Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2008, 19:55
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Hij is heerlijk. <3
__________________
Ik weet niet beter.
Advertentie
Oud 12-10-2008, 20:38
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
haha jezus wat begrijp je niet aan 'volgens mij'? het betekent gewoon dat de seks in haar ogen goed was, of hij er hetzelfde over denkt is de vraag. niet zo haten
ik haat niet, en ik had het wel bij 't rechte eind trouwens
moest ik ff zeggen.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 12-10-2008, 21:08
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
ik haat niet, en ik had het wel bij 't rechte eind trouwens
moest ik ff zeggen.

je had inderdaad gelijk, gefeliciteerd!
en ik moet daarbij even zeggen dat het me opviel dat er mensen zijn die op een neerbuigende manier op ST*R gereageerd hebben in het verleden. en omdat 'volgens mij' op meerdere manieren te interpreteren valt en jij heel makkelijk een negatieve interpretatie gaf, wilde ik voor haar opkomen. nu is m'n hele plan in duigen gevallen
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 12-10-2008, 21:14
Verwijderd
morgen samen winkelen in amsterdam, zin in! en dan dinsdag z'n cadeautje geven, maar volgens mij is het een cadeau wat IK voornamelijk erg leuk vind. maar nouja, hij vindt het vast ook leuk om te zien hoe leuk ik het vind huhu.
Oud 12-10-2008, 21:19
Verwijderd
ze is dope en lekker en ik moet haar hebben
Oud 12-10-2008, 22:06
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Wat een fijn weekend weer <3
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 13-10-2008, 04:16
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik zit me te bedenken dat ik helemaal geen liefdesverdriet meer heb! Niet dat de gevoelens al weg zijn, maar ik heb een relaxed leven zo op mezelf Zeker nu ik plannen aan het maken ben om lang weg te gaan, ben ik helemaal enthousiast (en dus ook veel te vroeg wakker)
__________________
<):o)
Oud 13-10-2008, 04:23
__
Avatar van __
__ is offline
Pfff er worden dus al mensen wakker? Ik ben niet al wakker, ik ben nog wakker
bleehhh

verder: niet veel aan de hand op relationeel gebied, op iets kleins raars na! Maar het boeit me allemaal niet zo veel. Sowieso veel te moe nu blabla ;x
Oud 13-10-2008, 12:04
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik ben ziek en mijn vriend heeft heel goed voor me gezorgd vanochtend! jammer dat ie nu moet werken.. maar erg spraakzaam ben ik toch niet.
Oud 13-10-2008, 12:40
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Ik zit me te bedenken dat ik helemaal geen liefdesverdriet meer heb! Niet dat de gevoelens al weg zijn, maar ik heb een relaxed leven zo op mezelf Zeker nu ik plannen aan het maken ben om lang weg te gaan, ben ik helemaal enthousiast (en dus ook veel te vroeg wakker)

Dit ook wel ongeveer de laatste weken. Ondanks alles. Afgezien van die reis.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 13-10-2008, 12:53
Verwijderd
Het is heeeeeel irritant om mezelf te voelen veranderen in een afhankelijke typje dat op tilt slaat zodra er een geen snelle reactie vanuit hem komt.
Oud 13-10-2008, 13:01
Verwijderd
Ik ga niet beginnen aan het hele verliefd-gedoe, maar toch is hij best leuk!
Oud 13-10-2008, 13:52
Verwijderd
@Kristaco: precies!
Oud 13-10-2008, 15:14
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Hij is lief. Gisteren met zijn moeder en zus een terrasje gepikt en daarna gaan uiteten en bij mijn ouders langsgeweest. Echt super gezellig. Over m'n 'vondst' heb ik niets meer gezegd, maar het was ook maar de vraag in hoeverre het iets zou opleveren en of ik dat nou echt zou willen. Morgen moet hij optreden in Tilburg, dus ga ik daar even naartoe en ik ben nog even aan het overwegen of ik woensdag m'n werkgroep ga skippen zodat hij kan blijven slapen bij mij. Denk het wel
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 13-10-2008, 17:49
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
je had inderdaad gelijk, gefeliciteerd!
en ik moet daarbij even zeggen dat het me opviel dat er mensen zijn die op een neerbuigende manier op ST*R gereageerd hebben in het verleden. en omdat 'volgens mij' op meerdere manieren te interpreteren valt en jij heel makkelijk een negatieve interpretatie gaf, wilde ik voor haar opkomen. nu is m'n hele plan in duigen gevallen
Toch een goede poging , ze is helemaal en ongecensureerd eerlijk en dat kunnen de meeste mensen (mezelf incluis) hier niet zeggen denk ik. Dat ongecensureerd dan. Ik moet altijd wel om haar lachen en herken mezelf zelfs wel een beetje uit m'n eerste jaar, al had ik het toen nooit zo opgeschreven haha .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 13-10-2008, 18:02
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Mjah, gaat wel goed met ons, eigenlijk Misschien dat er een routine in komt wat in sleur zou kunnen veranderen, maar tot nu toe gaat het prima!

