Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2004, 16:48
Phie.
Avatar van Phie.
Phie. is offline
Gister melde een jongen mij aan op msn. Die stuurde mij meteen allemaal foto's van mij, mijn mobiele nummer en vertelde dat hij webcam beeld van mij had. Hij zegt steeds dat hij alles op internet zet, bewerkt met mijn nummer ed eronder tenzij ik met hem naar bed ga. Ook zegtie dat ie me op komt zoeken en ik vind het enorm gaar. Moet ik hiermee doen? Geen idee trouwens hoe hij aan mijn nummer komt. IK weet niet of dit hier goed staat, verplaats anders maar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2004, 16:53
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
ken je die jongen persoonlijk dan?
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see

Laatst gewijzigd op 25-06-2004 om 16:55.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 16:56
Phie.
Avatar van Phie.
Phie. is offline
nee, ik heb eigenlijk nooit eerder met hem
gesproken via msn
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 16:58
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Is het niet iemand die een grap met je uithaalt?
__________________
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 16:59
Phie.
Avatar van Phie.
Phie. is offline
Nee volegns mij niet, wet het eigenlijk wel zeker
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 17:00
mR
Avatar van mR
mR is offline
Citaat:
EHVJ schreef op 25-06-2004 @ 17:48 :
....Hij zegt steeds dat hij alles op internet zet, bewerkt met mijn nummer ed eronder tenzij ik met hem naar bed ga...
Wat een extreem kansloze knul ...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 17:00
mmmoeder
mmmoeder is offline
Laat hem je een e-mail sturen. Aan het X-originating IP (staat in de header) is ie in principe te traceren. Dan kun je hem juist gaan blackmailen
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 17:03
Phie.
Avatar van Phie.
Phie. is offline
hij heeft me een email egstuurd geen idee hoe ik dat meto doen. sorry dat ik zo slehct typ, vinger zit int verband
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 17:04
mmmoeder
mmmoeder is offline
Gewoon bewaren die e-mail. Als ie echt vervelend gaat doen, stap je naar de politie en meld je dat ie je e-mails stuurt. Dan weten ze wel hoe ze 'm kunnen traceren.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 17:08
Phie.
Avatar van Phie.
Phie. is offline
Hij zget zulek dingen:

scar is back says:
haha nou en of dat je beelden ken opnemen
oscar is back says:
zeker weten
oscar is back says:
kijk ma hoe die wijfen op de cam sex hebben
oscar is back says:
op internet denk je dat ze lijf zijn haha
oscar is back says:
wat ben je dom
oscar is back says:
en ok je mag mijn ip adres hebben
oscar is back says:
en ook mijn nummer
oscar is back says:
mag je blij mee zijn heel blij
oscar is back says:
ma ik zet je op internet
oscar is back says:
jij bent de gene die als een internet sletje door zult gaan
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 17:09
mmmoeder
mmmoeder is offline
En hij is degene die strafbaar is als ie je op internet zet, lol...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 17:16
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Nodig wat vrienden uit....

Nodig hem vervolgens uit, leef je eens flink uit...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 17:18
mmmoeder
mmmoeder is offline
True, en vergeet die honkbalknuppel niet
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 17:21
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Gewoon blokkeren.
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 17:27
Verwijderd
Citaat:
EHVJ schreef op 25-06-2004 @ 17:56 :
nee, ik heb eigenlijk nooit eerder met hem
gesproken via msn
Enige kans dat het iemand van het forum is?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 17:34
Subbie
Subbie is offline
ITS ME

die gast moet je gewoon blokkeren,
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 17:39
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
EHVJ schreef op 25-06-2004 @ 17:59 :
Nee volegns mij niet, wet het eigenlijk wel zeker
hoezo weet je het zeker?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 17:40
Phie.
Avatar van Phie.
Phie. is offline
Mja ach ik heb hem geblokeerd. Heb die email en de msn egsprekken bewaard, mja ik vind het wel een beetje raar omdat hij zoveel over mij weet. Het is te hopen dat er niet zulke domme mensen hier op het forum zitten. Maar netzoals dat hij zegt dat hij webcambeeld van mij heeft, dat kan je toch helemaal neit opnemen via msn?

