Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2013, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Dat klopt, maar hij speelde nog steeds vanuit het perspectief slechterik.
Ik denk dat Rops dit namelijk niet zo plain zou zeggen als hij diep vanbinnen werkelijk dacht dat Margot een wolf is.

Ik zou Margot dus zelfs daarvoor een positief puntje geven in mijn gedachten
Hij hoeft het toch niet echt gedacht te hebben? Het stond er wel, dat is een feit.
Advertentie
Oud 02-11-2013, 14:44
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Arpos, ik heb op Margot gestemd?
Citaat:
Tina schreef:
...Al met al zou ik het liefst op Arpos stemmen...
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 02-11-2013, 14:45
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Tina zei op Margot te stemmen, toch, Arpos had haar onder zichzelf gezet.
nee ze liegt.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 02-11-2013, 14:45
Verwijderd
En in diezelfde alinea staat dat ze uit lijfsbehoud op Margot gaat stemmen. Wel alles lezen, zo snap ik wel dat je blijft editten.
Oud 02-11-2013, 14:47
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Tina zegt net dat ze haar stem op Margot heeft staan. Zaai je nu een beetje verwarring met je stemlijstje dat niet correct is?
in haar lange post zegt ze het liefst op mij te willen stemmen.

Ik verander ook mijn stem van margot naar Tina.

arPos
Little Phoebe (10)

Tina
Absinthe (1)
Neko (6)
Mutant (7)
Aila (12)
arPos (2+13)

Margot
Ietje5 (3)
Lusi (4)
Lieveheersbeest (5)
Sigmund (8)
Tina (9)
TCO (11)
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 02-11-2013 om 14:55.
Oud 02-11-2013, 14:49
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
En in diezelfde alinea staat dat ze uit lijfsbehoud op Margot gaat stemmen. Wel alles lezen, zo snap ik wel dat je blijft editten.
wat een kutargument aan het begin van de ronde...

Daarna zij LP daar wel bereid toe te zijn dus leek me dat ze op mij ging staan.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 02-11-2013, 14:50
Verwijderd
arpos heksenjacht? Wat Tina ook is, gelogen heeft ze niet.
Oud 02-11-2013, 14:52
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
ja vast, een lijstje verneuken kan ook onopvallend natuurlijk, nee ik dacht uit haar verhaal op te maken dat ze op mij ging stemmen als meer dat deden, uiteindelijk blijkt dat alleen phoebe dat ook doet.

heb er echt wat aan om mezelf in het oog te spelen door mijn eigen naam in een lijst te zetten als 1 van de mensen waarop gestemd wordt, prima zelfbescherming is dat gewoonlijk.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 02-11-2013, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Al met al zou ik het liefst op Arpos stemmen. Als genoeg anderen dat ook doen, wil ik daar alsnog in meegaan (als ik het op tijd zie - ik moet zometeen weg, en ik weet niet of er wifi in de trein is). Maar vooralsnog stem ik op Margot uit lijfsbehoud en omdat ze gewoon gruwelijk irritant is nu.
Ik weet niet hoe ik dat anders moet opvatten dan 'Ik stem op Margot' ook al zou ze het liefste op jou stemmen.

Citaat:
nee ze liegt.
Dus niet.
Oud 02-11-2013, 14:53
Verwijderd
Toevallig dat iedereen het juist interpreteert behalve jij, dan.
Oud 02-11-2013, 14:56
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Toevallig dat iedereen het juist interpreteert behalve jij, dan.
klopt dat is het inderdaad, hang me op dan zie je dat ook, heb het gewoon te snel geskipt en niet de laatste zin goed op me in laten werken.

lijfsbehoud in het begin van de ronde is nog steeds BS tho 'irritant' ook
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 02-11-2013, 15:01
Verwijderd
Citaat:
klopt dat is het inderdaad, hang me op dan zie je dat ook, heb het gewoon te snel geskipt en niet de laatste zin goed op me in laten werken.

lijfsbehoud in het begin van de ronde is nog steeds BS tho 'irritant' ook
Wat speel je de vermoorde onschuld, nu al. Absinthe en Tina zijn misschien niet meer in de mogelijkheid hun stem te wijzigen, dus erg veel gevaar loop je op dit moment nog niet, als het papieren gelijkspel is wat we willen.

