Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2004, 15:28
paard van troje
paard van troje is offline
Prachtige dag vandaag heb me heel goed geamuseerd met men vrienden op een terrasje
het zou helemaal een prachtdag zijn als ik mijn ex-vriend (ben nog verliefd) niet met een ander zag kussen
Advertentie
Oud 27-04-2004, 15:29
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 27-04-2004 @ 16:17 :
oké... iemand geinteresseerd in mijn eerste jeugdzorgavontuur?
Wat denk je? (Zie pm van gister. )
Oud 27-04-2004, 15:36
Verwijderd
Je moet op het moment even helemaal niets verkeerds tegen me zeggen, want ik barst in huilen uit. Ik vind het niet leuk meer, echt niet. Het kan toch niet zo zijn, dat vandaag de laatste dag was? Dat is toch stom. Dat is toch achterlijk. Ik kan toch verdorie helemaal niet zonder d'r op school. Ik hoop echt dat ze slaagt hoor, daar niet van. Maar het voelt allemaal zo beroerd. Ik weet het ook niet meer hoor...

I keep thinking times are never change, keep on thinking things are allways be the same.. I keep thinking that it's no goodbye, keep on thinking it's a time to fly...
Oud 27-04-2004, 15:37
Finduilas
Avatar van Finduilas
Finduilas is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 23-04-2004 @ 21:37 :
Waarom trek ik altijd zulke domme mongolen aan...of ze zijn uber dom, of uber oversekst of uber player of uber irritant.

Geef de moed op, ik blijf vrijgezel
Ik heb ook zoiets, maar ik trek helemaal niemand aan... dat is nog erger.... Ik denk dat ik ook maar vrijgezel blijf Nog meer depri.... gister is mijn konijn doodgegaan, je weet wel zo'n sgattig beestje waar je zoveel aan gehecht raakt.
Oud 27-04-2004, 15:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 27-04-2004 @ 16:17 :
oké... iemand geinteresseerd in mijn eerste jeugdzorgavontuur?
uiteraard, kom op met dat verhaal Wen!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 27-04-2004, 15:48
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 27-04-2004 @ 16:25 :
tuurlijk
ow...

dag van tevoren:
Ik ging met Anouk naar de bioscoop... naar Cheaper by the dosen, grappige film wel... wow, 12 kinderen, dát zou ik dus echt nooit willen maargoed, na de pauze, en toen we daar weer zaten begon ik steeds meer te denken aan het gesprek bij jeugdzorg... Ik zag er zo verschrikkelijk tegenop... ik wilde helemaal niet meer. Na de film zei Anouk tegen me 'morgen eerste uur vrij he?! fietsen we samen naar school?' mijn antw: 'ehm... nee, ik ben er morgen dan nog niet.. ik moet eerst nog weg'. Oww... waar moet je heen? ik 'Tja, ehm... naar de jeugdzorg'. Zij: 'oke... dus je het toch doorgezet?' (zij wist niet dat ik had doorgezet, ik had haar er een keer iets over verteld). ik: 'ja'. Ondertussen zaten we op de fiets, toen ik mn tranen niet meer in kon houden, want IK WOI HELEMAAL NIET. Anouk wist natuurlijk ook niet wat ze met me aanmoest, maar ze heeft me, zo goed als ze kon, weten op te peppen.

gisternacht:

nauwelijks geslapen, zat na te denken over hoe zij zou zijn, hoe het gesprek zou verlopen, en als ik dan wel sliep, was ik na een uurtje weer wakker.

ochtend:
doodmoe... geen zin... zag er ONWIJS tegen op heb mn vertrek zo lang mogelijk uitgesteld, maar aangezien ik om 10 uur daar moest zijn en het toch nog bijna 10 km fietsen is ernaartoe... moest ik om kwart over negen echt van huis weg... eerst fietste ik langzaam, ik wilde immers niet. Later bedacht ik me dat het ook weer zo stom zou zijn als ik te laat kwam (hoewel? dan hoefde ik misschien niet meer?) Onzin, die gedachte natuurlijk... maar ik vond het verschrikkelijk. Goed, uiteindelijk ben ik toch wat harder gaan fietsen. Toen ik bij het ziekenhuis aankwam, werd ik eennorm zenuwachtig. Ik besloot mn fiets voor het ziekenhuis (het zit eraanvast!) neer te zetten ipv voor bjz... Waarom? ik weet het niet... het zal wel schaamte zijn geweest oid, maar ik kende toch helemaal niemand? wat maakte het dan uit?

