Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2004, 22:16
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-06-2004 @ 20:10 :
Wat draait nog wel? Harry Potter? Dat weet ik, want daar ben ik gister nog heen geweest. Daarom daarnaast dus.
Shrek2. Echt ge-wel-dig!!
Advertentie
Oud 30-06-2004, 22:17
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
kastdeur schreef op 30-06-2004 @ 23:16 :
Shrek2. Echt ge-wel-dig!!
Ik vond The Day Afer Tomorrow echt

ontopic:



(en dat heeft niet eens iets met Oranje te maken)
Oud 30-06-2004, 22:55
Verwijderd
daar zit ik dan, in mn portugal shirtje, 'we' hebben gewoonen. 'portugal' (iemand die ik ken daar) belde net nog even. was wel grappig. grr maar ze gaat trouwen, net het jaar dat ik er niet ben.
ik denk aan vandaag. wat een rot dag was het eig, maar het liep toch weer goed af. vreetbui, am, vreselijk gewinkelt in mn eentje, wat een nachtmerrie, bij huilend terug gelopen. toen nog ff met mn moeder en toch leuke kleren voor diploma uitreiking gekocht. waarom kan ik dat toch niet alleen???
*zucht* naja nu maar slapen.
Oud 01-07-2004, 07:55
Verwijderd
Hij is weer thuis!!!
Oud 01-07-2004, 08:09
I-alone
Avatar van I-alone
I-alone is offline
Gelukkig maar Leo!!
__________________
|Whatever tomorrow brings, I'll be there! With open arms and open eyes!| Yeah!
Oud 01-07-2004, 08:10
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 01-07-2004 @ 08:55 :
Hij is weer thuis!!!


Gelukkig.
__________________
Drie.
Oud 01-07-2004, 08:15
Verwijderd
Hij ligt zo heerlijk te kroelen, en te spinnen en op de bank, enz. Nou maar hopen dat ie nooit meer zo lang weg blijft... Hij was vanmorgen om half 6 weer thuis of iig toen maakte hij m'n ouders en zusjes wakker omdat hij een andere kat het huis uit joeg.
Oud 01-07-2004, 09:21
Verwijderd
Mijn oma heeft een hartstilstand gehad. Godzijdank waren ze in het ziekenhuis voor onderzoeken op dat moment en hebben ze haar gereanimeerd, maar stel dat dat niet het geval was geweest? Weer mijn opa huilend aan de telefoon. De zoveelste keer dat ze bijna dood is en dat hij ons huilend opbelt. Bwuuh, en ook nu pas begint het door te dringen wat er eigenlijk gebeurd elke keer. Haar hart is gewoon op. Echt op.

Gisterenavond diploma uitreiking geweest. Ik vond het wel leuk. Die tekeningen vond ik erg orgineel.


I have climbed the highest mountains
I have run through the fields
Only to be with you

But I still haven't found what I'm looking for.
But I still haven't found what I'm looking for.
Oud 01-07-2004, 09:28
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Mushu schreef op 01-07-2004 @ 10:21 :
I have climbed the highest mountains
I have run through the fields
Only to be with you

But I still haven't found what I'm looking for.
But I still haven't found what I'm looking for.
Sterkte met je oma!
Trouwens, van wie is die tekst?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 01-07-2004, 09:29
Verwijderd
Citaat:
-xxx-Nijn schreef op 01-07-2004 @ 10:28 :
Sterkte met je oma!
Trouwens, van wie is die tekst?

Dankje.
tekst is van U2, I still haven't found what I'm looking for. Heel mooi liedje
Oud 01-07-2004, 09:50
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Wat ben ik nou weer voor achterlijke doos. Dit had echt niet moeten gebeuren. Ik geloof dat ik maar even onder de douche spring om af te koelen.