En waarom is lijfsbehoud BS in het begin van de ronde? Welke ronde trouwens, de 2e hangronde loopt tegen het einde (19u), bedoel je het begin van het spel? Vraag ik me nog af waarom proberen te vermijden dat jij gehangen wordt BS is?
Oud 02-11-2013, 15:03
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Hij hoeft het toch niet echt gedacht te hebben? Het stond er wel, dat is een feit.
Maar ik denk dat hij dat dacht. Want ik ken Rops. Maar het staat je natuurlijk vrij om een andere mening te hebben.

Maar ook los van of ik Rops zou kennen of niet zou ik de opmerkingen van de heks niet voor zoete koek slikken ookal kent hij de wolven niet
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 02-11-2013, 15:04
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
ja vast, een lijstje verneuken kan ook onopvallend natuurlijk, nee ik dacht uit haar verhaal op te maken dat ze op mij ging stemmen als meer dat deden, uiteindelijk blijkt dat alleen phoebe dat ook doet.

heb er echt wat aan om mezelf in het oog te spelen door mijn eigen naam in een lijst te zetten als 1 van de mensen waarop gestemd wordt, prima zelfbescherming is dat gewoonlijk.
Als jij of Tina het lijstje heeft verneukt was Tina het in ieder geval niet. Ze zei duidelijk dat ze op Margot ging stemmen
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 02-11-2013, 15:40
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Nou ik wil wel wisselen van stem om het lijstje gelijk te maken, maar dan moet ik dus op een willekeurig ander iemand gaan stemmen. Tenzij Little Phoebe nog even switcht naar Tina. Dan kunnen we allemaal blijven staan.
We missen trouwens ook nog een aantal stemmen, want dit zijn nog maar 12 mensen. Namelijk: Elin3, Tuttebel, Margot en sortjuh,


arPos
Little Phoebe (10)

Tina
Absinthe (1)
Neko (6)
Mutant (7)
Aila (12)
arPos (2+13)

Margot
Ietje5 (3)
Lusi (4)
Lieveheersbeest (5)
Sigmund (8)
Tina (9)
TCO (11)
Oud 02-11-2013, 15:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goed, voor gelijkspel ga ik mee op Tina.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-11-2013, 17:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik stem arPos, dan blijft het gelijkspel ook gewoon gelijkspel.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 02-11-2013, 17:11
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Wat speel je de vermoorde onschuld, nu al. Absinthe en Tina zijn misschien niet meer in de mogelijkheid hun stem te wijzigen, dus erg veel gevaar loop je op dit moment nog niet, als het papieren gelijkspel is wat we willen.

En waarom is lijfsbehoud BS in het begin van de ronde? Welke ronde trouwens, de 2e hangronde loopt tegen het einde (19u), bedoel je het begin van het spel?
Nee haar opmerking uit lijfsbehoud was in het begin van de ronde
Citaat:
Vraag ik me nog af waarom proberen te vermijden dat jij gehangen wordt BS is?
watblief
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 02-11-2013, 17:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik weet niet hoor, maar dit was het stemlijstje toen ze het postte:

Tina
Absinthe (1)
Neko (6)
Mutant (7)

Margot
arPos (2)
Ietje5 (3)
Lusi (4)
Lieveheersbeest (5)
Sigmund (8)