bij bjz:

ik loop naar binnen... kijk op de door 'wachten tot de andere deur is gesloten svp' dat duurde eventjes, maar dan had ik wel even de tijd om door de deuren heen te kijken en het in me op te nemen. Toen ik door de deuren heen was, was er rechts van me een balie, daar vroeg ik waar ik moest zijn, en waar ik het formulier moest inleveren. Dat moest boven, bij een andere balie, zei de vrouw... Dus ik naar boven, op zoek naar een balie, géén balie te zien... ik aan een vrouw, die daar ook zat te wachten gevraagd of ze wist waar ik het kon afgeven, maar ze had geen idee... Toen liep er iemand rond die daar blijkbaar scheen te werken, en had ik het hem maar gevraagd. Toen zat ik daar, in die wachtkamer.... vreselijk... er zaten al wat mensen. één mager vrouwtje, en een wat gezetter vrouwtje schuin tegenover mij. Rechts van het gangbad zat een meisje, met daarnaast nog een man en een vrouw... ik dacht dat het een heel gezin was, maar dat bleek niet zo te zijn, ze gingen immers op gegeven moment met een andere therapeut mee. Links van mij zat een man, en naast de plant waren nog drie zitplaatsen, waar één vrouw zat, en nog één man, tussen hen in was een stoel vrij. Ik bestudeerde ze één voor één en vroeg me bij ieder persoon af waarvoor ze hier zouden kunnen zitten... Stom he?

Ondertussen was het 10 uur geweest, maar ik werd nog niet gehaald. Ik hoorde wel het gesprek tussen de twee vrouwen, schuin tegenover me 'en toen hebben ze me wéér 4 maanden opgesloten gehouden, weg bij mn kinderen' 'sja meis.. ik weet dat het moeilijk is... maar wat moet je dan? dit is ook niet goed voor je kinderen' 'ik wil zo niet verder' 'je kan niet opgeven' 'da's waar, hoe gaat het met jou' '.......'
ik mocht niet afluisteren, ik weet het... maar ik deed het toch. Slecht he?

het gesprek:
'Wendy?' ik stond op uit de wachtkamer, gaf de vrouw een hand, waarna zij zich voorstelde als 'Tanya Zevenbergen'. Ik bekeek haar eens, ze was vrij dun, maar niet té dun... Ze had blond, halflang haar, maar wel geverfd, dat zag ik aan haar uitgroei... Ze was nog vrij jong, dat wel, maar ze zag er iig oké uit.. niet dat dat er toe zou moeten doen. Maargoed, ze wás ook okeej Ze haalde eerst wat te drinken, vroeg of ik ook wilde, maar dat wilde ik niet... ik wachtte tot ze terugkwam, dat duurde niet lang... Ze had wat papieren bij zich. Eerst wat algemene vragen (een check of naam en adres en tel. nr. nog klopte e.d.) daarna kwam ze gelijk op het voor mij het allermoeilijkste onderwerp... gelukkig ging ze er niet echt op door. Daarna ging het over school (zowel basisschool als deze school) over vriendinnen/vrienden, over sporten, het contact met mn ouders e.d. en ook over am... Het was moeilijk allemaal, maar ik merkte dat het praten ok ging... Ik kon goed uit mn woorde komen, dat zei zij ook, en daar was ze blij mee, dat ik vrij helder was . Jammer dat praten mij alleen nooit kan opluchten. Ze gaat nu een rapport schrijven, dan houden ze een teamvergadering, en daarna (over zo'n 2 weekjes) zal ze me bellen. Ik moet dan een psychiatrisch onderzoek en ook nog met een kinderpsycholoog spreken (hallo? ben ik een kind? naja, zal wel ). Goed, zij was iig aardig.

na het gesprek:
ik liep het gebouw uit, de onzekerheid die ik ervoor had gevoeld was nog niet weg, maar zeker een stuk minder geworden. ik haalde mijn fiets van het slot af, en ging naar school, nog ff mijn cijfers ophalen. Gelukkig was duits een 8 (!!) en eco nog voldoende (een 6,3 mja....) goed, met een 6,8 mn examen in voor eco, en woei, met een 6,9 voor duits! (was eerst een 6,4). opzich deze periode best vreemde cijfers (vind ik gehaald)
een 6,0 / 6,4 / 6,3 tegenover een 7,8 / 8,0 / 8,0
maargoed, al met al ga ik met redelijke cijfers en zonder onvoldoendes mn examen in, dat geeft me een goed gevoel. Nog ff met Annelies gepraat over hoe het gesprek is gegaan, en ook, daarna nog even met Anouk.

Smiddags nog ff getennist met mn vader... ging niet echt super, zat met mn gedachten bij het gesprek...

dus:
het was een moeilijk gesprek, maar ze was aardig, en het viel me toch best nog wel mee

pff... lang verhaal

liefs, wendy
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 27-04-2004, 15:50
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
^^
@ loontjuh, daantje en leonoor... veel leesplezier
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 27-04-2004, 15:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 27-04-2004 @ 16:50 :
^^
@ loontjuh, daantje en leonoor... veel leesplezier
dankje Heb het net helemaal gelezen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er zenuwachtig voor was en tegenop zag maar ik vind het onwijs knap dat je het hebt doorgezet. Ben blij dat je te maken kreeg met een aardig iemand en dat je goed uit je woorden kon krijgen.

