Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2008, 13:42
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
klotezooi eerst was ze buiten levensgevaar.
en nou licht ze op sterven en zijn ze al gestopt met eten en drinken geven wat een klotezooi .
Sterkte, DF..
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Advertentie
Oud 29-11-2008, 13:52
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@ yana thx.
ot.
en nou is het afwachten.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 29-11-2008, 17:22
Verwijderd
@Yana: Ik snap wat je bedoeld en toch denk ik het. En je gaat nu toch echt wat doen? Je hebt zelfs al iets gedaan. Je aanmelden voor hulp is de eerste stap, die voor veel mensen al veel te groot is, met als gevolg dat ze hem nooit zetten. Jij hebt dat wel gedaan, dat alleen vind ik al dapper en goed. Nu komen de volgende stappen. Je kunt niet in één keer alles gaan doen zoals je het eigenlijk zou willen, het is ook niet in één keer mis gegaan, daar is ook veel tijd over heen gegaan en het is in stapjes gegaan...zo moet je dit ook zien. (Denk ik. )
Oud 29-11-2008, 17:52
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Yana: Gisteren vroeg ik me toevallig af hoe het met je ging, omdat je een aantal dagen niet gepost had. Heel erg veel succes maandag!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 29-11-2008, 18:21
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik probeer hier al driekwartier een bericht te typen maar elke keer komt er weer iets tussen. Het is dus druk ja. Gister bij therapie nog over gehad hoe ik nu verder wil met de behandeling. Ik ga toch door, dat komt o.a. omdat het me al zóó veel heeft opgelucht dat ik alles kwijt kon, alle twijfels erover die in mijn hoofd rondspookten. Ik heb goed kunnen vertellen waarom ik (vrijwel ineens) wilde stoppen, waarom ik het niet meer zag zitten enz, en voel me er nu veel zekerder over. Dit is een langdurige behandeling, dat wist ik van te voren en gelukkig heeft zij in ieder geval het gevoel dat ik heel erg vooruit ga en al heel veel ben veranderd. Dat is positief, misschien had ik gewoon even die feedback nodig en de verzekering dat ik niet iets 'fout' deed in de therapie om weer door te gaan. Nu heb ik in ieder geval weer een beetje motivatie om moeilijke dingen aan te kaarten en om hard te werken zodat ik er toch wel binnen aanzienlijke tijd kan gaan afbouwen.
Verder gisteren de verjaardag van mijn moeder gevierd, ze was erg blij met mijn cadeau (schoonheidsbehandeling) en het was heel erg gezellig dat mijn ooms en tantes er waren! We hebben heerlijk gegeten met z'n allen en het was leuk iedereen weer even te zien. Vanochtend was ik er iets minder blij mee, omdat het erg laat is geworden en ik om 9.00 uur weer op mijn werk moest zijn.. Het was ontzettend druk vandaag, tja de laatste zaterdag voor sinterklaas, hoe kan het ook anders. Maar het was wel gezellig druk, ontzettend moeten lachen om mijn baas die heerlijk stond te mopperen en mijn andere collega's die hem steeds probeerden beet te nemen
En nu... nu probeer ik écht, écht aan m'n studie te werken, maar ja er komt dus steeds van alles tussen. Ik ben bijna klaar met mijn observatieopdracht, daarna nog paar hs lezen uit Kapot Moeilijk en dan morgen nog 23874 pagina's, moet lukken Voel me eigenlijk wel redelijk ondanks dat ik ontzettend moe en druk ben.

@ VV: ik ga je nú PM-en !
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 29-11-2008, 21:25
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
blegh verwarring.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 29-11-2008, 22:04
Verwijderd
Ik ben álles aan het opruimen. m'n computer gaat leeg, hyes,hi5,facebook, forum gaan alle berichten weg, emails leeggeruimd, slaapkamer aan kant, mn dagboek is vernieuwd. Ik ben er klaar mee.
Oud 29-11-2008, 22:15
Verwijderd
Het lukt helemaal niet meer met eten. Ik probeer het echt wel, maar ik raak het spoor echt steeds meer bijster. Mijn gesprek van donderdag is ineens twee weken verplaatst. Nog twee weken wachten en dan is het nog maar afwachten hoe het verder gaat, hoelang het duurt voor er nieuwe hulp is. Ik zie er zo vreselijk tegenop.
Het was een drukke week, soms toch echt te veel. Vandaag de hele dag ge-Sint-shopt en dat was wel gezellig, maar ook wel veel. En vanavond heb ik het nog lekker verpest. Morgen orkest en ik zie er zo vreselijk tegenop. Ik wil in mn bed, onder mn dekens en er maandag pas weer heel voorzichtig eens onder vandaag komen.
Ik vind alles even helemaal niet meer leuk. En ik doe het allemaal zelf.
Oud 30-11-2008, 10:00
Verwijderd
*knuf voor sonho* komop meisie! je kunt het!

