Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2004, 18:52
lisadark
Avatar van lisadark
lisadark is offline
AAAAAH, iedereen ruzie, enige die ik nog heb is mijn vriend (hij is ook wel genoeg) ruzie met mijn vader, die het weer eens nodig vind zijn handen te gebruiken... flinke bult..
maarjah
life sucks, wil nog steeds dood (he das kut)
maarjah, that's life right?
dat luchte op
Advertentie
Oud 27-10-2004, 19:32
Verwijderd
heee ik voel me heel raar...... hmja..... weet het echt niet meer hoor
Oud 27-10-2004, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Metal_Jacket schreef op 27-10-2004 @ 20:32 :
heee ik voel me heel raar...... hmja..... weet het echt niet meer hoor
komt wel goed denk ik hoor.. *knuffelt*
hoop dat ik je morgen kan komen opvrolijken
Oud 27-10-2004, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 27-10-2004 @ 20:36 :
komt wel goed denk ik hoor.. *knuffelt*
hoop dat ik je morgen kan komen opvrolijken
jij bent lief
Oud 27-10-2004, 20:01
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ik voel me zo slecht deze week.. Ben echt niet happy ofzo, maar ik heb geen idee waardoor het komt. Nog 2 daagjes school en dan is t weer weekend.. zie daar echt naar uit. Oh en ik heb spierpijn want ik heb geyoga'd, was best leuk
Oud 27-10-2004, 20:11
Verwijderd
Het gaat steeds slechter.

en het is stom dat ze steeds liegt tegen me =\
Oud 27-10-2004, 20:12
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik heb d'r gemailt .. Nu ben ik aan 't inpakken voor morgen, ik ga d'r maar 't beste van proberen te maken..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 27-10-2004, 20:13
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Grim schreef op 27-10-2004 @ 21:11 :
Het gaat steeds slechter.

en het is stom dat ze steeds liegt tegen me =\
Ik doe 't alleen maar om je te beschermen tegen jezelf, want als ik de waarheid sprak weet je zelf ook wel wat je dan zou doen..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 27-10-2004, 20:17
Verwijderd
t gaat echt kut met iedereen en ik wil helpen maar t kan nie en ik wil teveel...
fuck it
Oud 27-10-2004, 20:27
Verwijderd
Ik doe heel vrolijk enzo maar eigenlijk...
En ik eet gezellig mee, maar ik heb nou dus veel te veel gegeten terwijl ik niks wilde eten.....
En ik ben moe....
En ik moet nog veel doen voor school en ik red het allemaal niet....

Conclusie: het gaat niet goed.
Oud 27-10-2004, 21:01
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
k heb het er met hem over gehad hoever we zijn weer een zorg van me af k heb jankend bij het eten gezeten omdat ouders me niet begrijpen en denken dat het aan heel andere dingen ligt. En dan word je een keer nagecheckt door hem en ziet ie dat ik op DoP aan mijn gedichtje aan het sleutelen ben en hij heeft meteen door dat ik niet lekker in mijn vel zit lekker lang gesprek gehad op msn en dat lucht wel op
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 27-10-2004, 21:01
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Jongens, help. Ik zit weer niet lekker in mijn vel en het begint er wel heel sterk op te lijken dat dit niet zomaar een paar buien zijn, maar een regelrechte terugval in een depressie. Heeft iemand tips om mijn stemming weer een beetje op peil te krijgen en goed te kunnen slapen en concentreren?
__________________
I like my new bunny suit
Oud 27-10-2004, 21:06
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 27-10-2004 @ 22:01 :
Jongens, help. Ik zit weer niet lekker in mijn vel en het begint er wel heel sterk op te lijken dat dit niet zomaar een paar buien zijn, maar een regelrechte terugval in een depressie. Heeft iemand tips om mijn stemming weer een beetje op peil te krijgen en goed te kunnen slapen en concentreren?
*knuft*

