Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2002, 09:39
Joyce
Avatar van Joyce
Joyce is offline
1.Je naam:
2 Leeftijd:
3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding?
4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin?
5 Welke rol speelt geld binnen het gezin?
6 Bent u in nederland geboren? zo niet waar dan?
7 Wanneer kwam u hier wonen?
8 Toen je hier net kwam wonen ben je toen gediscrimineerd?
9 voelt u uw veilig in omgeving/woonplaats?
10 Heb je een geloof? zo ja, waat voorn?
11 Bent u allochtoon of autochtoon?
12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan?
13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen?
14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen? (samenwonen, eenoudergezinnen, geregristeerd partnerschap)
15 Welke invloed heeft de omgeving op u?
16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners op u?
17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou?
18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? (hoe gaat dat bij jullie)
19 discrimineert u weleens zo ja waarom?
20 Wat vind je van hangjongeren?
21 wat zou u doen als (u kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren?
22 vind u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? (uitleg erbij graag)
23 wordt u gelijk behandeld als andere in uw omgeving.?
24 wat voor normen kent u?
25 wat voor belangrijke waarden heeft uw?
26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden?
27 Wat zou er dan veranderd moeten worden?
28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen?
29 wat vind u van deze enquete?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-12-2002, 09:40
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Leer je niet dat je bij enquetes ook even moet vertellen waar het voor is voor de nieuwsgierigen onder ons
__________________
Ik heb trek in wat lekkers
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 09:42
Joyce
Avatar van Joyce
Joyce is offline
ow sorry.. voor school.. ik moet een aantal mensen deze vragen laten beantwoorden en dan van 550 woorden een conclusie gaan maken
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 10:02
Verwijderd
Voorlopig alleen deze vraag maar even:
29 wat vind u van deze enquete?

Als je bij vraag 5 aangeeft in Nederland geboren te zijn, kun je gelijk verder met vraag 9, zou je er bij kunnen zetten.

Bij 17 heb je u en jou in één zin staan...?
Kijk voor de rest je taalgebruik ook nog eens door...

Je vragen zijn enorm breed, zijn uitgebreide antwoorden op mogelijk...beetje veel werk als het 28 vragen zijn. Misschien een idee om iets geslotenere vragen te stellen (is het uiteindelijk ook makkelijker om een conclusie van 550 van te schrijven, denk ik). En sommige vragen iets duidelijker formuleren ajb.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 10:06
greetje
Avatar van greetje
greetje is offline
deze vragenlijst is veel te ingewikkeld voor mij
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 10:18
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
De helft van die vragen gaat je eigenlijk geen reet aan..

