Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2009, 23:23
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Ik kwam een filmpje tegen op dumpert waarin heel helder werd uitgelegd hoe de kredietcrisis nou precies in elkaar steekt. Ruwweg wist ik wel hoe het zat, maar het heeft alle ontbrekende schakels even opgevuld .

Aangezien de crisis nog geen eigen topic had en er wel meer mensen zullen zijn die dit graag willen weten, bij deze.





Wat ik me alleen nog afvraag: wat gebeurd er precies met die honderden miljarden die Obama nu in de economie steekt.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2009, 06:36
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
In 't kort, 't komt dus door de niet betalende huis-eigenaar.
Het verkopen van die huizen in het begin moet ook een aardige zakcent hebben opgeleverd, waar is dat allemaal gebleven?
Als huizenprijzen zo ver zijn gezakt, moet 't voor velen weer beschikbaar zijn, dan is 't alleen nog maar een probleem van die dikzak met z'n stropdas (boehoehoe).
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 08:34
Verwijderd
Citaat:
In 't kort, 't komt dus door de niet betalende huis-eigenaar.
Het verkopen van die huizen in het begin moet ook een aardige zakcent hebben opgeleverd, waar is dat allemaal gebleven?
Als huizenprijzen zo ver zijn gezakt, moet 't voor velen weer beschikbaar zijn, dan is 't alleen nog maar een probleem van die dikzak met z'n stropdas (boehoehoe).
Het probleem is dat een stuk minder mensen een huis zoeken omdat duizenden (miljoenen?) mensen nu in tentenkampen wonen. Hele wijken staan leeg.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 08:36
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Het probleem is dat een stuk minder mensen een huis zoeken omdat duizenden (miljoenen?) mensen nu in tentenkampen wonen. Hele wijken staan leeg.
Je zou nog bijna zeggen: zet die mensen in de huizen, zodat ze niet verloederen en laat ze voor bijna niets huren . Een soort anti-kraak.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 08:38
Verwijderd
Citaat:
Je zou nog bijna zeggen: zet die mensen in de huizen, zodat ze niet verloederen en laat ze voor bijna niets huren . Een soort anti-kraak.
Dat kan, maar dan is wel een soort collectieve aanpak met coördinatie vanuit de overheid nodig. En je weet hoe effectief de Amerikaanse overheid is.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 08:39
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
ik ben verre van een economisch genie dus dat filmpje is erg nice idd.

toch vat ik het probleem voor de huiseigenaren niet helemaal. ok de huizen prijzen gaan omlaag dus je verkoopt je huis voor minder, maar je koopt ook voor minder...

eigenlijk zou je dus nu (binnenkort) een huis moeten kopen wetende dat de prijzen wel weer zullen stijgen?
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 08:43
Verwijderd
Citaat:
ik ben verre van een economisch genie dus dat filmpje is erg nice idd.

toch vat ik het probleem voor de huiseigenaren niet helemaal. ok de huizen prijzen gaan omlaag dus je verkoopt je huis voor minder, maar je koopt ook voor minder...

eigenlijk zou je dus nu (binnenkort) een huis moeten kopen wetende dat de prijzen wel weer zullen stijgen?
En hoe kom je aan de hypotheek om dat huis te kopen? Veel mensen hebben nu grotere hypotheken dan de waarde van hun huis. Anderen hebben niet genoeg inkomen en krijgen geen hypotheek omdat de eisen verscherpt zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 08:54
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
zijn die eisen zoveel scherper dan ruim voor de crisis? dus in het filmpje zeg maar ten tijde van de prime mortgages.
de mensen met te grote hypotheek verkopen hun huis dus -> huizenmarkt stort in

ideale moment om te kopen dan toch? en zolang er meer aanbod dan vraag is zullen de hypotheek eisen toch niet zo belachelijk hoog zijn? de verstrekker er van wil immers veel en snel verkopen. of zie ik dat te simpel en wil de verstrekker alleen maar low risk uitdelen door de hoge eisen te stellen. maar dan verkoopt ie weer nix dus gulden middenweg ofzo pfff
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 10:47
Verwijderd
Citaat:
zijn die eisen zoveel scherper dan ruim voor de crisis? dus in het filmpje zeg maar ten tijde van de prime mortgages.
de mensen met te grote hypotheek verkopen hun huis dus -> huizenmarkt stort in

