Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2004, 20:27
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
..*0ne kisz*.. schreef op 18-07-2004 @ 21:26 :
Ik w0rd gek alsz dr nu niet wat gebeurt.!!! ze ho0rt nii in een kindertehuisz en alsz ze dr nu nii uitgehaald w0rd gaak n0g isz rare dinge d0en !!
Holy crap, kun je wel even normaal typen aub? Dit zijn tevens de regels.
Advertentie
Oud 18-07-2004, 20:40
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
telluriet schreef op 18-07-2004 @ 21:32 :
*rare reply*
Doe het zelf.. Ze is nieuw hier.. kan je misschien een beetje mee rekening houden dat ze nog niet weet dat je 'normaal' moet typen.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 18-07-2004, 20:42
..*0ne kisz*..
Avatar van ..*0ne kisz*..
..*0ne kisz*.. is offline
*oopsz*
__________________
You live in my mind so I never feel like I'm alone...
Oud 18-07-2004, 20:45
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 18-07-2004 @ 21:40 :
Doe het zelf.. Ze is nieuw hier.. kan je misschien een beetje mee rekening houden dat ze nog niet weet dat je 'normaal' moet typen.
't Lijkt me anders niet meer dan normaal dat je überhaupt overal ABN toepast, dus niet voor de gelegenheid alleen op dit rotforum.
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Oud 18-07-2004, 20:47
Verwijderd
verspil je energie niet aan jonge forummers die niet beter weten. ik heb nog liever een serieuze breezer reactie dan iemand die in abn een topic loopt te fucken
Oud 18-07-2004, 20:49
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Dat is waar. Verveling, je moet toch wat.
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Oud 18-07-2004, 20:51
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
telluriet schreef op 18-07-2004 @ 21:49 :
Dat is waar. Verveling, je moet toch wat.
Ga onzin bevolken..

Ontopic: Nog maar 5 dagen..waarom schreeuwt ze zo tegen me? Wat heb ik fout gedaan? Ben ik dan echt zo waardeloos? Jezus.. morgen naar d'r toe? Nee, niet toegeven..En M. ook al.. 'we gaan praten' je kan de pot op!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 18-07-2004, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Steleto schreef op 17-07-2004 @ 18:05 :

W en J weten het, en met hen praat ik er ook veel over. Zij weten precies hoe ik me voel en ik kan m'n diepste angsten en verdriet bij hen kwijt. T is een soort moedervriendin, ze heeft een man en kinderen, en bij haar ga ik vaak een weekje bijkomen. Zij en haar man weten wat er gebeurd is, en zijzelf heeft ongeveer hetzelfde meegemaakt dus weet wat er allemaal in me omgaat.
Verder weten wel een paar mensen het, maar met hen heb ik minder intensief contact, en ze schrikken ook vaak terug voor wat ik vertel. Het is ook vaak wel heftig, en ik respecteer dat ze niet alles aankunnen, maar het schept wel een afstand. W en J vinden het ook wel erg wat ik vertel, maar zij kunnen er beter tegen en zijn er toch voor me, ondanks hun eigen afschuw enzo.
Dat is wel goed om te horen, dat je mensen om je heen hebt die begrijpen hoe jij je voelt. Heel veel sterkte met alles!

---

Morgen op vakantie, ik heb totaal geen zin. Ik baal van alles, en het liefst zou ik nu mezelf op mijn kamer opsluiten en daar de komende weken net meer uit te komen net zolang tot alles afgelopen is. Tot ik gestopt ben met denken. Steeds weer die 'Wat als...'. Jug, ik ben het zat. Ik wou dat ik hem kon vertellen wat ik voel, wat er in mijn om gaat maar dan voel ik me zo'n zeur. *zucht* Ik walg van mezelf, hoe moeilijk kan iemand doen. Gewoon voor een keer eerlijk zijn tegenover mezelf, toegeven dat ik me niet altijd goed voel, toegeven aan de oorzaak. Het toestaan dat iemand een arm om mij heen slaat en laat merken dat het niet mij schuld is. Ergens weet ik ook dat het niet mijn schuld is, dat ik er niet om gevraagd heb, maar niets gebeurd zonder aanleiding.
Oud 18-07-2004, 22:37
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Hmm, eindelijk een begin bedacht voor het stuk dat ik moet schrijven...dat heeft weer veel te lang geduurd...
Ach ik ga t vast nog herschrijven, maar ik kan nu tenminste verder...
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 19-07-2004, 09:12
Verwijderd
Ik was gewaarschuwd en toch schrik je... Het is vandaag zondag, ik ben jarig vandaag, ze had haar geld voor me opgespaard, mijn vader zou haar komen halen, enz. enz. enz. Mjah, hopelijk gaat het iig komende twee weken goed.
Oud 19-07-2004, 09:57
Sterretje*
Avatar van Sterretje*
Sterretje* is offline
Ik vind mezelf lelijk

