Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2008, 11:21
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Nou het ging best prima, miste hem niet echt, tot gisteravond toen we lieve smsjes gingen sturen.. nog meer dan een maand pff.
Advertentie
Oud 05-10-2008, 11:54
Verwijderd
gevleid. En ik denk er echt aan. Maar wat moeten ze van me, waarom doen ze niet gewoon en waarom zo ingewikkeld? ik doe het mezelf gewoon aan. Nooit gedacht dat ik zo zou kunnen zijn. Bah.
Oud 05-10-2008, 12:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb hem al sinds woensdagochtend niet meer gezien en zie hem woensdagavond pas weer maar eigenlijk mis ik hem nog niet zo. Vraag me nou af of dat nou goed of slecht is Eergisteren even heel kort gebeld, gisteren iets langer en dingen afgesproken voor komende week. Ook heel kort over buitenland gehad, hij wil daar gaan studeren ipv stage gaan lopen en hij wilde m'n ticket wel een keer betalen, vind ik wel heel lief. Verder nog niet echt over gehad. Komt nog wel een keertje. Verder is ie lief en volgende week zie ik hem weer vaak dus dat vind ik wel tof
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-10-2008, 12:01
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
ah vet wanneer ga je? Ik ga in februari wss ook via mexico naar guatemala, zou wel grappig zijn als we er tegelijk waren
Haha ja, goeie plek voor een meet . Nee ik ga eind november tot voor de kerst, een maand maar, maar ik heb er echt zin in. Ben zo benieuwd.
Jij hebt al meer door Zuid- (en centraal?) Amerika gereisd toch? Voelde je je dan veilig?
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 05-10-2008, 16:01
Verwijderd
Nóg verliefder. Dat het toch mogelijk is.
Oud 05-10-2008, 16:08
Verwijderd
Van het padje af.
Oud 05-10-2008, 20:27
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
meuh.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 05-10-2008, 20:53
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Vanochtend maakte hij een nogal slecht getimede grap waardoor ik geïrriteerd raakte. Stom, zowel hij als ik, maar we hebben het goed gemaakt (A)
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 05-10-2008, 21:15
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb hem woensdag voor het laatst gezien maar sinds vrijdag belt hij elke avond, ook als hij het druk heeft en het in zijn tien minuten pauze is. Vind ik toch wel erg lief Hij klonk ook wel echt alsof hij me mist. Woensdag zie ik hem gelukkig weer
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-10-2008, 23:24
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Kutweekend maar ook een fijn weekend.
De dingen lopen hier door elkaar.

Tante is overleden. Natuurlijk zat het er al 3 weken aan te komen maar als het gebeurt is het gewoon rot.
Gelukkig was hij bij me <3

En verder is alles fijn en lief. En gaat het superleuk tussen ons. En is hij er ook als het gewoon heel erg moeilijk is. Zoals nu.
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 05-10-2008, 23:37
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Echt slechter kan het niet. We pasten perfect bij elkaar, maar het is gewoon zo'n laffaard. En een koppigaard. En toch zie ik hem graag. Hoe kan ik hem laten inzien dat hij fout zit? Dat de easy way out niet altijd de goeie is... Damn, heb me echt nog nooit zo slecht gevoeld 't Gaat helemaal niet goed...
Oud 05-10-2008, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Echt slechter kan het niet. We pasten perfect bij elkaar, maar het is gewoon zo'n laffaard. En een koppigaard. En toch zie ik hem graag. Hoe kan ik hem laten inzien dat hij fout zit? Dat de easy way out niet altijd de goeie is... Damn, heb me echt nog nooit zo slecht gevoeld 't Gaat helemaal niet goed...
Laten gaan die loser! (Ja, bot, maar de sneller de beter!)
Oud 06-10-2008, 01:01
Verwijderd
Gefeli, Snoopy.

@Qimm: tss, september trouwen, dan is de zomer alweer zowat voorbij! Het moet wel met goed weer en veel zon zijn!