Ben alleen doodmoe van m'n nogal drukke programma... Volgende week m'n eerste vrije weekend (een weekend zonder werk oid) in zo'n 2,5 maanden. Ja.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 13-10-2008, 19:01
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
je had inderdaad gelijk, gefeliciteerd!
en ik moet daarbij even zeggen dat het me opviel dat er mensen zijn die op een neerbuigende manier op ST*R gereageerd hebben in het verleden. en omdat 'volgens mij' op meerdere manieren te interpreteren valt en jij heel makkelijk een negatieve interpretatie gaf, wilde ik voor haar opkomen. nu is m'n hele plan in duigen gevallen
ahh dankje maar Signy heeft niet helemaal gelijk, want het is helemaal niet 'jammer', ik zie niet echt een probleem.
Maargoed! Hier nog steeds leuk en hij komt over ong 3 weken!! Dat betekent wel iets serieus toch.. Dan hebben we elkaar ong 1,5 maand niet gezien en weinig gesproken, en ben benieuwd of er dan iets heel erg veranderd is.. hm nouja het wordt sowieso leuk!
Oud 13-10-2008, 19:04
Verwijderd
pff, S heeft een dilemma. Een meisje van zijn studie vindt hem leuk, hij vindt haar leuk. Makkelijk lijkt 't dus. Maar zij heeft een vriend. Ow, jah. En nu moet ik hem advies geven Tja jong. Ik kan je niet van je verliefdheid afhelpen, maar ze is bezet. Je gaat niet aan de wandel met de vriendin van iemand anders. Maar dat kan ik hem niet zeggen, want ik snap o zo goed hoe hij zich voelt. En zij helpt hem ook niet echt. De hele tijd zeggen dat ze hem leuk vindt, dat ze hem mist. En haar vriend dan?

en E zit in utrecht, ik heb 'm nu al superlang niet meer gezien. Ik ben benieuwd wanneer ik stop met denken aan hem.
Oud 13-10-2008, 19:05
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Toch een goede poging , ze is helemaal en ongecensureerd eerlijk en dat kunnen de meeste mensen (mezelf incluis) hier niet zeggen denk ik. Dat ongecensureerd dan. Ik moet altijd wel om haar lachen en herken mezelf zelfs wel een beetje uit m'n eerste jaar, al had ik het toen nooit zo opgeschreven haha .
haha maar ik ben nu al 4e jaars dus miss ben ik toch wat raar maar ik vind het (tot nu)allemaal prima zo!
Oud 13-10-2008, 19:50
wup
wup is offline
Hij is aan het werk tot 12 uur, als hij vrij is ben ik bij hem. En dan moet ik hem vertellen wat ik waar van vind, want van zwijgen is nog nooit een relatie beter geworden. Pff, ben gewoon wat zenuwachtig ofzo... Vind het gewoon niet leuk om hem ook te moeten zeggen dat er ook minder leuke dingen zijn.

