Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2005, 14:35
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Lazovic mag het komen proberen, slechter dan Igor kan toch niet
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Advertentie
Oud 26-07-2005, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 26-07-2005 @ 15:35 :
Lazovic mag het komen proberen, slechter dan Igor kan toch niet
Oud 26-07-2005, 19:53
tigertje
tigertje is offline
26 Juli 2005 20:39
"Edgar Davids naar Tottenham"
Tottenham Hotspur en Internazionale zijn het eens geworden over de overgang van Edgar Davids naar de Engelse club.

De middenvelder moet nog een medische keuring ondergaan en de details van het contract met de Spurs bespreken."Het is geweldig dat Edgar naar ons komt. Hij is een van de beste middenvelders die het Nederlandsse voetbal de afgelopen tien jaar heeft voortgebracht", verklaarde een dolgelukkige coach Martin Jol.

Davids kwam in het verleden uit voor Ajax, AC Milan, Juventus en FC Barcelona. Afgelopen seizoen kwam de 32-jarige middenvelder bij Inter vrijwel niet aan spelen toe. Tottenham Hotspur mag hem transfervrij overnemen.

bron:www.nos.nl
Oud 27-07-2005, 09:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Goed bezig, Martin
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-07-2005, 09:45
CobraKing
Avatar van CobraKing
CobraKing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-07-2005 @ 10:01 :
Goed bezig, Martin
En Davids ook lijkt mij. Hopelijk kan ie zich weer bewijzen en zal Van Basten hem oproepen voor het Nederlandse elftal. We kunnen hem nog wel goed gebruiken, als backup
__________________
In times of peace, sons bury their fathers; in times of war fathers bury their sons!
Oud 27-07-2005, 13:31
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Rahim op proef bij Sheffield en ook Wigan Athletic zou interesse hebben. Ik betaal zijn taxi als ie gaat
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 27-07-2005, 22:44
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Spits Muhamadu wil weg bij MVV
MVV-spits Ibad Muhamadu hoopt vóór het begin van de competitie te kunnen vertrekken bij de Maastrichtse club. De rappe aanvaller aast op een transfer naar een Belgische of een Engelse club. Gisteravond bleef Muhamadu in de oefenpot tegen Eijsden (0-4) overigens door een enkelblessure aan de kant.

De 23-jarige goalgetter geeft aan 'zo snel mogelijk hogerop te willen'. ,,Ik kan niet ontkennen dat ik vrij veel aan een vertrek bij MVV denk. Ik ben de afgelopen weken op proef geweest bij een Chinese club, maar het leven daar stond me helemaal niet aan.''

MVV-trainer Andries Jonker zegt te merken dat Muhamadu op dit moment niet echt met zijn gedachten bij MVV is. ,,In de wedstrijden heeft hij bij lange na nog niet het niveau gebracht dat hij aankan. Ik begrijp dat hij moeite heeft met deze situatie, maar hij staat nog tot 2007 bij ons onder contract.'' Jonker is wel al op zoek naar een mogelijke vervanger voor Muhamadu.


Lekker, dadelijk hebben we na het vertrek van ego-Leo en drol Ouhsaine helemaal niets over in de aanval. Je ziet het gewoon in de oefenwedstrijden: we spelen heel behoorlijk, maar we creeeren te weinig kansen of we maken de kansen niet af.
Klote als Ibad weg gaat, hij was vorig seizoen onze nummer 1 spits, maar in de voorbereiding speelde hij wel zonder interesse en inspiratie. Hij heeft geen vaste verbintenis eerder bij Twente en Cambuur kunnen krijgen en heeft het aan ons te danken dat-ie nog betaald voetbal speelt. Maar als je ziet hoe ongemotiveerd hij nu over het gras dabbelt, dan zeggen de supporters ook "ajuus". Ibad, bedankt.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 29-07-2005, 12:03
Verwijderd
Datum: 28-07-2005 Tijd: 12:06
Ripson tekent bij TOP Oss

Het is Niek Ripson gelukt om de technische staf van TOP Oss te overtuigen. De verdedigende middenvelder heeft een contract voor 1 seizoen getekend. En daarme is ie gefeliciteerd.
We wensen Ripson in ieder geval veel succes bij TOP Oss en w ehopen dat ze daar nog maar lang van zijn mooie NAC-tas moegn genieten...