Wel heerlijk zo'n rustig ochtendje. Geen zeurende mensjes om me heen.
__________________
Oud 01-07-2004, 09:51
Tesca
Avatar van Tesca
Tesca is offline
Ik maak er zo'n rotzooi van allemaal. En dan verliest Nederland ook nog is.
__________________
Oud 01-07-2004, 11:13
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gaaf Leonie, ben echt wel blij voor je
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-07-2004, 11:44
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik moet over een paar weken gaan zwemmen. Ik haat zwemmen. Het water is nat en er bestaan geen badpakken of bikini's met lange mouwen.. Ik wil niet! Ben al twee jaar niet meer gaan zwemmen en nu opeens word ik verplicht om mee te doen. Waaaaa.
Oud 01-07-2004, 11:52
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ze hebben gebeld vanochtend.. Ze vroegen me om er nog eens goed over na te denken, want eigenlijk staat voor mijn ziektebeeld een lange opname.

Ik moet nu proberen thuis dingen te veranderen en kijken of het dan beter gaat.. Zo niet kan ik nog altijd naar de crisis, maar moet ik dus wel een lange opname in overweging nemen. Ik kan dan ook niet naar Heerlen maar moet ergens geplaatst worden waar mensen met soortgelijke problemen zitten.

Dinsdag heb ik gesprek bij mijn therapeut en dan moeten we het ook daarover gaan hebben..

Het komt nu wel allemaal heel snel en heel dichtbij zeg..
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 01-07-2004, 14:52
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Ik heb geen idee wat mij bezielt. Waarom doe ik zo? Wat is er nou weer mis met mij, ik haat mezelf, walgelijk kind. Ik word gek van alles, ik trap mezelf zo hard de grond in, mijn god.


grom
Oud 01-07-2004, 14:58
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 01-07-2004 @ 15:52 :
Ik heb geen idee wat mij bezielt. Waarom doe ik zo? Wat is er nou weer mis met mij, ik haat mezelf, walgelijk kind. Ik word gek van alles, ik trap mezelf zo hard de grond in, mijn god.


grom
Goed dat je het zelf ziet!
Oud 01-07-2004, 14:59
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
'k Ben al content dat mijn moeder eens mee moest naar de psychiater, nu ziet ze tenminste dat die man me niets vooruit helpt en echt maar stomme vragen stelt.
Die groepstherapie zal me wel helpen, hoop ik. Want als ik me zo stom blijf gedragen als nu...ahum. 'k Was dus gisterenavond uitgenodigd voor een feestje, maar ik heb dus niet durven gaan. Gewoon weer door mijn stomme angsten. Ik heb nu al een ruime week vakantie en ben dus het huis nog niet uitgekomen.

Ik begrijp mezelf niet.
Oud 01-07-2004, 14:59
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 01-07-2004 @ 15:58 :
Goed dat je het zelf ziet!
en wat heb ik daar aan?
Oud 01-07-2004, 15:03
lso
Avatar van lso
lso is offline
Heb al enkele jaren zelfde probleem en ook nu steekt het weer de kop op... ben door vroeger zeer onzeker.. ben wel eens verliefd en elke keer lijk ik er voor te gaan. Tot.. de jongen in kwestie zegt dat ie me graag ziet... dan klap ik toe volg ik enkel maar mijn verstand en ga ik niets aan uit onzekerheid.. altijd verkeerd uitgedraaid altijd kwaad geweest op mezelf.. en nu lijkt t eraan te komen dat t weer t zelfde is..
Oud 01-07-2004, 15:15
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 01-07-2004 @ 15:59 :
en wat heb ik daar aan?
Wat heb je er aan als je het niet ziet?
Oud 01-07-2004, 15:16
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 01-07-2004 @ 15:59 :
en wat heb ik daar aan?
Citaat:
Leonoor schreef op 01-07-2004 @ 16:15 :
Wat heb je er aan als je het niet ziet?
precies... nu kun je er dus ook iets aan doen
Oud 01-07-2004, 15:33
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 01-07-2004 @ 16:16 :
precies... nu kun je er dus ook iets aan doen
owh, ja?
wat dan?
Heel leuk dat ik nu inzie dat ik verkeerd denk enzo, maar hoe moet ik dan goed denken?
Oud 01-07-2004, 15:38
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 01-07-2004 @ 16:33 :
owh, ja?
wat dan?
Heel leuk dat ik nu inzie dat ik verkeerd denk enzo, maar hoe moet ik dan goed denken?
Stap 1: inzien dat je 'verkeerd' denkt.
Stap 2: proberen het te veranderen.