Ik heb bewondering voor je meis!! Er zijn zoveel mensen die met problemen rondlopen die ze zelf niet of niet goed kunnen oplossen omdat ze denken dat ze het zelf wel kunnen en er zijn zo weinig mensen die gebruik maken van dit soort instanties die er zijn om mensen te helpen met hun problemen.

Liefs, Daan
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 27-04-2004, 15:59
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 27-04-2004 @ 16:57 :
dankje Heb het net helemaal gelezen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er zenuwachtig voor was en tegenop zag maar ik vind het onwijs knap dat je het hebt doorgezet. Ben blij dat je te maken kreeg met een aardig iemand en dat je goed uit je woorden kon krijgen.

Ik heb bewondering voor je meis!! Er zijn zoveel mensen die met problemen rondlopen die ze zelf niet of niet goed kunnen oplossen omdat ze denken dat ze het zelf wel kunnen en er zijn zo weinig mensen die gebruik maken van dit soort instanties die er zijn om mensen te helpen met hun problemen.

Liefs, Daan
Eigenlijk heb ik daar niet echt wat aan toe te voegen
Oud 27-04-2004, 15:59
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 27-04-2004 @ 16:50 :
^^
@ loontjuh, daantje en leonoor... veel leesplezier
Zie post van Daantje voor mijn reactie.
Oud 27-04-2004, 16:01
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
goh, wat zijn jullie toch weer een(s?)gezind!
thnx
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 27-04-2004, 16:04
Verwijderd
Meis, ik moet bijna eten dus ik kan maar heel kort reageren. Ik wou iig even zeggen dat ik heel trots op je ben en dat ik vind dat je het prima gedaan hebt!
Daarnaast sluit ik me aan bij het gezegde en psst.. afluisteren doe ik ook wel eens stiekem hoor
Oud 27-04-2004, 16:04
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 27-04-2004 @ 16:50 :
^^
@ loontjuh, daantje en leonoor... veel leesplezier
top voor je dat het meeviel meid!! echt super dat je bent gegaan, en nu wel doorzetten hoor!!!
Oud 27-04-2004, 16:26
Verwijderd
Ik heb zeil gelegd in de gang...nou maar hopen dat ie niet gaan miepen over dat het niet volledig recht ligt of wat dan ook, want het heeft me moeite gekost.

Nou nog een keer de luxaflex ophangen...maar daar heb ik denk ik toch wel lange mannenhulp bij nodig. En de gang nog verven, maar ook daar is lange mannenhulp bij gewenst...en lange stokkenhulp ook, denk ik.

Morgen ga ik denk ik maar eens de tijdschriftbakken voor in de kast afmaken en m'n bureau opruimen, want dat is nogal een beetje een rotzooi. (Hoewel ik op deze manier wel altijd alles kan vinden, maar goed.) En nog een cadeautje kopen en misschien ff langs m'n ouders.

En dan is het alweer donderdag...hopelijk heeft die *piep* alles nagekeken, maar daar reken ik niet echt op. De rest zullen we sowieso wel op moeten wachten tot na de vakantie. Donderdagavond verjaardag. En vrijdag koninginnedag.
Oud 27-04-2004, 16:29
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
iew mijn moeder is zo irritant

vertelt ze een verhaal over een heel dik meisje dat ze zag en dat er echt niet uitzag. ok. maar dan eindigt ze het verhaal met "daar ben jij super slank bij" EN BEDANKT op dat soort opmerkingen zit ik te wachten

net nu ik zelf het gevoel heb dat het redelijk goed gaat met afvallen en ik mezelf ook nu niet geheel afstotelijk vind.

achterlijk *******enz.