Hier gaat het wel goed. Straks een dagje weg met mijn moeder, broer en zijn vriendin. Ik heb er zin in! eindelijk eenhele dag weg van de afdeling. Gisteren was mijn vriend hier en dat was ook echt tof. Ook veel van de afdeling geweest en weer samen gegeten in het restaurantje hier. tof tof. Verder is het hier dodelijk saai en tel ik de minuten af. Oh en ik zie een stuk waziger, maar als het goed is trekt dat weg omdat het van de medicijnen komt. Ik hoop het maar! Sowieso in januari een nieuwe bril uitzoeken, maar ik wil niet tot januari slecht zien.
Oud 30-11-2008, 11:41
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:

Leuk! Op wat voor een school en welke groep ga je je LIO doen?
Sorry voor mijn late reactie: In groep vier op een (grote) stadsschool
Oud 30-11-2008, 12:05
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Bah.. Ik moet zo boodschappen doen en dan door naar de trein.. Vervolgens vanaf station deventer naar m'n werk fietsen.. En het neeeeeeeeeeuwt ;'( Bah. Ik geloof dat ik mijzelf zo maar eens in mijn regenpak werp.

Ik baal van mijn moodswings. Geen idee waar ze vandaan komen, maar de laatste tijd zijn ze aan de orde van de dag.. Ik ken dat helemaal niet van mijzelf, die vage stemmingswisselingen. Het ene moment jank ik als een klein kind, zonder te weten waar dit gevoel vandaan komt. Een moment later voel ik wel weer redelijk okay, en daarna word ik overvallen door onverklaarbare boosheid . Misschien hangt het wel samen met slechts slapen of zo.. Geen idee, maar het is super irritant en het houdt nu al een aantal weken aan.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 30-11-2008, 12:25
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
@Yana: Gisteren vroeg ik me toevallig af hoe het met je ging, omdat je een aantal dagen niet gepost had. Heel erg veel succes maandag!
Ik heb een beetje een haat-liefde verhouding met persoonlijke dingen typen momenteel. Soms wil ik alles eruit gooien, om het daarna weer allemaal onzichtbaar te maken.

@Leonoor: ik vind het moeilijk om het als iets geweldigs te zien, iets om echt trots op te zijn. Ik "doe" het maar en "zie wel".. waarbij vooral dat laatste me in ieder geval alle jaren daarvoor eerder achteruit dan vooruit heeft gebracht, omdat "het wel zien" neerkomt op afwachtend toekijken hoe ik met mijn gevoel meewaai. Deze keer is het wel anders, maar ik roep nu niet van te voren dat het allemaal gaat lukken, dat ik zóó gemotiveerd ben en dat ik er over een half jaar vanaf ben.. Ik vraag me serieus af hoe ik het ooit anders moet voelen, hoe ik ooit níet die walging en die zelfhaat moet voelen. Het schijnt te kunnen, dus blijkbaar ook bij mij... maar ik zie serieus niet in hoe.

@topic:
Als ik tegenwoordig iedere week zo gestresst ga zijn omdat ik op maandag moet wegen (in een groep, holleee ) dan worden dat nog zware weken... niet in de laatste plaats voor mijn vriend.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 30-11-2008, 13:10
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik ben met m'n bibliografie bezig, omdat het tekst verbeteren niet zo lukt en ik dan steeds ga soggen. En zo makkelijk is een bibliografie maken nog niet, al had ik dat wel verwacht. Straks de afkortingenlijst ook meteen maar doen, dan is dat tenminste af. Tis gewoon een kwestie van afstrepen nu. Maar helaas moet ik nog veel tekst verbeteren (of niet en me er dan ook niet meer druk over maken, maar dat zit er niet in )