Bron: B-side Rats, VI.nl, Storm
Oud 02-08-2005, 14:15
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Jantje alsnog weg...
Het zat er natuurlijk wel in, al had ik het niet verwacht na de mislukte transfers naar Porto en Valencia... Maar Villarreal had blijkbaar wel de centjes om Kromkamp binnen te hengelen. Naar verluid vertrekt hij voor een transferbedrag van 7 miljoen Euro. En kan hij, mits hij door de medische keuring komt, een contract tekenen voor 5 seizoenen.

En nu als de donder een nieuwe rechtsback zoeken. Lamey lijkt me de beste optie. Deed het 2 seizoenen geleden meer dan redelijk bij ons toen hij van PSV werd gehuurd.
__________________
Zuur...
Oud 02-08-2005, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 02-08-2005 @ 15:15 :
Jantje alsnog weg...
Het zat er natuurlijk wel in, al had ik het niet verwacht na de mislukte transfers naar Porto en Valencia... Maar Villarreal had blijkbaar wel de centjes om Kromkamp binnen te hengelen. Naar verluid vertrekt hij voor een transferbedrag van 7 miljoen Euro. En kan hij, mits hij door de medische keuring komt, een contract tekenen voor 5 seizoenen.

En nu als de donder een nieuwe rechtsback zoeken. Lamey lijkt me de beste optie. Deed het 2 seizoenen geleden meer dan redelijk bij ons toen hij van PSV werd gehuurd.
Dat is toch een leuk bedrag voor een club als AZ
Oud 02-08-2005, 14:25
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Voor 7 miljoen zou ik heel hard in m'n handen klappen, als het waar is dan...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-08-2005, 15:40
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-08-2005 @ 15:25 :
Voor 7 miljoen zou ik heel hard in m'n handen klappen, als het waar is dan...
Dat doen wij ook....kom maar op met die twee ton!


Maar ik heb vandaag gehoord dat vanaf morgen Kazlauskas bij ons op proef komt. Was dat die talentvolle linksback?
Of krijgen we opnieuw een afdankertje?
Oud 02-08-2005, 15:43
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 09-07-2005 @ 23:24 :
Maar ik vraag mij 1 ding af, hoe komt het dat de financiële situatie van Feyenoord zo slecht is? Hebben ze schulden uit het verleden, of kost de Kuip kapitalen?
Ik denk dat de supporters een aardige kostenpost zijn.
Oud 02-08-2005, 16:11
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
AGH schreef op 02-08-2005 @ 16:40 :
Maar ik heb vandaag gehoord dat vanaf morgen Kazlauskas bij ons op proef komt. Was dat die talentvolle linksback?
Of krijgen we opnieuw een afdankertje?
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-07-2005 @ 11:47 :
Als ik MVV was zou ik die Kazlauskas van NEC proberen te halen. Hij speelt nu eventjes bij zo'n promotieclubje en wil niets liever dan voor een europese club spelen (hij is Amerikaan). Hij was het grootste talent van NEC toen Grot vertrok, maar heeft het nooit mogen waarmaken hier. Trefzeker is hij in ieder geval en hij heeft een fantastische mentaliteit, ook op de training. En hij is dus transfervrij vertrokken en hoeft geen ruk te kosten qua salaris.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 02-08-2005, 17:55
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
AGH schreef op 02-08-2005 @ 16:40 :
Maar ik heb vandaag gehoord dat vanaf morgen Kazlauskas bij ons op proef komt. Was dat die talentvolle linksback?
Of krijgen we opnieuw een afdankertje?
Volgens NEC'er Gimme More Beer niet, zie de vorige reply in dit topic.
En wij blijven maar pitten.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 02-08-2005, 18:22
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Moyes wil Baros naar Everton halen nu de man niet naar Schalke gaat.