En daar is geen standaard manier voor, denk ik. Je zult uit moeten vinden welke manier bij jou past. Maar het inzien is iig het belangrijkste, denk ik, zonder dat kom je nergens.
Oud 01-07-2004, 15:57
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Hmm...
Mijn tere knieen. Zag er best tegenop naar de huisarts te gaan vandaag, want heb al maanden last van mijn knieen. Maar moet rustig aan gaan doen. Fietsen in de eerste versnelling, max. 2 trappen per keer lopen, niet veel en hard rennen, niet springen....
Maar ja, overleef het wel weer.

En heb een heel mooi rapport! Krijg nu al best zin in de 4e, ookal blijkt het een zwaar jaar te zijn, maar ok.

Maar ja... waarom komen mensen die ik online wil hebben niet online? Net als ik er mee wil praten of er iets tegen moet zeggen...
Oud 01-07-2004, 18:46
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Een goede vriend die me overal bij wil helpen is in het zuiden. Dus bij me in de buurt. Leuk! Maar nu durf ik hem helemaal niet meer te bellen.. Hij werkt tijdelijk in het noorden en komt af en toe een weekendje naar huis toe. Ik hoop zo dat hij de tijd heeft om even langs te komen. Misschien heeft hij het druk of heeft hij andere belangrijkere dingen te doen. Ik weet het niet. Het blijft een man en ik weet ondertussen dat hij geen gekke dingen doet of zal doen. Maar ik blijf het eng vinden.
Oud 01-07-2004, 19:11
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
nog 30 nachtjes slapen
__________________
Tsja
Oud 01-07-2004, 22:05
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Er blijft een vriendinnetje van m'n zusje slapen en mijn hemel,
wat kunnen die twee giebelen.

Ook zoiets... Tijdens het eten hadden ze het over verjaardagen
ed, vraagt ze opeens of ik "al bijna" zestien ben... *verslikt*


Dat ik zin heb in morgen mag duidelijk zijn.

&ik ga zo slapen, tot ná half zeven.
__________________
Drie.

Laatst gewijzigd op 01-07-2004 om 22:18.
Oud 01-07-2004, 23:14
Verwijderd
pfffff diploma uitreiking gehad. was wel leuk. raar met mn 'aartsrivaal' de hele tijd gezeten en ik heb heel vriendelijk gedan, en gelachen enzo. dr pa heeft nog foto'svan mij gemaakt want mijn pa was NATUURLIJK het fototoestel vergeten *zucht*
domme speech van mn mentor, niemand snapte het, maja das net als bij zijn uitleg over de stof. jammer dat die leraren neit meer me hebben gefeliciteerd, had ik graag gewild. maja, ben ik niet belangrijk genoeg voor blijkbaar, wel een roos van mn mentor uit dederde!
het 'feestje' bij mij was heel gezellig. het viel achteraf heel erg mee. vooral zag ik op tgen de komst van die vriendin, maar het was heel leuk. helaas heb ik het niet leuk afgesloten deze dag, met een 'ruzie' met mn vader. ik heb hem namelijk uitgelegd waarom ik een feestje niet wilde. pff wat was ie teleurgesteld. maj hij begrijpt het nog steeds niet, en ik heb gezellig staan janken daar nja wel leuke cadeautjes gehad!
nu maar slapen.
xx
(oeps beetje lang)
Oud 02-07-2004, 02:05
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Die scoobydou (oid) touwtjes zijn echt als je niet kan slapen
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 02-07-2004, 08:05
Verwijderd
Wat een goed cijfer al niet kan doen... Ik durf mijn cijfers tegenwoordig zo wat niet meer te laten zien of te zeggen tegen mensen... En tegelijkertijd ben ik er ook wel weer trots op, want ik werk er ook gewoon hard voor enzo. Hoezo, deze opleiding past bij me? Hopelijk gaat het de komende twee jaar ook zo, dan ben ik wat dat betreft iig gelukkig.
Oud 02-07-2004, 09:17
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Vandaag de dag van de begrafenis. En ja... ik weet dat t al 2 jaar geleden is, maar ik voel me toch kut. ZO!