Heb je iemand bij wie je dit kunt aangeven, zodat je in ieder geval iemand hebt om op terug te vallen?
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 27-10-2004, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 27-10-2004 @ 22:01 :
Jongens, help. Ik zit weer niet lekker in mijn vel en het begint er wel heel sterk op te lijken dat dit niet zomaar een paar buien zijn, maar een regelrechte terugval in een depressie. Heeft iemand tips om mijn stemming weer een beetje op peil te krijgen en goed te kunnen slapen en concentreren?
Er over praten.
Afleiding zoeken.
Leuke dingen doen.
Je niet te ver in een bui laten zakken (maar dan dus bv. afleiding zoeken en/of er over praten).
Op tijd hulp zoeken als het je zelf niet lukt om het tegen te gaan of er uit te komen.
Iets ontspannends doen voor je gaat slapen.
Sporten (om te vergeten en om serotonine (oid) aan te maken).
Dingen schrijven en daarna proberen 'los te laten'.
Oud 27-10-2004, 21:11
Verwijderd
Welk land is nou leuk om te kiezen om een opdracht over internationalisering over te maken: Oostenrijk, Zwitserland, Griekenland, Engeland, België, Duitsland of Zweden? Of toch een ander land? Iemand ervaring met het onderwijs daar of in een ander land (behalve Nederland)? Over Griekenland en Zweden is makkelijk informatie te vinden en het verschil tussen hier en daar is ook wel redelijk groot, maar Zweden is wel heel 'standaard' en met Griekenland heb ik weinig (met Zweden dus wel, maar ja).

En verder: ik wil dat die stomme pleisters er af zijn en ik wil dat het gewoon allemaal geheeld is en ik alles weer kan en mag doen. Ik wil verdomme gewoon spelen zaterdag en de weekenden daarna. Maar dat kan dus niet. En dat terwijl het net zo lekker ging en dat geeft zo'n kick. Hopelijk hoef ik geen vier weken te wachten, maar mag ik gewoon half november ofzo weer spelen, zou wel heel fijn zijn...maar ik vrees het ergste.

Ik ben nog steeds blij met mijn zeven voor het tentamen, al kan ik het nog steeds niet echt geloven. Als die &(!#*# klasgenoten nu ook even hun werk mailen, dan kan ik ook verder met de rest. Hopelijk wordt dat ook een (goede) voldoende...hopelijk meer dan een zeven.
Oud 27-10-2004, 21:26
Verwijderd
Klote klere klere zooi

k*tmoeder die met der poten niet van mn spullen af kan blijven



maar verder gaat t goed
en iemand zij zoiets liefs vandaag op msn dat k het gevoel had dat wegsmolt

en ik wou dat Limburg 5 min fietsen was
Oud 27-10-2004, 21:41
Verwijderd
Ja, nee, ja, nee, maar misschien toch, nee dat kan bijna niet...maarja wat als? Nee, vast niet. Dat hoop ik, dat wil ik. Anders weet ik het niet meer. Als het wel zo is dan...pfff omg . Alles mocht, maar dat niet. Ik heb er genoeg van. Voor mij geen vlindertjes in mijn buik meer, ik verban ze! Ze zorgen alleen maar voor vragen, tranen en pijn. Ik heb te weinig concentratie, maar zo daalt die wel naar onmogelijk. Verder ben ik 1 brok onrust.. Ik loop rondjes door mijn kamer, waarvan ik niet eens besef dat ik ze loop
Als ik kon zou ik je vragen om weg te gaan, maar ik blijf hoop houden en wil je niet kwijt