Lazovic wil naar Ado maar Feyenoord wil hem niet verhuren. Lazovic kan ook naar Vitesse maar wil graag in Rotjeknor blijven wonen

Verder:

GRATIS af te halen: IGOR
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 02-08-2005, 21:30
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Op het NACforum zinspeelt men op het vertrek van David Mendes da Silva naar AZ:
Citaat:
Als wij goed geinformeerd zijn (en dat zijn we meestal) dan heeft NAC een deal met de scheringa boys over de transfer van Mendes da Silva. Mocht landzaat of komkramp vertrekken, dan neemt AZ Mendes over voor ietske meer dan 2 miljoen euro. Nu AZ 7 miljoen vangt voor kromkamp kan het snel gedaan zijn met Mendes en NAC.
Bron : De Rat
Zou niet verkeerd zijn... Weet jij hier meer van vijf?
__________________
Zuur...
Oud 02-08-2005, 22:17
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 02-08-2005 @ 22:30 :
Op het NACforum zinspeelt men op het vertrek van David Mendes da Silva naar AZ:Zou niet verkeerd zijn... Weet jij hier meer van vijf?
De geruchten over een mogelijke transfer van Mendes naar AZ zijn er al langer, bovendien heeft AZ al eerder geinformeerd bij NAC naar Mendes, toen was de vraagprijs geloof ik 4 miljoen, een club als NAC zakt niet makkelijk een dikke anderhalf miljoen.

Maar ik sluit niks uit.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 03-08-2005, 20:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Volgens Studio sport is er vanuit Engeland zeer concrete interesse voor Bouma en Lucius. Om welke clubs het gaat, konden ze niet meedelen.

Als zij ook weg gaan bij PSV, zie ik ze die niet makkelijk opvangen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 04-08-2005, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 02-08-2005 @ 22:30 :
Op het NACforum zinspeelt men op het vertrek van David Mendes da Silva naar AZ:Zou niet verkeerd zijn... Weet jij hier meer van vijf?
wat mijn collegasupporter hierboven zegt. AZ zou Mendes alleen halen als Kromkamp of Landzaat wegging, en dat is reeds gebeurd dus zou kunnen jah.
Oud 04-08-2005, 20:26
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Bij MVV zijn momenteel twee gasten van Charleroi op proef. Moreno en een of andere Italiaanse spits. Ach ja, zal toch wel weer niets worden.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 04-08-2005, 21:01
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
AGH schreef op 02-08-2005 @ 16:40 :
Dat doen wij ook....kom maar op met die twee ton!
GAE is nu idd een kleine 2 ton rijker... Jullie zullen ons wel dankbaar zijn...
__________________
Zuur...
Oud 05-08-2005, 12:45
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 04-08-2005 @ 22:01 :
GAE is nu idd een kleine 2 ton rijker... Jullie zullen ons wel dankbaar zijn...
Sterker nog, we hebben nog een ton van jullie afgesnoept. Jullie hebben het roemruchte talent (ondanks dat er ook interesse was van Real Madrid, Man Utd, AC Milan, Juventus, Bayern Muchen, Paris Saint Germain, Sparta en Chelsea) Demy de Zeeuw voor vier jaar overgenomen van ons.
Ik denk dus dat Mendes bij NAC blijft.

Heel veel plezier (en succes) ermee!!!
Hij kan direct de gouden, zilveren of koperen schoentjes van Landzaat overnemen.
Oud 05-08-2005, 12:48
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 02-08-2005 @ 18:55 :
Volgens NEC'er Gimme More Beer niet, zie de vorige reply in dit topic.
En wij blijven maar pitten.
Bedankt, ik ben nogal internet-lui. Bijna net zo lui als Demy de Zeeuw!
Oud 05-08-2005, 15:25
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
AGH schreef op 02-08-2005 @ 16:40 :
Maar ik heb vandaag gehoord dat vanaf morgen Kazlauskas bij ons op proef komt. Was dat die talentvolle linksback?
Of krijgen we opnieuw een afdankertje?
Hele goede rechtsback die ook prima in de spits kan staan. Scoort regelmatig, harde werker.

Het schijnt dat hij naar Dordrecht zou gaan, als ik het goed heb begrepen, maar er is nog niets zeker. Wie weet komt hij ook wel bij GAE op proef. Hij had het bijna gemaakt hier in Nijmegen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-08-2005, 13:08
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Leuk hoor AZ zo'n arrogante spelverdeler die nauwelijks boven het gras uitkomt. Houdt mooi de doorstroming van talenten als Medunjanin tegen.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 06-08-2005, 18:55
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hehe, eindelijk een aanvaller erbij...