Gisteravond naar de theatertour van Within Temptation geweest. Gelukkig was niet alles akoestisch, waar ik aanvankelijk wel bang voor was. Het was wel leuk, maar het haalde het natuurlijk niet bij het concert in Ahoy met Metropole Orkest. Denk dat ik vriendje de dvd daarvan voor Sinterklaas ga geven, beetje eigenbelang
Oud 30-11-2008, 13:15
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Missy: op het laatst hield ik ook vooral dingen over waar ik geen zin in had of als ik even iets wilde voor de afwisseling maar wel nuttig bezig wilde zijn ging ik me ook bezig houden met inhoudsopgave, afkortingenlijst, referenties, voorblad, omslag, etc. Dan doe je toch iets nuttigs maar wel ff iets anders dan echt schrijven Succes!

Ontopic: Gister afstudeerfeestje gegeven bij m'n vriend (omdat ik zelf geen plek had) en het was echt heel gezellig. Heel raar dat iedereen nu voor mij kwam en het was een beetje lastig omdat er mensen waren die verder niemand kenden en daarom heb ik een aantal mensen ook nauwelijks gesproken maar dat komt wel weer Ik vond het leuk Heb wel heel veel drank gehad (fles bacardi en flesje rosé) dus ze willen me zeker dronken hebben oid en dat terwijl ik zelf net geen bacardi of rosé had gehaald omdat ik met m'n medicijnen uit moet kijken met alcohol. Heb een glaasje gedronken maar dat voelde ik wel dus die regel staat niet voor niets in de bijsluiter Naja, ik voel me nu wel weer goed, alleen nog flink verkouden. Hopelijk is dat morgen over want dan begin ik met werken!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-11-2008, 13:23
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik heb een beetje een haat-liefde verhouding met persoonlijke dingen typen momenteel. Soms wil ik alles eruit gooien, om het daarna weer allemaal onzichtbaar te maken.
Hey, het was geen verwijt of zo hoor, ik vind dat iedereen alleen in dit topic moet posten als diegene het idee heeft dat het iets bijdraagt, als diegene het gevoel heeft dat het helpt, niet omdat het zo hoort of omdat andere mensen zo geïnteresseerd in je zijn. Maar dat snapte je vast wel, ik wilde het alleen nog even duidelijk stellen En als je niet meer had gepost, had ik je waarschijnlijk even gepb'd om je succes te wensen, maar dat kan nu dus ook via deze weg

OT: Ik ben toch ineens aangekomen! Of ik heb gewoon heel dikke winterkleren aan, maar laten we daar even niet van uitgaan, dan zit ik maar één kilo van mijn minimale streefgewicht af, dat is goed. Herhaling: dat is goed. En nu essay!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 30-11-2008, 14:12
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Nattigheid: moet jij ook over Amsterdam Centraal naar Utrecht? Want vanaf vandaag rijden de treinen weer de normale route. Ik ging vanmorgen naar Amstel en de trein rijdt wel ietsje langzamer tussen Centraal en Amstel, maar ik heb geen vertraging gehad. Dus het gedoe met de treinen is weer even voorbij

Lentekriebel: fijn om te lezen dat het beter met je gaat

Ik dacht dat trainen wel zou lukken. Ik heb sinds woensdag nauwelijks pijn gehad, alleen gisteravond uiteindelijk na de hele dag achter de computer. En vanmorgen voelde het ook goed. Maar ik heb niet kunnen trainen. Ik voelde het er weer inschieten bij het rekken. Ik heb daarna nog een deel meegedaan, tot ik het idee had dat het echt niet meer ging.
Mijn trainer heeft nog even naar mijn rug gekeken. Ze hebben me aangeraden om foto's te laten maken. Als het alleen mijn spieren zijn die vastzitten, zou er verbetering moeten zijn sinds ik fysio heb. Als het alleen mijn spieren zouden zijn, zou ik niet vanaf eind juli/begin augustus last hebben.
En bovendien heb ik ook regelmatig dat de pijn uitstraalt naar mijn bovenbeen, dat is niet een heel goed teken.
Dus ik ga morgen naar de huisarts en ik hoop dat of hij een diagnose kan stellen, of dat ik een verwijzing krijg voor foto's of een neuroloog.
Ik heb er nu echt wel een beetje genoeg van. Ik was blij toen ik vanmorgen in de ijskoude zaal stond, toen ik dacht dat ik weer gewoon mee kon doen. Ik wil gewoon mijn schoolwerk kunnen maken zonder elke keer te moeten verzitten omdat mijn rug pijn doet. Ik wil straks, van de zomer, weer gewoon achter de kassa kunnen zitten.
Ik had veel eerder naar de huisarts moeten gaan. Ik ben van de zomer wel naar de huisartsenpost geweest op de camping, toen is er gezegd dat het een spier was en dat ik gewoon kon blijven werken. Al had ik beter niet kunnen werken, want dat ging ook nauwelijks. En ik ben eigenwijs, ik heb in de winkel weinig dingen gelaten. Het is dat mijn ene baas wel doorhad dat het af en toe echt niet meer ging, mijn andere baas had dat niet door.