Als ze geen tijd meer heeft om haar stem aan te passen of om überhaupt nog online te komen, vind ik het absoluut niet vreemd om uit lijfsbehoud te stemmen, want weet zij veel hoeveel mensen er nog op haar gaan stemmen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-11-2013, 17:23
Verwijderd
Niet jij als in jijzelf, jij als in men. Er staat:
Vraag ik me nog af waarom proberen te vermijden dat men gehangen wordt BS is.
Oud 02-11-2013, 17:24
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
je hebt gelijk LP, hopen dat ze het overleefd dan
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 02-11-2013, 17:24
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Als jij of Tina het lijstje heeft verneukt was Tina het in ieder geval niet. Ze zei duidelijk dat ze op Margot ging stemmen
nee ik was het dat ging alleen niet met opzet
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 02-11-2013, 18:28
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
klopt de zieners krijgen de 'functie' geliefde niet te weten me dunkt.
edit: hmm blijkbaar wel idd.

Spelleider?
Zieners krijgen de functie 'geliefde' wel te zien, lijkt mij. Ik dacht dat dat ook zo was bij eerdere spellen waarin ik zelf geen spelleider was - en sowieso in spellen die ik leidde.
Anyway, verder aan het verhaal.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 02-11-2013, 18:30
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Sortjuh en Margot zelf?
Tuttebel
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 02-11-2013, 18:44
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
‘Hoezo, Röps is dood! Wat een kolerejunkies,’ tierde Neko en ze gooide een bierflesje tegen de muur stuk. Absinthe stond met gekromde rug en haar capuchon diep over haar gezicht getrokken vlak naast de plek waar het flesje uiteen spatte en verroerde geen spier. ‘We moeten hem wreken,’ meende Sortjuh dapper. Neko spuwde op de grond. ‘Dat gaan we doen. Ze sollen niet met onze gang, dat zullen we weten. ArPos, Absinthe, gaan jullie mee? We leren ze een lesje.’ ‘Het was mijn idee, ik ga ook mee! Ik kan rake klappen uitdelen!’ riep Sortjuh. Neko haalde haar gespierde schouders op. ‘Ga maar mee dan, jochie.’ Door de avondschemering maakte de groep zich op weg naar het tunneltje, waar ze meenden dat de moordenaars zich ophielden.

Margot Tenenbaum was blij dat de dag voorbij was en droeg de werkzaamheden over aan de nachtzuster. Ze pakte haar krokodillenleren handtas, haar meest waardevolle bezitting, en sloeg haar mantel losjes om. Ze ging vanavond lopen naar huis: ze kon de beweging uitstekend gebruiken. Ze vond het ook in de schemering niet griezelig door tunneltjes en steegjes te lopen; die verhalen over junkies en gangsters die zich daar ophielden, dat waren spookverhalen die voor tieners bedacht werden.
Toen ze door een beslist tunneltje liep, zag ze dat aan het einde van de schaarsverlichte gang iemand in elkaar getrapt en geslagen werd. Ze kon weinig ontwaren, maar het leek haar een goed idee om rechtsomkeert te maken en terug te rennen naar het rusthuis. Ze kon altijd nog een omweg nemen of daar overnachten. Iemand schreeuwde iets en rende haar achterna. Sneller en sneller rende ze, zo hard als ze nog nooit gelopen was. Dat haar adem piepte van de astma en haar dikke knieën pijn deden, daar had ze geen erg in. Net nadat ze bij het rusthuis aanbelde, werd het haar zwart voor de ogen.

‘Ha, wat een vangst, die dikkerd heeft haar tas laten vallen!’ Riep Sortjuh terwijl hij terug het tunneltje inliep. De gang had net succesvol een oude zwerver zijn laatste tanden uitgeslagen en kon met een gerust gevoel naar huis terugkeren; en nu ook nog zo’n meevaller! Deze tas kon hij voor ver boven zijn waarde verkopen. Hij kreeg een high-five van Absinthe, die altijd in was voor een goede deal.