MVV haalt spits Constancia
Jonathan Constancia speelt dit seizoen op amateurbasis voor MVV. De Zeeuwse spits werd vorige week ontslagen door AA Gent. De Belgische club verhuurde hem vorig seizoen aan Heracles Almelo, maar daar werd Constancia in januari weggestuurd. MVV was op zoek naar een rechterspits en wil de negentienjarige aanvaller daarom een nieuwe kans geven. Als hij voldoet, praten club en speler over enkele maanden over een contract.


Bron: Dagblad de Limburger.

Lekker als je al op je 19e een keer bent weggestuurd en een keer bent ontslagen. Maja, verder ken ik hem niet, dus het blijft afwachten. En het is op amateurbasis. Als-ie nix is, vertrekt-ie weer he. Maar alles is beter dan niets.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 06-08-2005, 19:08
Verwijderd
Die gaat zeker riemen en kettingen verkopen op de tribune
Oud 08-08-2005, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Pibbo schreef op 06-08-2005 @ 20:08 :
Die gaat zeker riemen en kettingen verkopen op de tribune
Oud 08-08-2005, 10:45
Verwijderd
Arjan Ebbinge van NEC naar RBC R'daal..


leuke speler voor RBC
Oud 08-08-2005, 10:52
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
&quot;Ook Dirk Kuyt is al verkocht&quot;

Feyenoord heeft behalve Salomon Kalou ook Dirk Kuyt aan investeringsbedrijf Soccer Investments and Representations verkocht,zo meldt het Algemeen Dagblad.

De investeringsmaatschappij heeft 50 procent van de transferrechten van Kuyt verworven. De Rotterdammers ontvingen daarvoor 5 miljoen euro. Als Kuyt wordt verkocht aan een andere club,dan is de helft voor Feyenoord en de andere helft voor SIR. Bij een bod vanaf e.12 miljoen moet Feyenoord de spits verkopen.

Eerder maakte de krant bekend dat SIR voor e.9 miljoen de rechten van Kalou kocht.De deals zijn niet rechtsgeldig als de spelers, die van niets wisten, de contracten niet tekenen.
Bron: NOS-TT

What the hell
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-08-2005, 10:54
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 08-08-2005 @ 11:52 :
Bron: NOS-TT

What the hell
Die Jorien is dat allemaal wel aan het ontkennen, maar ik weet het nog zo net niet hoor... rare zaakjes als het echt zo is.
Oud 08-08-2005, 10:55
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Heracles Almelo heeft zich versterkt met de Japanner Sota Hirayama.De lange spits (20) was vorige week op proef bij Feyenoord, maar wist daar geen contract af te dwingen. Heracles sloeg meteen toe en heeft hem voor drie jaar vastgelegd.
Afgetest bij Feyenoord, dus zal wel een echte goede speler zijn, aangezien het beleid van Feyenoord de afgelopen tijd....
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-08-2005, 10:56
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
vijf schreef op 08-08-2005 @ 11:54 :
Die Jorien is dat allemaal wel aan het ontkennen, maar ik weet het nog zo net niet hoor... rare zaakjes als het echt zo is.
Als dit zo doorgaat, dan weet ik niet of ik nog wel supporter van die club wil blijven
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-08-2005, 11:16
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
ontkenning:
Citaat:
Feyenoord-spits Dirk Kuijt zal zeker niet meewerken aan een constructie om hem te verkopen aan een investeringsmaatschappij. Dat zei zijn zaakwaarnemer Rob Jansen maandag tegenover De Telegraaf. "Het hele verhaal van de verkoop van Kuijt is onzin. Dirk zal zo'n contract nooit tekenen." Eergisteren ontkende Mark Wotte al dat een zelfde constructie gemaakt zou zijn rond Salomon Kalou.

