Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2004, 09:52
jeena
Avatar van jeena
jeena is offline
Heey

Ik speel nu al een tijdje met GoldenSun 2. Ene ik zit met Felix in lv 26, met Jenna lv 25, Met Sheba 24 en met Piers lv 26. Ik heb het spel al eerder uitgespeeld en toen versloeg ik die Poseidon zo in een keer (Poseidon in de vijand in de Sea of Time ff voor wie dat ws vergeten) Maar nu lukt het niet. Ik heb al een walktrough gebruikt om te zien wat zijn hp is maar dat klopt niet duz heeft iemand nog een tip om die Poseidon te verslaan of weet iemand wat zijn hp is dan zou ik het heel graag willen weten.
Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2004, 09:55
Verwijderd
Was je toen misschien een hoger level? Gebruikte je andere moves of andere wapens?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 10:23
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
ik vond het het handigst om de snelste character de trident te geven, en poseidon met de trident aan te vallen, en dan vooral fire summons te doen, en piers laten healen
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 11:29
jeena
Avatar van jeena
jeena is offline
Ik was geloof ik in een lager lv en ik gebruik ook de fire summons en ik heb Sheba de trident gegeven omdat zij het eerst aanvalt en ik laat piers healen jah maar ik wordt er gek van heb het nu al zo'n 10 keer geprobeerd.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 12:57
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
jeena schreef op 12-06-2004 @ 12:29 :
Ik was geloof ik in een lager lv en ik gebruik ook de fire summons en ik heb Sheba de trident gegeven omdat zij het eerst aanvalt en ik laat piers healen jah maar ik wordt er gek van heb het nu al zo'n 10 keer geprobeerd.
misschien moet je nog even doortrainen , ga ik btw ook zo even doen met gs2
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 14:12
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
heb je btw al de djinns al die je tot dan toe kan hebben?
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 13:09
jeena
Avatar van jeena
jeena is offline
Citaat:
beeble schreef op 12-06-2004 @ 15:12 :
heb je btw al de djinns al die je tot dan toe kan hebben?

IK heb ham al verslagen heb nu ook net de jupiter lighthouse uitgespeeld maar bedankt voor alle hints enzo
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 15:39
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
alsje
ik heb em net voor de 100000000000 ste keer uitgespeelt
alleen met attack
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10.