Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2014, 12:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sarah, wat een uitleg
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 07-01-2014, 12:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik neem altijd 2 500mg paracetamol, want ibu heb je niet als smelttablet
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-01-2014, 12:36
Verwijderd
ja 1 dosis voor een volwassene is ook 1000 mg
Oud 07-01-2014, 12:39
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ja 1 dosis voor een volwassene is ook 1000 mg
Oh, kijk nou dat wist ik dan weer niet!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-01-2014, 12:39
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Sarah, held.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 07-01-2014, 12:40
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Niet dat ik het niet al wist, maar gewoon überhaupt dat je de moeite neemt om te painten.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 07-01-2014, 12:43
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik heb vandaag sputum onderzocht en vond bij 1 monster gram-negatieve kokken, en bij de ander gram-negatieve staven. Die staven zijn niet zo bijzonder, maar de kokken zijn machtig interessant.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 07-01-2014, 12:43
Verwijderd
Citaat:
In Tilburg kan je prima gratisj je auto neerzetten als je het niet erg vindt om tien minuten te lopen! Gewoon achter de universiteit zetten (staat zaterdags toch niemand) en dan op station Tilburg Universiteit opstappen
Ja, parkeren in Tilburg is niet mijn grootste zorg, dat lukt nog wel, maar dank voor de extra tip ^^ Met wat lopen ja, maar /care, is goed voor me!. Maar daar kan ik ook nog heen met de bus vanuit Baarle als ik op tijd (niet zo vroeg als 20u iig ^^) in Tilburg ben. En sowieso, in Tilburg kan ik gewoon de parkeergarages binnen en achteraf betalen, geen gekut met een bankkaart of creditcard voor het inrijden. Wat een antibuitenlandersmentaliteit van Q-park!

Citaat:
Nope. Cityring hè.
En een maand geleden was het daar ook nog (net) niet.
Ik had wel gezien dat ze er vanalles aan het doen waren en ik moest ook eerder rechtsaf ipv gewoon bij Westpoint af te slaan. Hoe zit het met de afleverzone dan, is die nu weg? Tilburg had echt wel de meest relaxte Kiss&Ride van alle stations waar ik al mensen heb moeten afzetten ^^
Oud 07-01-2014, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Ja, parkeren in Tilburg is niet mijn grootste zorg, dat lukt nog wel, maar dank voor de extra tip ^^ Met wat lopen ja, maar /care, is goed voor me!. Maar daar kan ik ook nog heen met de bus vanuit Baarle als ik op tijd (niet zo vroeg als 20u iig ^^) in Tilburg ben. En sowieso, in Tilburg kan ik gewoon de parkeergarages binnen en achteraf betalen, geen gekut met een bankkaart of creditcard voor het inrijden. Wat een antibuitenlandersmentaliteit van Q-park!


Ik had wel gezien dat ze er vanalles aan het doen waren en ik moest ook eerder rechtsaf ipv gewoon bij Westpoint af te slaan. Hoe zit het met de afleverzone dan, is die nu weg? Tilburg had echt wel de meest relaxte Kiss&Ride van alle stations waar ik al mensen heb moeten afzetten ^^
Nee, er is nu (voorlopig) geen K&R.
Oud 07-01-2014, 12:51
Verwijderd
Mooi dat jij dit dan gelezen hebt en gereageerd ^^ Goed onthouden voor ik afspreek iemand 'even' op te halen of af te gooien in Tilburg
Oud 07-01-2014, 12:53
Verwijderd
Mja, dan kun je opzich ook best even aan de overkant gaan staan, maar daar staat het ook wel eens vol.
Oud 07-01-2014, 13:04
Verwijderd
Ja, er is altijd wel een oplossing natuurlijk, maar niet dat ik daar opeens sta van wat is diiiiit wat moet ik doennnnnn.

En Sigmund, ik denk dat ik je tip voor de Universiteit ga gebruiken! Dat is wel een hele mooie voor op de zaterdag ja. We raken er wel.

