Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2013, 12:02
Verwijderd


Quintiano 78
Stefenootje 66
Absinthe. 51
MargotTenenbaum 44
Turk February 42
Noedelhap 40
Carn 32
Paranoide 24
Chick Rock 16
Pip 14
Klaverhap 12
Etmakas 10
Sadye 10
Frayne 10
Snebbeltje 9
Quis 3.0 7
Little Phoebe 6
.sann 6
Lieveheersbeest 5
Ingegerd 5
Trimm Trabb 4
Miekje* 3
Sarah 2
Haubenmeise 2
Macrador 1
Wout 1
Havock 1
Advertentie
Oud 01-06-2013, 12:41
Verwijderd
Zo, het wordt wel rustig hier beneden.
Oud 01-06-2013, 14:04
Verwijderd
Lekker naar de bieb geweest. ik heb Alice in wonderland in het Engels gevonden
Vanavond lekker wiien of lezen als de rest van de familie naar de dansschool is.
Oud 01-06-2013, 14:07
Verwijderd
Alice . Ben je al klaar met je examens Sadye?
Oud 01-06-2013, 14:12
Verwijderd
Ja, sinds afgelopen maandag.
Oud 01-06-2013, 14:16
Verwijderd
Yo bitchez, ik heb werk.
Oud 01-06-2013, 14:16
Verwijderd
Gefeliciteerd!!!
Oud 01-06-2013, 14:20
Hazel
Hazel is offline
Gefeliciteerd, wat ga je doen?
Oud 01-06-2013, 14:22
Verwijderd
Mensen op tijd hun tosti's bezorgen in een sauna.
Oud 01-06-2013, 14:34
Hazel
Hazel is offline
Hihi, wat een grappige baan
Oud 01-06-2013, 14:35
Verwijderd
Weer eens wat anders dan de bijbanen die je meestal hoort idd.
Oud 01-06-2013, 14:39
Verwijderd
Nou het valt wel mee qua originaliteit hoor, het is gewoon restaurantwerk in het restaurant van de sauna, en de meeste mensen eten daar nou eenmaal tosti's.
Oud 01-06-2013, 14:45
Hazel
Hazel is offline
Ik dacht dat je de tosti's ook aan naakte mensen moest aanreiken
Oud 01-06-2013, 14:46
Verwijderd
Er zijn wel veel naakte mensen ja, maar als ze in het restaurant zitten, hebben ze een badjas aan.
Oud 01-06-2013, 14:48
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Sarah naamzoek! Ik heb je medische advies nodig!

Ik had/heb sinds vorige week een verkoudheid en na een paar dagen voelde ik ook een zenuwpijn bij mijn bovenste kiezen. Het zat ook allemaal dicht in mijn neus. Heb ik sinusitis? Zo ja, wat kan ik ertegen doen? Ik heb er verder niet zoveel last meer van (het zit niet meer dicht en ik heb geen hoofdpijn ofzo) behalve wat gehoest en een irritante zenuwkiespijn als ik op en neer schud met mijn hoofd, of voorover buig met mijn hoofd.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 01-06-2013, 14:49
Verwijderd
Schud dan ook niet op en neer met je hoofd, druif.
Oud 01-06-2013, 14:51
Verwijderd
Citaat:
druif.
Oud 01-06-2013, 14:51
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Schud dan ook niet op en neer met je hoofd, druif.
Ik luister veel goede muziek.

Maar nee, ik heb het ook als ik ga liggen, want dan lig ik op mijn rug en dan voel ik het ook telkens.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Ads door Google
Oud 01-06-2013, 14:56
Verwijderd
Wow, ik heb de open dag overleefd
Met de alcohol vanmorgen nog in mijn bloed, wallen van hier tot gunder en een grote groep springende kinderen.
Oud 01-06-2013, 15:01
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb gisteren na die post van Ot en Sien van Ste het hele kinderboeken-met-Claudia-saaitopic doorgelezen

Voor de liefhebber: #1693
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 01-06-2013, 15:06
Verwijderd
Oh daar staat me nog iets van bij ja. Die was briljant volgens mij

Even opzoeken.
Oud 01-06-2013, 15:13
Verwijderd


The Catholic Church's top exorcist, who claims to have sent 160,000 demons back to hell, says he wants Pope Francis to allow all priests to start performing the ritual to deal with a rising demand for exorcisms from the faithful.

