Oud 06-11-2003, 19:25
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
Ik begrijp best dat scholieren.com al die banner nodig heeft om te overleven. Het gaat de laatste tijd echter steeds verder met die banner. Vorige week was het die gillende alien banner. En nu zie ik tot mijn verbazing een kpn reclame dat heel mijn beeld blockeerd met een groene telefoon. En dan blijft hij nog irrtant "rinkelen" in de onderhoek.
Ik vind dit persoonlijk te ver gaan, het verpest mijn forum beleving, zijn die banners nou echt nodig?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2003, 19:27
Verwijderd
ik moet eerlijk zeggen dat ik die kpn banner waar je het over hebt nog nooit heb gezien, en ik forum toch wel regelmatig...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 19:33
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Mja dat is soms vervelend, maar Scholieren.com kan daar weinig aan doen. Alle banners gaan via webads, die voor ons bepaald wat wij laten zien en hoe vaak dat moet gebeuren.

Jon kan hoogstens een keer een mailtje sturen naar Webads dat de bezoekers van S.com zich storen aan een bepaalde banner, maar de kans dat ze er iets aan doen is gering. Bovendien ontvangt Jon voor 'vervelende' banners veel meer geld, en dat is in tijden van deze hoge serverload op zich niet vervelend.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 21:28
Thomas
Thomas is offline
Jammer dat er niets aan gedaan kan worden, inderdaad. Ik heb zelf die banner ook al gehad en hij is zeker hoogst irritant.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 21:34
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Sommige banners zijn erg storend idd. Maar goed, die leveren voor Jon dus ook het meeste op. Gelukkig komen die vaak maar 1 keer per dag langs, waardoor je er niet heel veel last van hebt.

De enige reden waarom je zóu kunnen klagen is als een hele vervelende banner bij elke pagina langskomt, dan is er namelijk hoogstwaarschijnlijk een fout gemaakt bij WebAds en wordt dat gefixt. Maar anders heeft klagen weinig zin.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 21:40
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Zo herinner ik mij één of andere flashbanner van vodafone die twee piepjes gaf.
Ik dacht dus dat die piepjes aan mijn pc lagen. Ik heb echt overal lopen zoeken, ik vatte niet waar het vandaan kwam, enzovoorts.
Uiteindelijk ben ik er wel achter gekomen dat het aan de banner lag, maar dat heeft even geduurd (normaal staat m'n geluid ook niet standaard aan, vandaar dat ik nog meer confused was).
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 22:27
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Hehe, die banners zijn meer dan vervelend. Ze blokkeren je hele werk op je pc. Ineens zo'n gigantisch lawaaimakend ding in beeld. Erg domme dingen.

Maargoed, ik begrijp ook wel dat Jon daarvoor duiten ontvangt, dus ik vind 't best. En idd, ze komen maar heel af en toe langs.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 22:33
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Jon moet óf geld vragen voor lidmaatschap hier, óf banners gebruiken. Ik denk dat de meesten hier liever het laatste hebben.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 07:47
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
hm apart, ik heb echt nog nooit een storende banner gehad? terwijl ik hier toen vrij regelmatig ben.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 12:04
Verwijderd
Je kan bijvoorbeeld ook Norton Antivirus nemen. Die blokkeert de meeste banners, en de laadtijd van een pagina is ook een stuk korter.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 14:04
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Nixje schreef op 07-11-2003 @ 13:04:
Je kan bijvoorbeeld ook Norton Antivirus nemen. Die blokkeert de meeste banners, en de laadtijd van een pagina is ook een stuk korter.
Waardoor Jon minder inkomsten heeft en straks de site niet meer online kan houden
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 14:10
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Nixje schreef op 07-11-2003 @ 13:04:
Je kan bijvoorbeeld ook Norton Antivirus nemen. Die blokkeert de meeste banners, en de laadtijd van een pagina is ook een stuk korter.
Mijn NAV blockt geen banners. Volgens mij is dat progje een virusscanner en geen bannerblocker oid.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 14:12
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Norton? Nee bedankt. Ik weet geen donder van computers, maar ik weet wel dat Norton die van ons verziekt.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 15:09
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
ekki schreef op 06-11-2003 @ 22:40:
Zo herinner ik mij één of andere flashbanner van vodafone die twee piepjes gaf.
Ik dacht dus dat die piepjes aan mijn pc lagen. Ik heb echt overal lopen zoeken, ik vatte niet waar het vandaan kwam, enzovoorts.
Uiteindelijk ben ik er wel achter gekomen dat het aan de banner lag, maar dat heeft even geduurd (normaal staat m'n geluid ook niet standaard aan, vandaar dat ik nog meer confused was).
Idd, ik wist ook maar niet waar het vandaan kwam, heb werkelijk overal gezocht, geluid uitgezet enzo Dat was echt een hele irritante banner.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 15:58
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 07-11-2003 @ 15:10:
Mijn NAV blockt geen banners. Volgens mij is dat progje een virusscanner en geen bannerblocker oid.
Norton Internet Security dan.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 17:57
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Inderdaad vervelend. Zorg er in ieder geval voor dat je cookies aanstaan, daarmee wordt als het goed is gezorgd dat je de banner niet te vaak te zien krijgt.

Een mogelijkheid zou zijn om aan leden de keuze te laten: onbetaald met banners. Betaald zonder banners. Maar dat brengt natuurlijk een hoop administratieve rompslomp met zich mee.
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 18:03
BBEM
BBEM is offline
ik kreeg zo ongeveer bij elke pagina die ik opende die vervelende kut banner weer te zien
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken enquète tv-reclames
inge23
11 30-01-2010 02:12
Films, TV & Radio enquète tv-reclames
inge23
8 09-12-2009 19:20
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie hulp bij inleiding profielwerkstuk over reclame
vrouw-wezen
6 16-10-2005 12:48
Films, TV & Radio (Ringtone) Reclames van de buis ???
Jouri
31 05-08-2005 19:45
Films, TV & Radio Leukste/ grappigste reclames van dit moment!!
Ilsuuuh
20 22-12-2004 16:27
Films, TV & Radio Reclame
Gatara
2 03-01-2003 12:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52.