‘Het is de hoofdzuster!’ kraaide Aila. ‘Wie?’ vroeg Phoebe zich af, terwijl ze probeerde de resten macaroni van haar hemd te krabben. De nachtzuster slaakte een kreet en knielde naast het logge lijf neer. ‘Ze ademt niet meer! Mijn god, iemand, bel een ambulance! Heeft ze een hartaanval gehad? Oh!’ ‘Wat gunstig,’ meende Mutant, ‘nu kunnen we precies ongezien wegglippen.’ En terwijl de ambulance met loeiende sirenes aanvloog, verdwenen drie figuren traag de nacht in.

(even geen artwork vanavond, het spijt me, maar ik zal haar morgen toch een portret geven om het in te halen )
Spoiler
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 02-11-2013, 18:54
Verwijderd
Miljaar! Stom om zo stom te doen dan. Had je eigenlijk wel zin Margot of is er iets tussengekomen of. Pfff.

Maar iig al 1 valse stemmer onder Tina.
Oud 02-11-2013, 18:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vreemd. Ik kan niet zeggen dat dit een enorm verlies is, want he.

Dit was het stemlijstje:

arPos
Little Phoebe 10
Elin3 15

Tina
Absinthe 1
Neko* 6
Mutant 7
Aila 12
arPos 2+13
Little Phoebe 14

Margot
Ietje5 3
Quintiano/Lusi 4
Lieveheersbeest 5
Sigmund 8
Tina 9
TCO 11

(Overgenomen van Ietje5 met de laatste wijzigingen)

Niet gestemd: MargotTenenbaum, Tuttebel en Sortjuh.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-11-2013, 18:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Lijkt me een valse stem onder Tina. Óf er staat een wolf onder Margot en die is gedekt door de verrader (die zou dan onder Tina of Arpos moeten staan). Óf de geliefden fokken. Of allemaal.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-11-2013, 18:58
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Inderdaad. En mijn vermoeden dat Margot geen wolf was is bevestigd. Zou wel handig zijn als Tuttebel en Sortjuh nog even duidelijkheid geven over hun stem, anders kunnen we nog misleid worden met die stemlijst
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 02-11-2013, 19:13
Verwijderd
Lekker dan dat Margot zo inactief was
Oud 02-11-2013, 19:22
Verwijderd
Vorige keer waren de Arpos-stemmers verdacht, nu de Tina-stemmers.
Absinthe en Neko stemden beiden voor zowel Arpos als Tina. Zou dit toeval zijn of niet?
Anderzijds waren zij wel de eersten die stemden, dus ze wisten nog niet wat de rest zou doen.
Oud 02-11-2013, 19:27
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Aaah sorry jongens! Ik was de hele dag druk en niet thuis en helemaal vergeten te stemmen. Tis hier ook een uur vroeger. Sorrysorrysorry!

Ik zou denk ik met arpos mee zijn gegaan!
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 02-11-2013, 19:29
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Uitleg: margot vond ik niet verdacht overkomen. Wel inactief maarja. Tina ook verdacht, maar om t papieren gelijkspel niet te verstoren zou ik voor arpos gaan.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 02-11-2013, 19:30
Verwijderd
Met Arpos of op Arpos?
Oud 02-11-2013, 19:30
Verwijderd
Oh nvm.
Oud 02-11-2013, 19:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Onthoud jij dan dat je voor 18:00 moet stemmen tijdsverschil lijkt me inderdaad iets waar je je makkelijk in kan vergissen, zeker als je druk bent. Kan gebeuren.

