Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2004, 16:07
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
een 5,1 voor m'n tentamen, wat een kutcijfer ...

maar ja, ik sta nog een 7... maar blij zijn dan.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Advertentie
Oud 17-12-2004, 16:14
sqoelieoelie
sqoelieoelie is offline
ik ben sinds 2 dagen uit een psychiatrisch ziekenhuis ontsnapt
Oud 17-12-2004, 16:16
sqoelieoelie
sqoelieoelie is offline
Citaat:
Gothic schreef op 17-12-2004 @ 17:07 :
een 5,1 voor m'n tentamen, wat een kutcijfer ...

maar ja, ik sta nog een 7... maar blij zijn dan.
valt toch nog best wel mee een 5.1 ik heb nog helemaal geen cijfers gehaald dit jaar en je red het heus wel hoor
sterkte meid
Oud 17-12-2004, 16:19
Marit
Avatar van Marit
Marit is offline
ik heb ook altijd pech
__________________
hups!
Oud 17-12-2004, 16:59
Verwijderd
Ik voel een verkoudheid opkomen, whoops. Maarja, verder gaat het goed, ik heb zin in een goed gesprek. *glimlacht*
Oud 17-12-2004, 17:07
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
Dit is dan de grote dag!

Ik weet niet of ik me nou vrolijk/gelukkig moet voelen of niet. Waarschijnlijk zal het vanavond niet zo top gaan. Maar op dit moment voel ik me door en door gelukkig.

Voor het eerst in mijn leven heb ik mijn gedacht gezegt, ben ik uitgevlogen, ben ik boos geweest. Nuja, waar zitten je gedachten toch? uitleg...

Al heel de week ging het eigenlijk niet zo lekker, waarschijnlijk een stilte voor de storm die ik voelde. Ik wist dat er wel weer een nieuw feit zou gebeuren, maar dat het zo rap zou komen.

Nu ben ik wel heel erg bang dat ik te hard van stapel loop.
Maar al maanden en bijna een heel jaar voel ik me ***, omdat mijn ma dingen doet die ik niet leuk vindt, omdat ik mijn mening niet goed kan uiten en omdat ik m'n pa er onderdoor zag gaan. Voor hun hield ik me sterk, deed ik voor alsof het me allemaal niet kon schelen, maar diep vanbinnen ging ik kapot. Nu heb ik wel nog van die momenten, maar die worden schaarster.

Vanmorgen ging het al helemaal de slechte kant op. Heel slecht geslapen, en kon niet leren voor mijn examen deze middag, daarom is het ook helemaal niet goed gegaan, maar och ja...
Tot mn pa dus thuiskwam, met tranen in zijn ogen. Hij had weer een brief van de advocaat van mn ma gekregen. Al die dreigenmenten, ze moet er maar eens met stoppen. Ik wil niet dat m'n pa kapot gaat, zij ligt aan de oorzaak van alles!

Vond het heel lief hoe mijn pa deed, hoe hij zei dat ik altijd welkom was als ik bij mijn ma was. hij was eerlijk, dat hij het financieel helemaal niet meer red en dat hij ons in de lege weken heel hard mist. Ik heb echt mn pa nix te verwijten, dat deed ik daarvoor wel, alleen omdat het met hem mentaal niet goed ging, en dat had zo zijn gevolgen.

Maar nu heb ik tijdens mijn examen, ik was heel vroeg klaar en mochten niet afgeven, ik heb lang zitten nadenken. Toen ik naar buiten kwam heb ik direct gebeld naar mn pa, dat ik bij hem bleef vannacht (eigenlijk ben ik van plan veel langer te blijven). Hij zei dat dat niet kon, maar protesteerde ook helemaal niet, ik denk dat hij vanbinnen wel blij was.
Dan een bericht naar mn ma: 'Ik kom niet vanavond. Waarom? Daarom!'

