Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2004, 07:18
the_only_fieke
Avatar van the_only_fieke
the_only_fieke is offline
Gisterenavond waren ze ook weer in form En als ik dan 's morgens in de keuken kom zitten ze der beiden met een smile tot achter hun oren, en dan zegt mijn stiefbroer zo, ook gehoord dat het storm op zee was deze nacht?? Mijn ouders hebben namelijk een waterbed !!
__________________
Just me ....
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 08:08
blackcloud
Avatar van blackcloud
blackcloud is offline
'En jij weet dat omdat jij elke avond komt kijken op hun kamer?'

Nee dat niet, maar we hebben een gehorig huis en als ik op mijn kamer zit hoor ik precies wat er in mn ouders kamer gebeurt...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 08:18
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
the_only_fieke schreef op 16-06-2004 @ 08:18 :
Gisterenavond waren ze ook weer in form En als ik dan 's morgens in de keuken kom zitten ze der beiden met een smile tot achter hun oren, en dan zegt mijn stiefbroer zo, ook gehoord dat het storm op zee was deze nacht?? Mijn ouders hebben namelijk een waterbed !!
Meesterlijk!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 13:18
Miekie87
Miekie87 is offline
Gelukkig niet... K vind het best als ze het doen, als ze het maar stil houden! Muhaha!
__________________
Hell Yeah
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 13:25
sofuckingme
Avatar van sofuckingme
sofuckingme is offline
Ja op vakantie ,zo'n krakend bed en nog wat verdachte geluiden.
de volgende ochtend vroeg ik of ze de volgende keer wat zachter wilden doen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 18:22
Verwijderd
Ik kan me zelf niet herinneren ze ooit gehoord te hebben, en ze zijn nu al een hele tijd gescheiden.

Mijn broertje heeft ze wel een keer betrapt. Ik denk dat hij toen 6 was of zoiets. We waren op vakantie, en 's morgens ging hij hun tent binnen, en schreeuwde keihard over de camping: "Papa ga van mama af, je bent veel te zwaar!"
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 18:48
ThePinkFlamingo
Avatar van ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Zijn 51 en 52.
En helaas. ik hoor ze wel. Vooral omdat mn moeder altijd gromt en dergelijke.
Subtiel hard een deur dichtmeppen, of muziek hard zetten verpest hun sfeer meestal wel
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 19:24
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Reverend schreef op 14-06-2004 @ 08:46 :
Zij mij wel
Ongetwijfeld. Maar ik zou niets naar ze gaan roepen. En ze roepen ook niets naar mij.

Edit: Ik werd vorig jaar op vakantie wel wakker van mijn buren. Ik zat me net af te vragen waarom ik in godsnaam midden in de nacht wakker werd, toen ik zwaar gehijg en gekreun in de tent naast me hoorde. Zeg maar gerust schreeuwen.
Ik krijg dan op de een of andere manier wel een beetje last van plaatsvervangende schaamte
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much

Laatst gewijzigd op 16-06-2004 om 19:29.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 19:41
Vlammy
Vlammy is offline
Ik hoorde mijn ma en haar vriend vorige week. Heel toevallig, normaal luister ik altijd discman in bed, en net die avond waren mijn batterijen leeg. Klote dus.

De volgende dag toen ik 's avonds naar boven wilde gaan, zei mijn moeder: 'oh, wacht even, X staat net onder de douche, zometeen loopt hij naakt door de gang..' Dus ik: 'ja, hij liep gisteravond zeker ook naakt door de gang' en zij weer (met blozende wangen): 'hoezo?!' Ik: 'ik heb jullie gehoord.' Zij: 'Sorry!'

Maarja, vind ik niet erg hoor, is alleen maar een teken dat ze van elkaar houden. Zo lang ik maar niet uit mijn slaap gehouden word.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 22:00
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
mja... soms hoor ik het wel. Ze slapen in de kamer naast mij Geen probleem mee, maar ze houden me uit mn slaap! Ooit eens zo'n kabaal gemaakt da't ik kwaad naar beneden ben gelopen en in de zetel gaan slapen... niet dat het veel verschil maakte.

't stomme vind ik dat zij kabaal mogen maken, maar als mijn vriend komt hebben ze liefst van al dat we in de living braafjes in de zetel zitten...

Belachelijk
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 22:42
Hagel
Hagel is offline
Ik heb ze nooit gehoord, maar toen ik nog thuis woonde mijn vader weleens betrapt bij een nachtelijke solopartijtje voor de tv waar een vrij erotische film aanstond
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 02:23
rose dormante
rose dormante is offline
Ik woon soms lange tijd met mn pa op een boot, en dan weten we heel goed van elkaar met wie we naar bed gaan en we horen elkaar ook. Maar het maakt mij niets uit, mijn vader is ook maar een mens met behoefden, jullie ouders toch ook.
Ik ben gelukkig met het feit dat mn pa nog geregeld seks heeft.
(al dan niet betaald ).


P.S. hij is zeeman hij mag...
__________________
huh?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 06:23
Verwijderd
Citaat:
rose dormante schreef op 22-06-2004 @ 03:23 :
Ik woon soms lange tijd met mn pa op een boot, en dan weten we heel goed van elkaar met wie we naar bed gaan en we horen elkaar ook. Maar het maakt mij niets uit, mijn vader is ook maar een mens met behoefden, jullie ouders toch ook.
Ik ben gelukkig met het feit dat mn pa nog geregeld seks heeft.
(al dan niet betaald ).