Net weer een email:

ik ging je blokken toch nu ken je ook nogeens de kanker krijgen je bent er gewoon erbij je word gewoon een internet hoertje vind je het al leuk wen er ma anders ff aan want veel mensen zullen het zien mzzl kanker hoer daar wil ik niks mee nee ok snap je het nu weet je het al een beetje
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-06-2004, 17:42
Phie.
Avatar van Phie.
Phie. is offline
Subbie: Net werd ik weer aangemeld door iemand, msn naam: it's me



apartig
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 18:58
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
wat triest man, zorg gewoon dat je erachter komt wie het is en neem een paar vrienden mee en sloop em, hij is echt te ver gegaan.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 19:07
Phie.
Avatar van Phie.
Phie. is offline
Ach zullen we hem egwoon maar met ze allen in elkaar slaan ofzo Vanaf morgen ben ik te bewondn=eren op internet, ik ben benieuwd maar kut ist wel
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 19:38
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
ik snap eigenlijk ook niet waarom je een hoertje bent als een of andere vage gast gewone foto's van jou op internet zet, maar dat zal wel aan mij liggen
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 20:07
Phie.
Avatar van Phie.
Phie. is offline
Mja hij heeft me mob nummer, ging hij erbij zetten. Mja ach we zullen zien wat er gebeurt, volgens mij ist allemaal bluf. Bedoel waarom liet hij mij zo makkelijk bij zijn ip komen, hij is vast niet zo nerdie dat hij beelden op kan nemen. Hij zegt beeld te gaan bewerken, vrij moeilijk lmd. Zoveel klopt niet, en tja bedoel plunder mijn fotoboek, maak er wat gare shit van en je hebt het zelfde
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 20:18
Timmert
Avatar van Timmert
Timmert is offline
Citaat:
EHVJ schreef op 25-06-2004 @ 21:07 :
Mja hij heeft me mob nummer, ging hij erbij zetten. Mja ach we zullen zien wat er gebeurt, volgens mij ist allemaal bluf. Bedoel waarom liet hij mij zo makkelijk bij zijn ip komen, hij is vast niet zo nerdie dat hij beelden op kan nemen. Hij zegt beeld te gaan bewerken, vrij moeilijk lmd. Zoveel klopt niet, en tja bedoel plunder mijn fotoboek, maak er wat gare shit van en je hebt het zelfde
Zoals ik op msn zei, een onwetend iemand weet niet eens dat z'n ip meegestuurd wordt. Als ie snugger is dan surft ie via de public proxy van z'n provider. Met een tracert op zijn ip kom ik uit bij een @home server in deventer. @home abuse afdeling mailen kan nuttig zijn, we stellen zometeen wel ff een mailtje op ofzo
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 21:13
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
en waar wil die dat dan neer gaan zetten , hij heeft heus geen fotos van je hoor, of hij ligt snachts in je biobak voor de deur te wachten als een echte story fotograaf,maar dat lijkt me sterk, s allemaal bluf van em joh...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2004, 21:39
T_om
Avatar van T_om
T_om is offline
Citaat:
EHVJ schreef op xx-06-2004 @ xx:xx :
Maar netzoals dat hij zegt dat hij webcambeeld van mij heeft, dat kan je toch helemaal neit opnemen via msn?
Er zijn wel programma'tjes waarmee je beelden van je pc kan opnemen, dus ook webcam. Maar alleen als hij jou dus kan zien op de webcam.
Het lijkt me sterk dat ie beelden van jou heeft zonder dat jij je webcam ooit hebt aangezet.

Citaat:
EHVJ schreef op 25-06-2004 @ 18:40 :

Subbie: Net werd ik weer aangemeld door iemand, msn naam: it's me



apartig
Dit zou kunnen betekenen dat die mafketel hier op et forum komt, en ook hier je emailadres, en die webcamfoto weg heeft.