Sorry voor het lange klaagverhaal.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 30-11-2008, 15:03
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ik begin me toch wel af te vragen hoe ik later aan het werk wil komen/blijven. want ik heb echt een hekel aan samenwerken, domme roddelende collega's, constant sociaal zijn en zulke dingen allemaal. Ik zie het sober in...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 30-11-2008, 15:24
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Sorry voor mijn late reactie: In groep vier op een (grote) stadsschool
Leuk, succes! Wanneer ga je starten?

OT: Vanmiddag Wall-E gekeken, wat een geweldige film <3
Oud 30-11-2008, 16:06
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
me ouders zijn even op bezoek geweest vandaag.
en het is echt wennen in het weekend ook hier te zijn.
ik kon gisteren dus niet naar de thaiboks wedstrijd van me zusje toe.
en vandaag niet naar hans kazan toe daar ging me vader in mijn plaats met me moeder mee naar toe.
en de tante van me moeder krijgt nou geen eten en drinken meer en geen zuurstof meer.
ze hebben een gat in haar keel gemaakt waardoor ze een beetje beter kan ademen.
het is afwachten dus wanneer het over is.
het idee alleen al maakt me bang.
maar het is voor haar wel beter dan.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 30-11-2008, 16:55
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
He verdomme, m'n jurk die ik via internet besteld heb is te groot... Wat opzich helemaal niet erg is, maar nu hoop ik alleen dat maatje s niet weer te klein is. Ik heb btw nooit een s, echt vreemd maarja. Ik ga nog maar een hoofdstuk samenvatten en als vriendje weer thuis is lief doen ipv chagarijnig...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 30-11-2008, 17:11
Verwijderd
Ik moet vanavond nog een leesverslag in elkaar draaien en discussiepunten verzinnen. En ik kon het op mn werk vandaag niet trekken hoor. Iedereen mopperen, dat ene luie varken die gewoon gaat staan kijken hoe je werkt en dan nog durft op te merken dat 'dat haar taak niet is', en naja...ik ben gewoon gevoelig als het om slechte sfeer om me heen gaat. Daar ga ik me altijd heel naar door voelen, en dan word ik zelf ook een naar mens. Ik verdien die rotgrapjes niet omdat hij of zij nou eenmaal slecht geslapen heeft.
En ik ben misselijk en heb hoofdpijn. Ik ben zenuwachtig. Dood en doodzenuwachtig.

Yo sigo vacilando
Las penas olvidando
Mucho ron bebiendo
Oud 30-11-2008, 18:06
Verwijderd
Dank je lentekriebel. Wat fijn dat het beter gaat bij jou?
Succes morgen Yana, het is eng, maar het komt goed, echt waar.

OT: Wat een dag. Maar nu heb ik lekker avondgegeten (zelf) en ik lig in mn bed met mn pyjama vast aan en de electrische deken want ik heb het koud. Nog even iets voor school doen en dan doe ik er een dvd'tje in en dan is het klaar voor vandaag.
Oud 30-11-2008, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Nattigheid: moet jij ook over Amsterdam Centraal naar Utrecht? Want vanaf vandaag rijden de treinen weer de normale route. Ik ging vanmorgen naar Amstel en de trein rijdt wel ietsje langzamer tussen Centraal en Amstel, maar ik heb geen vertraging gehad. Dus het gedoe met de treinen is weer even voorbij
in principe neem ik mijn overstap op Zaandam naar Utrecht, maar ik heb inderdaad de trein die dan Amsterdam Centraal nog meepakt. Wat een ellende zeg, afgelopen week. Poeh. Ik was regelmatig gewoon een half uur tot een uur langer onderweg (en dat al bovenop een reistijd van 2 uur naar de fac.)Maar inderdaad, vanaf vandaag gaat(ging) alles weer gewoon. Gelukkig!
Oud 30-11-2008, 18:33
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Zo, ik had me vandaag even ruzie gemaakt met een stom teamgenootje. Ze is nieuw en denkt dat ze meteen maar even een grote bek kan opentrekken naar o.a. mij, mijn god, wat een opdondertje zeg .