Kan iemand me trouwens vertellen tot hoe laat de 'dag' van de NS met zo'n dagkaartje duurt? Is dat stipt 0u of kun je nog een beetje uitbollen na twaalven? ^^
Oud 07-01-2014, 13:13
Verwijderd
tot 4:00 geloof ik! maar ik weet het niet zeker
Oud 07-01-2014, 13:15
Verwijderd
Ja, ik denk dat ik ook eindelijk heb gevonden waar het staat: http://www.ns.nl/reizigers/klantense...rbewijzen.html

Als het gewoon als normaal geldt, en daar ga ik maar van uit, is het dus tot 4:00. Mooi.



Valt het op dat ik nooit met de trein ga?
Oud 07-01-2014, 13:17
Verwijderd
Omg nog maar 3 maanden les Dit schooljaar gaat echt veel te snel, maar dat betekent wel dat ik eens aan mijn Nederlands dossier moet beginnen
Oud 07-01-2014, 13:24
Verwijderd
Een dag duurt bij de NS van de eerste ochtendtrein tot de laatste nachttrein.
Oud 07-01-2014, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Een dag duurt bij de NS van de eerste ochtendtrein tot de laatste nachttrein.
Dat is erg verhelderend voor iemand die nooit gebruikt maakt van de NS
Oud 07-01-2014, 13:47
Verwijderd

Waar ga je heen treinen dan?
Oud 07-01-2014, 14:01
Verwijderd
Utrecht. Snebbel bezoeken (niet alleen dat, maar als ik er toch ben, zo vaak kom ik er niet )
Oud 07-01-2014, 14:03
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 07-01-2014, 14:13
Verwijderd
In Utrecht kun je t halve forum bezoeken geloof ik
Oud 07-01-2014, 14:17
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dafuq, mijn buurvrouw is keihard Jolene van Dolly Parton aan het luisteren/zingen.
Dus of de muziek staat heel hard, of de muren zijn hier heel dun. Ik hoop niet het tweede.

edit:
Oh, Jolene gaat op repeat.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 07-01-2014, 14:18
Verwijderd
Citaat:
In Utrecht kun je t halve forum bezoeken geloof ik
Het hoofdkwartier zelfs!
Oud 07-01-2014, 14:20
Verwijderd
En toen begon ik Jolene te zingen Dankje Trimm ^^
Oud 07-01-2014, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Ja, er is altijd wel een oplossing natuurlijk, maar niet dat ik daar opeens sta van wat is diiiiit wat moet ik doennnnnn.

En Sigmund, ik denk dat ik je tip voor de Universiteit ga gebruiken! Dat is wel een hele mooie voor op de zaterdag ja. We raken er wel.

Kan iemand me trouwens vertellen tot hoe laat de 'dag' van de NS met zo'n dagkaartje duurt? Is dat stipt 0u of kun je nog een beetje uitbollen na twaalven? ^^


Misschien kan je ook wel in de wijk pal aan het station gaan staan, dat scheelt nog meer lopen. Het lijkt me alleen niet gek als daar vergunningplicht geldt. Maar je kan altijd kijken!
Oud 07-01-2014, 14:28
Verwijderd
Over parkeren gesproken: Ik was in België bij zo'n automaat met de mogelijkheid om per sms te betalen, maar dat werkt blijkbaar ook niet voor buitenlanders. Ofja, ik kreeg geen bevestiging of iets.
Oud 07-01-2014, 14:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind Jolene wel leuk
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-01-2014, 14:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Yesssssssssssss, ik kan zometeen mijn vriezer volgooien, ik ga hem nu aanzetten en dan een supermarktspree houden. Ik heb niks in huis, dus boodschappen moest ik sowieso halen, maar nu kan mijn aparte 'vriezerlijstje' ook mee
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-01-2014, 14:44
Verwijderd
Wat een lekker warm wandelweer ik houd van dit soort dagen.
Oud 07-01-2014, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Over parkeren gesproken: Ik was in België bij zo'n automaat met de mogelijkheid om per sms te betalen, maar dat werkt blijkbaar ook niet voor buitenlanders. Ofja, ik kreeg geen bevestiging of iets.
Ik zat daar wat over te denken, in principe moet het werken, want je bent in België, maar bevestiging sturen naar een 06 gaat te duur zijn. Ik heb het proberen op te zoeken, maar ik kan er niks over vinden. Dat vind ik zulke stompzinnige dingen altijd, als je iets functioneel aanbiedt, zorg dan ook dat iedereen er gebruik van kan maken of wil je soms geen toeristen in je stad/land
Eén Europa, tot je iets buitenlands met een gsmnummer of een betaling moet doen (al heeft nu gelukkig wel bijna elke winkel gewoon Maestro, dat was ook ooit wel anders) Als inwoner van Baarle was ik dan ook al erg gelukkig met de Euro, ik liep altijd te kutten met twee soorten geld.