verder ben ik volgens mij een beetje verbrand

en ik ben echt te onzeker, ik wil iets héél graag, maar toch staat me het een en ander in de weg, en ik weet dat het nergens op slaat en toch twijfel ik
Oud 27-04-2004, 16:50
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Vandaag voor het eerst naar therapie geweest (god, wat klinkt dat zwaar..). Het ging opzich best wel goed, maar ik klapte echt dicht op een gegeven moment, en hoe vrolijk ik binnenkwam, zo 'down' kwam ik naar buiten. Ik hoop dat ik er wat aan krijg binnekort, want door dit gesprek voel ik me nou niet echt opgelucht ofzo..Maar dat kan natuurlijk ook nog niet na 1 gesprek ...ze ging het over zm hebben..daar kan ik echt (nog) niet over praten, maargoed nu heeft ze gevraagt of ik op kan schrijven voor de volgende keer, wat ik nu niet kon vertellen. Ik hoop dat ik dat wel kan opschrijven, ze vroeg of ze zich zorgen moest maken om me, tja wat moet ik dan zeggen..Ik weet het zelf niet eens.. *Zucht*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 27-04-2004, 17:09
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
-xxx-Nijn schreef op 27-04-2004 @ 17:50 :
Vandaag voor het eerst naar therapie geweest (god, wat klinkt dat zwaar..). Het ging opzich best wel goed, maar ik klapte echt dicht op een gegeven moment, en hoe vrolijk ik binnenkwam, zo 'down' kwam ik naar buiten. Ik hoop dat ik er wat aan krijg binnekort, want door dit gesprek voel ik me nou niet echt opgelucht ofzo..Maar dat kan natuurlijk ook nog niet na 1 gesprek ...ze ging het over zm hebben..daar kan ik echt (nog) niet over praten, maargoed nu heeft ze gevraagt of ik op kan schrijven voor de volgende keer, wat ik nu niet kon vertellen. Ik hoop dat ik dat wel kan opschrijven, ze vroeg of ze zich zorgen moest maken om me, tja wat moet ik dan zeggen..Ik weet het zelf niet eens.. *Zucht*
bij jou ging het dus duidelijk wat minder dan bij mij vandaag... thnx voor je pm meisje, heel lief (F) en ik ben ervanovertuigd dat het met jou ook helemaal goed gaat komen, net als jij ervan overtuigd bent dat het met mij goed gaat komen!!!
you can do it... i don't just think so, I know it!
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 27-04-2004, 17:42
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Hoe kinderachtig kan je zijn? Eerst iemand laten vallen omdat ze zogezegd te veel achter je aan lopen en er dan geen woord meer tegen zeggen, nadat je ze uitscheld voor alles wat mooi en lelijk is.

Maar dit is ondertussen al 5 weken geleden...

Vandaag moest ik nablijven om een inhaaltoets te maken en tjah, toevallig zat zij daar ook. We hadden hetzelfde tijdstip gedaan en moesten beide naar het station.

Ik loop haar na (hoe ironisch) en roep haar, maar ze negeert me alweer. Zoals ze al heel de tijd doet...dit keer zonder steken onder water te geven op mijn gedrag.
Ik ben bij haar gekomen en vraag haar:
'Zeg, Sofie, zouden we niet weer normaal tegen elkaar doen? 'k Bedoel, 't is toch stom dat we heel de tijd zo moeten doen.'
'Laat me met rust'
Ik blijf naast haar lopen, want wil dit keer echt horen wat haar redens tot boosheid zijn.
'Moet je niet in de studie blijven?' (sofie)
'Nee, 'k had inhaaltoets.'
'How meiske, k moet u niet meer zien, laat me gerust.'
'Wat is uw probleem eigenlijk??'
''k Heb al lang genoeg bij jou gelopen. Of jij heel de tijd achter mijn gat.'
''Ja, okee, je hebt gelijk, 'k heb inderdaad een eindje achter uw gat gelopen, maar dat was omdat ik onzeker was en dacht niemand anders te hebben. Daar heb je gelijk in ja, maar om dat op zo'n manier aan te pakken, da's maar stom!'
'Misschien heb ik wel jouw stomheid overgenomen door te veel bij jou te lopen.'
'Wat heb ik u ooit misdaan? 'k Heb u nooit zwart gemaakt.'
' 't Is dus al mijn schuld, 'k hoor het.'
*stilte*
'Dus je bent van plan om de rest van het jaar zo te doen? Heel de tijd kijken waar ik loop om maar niet in mijn buurt te zijn...'
'Laat me gerust, meisje, of je krijgt een klets!!'
'Oew, kan mijn niet schelen!'
(niet precies helemaal zo gegaan qua volgorde, maar wel van inhoud).
Toen ben ik vertraagd in mijn wandelen, maar heb haar nog gezegd dat het maar zielig is van haar dat ze nog niet eens in mijn ogen durfde kijken.

Pff...