ideale moment om te kopen dan toch? en zolang er meer aanbod dan vraag is zullen de hypotheek eisen toch niet zo belachelijk hoog zijn? de verstrekker er van wil immers veel en snel verkopen. of zie ik dat te simpel en wil de verstrekker alleen maar low risk uitdelen door de hoge eisen te stellen. maar dan verkoopt ie weer nix dus gulden middenweg ofzo pfff
Een makelaar is geen bank. De makelaar wil de huizen misschien wel voor minder verkopen, maar dat betekent niet dat de bank makkelijk een hypotheek verkoopt.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 01:01
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
PVV: 400 euro voor elke volwassene

De Partij voor de Vrijheid vindt dat alle volwassenen in Nederland dit jaar een eenmalige cheque van 400 euro moeten krijgen. Hiermee willen wij de Nederlandse economie een oppepper geven.

Alle volwassenen moeten van de overheid een eenmalige cheque van 400 euro krijgen. Met dat idee wil Geert Wilders de economie een oppepper geven.

"Een van de oorzaken van de huidige crisis is vraaguitval", aldus Wilders. "Daar wil ik wat aan doen. En mensen kunnen een extraatje hartstikke goed gebruiken."

Wilders wil de kosten van de gift, ruim 5,2 miljard euro, betalen door de missie in Afghanistan vanaf dit voorjaar te schrappen (opbrengst: 500 miljoen), te stoppen met de schuldsanering van de Nederlandse Antillen (1,7 miljard) en een streep te zetten door de aanschaf van het gevechtsvliegtuig JSF (3 miljard). Die toestellen wil de PVV later in kleinere aantallen van de plank kopen.

"We halen het geld niet uit posten die de mensen pijn doen", aldus de politicus, die vindt dat zowel miljonairs als mensen met een minimumloon de cheque moeten krijgen.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 08:10
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Bedoelt hij ook de volwassen Marokkanen?
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 08:18
Verwijderd
Dat zijn de 400 euro die gezonde Nederlanders dit jaar hebben ingeleverd door het invoeren van de eigen risico regeling Dus ik ben voor.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 08:25
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Dat zijn de 400 euro die gezonde Nederlanders dit jaar hebben ingeleverd door het invoeren van de eigen risico regeling Dus ik ben voor.
Of een terugbetaling voor de exorbitant hoge Gemeente -en Waterschapsbelasting. Daarnaast is het geen probleem dat:

- we niet meewerken aan de JSF.
- we de Antillen loslaten.
- de missie in Afghanistan schrappen.

Ik snap sowieso niet dat zulke dingen in crisistijd nog op het programma staan.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 08:26
Verwijderd
Hé, een tax rebate, waar kennen we dat van? Werkte erg goed in de VS.

Al ben ik het wel met de bezuinigingspunten eens, maar laten we dat geld dan gebruiken om het tekort dat is ontstaan deels op te vangen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 08:57
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Hé, een tax rebate, waar kennen we dat van? Werkte erg goed in de VS.

Al ben ik het wel met de bezuinigingspunten eens, maar laten we dat geld dan gebruiken om het tekort dat is ontstaan deels op te vangen.
Je bedoelt het tekort in mijn portemonnee?
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 08:59
Verwijderd
Citaat:
Je bedoelt het tekort in mijn portemonnee?
Nee, het tekort in de overheidsbegroting. Geld naar miljonairs brengen is wel het laatste dat we moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 09:51
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Nee, het tekort in de overheidsbegroting. Geld naar miljonairs brengen is wel het laatste dat we moeten doen.
Dat laatste ben ik met je eens. Maar geef dan wel wat aan de hardwerkende Jan Modaal.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Of een terugbetaling voor de exorbitant hoge Gemeente -en Waterschapsbelasting. Daarnaast is het geen probleem dat:

- we niet meewerken aan de JSF.
- we de Antillen loslaten.
- de missie in Afghanistan schrappen.