Ik vraag me meer af hoe het niet gelijkspel is geworden, alle eerdere opties die ik heb genoemd, zijn mogelijk. Teveel bad guys er nog in om een ietwat betrouwbare stemlijst te hebben.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-11-2013, 19:45
Verwijderd
Vooral ontzettend suf dat Margot zo inactief was. Ik kan moeilijk zeggen dat we iets verliezen, behalve getalsmatig. Na de ronde van morgen kijk ik verder op wie ik ga stemmen. Tina blijft wel verdacht, maar aangezien ze op arpos stemde in dit 'gelijkspel' en arpos er nu uit is heeft ze toch de schijn mee, al zijn er nog genoeg bad guys in het spel om de lijstjes vrij nutteloos te maken.
Oud 02-11-2013, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Vooral ontzettend suf dat Margot zo inactief was. Ik kan moeilijk zeggen dat we iets verliezen, behalve getalsmatig. Na de ronde van morgen kijk ik verder op wie ik ga stemmen. Tina blijft wel verdacht, maar aangezien ze op arpos stemde in dit 'gelijkspel' en arpos er nu uit is heeft ze toch de schijn mee, al zijn er nog genoeg bad guys in het spel om de lijstjes vrij nutteloos te maken.
Wat?
Oud 02-11-2013, 19:48
Verwijderd
huh Arpos er uit?
Oud 02-11-2013, 19:49
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Onthoud jij dan dat je voor 18:00 moet stemmen tijdsverschil lijkt me inderdaad iets waar je je makkelijk in kan vergissen, zeker als je druk bent. Kan gebeuren.

Ik vraag me meer af hoe het niet gelijkspel is geworden, alle eerdere opties die ik heb genoemd, zijn mogelijk. Teveel bad guys er nog in om een ietwat betrouwbare stemlijst te hebben.
Ja inderdaad dat helpt niet mee don't worry, ik ga het niet nog eens vergeten! Ik zal wat minder actief zijn in de weekenden maar ik zal extra actief zijn doordeweeks!
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 02-11-2013, 19:56
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Vorige keer waren de Arpos-stemmers verdacht, nu de Tina-stemmers.
Absinthe en Neko stemden beiden voor zowel Arpos als Tina. Zou dit toeval zijn of niet?
Anderzijds waren zij wel de eersten die stemden, dus ze wisten nog niet wat de rest zou doen.
Ik vind dat niet persé een voordeel. Ik zou denk ik precies dat doen als ik een wolf was.
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 02-11-2013, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Mutant begon ook over de geliefden, OH NOES, misschien zijn Muut en ik wel geliefden!!1!one!
Slecht argument en dat weet je zelf ook wel in dit spel. Geliefden moeten er gewoon zsm uit. Het is niet zo dat de eerste die ze noemt, eentje is, dat geldt voor alle functies.

Ik zie ook niet in hoe ik vaag ben met mijn toch wel legitieme opmerking Arpos, de geliefden zijn net bekend, die kunnen gelijk aan de slag om iedereen tegen elkaar op te zetten, niks geen nutteloos moment. Dat jij zo zit te pushen om níet de geliefden te gaan zoeken, zit me dwars.
Ik denk ook helemaal niet dat je geliefde bent, maar wellicht wolf met Tina. Dat weet je zelf ook wel