OT:
Weekend was leuk, twee oud-collega's van m'n stagebedrijf weer gezien voor een weekend, wezen slapen in een appartement van een van hen en zaterdagavond wat wezen eten, gamen en stappen
Oud 06-10-2008, 02:12
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Ik wil helemaal niks!
__________________
Addicts of communication..
Oud 06-10-2008, 03:43
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Chang, wat doe je dan bij de provincie? Hoe ben je aan zo'n baan gekomen?
Campus Recruitment, begane grond van de Bisschoppen op de Uithof. Is een onderdeel van Start People; groter uitzendbureau. Aanrader, want ze zoeken vooral dingen die met je studie verband zouden kunnen houden!
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 06-10-2008, 07:21
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
AAAAAAAAH! Ook wij gaan trouwen! Ben vanochtend ten huwelijk gevraagd
Gefeliciteerd
Ik kwam er trouwens achter dat mijn oom en tante na een half jaar al getrouwd zijn, en die zijn nu 10 jaar bij elkaar en hebben twee kinderen
__________________
<):o)
Oud 06-10-2008, 09:16
Verwijderd
Tis maar goed dat ik er vrijdag niet bij was, ik had hem volgens mij een klap voor z'n harsens gegeven.
Zaterdagavond was wel tof. Het is leuk om te merken dat ik het zo goed kan vinden met z'n vrienden. Vrijdagavond vroegen ze ook al waar ik bleef.
Oud 06-10-2008, 14:53
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Oooh, het is gewoon heerlijk. <3 Jammer dat ik altijd zo gammel in elkaar zit in de winter (zowel geestelijk als lichamelijk), maar het is fijn dat hij dat begrijpt en lief is voor mij. Zaterdag wilden we graag salade eten met soep, maar de salade was op. Toen ging hij maar salade kopen want "je ziet al zo bleekjes dus kruip maar met een kruik op de bank".
Zondag heeft hij hier z'n teen gebroken en konden we met hem naar de huisartsenpost. Ik durfde het niet aan om z'n teen te tapen, dus heeft de dokter het daar maar gedaan. Hij hinkt nu een beetje en het doet nog erg zeer, maar binnen een week moet de pijn bijna weg zijn en moet hij weer fatsoenlijk kunnen lopen volgens de dokter. Reden te meer om hem lekker een beetje te verwennen morgen. <3
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 06-10-2008, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Tis maar goed dat ik er vrijdag niet bij was, ik had hem volgens mij een klap voor z'n harsens gegeven.
Leg uit!

Citaat:
Oooh, het is gewoon heerlijk. <3 Jammer dat ik altijd zo gammel in elkaar zit in de winter (zowel geestelijk als lichamelijk), maar het is fijn dat hij dat begrijpt en lief is voor mij. Zaterdag wilden we graag salade eten met soep, maar de salade was op. Toen ging hij maar salade kopen want "je ziet al zo bleekjes dus kruip maar met een kruik op de bank".
Zondag heeft hij hier z'n teen gebroken en konden we met hem naar de huisartsenpost. Ik durfde het niet aan om z'n teen te tapen, dus heeft de dokter het daar maar gedaan. Hij hinkt nu een beetje en het doet nog erg zeer, maar binnen een week moet de pijn bijna weg zijn en moet hij weer fatsoenlijk kunnen lopen volgens de dokter. Reden te meer om hem lekker een beetje te verwennen morgen. <3


Ahhhhwwww, jullie klinken allebij een beetje zielig van't weekend, hopen dat die teen gauw betert!
Oud 06-10-2008, 15:37
Verwijderd
vrijdag hebben m'n ouders hem ontmoet, en dat klikte enorm goed en OOHHH was is hij LEUK! ik ben verliefd.
Oud 06-10-2008, 16:47
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Offtopic: Ja! Hup Snoopy, naar Beleidszaken! Ik kijk ook liever eerst even de veranderingen aan.
Offtopic: Dat ja! Al heb ik uberhaupt behoefte aan verandering, dus of er eerst hier aanpassingen komen, óf helemaal iets nieuws waar veel van ons in mee gaan, maakt mij niet eens zo uit. Ik doe aan allebei graag mee! Oh, en vriendjelief (Soullar dus) gaf ook wel aan interesse te hebben en bij verandering of iets nieuws dus terug te komen.