Tuurlijk dat ze belde, dat ze vroeg wat er was en ook weer poeslief probeerde te doen terwijl ze maar al te goed beseft waar ze mee bezig is. Ik was redelijk over mn toeren, maar heb geen dingen gezegt die ik niet meende. Wel heb ik niet zo veel gezegd langs de telefoon, ik kon het allemaal zo moeilijk nu opnoemen. Daarom dat ik ze wss in de loop van de dagen, als ik wat beter zicht heb op hoe ik me voel, dat ik dan wss zal mailen.
Ik voel me al zo blij dat ik echt uit een onverwachte hoek zelfvertrouwen heb vezameld om deze acties te ondernemen.
Toen mn ma maar bleef bellen heb ik een bericht gestuurd dat ze me best met gerust laat, en dat de gebeurtenis van vandaag gewoon een aanleiding gaf, dat de oorzaak veel dieper ligt. Heb me al lang laten doen, niets gezegd, brave tiener gespeeld.

hoe ik het nu verder doe weet ik niet. Mijn gevoel zegt nu dat ik voor altijd bij mijn pa wil blijven, dat ik morgen naar mn ma ga, mn boeltje daar pak en vertrek. Ik weet niet hoe het allemaal verder gaat lopen, dit noemen ze wss de toekomst zal het uitwijzen.
Ik denk wel dat ik ook maar eens een mail stuur naar mn psych, gewoon om haar te bedanken, want dit is het moment waarop ik heb gewacht. Het probleem lag altijd dat ik het niet kon verwoorden tegen mn ouders, dat ik niet kon reageren. Wel dat heb ik dus vandaag wel gedaan.

Nu ga ik een beetje gaan proberen relativeren, want wil niet teleurgesteld worden ( door mezelf voornamelijk). Maar ik voel me nu zo sterk, voel me vrij.. heb een raar gevoel

en aan allen die zo moedig waren dit tot hier te lezen... PROFICIAT
__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Oud 17-12-2004, 17:28
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik ben vrolijk! Waarom eigenlijk? Nou, uuhm. Tja. Omdat ik 4 keer heb verloren met hockey! Omdat ik een 8 heb teruggehad voor mijn geschiedenis so! Omdat ik mijn scheikundetoets redelijk heb gemaakt! Omdat ik vanavond een feest heb! Omdat het eens echt gezellig was in de klas, en ik kan nu ook beter met de jongens overweg! Omdat de presentaties van aankomende week eindelijk een beetje beginnen te vlotten! Omdat het gewoon een goede dag was vandaag! Omdat ik in de kerstvakantie met mijn vriendinnetjes waarschijnlijk naar de Efteling ga!
En nu maar vasthouden dat gevoel..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 17-12-2004, 18:30
saartje 88
Avatar van saartje 88
saartje 88 is offline
Citaat:
sqoelieoelie schreef op 17-12-2004 @ 17:14 :
ik ben sinds 2 dagen uit een psychiatrisch ziekenhuis ontsnapt
dat is behoorlijk heavy. waarvoor was je daar?
__________________
De wereld is mooier met jou. (Loesje)
Oud 17-12-2004, 18:52
Verwijderd
Ik heb hardop tegen hem (en eigenlijk vooral tegen mezelf) gezegd dat ik hem nooit meer wil zien. Opgerot met die vervelende vent.
Oud 17-12-2004, 20:19
Verwijderd
nu moet hij natuurlijk ook wat van zich laten horen
Oud 17-12-2004, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Xonzo schreef op 17-12-2004 @ 18:07 :
[B] Heel groot verhaal
succes het klonk alsof je een grote stap hebt genomen ga zo door
Oud 17-12-2004, 22:29
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Piekeren over vroeger en voorzichtig over nu, oké. Maar over
hoe nu verder en later en toekomst... Ik wil er éven niet meer
aan denken. Teveel onzekerheden, teveel 'maars' en teveel..

Onvermogen? Chaos.

~

Joh, ik ben zo wazig dat ik net een paar minuten naar een
aantal posts op 17-12-2004 rond middernacht zat te kijken,
en mezelf zat af te vragen hoe dat nou kon omdat ik toch zou
zweren dat het net nog kwart over elf was. :/


Tijd om te slapen, Kim.


En Kruimel, Dreamerfly en Leonoor; tnx.
__________________
Drie.
Oud 17-12-2004, 23:01
Verwijderd
Ik voel me lelijk, dom, nutteloos, raar en vooral vreselijk.
Oud 18-12-2004, 06:44
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
113

Ik heb er zin in vandaag. Pffft, nog één week!
Oud 18-12-2004, 08:29
Verwijderd
Stuur nou wat terug! Stuur nou wat terug!

Zucht... Ik mag best zo bij hem doen, maar hij niet bij mij Daar ben ik veel te ongeduldig voor en een vrouw voor en daarvoor wil ik veel te graag iets van m horen..

Blegh...


Dochter van de vriend van mn moeder is jarig
Oud 18-12-2004, 08:52
Verwijderd
Oke, net op msn zei ie wat toen ik aan t douchen was. Dat ie een cijfer van mn nummer had gewist dus mij niets kon sturen, dat ie dat wel wou. Of ik even mn nummer wou geven.