Verder was mijn dag echt gooooed.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 30-11-2008, 20:20
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Leuk, succes! Wanneer ga je starten?

OT: Vanmiddag Wall-E gekeken, wat een geweldige film <3
9 februari. En in januari alvast 2x meedraaien, om de overdracht te doen Heb er wel zin in, maar lijkt me erg druk... Heb dit weekend m'n autootje gekocht, zodat ik lekker naar mn LIO kan scheuren
Oud 30-11-2008, 21:04
kroot
kroot is offline
Mijn zusje was hier van het weekend en die had ik al heel lang niet gezien. Was leuk!
Oei en dinsdag ga ik bij een koor kijken. Please.......
Oud 30-11-2008, 21:12
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb dit weekend zoveel gedaan. Vier uur aan hoorcollege uitgewerkt, twee werkcolleges voorbereid, vier uur durende practicum voor morgen voorbereid, heel jaaroverzicht van m'n studievereniging voor in het jaarboek geschreven, stukken gecorrigeerd, alle binnengekomen stukken en foto's geordend en naar de kapper geweest en m'n opa en oma kwamen langs. Nu moet ik alleen nog even een stukje over een docent schrijven, omdat zij een kandidaat is voor Docent van het Jaar en eigenlijk nog een brainstorm doen voor m'n eigen themastuk. Aaaaaaaagh. Drukte.
Oud 01-12-2008, 00:54
Verwijderd
alles wat ik eet en drink smaakt naar bier. goed poetsen helpt niet, andere dingen eten ook niet, meer of minder eten ook niet
misschien maar minder in de rookruimte bij vrienden hangen dan. bleh. zónde van mn chocolademelk.
o ik heb toffe vrienden en duizend magicverzamelkaarten, oh teh lovely epic fail <3
morgen weer werken maar het weekend was tof
nu weinig geld uitgeven en mijn msnvriendjes weer meer spreken <3
Oud 01-12-2008, 07:08
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Hmpf. Hoewel ik van de winter houd, maakt het wel alles net iets moeilijker. Uit mijn bed komen 's ochtends, dat vooral.. Maar ook; even op de fiets ergens naartoe, ik heb het de hele dag door koud (maar heb wel heel lief sloffen van mijn mama gekregen <3).. Liever verkies ik mijn warme bed, liever verslaap ik me 3 uur dan eruit te moeten wanneer mijn wekker dat zegt. Blegh, en dan ook nog zo'n drukke dag voor de boeg.. Ik hoop dat P. zin heeft om mee te gaan sporten, heb er eigenlijk geen zin in maar 't moet wel een beetje vind ik. En vandaag tentamencijfers terug, ik ben nu al zenuwachtig, terwijl ze vanmiddag waarschijnlijk pas komen.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 01-12-2008, 07:57
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik ben net terug van de huisarts. Ik had dezelfde als van de zomer, hij herinnerde zich ook nog dat ik toen was geweest. Het is mijn SI-gewricht, vraag me niet wat precies want ik heb alleen onthouden wat de 'prognose' is: je kan er niks tegen doen en ik kan er anderhalf tot twee jaar last van heb. Sporten mag, hij zei het is ook zo lullig om te zeggen dat je niet mag sporten. Maar het is niet verstandig omdat ik daarna meer last heb.
Ik zit echt half in tranen nu. Donderdag met de fysio overleggen of fysiotherapie nog zin heeft.
Dus het doet zeer, het kan nog lang duren, je kan er niks tegen doen en ik kan niet sporten.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 01-12-2008, 08:16
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
het weekend hier viel mee.
het was wel fijn zo rustig.
we waren met 4 mensen en een vrouw van de verpleging.
en dadelijk moet ik naar de wond specialist voor me enkel en me voet.
en ik hoop dat die zwachtel eraf mag.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 01-12-2008, 09:28
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Het is gewoon allemaal een beetje veel in een keer. *sigh*
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 01-12-2008, 11:33
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ze hebben het weer ingezwachteld.
want het was boven op me voet nog steeds rood en dik.
en vanmiddag heb ik me 2 de familie gesprek.
met me moeder een van me coordinator's en met me psycholoog.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 01-12-2008, 12:45
Verwijderd
Ik was helemaal in paniek vannacht en ik snap niet waar het door kwam.
Gelukkig nu weer wat rustiger, maar ik heb nog niets gedaan vandaag. Erg slecht.
Wel gekeken naar vakantie voor van de zomer en we hebben iets gaafs gevonden .
Oud 01-12-2008, 13:07
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Ik heb een bult op m'n nek