"Het verhaal is voor 100 procent onzin", benadrukte Jansen. " Feyenoord heeft mij ervan verzekerd dat zij geen overeenkomst hebben met dit bedrijf. En wij hebben er al helemaal niets mee te maken. Dirk zal ook nooit meewerken aan een dergelijke constructie."
Bericht uit AD:
Citaat:
Ook Kuyt verkocht aan investeerders

Door Chris van Nijnatten en Christiaan Ruesink

Behalve Salomon Kalou heeft Feyenoord in een en dezelfde transactie Dirk Kuyt verkocht aan de investeringsmaatschappij Soccer Investments and Representations.

Er is één verschil: de transferrechten van Kuyt zijn slechts voor 50 procent verkocht. Daarvoor ontvangt Feyenoord 5 miljoen euro. Dat blijkt uit documenten waarop deze krant beslag wist te leggen.

Gevoegd bij de 9 miljoen die voor Kalou wordt ontvangen, verdient de club nu 14 miljoen euro aan de overeenkomst. Later, als Kuyt is verkocht, komt daar nog een bedrag bij.

Voor Kuyt is nog geen club 'uitgezocht'. Zowel Kalou als Kuyt dient nog wel een handtekening te zetten. Doen ze dat niet, dan vervalt de afspraak. Beide spelers kunnen afzonderlijk beslissen wat ze doen.

Uit de documenten blijkt dat Feyenoord ook verdient aan de volgende transfer van Kalou. De investeerder wil de aanvaller stallen bij Benfica om hem na één of twee seizoenen voor een mega-bedrag door te verkopen. Van dat bedrag krijgt Feyenoord 10 procent, tot een maximum van 1,5 miljoen euro. Verder bepaalt de investeerder wanneer en naar welke club Kalou vertrekt.

Feyenoord moet daar contractueel aan meewerken. Dat is noodzakelijk, omdat de FIFA alleen verbintenissen tussen clubs goedkeurt. Komt Feyenoord zijn verplichtingen op dit punt niet na, is een boeteclausule ingebouwd van 20 miljoen euro. Ook mag de club het contract van Kalou zonder toestemming van het bedrijf tussentijds niet aanpassen.
Het gaat lekker daar
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-08-2005, 11:23
pino123
pino123 is offline
wat een politiek gedoe daar allemaal zeg...
__________________
Jacob lovesss you
Oud 08-08-2005, 11:32
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 08-08-2005 @ 11:45 :
Arjan Ebbinge van NEC naar RBC R'daal..


leuke speler voor RBC
NEEEEEE!!!

WHAT THE FUCK!

__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-08-2005, 12:11
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Extra informatie bij bericht van NOS-TT:

Citaat:
... &quot;Het verhaal is voor 100 procent onzin&quot;, liet Rob Jansen,de zaakwaarnemer van Kuyt, weten.&quot; Feyenoord heeft mij verzekerd dat zij geen contract hebben met dit bedrijf. En wij hebben er al helemaal niets mee te maken. Dirk zal ook nooit meewerken aan een dergelijke constructie.&quot;

Feyenoord-preses Jorien van den Herik verwees zaterdag het verhaal over Kalou naar het rijk der fabelen: &quot;Ik ken die investeringsmaatschappij niet eens.&quot;

Het AD zegt een document, ondertekend door een gevolmachtigd lid van de Raad van Commissarissen van Feyenoord, te hebben waarin de overeenkomst met SIR bevestigd wordt.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-08-2005, 12:15
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
De speler heeft een contract met zijn zaakwaarnemer, dus als de zaakwaarnemer (of de speler) nergens vanaf weet, is een dergelijke constructie sowieso al ondenkbaar.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-08-2005, 12:52
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Die jongen heeft een lang contract, waarom zou je hem dan aan zo'n belachelijke investeringbedrijf verkopen? Kuijt heeft voor Feyenoord meer waarde dan voor enig andere club, en het zou me heel erg verbazen als ze hem binnen de komende 2 jaar verkopen. Naast het feit dat een club wil overleven en hoog in de competitie wil eindigen heb je ook nog een reputatie waar je trots op bent en in stand wil houden en Kuijt is het toonbeeld van de reputatie die Feyenoord altijd had. Maar de laatste jaren heb ik als buitenstaander weinig meer van het Geen Woorden Maar Daden gemerkt. Het word tijd dat de mensen die denken hiervoor verantwoordelijk te zijn zich een spiegel voorhouden en de eer aan zichzelf houden. Ik denk niet dat het de afgelopen jaren aan de selectie of de trainers gelegen heeft. Het is jammer maar Feyenoord is niet de enige club die dit de laatste jaren meemaakt. (En dan kijk toch wel een beetje trots naar mijn eigen FC die na een bijna faillisement nu weer helemaal op de weg terug is. Hoewel dat ook wel een eens anders geweest is.)
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 08-08-2005, 13:36
Angelos
Avatar van Angelos
Angelos is offline
Door Chris van Nijnatten en Christiaan Ruesink