An ungly Magic_STAR* ( just keep smiling)
__________________
Many people will walk in and out your life, but only true friends leave footprints.
Oud 19-07-2004, 11:16
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Nog 4 dagen Wow..het gaat ineens zo snel!! En ik kreeg vandaag twee mailtjes van mijn psych..ze is me toch niet vergeten.. In de ene feliciteerde ze me met mijn overgang..vet lief man En in de andere stond de volgende afspraak, en dat ik eventueel deze week ook kon komen..Zal ik dat doen of niet? *twijfelt*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 19-07-2004, 11:56
The0
The0 is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 19-07-2004 @ 12:16 :
Nog 4 dagen Wow..het gaat ineens zo snel!! En ik kreeg vandaag twee mailtjes van mijn psych..ze is me toch niet vergeten.. In de ene feliciteerde ze me met mijn overgang..vet lief man En in de andere stond de volgende afspraak, en dat ik eventueel deze week ook kon komen..Zal ik dat doen of niet? *twijfelt*
Tuurlijk zijn ze je niet vergeten
Jij bent de enige die kan beslissen of je deze week al wel of niet wilt gaan. Heb je er nu al behoefte aan om haar te zien of wil je liever volgend week pas?
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Oud 19-07-2004, 11:57
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
The0 schreef op 19-07-2004 @ 12:56 :
Tuurlijk zijn ze je niet vergeten
Jij bent de enige die kan beslissen of je deze week al wel of niet wilt gaan. Heb je er nu al behoefte aan om haar te zien of wil je liever volgend week pas?
Nou, het is nu of over anderhalve week..En aangezien het nu niet zo heel erg goed gaat, heb ik al een mail aan d'r gestuurd, waarin in een voorstel tot afspraak doe deze week.. Nooit gedacht dat ik dat durfde ..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 19-07-2004, 12:26
Verwijderd
ik voel me niet eens zo heel slecht, ik zou zelfs vrolijk kunnen zijn. maar ee nrare kronkel in mn hoofd heeft bedacht dat dat niet goed is en dat ik neit vrolijk mag zijn en daarom ga ik weer dingen bedenken waardoor ik me down ga voelen. dingen die wel echt gebeurt zijn, maar waar ik ook gewoon niet aan zou kunnen denken.
als ik gedachtes als 'ik ben slecht' 'ik ben dik' ed gewoon even neit zou denken, zou het een stuk beter gaan. maar dat mag blijkbaar niet
Oud 19-07-2004, 12:42
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Waarom zou jij niet vrolijk mogen zijn sonho? Het is toch juist fijn als je je vrolijk voelt? Tuurlijk mag het ook beter gaan met jou gekkie! Ik zie je liever vrolijk dan verdrietig
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 19-07-2004, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 19-07-2004 @ 13:42 :
Waarom zou jij niet vrolijk mogen zijn sonho? Het is toch juist fijn als je je vrolijk voelt? Tuurlijk mag het ook beter gaan met jou gekkie! Ik zie je liever vrolijk dan verdrietig
tis alsof het niet klopt. en ik voel me schuldig ofzo. beetje raar. meestal is het ook fijn als ik vrolijk ben, maar nu voelt het alsof ik slecht ben dat ik vrolijk ben, dat het stout/verkeerd is. *blub* wat zeur ik nou. gewoon blij moet ik er mee zijn. sorry voor mn gezeur.
Oud 19-07-2004, 14:26
5803
5803 is offline
ben een beetje bang dat alle mensen die ik vertrouw, en met wie ik écht praat, alles niet menen. en stiekem vinden dat ik me aanstel, en dat het mijn eigen schuld is. ik val ze maar niet meer lastig.
__________________
in the sky with diamonds.
Oud 19-07-2004, 15:40
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ sonho, dit topic is voor gezeur