Ik snap sowieso niet dat zulke dingen in crisistijd nog op het programma staan.
De JSF kan me gestolen worden en Afghanistan ook.

Maar de Antillen moeten we gewoon integreren en er een toeristenparadijs van maken á la Monaco. Kunnen we veel geld mee verdienen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-03-2009, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Dat laatste ben ik met je eens. Maar geef dan wel wat aan de hardwerkende Jan Modaal.
Prima, vanaf 2x modaal valt er genoeg af te romen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 13:54
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Het probleem is dat een stuk minder mensen een huis zoeken omdat duizenden (miljoenen?) mensen nu in tentenkampen wonen. Hele wijken staan leeg.
Bron? (hele wijken stonden trouwens sowieso al leeg, omdat er simpelweg geen woningnood is in de VS als geheel, maar die enorme tentenkampen wil ik wel eens zien)


Niet meewerken aan de JSF zou trouwens een strategische blunder zijn. Niet alleen kost het miljarden euro's om nu te staken, maar bovendien moet je dan de eerstkomende oorlog betalen voor alle nabestaanden van de squadrons vliegend F 16 schroot dat er dan neergehaald zal worden.

De enige reden dat die slachting onder de Koninklijke Luchtmacht nog niet heeft plaatsgevonden is omdat de Serviërs hun piloten nauwelijks trainen, slechte wapens geven en de toestellen slecht onderhielden.

Bovendien zit je er dan mee dat je die investering midden in de problemen van de vergrijzing moet doen, wanneer de omstandigheden slechter zijn.

Bovendien is alle mythes ten spijt de JSF veruit de goedkoopste oplossing, en het meeste waar voor je geld.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Bron? (hele wijken stonden trouwens sowieso al leeg, omdat er simpelweg geen woningnood is in de VS als geheel, maar die enorme tentenkampen wil ik wel eens zien)
http://www.ad.nl/columns/bral/306752..._kamperen.html Ook heb ik het in het Journaal gezien, een tijdje terug.

Citaat:
Niet meewerken aan de JSF zou trouwens een strategische blunder zijn. Niet alleen kost het miljarden euro's om nu te staken, maar bovendien moet je dan de eerstkomende oorlog betalen voor alle nabestaanden van de squadrons vliegend F 16 schroot dat er dan neergehaald zal worden.
Ja, want de landen waar we misschien zouden kunnen gaan vechten hebben ook de allernieuwste toestellen.

Citaat:
Bovendien zit je er dan mee dat je die investering midden in de problemen van de vergrijzing moet doen, wanneer de omstandigheden slechter zijn.
Ik denk dat dat allemaal wel meevalt. Nu moeten we eerst de staatschuld zo veel mogelijk proberen kwijt te raken. Dan kunnen we naar dit soort dingen kijken.
Citaat:
Bovendien is alle mythes ten spijt de JSF veruit de goedkoopste oplossing, en het meeste waar voor je geld.
We hebben het niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 14:07
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
http://www.ad.nl/columns/bral/306752..._kamperen.html Ook heb ik het in het Journaal gezien, een tijdje terug.
Interessant. Zal eens googlen hoe het zit, want dat is een opiniestuk (hoewel hij geen reden heeft zoiets in zijn geheel te verzinnen).
Citaat:
Ja, want de landen waar we misschien zouden kunnen gaan vechten hebben ook de allernieuwste toestellen.
Yep. Zo haalde ik Servië al aan, dat de Mig 29 gebruikt, die mits goed gebruikt veruit superieur is aan de F16.