Wat moet ik daar mee aanvangen? Ik zou het gerust laten, maar het is nogal moeilijk als je samen in klas zit en ze heel de tijd probeert mensen voor zich te winnen, in de turnles al het mogelijke doet niet bij mij te moeten zitten...
't Zijn maar kleine dingen, maar toch, het is vervelend als dit ieder uur van de dag is...
Oud 27-04-2004, 20:19
Roxann
Avatar van Roxann
Roxann is offline
Pff, verwarrende dag vandaag.
Ik heb min of meer een eind gemaakt aan de vriendschap tussen mij en mijn beste vriending. En dan nog op een ongelofelijk laffe manier, door een mail te versturen, damn, ze verdiende beter dan dat.
En toch moest ik het doen, al weet ik nog altijd nie of ik de goeie beslissing genomen heb of niet.
Ik hoop alleen dat mij nu eindelijk een beetje innerlijke rust gegund wordt.
Oud 27-04-2004, 20:20
Plasma
Plasma is offline
GODVERDOMME, waarom krop ik alles op.
Oud 27-04-2004, 20:28
Verwijderd
ik zit emotioneel gezien een beetje in de knoop,ik moet me echt beter leren uiten....
Oud 27-04-2004, 20:38
Verwijderd
poeheeee. vreemd hoor. dit was mn laatste lesdag. officieel. morgen examenstunt. ik kan dr nog niet zo aan wennen geloof ik. bah, ik ga alles zo missen op mn schooltje! ik ga natuurlijk helemaal niemand vergeten, ik ga ze allemaal heuil veel koesteren*zoals mijn mama zo mooi kan zeggen*.

verder ben ik doodmoe vandaag. heb spierpijn van t sporten, en heb net gedanst, en ben de hele middag aan het voetballen geweest. maar ik heb een voldaan gevoel

zometeen komt mijn vriendje me een zoen verkopen. toch handig soms, dat ie om de hoek woont. afgelopen weken heb ik hem erom 'gehaat', maar das detail

mn kans op slagen is zeer aanwezig op t moment. ik wil dus nu ook weten of ik aangenomen ben in Utrecht! *spanning stijgt*

*zucht*. komende weken worden vervelend. iedereen vrij, vriend op vakantie, en ik moet leren....


het is niet gezond om op je 16e niet meer zonder elkaar te kunnen. of is t gewoon heel erg echt?
Oud 27-04-2004, 20:55
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
LJ doet moeilijk, kan niet inloggen

(Mjah en om nou hier neer te schrijven hoe ik me voel, wat er in me omgaat, Nee. Ik post al veel te negatief de laatste tijd..)
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 27-04-2004, 21:01
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Zere voeten. Vermoeid lichaam. Volle tassen. Lege portemonnee. Zwaar hoofd.
Het resultaat van een geweldige dag.


Offtopic: @ Leonoor : (EcV) Erg attent van je.
__________________
Oud 27-04-2004, 21:55
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
*Grom*
Waarom doe ik nou alles verkeerd? Ik kan echt niet aardig zijn vandaag, ik kwets alles en iedereen..Ik ben aan mijn 'brief' voor Altrecht bezig, ja ze mag zich zorgen maken...Ze zei dat ik mocht bellen morgen als ik wilde, ik wil wel, maar ik durf gewoon niet

...Jeetje, wat moet ik nu, ik kan nergens heen, bij niemand terecht, terwijl ik er juist nú erg behoefde aan heb. En weer die drang, alweer...En ik weet dat het niet mag, en dat het slecht is, en ik stel het uit en uit..Terwijl ik toch weet dat het zo toch gebeurd. Het kán gewoon niet..
Ik wou - voor de honderdste keer - dat ik de tijd zou kunnen terug draaien, als ik nu bij altrecht was, zou ik alles vertellen wat ik nu in m'n hoofd heb..het is zo druk, volgens mij ontploft m'n hoofd zometeen.

*huilt* Bah, ik weet het echt niet meer...Ik wil niet meer, en ik weet niet waarom ik nog door zou gaan. Ik haat alles, en iedereen, maar vooral mezelf..ik ben een stomme dikke trut!
Shit man, waarom nog?*zucht*

M.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 27-04-2004, 21:59
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 27-04-2004 @ 16:48 :
Ik bestudeerde ze één voor één en vroeg me bij ieder persoon af waarvoor ze hier zouden kunnen zitten... Stom he?
Nee, dat is niet stom. Dat is juist heel logisch, dat je je dat afvraagt. Ik heb een tijdje geleden een jongen leren kennen en op een zeker moment heb ik hem verteld dat ik zo af en toe bij een psychologe komt. Hij kan het echt niet vatten, alles wat hij zegt is: "Maar je bent toch heel normaal..."
Mijn punt: je kunt het niet aan mensen aflezen, maar blijkbaar hebben heel veel mensen gewoon problemen of eigenaardigheden die ze eigenlijk almachtig interessant maken. Niet eens verwonderlijk dat je je afvraagt wat dat dan is.

Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 27-04-2004 @ 16:48 :
en ook nog met een kinderpsycholoog spreken (hallo? ben ik een kind? naja, zal wel ). Goed, zij was iig aardig.
Mwoah, ik zit ook bij de kinder- en jeugdafdeling. En ik ben 19. Ik weet niet hoe ze dat verdelen.