Maar eens een afspraak met de huisarts maken...moet er toch nog heen voor m'n 3 maandelijkse check-up
Oud 01-12-2008, 13:08
Verwijderd
Jézus man. Echt. Drie uur slaap op 48 uur is écht te weinig. Maar tering zeg. P. was fan en vriendje was boos. En dat is begrijpelijk. Maar niet tof. P. is echt lief maar het word niks want Vriendje. Maar het was een goed weekend!
Oud 01-12-2008, 14:17
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ik moet eigenlijk al een tijdje naar de huisarts voor mijn schildklier en ik heb ineens een soort botje ofzo op mijn pols zitten, heel vreemd, alleen mijn huisarts heeft nooit tijd, echt wtf?!
Dus nou heb ik een afspraak staan voor over drie weken... Spoed is hier ook geen spoed, spoed betekent dat je de dag erna langs kan komen, zó belachelijk maar helaas is het bij elke huisarts hetzelfde (ben al vaak genoeg gewisseld) dus dat is gewoon klote.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 01-12-2008, 14:24
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hm... En net als ik dan denk: hm, zo'n stage, dat is toch ook maar een hoop gedoe, ik hoef eigenlijk helemaal geen stage want ik weet toch niet wat ik wil, krijg ik een uitnodiging voor een stagegesprek. Maar nu moet ik dus wel van tevoren al enthousiast zijn anders dan wordt het weer niets. *enthousiast probeert te worden*
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 01-12-2008, 14:30
Verwijderd
't Weekend was zo fijn <3
Lekker gekookt, lekker gegeten, spelletjes gedaan, 't hele huis gepoetst samen, nog meer lekker eten en spelletjes. Echt gezellig Vanmorgen kon ik om twintig over vijf ook gewoon opstaan zonder moeite, dus goed uitgerust College vandaag was wat saai, maar ik heb lekker zitten studeren in de trein. Nu nog wat dingen doen en dan was vandaag ook weer een fijne productieve dag.

Gaat lekker
Oud 01-12-2008, 14:42
Verwijderd
Ik voel me zo slecht. Er hoeft maar iets fout te gaan en ik zit weer te huilen. Het lijkt wel of ik alles fout doe. Ik probeer mezelf iedere keer wel weer op te rapen en te denken aan wat A. zegt, maar ik ben gewoon niet rationeel genoeg om zo te kunnen denken. Ik voel me nu echt een emotioneel wrak, en doordat ik steeds tegen mezelf zeg dat ik niet mag huilen en dat ik in de steek gelaten word als ik me zo overdreven gedraag moet ik alleen nog maar meer huilen. Bah, ik voel me zo'n naar mens. Ik wil gewoon een stevige knuffel van iemand en dan gaat het denk ik al een heel stuk beter, maar A. is er nu niet om mee te knuffelen en voorlopig zie ik hem ook niet. Misschien dat ik maar ga proberen te schilderen. Eigenlijk moet ik nog van alles doen en loop ik al achter, maar ik voel me zo ellendig als ik niet kan schilderen.. Juist voor wat ik het liefste doe, kan ik geen tijd en rust vinden. Ik durf er ook haast niet meer aan te beginnen, want als het fout gaat zit ik zo meteen weer te janken. Toch maar een poging wagen.
Oud 01-12-2008, 15:18
Verwijderd
Fijn, ze hebben door dat ik onzeker ben en vaak bloos en daar word ik op afgerekend... Heel fijn hoor. Ja, maak mijn zelfbeeld maar nog meer kapot, voor zover dat nog mogelijk was. *zucht* Wat moet ik hier nou mee? Ik probeer al zelfverzekerder te doen en minder te blozen, maar als ze zo tegen me gaan doen helpt dat niet echt hè...
Weet iemand wat ik kan doen?
Oud 01-12-2008, 15:20
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Stress!
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 01-12-2008, 15:58
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Shit, ben ik gewoon in slaap gevallen terwijl ik naar utrecht zou gaan.... Het is echt niet meer gezond de uren die ik slaap op een dag en ik blijf moe. Beh, de winter duurt nog te lang...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 01-12-2008, 16:19
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Metallica: de winter is nog niet eens begonnen eigenlijk.. -voor de winterdepressies..