Ontopic: Wow! Morgen al een afspraak bij therapie.. Zo gaat het goed.. Oeps! Dat herinnert me eraan, dat ik nog even een opdrachtje moet maken.. Helemaal vergeten, (maar niet heus ik was gewoon te lui)..Nou maar ff snel doen *neuriet*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 19-07-2004, 17:06
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
wieh
het gaat goed met me (zegt m'n psych ook )
ik heb echt het idee dat ik er bovenop kom!
En ik heb toch best een fijne vakantie, eigenlijk...
__________________
Tsja
Oud 19-07-2004, 18:13
Roxann
Avatar van Roxann
Roxann is offline
Wat een rotdag.
Ik haat mijzelf op dit moment zo erg. Terwijl de rest van mijn vrienden vanavond naar een buurtfeestje gaan, blijf ik gezellig in mijn eentje thuis, en waarom? Waarom ga ik niet mee, waarom heb ik geen zin om me een beetje te amusseren, waarom heb ik altijd medelijde met mezelf. Ik dacht echt dat het beter ging, vrijdag naar een barbecue geweest bij een vriendin, er waren veel mensen die ik niet kende, en toch vond ik het leuk, waarom kruip ik altijd terug in mijn eigen veilige nestje.
Ik krijg koppijn van al dat gepieker, en het maakt me zo moe.
Oud 19-07-2004, 18:24
Arashi
Arashi is offline
het lijkt wel of het vermogen om me helder uit te drukken me vergaan is... mijn hoofd is zo vol, vol met tegenstrijdigheden en ik zou niet weten waar ik moet beginnen.

ik zou wel willen antwoorden, maar wat? het voelt zo stom, alsof ik koste wat het kost vast wil houden aan stomme dingen, terwijl dat niet zo is... ik ben alleen zo bang.

gister was ik bij een meisje die ik al sinds de basisschool ken.. vriendin noemen durf ik haast niet, al waren we altijd hele goede vriendinnen enzo... sinds m'n zesde ofzo... ondanks het feit dat ik nogal moe en stil was enzo, durfde ze het toch direct aan te geven dat haar suiker te laag was en dat ze wat moest eten... terwijl ze dat normaal heel moeilijk vindt om toe te geven. voordat ik wegging zei ze ook dat ze zich op haar gemak voelde bij mij, en later bleek ook dat ze het niet storend vond oid, dat stilvermoeide gedoe van me. fijn om te horen wel da's in een redelijk korte tijd de tweede persoon die ik lang (of nooit ) geleden gezien heb, waar ik dus ook terughoudender ben dan normaal (automatisch), en waar het gewoon niet erg was. dat geeft vertrouwen.
Oud 19-07-2004, 19:17
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Wat moet ik nou ? Met m'n leven, met hem, met die ander, met m'n studie, met alles?
Had ik nou maar duidelijkheid. Voelde ik maar helder wat ik wil. Ik weet helemaal niets...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 19-07-2004, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 19-07-2004 @ 16:40 :
@ sonho, dit topic is voor gezeur
ja maar ik heb het gevoel dat ik te veel zeur. nooit eens iets leuks post etc. daarom ga ik nu ook niks posten, want dan zeur ik echt alleen maar. (behalve dit posten dan)
Oud 20-07-2004, 00:32
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
zucht... ik voelde me zo goed vandaag... en nu.. waar is dat gevoel nu heen... ? gewoon weg.. weg.. alsof het niet anders geweest is.. waarom begrijp ik niks van mezelf... waarom kan dat positieve gevoel niet gewoon blijven??
ik haat de nacht...
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 20-07-2004, 10:56
J3s
Avatar van J3s
J3s is offline
Weer een pak koekjes leeg Zucht, zo wordt het natuurlijk nooit wat. Straks maar even 100 km gaan fietsen dan
__________________
We never will think, we never will think..That's wonderfull, that's life...
Oud 20-07-2004, 12:16
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
tja... woensdagavond is het zover... wat dan?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 20-07-2004, 13:07
Verwijderd
mn neef is weer uit het ziekenhuis!
nou mn oma nog, maar dat zal nog wel ff duren.
en volgens mij zit er iets van een muis ofzo in mn kamer. want ik hoor een heel raar gepiep. maja het zal wel.
Oud 20-07-2004, 13:23
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
pff heb net allemaal foto's van zijn ex-en gezien
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 20-07-2004, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 20-07-2004 @ 14:23 :
pff heb net allemaal foto's van zijn ex-en gezien
Die zijn natuurlijk niks vergeleken bij jou.