Verder voel ik me eigenlijk wel goed. Ik mis Thijs, Jan en m'n vader allemaal. Maar ja... eentje komt weer terug, al is het dan over 29 dagen pas. De ander misschien ooit wel weer. En m'n vader... mja... daar leer ik zo'n beetje mee leven.

Frustrerend: de cijfers van fysiologie hangen op school, maar staan nog niet online. En ik heb geen tijd om langs school te gaan (is ook 1,5 uur heen en dan weer 1,5 uur terug...). Ik hoop dat ze straks online staan, anders vraag ik de concierge of hij wil kijken.
__________________
Tsja
Oud 02-07-2004, 09:22
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 02-07-2004 @ 10:17 :
Vandaag de dag van de begrafenis. En ja... ik weet dat t al 2 jaar geleden is, maar ik voel me toch kut. ZO!
Al twee jaar...? 'k vind het nog niet zo lang...

Heel veel sterkte voor vandaag. (})
Oud 02-07-2004, 09:25
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-07-2004 @ 10:22 :
Al twee jaar...? 'k vind het nog niet zo lang...

Heel veel sterkte voor vandaag. (})
mja... jij vindt t misschien niet lang, maar ik krijg steeds vaker signalen van m'n omgeving dat t ze te lang duurt...
__________________
Tsja
Oud 02-07-2004, 09:26
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 02-07-2004 @ 10:25 :
mja... jij vindt t misschien niet lang, maar ik krijg steeds vaker signalen van m'n omgeving dat t ze te lang duurt...
Dan heeft jouw omgeving toch pech? 't is toch jouw vader en jouw verdriet en jouw pijn, enz? (Ik snap wel dat het zo niet werkt...helaas... )
Oud 02-07-2004, 09:27
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Oh! Ik krijg net m'n moeder aan de telefoon dat alles goed met dr is. Ben stiekem toch erg opgelucht.
Ze was naar de dokter omdat ze zich al heel lang niet goed voelt. Maar dr is dus blijkbaar geen medische reden.
__________________
Tsja
Oud 02-07-2004, 09:27
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-07-2004 @ 10:26 :
Dan heeft jouw omgeving toch pech? 't is toch jouw vader en jouw verdriet en jouw pijn, enz? (Ik snap wel dat het zo niet werkt...helaas... )
zo werkt t dus, voor mij iig, niet.... Maar ik vind t wel heel lief dat je me een hart onder de riem wil steken
__________________
Tsja
Oud 02-07-2004, 09:32
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 02-07-2004 @ 10:27 :
zo werkt t dus, voor mij iig, niet.... Maar ik vind t wel heel lief dat je me een hart onder de riem wil steken
Wat werkt zo niet? Dat je er zo over denkt? Ik zou er in een omgekeerde situatie ook niet over denken. Of wel zo over denken, maar 't zou anders voelen.
Oud 02-07-2004, 09:34
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Diploma uitreiking is geweest en eigenlijk is het alweer weg. Weet er niets over te zeggen. Kan er veel over zeggen, maar het voelt gewoon leeg, de gedachte eraan...