OT: Oke, deze dag is echt al intensief genoeg, en ik moet zoveel kwijt en luchten maar ik ben te zenuwachtig , want
1. Mijn tentamenresultaat staat nog steeds niet online en ik check studion nu om het kwartier, met elke keer word ik nog zenuwachtiger dat ik een onvoldoende heb..
2. Zometeen rijles, voor t eerst in twee weken zo'n beetje, door ziekte e.d. en ook nog in het donker! Ieeeh!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 01-12-2008, 19:01
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Oke, ik kan het somber inzien en huilen en denken dat het nooit meer weggaat, maar ik kan het ook positiever bekijken. Er is niet gezegd dat ik niet mag sporten, er is niet gezegd dat ik nooit meer normaal kan meedoen met de training. Ik kan de hele dag een beetje zielig voor me uit zitten staren, wat ik vandaag heb gedaan of gewoon een beetje positief denken. Ik heb nog een aantal vragen, dingen die ik niet begrijp. Ik ga ze opschrijven en bij de fysio vragen en anders bel ik de huisarts. En ik ga gewoon sporten, en misschien zijn er oefeningen die ik kan doen die het beter maken. En anders neem ik gewoon meer paracetamol en als dat niet helpt kan ik altijd nog andere pijnstillers vragen bij de huisarts. Ik zag laatst iets van Aleve tegen rugpijn op de reclame, dat kan ik proberen. En ik ga gewoon doen wat ik wil doen, dus gewoon sporten en lopen en fietsen en niet 's middags gaan liggen.
En ik ga gewoon werken van de zomer, desnoods zit ik helemaal onder de pijnstillers achter de kassa of werk ik alleen achter (mijn baas heeft er wel begrip voor als ik geen kassa kan draaien). Dan misschien minder werken komende zomer.

Ik ga alleen de komende twee weken niet sporten. Ik heb volgende dinsdag tentamen en ik weet dat ik maandag meer pijn heb als ik zondag ga trainen en dat ik dan niet kan leren. De keren daarna vier ik Sinterklaas, maar daarna ga ik gewoon trainen.
Dat vind ik dus echt het ergste en daarom ben ik er zo gefrusteerd/boos/verdrietig door, dat ik niet kan trainen