I hate to show that I've lost control

Blablabla...
Nou... ik word niet goed van mezelf.
Oud 27-10-2004, 22:10
el manuel
Avatar van el manuel
el manuel is offline
ik weet het niet. of ja eigenlijk wel, maar ik wil het niet weten.
Oud 27-10-2004, 23:47
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
waarom, waarom?
Oud 27-10-2004, 23:48
Verwijderd
Ik ben 3 kilo afgevallen
Oud 28-10-2004, 00:10
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 28-10-2004 @ 00:48 :
Ik ben 3 kilo afgevallen
Voel je je al naar de hemel zweven?
Oud 28-10-2004, 01:17
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Waarom ga ik toch altijd vrolijk naar feesten en kom ik er altijd droevig en depri vandaan?
Waarom oordelen sommige mensen toch zo hard? Oké, veel mensen van de vriendengroep lebberen zo snel mogelijk mekaars ex-en af. Maar om ze daar nou over te gaan veroordelen... Of over hen te gaan roddelen...
En dat die aflebberende mensen de rest buiten gaat sluiten is natuurlijk ook niet oké. En ik sta er vanaf een afstandje naar te kijken en denk: "waar zíjn jullie in Godsnaam mee bezig??!"
En dat 'van een afstandje' bevalt me ook al niet.
En ik voel me eenzaam nu.

En ik heb die ene heel lieve vriendin die ik zo miste, vlak voor ze naar huis ging, tóch een zoentje gegeven op haar wang.

Laatst gewijzigd op 28-10-2004 om 12:22.
Oud 28-10-2004, 07:06
farai
Avatar van farai
farai is offline
gister probs gehad met inet maar die zijn nu gelukkig opgelost.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 28-10-2004, 07:46
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-10-2004 @ 22:06 :
Sporten
Dat lijkt me een hele goede, dat doe ik toch al te weinig.

@ Aragnabite: ik kan er met mijn vriend over praten, ik heb hem al verteld wat er aan de hand is. Maar ik wil niet te veel op zijn schouders laden...
__________________
I like my new bunny suit
Oud 28-10-2004, 09:24
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Jeej, het was ontzettend mooi/leuk/emotioneel/geweldig gister. M'n moeder was erg gelukkig, maar ook erg zenuwachtig. Veel lieve mensen (en ook stomme ). Helemaal leuk dus.

Vanochtend was het weer vroeg tijd. Lekker duf naar school gefietst. School was gewoon leuk. Dat heb ik nog niet gehad dit jaar... Lekkere discussies, goed gevorderd met m'n verslag, aardige lerares, veel vrolijke gezichten omdat ze hun toets hebben gehaald (Ik heb hem ook gehaald 8,3 )

Zo, nu het verslag uitwerken en er weer vandoor. *drukdrukdruk*
__________________
Oud 28-10-2004, 10:58
Sterretje*
Avatar van Sterretje*
Sterretje* is offline
KUT, een eetbui gehad. Het is allemaal mijn eigen schuld, deze ellende! Ik kan niet meer naar school op deze manier...
En thuis gaat het ook helemaal niet goed. Al die spanningen, ruzies over eten, nooit kan ik eens een normaal gesprek voeren met mijn ouders.... het werkt gewoon niet.
Wat nu??? Nog naar school gaan om mijn wiskunde-cijfer in ontvangst te nemen, ... en dan naar de deelnemersbegeleider toestappen om te melden dat ik wil stoppen met school?
Geen diploma, psychische problemen en een afkeer voor hulpverleners. Ik wil niet geholpen worden! Alleen door iemand die ik vertrouw, maar diegene heb ik nog niet gevonden.
Ik wil HUILEN!!!!!!!!!!
Stoppen met school, misschien tijdelijk bij mijn zus intrekken (KOTS! Neeeeeeeeee....ik word gek), uhmm... in ieder geval nog naar de sportschool gaan, shit... ik wil ook stoppen met die medicijnen, ik wil niks meer.... rust en de sportschool. Ik wil AFVALLEN!!!!!!!!!! K*t@@@@@@
Ik weet niet meer wat ik moet doen. Het is hopeloos allemaal.
__________________
Many people will walk in and out your life, but only true friends leave footprints.
Oud 28-10-2004, 14:54
Verwijderd
het figuurlijke balletje is aan het rollen..

mooizo..nu die brief schrijven..
Oud 28-10-2004, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Magic_STAR schreef op 28-10-2004 @ 11:58 :
Heel verhaal
Helpt een *knuf* misschien een beetje?
Oud 28-10-2004, 15:02
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
hou dan gewoon je kop dicht als dat het enige is wat er uit kan komen, echt heel goed voor je zelfvertrouwen NOT stomme mensen

sorry moest ff
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 28-10-2004, 15:08
Verwijderd
Ik ben vreselijk langdradig volgens mij... Al is het meer dat ik gewoon alles belangrijk vind en niks wil vergeten. Anderen hebben twee kantjes en ik heb er weer acht. CJ maar even lief aankijken of ie het nog wat voor me in wil korten...