Morgen naar Wouter en dan zondag op vakantie. Het lijkt nog zo ver weg en onrealistisch, toch is het al bijna. Ben benieuwd of het afscheid moeilijk wordt. Verder hoop ik dat ik de vriendin van mn vader niet meer zie, zodat we iig met blije gevoelens op vakantie kunnen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 02-07-2004, 09:48
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Droeg ik de wereld maar op mijn schouders, de last van iedereen overnemen. Zelf problemen hebben, lijkt bijna zoveel makkelijker dan gegrepen worden door andermans problemen, waar je machteloos tegenover staat

Er is iets met haar, dat haar tegenhoudt mij binnen te laten. Ze zei dat ze niet wilde en leek daar zeker van, maar daarna werden het alleen maar onzekere smsjes man zo word ik gek, maar ik kan niet vragen om haar te stoppen, want dat wil ik niet

Het mes zit in mij gestoken....het zit daar niet goed zo, maar eruit halen en ik zal doodbloeden

*zucht*

Laatst gewijzigd op 02-07-2004 om 09:51.
Oud 02-07-2004, 10:17
Verwijderd
Ik heb mijn rapport, en ben er wel blij mee...

Nederlands: 7
Engels: 6
Frans 1: 7
Geschiedenis: 7
Aardrijkskunde: 7
Wiskunde A1,2: 8
Biologie: 7
Economie: 7
LO : 7

5 Havo, here I come
Oud 02-07-2004, 10:58
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Guusie schreef op 02-07-2004 @ 11:17 :
Ik heb mijn rapport, en ben er wel blij mee...

Nederlands: 7
Engels: 6
Frans 1: 7
Geschiedenis: 7
Aardrijkskunde: 7
Wiskunde A1,2: 8
Biologie: 7
Economie: 7
LO : 7

5 Havo, here I come

Nu ik nog...

Vandaag had ik muziek proefwerk... was hetzelfde als vorig jaar, maw: makkelijk
En ik had een 8 voor mijn speelbeurt... de hele klas vond het geweldig
(ik niet natuurlijk, er zaten veel fouten in )
Oud 02-07-2004, 11:28
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Heb m'n boeken ingeleverd en mijn rapport opgehaald.. 't was best gezellig eigenlijk, nog met een aantal mensen staan praten..

Mentor: 'Ja, we hebben heel lang over je zitten praten, en we zijn er allemaal van overtuigd dat je naar het vwo kan, maar je hebt het nu gewoon heel moeilijk, en daarom kan je niet alles geven. Daar hebben wij begrip voor, maar je kan het wel! Ik zie je misschien over een jaar wel terug op het vwo!'

Muziekleraar: 'Ja, je bent echt mijn sterleerling! Ik heb je ook een vwo-advies gegeven, ik denk dat je na dit jaar zeker wel vwo kunt gaan doen. Het is zo fijn met jou praten, ik weet precies wat ik aan je heb, en wij zeggen elkaar altijd wat we denken. Zo hoort het!'

Franslerares: 'Er zijn niet zo veel kinderen met een vwo-advies voor frans, en ik heb er maar 2 veranderd van havo-advies naar vwo-advies. Dat ben jij, en dat is M. Want zoals je nu werkt, kom jij er wel. '

Gymlerares: 'Je hebt zoveel inzet getoont! Ik ben ervan overtuigd dat je vwo kunt gaan doen, als je je maar blíjft inzetten, dan kan je het wel.'

Geschiedenisleraar: 'Ja, je gaat niet naar het vwo dit jaar hè? Jammer, ik had het je wel gegunt. Je kan het gewoon, je inzet is voldoende, en je cijfers helemaal. Jammer dat je het zo moeilijk hebt. Ik zie je over een jaartje wel op het vwo?'

Ik kan nog steeds niet geloven dat ze dit allemaal zeiden!!Wow, echt ...wauw! Helaas lagen mijn natuurkunde/wiskunde/biologie leraren dwars, en die hebben de anderen overtuigd..Helaas, maar ach ik ga het volgend jaar gewoon weer proberen.. Ben heel trots
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 02-07-2004, 11:51
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Nijn, wat goed!!!