En nu stop ik met zeuren en doe ik gewoon normaal. Want zoveel stelt het allemaal niet voor.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 01-12-2008, 19:07
Verwijderd
Ik ben al de hele dag zo vreselijk moe. Wel naar school geweest, nog naar de UvA om iets in te leveren, thuis de badkamer schoongemaakt, boodschappen gedaan, was gedaan, stukje studie. Maar pffft, ik ben echt op. Ik heb wel goed gegeten en zelfs avondgegeten. Misschien niet helemaal geweldig, maar ik heb iig (zelf!) redelijk netjes gegeten.
En nu duik ik maar mijn bed in (eerst opmaken, hmpf) met een dvd en hopelijk val ik snel in slaap.
Oud 01-12-2008, 19:20
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik was vandaag ook mijn sleutels vergeten. Ik zat net in de trein toen ik zag dat ik ze niet bij me had, terwijl ik normaal echt drie keer kijk of ik alles bij me heb. Dus toen kon ik bij het eerste station uitstappen (15 minuten verder) en weer terug. En ik ging juist extra vroeg naar school zodat ik nog kon werken, nu was ik net op tijd. Ach, gelukkig kwam ik er niet in Utrecht achter
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 01-12-2008, 19:31
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Aah ik ben zo moe, want ik heb vandaag ook weer zoveel gedaan! Ik merk alleen dat ik weer wat meer puistjes krijg op m'n kin en dat vind ik echt lelijk. Gelukkig zijn m'n wangen en voorhoofd helemaal egaal en straalt dat ook gezond, maar op m'n kin heb ik er elke dag wel twee. Ik weet nu niet of ik naar de huisarts moet gaan en weer moet vragen om de diane-pil. Ze wil dat ding namelijk helemaal niet graag voorschrijven, en ik wil geen agressieve prut op m'n hoofd wat handdoeken oranje laat uitslaan en weet ik wat voor een ongein, dus hm. Iemand een geniale tip?
Oud 01-12-2008, 21:14
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Hmpf. Tentamenuitslag is er nog steeds niet, en het zou er uiterlijk 1 dec. zijn, geweldig weer van de UU, bijna een maand na het tentamen weet ik nog niet of ik het gehaald heb of niet en de herkansing komt steeds dichterbij
Veel gedaan vandaag.. vanochtend (leuk!) college, daarna sporten, studeren, therapie, studeren, rijles. Alleen ik ben echt nog nergens met studeren, het schiet maar niet op, die stomme psychoanalyse, ik vind het bere interessant maar het voelt steeds alsof ik bezig ben met therapie. Overigens was therapie vandaag weer fijn, ik had het gevoel dat ze me goed begreep, dat het ineens weer een beetje nut kreeg allemaal, dus nu zie ik niet meer op tegen vrijdag (en wel tegen de kerstvakantie). Rijles ging ook wel redelijk, niet geweldig maar ja wat wil je na bijna 3 weken en dan ook nog eens in het donker.. nja, volgende week weer iig Kan alleen ivm tentamens pas 6 januari theorieexamen doen en dan wil mijn vriendinnetje het geleende boek allang terug hebben, dus moet ik eigen theorie boek kopen vrees ik. Hmpf en ik ben doodmoe, morgen vroeg op om te leren en dan naar Leiden wat erg gezellig is en 's avonds ToneelCie. Gisteren behoorlijke heftige reactie gegeven op de student die het allemaal leidt en nu heb ik geloof ik grote ruzie, als ze zich zo arrogant gaat gedragen is de keuze van stoppen of doorgaan voor mij snel gemaakt. Ik voel me klote.. Ga maar snel lezen en slapen,, eigenlijk wil ik heel hard huilen en ik weet precies waar het aan ligt maar ik kan het niet vertellen, wat precies het probleem is

I'm not a princess,
this ain't a fairytale..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 01-12-2008, 21:53
Sens.
Sens. is offline
Vandaag was het echt zo een dag waarop ik beter in mijn bed was blijven liggen. Heel het weekend heb ik opgetreden en geprobeerd om daarnaast ook iets voor school & stage te doen. En dan vandaag een hele dag les. Ik vond het wel een troost dat iedereen duidelijk moe was. En bovendien heb ik heel goede punten gekregen van mijn stagebegeleider. Eenmaal thuis vlug eten, naar de muziekles & naar de bestuursvergadering.

Daar had ik er toch wel even genoeg van toen iemand heel onrespectvol tegen mij reageerde. Mij zomaar onderbreken & zeggen dat ik er geen zaken mee heb. Gelukkig heb ik het nadien terug ter sprake gebracht en uitgelegd wat ik wou zeggen. Iedereen zegt dat mijn sterkste kanten juist mijn respect voor anderen zijn. Dus ik zou nooit zomaar iets zeggen of me bemoeien bij iets waar ik niet alles van weet. En de manier waarop die man dat zei, was ongeloofelijk bot. Hij heeft nadien wel zijn excuses min of meer aangeboden, omdat ik het nadien nog (vriendelijk) ter sprake bracht. En dan zeggen ze dat de jongeren geen respect meer hebben, wel in dit geval was het juist het omgekeerde!

Morgen moet ik ook mijn activiteit geven op mijn stageplaats. Ik wou dat het al morgenavond was. Ondanks dat ik vorige week al 2 zelf in elkaar gestoken activiteiten heb gegeven, vind ik het nu echt spannend omdat er deze keer echt iemand van de begeleiding gaat meedoen. Ach als het niet goed gaat, kan ik gewoon nog een aantal activiteiten in elkaar steken. Maar toch... Ik wil alles graag heel goed doen...
(Was het al maar morgenavond)

Sorry voor dit lange verhaal
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13.