Meis, ik vind het echt enorm knap dat je toch gegaan bent, ondanks je onzekerheid! Dan is zoiets heel moeilijk, zeker omdat het zo persoonlijk is! En ik ben ook echt blij voor je, het zal vast helpen. *knuf*


Ik heb morgen een afspraak bij het uitzendbureau... Nog even en dan heb ik misschien een baan. Na zo lang, want de supermarkten willen me vanwege mijn leeftijd al niet meer hebben en verder is er weinig werkgelegenheid. En als er al niet iets is moet je tientallen diploma's en bergen ervaring hebben... Maar dit kan lukken! *diep adem haalt*
__________________
I like my new bunny suit
Oud 27-04-2004, 22:03
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
@ Marenne,

meis, komop! je bent wel aardig, tegen mij althans enne... het komt echt, écht wel goed!!!!! (F)

ontopic: ik wil een foto in het fototopic plaatsen maar hij doet het niet, en het lukt marenne ook niet... wie is er van overtuigd dat het hem/haar wel lukt en wil het voor mij doen?!
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 27-04-2004, 22:07
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 27-04-2004 @ 23:03 :
@ Marenne,

meis, komop! je bent wel aardig, tegen mij althans enne... het komt echt, écht wel goed!!!!! (F)

ontopic: ik wil een foto in het fototopic plaatsen maar hij doet het niet, en het lukt marenne ook niet... wie is er van overtuigd dat het hem/haar wel lukt en wil het voor mij doen?!
kom maar op
Oud 27-04-2004, 22:22
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 27-04-2004 @ 23:07 :
kom maar op
zoals je al hebt gezien staat hij er ondertussen al.

en jij en kruimel zijn een stelletje slijmballen
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 27-04-2004, 22:24
Verwijderd
nee, wij drukken je met de neus op de feiten
Oud 27-04-2004, 22:34
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 27-04-2004 @ 23:24 :
nee, wij drukken je met de neus op de feiten
nou, jullie verbazen me wel
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 27-04-2004, 22:35
Verwijderd
het moet me even van het hart dat ik besloten heb te komen naar de meeting, moet nog wel ffies alles checken enzo, maar t idee is er
Oud 28-04-2004, 09:05
Verwijderd
betekend dit nou dat ik boulimia heb?
*ben zo bang*
Oud 28-04-2004, 10:01
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
volgens mij heb ik echt een ultieme onzekerheidsdag al mn kleren staan niet, ik voel me über lelijk en nou ja.. dit is gewoon geen leuke dag I guess

en ik heb spierpijn. maar dat is ook wel weer leuk, want dat betekent dat ik wat gedaan heb


ik wilde dat ik dun was
Oud 28-04-2004, 15:44
Verwijderd
*huilt*
ik zou niet meer eten. iig geen vreetbuien meer hebben. vandaag al 2.....
ik word zo gek van mezelf. waarom stop i ker niet gewoon mee. om 4 uur werd ik helemaal zenuwachtig en mn concentratie was weg, ik moest wel eten. ow god dit is te erg.
Oud 28-04-2004, 17:07
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
't gaat iets beter dan gisteren, maar hoe graag ik ook wilde ik heb niet gebelt, ik durf(de) niet.. Waarom nou, ik wil niet alleen zijn, morgen op stap met de jongens en S. Dat is wel oké, maar volgens mij zijn ze boos op me, omdat ik altijd zo zeik..

Ik wil niet naar morgen, ik wil de tijd stoppen, en ik wil niet meer lopen en niet meer praten, ik wil niet meer, ik wil niet meer!!
*mokt verder*

- Goh, ik ben wel een klein kind als ik zo terug lees -
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 28-04-2004, 18:01
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
nijn... het spijt me... mn mobiel stond wel aan, maar hij doet zo raar... ik kan niet terug sms-en
gaat het weer wat meis... ik heb echt de hele tijd aan je gedacht...

ontopic:
vandaag examenstunt, vanavond nog feest
de examenstunt was niet heel erg bijzonder. ze hadden van die met lucht opgeblazen dingen, en dan met water erop, waar je dan onderdoor, langs, overheen en vanaf moest gaan
alleen, ermz, met z'n 300den dat ding bestormen gaat niet goed... dus nu heb ik drie blauwe plekken op mn been en ik ben bang dat ik er een in mn gezicht ga krijgen.
wel speelde er bandjes enzow, was wel cool
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 28-04-2004, 18:04
aapje
Avatar van aapje
aapje is offline
vandaag was niet leuk, heel de dag heb ik me verveelt
toen kwam mn broer thuis kregen we ruzie en heeftie me onderandere een blauw oog geslagen
mn vriend komt vandaag niet en ik ben moe
__________________
Sun is shining on my head, but it's a rainy day
Oud 28-04-2004, 19:55
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
I did it - ik heb last van apocalyptische gevoelens...