Ik ben eindelijk thuis dus lees even bij. Niet heel jammer van Margot, wel jammer van een dorpeling, en ik vind het dus nog wel eens een optie dat de verrader heeft gezegd op Tina te stemmen, maar in plaats daarvan Margot heeft gestemd. Omdat hij/zij Tina er niet uit wil? Wolf?
Oud 02-11-2013, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat niet persé een voordeel. Ik zou denk ik precies dat doen als ik een wolf was.
In mijn geval, zoals gezegd, ik ben de hele dag weg geweest en druk in de weer met de generale van m'n voorstelling. Ben pas net thuis. Dat is toch echt de enige reden waarom ik als eerste gestemd heb, ik hou nl. helemaal niet zo van vroeg stemmen
Morgen is overigens mijn première en ben ik ook weinig actief, want de hele dag bezig en heel veel andere dingen aan mijn hoofd. Dan weten jullie dat vast.
Oud 02-11-2013, 21:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zou Tina niet geliefde kunnen zijn? En/of? Mja, het is natuurlijk wat ik al zei, zoveel mogelijkheden. Tina geliefde, haar geliefde onder haar, geswitcht naar Margot. Tina wolf, verrader geswitcht. Tina dorpeling, een grote mindfuck van iedereen. Ik weet het niet. Kans lijkt me groter dat Tina een slechterik is, maar het is op vrijwel niks anders dan het stemlijstje te baseren.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-11-2013, 21:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Misschien kunnen we wel uitgaan van een bad guy onder Tina, maar wie.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-11-2013, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Vooral ontzettend suf dat Margot zo inactief was. Ik kan moeilijk zeggen dat we iets verliezen, behalve getalsmatig. Na de ronde van morgen kijk ik verder op wie ik ga stemmen. Tina blijft wel verdacht, maar aangezien ze op arpos stemde in dit 'gelijkspel' en arpos er nu uit is heeft ze toch de schijn mee, al zijn er nog genoeg bad guys in het spel om de lijstjes vrij nutteloos te maken.
Ik moest ook even drie keer kijken. Ik (en daarin ben ik niet de enige) mis even iets. Arpos eruit?
Oud 02-11-2013, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Zou Tina niet geliefde kunnen zijn? En/of? Mja, het is natuurlijk wat ik al zei, zoveel mogelijkheden. Tina geliefde, haar geliefde onder haar, geswitcht naar Margot. Tina wolf, verrader geswitcht. Tina dorpeling, een grote mindfuck van iedereen. Ik weet het niet. Kans lijkt me groter dat Tina een slechterik is, maar het is op vrijwel niks anders dan het stemlijstje te baseren.
Ik denk ook dat Tina hoe dan ook slechterik is.
Oud 02-11-2013, 21:52
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Ik denk ook dat Tina hoe dan ook slechterik is.
Gebaseerd waarop?
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 02-11-2013, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Gebaseerd waarop?
Omdat ik denk dat de verrader heeft voorkomen dat Tina eruitging vanavond, en omdat ik haar sowieso al verdacht vond. Die verdenking heeft ze nog niet ongedaan gemaakt wat mij betreft (ook al nam ze het wel voor me op Sorry Tina, het is niet wederzijds )
Oud 02-11-2013, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Het is overigens lastig dat je me af en toe argos noemt.
Excuus.

Citaat:
nee ze liegt.
Wtf.

Citaat:
klopt dat is het inderdaad, hang me op dan zie je dat ook, heb het gewoon te snel geskipt en niet de laatste zin goed op me in laten werken.

lijfsbehoud in het begin van de ronde is nog steeds BS tho 'irritant' ook
Wat Phoebe zei, ja.

Citaat:
Zou Tina niet geliefde kunnen zijn? En/of? Mja, het is natuurlijk wat ik al zei, zoveel mogelijkheden. Tina geliefde, haar geliefde onder haar, geswitcht naar Margot. Tina wolf, verrader geswitcht. Tina dorpeling, een grote mindfuck van iedereen. Ik weet het niet. Kans lijkt me groter dat Tina een slechterik is, maar het is op vrijwel niks anders dan het stemlijstje te baseren.
Hoe baseer je dat op het stemlijstje? Volgens de stemlijstjes zou ik wolf kunnen zijn, ja. Net als iedere andere speler die nu nog leeft.

Citaat:
Omdat ik denk dat de verrader heeft voorkomen dat Tina eruitging vanavond, en omdat ik haar sowieso al verdacht vond. Die verdenking heeft ze nog niet ongedaan gemaakt wat mij betreft (ook al nam ze het wel voor me op Sorry Tina, het is niet wederzijds )
Ja, of de verrader vond Margot ook gewoon tyfusirritant.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #94 topic #2
Spelleider
333 12-11-2013 18:46
De Kantine Weerwolfspel #94: openingstopic
fizzle-fluffy
197 04-11-2013 23:14
De Kantine Weerwolfspel #89
Verwijderd
500 12-11-2011 23:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39.