Hihi, ik heb echt weer zo'n onwijze verliefdheidsaanval sinds gister Ben het weekend met twee vriendinnen weggeweest en dat was echt weer heel gezellig. Lekker geshopt, uiteten geweest, getut, veel gekletst en een hoop lol, zoals altijd als wij een weekend met elkaar weggaan. Gisteravond weer thuis en toen was het toch ook wel heel fijn om vriendje weer te zien. Ik vond het echt heerlijk om weer bij hem te zijn en voelde de hele tijd onwijs veel liefde voor hem. Ik bleef maar naar hem kijken en aan hem zitten en hem vertellen hoe lief hij was en hoeveel ik van hem houdt, maar zelfs daarmee kon het nog niet de lading dekken van wat ik nu écht voelde Nouja, heerlijk besef, kleffe post en de vermelding van het lekkere bad samen en de uber-gepassioneerde seks daarna, kan er dan ook nog wel bij
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 06-10-2008, 17:11
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
vrijdag hebben m'n ouders hem ontmoet, en dat klikte enorm goed en OOHHH was is hij LEUK! ik ben verliefd.
wat goed hee, wat een opluchting moet dat voor je zijn
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 06-10-2008, 18:37
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Gefeli Snoop! Jeetje.

Anyway, hier alles zo z'n gangetje
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 06-10-2008, 19:26
Verwijderd
Citaat:
wat goed hee, wat een opluchting moet dat voor je zijn
nouja, haha. misschien een beetje? het is nu al 2 dagen terug, en ik ben nog steeds geen vrijgezel! ook een goed teken van tevoren dacht ik nog: niet teveel praten, niet laten merken dat je zenuwachtig bent. en toen alles achter de rug was dacht ik OOOOHHH DAT GING GOED! tot hij 's avonds in de stad aan een vriendinnetje vertelde dat ik heel zenuwachtig was, en dat ik nog meer praatte dan normaal
Oud 06-10-2008, 19:45
Liesss*
Avatar van Liesss*
Liesss* is offline
Ik voel me heel fijn! We doen de laatste tijd heel veel leuke dingen samen en we weten nu precies wat we aan elkaar hebben
__________________
Jesus loves you! But everybody else thinks you're an asshole
Oud 06-10-2008, 21:35
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Een vriendinnetje concludeerde vandaag dat het klonk alsof het echt een stuk beter gaat tussen ons en dat klopt ook. Hij doet zo ontzettend lief en houdt opeens echt een stuk meer rekening met me. ik moet me alleen niet zo focussen op de dingen die nog niet perfect gaan, alles op zijn tijd
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 07-10-2008, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Leg uit!
Hehe, niet mijn vriendje hoor. Een vriend van heeft hem een duchtige naaistreek geleverd door zich te bemoeien met dingen waar hij geen ruk vanaf weet. Op een heel vervelende manier. Ik hoorde zaterdagavond van de meiden uit de groep wat er precies gebeurd is. Vriendje zelf wilde het liever niet vertellen en zei: 'Vraag dat maar aan I.' Dat heb ik gedaan en ik ben best kwaad geworden. Nog steeds trouwens. Waar haalt die jongen het lef vandaan.

ot: Vanavond. En ik hoop dat ik donderdagavond bij hem mag blijven slapen.
Oud 07-10-2008, 13:52
Verwijderd
oeoeoe het is spannend! hij smst ineens keiveel sinds dat mijn broer het weet, alsof hij nu zoiets heeft van: nu is het 'ok'. als in, we hebben vanavond een date maar hij smste gister of hij niet ook al savonds kon langskomen? ik heb nee gezegd omdat ik ehhh, nouja het moet wel een beetje spannend blijven enzo . DUS vanavond komt hij en ik heb mijn kamer al netjes gemaakt en biertjes in huis, dus het wordt vast erg leuk! ben niet eens zenuwachtig maar heb er enorm veel zin in!