Hmm.. Hij heeft dus blijkbaar geen enkel smsje van mij bewaard ofzo Heb dat gezegd en mn nummer doorgegeven en toen ben ik lekker offline gegaan. Zo moet ie me toch smsen
Oud 18-12-2004, 09:17
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Zin in zometeen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 18-12-2004, 09:39
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
sqoelieoelie schreef op 17-12-2004 @ 17:14 :
ik ben sinds 2 dagen uit een psychiatrisch ziekenhuis ontsnapt
En nu?
Wat brengt het je op?
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 18-12-2004, 11:18
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
gister een geweldige verjaardag niet dus...
en nu nieuwe kerstkleren kopen alles is te groot maar eigenlijk ook wel heel erg
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 18-12-2004, 11:27
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Het lijkt wel normaal te worden...
Oud 18-12-2004, 11:35
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Moet eigenlijk aan mijn huiswerk maar heb geen zin. Wil bij hem zijn. Samen met hem boodschappen doen en dan gezellig bij hem op de bank mijn huiswerk zitten maken. Waarom is alles in zo'n korte tijd zo fout gegaan? Wou dat ik de tijd terug kon draaien, of dat ik hem terug kon krijgen, maar helaas wil hij niet meer.
Oud 18-12-2004, 11:38
zus
Avatar van zus
zus is offline
Tussen m'n vriend en mij lijkt het een beetje de goede kant weer op te gaan Ben ik erg blij om..

Gisteravond viel mee, ik moest om 6 uur oppassen, ze hebben tot half 8 tv gekeken. OM half 8 ben ik met ze naar dorp geweest (was kerstmarkt) tot half 9 en om 9 uur heb ik ze naar bed gedaan en die ouders kwamen om kwart over 10 thuis, dus..M'n vriend belde ook nog. Moet wel zo me paraplu halen, die heb ik laten staan.

Net weer op weegschaal gestaan, en er is weer een halve kilo af! Voel me nu best wel goed..
__________________
Dare to fly!
Oud 18-12-2004, 12:01
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Waarom toch altijd die loze opmerkingen?

Waarom?
Oud 18-12-2004, 12:09
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Heb hem eindelijk weer eens gesproken. Heb de rest van de avond zitten lachen. Was zo vrolijk opeens. Helaas kwam toen dat telefoontje van de huisarts. Weg was mijn lach en mijn vrolijke bui.
Oud 18-12-2004, 12:36
Verwijderd
Ik ga op vakantie! Whoei!

Okee, het is pas over een maand of 10/11, maar ik ga wel!

9 oktober weg, 23e pas terug, heerlijk! 2 weken relaxen en me gelukkig voelen op Kreta.

Dit in combinatie met een superlief smsje van mn vakantievriendje maakt me weer eventjes happy. Mag het, na een klote maand..

*dansje doet*
Oud 18-12-2004, 12:55
Verwijderd
Verkoudheid de gekste
Oud 18-12-2004, 13:02
Verwijderd
godsamme. leuk hoor, ziek zijn. ik ben nooit ziek, en nu voor de 3e keer in een paar weken. en nou hadden we een etentje, want mijn vader is 25 jaar in dienst, en het was de trouwdag van mn ouders, en ik heb me om half 9 naar huis laten brengen omdat ik het niet meer kon opbrengen om te blijven. geen hap gegeten, stom gedoe. en ik voel me alleen maar beroerd. slecht geslapen, nergens zin in, kan ook niets, bahbahbah. ik wil niet ziek zijn.
Oud 18-12-2004, 13:05
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Brakheid de gekste. Maar ik heb een dvd van the cranberries gekocht, dat maakt mijn hele dag weer goed.
Oud 18-12-2004, 13:31
Verwijderd
waarom vinden de jongens die ik leuk vind mij niet leuk, en de jongens die mij leuk vinden vind ik niet leuk

(als je dat te vaak leest word leuk een heel raar woord)
EN IK WIL MIJ NIET VERVELEN
Oud 18-12-2004, 13:49
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Mja, ruzie. Ruzie is het goede woord. Ruzie thuis, althans. Met zusje (voorál met zusje!), met mevrouw m'n moeder en meneer m'n vader. Geschreeuw, getier, geraas, frustratie... Bah.. En straks natuurlijk wél Kerst willen vieren. Hé, 'fijn' 'gezellig'... hypocriet.