Bovendien krijgen ook steeds meer landen moderne luchtafweer, waartegen een toestel met stealth geen overbodige luxe is.
Citaat:
We hebben het niet nodig.
Ik denk dat Chavez en Poetin het roerend met je eens zullen zijn, maar de rest niet.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Bovendien krijgen ook steeds meer landen moderne luchtafweer, waartegen een toestel met stealth geen overbodige luxe is.
Ik denk dat Chavez en Poetin het roerend met je eens zullen zijn, maar de rest niet.
De kans dat Chavez daadwerkelijk aanvalt is miniem, en daar zou de VS blij mee zijn. Maar daar was al een topic voor, dacht ik. En als Rusland zou aanvallen maken wij maar een miniem deeltje van de strijdkrachten uit, of die paar vliegtuigjes nou JSF's zijn of niet zal niet zo veel uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 14:48
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
De kans dat Chavez daadwerkelijk aanvalt is miniem, en daar zou de VS blij mee zijn. Maar daar was al een topic voor, dacht ik. En als Rusland zou aanvallen maken wij maar een miniem deeltje van de strijdkrachten uit, of die paar vliegtuigjes nou JSF's zijn of niet zal niet zo veel uitmaken.
Niet als Nederland zijn hele leger wegbezuinigd, niets bijdraagt, en dus ook geen hulp krijgt.

Bovendien zijn er plekke waar veel betere bezuinigingen te doen zijn. De ontwikkelingshulp bijvoorbeeld, of de investeringen in de multikul bijvoorbeeld, zoals laatst weer werd aangetoond door Tariq Ramadan, die tegen een dik salaris van tonnen en tonnen gemeenschapsgeld homohaat mag prediken.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Niet als Nederland zijn hele leger wegbezuinigd, niets bijdraagt, en dus ook geen hulp krijgt.
Even wachten met een vliegtuig is iets anders dan wegbezuinigen.
Citaat:
Bovendien zijn er plekke waar veel betere bezuinigingen te doen zijn. De ontwikkelingshulp bijvoorbeeld, of de investeringen in de multikul bijvoorbeeld, zoals laatst weer werd aangetoond door Tariq Ramadan, die tegen een dik salaris van tonnen en tonnen gemeenschapsgeld homohaat mag prediken.
Dat kunnen we ook doen, daar is iedereen, behalve bij de PVDA het mee eens.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2009, 16:18
Verwijderd
Ja T_ID, geen miljarden besteden aan nutteloze vliegtuigen tijdens een recessie zou echt een enórme blunder zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Balkenende: Versnel bouwproject met crisiswet
UTRECHT - Premier Jan Peter Balkenende wil allerlei bouwprojecten in het land versnellen door de invoer van een speciale crisis- en herstelwet.

Die moet het mogelijk maken dat de overheid tijdrovende procedures rond bijvoorbeeld de aanleg van infrastructuur opzij zet. Sneller bouwen kan de economie aanjagen, is het idee.

Balkenende maakte zijn initiatief voor de wet, die hij samen met CDA-minister Camiel Eurlings (Verkeer) en PvdA-minister Jacqueline Cramer (VROM) wil indienen, zaterdag bekend op het CDA-congres in Utrecht. De wet moet ,,regelvrije gebieden’’ aanwijzen waar bijvoorbeeld slepende bezwaarprocedures van de milieubeweging flink kunnen worden beperkt.

Met de wet kunnen provincies en gemeenten voldoen aan een eerdere oproep van Balkenende om geplande investeringen in bijvoorbeeld weg- en waterbouw naar voren te halen. Dergelijke maatregelen staan ook op de lijst waarover de coalitie al ruim twee weken praat. ,,Het is zonde als dat niet sneller kan vanwege procedures. Iedereen weet dat het soms lang duurt voordat de eerste spade de grond ingaat,’’ zei de premier.