Maar iig succes ermee!
__________________
Why do I keep changing my sig into some stupid sentence everytime I'm drunk?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 21:43
Verwijderd
gewoon niks van aantrekken... tis een stakker
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 22:23
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Als je je nooit in je nakie voor een webcam/digitale camera vertoont hebt hoef je daar natuurlijk weinig van te vrezen.

Verder zou ik met het verhaal naar de politie gaan..
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 23:15
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Timmert schreef op 25-06-2004 @ 21:18 :
Zoals ik op msn zei, een onwetend iemand weet niet eens dat z'n ip meegestuurd wordt. Als ie snugger is dan surft ie via de public proxy van z'n provider. Met een tracert op zijn ip kom ik uit bij een @home server in deventer. @home abuse afdeling mailen kan nuttig zijn, we stellen zometeen wel ff een mailtje op ofzo
you can't do shit wanneer hij goede proxies gebruikt
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 07:52
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
probeer even na te gaan hoe hij aan die foto's kan komen.
heb je ze ergens op t internet staan met je foon-nr en email erbij?
cu2 ofzo?

of zijn het foto's die je alleen bepaalde mensen stuurde, kortom: ga na hoe hij aan die info kan komen.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 09:15
Verwijderd
laat hem dan lekker doen, volgens mij bluft hij uit zijn nek...

en daarbij zegt t meer overhem dan over jou
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 10:06
Sithan
Sithan is offline
Stuur m gewoon een heel simpel mailtje...

Art 240b van het wetboek van Strafrecht , dat moet ie even nalezen...en bluf er meteen ff bij dat je door middel van een paar computerfiguren achter bent gekomen waar hij woont...kortom the one who's fucked is hij en niet jij...

Kijken wat ie dan te melden heeft.

Daarnaast is ie door middel van zijn Ip-adres alsnog de lul, de politie aast nl op dit soort activiteiten
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 11:09
Verwijderd
Lijkt me sterk dat je hier daadwerkelijk iets tegen kunt doen, maar als je dan toch bezig bent lijkt in elkaar trappen met een vriendengroep me de beste manier.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 11:32
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-06-2004 @ 12:09 :
Lijkt me sterk dat je hier daadwerkelijk iets tegen kunt doen, maar als je dan toch bezig bent lijkt in elkaar trappen met een vriendengroep me de beste manier.
W00t, nare man...dronken??
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 26-06-2004 @ 12:32 :
W00t, nare man...dronken??
Nee, realistisch.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 13:11
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-06-2004 @ 12:33 :
Nee, realistisch.
Ach een beetje op stang jagen, daar lijkt me toch niks mis mee
Angst ...dan houdt men wel op...geen daadwerkelijk geweld...indirect is beter
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-06-2004, 13:15
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 26-06-2004 @ 12:32 :
W00t, nare man...dronken??
haha, inderdaad


Nee, in elkaar slaan is een beetje loos. Ik moet uberhaupt nog zien dat hij je foto en nummer echt op internet zet. Of je gaat inderdaad gewoon naar de politie.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 14:24
Phie.
Avatar van Phie.
Phie. is offline
Ach ik wacht gewoon ff dit weekend af. Hij zegt al vanaf woensdag dat hij het op internet zet en heb er nog niets van gemerkt. Mijn mobiele nummer staat nergens op internet dus egen idee hoe hij eraan komt, die foto's zullen wel uit mijn fotoboek komen, maar ja daar kan iedereen aan komen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 15:31
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
dan zit er nix anders op he, vrij veilig
__________________
i'll be your groupie baby, Cuz you are my superstar, Im your number one fan, give me your autograph, Sign it right here on my (L)
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 09:04
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Als we nou eens met iedereen in dit topic "contact" gaan opnemen met die kerel. Dan issie zo stil!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 10:56
Boozle
Avatar van Boozle
Boozle is offline
Als hij je mobiele nummer heeft moet je hem toch wel kennen. Want het lijkt me nogal moeilijk om via je mobiele nummer te checken waar je woont. Ik zou er niets van aantrekken. Je kan hem natuurlijk ook zogenaamd ergens ontmoeten en dan neem je wat vrienden van je mee. Als ie vervelende dingen met je uithaalt kunnen hun je wel helpen.