Father Gabriele Amorth, 88, who also heads the International Association of Exorcists, told The Sunday Times that he will ask Pope Francis to allow all priests the right to do exorcisms without the church's approval. According to the report, priests currently need special approval from their bishop to perform the rite and it is rarely granted.

"I will ask the pope to give all priests the power to carry out exorcisms, and to ensure priests are properly trained for these starting with the seminary. There's a huge demand for them," said Father Amorth. He explained that he was inspired to make the request after watching Pope Francis perform what he insists was an exorcism on a man "possessed by four demons" in St. Peter's Square.

"The pope is also the Bishop of Rome, and like any bishop he is also an exorcist," Amorth reportedly told La Repubblica newspaper. "It was a real exorcism. If the Vatican has denied this, it shows that they understand nothing."

"There was now, more than ever, a need for exorcists to combat people possessed by 'sorcerers' and 'Satanists,'" he noted in that report.

Read more at http://www.christianpost.com/news/ca...9TCmXpQLaLE.99


Oud 01-06-2013, 15:25
Verwijderd


Oud 01-06-2013, 15:30
Verwijderd
Conclusies schrijven is echt het kutste van alles.
Oud 01-06-2013, 16:42
Verwijderd
Praktische opdrachten maken is sowieso kudt.
Advertentie
Oud 01-06-2013, 16:55
Verwijderd
Vind ik niet!
Oud 01-06-2013, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Sarah naamzoek! Ik heb je medische advies nodig!

Ik had/heb sinds vorige week een verkoudheid en na een paar dagen voelde ik ook een zenuwpijn bij mijn bovenste kiezen. Het zat ook allemaal dicht in mijn neus. Heb ik sinusitis? Zo ja, wat kan ik ertegen doen? Ik heb er verder niet zoveel last meer van (het zit niet meer dicht en ik heb geen hoofdpijn ofzo) behalve wat gehoest en een irritante zenuwkiespijn als ik op en neer schud met mijn hoofd, of voorover buig met mijn hoofd.
Ja, zou kunnen! Drie keer per dag stomen, gewoon met heet water, alle stoomcapsules en kruidenbuiltjes die te koop zijn, voegen niets toe. En xylometazoline neusspray gebruiken
Oud 01-06-2013, 17:13
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, zou kunnen! Drie keer per dag stomen, gewoon met heet water, alle stoomcapsules en kruidenbuiltjes die te koop zijn, voegen niets toe. En xylometazoline neusspray gebruiken
Oke, dankje!
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 01-06-2013, 17:39
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Yo bitchez, ik heb werk.
Gefeliciteerd liefje
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2013, 17:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb een elastiekje dat maar niet wil uitrekken en dat vergeet ik steeds, dus ik knel telkens mijn bloedsomloop af als ik hem om mijn pols doe
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2013, 18:15
Verwijderd
Ik ga dit maken:

http://www.24kitchen.nl/shows/makkel...ten/sloppy-joe

Dat wordt nommen to tha max.
Oud 01-06-2013, 18:21
Verwijderd
Ik wil mijn wederhelft een meikever geven, maar er staan zoveel praktische bezwaren in de weg!
Oud 01-06-2013, 18:22
Verwijderd
mijn zoon is zo tactloos soms ik zeg hem vanmorgen honderd keer doe in vredesnaam zachtjes want ik heb de hele nacht gewerkt en moet vannacht weer. Hard praten, slaan met de deuren, dingen laten pleuren, aanbellen omdat ie zijn sleutels is vergeten, binnenkomen met een vriendje. sjonge jonge. Ik heb gezegd dat ik zin heb om wraak te nemen met een gastoeter binnenkort
Oud 01-06-2013, 18:22
Verwijderd
Geen wetten?
Oud 01-06-2013, 18:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Pip: Ja eh, alsof hij dat van een vreemde heeft, als jij wakker bent, moet ook iedereen wakker worden en dat idee met die toeter bevalt me wel, film je het?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2013, 18:31
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik ga dit maken:

