Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2008, 07:40
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik werd gisteren weer helemaal gek van die vrouw hier uit de groep.
die me constant loopt af te zeiken.
want na een paar weken terug 5 pogingen gedaan te hebben om weer vriendschap te sluiten.
wat ze niet wil aannemen had ik het maar op gegeven.
en ik vroeg haar gisteren voor de laatste keer een aantal keer of ze wou stoppen.
en toen bleef ze nog maar nee zeggen dat ze niet stopt.
ik ben daar zo kwaad op geworden en nou moet ze aan een andere tafel eten van de leiding.
we zitten normaal met zijn 3 en aan een tafel te eten.
ik zij en nog een jongen.
maar toen ik vanochtend wou gaan eten zag ik dat die jongen dus ook.
en ze begon ook tegen hem te fluisteren waar ik vlakbij zat.
aan een andere tafel was gaan eten dus toen zat ik helemaal alleen.
en dat doet nou helemaal pijn er kwam wel een van de verpleging bij me zitten.
maar de woede is er nog steeds en dat het pijn doet.
maar ik probeer er niks van te laten merken.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Oud 02-12-2008, 08:30
Verwijderd
Ik blijf maar van de rel. Het schiet niet op. Ik merk het aan mijn concentratie, aan mijn gezondheid -ik krijg last van klachten waar ik altijd last van krijg als het even niet goed gaat. En dat is kut- en ik ben onwijs verdrietig daarover. Het lijkt soms wel of alle moeite en concentratie die ik in mijn gezondheid steek gewoon niet loont. Ik blijf maar met pijn rondlopen. Terwijl ik alleen maar gewoon normaal wil zijn, en me niet druk hoef te maken over dingen die vanzelfsprekend zouden moeten zijn. Gelukkig mag ik over 3 weken weg. Dat lost dan wel niks op, maar ik ben toch even weg. Maar ja, als je je eigen probleem bent, maakt het geen reet uit waar je bent.
Oud 02-12-2008, 08:40
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Mijn her is vandaag en ik ga 'm verpesten.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 02-12-2008, 08:45
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Dith: Ik ga voor je duimen, je haalt het vast wel!!

OT: Jezus, bel ik dat mens net, waar ik sowieso echt geen zin in had, gaat ze vet moeilijk zitten doen. Nee ik kan niet eerder komen want ik ga zo de hele dag naar Leiden. Nee, ik kan ook niet langer blijven want ik heb geen zin om weer pas om half twaalf thuis te komen terwijl ik morgenochtend vroeg weer college heb. Ze stelt zelf voor om dan maar te bellen, gaat ze weer moeilijk lopen doen. En nu gaat ze me zo terugbellen, maar ik wil onder de douche want moet zo weg de bus halen, blegh wat een rotbegin van de dag. En die Freud met z'n repression en voorbeelden over seksueel misbruik doen me ook niet veel goeds Bah, de cijfers zijn er nog niet. AAHRG! *frustratie*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 02-12-2008, 10:01
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Heksjuh: giropractor eens proberen? Want het klinkt nu alsof de dokter slechts diagnosticeert wat je hebt en vervolgens moet het vanzelf maar over gaan. Terwijl je er al heel lang mee rondloopt.

OT: de lange reis van vriendje naar de uni is weer gemaakt. Vanmiddag gesprek, brrr, ben echt bang voor veel commentaar En ik zie het toch al helemaal niet meer zitten om het voor 8 december af te hebben (dan ga ik op vakantie) Ik wacht vanmiddag wel even af en dan hak ik de knoop door of ik het uberhaupt nog ga proberen of dat ik erna wel verder ga. Moet ook nog alles voor Sinterklaas en gedichten voor a.s. vrijdag, morgen voor de hepatitis a-prik, naar de kapper en zondag naar de Efteling in het kader van m'n moeders verjaardag maandag en maandagavond laat dus al naar Schiphol, want we hebben rot vliegtijden. En tussendoor nog megastressen en inhoudelijk bezig zijn met een scriptie. Dus ja, moet maar even kijken of het me gaat lukken.

