
Met citaat reageren
Oud 01-03-2021, 13:38
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Wielrenners zijn kut.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2021, 13:39
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Kortpittige dames die zeiken dat het te koud is terwijl ze in de fucking schaduw staan
Met citaat reageren
Oud 01-03-2021, 13:40
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Mensen die zonodig als eerste de trein in moeten met alle gevolgen van dien
Met citaat reageren
Oud 01-03-2021, 13:40
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Mensen die met het fucking ov naar de corona test gaan
Met citaat reageren
Oud 01-03-2021, 13:41
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Mensen met corona die toch ff naar de winkel gaan BLIJF THUIS EN BESTEL ONLINE
Met citaat reageren
Oud 01-03-2021, 13:42
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Kinderen zijn kut, schreeuwen de hele boel bij elkaar
Met citaat reageren
Oud 01-03-2021, 13:42
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Dat was het doei
Met citaat reageren
Oud 01-03-2021, 13:45
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
Wil je je grote smerige rotbek dichthouden?
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Met citaat reageren
Oud 01-03-2021, 14:00
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Wielrenners zijn kut.
Kom er maar in Jan.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2021, 16:58
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Een kerel ontplofte toen ik “je” zei ipv “u”. Hij riep “sodemieter godverdomme op” en toen verbrak hij de verbinding. Wtf

Ik had iemand van mijn eigen leeftijd verwacht, want die informatie had ik van een collega gekregen. Achterbleef dat ik verkeerd verbonden was. Maar die reactie was compleet debiel, ongeacht zijn leeftijd
Met citaat reageren
Oud 01-07-2021, 09:04
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Een paar dagen geleden heb ik een vakantie geboekt met vliegtickets, verblijf in drie verschillende plaatsen en een huurauto. Nu is bekend gemaakt dat de regels over een week veranderen waardoor ik bij aankomst in zelfisolatie zou moeten

Ik had er rekening mee gehouden dat dit zou kunnen gebeuren, maar ik baal ontzettend.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2021, 10:47
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Een kerel ontplofte toen ik “je” zei ipv “u”. Hij riep “sodemieter godverdomme op” en toen verbrak hij de verbinding. Wtf

Ik had iemand van mijn eigen leeftijd verwacht, want die informatie had ik van een collega gekregen. Achterbleef dat ik verkeerd verbonden was. Maar die reactie was compleet debiel, ongeacht zijn leeftijd
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2021, 10:47
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Beetje late reactie okee
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2021, 10:55
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Volgens mij betekent "zelf"isolatie over het algemeen een vrijblijvend verzoek, niet iets dat gecontroleerd wordt ofzo dus zou me daar niet zo'n zorgen om maken.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2021, 17:24
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Volgens mij betekent "zelf"isolatie over het algemeen een vrijblijvend verzoek, niet iets dat gecontroleerd wordt ofzo dus zou me daar niet zo'n zorgen om maken.
Dat zou kunnen, maar ik vind het geen prettig idee. Daarnaast is de boete is €1700,- en dat vind ik het niet waard.

Ik kan bijna alles annuleren, dus de schade valt mee Ik dacht dat ik het geld voor de vliegtickets kwijt was, maar ik heb een voucher gekregen. Ik ga mijn vakantie met een paar weken uitstellen. Dan hoef ik niet meer in meer in zelfisolatie, want dan heb ik mijn tweede vaccinatie (lang genoeg) gehad.

Nu hopen dat te regels niet weer worden verscherpt
Met citaat reageren
Oud 01-07-2021, 17:25
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Beetje late reactie okee
Beter laat dan nooit
Met citaat reageren
Oud 01-07-2021, 21:00
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Een paar dagen geleden heb ik een vakantie geboekt met vliegtickets, verblijf in drie verschillende plaatsen en een huurauto. Nu is bekend gemaakt dat de regels over een week veranderen waardoor ik bij aankomst in zelfisolatie zou moeten

Ik had er rekening mee gehouden dat dit zou kunnen gebeuren, maar ik baal ontzettend.
Waarheen?
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 02-07-2021, 09:24
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Waarheen?
Slowakije en Oostenrijk.

In SK was het o.a. voldoende als je een negatieve PCR test (niet ouder dan 72 uur) kon tonen of als je 21 dagen of langer geleden je eerste vaccinatie hebt gekregen.

Binnenkort moet je 14 dagen of langer geleden je tweede prik hebben ontvangen (in geval van Pfizer en Moderna). En ik zou de tweede prik op dat moment pas een week eerder hebben gekregen
Met citaat reageren
Oud 02-07-2021, 18:52
Haubenmeise
Haubenmeise is offline


Je kunt je niet ‘vrijtesten’?
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 03-07-2021, 14:19
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:


Je kunt je niet ‘vrijtesten’?
Jawel, maar pas na vijf dagen en dat vind ik zonde van mijn tijd en geld.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Topic voor negativiteit. #5
Destruct!
500 03-10-2020 11:29
Onzin Topic voor negativiteit. #4
Verwijderd
499 29-05-2020 21:20
Onzin Topic voor negativiteit #2
Haller
500 08-01-2020 20:43
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02.