M'n voet slaapt en m'n been doet pijn. Ik ga zo maar weer eens liggen en verder lezen in Harry Potter en de vuurbeker (gister gekocht ), al heb ik die al eens (gedeeltelijk?) gelezen.
Oud 28-10-2004, 15:10
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
fiepje schreef op 27-10-2004 @ 21:17 :
t gaat echt kut met iedereen en ik wil helpen maar t kan nie en ik wil teveel...
fuck it
Oud 28-10-2004, 15:24
Sterretje*
Avatar van Sterretje*
Sterretje* is offline
Citaat:
Ave9 schreef op 28-10-2004 @ 16:00 :
Helpt een *knuf* misschien een beetje?
Een *knuf* terug. Ik probeer me weer een beetje op te trekken uit alle ellende. Een streep achter alles zetten en een nieuwe start maken. Dat is zo handig... je kunt altijd opnieuw beginnen.
__________________
Many people will walk in and out your life, but only true friends leave footprints.
Oud 28-10-2004, 15:41
zus
Avatar van zus
zus is offline
Vandaag had ik mentorgesprek..

Heb verteld dat ik ergens mee zat (niet wat), zij vindt dat ik alles aan m'n ouders moet vertellen..MAAR DAT DOE IK NIET! Iedereen zegt dat, maar ik doe het echt niet..Ik wil het niet en ik kan het niet..

Ze zei ook dat het nodig was voor mijn ontwikkeling. Ze had het over dat er troep was en dat moest worden opgeruimd. En als ik iets nieuws wou aanpakken, zoals werken aan mijn assertiviteit, dat ik eerst die troep moest aanpakken anders wordt het nog meer een troep. Ik was het er niet mee eens, ik vertrouw erop dat het me lukt, assertiever zijn, zij niet..Ze hoopte het wel voor me, maar ze denkt dat het niet lukt.. Ik word gek!

Denk je dat het makkelijk is? Ze bleef me maar dwingen om het aan m'n ouders te vertellen, ik bleef maar zeggen dat dat toch niet lukte..

__________________
Dare to fly!

Laatst gewijzigd op 28-10-2004 om 15:44.
Oud 28-10-2004, 15:43
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ik vergeet hem maar niet. En ik weet niet of dat positief of negatief is. Hij denkt ook aan mij, denk ik. Of dat deed hij wel in ieder geval..
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 28-10-2004, 16:27
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
zus schreef op 28-10-2004 @ 16:41 :
Vandaag had ik mentorgesprek..

Heb verteld dat ik ergens mee zat (niet wat), zij vindt dat ik alles aan m'n ouders moet vertellen..MAAR DAT DOE IK NIET! Iedereen zegt dat, maar ik doe het echt niet..Ik wil het niet en ik kan het niet..

Ze zei ook dat het nodig was voor mijn ontwikkeling. Ze had het over dat er troep was en dat moest worden opgeruimd. En als ik iets nieuws wou aanpakken, zoals werken aan mijn assertiviteit, dat ik eerst die troep moest aanpakken anders wordt het nog meer een troep. Ik was het er niet mee eens, ik vertrouw erop dat het me lukt, assertiever zijn, zij niet..Ze hoopte het wel voor me, maar ze denkt dat het niet lukt.. Ik word gek!

Denk je dat het makkelijk is? Ze bleef me maar dwingen om het aan m'n ouders te vertellen, ik bleef maar zeggen dat dat toch niet lukte..