Citaat:
Ik vind Jolene wel leuk
Ik ook ^^ Je krijgt het alleen zo moeilijk uit je hoofd.
Oud 07-01-2014, 14:50
Verwijderd
Vreselijk liedje.
Oud 07-01-2014, 14:53
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Jolene <3
Oud 07-01-2014, 15:00
Verwijderd
Jolene is fantastisch <3
Oud 07-01-2014, 15:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind dit zo'n fijne versie:



Miley
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-01-2014, 15:07
Verwijderd
Nee, dat vind ik dan weer een gevalletje jammer.
Oud 07-01-2014, 15:08
Verwijderd
Ik kwam er gisteren trouwens achter dat Miley in Big fish speelt
Oud 07-01-2014, 15:10
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ach, Miley kan prima zingen en ik vind met die versie van haar niks mis. En aangezien Dolly haar peetmoeder is vind ik dat zij het ook mág zingen (want ze heeft ook echt mijn toestemming nodig).
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 07-01-2014, 15:10
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik kwam er gisteren trouwens achter dat Miley in Big fish speelt
Huh, wat/waar/hoe dan?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 07-01-2014, 15:12
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Elke keer denk ik "we zijn de vriezer leeg aan het maken, dus vanavond eten we doperwtjes" en dan denkt Theodoor "we hebben doperwtjes gegeten, dus laat ik maar meteen nieuwe kopen"
ahhhww
Citaat:
High tea! Ik ben voor!
Ik ook! *vinger opsteek*

En bij 'boeken' dacht ik inderdaad aan eventuele ruilacties, ja Al heb ik niet zo veel te ruilen, denk ik, want ik had twee chicklits die ik van iemand had gekregen en die ik vuil vond in mijn boekenkast al een keer naar Frayne gestuurd Maar er staat vast nog wel íets tussen wat te ruilen is.

Ik heb gisteravond hele lekkere salade gemaakt als avondeten (ik moet vanavond eten op school), maar nu hadden mijn zus en moeder en ik in de stad afgesproken en heeft mijn moeder getrakteerd op La Place. Dus ik heb een broodje roomkaas op, maar de broodjes van La Place zijn nogal groot en nu zit ik VOL Wat moet ik nu met de salade doen, zeg. Ik wacht wel tot na college, want misschien heb ik dan weer honger en kan ik hem alsnog opeten, maar anders moet ik hem weggooien, en dat is echt zwaar tegen mijn principes. /verhaal
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-01-2014, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Ach, Miley kan prima zingen en ik vind met die versie van haar niks mis. En aangezien Dolly haar peetmoeder is vind ik dat zij het ook mág zingen (want ze heeft ook echt mijn toestemming nodig).
Van mij mag iedereen het zingen, dat doe ik zelf ook wel eens Maar wil niet zeggen dat ik alles om aan te horen of in de buurt van Dolly's fijne versie vind komen.