*gaat nu koffie halen en aan de slag*
Oud 02-12-2008, 11:43
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
'je tijdelijke ziekte beeld is borderline'.
zei me psycholoog toen we mijn verslag door hadden genomen straks.
'herken je er dit en dat van'.
'we zijn nog aan het uitzoeken of je het echt hebt'.
blegh.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 02-12-2008, 13:14
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Ik ben er niet zo vaak meer maar een hele grote *knuf* voor iedereen die het nodig heeft!

Ik typ hier even heel kort maar ik leef in elk geval nog . Het gaat zo met ups en downs dat ik het niet zo fijn vind om hier veel te lezen/posten. Ik heb een daglichtlamp die ik vanmiddag ga proberen, vanmiddag werken en mijn vriendje is lief, die kwam gister naar mij toe en had allemaal spelletjes en zijn externe harde schijf met films meegenomen, dus we hebben het echt heel leuk gehad. Nu heb ik het ineens heel druk want ik heb nog een halfuur om mijn werk voor te bereiden, rokje te kopen, af te wassen.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 02-12-2008, 13:41
Verwijderd
Ik voel me nog steeds heel ziek, bah. Ik heb pijn in mijn buik en in mijn kop. .
Ik wil dat dat eens over gaat.
Oud 02-12-2008, 13:49
Verwijderd
hij ligt in coma en ze weten nog niet waarom de helft van z'n lichaam niet meer functioneert. Hoe raar is de wereld
Oud 02-12-2008, 13:50
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb weer een afwezige dag... Geen zin in school, maar ik ben er tenminste wel. Ik heb ook geen zin om me druk te maken over de tentamens die ik niet heb gehaald. Dat komt wel weer in de herkansing, en anders aan het einde van het schooljaar. Donderdag naar de kaakchirurg en dan vast een paar dagen niet-lekker. *baalt*
Oud 02-12-2008, 13:53
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ik heb net ruzie gemaakt met een buschauffeur!
Ik stapte bij de Uithof (heidelberglaan) in bij een 12, blijkt die vent iets later (padualaan) de bus op 12s te hebben gezet waardoor ik (en nog zo'n tien anderen) dus tot het station kon en weer terug...
Het enige wat hij erop zei was:'Mijn dienst is afgelopen', ja wtf heb ik daar nou mee te maken!
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 02-12-2008, 13:59
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Sterte en beterschap voor iedereen die het nodig heeft!

