Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2004, 16:03
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Ik heb een probleem met Halo op de Xbox, bij het level: The Libary (de 2 of 3 na laatste). Je moet dan zo'n vliegend robotje achterna gaan door grote, donkere gangen.

Hoe is dit in godsnaam te halen? In de simpelste stand ging het allemaal nog wel, maar nu in de een-na-moeilijkste komen we niet verder dan de eerste deur.

Weet iemand wat de taktiek is voor dit level? Misschien dat ik iets mis ofzo...
Thnx!
__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2004, 16:11
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Nee, je mist helemaal niks.
Ikzelf heb de pc versie van halo, heb bij die levels een trainer gebruikt.

Maar je hebt gelijk, die library levels zijn niet uit te spelen (zonder trainer).
Ennuh er zijn ongeveer 15 deuren!

Misschien veel schieten, rennen en die klote beesten ontwijken?
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 12:08
funest
Avatar van funest
funest is offline
tja blijven doen, of in co-op
moet gewoon even voor gaan zitten
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 12:49
Verwijderd
Oefenen, noob.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 14:13
Verwijderd
de grote moet je met een shotgun afmaken (één schot nodig) en die kleintjes met je assault rifle.
En veel granaten gebruiken
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 14:36
Tuub
Avatar van Tuub
Tuub is offline
die kleintjes zijn erg makkelijk af te maken met een assault, gewoon rustig 1/2 seconde schieten en dan weer los laten, dit steeds herhalen, dus niet ingeduwd houden want ze gaan toch wel kapot (als eentje kapot springt springen er meer om hem heen ook kapot) en je verspilt heel veel kogels. succes

oh en p.s. niet weg rennen !! dan word je alleen maar omsingeld, pak ze groep voor groep aan
__________________
ja vash!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 15:09
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
gewoon, constant je healthmeter en radar in de gaten houden, zorgen dat je genoeg ammo voor een shotgun en pistol hebt, en genoeg granaten oppakken, dan is het als het goed is niet zo moeilijk, ook niet op legendary
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 15:10
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
en die kleintjes moet je gewoon doodslaan, als ze op je afspringen
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 13:59
Tuub
Avatar van Tuub
Tuub is offline
iemand hier die toevallig halo over xbc speelt ?
__________________
ja vash!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 21:02
iRoy
Avatar van iRoy
iRoy is offline
Practice makes perfect. Alleen op Legendary zou ik wel hulp gaan vragen =P
__________________
Too many freaks, not enough circuses...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 22:14
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 29-05-2004 @ 17:03 :
Ik heb een probleem met Halo op de Xbox, bij het level: The Libary (de 2 of 3 na laatste). Je moet dan zo'n vliegend robotje achterna gaan door grote, donkere gangen.

Hoe is dit in godsnaam te halen? In de simpelste stand ging het allemaal nog wel, maar nu in de een-na-moeilijkste komen we niet verder dan de eerste deur.

Weet iemand wat de taktiek is voor dit level? Misschien dat ik iets mis ofzo...
Thnx!
Oefenen shotgun bij je blijven houden en geen ammo wasten.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 13:41
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Ok thnx iedereen, maar another question:
Is het dan de kunst juist zoveel mogelijk te ontwijken of wat iemand anders zei, ze per groepje af te slachten?

Want op een gegeven moment moet dat vliegende robotje de deur voor je openen, en dan moet je dus stand houden bij die deuren. En dan komen er 20 van die figuren aan...
__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 14:20
Verwijderd
eerst een mooie granaat gooien (als je goed mikt kan je van een redelijke afstand een plasma granaat op ze plakken).
Daarna met de shotgun iedereen neerknallen, daarna de kleintjes met de assault rifle. En dat dan een hele tijd door.
Ik ga meestal op een verhoging staan. Dan kan je ze duidelijk zien aankomen. Je kan wel makkelijker geraakt worden, maar die wezens kunnen toch voor geen ene meter schieten.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 21:48
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
ik denk dat je bedoeld bij die kamer dat dan de deuren dicht gaan
Heel simpel dan komen er van die flood beesten uit die luchtkokers springen aan de andere kant, aan de zijkanten kun je makkelijk met z'n tweetjes of 1tje gaan zitten en dan is het zo te doen.
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 21:56
Verwijderd
Op normal was ut makkelijk te doen met wa proberen..
Hard ging ook nog wel..
Legendary heb'k niej geprobeerd..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 09:22
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 03-06-2004 @ 22:48 :
ik denk dat je bedoeld bij die kamer dat dan de deuren dicht gaan
Heel simpel dan komen er van die flood beesten uit die luchtkokers springen aan de andere kant, aan de zijkanten kun je makkelijk met z'n tweetjes of 1tje gaan zitten en dan is het zo te doen.
jup, gewoon granaten naar de kokers blijven gooien, want anders ligges ze allemaal bij die lijken, en als er dan iets onfploft is er een grote kans dat jij er ook aan gaat , en voor de rest shotgun gebruiken
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 15:07
Dennisss
Avatar van Dennisss
Dennisss is offline
Mannen, en vrouwen Halo 2 komt ooit uit
__________________
'Dennis heeft gesproken'
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 15:11
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
Dennisss schreef op 04-06-2004 @ 16:07 :
Mannen, en vrouwen Halo 2 komt ooit uit
Ja én?