Nou ja. Ik heb de hele week verder volgepland met leuke vriendinnen en uitgaan en trivianten en etentjes met broers en zussen. Daar heb ik wél zin in
Oud 13-10-2008, 19:58
Verwijderd
Goed, maar ik ben wel moeilijk. Pffffffff. Gelukkig vindt ie me nog steeds leuk, haha. <3
Oud 13-10-2008, 20:07
Verwijderd
*zingt* I just don't know what to do with myself.... */zingt*

Sommige dingen zijn ook veel te lastig om te beslissen of te bespreken en pff...
Oud 13-10-2008, 20:16
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het weekend samen was fijn maar toch heb ik het gevoel alsof ik hem nauwelijks gezien heb terwijl ik toch van vrijdagavond tot vanmorgen samen ben geweest. We zijn alleen allebei zo druk geweest met ons eigen dingen. De avonden en nachten waren iig wel fijn Vanmorgen maar een kopje thee op bed gaan brengen zodat hij nog ff kon slapen en ik al op moest. Hij is lief en nu druk met z'n tentamens. En ik snap het allemaal wel maar ik vind het niet leuk dat ik nu niet weet wanneer ik hem weer zie.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 13-10-2008, 21:47
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Kom ik dan nooooit van die stomme gevoelens voor exen af? Ik wil kunnen loslaten! wie leert me loslaten...
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 13-10-2008, 21:55
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Kom ik dan nooooit van die stomme gevoelens voor exen af? Ik wil kunnen loslaten! wie leert me loslaten...
Contact verbreken werkt ongelofelijk goed

Morgen stiekem tussendoor <3
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 13-10-2008, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Kom ik dan nooooit van die stomme gevoelens voor exen af? Ik wil kunnen loslaten! wie leert me loslaten...
Die sig van jou is wel passend ;D
Oud 14-10-2008, 12:41
Verwijderd
Tadadam, tadadam. Dit is raar en tegen alles wat ik vond en zei en wilde in, maar o zo prima. Morgen alsnog logeren en vandaag een heel kort treffen. Het is nog steeds niet echt benoembaar maar érgens weet ik dat het dat in de loop van de tijd toch wel gaat zijn.
Oud 14-10-2008, 12:47
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Het weekend was gelukkig heel fijn . We hebben veel en leuke dingen ondernomen, lekker naar het strand en winkelen en terrasje pikken in de zon . Daarna nog een leuk feestje, lekkere sex, uitslapen en een dagje na-relaxen. Ik voelde spontaan weer kriebels in mijn buik . Ik merk ook dat heel veel veranderd als je je eigen gedrag verandert. Ik heb vaak wat 'zeurbuien' gehad omdat ik gewoon niet lekker in mijn vel zit door het ziek zijn, maar nu ik dan eindelijk weet wat er met me is, voel ik me echt stukken beter waardoor ik ook vrolijker ben. Ik merk dat dit ook meteen zijn uitwerking heeft op hem en het meteen allemaal veel vrolijker is. Hij komt morgen al naar me toe en blijft dan tot en met zondag bij me <3. Samen gezellig koken en eten en slapen en lekker in bed liggen samen . Kijk er naar uit! Maar eerst nog even hard werken en leren!
Oud 14-10-2008, 14:05
driene
Avatar van driene
driene is offline
bijna 2 maanden samen met men vriendje en het gaat prima. hij is zo lief voor mij en ondanks dat we erg veel van elkaar verschillen kunnen we het ontzettend goed met elkaar vinden.
hoop dat dit mag blijven duren!
Oud 14-10-2008, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Kom ik dan nooooit van die stomme gevoelens voor exen af? Ik wil kunnen loslaten! wie leert me loslaten...
Ik ben er nog niet achter hoe lang het duurt om iemand volledig los te laten, maar na een jaar is het toch wel grotendeels gelukt moet ik zeggen

En OT: Blllll ik wil niet meer in een studentenhuis wonen. Als het niet zo onzeker was waar ik volgend jaar terecht ga komen, zou ik echt zo snel mogelijk verhuizen. Nu doe ik dat alleen als het en in het centrum is, en groter dan wat ik nu heb, en met eigen keuken en douche, en goedkoop. Haha, dat gaat dus nooit lukken.
Oud 14-10-2008, 16:23
wup
wup is offline
Gisteravond moeilijk lopen doen. Ik heb al mijn gevoeld weer eens op tafel gegooid, omdat hij moet weten wat ik voel. Dat komt erop neer dat ik hem superlief vind, dat alles heel lief en gezellig is, maar dat ik het niet voor me zie om met hem samen te wonen omdat we zo anders zijn. Ik vraag me erg af waar het heen moet...
Hij begreep alles wel, maar ik heb hem vreselijk verdrietig gemaakt en er is niets vreselijkers dan dat.
Oud 14-10-2008, 17:15
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ik vind het moeilijk om alles te combineren. Zit mezelf ook een beetje op te fokken. Is ook wel nodig omdat ik anders die druk niet heb, maar toch.