De katten vlogen elkaar net aan, de kamer ligt onder de plukken haren...en nu is d'r eentje nog steeds aan het grommen en blazen en de ander zit onder de bank.
Oud 20-07-2004, 14:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wow dat lucht op zeg. Ik hield het niet meer uit met die jeuk dus ik moest het gewoon tegen mijn moeder vertellen. Nou had ik haar net aan de telefoon en nou moest ik een smoesje hebben waarom ik niet bij het CWI langsgeweest was dus dan maar gezegd dat ik me niet lekker voelde en alles uitgelegd. Wel een beetje lullig door de telefoon maar het lucht wel op. Ik zit nu helemaal te trillen. Zou het daarvan komen? Ze zei zelf al dat ik dan maar even langs de huisarts moest en 'waarom ik het niet eerder had verteld', ik heb er maar een draai aan gegeven. Ik moet me niet zo'n zorgen maken en gewoon open naar haar zijn want zelf maakt ze er ook niet zo'n probleem van maar helaas is het zo simpel nog niet.

Ik wil een reactie krijgen op mijn sollicitatie bij de drogist want het lijkt me echt heel leuk om te doen. Ik ga zometeen maar weer eens ruzieen met mijn formulier maar ik weet helemaal niet waar ik alles in moet vullen enzo. Ben ik nou alleenstaand of heb ik een gezamelijke huishouding Weet ik veel. Al dat gedoe over effecten en onroerend goed is vast ook niet voor mij bedoeld. M'n moeder gaat me er vanavond mee helpen als ik alles klaar heb liggen. Nu maar even proberen of ik de printer kan fixen.

Wow, het gaat weer beter!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-07-2004, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 20-07-2004 @ 15:57 :
Wow, het gaat weer beter!
Fijn om te horen.
Oud 20-07-2004, 16:56
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Vandaag naar Altrecht geweest.. Het ging eigenlijk hartstikke goed! Nog twee weken en een paar dagen en dan ga ik weer.. eigenlijk krijg ik nu pas een beetje vertrouwen in Altrecht ..

Schoolspullen gekocht met een vriendin, en daarna zouden we gaan eten en video's kijken, maar ik voel(de) me zo slecht! Weer bijna flauwgevallen, ik weet echt niet wat ik heb tegenwoordig.. Maargoed ik ben dus maar naar huis gegaan, en zo ga ik even liggen.*zucht* morgen naar m'n opa en oma, ben benieuwd hoe het met ze gaat
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 20-07-2004, 19:12
Verwijderd
waarom doe ik zo? waarom wordi knou zo boos en agressief? er gebeurde amper wat. er lukt 1 klein dingetje neit gelijk, en ik flip helemaal. logisch dat mn pa daar niet tegen kan, en me dan niet aardig vind. wat is er toch met me aan de hand? waarom doe ik zo? waarom zit ik nou weer te janken? ka nik niet gewoon normaal op dingen reageren?
Oud 20-07-2004, 19:31
moon
Avatar van moon
moon is offline
18 dagen op vakantie met mijn ouders, donderdag vertrekken we. Ik zie er zooooooooooooooooo tegenop!! Ze komen vast achter mijn problemen in die 18 dagen en ik kan nergens heen als ik me slecht voel..we zitten ergens ver weg in Ierland waar maar 3 huizen staan zo ongeveer. Gister telde ik 18 dagen terug om te zien wat ik 18 dagen geleden deed. Ik ging toen met een vriendin naar amsterdam...maar dat leek echt al meer dan een maand geleden...zo lang duren 18 dagen dus!!! ik was helemaal overstuur!!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 20-07-2004, 20:55
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ik mag geen thuisstudie Spaans doen.