En ik wil dat ze belt. Het liefst nu meteen. En dat ze komt. En dat ik haar dan m'n kerstcadeautje kan geven. Omdat ze zo lief voor me is geweest het afgelopen jaar. Nee, ik ben niet verliefd op d'r. Het is 'gewoon' m'n beste vriendin. Nee, ik ben niet verliefd! Echt niet! Volgens mij niet. Denk ik. Hoop ik.
Oud 18-12-2004, 14:02
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
pff ben zo bang
het is nu het ideale moment
ben zo bang dat ik iets ga vergeten zeggen, bang voor de gevolgen, maar als ik het nu niet doe, doe ik het nooit. Misschien moet ik er maar gewoon aan beginnen, aan de mail naar mn moeder, om al mijn frustraties van de laatste jaren mee te delen.
ben echt bang dat ik iets ga vergeten. brrr, wees toch niet zo laf
__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Oud 18-12-2004, 14:02
zus
Avatar van zus
zus is offline
Hmm, mijn opa en oma denken altijd dat ze iets hebben, bij het minste of geringste al. Maar pas ging mijn opa voor iets kleins naar de dokter en toen bleek ineens dat hij longontsteking had. Ook heeft ie hartritmestoornissen ineens. Net belde m'n oma dat m'n opa door ambulance werd opgehaald omdat het helemaal niet goed ging. M'n ma erheen, het viel wel mee volgens haar. Weer iets met z'n longen maar hij zag er nog goed uit.
Ben benieuwd, ben lang niet bij hun geweest, terwijl ik best met m'n opa kon opschieten. Het beste van m'n opa's en oma.

Verder ben ik zo moe, m'n ogen zijn zwaar terwijl ik gisteren overdag uurtje heb geslapen, niet laat naar bed gegaan en vandaag tot kwart over 12 geslapen, zal wel...
__________________
Dare to fly!
Oud 18-12-2004, 14:09
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
vanavond uit geen zin..
maar ja moet eigenlijk wel anders gaan ze weer denken dat het niet goed gaat
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 18-12-2004, 14:23
saartje 88
Avatar van saartje 88
saartje 88 is offline
mijn moeder deed echt vreselijk tegen me vandaag. maar er zijn ook leuke dingen. ik heb echt zin om te leren voor mijn proefwerkweek, vraag me niet waarom. en ik heb gaatjes in mijn oren laten schieten. ik heb weer zin in het leven!!
__________________
De wereld is mooier met jou. (Loesje)
Oud 18-12-2004, 14:28
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Nog vier dagen, eindelijk...
Oud 18-12-2004, 15:14
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
T was gezellig, heb me goed vermaakt én heb nog een leuke, niet al te dure aankoop gedaan
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 18-12-2004, 15:42
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Misschien niet de beste manier om te beseffen, maar het werkte wel. Ik begrijp nu gewoon, dat ik twee jaar van m'n leven heb weggegooid, en dat ik niet door kan gaan op deze manier..

m'n presentatie ging wel goed, heb een goede timing en een soepel lijf en lef zeiden ze bij de evaluatie
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 18-12-2004, 16:34
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
amai amai amai amai
wat heb ik gedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
dit is echt wel hét hoogtepunt uit mijn leven
ik ben geschrokken van mezelf, maar positief geschrokken
naar jaren frustraties en slecht voelen, maanden van nadenken over dit feit, en 3u typen heb ik het echt gedaan!
mijn ma een mail gestuurd
vanavond ook mn pa hem laten lezen
*nagelbijt*
omg
__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Oud 18-12-2004, 17:06
Verwijderd
Ik ben moe,, heb honger, heb gewerkt en mijn voeten zijn gewoon kapot. Verdorie 50 kerststukjes gemaakt vandaag. Gisteren kerstbal en het was wel erg leuk. Vandaag hele dag gewerkt en ik nu ben ik kapot. Komt J. vanavond en dat is best leuk. Morgen weer om 11 uur naar school voor dat klere shocking christmas. Hele middag oefenen. Maar ik ga gewoon gauw naar huis hoor. Heb er helemaal geen trek in. Maar het zal er wel weer op neer komen dat ik de hele dat blijf hangen. Dat is nml toch altijd zo. Gelukkig maar dat ik niet hoef te werken morgen. En ik heb ook helemaal geen zin in volgende week. Helemaal niet. Want de hele week doen we toch geen ruk en ik wil gewoon thuis zitten en helemaal nietsdoen. Ik heb het gehad. En ik weet allemaal ook niet meer hoe ik het moet opvatten. Nergens meer. Ik vind het moeilijk. En m'n hoofd is zo zwaar. En ik moet me écht aan de afspraken houden .
En ik word vreselijk verdrietig van het liedje dat ik op heb staan nu.