P.S. hij is zeeman hij mag...
Hehehehehe.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 09:57
Slobber
Slobber is offline
Citaat:
Winner schreef op 15-06-2004 @ 19:43 :
Ik ben als Adam en Eva.
Of Jezus.
Over Jezus gesproken: "onbevlekte ontvangenis" heeft niets te maken met als maagd zwanger worden maar met het feit dat Jezus niet de zonden van zijn ouders met zich meedraagd. Dus de Bijbel indiceert dat je medeschuldig bent aan de daden van je ouders, zelfs al was je er nog niet! Kutgeloof, dat christendom...
__________________
Shit happens = Poep gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 11:54
Mysan
Mysan is offline
Ik heb mijn ouders echt nog nooit gehoord....
ik betwijfel of ze het nog wel doen
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 11:14
Jorryt
Avatar van Jorryt
Jorryt is offline
Mijn ma is nogal luidruchtig maar de laatste tijd hoor ik d'r niet meer. Komt waarschijnlijk omdat we (broers en ik) zaterdagavond niet meer thuis zijn of heel vroeg thuiskomen... toen ik een keer wat eerder thuiskwam dan gewoonlijk hoorde ik d'r wel, dus het lijkt of ze van de gelegenheid gebruik maken

Zou 'k zelf misschien ook zo doen later ... of tegendraads: het kan me niet schelen, mijn kids hebben d'r leven aan die aktiviteiten te danken..
__________________
Oh Captain, my Captain...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 12:42
Verwijderd
jawel, en waarom zou dat erg zijn? misschien voor mezelf geen opwindend idee maar laat die mensjes toch van elkaar genieten! dat gezeur van: "ik hoop het niet, ik hoop dat ze geen sex hebben" vind ik maar een beetje egoistisch... je gunt ze toch wel dat lekkere waar jij ook van geniet met je eigen vriend/vriendin?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 14:46
TLM-Mad Cow
Avatar van TLM-Mad Cow
TLM-Mad Cow is offline
Citaat:
Mushu schreef op 14-06-2004 @ 19:08 :
Ik heb ze wel eens gehoord ja. Op vakantie, de muren waren daar niet zo heel erg dik. Ze hadden ruzie gehad die avond, nouja, en dat gingen ze goedmaken. Dat was wel de enige keer.
"ze hadden ruzie gehad en gingen dat goedmaken"

wuhaha
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 14:11
fruitdruifje
Avatar van fruitdruifje
fruitdruifje is offline
heb zelf nooit zoiets meegemaakt, gelukkig.
__________________
*Als je haar maar goed zit!*
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 14:25
Verwijderd
Citaat:
lizzyxxxie schreef op 24-06-2004 @ 13:42 :
jawel, en waarom zou dat erg zijn? misschien voor mezelf geen opwindend idee maar laat die mensjes toch van elkaar genieten! dat gezeur van: "ik hoop het niet, ik hoop dat ze geen sex hebben" vind ik maar een beetje egoistisch... je gunt ze toch wel dat lekkere waar jij ook van geniet met je eigen vriend/vriendin?
Als ik mijn ouders sex hoor hebben bedenk ik me maar altijd dat het voor hun nog veel erger moet zijn mij sex te horen hebben
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 18:46
Jorryt
Avatar van Jorryt
Jorryt is offline
Citaat:
Sarah schreef op 25-06-2004 @ 15:25 :
Als ik mijn ouders sex hoor hebben bedenk ik me maar altijd dat het voor hun nog veel erger moet zijn mij sex te horen hebben
Leg uit.....
__________________
Oh Captain, my Captain...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Jorryt schreef op 25-06-2004 @ 19:46 :
Leg uit.....
Nou, zij zijn dan wel mijn ouders, maar ik ben hun kind. De familierelatie is dus hetzelfde. Daar komt nog bij dat zij mij hebben opgevoed en alles en dat ik hun kind blijf en dus in zekere zin een kind. Dat lijkt mij het erger te maken.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 21:44
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Nou, ik hoor ze nooit, ze doen er volgens mij ook niet meer aan, maar paar jaar terug nog wel en dat heb ik geweten. Ik was een jaar of 9 dacht ik, toen was ik druk bezig met 1 of ander knutselwerkje voor school en ik kon de schaar niet vinden. Mijn ouders hadden beiden een 'drukke dag' gehad en waren even op bed gaan liggen. Dus ik denk, ach, ik moet die schaar toch hebben, even zien of ma misschien weet waar dat kreng ligt. Dus ik stap die kamer binnen, waren ze dus druk bezig. Ik wist eigenlijk niet zo goed waar ze nou precies mee bezig waren maar ja, ik was dan ook 9. Dus ik vraag waar die schaar ligt, ze horen niets, gaan onverstoorbaar verder. Ik vraag nog een keer. Weer geen reactie. Op een gegeven moment kijkt mijn moeder opzij, ziet mij staan en duwt pa als een idioot van zich af, vroeg hoe lang ik daar al stond (lang genoeg dus) en wat ik kwam doen. Dus ik weer vragen waar die schaar lag. Ik heb mijn antwoord gekregen, maar de manier waarop heb ik een paar jaar later toen ik me wel realiseerde waar ze mee bezig waren erg hartelijk om gelachen
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Ellie's friend
lunatheawesome
2 25-02-2012 19:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35.