Mijn broer vindt me een asociale trut, een geldverspiller,
'je kiest altijd weer voor jezelf', blablabla. '

Jij hebt toch niet de discipline om ervoor te werken, kan het niet naast je school doen, het is verspilde moeite enz, enz. Om over je gebrek aan intelligentie nog maar te zwijgen. En waar haal jij het geld dan vandaan, Kim?'

~

'Kim, wees wijs, en reageer er niet op.' Mijn stiefmoeder zei het,
en gelijk heeft ze, het is de moeite niet om me druk over te
maken, m'n humeur te laten verpesten, of wat dan ook.

Dat iemand heel veel dingen (veel) moeilijker maakt dan ze
zouden moeten zijn is (erg) vervelend, maar geen reden om
dan maar bij de pakken neer te zitten. Met hopeloos mokken
op mijn kamer/inet ben ik nog nooit een stap verder gekomen;
tijd om de knop om te zetten dus.

Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden, Kim, maak er
dan ook gebruik van...

Het scheelt iig heel erg dat er gelukkig ook nog mensen die
wél geloven dat ik de discipline & capaciteit heb om het
te kunnen doen, die het geen verspilde moeite vinden;
ik hecht meer waarde aan het oordeel van hen, dan aan
dat van m'n broer,
eerlijk gezegd.
__________________
Drie.

Laatst gewijzigd op 20-07-2004 om 20:58.
Oud 20-07-2004, 20:59
Verwijderd
@Quiana: Ik hoop dat je ook echt meent wat je schrijft...ik ben het met de mensen die wel in je geloven eens. (En das geen kwestie van een mening, 't is gewoon een feit dat je die discipline & capaciteit hebt. )
Oud 21-07-2004, 07:42
angel--1987
angel--1987 is offline
gisterenjet weggebrracht, me stiefmoeder was niet mee die moest werken. haaar moeder en sitefvadeer waren en en familie van ahar, wij en mjin buurvrouw...
het was zwaar....heb gisteren nog zo gelachen met dr en dan moet je in 1 keer afscheid nemen...
maar ik weet dat ze gelukkig word nu...