Pff nou wat afgesloten T is druk, overal. Nog maar 3 of 4 weekjes werken en ik ben vrijwillig werkeloos. Heb even genoeg aan m'n studie. Vrijdag moeten we voor de klas gesprekken voeren met een camera en dan terugkijken enzo Als ik ergens een hekel aan heb...
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 02-12-2008, 14:02
Verwijderd
Ooooooh, ik ben zó blij!<3 Ik zie in de vakantie een hele lieve vriend weer die ik echt superlang niet meer heb gezien en YAY!<3
Oud 02-12-2008, 14:27
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Over 5 minuten bespreking (ja, ik moet nu eigenlijk al gaan) en zenuwachtig.
Heb net m'n tekst nog eens doorgelezen en ben er niet echt tevreden over...zitten ook wel wat foutjes in links en rechts. Heb echt geen zin in al het commentaar.
Oud 02-12-2008, 15:08
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@ regendruppel sterkte ik weet waar je mee zit * een dikke knuffel*.
ot.
ik belde me moeder vanochtend en haar tante is vanacht overleden.
en eigenlijk heb ik er helemaal geen gevoelens bij.
en dat wil ik ook niet en op het moment wil ik het alleen maar verdringen heel ver weg verdringen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 02-12-2008, 15:09
Verwijderd
Gecondoleerd DF. Sterkte. heb je iemand die een beetje voor je kan zorgen als t nodig is?
Oud 02-12-2008, 15:13
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@ ave thx ik heb het iemand van de verpleging gezegd die er overdag is.
en verder probeer ik het te verbergen en niet aan te denken.
en te doen alsof er helemaal niks is.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 02-12-2008, 15:18
Verwijderd
Maar er ís natuurlijk wel wat. Misschien dat je er beter nu voor kunt kiezen om er mee te dealen, bijvoorbeeld door het er over te hebben met iemand van de verpleging, dan dat het onverwacht toch de kop op steekt. Dit soort dingen zijn rot en moeilijk om mee om te gaan, maar vermijden is natuurlijk ook niet de oplossing..
Oud 02-12-2008, 15:31
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik heb een DS gekocht, en nu ben ik blij. Ik vond dat ik dat wel verdiend had met mijn rapport. En gewoon ook omdat ik hem al heel lang wou, maar er geen geld voor had. Helaas heb ik nog helemaal geen tijd om er mee te spelen, ik loop duizend achter met ongeveer alle vakken en mijn motivatie is ver te zoeken. Morgen is vriendje jarig, heb echt een leuk cadeau voor hem. Maar pff, dan wordt het weer laat en donderdag wel weer vroeg op en eigenlijk is mijn puf gewoon op. Komt door die rotte zere rug. Ik snap niet waar die ineens vandaan komt, maar hij is wel echt irritant. Vanavond maar lekker even in bad liggen, en daarna hard aan de slag met wat huiswerk. Ik kan het best..
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 02-12-2008, 15:54
Redhair
Redhair is offline
Oh jezus dit is echt niet goed, niet leuk. Misschien komt het gewoon door de stress, omdat ik er bang voor ben. Omdat ik weet dat het zou kunnen. En stel dat het zo is? Wat dan? Wat moeten we dan in godsnaam doen? Pff, we zien het vanavond wel.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 02-12-2008, 16:14
Verwijderd
^als het is wat ik denk dat het is zou het best door stress kunnen komen. Zijn er andere redenen mogelijk?
Oud 02-12-2008, 16:15
Verwijderd
OT:
mijn nichtje just made my day. Het was een niet-zo-fijne dag, maar och wat kan ik soms toch moeilijk doen terwijl het niet nodig is. De wereld is zo simpel en zo mooi eigenlijk. Kroelen, spelen, schaterlachen - ik hoop dat ze altijd zo onbezorgd blijft.
Oud 02-12-2008, 16:16
Redhair
Redhair is offline
Ave, PM.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 02-12-2008, 16:18
Verwijderd
Ik heb even een down-dag. Het is ook zo druk op de afdeling, word ik helemaal maf van. Maargoed, ben na een pilletje wel lekker rustig. Vanavond komt vriendinnetje op bezoek en daar heb ik veel zin in
Oud 02-12-2008, 16:19
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Nou, ik heb dus praktisch geen commentaar, ze vonden het gewoon goed
Hoef echt maar 1 puntje aan de vergelijking en conclusie te verbeteren en dat is niet zo heel moeilijk. Heb afgesproken dat ik het uiterlijk voor de kerst inlever, dus dan heb ik als ik terugkom van vakantie nog 2 dagen eventueel. Maar ik ga proberen het deze week af te krijgen, misschien dat ik het maandag dan nog in kan leveren.
Oud 02-12-2008, 16:50
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Maar er ís natuurlijk wel wat. Misschien dat je er beter nu voor kunt kiezen om er mee te dealen, bijvoorbeeld door het er over te hebben met iemand van de verpleging, dan dat het onverwacht toch de kop op steekt. Dit soort dingen zijn rot en moeilijk om mee om te gaan, maar vermijden is natuurlijk ook niet de oplossing..
ja dat ga ik ook wel doen.
als het wat meer is door gedrongen.
maar nou heb ik er nog helemaal geen gevoel bij.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 02-12-2008, 17:28
Verwijderd
Knuffel Darkfairy. Echt rot voor je.