Citaat:
Huh, wat/waar/hoe dan?
Een chickie dat meegaat naar de heks met het glazen oog.
Oud 07-01-2014, 15:18
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Jolene <3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-01-2014, 15:53
Verwijderd
Ik vind die dialectenquiz maar raar. Ik spreek gewoon ABN en zeg friet. Dit is de uitslag:
Wij denken dat u een Zuid-Hollands dialect spreekt. Maar uw uitspraak toont ook overeenkomsten met het Utrechts, Waterlands en Kennemerlands
Kijk ook eens op deze links, die over uw dialecten gaan:

Yeah, right.
Oud 07-01-2014, 15:53
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Van mij mag iedereen het zingen, dat doe ik zelf ook wel eens Maar wil niet zeggen dat ik alles om aan te horen of in de buurt van Dolly's fijne versie vind komen.
Oh, ik snap ook wel dat je Dolly's versie beter vind hoor, daar kan imo ook niemand aan tippen, maar ik vind dat Miley 't nog best aardig doet.

En dat met die heks kan ik me helemaal niet herinneren.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 07-01-2014, 15:58
Hazel
Hazel is offline
Little Phoebe, misschien zou het je youtubecarriere goed doen als je ook eens zo'n Miley Cyrusachtige clip op zou nemen . Ik verheug me er nu al op.
Oud 07-01-2014, 15:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
*zucht* Ik vind het zo fijn dat ik nu aan het water woon! Het geluid van de regen op het water klinkt zo rustgevend en het ziet er ook zo mooi uit.
En dan heb ik ook nog es een hele 'gaggle' aan ganzen voor m'n raam, die dan eindelijk eens hun snavels houden en lekker chill ronddobberen in 't water.

Die ganzen zijn overigens hilarisch. Ze maken superveel herrie en er is 1 alfa-gans die de hele tijd stoer doet en zich groot maakt en een beetje zo van 'Wat?Wat?WAT?!' naar de anderen doet. En met dezelfde houding lopen ze dan over het fietspad. "Wat nou, bitches? Dit is mijn domein, en ik blijf hier lekker lopen. Vrij land, jeweetoch!"
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 07-01-2014, 16:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Little Phoebe, misschien zou het je youtubecarriere goed doen als je ook eens zo'n Miley Cyrusachtige clip op zou nemen . Ik verheug me er nu al op.
Veel rode lippenstift, naakt met alleen DM's aan en dan lekker hamers likken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 07-01-2014, 16:02
Verwijderd
Spoiler
Oud 07-01-2014, 16:14
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee, dat vind ik dan weer een gevalletje jammer.
Ik had ook niet anders verwacht, eigenlijk
Citaat:
Little Phoebe, misschien zou het je youtubecarriere goed doen als je ook eens zo'n Miley Cyrusachtige clip op zou nemen . Ik verheug me er nu al op.
Een tuinsetting of wat Trimm bedoelt? Overigens weet ik ook niet of je nou sarcastisch bent of niet, dat heb ik wel vaker met jou.
Citaat:
Veel rode lippenstift, naakt met alleen DM's aan en dan lekker hamers likken.


Ik zie er altijd enorm hoerig uit met rode lippenstift, ik kan dat echt niet hebben. Misschien ook omdat ik het niet gewend ben, maar meh.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-01-2014, 16:15
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Veel rode lippenstift, naakt met alleen DM's aan en dan lekker hamers likken.
Serieus hoor. Ik wil het wel filmen.

Trouwens, iedereen ziet er goed uit met (de juiste) rode lippenstift.
Oud 07-01-2014, 16:21
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Serieus hoor. Ik wil het wel filmen.

Trouwens, iedereen ziet er goed uit met (de juiste) rode lippenstift.
Hmm, kweenie. Ik krijg tegenwoordig een beetje jeuk van mensen met rode lippenstift. Mss omdat het voornamelijk meisjes zijn met spijkerbloesjes/peter pan kraagjes en 'lekker nonchalant' haar.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:16.