tis is gewooon kut binnen een half jaar afscheid moeten nemen van 2 mensen die me echt dierbaar zijn.....
oke jet is niet dood net zoals peet maar ze zit ver weg...heel ver weg...
__________________
life goes on
Oud 21-07-2004, 08:05
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Nu kan ik natuurlijk weer gaan zeggen dat ik moe ben, het niet meer zie zitten en pijn heb.. Maar daar heb ik vandaag geen zin in en ga het dus over de positieve dingen hebben. Gisteren heb ik heel erg lang met A gepraat. Het deed goed maar heb hem toch nog niet alles verteld. Dat durf ik echt nog niet. Ik ga hem en een andere vriendin over een tijdje weer eens opzoeken. En mag dan blijven logeren bij die andere vriendin omdat het nogal een eind rijden is. Daar heb ik echt zin in! Weer even weg van het gezeur en even rust.
Oud 21-07-2004, 11:12
Verwijderd
ik begrijp mezelf echt niet meer. ineens heel erg liggen huilen om iets. en ineens wist ik dat dat de oorzaak was van al mn problemen. 1 zo'n stomme zin die hij had gezegd. ik schreef alles op in mndagboek, bijna 8 pag. tis nogal bijzonder dat ik het opschrijf want het is iets waar ik me heel erg voor schaam, en wat ik nooit op durfde te schrijven. maar ik wist precies wat ik moest doen, wat ik wilde. ik zou niet naar bjz gaan want zij konden me toch neit helpen. ik zou 'afscheid' nemen van het forum, want heir was ik niet meer welkom. ik heb geen idee wat me bezielde, ik wist dondersgoed, en dat schreef ik ook, dat ik niet mezelf was. ik was het gewoon niet die dat schreef. het was zo raar. nou weet ik helemaal niet meer wat ik meot doen. toch maar naar die intake van bjz gaan? met dat ene kunnen ze me niet helpen maar met andere dingen, zoals niet meer zo negatief over mezelf denken toch wel?
ik ga dr maar even 1 dag over nadenken en zie dan wel weer verder, want wat ik hier nou weer mee aan moet????
Oud 21-07-2004, 11:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteravond nog de printer gefixt, het helpt als je het schakelaartje van het stekkerblok een keer aan en uitzet en dat is ook altijd zo als de pc het niet doet. Het spookt niet echt. Verder vanmorgen naar de huisarts geweest. Was best wel zenuwachtig toen ik moet wachten (moest ruim 40 minuten wachten). Maar toen ik eenmaal aan de beurt was viel alles reuze mee. Het was wel ernstig vond ie maar nu heb ik gelukkig zalf enzo dus nu moet het snel beter gaan. Toen naar de apotheek om mijn medicijnen op te halen, daar ook weer wachten omdat ze het recept nog moesten uitprinten en alles moesten klaarmaken. Toen bleek dat de medicijnen niet vergoed werden en ik had geen geld mee dus moesten ze een rekening maken. Er wordt tegenwoordig echt niets meer vergoed, ik vraag me zo langzaam aan af waarvoor ik nog verzekerd ben. We zouden vanmiddag naar strand gaan maar het regent hier nu dus we moeten wat anders verzinnen maar ik weet niet wat. In de bios draaien ook geen leuke films meer. Zometeen maar even brainstormen dan. Als het slecht weer is ga ik maar weer verder stoeien met m'n LJ (ideetje van Quiana ). Dat wou ik al heel lang maar het kwam er steeds maar niet van en ik verveel me nu al weken dood dus ik dacht dat kan ik nu mooi doen maar het is ingewikkelder dan ik dacht, en in het Engels. Ik zie wel of het me lukt en anders mag Michel me volgende week helpen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-07-2004, 11:47
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 21-07-2004 @ 12:29 :
Als het slecht weer is ga ik maar weer verder stoeien met m'n LJ (ideetje van Quiana ). Dat wou ik al heel lang maar het kwam er steeds maar niet van en ik verveel me nu al weken dood dus ik dacht dat kan ik nu mooi doen maar het is ingewikkelder dan ik dacht, en in het Engels. Ik zie wel of het me lukt en anders mag Michel me volgende week helpen.
Leuk.

Voor als je zelf aan het knutselen gaat; zowel bij howto als in de FAQ staan een hoop handige dingen.

Hier kan je de taal van de site veranderen trouwens.

Als je er niet uitkomt oid, en je wilt voor volgende week verder,
pm me dan maar, ik wil best wel ff kijken of ik een handje kan
helpen oid, als je dat wil.
__________________
Drie.

Laatst gewijzigd op 21-07-2004 om 11:50.
Oud 21-07-2004, 12:18
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Vanavond. Vanavond gaat alles veranderen. Of niet. Het kan alles verpesten. Het kan duidelijkheid scheppen. Het kan nog meer verwarring scheppen. Het kan het verlangen groter maken. Het kan gevoelens opwekken. Het kan gevoelens verpesten. Het kan gevoelens hernieuwen. Het kan andere gevoelens terugbrengen.

Alleen: het is verkeerd. Het mag niet. Het hoort niet. En toch doe ik het. Waarom? Om mezelf te kwetsen? Om het mezelf nog moeilijker te maken? Of gewoon omdat het kan?

Wist ik maar wat ik wilde. Kon ik maar keuzes maken en beslissingen nemen. Kon ik m'n leven maar op de rails zetten en niet meer twijfelen en gewoon genieten.

Genieten van het leven. Niet nadenken. Ik heb afgelopen 2 weken genoten van het leven. Niet nagedacht. Nu is het weg en moet ik weer nadenken en dat doet zo'n pijn. Het voelt zo rot. Ik voel me zo rot.

Ik moet weer gaan leven en gewoon genieten, want ik kan niet meer terug. Teveel lessen geleerd. Teveel meegemaakt. Teveel genoten.