Laatst gewijzigd op 27-06-2004 om 10:59.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 22:27
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
heeft hij niet gewoon een msn profiel? ook.. wat is zijn email?
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 08:32
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Waarschijnlijk is t iemand die jij heel goed kent en dus inderdaad een "grap" met je uithaalt. Hij zal dit e-mailadres voor dit grapje zelf hebben aangemaakt en jouw foto's of zelfs van jou zelf gekregen hebben of van een goede vriend van hem die jou persoonlijk kent. Dus er zitten hoogst waarschijnlijk mensen in t spel die jij kent... Maar wat je eraan moet doen... geen idee....
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 14:19
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
wat kunnen mensen zich druk maken zeg.. laat hem dat gewoon doen.. en dan?? Via zijn ISP kan de politie hem zo achterhalen. Ik zou dus zeggen BLUFFFF dat hij zoiets gaat doen
__________________
Hetzij zo...
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 14:28
Verwijderd
Ik zou zeggen stuur hem een mailbom. Of zet hier zijn emailadres neer zodat anderen hem kunnen toevoegen en lastig vallen.

Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 11:18
Phie.
Avatar van Phie.
Phie. is offline
Ik weet zeker dat ik hem niet ken, maar heb er al bijna een week niets meer van gehoord dus ik vind het wel gescheten
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 11:25
Schapie
Avatar van Schapie
Schapie is offline
Anders pak je hem terug over z'n msn Geheime vragen zijn meestal makkelijk te raden, moet je ff naar www.hotmail.com gaan vul je zijn msn-adres in, met een wachtwoord dat fout is, dan druk je op wachtwoord vergeten, en dan kan je zijn geheime vraag beantwoorden, meestal zijn het simpele dingen. Als je de geheime vraag gekraakt zou hebben kan je op zijn msn en kijk je welke mensen er allemaal in zijn lijst staan, op die manier kom je er meestal wel achter wie deze persoon is. En dan kan je hem wel terugpakken.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 12:12
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
thijsssss schreef op 01-07-2004 @ 12:25 :
Anders pak je hem terug over z'n msn Geheime vragen zijn meestal makkelijk te raden, moet je ff naar www.hotmail.com gaan vul je zijn msn-adres in, met een wachtwoord dat fout is, dan druk je op wachtwoord vergeten, en dan kan je zijn geheime vraag beantwoorden, meestal zijn het simpele dingen. Als je de geheime vraag gekraakt zou hebben kan je op zijn msn en kijk je welke mensen er allemaal in zijn lijst staan, op die manier kom je er meestal wel achter wie deze persoon is. En dan kan je hem wel terugpakken.
ooit gehoord van een flut geheime vraag waar je als antwoord ingeeft "dghjdijhwk"
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 12:12
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
thijsssss schreef op 01-07-2004 @ 12:25 :
Anders pak je hem terug over z'n msn Geheime vragen zijn meestal makkelijk te raden, moet je ff naar www.hotmail.com gaan vul je zijn msn-adres in, met een wachtwoord dat fout is, dan druk je op wachtwoord vergeten, en dan kan je zijn geheime vraag beantwoorden, meestal zijn het simpele dingen. Als je de geheime vraag gekraakt zou hebben kan je op zijn msn en kijk je welke mensen er allemaal in zijn lijst staan, op die manier kom je er meestal wel achter wie deze persoon is. En dan kan je hem wel terugpakken.
ooit gehoord van een flut geheime vraag waar je als antwoord ingeeft "dghjdijhwk"
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 13:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 01-07-2004 @ 13:12 :
ooit gehoord van een flut geheime vraag waar je als antwoord ingeeft "dghjdijhwk"
2 keer nu
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Beste Saaikontkip #1048
Verwijderd
500 15-07-2010 22:01
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Gatara
500 05-11-2006 15:35
Software & Hardware deskundige uitleg is gratis
rosemarysbaby
13 29-07-2005 15:28
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Ayaan Hirsi Ali met de dood bedreigd
Verwijderd
302 23-11-2004 13:55
De Kantine De computer als bedreiging van de samenleving
Dminor
3 06-11-2002 21:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18.