Niemand weet waarom de dag weer nacht wordt
Niemand weet waarom de zon nog schijnt

Niemand weet waarom geluk soms wegwaait
Niemand weet waarom een bloem verwelkt
Oud 18-12-2004, 17:18
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
'k Moet nog massaal veel doen voor school qua taken en zo. En donderdag is de deadline... Mijn computer wil weer es niet meewerken en eigenlijk zou ik veel liever blokken voor de komende examens. Argh.
Oud 18-12-2004, 17:49
Verwijderd
Alles is kut vandaag en dan heb ik ook nog eens ruzie..
Oud 18-12-2004, 17:56
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
ben gepayed door mijn ex hij bleek gewoon niets voor me te voelen, maar wilde wel vrienden blijven doet vervolgens totaal geen moeite om vrienden te blijven, loopt zelfs midden in gesprek weg en alles moet van mijn kant komen.. heeft gelogen waarom hij het uitmaakte dus ik heb me voorgenomen geen woord meer tegen hem te zeggen... wat nogal moeilijk is als je allebei theatersport doet, maar daar vind ik wel wat op.

Verder: beetje laat gemaakt gister, was een beetje brak.. heb vanavond feestje van een vriend, heb ik wel zin in. Heb helemaal niets te doen in de vakantie.. bleh saai... moet nog wel 1000 verslagen schrijven ofzo...
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 18-12-2004, 17:57
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-12-2004 @ 18:49 :
Alles is kut vandaag en dan heb ik ook nog eens ruzie..

Ik ken het gevoel..
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 18-12-2004, 18:43
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
ik heb nog nooit in mijn hele leven zo een hectische avond meegemaakt als deze.
nog nooit zijn zo'n extreme gevoelens gemengd geweest
ik weet helemaal niet meer wat ik moet voelen
wow, ik ben gewoon onder de indruk
wil wenen en lachen tegelijk
wil roepen en stil zijn tegelijk
__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Oud 18-12-2004, 19:25
bradio8
bradio8 is offline
weer een saaie avond, dat is eigenlijk echt altijd zo ik moet echt uit, maar met wie? en ik ga niet op msn omdat ik dan weer aan mensen moet uitleggen waarom ik niet uitga wat ik niet uit kan leggen en dus weer een smoes verzin bwah de saaiheid hiervan gewoon. het gaat niet eens zo slecht, en gister was cool. maar wat moet ik deze avond doen? huiswerk maken lukt me toch niet, maar dat moet wel, waarom doe ik dat niet dan? de gewoonheid hiervan is zo erg, ik weet dat het volgend weekend weer zo is en daarna weer. stom spul
__________________
there is no escaping the underground mole people. except that way
Oud 18-12-2004, 19:26
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Weer ruzie met mn vader
Weet iemand nog een kraakpand OID?
Oud 18-12-2004, 19:40
Verwijderd
Citaat:
bradio8 schreef op 18-12-2004 @ 20:25 :
weer een saaie avond, dat is eigenlijk echt altijd zo ik moet echt uit, maar met wie? en ik ga niet op msn omdat ik dan weer aan mensen moet uitleggen waarom ik niet uitga wat ik niet uit kan leggen en dus weer een smoes verzin bwah de saaiheid hiervan gewoon. het gaat niet eens zo slecht, en gister was cool. maar wat moet ik deze avond doen? huiswerk maken lukt me toch niet, maar dat moet wel, waarom doe ik dat niet dan? de gewoonheid hiervan is zo erg, ik weet dat het volgend weekend weer zo is en daarna weer.
Oud 18-12-2004, 19:49
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
ben zo verschrikkelijk emo
__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Oud 18-12-2004, 19:56
bradio8
bradio8 is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 18-12-2004 @ 20:40 :
we zijn dan in ieder geval niet de enige
__________________
there is no escaping the underground mole people. except that way
Oud 18-12-2004, 20:02
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
het is al 9u en ze is er nog niet
__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #167
kroot
499 09-02-2012 20:38
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #4
Gothic
499 22-05-2004 21:18
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #3
Gothic
500 07-05-2004 12:27
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #2
Miracle
499 23-04-2004 16:32
Psychologie Verschil tussen naar psycholoog en psychiater???
Bertram
17 24-03-2004 14:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33.