Een tweeling moet eerst halo 1 nog zien uit te spelen, voordat hij overschakelt naar halo 2
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-06-2004, 15:57
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
hahaha lol waarschijnlijk zullen het wel wesley en youri van peking express zijn die nu hun stress kwijt moeten.
kom op jongens het lukt jullie wel.

halo 2 komt trouwens 9 november uit
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 18:30
Gammaray
Avatar van Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
Tuub schreef op 31-05-2004 @ 14:59 :
iemand hier die toevallig halo over xbc speelt ?
ja ja hier zo
__________________
Spelfouten inbegrepen
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 22:43
Verwijderd
Citaat:
freyk schreef op 04-06-2004 @ 16:11 :
Ja én?

Een tweeling moet eerst halo 1 nog zien uit te spelen, voordat hij overschakelt naar halo 2
erg gewaagd om meteen op heroic te beginnen dan
ik ben er nu ook mee bezig, niet echt moeilijk nog
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 20:33
iRoy
Avatar van iRoy
iRoy is offline
Bij The Flood is het makkelijk als je die wezens in een smalle doorgang kunt krijgen. Zo moeten ze allemaal naar je toe komen en heeft je Shotgun meer kracht. En vallen ze je niet van alle kanten aan wat nogal wat levens kost xD
__________________
Too many freaks, not enough circuses...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 12:42
Tuub
Avatar van Tuub
Tuub is offline
Citaat:
Gammaray schreef op 04-06-2004 @ 19:30 :
ja ja hier zo
vet speel je al lang ? zegt de {SDA} clan je iets ? de oude dan.. met scars, imperial, jestful-def, hellbringer enz enz, er is namelijk nu ook een nieuwe sda clan maar dat zijn n00bies die onze naam hebben ingepikt... (binnenkort spelen we tegen hun om de naam sda, dus dan zijn ze hem weer kwijt )
__________________
ja vash!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 18:05
Verwijderd
Ben inmiddels ook bij the library, idd goed rottig, die healthpacks zijn echt hard nodig
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 10:58
Moehaha
Avatar van Moehaha
Moehaha is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 29-05-2004 @ 17:03 :
Ik heb een probleem met Halo op de Xbox, bij het level: The Libary (de 2 of 3 na laatste). Je moet dan zo'n vliegend robotje achterna gaan door grote, donkere gangen.

Hoe is dit in godsnaam te halen? In de simpelste stand ging het allemaal nog wel, maar nu in de een-na-moeilijkste komen we niet verder dan de eerste deur.

Weet iemand wat de taktiek is voor dit level? Misschien dat ik iets mis ofzo...
Thnx!
Ik speel em op legendary en dan begin ik ook problemen met de library te krijgen. Mss moet je et eens met zn 2en doen, werkt wel beter, maar als je goed genoeg bent dan moet het na een paar keer wel lukken.
Er zijn btw 10 deuren.
__________________
A joint a day keeps the doctor away
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2004, 10:59
Moehaha
Avatar van Moehaha
Moehaha is offline
LEGENDARY IS NIET MOELIJK, wat zeurt iedereen nou, als je nou eens veel oefent kom je er vanzelf doorheen, OOK op legendary. gee..
__________________
A joint a day keeps the doctor away
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 13:38
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
Moehaha schreef op 11-06-2004 @ 11:59 :
LEGENDARY IS NIET MOELIJK, wat zeurt iedereen nou, als je nou eens veel oefent kom je er vanzelf doorheen, OOK op legendary. gee..
klopt
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55.