Coalitiegenoot PvdA zegt graag op zoek te gaan naar manieren om bouwprojecten te versnellen. Tweede Kamerlid Roos Vermeij waarschuwt wel dat het aanwijzen van regelvrije zones niet mag leiden tot overschrijding van de (milieu)normen. Ze denkt bouwprojecten ook te kunnen versnellen door doublures uit de regelgeving te halen.
(meer)


Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 17:28
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ja T_ID, geen miljarden besteden aan nutteloze vliegtuigen tijdens een recessie zou echt een enórme blunder zijn.
Nutteloos? Bron? Je hebt kennelijk informatie waaruit blijkt dat de F16 het op kan nemen tegen alle moderne jachtvliegtuigen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Nutteloos? Bron? Je hebt kennelijk informatie waaruit blijkt dat de F16 het op kan nemen tegen alle moderne jachtvliegtuigen.
Ik heb informatie waaruit blijkt dat Nederland een klein land is dat geen fatsoenlijk leger kan onderhouden en dat dus ook niet moet proberen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 17:32
Verwijderd
Goed dat ze eindelijk wat aan het milieutuig doen die alleen maar procedures starten om de boel te vertragen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Nutteloos? Bron? Je hebt kennelijk informatie waaruit blijkt dat de F16 het op kan nemen tegen alle moderne jachtvliegtuigen.
De F16's die wij gebruiken zijn van de 4.5e generatie. Slechts de amerikanen hebben de F22 van de 5e generatie. Alle overige landen hebben hun spullen nog in ontwikkeling.

En daarnaast nutteloos ja. De F16 wordt slechts sporadisch ingezet.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 17:45
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
De F16's die wij gebruiken zijn van de 4.5e generatie. Slechts de amerikanen hebben de F22 van de 5e generatie. Alle overige landen hebben hun spullen nog in ontwikkeling.
Verklaar dan hoe het kan dat de Mig 29 en 31 en de SU 27 en 30 en 35 het allen beter doen.

Bovendien: alle toestellen die naast de JSF overwogen zijn, zijn beter dan de F 16.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Verklaar dan hoe het kan dat de Mig 29 en 31 en de SU 27 en 30 en 35 het allen beter doen.

Bovendien: alle toestellen die naast de JSF overwogen zijn, zijn beter dan de F 16.
Kom jij maar met een bron waarom ze het beter doen en dan een vergelijking van die vliegtuigen ten opzichte van onze F16's. Het specifieke type wat wij hebben.

En trouwens; dan wat. Als Rusland binnen komt rollen kunnen we, zelfs als ze met Stucka's komen, niets beginnen vanwege alleen al het aantal soldaten en vliegtuigen wat ze in kunnen zetten. En tegen wie zouden wij ons überhaupt nog moeten verdedigen?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 18:13
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Ik zie de oorzaak nog steeds niet, al daalt mijn huis in waarde, da's heel jammer, maar dan zit ik gewoon met dezelfde hypotheek als voorheen, zolang ik een baan heb verandert er niets. Als ik die verlies, heb ik zonder crisis ook een probleem.
Verhuizen is ook geen probleem, want andere huizen zijn ook in prijs gedaald. Hypotheek gaat lekker mee, alleen het (waardeloze) onderpand wijzigt.
Het wordt een probleem als ik m'n huis wil verkopen zonder nieuwe te willen, de banken eisen hun geleende geld terug (dat ze eigenlijk zelf niet eens hadden..?..)
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 18:19
Verwijderd
Ik denk dat je kan stellen dat je huis niet in waarde daalt maar dat het in Nederland wachten was op het ontploffen van de overgewaardeerde huizenmarkt.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 18:21
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Kom jij maar met een bron waarom ze het beter doen en dan een vergelijking van die vliegtuigen ten opzichte van onze F16's. Het specifieke type wat wij hebben.
Ik zal er eentje tussenuit pakken zodat het niet zo'n lijst wordt. De mig 29 omdat die al wat ouder is, en al voorbij gestreefd is door modernere toestellen. Tevens is de Mig 29 in gebruik bij veel landen, en zijn er al confrontaties geweest tussen Nederland en een luchtmacht die de Mig 29 kon gebruiken.

Ik gebruik dus de data van de oude Mig 29, en de Nederlandse geupgrade F16 variant.