verder voer ik geen klap uit en morgenochtend moet ik een essay af hebbe, dus ik ga zo toch echt maar eens bezig..

en ik heb een nieuw shirtje gekocht en twijfel of ie wel staat. mn moeder zegt van wel, maar mn moeder zegt wel meer
Oud 28-04-2004, 20:10
kroot
kroot is offline
Het gesprek met mijn ouders en mentor een llbegeleider gisteren was echt afgrijselijk en verschrikkelijk. Ze wilde dat ik zelf ging praten, maar dat gaat bij mijn al heel moeilijk en zeker niet met mijn ouders erbij. Toen we buitenstonden maakten ze van die opmerkingen waarvan ik dacht hebben ze het nou helemaal niet begrepen en niet geluisterd? Dus.....daar baal ik wel van.
Vandaag nog met llbegeleider gesprek gehad........eindelijk knoop doorgehakt: zij gaat voor mij een psycholoog bellen. Zelf durfde/wilde ik dat namelijk niet . Als hij plaats heeft heb ik dan daar binnenkort mijn eerste gesprek en ze wil niet eens mee...
nouja ik ga gewoon toelating doen voor conservatorium en iedereen heeft het maar goed te vinden!!!!!!!!
Oud 28-04-2004, 22:05
Devil-Eye
Devil-Eye is offline
The dreams in which I’m dying are the best I’ve ever had
(Gary Jules-Mad World)

Ik weet het allemaal niet meer...Ik wil verder met leven maar niet op de manier zoals het nu gaat!

Ben de weg kwijt, weet niet meer waar ik heen wil. De vraag is, wil ik nog wel???

Wie weet hoe ik de weg weer kan vinden?

Laatst gewijzigd op 28-04-2004 om 22:53.
Oud 28-04-2004, 22:45
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Tijgertjuh666 schreef op 28-04-2004 @ 23:05 :
The dreams in which I’m dying are the best I’ve ever had
(Gary Jules-Mad World)

Ik weet het allemaal niet meer...Ik wil verder met leven maar niet op de manier zoals het nu gaat!

Ben de weg kwijt, weet niet meer waar ik heen wil. De vraag is, wil ik nog wel???
Die vraag kun jij alleen beantwoorden...
Je kan beter eerst uitleggen op welke "manier" het nu gaat, zodat andere je eventueel zouden kunnen helpen.


om ook nog even m'n kleine hartje te luchten: ik wilde dat die ene idioot me eens met rust liet, want ik heb al genoeg problemen aan me kop, hem hoef ik er ook niet nog eens bij.
Oud 28-04-2004, 22:57
Devil-Eye
Devil-Eye is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 28-04-2004 @ 23:45 :
Die vraag kun jij alleen beantwoorden...
Je kan beter eerst uitleggen op welke "manier" het nu gaat, zodat andere je eventueel zouden kunnen helpen.

Het gaat nu niet goed, ben erg depri en dat is een onwijs lang verhaal, allerlei gebeurtenissen van afgelopen jaar en afgelopen jaren maken het me gewoon moeilijk, TE moeilijk.
Is moeilijk uit te leggen en kost wel een paara4-tjes. En aangzien ik me niet zo heel goed kan verwoorden op papier...

Ik heb dus heel veel depri gevoelens met heel erge stemmingswisselingen...
Oud 28-04-2004, 23:17
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Tijgertjuh666 schreef op 28-04-2004 @ 23:57 :
Het gaat nu niet goed, ben erg depri en dat is een onwijs lang verhaal, allerlei gebeurtenissen van afgelopen jaar en afgelopen jaren maken het me gewoon moeilijk, TE moeilijk.
Is moeilijk uit te leggen en kost wel een paara4-tjes. En aangzien ik me niet zo heel goed kan verwoorden op papier...