Ronaldinho naar Feyenoord

Wij hebben documenten waarop staat dat dezelfde bij iedereen in het wereldje bekende Soccer Investments and Representations Ronaldinho hebben losgeweekt bij de FC Barcelona. De Braziliaan wordt nu ondergebracht bij Feyenoord, waarbij de Rotterdammers slecht 20% van zijn oude salaris hoeven te betalen. Na een periode van 2 jaar wordt de huidige wereldkampioen doorverkocht aan FC Omniworld.
Zie hieronder het door ons onderschept document

Oud 08-08-2005, 14:59
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-08-2005 @ 16:25 :
Hele goede rechtsback die ook prima in de spits kan staan. Scoort regelmatig, harde werker.

Het schijnt dat hij naar Dordrecht zou gaan, als ik het goed heb begrepen, maar er is nog niets zeker. Wie weet komt hij ook wel bij GAE op proef. Hij had het bijna gemaakt hier in Nijmegen.
Bij Dordt is hij inderdaad afgekeurd, voor de spits-positie weliswaar. Hij draait nu een week op proef mee in Deventer, waar we nog op zoek zijn naar een verdediger, en naar verluidt bevalt hij erg goed.
Ik heb begrepen dat hij zelfs op amateurbasis wil komen, dus die zal wel een contract krijgen hier.
Oud 08-08-2005, 15:06
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-08-2005 @ 13:15 :
De speler heeft een contract met zijn zaakwaarnemer, dus als de zaakwaarnemer (of de speler) nergens vanaf weet, is een dergelijke constructie sowieso al ondenkbaar.
idd

Het bericht uit de volkskrant is iig een stuk minder eenzijdig en ik heb het gevoel dat wat het AD publiceert niet echt op waarheid berust of héél sterk aangedikt is
Citaat:
Achtergrond
Kalou is van Feyenoord, of zijn investeerders zijn baas?
Van onze verslaggevers Charles Bromet, Willem Vissers

AMSTERDAM - Kalou blijft bij Feyenoord, zegt voorzitter Jorien van den Herik. Maar is dat wel zo? Hoe een investeringsmaatschappij, een betrekkelijk nieuw fenomeen in het voetbal, verwarring sticht.

Feyenoord houdt staande dat aanvaller Salomon Kalou niet is verkocht en derhalve ook dit seizoen in De Kuip zal voetballen. ‘Zondag spelen we tegen NAC met Salomon Kalou, zoals we dat in alle wedstrijden van dit seizoen zullen doen’, zegt voorzitter Jorien van den Herik.

De preses spreekt met klem tegen dat Feyenoord de 20-jarige Ivoriaanse aanvaller, zonder diens medeweten, zou hebben verkocht aan investeringsmaatschappij Soccer Investments and Representations, voor een bedrag van 9 miljoen euro. Dit meldde het Algemeen Dagblad zaterdag. Volgens de krant wil de in de voetbalwereld onbekende investeringsmaatschappij Kalou ter beschikking stellen aan Benfica, met de bedoeling hem na een of twee jaar door te verkopen. Saillant in dit verhaal is dat Ronald Koeman trainer is van Benfica. Broer Erwin coacht Feyenoord.

‘Navraag binnen de organisatie heeft mij geleerd dat er uitsluitend een ontmoetingsgesprek is geweest met die investeringsmaatschappij’, reageert Van den Herik. ‘Die partij is bij ons overigens niet bekend onder de naam Soccer Investments and Representations. Er is alleen kennisgemaakt met de vertegenwoordiger.’