Niemand zegt dat het makkelijk is, maar het is je eigen beslissing, of je wat met het advies of de adviezen doet!
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 28-10-2004, 16:55
Verwijderd
Ik heb t gehad met mezelf.

Ja.. je hebt ruzie met hem, en je haat hem.. want hij zegt dingen die niet goed zijn voor je, die niet door de beugel kunnen, maar waarom geef je dan nog zo fucking veel om hem? Dat hoort godverdomme niet.. Dat hoort niet in je beeld.. Dat past niet..

Je kan geen eisen stellen, je kan niet verwachten dat alles zo in als anderhalf jaar geleden. Het komt niet meer terug hoor.

Neem nou je vriend: hij geeft veels te veel om je, meer dan je verdient als je zo door blijft gaan met twijfelen.. Je houdt van hem, wat valt er dan te twijfelen? Toch?

En wat is dat nou met dat blowen, waarom moet dat zo ineens weer.. Nou.. zo ineens is het niet.. want je wil t wel.. en dat weet je maar als te goed.

En luister nou eens naar je ouders.. dan mag je misschien wel wat langer weg dan 11 uur..

Je bent niet goed genoeg, je wil teveel van jezelf.. Hou daar eens mee op en zie in dat je niet alles kan verdragen..

En haal dat popi-jopi-masker van je gezicht.. het staat je niet.. Pak het verlegen meisje maar.. dat staat je veel beter
Oud 28-10-2004, 17:33
Charlene
Charlene is offline
ik haat de m'n docent nederlands die kan alleen maar zeiken en als ik iets vraagt aan haar kijkt ze met enge ogen naar mij grrr en ze zeikt over het boekverslag
Oud 28-10-2004, 19:18
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Héérlijk, m'n essay is klaar . Weekend. Moet nog 1 college. Helaas zaterdag wel hard voorbereiden door privaat, maar ja, zondag lekker verjaardag vieren...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 28-10-2004, 19:32
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik durf niet te zeggen...
Waarom moet ik iets zeggen?
Ik weet niet of de andere kant ook iets wil zeggen, nu.

Ik durf het niet, ookal wil ik het graag.

Wat zal daarop de reactie zijn, als ik het wel doe?
Oud 28-10-2004, 19:35
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
ik moet echt oppassen!; hoe Balans???, het weekend maar even heel goed over gaan nadenken.


positief: ik ben naar school gegaan met veeel moeite(hebben vast meer mensen wel s last van vooral als t bed lekker warm is en het nog zoooo vroeg is)en heb alle lessen gevolgd, het was nuttig (al dan wel weer confronterend) en plezierig weer even onder klasgenoten.
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 28-10-2004, 19:42
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 28-10-2004 @ 20:35 :
hebben vast meer mensen wel s last van vooral als t bed lekker warm is en het nog zoooo vroeg is)
Jah, verschrikkelijk, zo'n warm nestje. Ik wil er dan niet meer uit.
Oud 28-10-2004, 19:49
Verwijderd
*hiep hoi* De pleisters zijn er af. Die chirurg verdient een complimentje.
Oud 28-10-2004, 20:26
Verwijderd
t gaat weer steeds slechter. steeds slechtere dingen..

me psych heeft ook nix meer van zich laten horen en me psychiater ook nie,dus ik ben blij da k maar ben gaan afbouwen met me medicijnen, anders zou ik dalijk in een keer zonder zitten.
stom wijf.

ik weet nie wa ik moet doen..
Oud 28-10-2004, 20:29
Verwijderd
Eigenlijk dacht ik gisteren dat het niet slechter meer kon. Wel dus. Het gaat gewoon echt niet goed. Echt niet, en ik weet niet meer wat ik er mee moet. Over anderhalve week pas gesprek bij jeugdzorg. En ik wou zo graag dat mijn ouders achter me zouden staan. Nu moeten ze gebeld worden. Ik hou er gewoon niet van.