Ik heb dus heel veel depri gevoelens met heel erge stemmingswisselingen...
De meeste kunnen zich juist beter uitdrukken in woorden op papier/beeldscherm dan woorden uit hun mond. Maar ja, het kan ook andersom zijn, zoals jou. Wel jammer dat je die paar a4tjes niet kunt verwoorden in een soort van samenvatting, denk dat veel mensen wel willen weten wat er precies is en je zouden willen helpen zover ze kunnnen.
Oud 28-04-2004, 23:23
Devil-Eye
Devil-Eye is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 29-04-2004 @ 00:17 :
De meeste kunnen zich juist beter uitdrukken in woorden op papier/beeldscherm dan woorden uit hun mond. Maar ja, het kan ook andersom zijn, zoals jou. Wel jammer dat je die paar a4tjes niet kunt verwoorden in een soort van samenvatting, denk dat veel mensen wel willen weten wat er precies is en je zouden willen helpen zover ze kunnnen.
Ik kan het wel op papier zetten van het laatste jaar...misschien dat ik dat wel probeer...
Je kan misschien al wel het volgende verhaal lezen, de topic is wel al gesloten maar dat is 1 van de dingen die me erg dwars zit.
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=539349
Oud 28-04-2004, 23:44
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Tijgertjuh666 schreef op 29-04-2004 @ 00:23 :
Ik kan het wel op papier zetten van het laatste jaar...misschien dat ik dat wel probeer...
Je kan misschien al wel het volgende verhaal lezen, de topic is wel al gesloten maar dat is 1 van de dingen die me erg dwars zit.
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=539349
M'n ogen doen er pijn van, maar ik heb het toch helemaal uit gelezen. Ik kan daar weinig op zeggen. Ik heb ook een zwak voor dieren en zou vast en zeker hetzelfde reageren, maar alleen hierdoor kun je je niet zo depressief voelen. Daarvoor zijn wel wat meer redenen voor nodig, en ik denk zo maar is dat je die ook genoeg zult hebben.
Ik ken de rest niet, maar in elk geval sterkte
Oud 28-04-2004, 23:56
Devil-Eye
Devil-Eye is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 29-04-2004 @ 00:44 :
M'n ogen doen er pijn van, maar ik heb het toch helemaal uit gelezen. Ik kan daar weinig op zeggen. Ik heb ook een zwak voor dieren en zou vast en zeker hetzelfde reageren, maar alleen hierdoor kun je je niet zo depressief voelen. Daarvoor zijn wel wat meer redenen voor nodig, en ik denk zo maar is dat je die ook genoeg zult hebben.
Ik ken de rest niet, maar in elk geval sterkte

Dat verhaal speelt een grote rol in me leven nu...Is moeilijk om zoiets los te laten, want vergeten zal ik het nooit...

Er zijn zoals ik eerder zei meer dingen maar dit was 1 van de
belangrijkste...

En thnxxx voor je medeleven...
Oud 29-04-2004, 00:12
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Ik heb lang getwijfeld of ik nu wel of niet nog eens afscheid wou nemen van mijn peter. Mijn moeder raadde het me af, ze vond het beter de levende herinnering te houden. Maar stom als ik ben wou ik tenslotte toch nog eens gaan. Zo kon ik misschien mijn schuldgevoel wat minderen. Het was al twee weken of langer geleden dat ik hem gezien had. Toen ging het al slecht, maar hij kon nog spreken, had nog al zijn haar waar hij zo trots op was en hij pruttelde zoals altijd op een grove maar leuke manier, typisch voor hem. Bakken lukte niet meer, terwijl hij anders wel eens een cake voor ons bakte.
Daarna moest hij opgenomen worden in het ziekenhuis, de chemotherapie bleek niet te helpen en hij had zuurstof nodig.
Toen heb ik hem niet meer gezien, terwijl ik dit wel had gekund.
Van mijn moeder hoorde ik dan hoe hij zijn haar verloor en dit zo erg vond, het kleine plukje wou hij niet afscheren, want zo had hij toch nog een beetje haar. De ademhaling verliep moeilijker en moeilijker en de morfinespuitjes volgden zich vlug op... het is wel beter dat er een eind is aan zijn lijden. Maar toch, 'k voel me schuldig, 'k had wat meer op bezoek kunnen gaan.
Onderweg naar het mortuarium werd niet veel gesproken, we gingen naar binnen en ik kon reeds een deel van zijn benen zien in het deurgat. 'Wou ik echt naar binnen?'
Ik zette toen toch de stap...daar lag hij dan. Je voelde zijn afwezigheid, het was enkel zijn lichaam dat daar lag, maar toch.
Eerst leek het alsof hij vredig lag te slapen..ik keek naar zijn gezicht en het was net alsof hij zijn ogen opendeed en ging zeggen: 'Ah (mijn naam), hoe gaat het nog? Wil je een sigaretje hebben? Iets te drinken? Je moet maar nemen, 'k heb wel niet veel in huis, je weet wel...'
Ik werd bang en begon al wat achteruit te deinzen...'k heb nooit heel dichtbij geweest. Toen dacht ik zijn gezicht te zien bewegen...ik kon het niet langer aan en ben naar buiten geweest. Terug in de auto ben ik in tranen uitgebarsten.

Morgen naar de begrafenis.
Oud 29-04-2004, 07:37
Verwijderd
*knuffelt phensicske heel stevig*
Oud 29-04-2004, 07:41
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 29-04-2004 @ 08:37 :
*knuffelt phensicske heel stevig*
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #161
Dott
487 22-02-2011 21:05
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 16:15
Psychologie Wat valt je op aan andere forummers?
Yana
133 26-02-2007 09:38
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic # 83
Verwijderd
496 30-01-2007 22:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12.