LIEFDE!
Oud 07-10-2008, 14:05
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
volgende week een paar dagen samen naar Disney!!
Oud 07-10-2008, 14:06
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ik weet het even niet zo. Elkaar na een tijd weer zien blijft moeilijk omdat we er vaak zo veel van verwachten. En natuurlijk alle kleine dingetjes weer. Maar snel weer een topweekend hebben, dan omt alles goed
__________________
Altijd nuchter
Oud 07-10-2008, 15:35
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Haha ja, goeie plek voor een meet . Nee ik ga eind november tot voor de kerst, een maand maar, maar ik heb er echt zin in. Ben zo benieuwd.
Jij hebt al meer door Zuid- (en centraal?) Amerika gereisd toch? Voelde je je dan veilig?
als je gewoon je normale verstand gebruikt, niet savonds alleen over straat&heel goed op je spullen let, gebeurd je in principe niet zo snel wat. Mexico is supertoeristisch dus daar zou ik me niet zo druk om maken.(ik ben er (nog!) niet geweest maar van horen zeggen)
Ik kan me niet herinneren dat ik me echt heel onveilig gevoeld heb, er zijn spullen van me gestolen maar ik ben nooit bedreigd.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 07-10-2008, 15:39
Joehoedith
Avatar van Joehoedith
Joehoedith is offline
vanavond met hem naar de fitness , het zal mij benieuwen hihi
__________________
I had a handle on life, But it broke off
Oud 07-10-2008, 20:52
Verwijderd
Omg hij wil kindjes met me maken in een hutje op de hei en in een ander leven met me trouwen en hmm. Esthetisch gezien zou ik dat ook wel willen want damn, mooi kleurtje zouden ze krijgen. Op andere gebieden, nee, toch maar liever niet he.
Bizarre situatie dat we er allebei niet echt voor willen gaan maar dat het instussen zo perfect en duisentlief is. Ik ben bezorgd om hem en hij om mij en we zijn allebei bang dat het fout loopt en en en, maar intussen is er niks om bang voor te zijn en is het alleen maar genieten en aandacht geven en gewaardeerd worden en nu al kotsen op het feit dat ik in januari het land verlaat.
Oud 07-10-2008, 22:17
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
vanavond met hem naar de fitness , het zal mij benieuwen hihi
Wauw, goedzo

Hier nogsteeds niets boeiends te melden, maar ach
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 07-10-2008, 23:27
Verwijderd
Hele pagina nog niks gezegd, hmm, dat gaat verkeerd natuurlijk. Hij is een lieverd <3 En het ene beste vriendinnetje en ik doen een beetje moeilijk maar ik denk dat dat allemaal goedkomt want we zijn veel te veel vergroeid. We moeten alleen weer een beetje losgroeien en dat is soms pijnlijk.
Oud 08-10-2008, 05:51
Verwijderd
Nou, dat is ook weer voorbij
Oud 08-10-2008, 11:30
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hij is lief. Ja. Van de week waren we aan het mailen over hoe we onszelf over 10 jaar zagen (hij begon!) en hij zag ons heel duidelijk samen... Was echt lief en leuk om te horen ook.

Gisteravond een vriendinnetje écht goed gesproken. Lange tijd met haar overhoop gelegen en sinds de zomer loopt het weer een beetje. Het ziet er naar uit dat het wel goed komt, gisteren een goed gesprek gehad waarin we het ook globaal over ons overhoopliggen hebben gehad. Ja, was goed. Hip!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 08-10-2008, 11:47
Verwijderd
Ik heb gedroomd over vies doen met een meisje. Leuk hoor. Maar ik ben ook wel heel blij dat t vriendje vanavond komt, woot. Bespringen. <3 Het voelt ernstig goed.
Oud 08-10-2008, 12:03
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Hmm droomde dat mijn ex een nieuwe vriendin had en t voelde gewoon wel even kut en ik mis sommige dingen nu best wel
__________________
Addicts of communication..
Oud 08-10-2008, 14:57
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Lang niet meer gereageerd hier, maar ten eerste gefeliciteerd voor Qimm met het aanstaande huwelijk en voor Snoopy voor het huwelijk én de liefdesbaby . Echt geweldig voor jullie beiden!