Stones taught me to fly
Love taught me to lie
Life taught me to die
It's so hard to grow
When you know that you just don't know..
Oud 28-10-2004, 20:39
zus
Avatar van zus
zus is offline
10 november gesprek met begeleidster groep, ben benieuwd wat ervan komt..

Vanavond weer over gehad, ze had het er ook al over, ik weet heus wel dat het het beste is om het te vertellen, maar ik kan het gewoon niet, ik weet zeker dat het me niet lukt, ook al zou ik het willen..

Nu dus maar gesprek met de begeleidster apart, ze wil me wat adviezen geven enzo...Hoop dat het dan wat beter gaat
__________________
Dare to fly!
Oud 28-10-2004, 20:41
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Kut kut kut, wat doe ik mezelf aan. Al dat eten terwijl ik weet dat het ongezond is Blugh, walg nu echt van mezelf. Waarom kan ik niet gewoon iets lekkers eten zonder me daar schuldig over te voelen? Of waarom kan ik niet gewoon één chocolaatje eten maar moeten dat meteen 2 repen zijn? Krijg nu meteen weer hele verkeerde ideeën, help..
Oud 28-10-2004, 20:49
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
k voelde me klote, gister eindelijk mijn verhaal kwijt gekunt vandaag ging het redelijk goed thuis, maar t slaat weer ineens om gvd. Iedereen (inclusief ikzelf miss wel) denkt alleen maar aan zichzelf.
Bij papa zit iedereen te zijken op het werk en dat reaceert hij thuis maar ff af, mijn zusje, ach 13jarige zeuren altijd, mama is pissig omdat mijn zusje naar een slaapfeest is terwijl mama daar een hekel aan heeft en die schoot net enorm uit naar mij en waarom? omdat er een stapeltje papier op mijn bureau ligt Ze kwam helemaal hysterisch binnen schreeuwen, k schrok me te pletter.
Iedereen is allen met zichzelf bezig maar k wil ook een beetje aandacht Ze snappen ook niet waarom ik me klote voel, ze denken dat het komt omdat ik wat moet doen in het huishouden of wat dan ook omdat ik een keer zucht. Naja k weet het ff niet, k wil het huis uit, maar dat zal nog wel een jaar of 4 duren
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 28-10-2004, 21:05
Verwijderd
Gutgut wat ben ik toch weer slim bezig. Zit ik de verkeerde vraag te beantwoorden..
Oud 28-10-2004, 22:00
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ik ben *zo* moe en vol en chaotisch nu... Tijd om te ontspannen.

Geen rampscenario's en rotherinneringen en gedachtekronkels aanhalen nu, Kim...

Morgen weer een dag. En daarna... weekend!

Citaat:
Leonoor schreef op 28-10-2004 @ 20:49 :
*hiep hoi* De pleisters zijn er af. Die chirurg verdient een complimentje.
__________________
Drie.
Oud 29-10-2004, 06:06
Verwijderd
Ik ga school nooit redden! Woensdag tentamenweek, en over2,5week moet ik met wat mensen een compositie uitvoeren, maar ik durf niemand te vragen om te spelen voor mij..
Zaterdag feest van n vriendin.. ik hád er heel veel zin..maar nuik weet dat zij ook komt (zij= meisje dat zich vriendin van mij noemde maar zich tegenovergesteld heeft gedragen) en dat zij een vriendin mee neemt die iets heeft met een soort ex van mij waar ik heeeeeeele nare herinneringen aan heb, word de feestzin wat minder...
Gelukkig vanavond gezellig met 2 vriendinnen bij mij. Even ouderwets bijkletsen..


En mn tenen doen nog steeds *Au*..Gisterochtend onderuitgegaan in de douche ->resultaat: 3 gekneusde tenen, veel blauwe plekken, pijnlijke enkel en pijnlijke knie.. Maar ik mag nu wel Legaal met de lift op school..

Laatst gewijzigd op 29-10-2004 om 06:20.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #6
Gothic
500 16-06-2004 18:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55.