Stuwkracht:
F16 - 129 kN
Mig 29 - 172,8 kN

Plafond:
F16 - 17.000 meter
Mig 29 - 18000 meter

Vliegbereik:
F16 - 2700 km
Mig 29 - 2900 km

Topsnelheid:
F16 - 2448 km/u
Mig 29 - 2445 km/u

Bovendien is de Mig 29 stukken wendbaarder dan de F16.
Citaat:
En tegen wie zouden wij ons überhaupt nog moeten verdedigen?
Iedereen en niemand. Niemand omdat we nu veilig zitten, iedereen omdat het moment dat we de wapens de deur uit gooien, we helemaal niet meer veilig zitten.

Bovendien zal Nederland vaak bijdrages leveren aan vredesmissies met de luchtmacht. Zoals tijdens de Balkan oorlogen bijvoorbeeld.


Nu dat de hele anti-JSF manie voor de zoveelste keer weerlegd is, kunnen we nu weer terug ontopic?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-03-2009, 18:38
Verwijderd
De balkanoorlog is precies hoe lang geleden? En oh noes, het plafond ligt lager en de stuwkracht is iets maar dan een kwart hoger. Maar wat is het bereik? Wat voor wapens kunnen er aan vast hangen? Wat zijn de radareigenschappen? Jij hebt gewoon bij lange na niet genoeg verstand van jachtvliegtuigen om dit soort opmerkingen te kunnen maken.

En daarnaast zet het sowieso geen zoden aan de dijk om de simpele reden dat die voorsprong er altijd al geweest is. Het is dus niet mogelijk om te stellen dat we *nu* opeens een update nodig zouden hebben. Als dat het geval was hadden we beter een wedloop kunnen houden destijds en EuroFighters en Tornado's kunnen aanschaffen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 22:45
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
De balkanoorlog is precies hoe lang geleden? En oh noes, het plafond ligt lager en de stuwkracht is iets maar dan een kwart hoger. Maar wat is het bereik? Wat voor wapens kunnen er aan vast hangen? Wat zijn de radareigenschappen? Jij hebt gewoon bij lange na niet genoeg verstand van jachtvliegtuigen om dit soort opmerkingen te kunnen maken.
Daarom lees ik ook stukken van mensen die dat verstand wel hebben, en die zeggen precies hetzelfde. Jij daarentegen komt met niets dan algemeenheden. Dat hele riedeltje van te duur, overbodig is al tientallen keren langs geweest. Ik heb weinig zin om op die manier door te gaan op een zijspoor in het topic.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 23:09
Verwijderd
om minister president te worden heb je geen diploma nodig, alleen miss kennis.. die kennis ontbreekt bij sommige nog wel eens.

Je leest ook nu veel: Het stem van het volk, vraag mij wel eens af aan wie ze het vragen en welke stem ze bedoelen.. Waarom zou men een JSF willen? koop meteen kernbommen, meteen probleem weg.. klinkt hypocriet en lomp! ik weet het, maar toch heb ik wel eens de neiging dat zo iets moet gebeuren, want geduld raakt best wel op.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Daarom lees ik ook stukken van mensen die dat verstand wel hebben, en die zeggen precies hetzelfde. Jij daarentegen komt met niets dan algemeenheden. Dat hele riedeltje van te duur, overbodig is al tientallen keren langs geweest. Ik heb weinig zin om op die manier door te gaan op een zijspoor in het topic.
M.a.w.; Je hebt geen idee waar je over praat, papegaait maar lekker mee en over het tweede stuk van de post praten we maar helemaal niet meer Ga zo door Pim.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2009, 07:28
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Ik twijfelde of deze in religie moest of hier..
South Park over de crisis; "Margaritaville"
http://www.southparkstudios.com/episodes/220760/
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De banken
Viso
12 22-01-2010 08:50
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Media de schuldige van de kredietcrisis?
petertje35
7 18-07-2009 19:51
Algemene schoolzaken Pws Kredietcrisis Help
nielsss
1 04-01-2009 20:50
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie PWS Kredietcrisis Help.
nielsss
1 04-01-2009 15:41
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Stelling + Argumenten over kredietcrisis! Hulp gezocht
Tistochwat
3 07-11-2008 08:40
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Betoog over kredietcrisis?
Tistochwat
2 03-10-2008 06:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09.