http://www.24kitchen.nl/shows/makkel...ten/sloppy-joe

Dat wordt nommen to tha max.
OMG, ik wil dat iemand dit voor me maakt
Ads door Google
Oud 01-06-2013, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Pip: Ja eh, alsof hij dat van een vreemde heeft, als jij wakker bent, moet ook iedereen wakker worden en dat idee met die toeter bevalt me wel, film je het?
nou, onze ouders waren niet pas om 8.30 uur thuis na hun werk. Rond die tijd hadden ze er al wat slaapuurtjes opzitten. En het verschil is ook dat we een wat groter huis hadden waar je niet alles hoorde maar er gewoon een verdieping tussenzat.
En ik geloof ook dat je overdrijft. Ik snap wel dat men hier niet de hele dag kan sluipen als een muis maar dit is wel erg overdreven. Vooral die bel hier maakt me echt helemaal gek. Volgens mij heb je geen idee wat voor geluid dat ding produceert. Ik 'm d'r niet afhalen want werkt op stroom, ja tenzij ik hem helemaal sloop maar dan kan helemaal nooit meer iemand aanbellen.
Oud 01-06-2013, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Geen wetten?
Als dit tegen mij was: in Rusland niet, want daar zijn heel, heel veel meikevers. In Nederland is het misschien wel verboden om meikevers met de post te doen, maar al was het dat niet, dan nog zou ik het niet doen. Er zijn hier hier al te weinig meikevers, en dat is jammer.
Oud 01-06-2013, 18:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
nou, onze ouders waren niet pas om 8.30 uur thuis na hun werk. Rond die tijd hadden ze er al wat slaapuurtjes opzitten. En het verschil is ook dat we een wat groter huis hadden waar je niet alles hoorde maar er gewoon een verdieping tussenzat.
En ik geloof ook dat je overdrijft. Ik snap wel dat men hier niet de hele dag kan sluipen als een muis maar dit is wel erg overdreven. Vooral die bel hier maakt me echt helemaal gek. Volgens mij heb je geen idee wat voor geluid dat ding produceert. Ik 'm d'r niet afhalen want werkt op stroom, ja tenzij ik hem helemaal sloop maar dan kan helemaal nooit meer iemand aanbellen.
Dat is waar, maar in dit huis heb je daar ook wel eens een handje van gehad hoor (in jouw huidige huis bedoel ik dan), als ik bleef slapen in ieder geval. Maar sinds Sam bij je woont, ben ik vaker wakker van hem geworden ja
Ik weet dat het een naar geluid is ja
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2013, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Dat is waar, maar in dit huis heb je daar ook wel eens een handje van gehad hoor (in jouw huidige huis bedoel ik dan), als ik bleef slapen in ieder geval. Maar sinds Sam bij je woont, ben ik vaker wakker van hem geworden ja
Ik weet dat het een naar geluid is ja
het is nogal een verschil of jij die nacht heb gewerkt en de nacht daarna weer werkt. Alsof ik dan niet zachtjes zou doen.
Maar als je gewoon zelf kiest om laat naar bed te gaan en vervolgens de hele dag liggen te meuren, tja, daar voel ik me niet echt schuldig om
Oud 01-06-2013, 18:37
Verwijderd
maar goed, tijd voor een korte powernap nu.
Oud 01-06-2013, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Ik ga dit maken:

http://www.24kitchen.nl/shows/makkel...ten/sloppy-joe

Dat wordt nommen to tha max.
Het was goddelijk. En ik heb er nog een voor zometeen
Oud 01-06-2013, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Als dit tegen mij was: in Rusland niet, want daar zijn heel, heel veel meikevers. In Nederland is het misschien wel verboden om meikevers met de post te doen, maar al was het dat niet, dan nog zou ik het niet doen. Er zijn hier hier al te weinig meikevers, en dat is jammer.
Ik maakte maar een grapje.
Oud 01-06-2013, 19:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
het is nogal een verschil of jij die nacht heb gewerkt en de nacht daarna weer werkt. Alsof ik dan niet zachtjes zou doen.
Maar als je gewoon zelf kiest om laat naar bed te gaan en vervolgens de hele dag liggen te meuren, tja, daar voel ik me niet echt schuldig om
Ben ik met je eens hoor.

En nee, dat weet ik
Citaat:
maar goed, tijd voor een korte powernap nu.
Slaapze!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2013, 20:43
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb vandaag de hele dag op de universiteit doorgebracht en heb samen met een vriendin in een middag een paper ter grootte van een kleine scriptie eruit geperst. Nu lekker wijn en zometeen even in bad of zo.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 01-06-2013, 20:59
Verwijderd
Wie weet er nog een romantische film, dat je echt denkt van
Oud 01-06-2013, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Wie weet er nog een romantische film, dat je echt denkt van
Lady en de Vagebond.
Oud 01-06-2013, 21:03
Verwijderd
Geen animatiefilm
Oud 01-06-2013, 21:08
Verwijderd
Titanic.
Oud 01-06-2013, 21:21
Verwijderd
Brassed off.
Ik kijk ook maar even in de kast.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:54.