OT
bleeeeghh ik heb lopen soggen als een gek en kom er nu achter dat dat niet zo slim was. Nou moet ik zoveel doen en ik heb zo weinig tijd. bahbah. Merja, ik zal wel moeten
Oud 02-12-2008, 17:52
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Darkfairy; veel sterkte! *knuff*

OT: Het werd vandaag allemaal iets teveel maar ben blij met de beslissing die ik nu heb genomen. Nu heb ik de avond vrij om nog te leren voor weektentamen van morgen. En het was supergezellig met mijn vriendinnetje in Leiden vandaag, en ben errg jaloers op haar kamer Oh en wat echt superfijn is: ik heb mijn sociologievak gehaald!!! Het is me weer gelukt! Morgen voor de eerste keer bloedkeurig om donor te worden, beetje spannend wel of zo.. Ik bedacht me alleen; misschien mag ik wel helemaal geen donor zijn door am enzo.. dat zou ik wel echt klote vinden.. Nou ja, ik ga het morgen wel zien. Nu nog even hard aan het werk!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 02-12-2008, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Oh en wat echt superfijn is: ik heb mijn sociologievak gehaald!!! Het is me weer gelukt!


Wat fijn voor je!

OT: yess ik moet verder en door. Ik was helemaal vol vertrouwen vanmiddag - en dat na zo'n belachelijk slechte presentatie gegeven te hebben dat moet echt niet meer gebeuren! - en toen kwam ik hém tegen in de stad. Gelukkig nam ie nog even de moeite om beleefd te doen, maar we zijn eigenlijk niet eens kennissen meer... dat was best wel even kut.
En nu alleen thuis, alleen eten en alleen studeren. Super. Nouja, ik moet toch keihard aan de slag. Nog heel even muziek en dan echt werrrken.
Oud 02-12-2008, 18:08
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Jaa, het is fijn. <3 Mijn zusje is een schatje en ik heb een geweldige dag gehad op stage ook al heb ik vét ruzie gemaakt met al die koters. Later kreeg ik het Cyrillische alfabet en kon ik zowaar overweg met één van de ergste kindjes en dat was gaaf. Ik luister al de hele dag Noir Désir, ik ben verhuisd en ik heb sinds een kwartiertje internet. Hoe fijn is dat!
Dalijk naar T. en dat is nog veel fijner. Ik vind het vet leuk bij hem, en met hem, en al dat soort dingen. Het is leuk om te praten en samen te koken en samen te eten en ook om tegen 'm aan te slapen, jaa. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 02-12-2008, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Ik heb net ruzie gemaakt met een buschauffeur!
Ik stapte bij de Uithof (heidelberglaan) in bij een 12, blijkt die vent iets later (padualaan) de bus op 12s te hebben gezet waardoor ik (en nog zo'n tien anderen) dus tot het station kon en weer terug...
Het enige wat hij erop zei was:'Mijn dienst is afgelopen', ja wtf heb ik daar nou mee te maken!
'

Heerlijk buschauffeurs. Dat is in utrecht he?
De uithof doet me denken toen ik in het umc lag. Wat moet ik daar vaak aan terug denken.
En eigenlijk doet het me wel zeer. De sigaretjes die ik heb gerookt in de tuin. De dingen die ik uitgespookt hebt. Elke keer wanneer mijn ouders een uur hier vandaan rijdend kwamen. Een jaar geleden nu.. En die mensen waren zo lief <3