Hm, over veertig minuten het laatste tentamen. En dan gezellig een borrel en uit eten. Ik weet het natuurlijk nog niet, maar dit tentamen MOET ik kunnen halen. Voor beide andere tentamens bijna twee keer zo veel punten gehaald dan ik nodig had. Dus relax. Ik heb vannacht nog niet vast geslapen, maar wel veel langer dan de afgelopen week. Dus ik ben wakker (zoiets dan...) en het moet lukken.

En morgen in het nieuwe huis aan het werk. Schuren, misschien al binnenkort verven (ik wil morgen kleuren uitzoeken). Ik neem de zolder, die vond ik het coolst.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 02-07-2004, 12:02
zus
Avatar van zus
zus is offline
Gisteren waren die leraren zoo lief tegen me Mijn vriendin en ik hebben best wel een band met alle leraren, en ik ga ze gewoon echt missen. Ik besefte vannacht ineens dat ik ze nooit meer zal zien en nu voel ik me echt leeg.. Ik denk aan niets anders meer..En de godsdienst lerares pakte me hand en zei:, kop op meisje, jiij redt het wel in de maatschappij, ik zal nog erg veel aan je denken.'

En nu me vriend nog eens, en M, alles tegelijk, blegh, ik voel me k*t..

En hoor ik net ook ineens nog dat me vader, die al in de ziektewet zit, misschien nooit meer kan werken, dat betekent dus, altijd thuis..
__________________
Dare to fly!
Oud 02-07-2004, 12:10
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Eindelijk met haar naar de stad. Hopelijk vind ik wat leuke broeken, ik heb echt tekort. Wel jammer, want ik heb net mijn bankrekening weer een beetje op peil. Gelukkig heb ik wel weer een beetje geld verdient en ga ik strakjes nog meer verdienen. Als ik nu niks vind dan ga ik in duitsland nog wel weer zoeken ofzo. Pfft, nog maar een weekje, wat gaat het allemaal snel.
__________________
Oud 02-07-2004, 12:11
Verwijderd
@nijn:
vandaag echt voor laatste keer naar scholl, moet mn boeken inleveren. maja raar idee, toch kom ik volgend jaar waarschijnlijk nog wel terug ivm het 75 jarig bestaan van mn school, en de reunie die al is aangekondigt.
Oud 02-07-2004, 12:38
kroot
kroot is offline
Ik weet niet of ik die kamer nou moet nemen.
En wat ben ik lelijk.
Oud 02-07-2004, 12:46
light fighter
light fighter is offline
gisteravond diploma uitreiking. Pff heftig hoor, zes jaar in een paar minuten afgesloten. Zes heftige jaren. Ergens wil ik nog niet van school af tis daar zo vertrouwd. M'n lerares Frans, m'n mentrix . Wat zal ik ze missen. Zulke mensen vind je niet meer daar zijn er maar een/twee van, vind ik vergelijkbare mensen dan mag en kan ik met recht zeggen dat ik geluk heb, dat kan ik nu ook.

M'n mentrix baalde wel dat m'n lerares Frans mijn praatje wilde doen, valt genoeg over mij te zeggen. Maar ja wel een mooie avond gehad met een mooi praatje, wat echt bij mij past en ook het stukje dat m'n mentrix voor haar mentor leerlingen had geschreven was zeer typeerd voor mij
Oud 02-07-2004, 13:55
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Heb gisteren een smsje gestuurd naar een vriend. Maar waarom reageert hij niet? Zou ik iets verkeerds hebben gedaan? Misschien, ik zou alleen niet weten wat.. Ja, ik kan wel honderd redenen verzinnen waarom hij niks terug stuurt. Maar zo is hij normaal niet. Zou ik dan toch iets verkeerds gedaan hebben? Hmm, mannen..
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
De Kantine Weerwolfspel # 65
Tink*
500 13-01-2010 21:00
Verhalen & Gedichten TIJD voor een WEDSTRIJD-poll
Porcelain
123 25-10-2007 22:44
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35.