Kon ik alles maar vergeten en gewoon verder gaan met hoe het was. Maar ik heb geproeft van de verboden vrucht. Ik heb gezien hoe het anders kan. Moet dat nú alles verpesten? Of is het tijdelijk en wordt mijn leven hierna zo ontzettend fijn? Zou het? Durf ik daarop te vertrouwen?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 21-07-2004, 13:04
finkelstien
finkelstien is offline
poef, nog maar 2 dagen, en dan heb ik vijf hele weken vakantie!
Daar heb ik heel erg zin in..alleen het minpunt is dat ik hem niet zo vaak zien zal..hij is leuk ..erg leuk..ik heb zin in op vakantie gaan..heel erg

Na de vakantie een nieuwe start dat is fijn..
En dan stoppen met haar in de gaten te houden....
Jaloezie is slecht heel slecht....
Oud 21-07-2004, 15:32
5803
5803 is offline
hmmm, vrolijk. en dun in wording. maar wel gezond.
__________________
in the sky with diamonds.
Oud 21-07-2004, 15:39
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 20-07-2004 @ 17:56 :
..
Weer bijna flauwgevallen, ik weet echt niet wat ik heb tegenwoordig..
Ik weet het wel, en jij zelf ook.
Oud 21-07-2004, 16:05
Verwijderd
bagger, bagger en nog eens bagger. ja. zo voel ik me. en niet anders. ik doe stom. ik doe wisselvallig, en ik doe vervelend. marlies lacht en maakt grapjes, marlies is nors, chagrijnig en geirriteerd. en waarom? om alles. om iedereen. ik ben Jaloers op alles en iedereen, ik ben snel Geirriteerd om alles en iedereen en ik ben 24/7 boos op iedereen. en er is verdomme niemand die ik de schuld kan geven, want het gebeurt allemaal in mijn eigen rotkop. t gaat klote dus. en ook maar iets zeggen: ho maar. alles lekker voor jezelf houden, vooral niemand vertrouwen, vooral zo doorgaan. dan raak ik lekker mezelf kwijt. en mn vriend, want die is het ook zat. ik ben gewoon niet leuk. en zal voorlopig ook niet leuk worden. sorry.
Oud 21-07-2004, 17:09
Verwijderd
ja hoor, tis weer zover. kheb weer een vreetbui gehad. en het ging zo goed vandaag. zelfs nog 1.5 urr gefietst in het bos. eindelijk zo ik weer wat afgevallen zijn. maar dat kan ik morgen wel weer vergeten. dan moet ik morgen maar dubbel zo hard fietsen en 2 keer zoveel fietsen. ik begrijp niet meer waarom ik het nou elke keer weer moet verpesten. zo gaat het nooit goed. zo zal ik mezelf altijd moeten blijven haten
ik ga morgen toch maar naar die intake van bjz, want erg goed gaat het niet
hoe snel veranderen van gedachtes
Oud 21-07-2004, 20:05
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 21-07-2004 @ 16:39 :
Ik weet het wel, en jij zelf ook.
Nee, dat moet jij zeggen..

Ontopic: Vandaag naar mn opa en oma geweest, het was wel oké om ze weer eens te zien.. (na een jaar) door mn altijd zelfingenomen, egoistische, eigenwijze en koppige ***vader..
Jezus, nu dus weer twee en halve week wachten.. Ik kan 't maar niet uit mn kop bannen..hoe kan k nou ooit nog iemand vertrouwen.. zij zegt wel 'is niets aan'..ik wou dat dat ook voor mij geldde...kut..*veegt tranen weg*, ik dacht echt dat het iets beter begon te gaan, maar blijkbaar denk ik dat steeds en val ik iedere keer weer terug.. Waarom nog?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 21-07-2004, 21:46
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
sonho schreef op 21-07-2004 @ 18:09 :
ik ga morgen toch maar naar die intake van bjz, want erg goed gaat het niet
hoe snel veranderen van gedachtes
Succes

Hmm, een opgeruimd gevoel. Eindelijk mn kamers opgeruimd...dat ahd weken geleden al gemoeten denk ik, maar ja...en dan met een stofallergie heb je jezelf alleen maar. Het ging wonderwel best goed en alles is weer netjes (voor zolang als het duurt )

Kan ik morgen weer verder studeren in een opgeruimde omgeving...hoewel de keuken nog wel schoon moet vind ik....en aangezien ik als enige hier ben op t moment....
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 16:15
De Kantine Wat saai zeg #83
Martiño
500 02-12-2007 16:13
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24
Psychologie Het Grote Lucht-je-Hart-Topic #86
Verwijderd
492 21-02-2007 20:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13.