En het leukst van allemaal is dat er weer alles is mis gegaan, en het individueel traject nog niet loopt. En ik alleen nog maar bezig ben met dingen regelen, en in 2 maand tijd weinig heb kunnen doen, en ik afglij
Oud 02-12-2008, 19:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben weer aan het werk en vind het heerlijk Ligt me echt een stuk beter dan hele dagen thuis zitten Het was heel grappig, eigenlijk is er heel weinig veranderd. Iedereen was super blij dat ik er was en ze vonden het echt heel leuk dat ik weer bij ze kwam werken. Hele enthousiaste reacties, echt heel leuk. En omdat je iedereen al kent klets je zo weer weg, heel tof. Ik werd vandaag ingewerkt door m'n oude stagebegeleider dus dat was prima, vandaag nog een beetje meegekeken en verhaaltjes aangehoord maar morgen lekker weer zelf aan de slag, ben benieuwd hoeveel ik nog weet en kan Het viel me ook op hoeveel mensen van andere afdelingen me nog kende, dat had ik echt niet verwacht en heel frustrerend als je dan niet meer weet hoe ze heten Stond ik in de pauze bij de koffie-automaat zegt er iemand van bacteriologie achter me 'zeg Dana schiet eens op' terwijl ik hem nog helemaal niet gezien had sinds ik er weer werk Ik heb het wel weer naar m'n zin. Ik kreeg een smsje van m'n afstudeerbegeleidster om me heel veel succes te wensen, zo lief Reizen zat vandaag tegen, hopelijk is dat morgen en met de nieuwe dienstregeling helemaal weer beter. Morgen komt m'n vriendje, ja ik vind het prima zo
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-12-2008, 19:32
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
@ Heksjuh: giropractor eens proberen? Want het klinkt nu alsof de dokter slechts diagnosticeert wat je hebt en vervolgens moet het vanzelf maar over gaan. Terwijl je er al heel lang mee rondloopt.
Ik begrijp ook niet waarom de huisarts zegt dat er niks aan te doen valt, want op internet lees ik verhalen van mensen die wel gebaat zijn bij fysiotherapie. Ik ga donderdag naar de fysio, als hij zegt dat hij verder niks kan doen ga ik kijken naar een giropractor Dankje voor de tip!

Darkfairy: gecondoleerd (})
Nijn*:
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 02-12-2008, 20:39
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
GODVERTERING! Ik heb mijn her niet gehaald. Heb verdomme 11 fout terwijl ik er 10 mocht en ik denk niet dat de normering omhoog gaat omdat zelfs de domste mensen uit mijn klas het wél hebben gehaald.
Ik voel me echt een vreselijke faler en ben ook echt chagrijnig. Mensen die er geen flikker voor hebben gedaan en de vorige keer een 2 hadden hebben het nu wel gehaald, en ik had de vorige keer ook al één fout te veel en ik heb het niet gehaald. GODVER!
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 02-12-2008, 21:52
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ben zo verliefd <3
Maar. Hij is nooit op school. Ik spreek hem nooit en ken hem alleen van een afstand en blijkbaar ook via-via. Hij speelde honkbal in het team van mijn broer en mijn moeder en die van hem hadden destijds goed contact met elkaar.
Maar hij is er weinig dus zie ik hem niet en kan ik ook geen gesprek met hem aanknopen. Hij lacht lief, schrijft met links, spreekt beter Engels dan ik, ik ken hem niet, begrijp hem niet, kan hem niet inschatten. Het lijkt wel alsof hij maar half bestaat. Ik kijk lang genoeg naar hem; zo vaak zie ik hem namelijk toch al niet. Zou hij lief zijn? Nuchter? Diepzinnig? Onzeker? Verlegen? Sterk? Tevreden? Verliefd? Vrijgezel...?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 02-12-2008, 21:56
Verwijderd
@Dith: aaah kut!! *knuf*
@Darkfairy: sterkte meis! *knuffel*


ontopic: Ik ben moe en ik heb niks gedaan. Maar het was fijn om ze even eten te brengen en ze zo met zn3en te zien zitten. Want het is namelijk allemaal niet gebeurd. Ik blijf erbij.
Oud 03-12-2008, 01:59
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
Woei, toch nog een leuk feestje gehad. Er waren maar weinig mensen op komen dagen, maar degenen die er waren, waren gezellig. Wel véél te laat geworden: vrijdag tentamen, gaat nog aanpoten worden Maar het was het waard
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Oud 03-12-2008, 07:21
Verwijderd
ecrivaine: gefeliciteerd!
Oud 03-12-2008, 07:57
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@ecrivaine: proficiat

Citaat:
9 februari. En in januari alvast 2x meedraaien, om de overdracht te doen Heb er wel zin in, maar lijkt me erg druk... Heb dit weekend m'n autootje gekocht, zodat ik lekker naar mn LIO kan scheuren
Ga je ook echt helemaal zelf de groep doen, of is er ook een vaste leerkracht van die groep, die zich op de achtergrond gaat houden?