Hij is nog steeds errug leuk. Toch blijf ik nadenken: is dit het wel? Maar dan bedenk ik me hoe naar het zou zijn zonder 'm en dan is die twijfel als sneeuw voor de zon verdwenen.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 14-10-2008, 17:36
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Vanavond weer naar hem toe, ben benieuwd of het vanavond een beetje gezellig wordt als hij moet optreden. Mja, het gaat erom dat ik ben geweest ofzo. Kan ik iig gave foto's maken
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 14-10-2008, 18:06
Verwijderd
If you were a wink, I'd be a nod
If you were a seed, well I'd be a pod.
If you were the floor, I'd wanna be the rug
And if you were a kiss, I know I'd be a hug

If you were the wood, I'd be the fire.
If you were the love, I'd be the desire.
If you were a castle, I'd be your moat,
And if you were an ocean, I'd learn to float.

All I want is you, will you be my bride
Take me by the hand and stand by my side
All I want is you, will you stay with me?
Hold me in your arms and sway me like the sea.

<3
Oud 14-10-2008, 18:47
giftig kevertje
Avatar van giftig kevertje
giftig kevertje is offline
We vertrekken morgen samen naar Stockholm voor vijf dagen. Ontzettend leuk en spannend en ik heb er zoooveel zin in. Hij maakt me gelukkig en ik wil niet meer zonder hem. <3
__________________
geef je niet zo gauw gewonnen,
alles is nu pas begonnen
Oud 14-10-2008, 19:21
Volle_Toeren
Volle_Toeren is offline
ja KUT!
vrouwen.. snap dr soms geen ruk van
Oud 14-10-2008, 20:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hij belde net en dat is fijn Gisterochtend zag ik hem voor het laatste en nu zie ik hem pas volgende week woensdag weer. Ruim een week niet dus. Vind het wel erg lang maar hij heeft tentamens. Dan gaan we ook wel een goede periode in met veel leuke dingen samen en veel weekendjes volgepland dus dat is wel tof. En tot die tijd moet ik toch druk zijn met m'n scriptie dus als het goed is vliegt de tijd
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-10-2008, 20:01
Verwijderd
Fock. Ik wil dat ik hem niet wil. Dit hele leuk vinden is zo'n slecht idee
Oud 14-10-2008, 21:10
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Kut. Ik wil hem maar hij mij toch niet denk ik..
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-10-2008, 21:17
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Een paar heel leuke dagen gehad op het werk. Hij (een collega) is toch wel erg schattig. Maar ik wil geen schattige man, ik wil een stoere vent.
Oud 14-10-2008, 21:36
Verwijderd
Waarom kan ik nou alleen goed flirten met mannen die niet mijn type zijn, maar wel om mee te lachen en die getrouwd zijn enzo. Dat is soms zo jammer.
En het vriendje is wel leuk, maar ik baal soms dat als ik hem wat vraag dat ie het dan niet doet. Bijvoorbeeld mijn pakje (waar ik al fucking 2 weken op wacht) halen dat bij de buren was bezorgd. En nu is het dus te laat om nog op te halen.

*proest* Ik zat me net te bedenken dat ik bijna 20-en-een-half ben. En dat is grappig om verschillende redenen die ik niet ga noemen. .
Hmpf en ik wou dat ik me beter voelde.
Oud 14-10-2008, 22:03
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Die sig van jou is wel passend ;D
hehe, goed punt.