Volgens Van den Herik is het verhaal van de vertegenwoordiger aangehoord, waarna de club heeft gevraagd de ideeën schriftelijk te bevestigen. ‘Dat doen we voor de dossiervorming, en dat is een standaard-procedure. In driekwart van alle gevallen leidt een dergelijk gesprek tot niets en wordt er ook niets bevestigd. Ook nu dus niet.’

Ondanks de in Van den Heriks ogen incorrecte berichtgeving, eist Feyenoord geen rectificatie. ‘Waarom zouden we? Iedereen mag schrijven wat hij wil. Dat gebeurt toch al’, reageert technisch directeur Mark Wotte.

‘In Portugal heeft een investeringsmaatschappij geroepen dat ze Kalou heeft gekocht, maar daar kan geen sprake van zijn. De zaakwaarnemers Rodger Linse en Jan de Visser hebben namens Kalou wel gesproken met de mensen van Soccer Investments and Representations, die daarna een bod bij Feyenoord hebben neergelegd’, zegt Wotte.

‘Het bod dat is gedaan tijdens onze oefenstage in China, was veel te laag. Feyenoord is ook niet bereid Kalou te laten vertrekken. We houden hem gewoon aan zijn tweejarig contract. Wat dat betreft is ons standpunt onveranderd.’

Jan de Visser spreekt deze lezing tegen. ‘Op verzoek van Wotte hebben Rodger en ik woensdag in Den Haag en op Schiphol gesproken met technisch directeur Vega van Benfica en Nelio Lucas van een investeringsmaatschappij, waarvan ik de naam ben vergeten. Benfica had zich eerst keurig bij ons gemeld, dus toen hebben wij gezegd: als Feyenoord toestemming geeft, kunnen we praten.

‘Wotte liet Rodger per sms weten dat we met de man van die investeringsmaatschappij konden praten, maar dat vonden wij niet voldoende. Want Lucas en Vega konden ons geen schriftelijke verklaring van Feyenoord tonen, terwijl wij een mandaat wilden zien. Het enige dat Lucas riep was ‘Trust us, trust us’, maar ik vertrouw dus even helemaal niemand meer’, zegt De Visser. ‘Er is verder geen contractbespreking geweest. En nu wachten we dus maar af.’

De constructie waarbij een investeringsfirma zich mengt in een transfer is niet ongewoon in het voetbal. Voor minderkapitaalkrachtige clubs is het een mogelijkheid financieel niet haalbare spelers alsnog aan zich te binden. Zo wist PSV Kezman met ‘vreemd’ geld naar Eindhoven te halen.

In Portugal meldt het dagblad Record, dat zich beroept op eigen bronnen, dat Kalou vandaag wordt gepresenteerd als de nieuwe aanwinst van Benfica. Hij zou voor een periode van één, mogelijk twee seizoenen naar Lissabon komen.

PSV, dat drie keer een bod uitbracht op de Ivoriaan, sluit de komst van Kalou naar Eindhoven nog steeds niet uit. Voorzitter Rob Westerhof: ‘Wat betreft Kalou kan ik zeggen: op dit moment ondernemen wij geen verdere stappen, want Feyenoord wil niet met ons praten. We hebben Kalou echter nog niet uit het hoofd gezet, maar de tijd begint te dringen.’

Van den Herik hoopt dat de storm rond De Kuip zal gaan liggen. ‘Ik hoop dat de perswaan van de dag snel ten einde komt.’
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-08-2005, 16:13
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
AGH schreef op 08-08-2005 @ 15:59 :
Bij Dordt is hij inderdaad afgekeurd, voor de spits-positie weliswaar. Hij draait nu een week op proef mee in Deventer, waar we nog op zoek zijn naar een verdediger, en naar verluidt bevalt hij erg goed.
Ik heb begrepen dat hij zelfs op amateurbasis wil komen, dus die zal wel een contract krijgen hier.
Het schijnt dat hij anders terug zal moeten naar Amerika, waar hij bij o.a. DC United een conract aangeboden zou krijgen. Maar dat schijnt hij echt niet te willen, omdat hij de Europese manier van voetballen prefereert.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-08-2005, 16:18
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik denk dat PSV verstandig genoeg is om Kalou uit het hoofd te zetten, een dikke middelvinger op te steken naar Feyenoord en z'n zaakwaarnemer en verder te gaan kijken, voordat het 31 augustus is.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-08-2005, 21:05
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Volgens mij maakt dit bericht heel veel duidelijk:
Citaat:
Feyenoord meldt zich bij politie