Citaat:
En nu stop ik met zeuren en doe ik gewoon normaal. Want zoveel stelt het allemaal niet voor.
Niet zo negatief doen over jezelf. Het is geen zeuren, want voor jou is sporten erg belangrijk en je baalt er dus behoorlijk van. Je hebt gelijk dat alleen maar zitten sippen niet helpt, maar je weet zelf al hoe je het aan zou kunnen gaan pakken. Zet 'm op. Succes ermee!

Citaat:
Nou, ik heb dus praktisch geen commentaar, ze vonden het gewoon goed
Hoef echt maar 1 puntje aan de vergelijking en conclusie te verbeteren en dat is niet zo heel moeilijk. Heb afgesproken dat ik het uiterlijk voor de kerst inlever, dus dan heb ik als ik terugkom van vakantie nog 2 dagen eventueel. Maar ik ga proberen het deze week af te krijgen, misschien dat ik het maandag dan nog in kan leveren.
Super! Niet zo twijfelen aan jezelf, je kunt het best! Ook jij succes!
Oud 03-12-2008, 07:59
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@darkfairy: gecondoleerd. Probeer een beetje op jezelf te passen.

OT: Ik moet vanmiddag een journalist+fotografe vinden en ik ben bang dat dat niet lukt. Dus dan moeten ze mij maar herkennen. En ik ben afwisselend gigantisch positief en gigantisch negatief over de toekomst. Hangt er een beetje vanaf op welke dingen ik let. Wist ik maar of ik volgend blok stage ging lopen...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 03-12-2008, 08:22
Verwijderd
Ik ben aan het stabiliseren en het gaat verdomd goed. Ik was zelfs alweer een beetje afgevallen. Ik vind het ongelofelijk. Ik hoop stiekem op nog een kleeeeeeeeeeeeeein beetje dr af de komende twee weken. Vandaag OV ophalen, naar Utrecht om de meiden te zien, en dan morgen weer naar fysio en naar Joseph! Bij fysio ga ik zeggen dat ik het zat ben, dat er niks verandert en dat ik nog gewoon veel pijn heb, en dat ik een andere oplossing wil. Ik ben er helemaal klaar mee. Ik wil normaal zijn.
Oud 03-12-2008, 09:00
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@allemaal bedankt .
@vogelvrij ja dat probeer ik.
ecrivaine gefeliciteerd.
ot.
een beetje gevoelloos.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 03-12-2008, 10:27
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Waarom voelt t nogsteeds kut als ik er ook maar íets van zie ofzo....?
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Oud 03-12-2008, 11:02
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Al best veel gedaan vandaag, maar niet aan de scriptie, daar ga ik nu mee beginnen.
Vanmorgen om 9u naar de kapper geweest, daarna de stad in om sinterklaascadeautjes te kopen, want ik was daar toch al in de buurt. Dus nu heb ik alles wat ik moet hebben, behalve het cadeautje voor de vader van m'n vriend, maar daarvoor moet ik naar een Shell en die zit hier niet in de buurt. Dus nog maar even kijken, anders vrijdag voordat we naar schoonouders gaan nog maar even in Goes kijken en hopen dat ze het hebben..