@ stoepkrijtje: mja dat contact verbreken is lastig want ik zit met allemaal nog opgescheept. Als ik er eentje dump, kan ik niet meer naar roeiwedstrijden (en die was ik nog wel van plan om te starten) en als ik die andere dump zie ik m'n beste vriendinnetje niet meer want we hebben dezelfde vriendengroep. geen optie dus. ach en ze hebben allebei nu toch een nieuwe vriendin dus wat dat betreft hoef ik me iig geen zorgen meer te maken dat ik per ongeluk bij iemand in bed beland.
Eigenlijk moet ik gewoon een nieuwe vent zodat ik niet meer zo lastiggevallen word door oude herinneringen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 15-10-2008, 00:15
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
hehe, goed punt.

@ stoepkrijtje: mja dat contact verbreken is lastig want ik zit met allemaal nog opgescheept. Als ik er eentje dump, kan ik niet meer naar roeiwedstrijden (en die was ik nog wel van plan om te starten) en als ik die andere dump zie ik m'n beste vriendinnetje niet meer want we hebben dezelfde vriendengroep. geen optie dus. ach en ze hebben allebei nu toch een nieuwe vriendin dus wat dat betreft hoef ik me iig geen zorgen meer te maken dat ik per ongeluk bij iemand in bed beland.
Eigenlijk moet ik gewoon een nieuwe vent zodat ik niet meer zo lastiggevallen word door oude herinneringen.
Omg vandaag was geweldig <333
Veel gepraat en ik bracht hem weg met de auto naar het station en een uur later en 2 treinen verder stonden we er nog Afscheid nemen is gewoon stom.
En het zit goed gewoon. Damn wat is dit fijn <3333

@ Pluis: De mijne verbrak het contact toen en ook nog op een behoorlijk kinderachtige manier. Het heeft mij toen heel erg geholpen om hem en onze relatie te vergeten. Maar ik kan me voorstellen dat als je goed met je exen overweg kunt het anders is.
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 15-10-2008, 08:57
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Ik ben ontzettend blij met mijn vriendinnen die er altijd voor me zijn .

En ik vind het nu heel erg rot dat ik 2,5 uur moet reizen voordat ik bij mijn ouders ben. Het is heel moeilijk van zo'n afstand zo'n groot verdriet te moeten delen, en ik heb het gevoel dat ik er niet voor ze kan zijn...
Oud 15-10-2008, 10:33
Verwijderd
eergisteren + gisteren was ik bij m'n vriend, maar eergisteren was stom. hij deed vet raar, en ik snapte er niets van, en ik heb echt wel 30 keer gevraagd of er iets was, maar hij zei steeds van niet. omdat hij raar deed ging ik op m'n tenen lopen, en aan het eind van de dag maar eens lekker zitten praten over hoe en wat, en het was gewoon een dom misverstand. daarna + gisteren was het weer heeeeeel leuk, gelukkig volgende week samen naar de dierentuin, want dat was mijn verjaardagscadeau voor hem. zin innn.
Oud 15-10-2008, 11:33
Verwijderd
Vanavond!
Oud 15-10-2008, 13:19
JustADreamer
JustADreamer is offline
Still here loving and caring
above all my expectations
you're my first in so many things
getting used to you makes me realise
how much i love you...

had 'ie op t glazen deurtje van t keukenkastje geschreven, en dat las ik dus net voor ik aan t koken begon... zucht... hij is zoooo lief, en stoer, en alles wat ik wil in een man!
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Oud 15-10-2008, 15:08
Verwijderd
Gisteravond naar Les Miserables geweest met hem en mijn beste Freund. Was heel erg gaaf. Ik was ook blij dat ik met hen ben geweest en niet met mijn ouders.
En donderdag gaan we een half jaar met elkaar en ik word alleen maar verliefderderderderderder. We moeten alleen niet meer samen in de keuken staan. Behalve met kerst, dan gaan we misschien (als hij vrij heeft) samen koken. <3
Oud 15-10-2008, 15:47
wup
wup is offline
Ik heb hem niet meer gesproken na het moeilijk doen. Misschien maar goed, kunnen we er beide nog eens over nadenken. Ondertussen ben ik alleen ziek aan het worden en wil ik zo graag dat iemand thee voor me zet en lief voor me is.. Hmm
Oud 15-10-2008, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Hij is heerlijk. <3
Dat, ja. Niks aan toe te voegen
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04.