Ik hoop dat ik nu niemand vergeten ben..!

Ot: Hier gaat het zijn gangetje, al duiken er soms wat twijfels de kop op..alhoewel hij verder erg lief is, hebben we geloof ik ons eerste dipje gehad..o.a. door mijn constante ziekzijn, behandelingen in het ziekenhuis, stress en angst en dingen waar we niet echt over deden praten en de daarbijbehorende stress op zijn werk. Langzaam maar zeker praten we er nu toch over en weet ik eindelijk de oorzaak van mijn ziekzijn. Dit verlicht de boel al een beetje..ik denk dat we nu opkrabbelen uit ons dipje..gister een heerlijk bed-avondje gehad waarbij ik zomaar in slaap ben gevallen .

Hoop dat de komende weekenden ook zo rustig en relaxt mogen zijn, daar ben ik wel even aan toe .
Oud 08-10-2008, 16:31
Verwijderd
Hij heeft gevraagd of ik zijn 'date' wil zijn naar een bruiloft van een soort van nichtje van hem. Zijn famillie is heul klein, en ze komen helemaal van de andere kant van het land hier heen! Ik heb er heel erg zin in en ook heel leuk dat hij mij het zo vroeg, en ook dat we inmiddels al een plan hebben om volgend winter ergens heen te gaan op vakantie... of nouja er in elk geval over praten.

Zo leuk, en zo'n verschil echt met mijn andere vorige relaties. Het is leuk om samen vooruit te kijken en te plannen.
Oud 08-10-2008, 16:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Straks zie ik hem weer Vind het echt leuk na een week elkaar niet gezien te hebben.

En ik heb een baan dus het wordt wel een leuke avond
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-10-2008, 17:03
Verwijderd
Citaat:
En ik heb een baan dus het wordt wel een leuke avond
Gefeliciteerd!

OT: Ik zie hem morgen weer en ik wil eigenlijk iets doen, maar geen idee wat.. Hij moet vrijdag ook weer vroeg op, ik ook, dus stappen of bios is geen optie. Mja, na het weekend maar weer eens uit eten gaan
Oud 08-10-2008, 17:59
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Ik haat, haat, haat het station op ochtenden dat ik mijn vriendje naar zijn trein ga brengen.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 08-10-2008, 18:37
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Het is een schatje Ik moest gewoon hier blijven, omdat ik ziek ben en hij niet wil dat ik nog zieker wordt door tussendoor nog naar hem te komen. Maar als ik het weekend nog ziek was zou hij voor me gaan zorgen <3 Hehe, we hebben overigens al heel huiselijk samen een nieuwe stofzuiger gekocht
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 08-10-2008, 18:57
Verwijderd
Citaat:
.

En ik heb een baan dus het wordt wel een leuke avond
Feli!
Oud 08-10-2008, 20:15
wup
wup is offline
Citaat:
En ik heb een baan dus het wordt wel een leuke avond
Woei!


uhm... ik heb niet veel te melden. Behalve dat ik overal steeds hele mooie jongens zie en ik begrijp niet waar die ineens vandaan komen...
Oud 08-10-2008, 21:26
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
I'm feeling goooood
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 08-10-2008, 21:30
Joehoedith
Avatar van Joehoedith
Joehoedith is offline
omg, daarnet een hotelletje geboekt voor in de kerst vakantie voor ons 2

hihi
__________________
I had a handle on life, But it broke off
Oud 09-10-2008, 08:14
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
En hij is zoooooooo gelukkig zonder mij ;(

Zo raar dat ik toch ineens nergens meer bij hoor. Las toevallig iets over zijn P-uitreiking
__________________
Addicts of communication..
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44.