Feyenoord heeft bij de Rotterdamse politie aangifte gedaan van valsheid in geschrifte. Aanleiding is een artikel in het Algemeen Dagblad waaruit blijkt dat de krant een contract is toegespeeld met daarop valse handtekeningen van de leiding van de Rotterdamse club.

In twee bijdragen van het dagblad werd gesuggereerd dat de aanvallers Salomon Kalou en Dirk Kuyt verkocht zijn aan een investeringsmaatschappij. Feyenoord ontkende de geruchten van meet af aan en eist nu rectificatie van het AD.

De krant meldde maandag in het bezit te zijn van een document over de verkoop dat door een gevolmachtigde commissaris van Feyenoord was ondertekend.

Zaterdag meldde het AD dat Kalou voor 9 miljoen euro was verkocht aan de investeringsmaatschappij SIR. Maandag volgde een artikel dat de SIR ook voor 50 procent de transferrechten van Kuyt zou hebben verworven.

De zaakwaarnemer van Kuyt, Rob Jansen, liet direct weten dat het hele verhaal verzonnen moest zijn: &quot;Feyenoord heeft me verzekerd dat zij geen contract met de SIR hebben. Wij hebben er al helemaal niets mee te maken.&quot;

Feyenoord-preses Jorien van den Herik had het relaas bij de publicatie van zaterdag al direct naar het rijk der fabelen verwezen: &quot;Geloof me, ik ken die investeringsmaatschappij niet eens.&quot;
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-08-2005, 22:21
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Goh, zo zijn we weken / maanden passief op de spelersmarkt, en vlak voor de competities komen toch nog een paar aankopen:

Harrie Gommans tekent contract bij MVV
Aanvaller Harrie Gommans tekent morgen een contract voor 3 jaar bij MVV.

De oud-speler van Fortuna Sittard bereikte vandaag een akkoord met de Maastrichtse club. Gommans mocht vertrekken bij het Belgische Westerlo. Morgenmiddag traint Gommans voor het eerst mee met de Maastrichtse selectie. Daarmee keert de speler uit Roermond weer terug naar Limburg.


Bron: www.l1.nl

Daar is dan de langverwachte spits. Waar oud-MVV'er Wasio naar Fortuna ging, zo gaat oud-Fortuna-spits Gommans naar MVV. Zet 'm op Harrie Harrie Harrie...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 09-08-2005, 18:43
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 08-08-2005 @ 11:56 :
Als dit zo doorgaat, dan weet ik niet of ik nog wel supporter van die club wil blijven
dat je er uberhaupt aan begonnen bent
Oud 11-08-2005, 18:31
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Simon Cziommer word in verband gebracht met Feyenoord. Het zou toch niet zo zijn dat Feyenoord een slimme aankoop doet?!
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 11-08-2005, 18:46
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ramon van Haaren heeft een contract voor 1 jaar getekend bij RKC Waalwijk. De verdediger komt van Feyenoord,dat hem vorig jaar verhuurde aan Sparta.
Citaat:
Cambuur Leeuwarden heeft de Zweedse aanvallende middenvelder Bovar Karim aangetrokken. De 21-jarige Karim, die in het verleden bij onder meer Feyenoord en Arsenal onder contract stond, komt van de Zweedse derdedivisionist MABI. Hij tekende in Friesland een contract voor drie jaar.
Citaat:
Arjan de Zeeuw verruilt Portsmouth voor Wigan Athletic, dat vorig seizoen naar het Premiership promoveerde. De verdediger tekende een contract voor één jaar, met de optie op nog een jaar.

De 35-jarige De Zeeuw was de afgelopen drie jaar actief voor Portsmouth en kwam daarvoor ook al drie jaar uit voor Wigan Athletic.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07.