Vanmiddag nog m'n hepatitisprik halen en dan ben ik klaar om op vakantie te gaan. Even weg uit die enorme kou hier...niet dat het in Marrakesch nou zo warm is, maar in elk geval wel 10 graden warmer. Maar eerst scriptie zo goed als af maken. ()
Oud 03-12-2008, 13:14
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:

Ga je ook echt helemaal zelf de groep doen, of is er ook een vaste leerkracht van die groep, die zich op de achtergrond gaat houden?
Het is een betaalde LIO-plaats. Dit houdt in dat je meer verantwoordelijkheid draagt dan een niet-betaalde LIO-er. Je wordt in de eerste weken ingewerkt en krijgt daarna de mogelijkheid om zelfstandig (uiteraard met begeleiding, indien nodig) de groep te doen. Uiteindelijk zal het zo zijn dat de begeleider (mentor genoemd) je helemaal je gang laat gaan en zelf andere werkzaamheden gaat doen als blijkt dat het goed verloopt.
Oud 03-12-2008, 13:17
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Ik ben mijn scriptie zo beu! Ik denk dat ik 'm maar zo laat. En dan moet ik daar maar BA mee worden.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 03-12-2008, 13:37
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
GODVERTERING! Ik heb mijn her niet gehaald. Heb verdomme 11 fout terwijl ik er 10 mocht en ik denk niet dat de normering omhoog gaat omdat zelfs de domste mensen uit mijn klas het wél hebben gehaald.
Ik voel me echt een vreselijke faler en ben ook echt chagrijnig. Mensen die er geen flikker voor hebben gedaan en de vorige keer een 2 hadden hebben het nu wel gehaald, en ik had de vorige keer ook al één fout te veel en ik heb het niet gehaald. GODVER!
*knuffel* Je bent geen faler, echt niet! Maar chagrijnig zijn mag wel, het is gewoon vervelend. Maar vergeet niet dat dit je eerste periode was, dus wennen enzo. Het komt allemaal goed.

OT: Ik heb net een zwart jurkje bij de America Today gekocht, heb er echt 2 uur over gedaan een fatsoenlijke te vinden die geen 3/4 mouw heeft of van wol is. En natuurlijk ook nog een beetje fatsoenlijk zit, want sommigen zijn echt tenten. Alleen hij is wel gewoon zwart, ik heb ook al een donker en lichtgrijs jurkje zonder roeseltjes, saai. Maar boeiend, ze zijn leuk.
Oud 03-12-2008, 14:09
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Ik ben mijn scriptie zo beu! Ik denk dat ik 'm maar zo laat. En dan moet ik daar maar BA mee worden.
Haha, idem hier. Nouja beu, ik wil dat het gewoon eens even opschiet, ik doe al zo lang over 1 voetnoot nu. En als ik mijn bachelorscriptie met m'n masterscriptie vergelijk (die nu dus bijna af is), begrijp ik niet dat die ooit goedgekeurd is... Dus denk dat je het maar gewoon moet inleveren, het kan altijd beter (daar loop ik ook voortdurend tegen aan).
Oud 03-12-2008, 14:12
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Ik heb net ruzie gemaakt met een buschauffeur!
Ik stapte bij de Uithof (heidelberglaan) in bij een 12, blijkt die vent iets later (padualaan) de bus op 12s te hebben gezet waardoor ik (en nog zo'n tien anderen) dus tot het station kon en weer terug...
Het enige wat hij erop zei was:'Mijn dienst is afgelopen', ja wtf heb ik daar nou mee te maken!
Ahh, dat had ik gisteren nou ook rond dezelfde tijd Maar dat doen ze echt vaker, super irritant is dat. En ik de eerste keren maar denken dat ik toch per ongeluk in de verkeerde bus gestapt was....

Bleh, het gaat niet goed. Het lijkt wel alsof het met de week slechter gaat. Maar ik heb eigenlijk ook echt geen zin om in therapie te gaan. Teringzooi...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 03-12-2008, 14:22
Redhair
Redhair is offline
Gister was vals alarm, gek genoeg vonden we het best jammer. Maar het is beter zo, nu is nog te vroeg.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26.