Dus het is een beetje nutteloos om hem in te vullen...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 10:24
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ben net wakker --> dus moe.
Vul later wel in..
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 10:43
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
joyce(girlstalk schreef:
[B]1.Je naam: Rianne
2 Leeftijd: 16
3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding? Met mij erbij: 4
4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin? Ouders: geldverdieners, broer: militair, ik: nietsnut
5 Welke rol speelt geld binnen het gezin? Niet zo'n grote rol denk ik
6 Bent u in nederland geboren? zo niet waar dan? Nederland *gaat verder met 9*
7 Wanneer kwam u hier wonen?
8 Toen je hier net kwam wonen ben je toen gediscrimineerd?
9 voelt u uw veilig in omgeving/woonplaats? Over het algemeen niet
10 Heb je een geloof? zo ja, waat voorn? Wel christelijk opgevoed, nu eigen keuzes gemaakt
11 Bent u allochtoon of autochtoon? Autochtoon
12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan?
13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen? Leuk, moet je doen
14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen? (samenwonen, eenoudergezinnen, geregristeerd partnerschap) Je moet zelf weten wat je wilt
15 Welke invloed heeft de omgeving op u? Een grote invloed
16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners op u? Vrienden een grote, de rest heeft weinig invloed.
17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou? Meestal niet
18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? (hoe gaat dat bij jullie) Absoluut. Zolang het maar geen onzin is. Ik mag zelf ook weten wat ik koop
19 discrimineert u weleens zo ja waarom? Niet opzettelijk
20 Wat vind je van hangjongeren? Ben er zelf een
21 wat zou u doen als (u kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren? Ze iets te doen geven.
22 vind u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? (uitleg erbij graag) Dat ligt eraan in welke situatie. Over het algemeen zijn we in dit land onderhand wel zo ver dat iedereen evenveel respect krijgt, ongeacht geslacht. Maar soms wordt er nog wel gediscrimineerd, negatief of positief. En dat zou eigenlijk niet meer moeten kunnen.
23 wordt u gelijk behandeld als andere in uw omgeving.? Nee.
24 wat voor normen kent u? Dat spreekt nogal voor zich denk ik
25 wat voor belangrijke waarden heeft u? zie 24
26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden? -
27 Wat zou er dan veranderd moeten worden? -
28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen? Nee, ik vind niet dat ze zich volgens de normen gedragen, uitleg: zet het journaal maar eens aan
29 wat vind u van deze enquete? Lang, suggestieve vragen enne... zou er niet bij moeten staan waar het voor is?
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 12:26
Nina182
Avatar van Nina182
Nina182 is offline
1.Je naam: Nina
2 Leeftijd: 15
3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding? Mijn ouders, mijn broertje, mijn zusjes + ik = 5
4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin? Mijn vader werkt maandag t/m vrijdag, mijn moeder werkt 2 dagen per week en doet het grootste deel v/h huishouden, ik +zusje+broertje gaan gewoon naar sgool
5 Welke rol speelt geld binnen het gezin? Het is niet heel belangrijk ofzo
6 Bent u in nederland geboren? zo niet waar dan? Ja, hier geboren
7 Wanneer kwam u hier wonen? Stom
8 Toen je hier net kwam wonen ben je toen gediscrimineerd? Stom
9 voelt u uw veilig in omgeving/woonplaats? Ja
10 Heb je een geloof? zo ja, waat voorn? Nee
11 Bent u allochtoon of autochtoon? autochtoon
12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan? Uhm... gewoon hoe ik naar iedereen kijk
13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen? Dat ben ik wel van plan ja....
14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen? (samenwonen, eenoudergezinnen, geregristeerd partnerschap) Kan ook
15 Welke invloed heeft de omgeving op u? Niet een hele grote invloed, ik doe wat mij zelf goed lijkt
16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners op u? buurtbewoners een zeer kleine invloed, maar vrienden een grote invloed.
17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou? Ja hoor
18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? (hoe gaat dat bij jullie) Ja, waarom niet? Als het van hun eigen geld is
19 discrimineert u weleens zo ja waarom? Nee, ik probeer niet te discrimineren en dat lukt ook wel geloof ik
20 Wat vind je van hangjongeren? Nix mis mee....
21 wat zou u doen als (u kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren? Helemaal nix, want er is nix mis met hangjongeren, misgien alleen seggen dat ze iets moeten gaan doen ofso
22 vind u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? (uitleg erbij graag) Ja.
23 wordt u gelijk behandeld als andere in uw omgeving.? Ja
24 wat voor normen kent u? Vreemde vraag, gewoon niet heel apart
25 wat voor belangrijke waarden heeft uw? Ja he
26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden? Nee
27 Wat zou er dan veranderd moeten worden? Niet veel
28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen? Niet alle volwassenen en jongeren, maar wel een groot deel
29 wat vind u van deze enquete? Stom
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 12:41
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
1.Je naam: Fleur
2 Leeftijd: 19
3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding? 2 personen
4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin? moeder en dochter
5 Welke rol speelt geld binnen het gezin? je zult er toch van moeten leven he..
6 Bent u in nederland geboren? zo niet waar dan? ja
7 Wanneer kwam u hier wonen? nvt
8 Toen je hier net kwam wonen ben je toen gediscrimineerd? nvt
9 voelt u uw veilig in omgeving/woonplaats? redelijk, niet altijd
10 Heb je een geloof? zo ja, waat voorn? nee
11 Bent u allochtoon of autochtoon? autochtoon (of draai ik t nu om, iig nederlands gewoon)
12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan? uh gewoon net als tegen iedereen..
13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen? leuk voor de mensen die er behoefte aan hebben, ik zelf wil niet trouwen, kinderen misschien.
14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen? (samenwonen, eenoudergezinnen, geregristeerd partnerschap) prima
15 Welke invloed heeft de omgeving op u? in welk opzicht? deze vraag is wel heel erg breed...laten we zeggen weinig invloed
16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners op u? hangt er maar net vanaf in welk opzicht..maargoed laten we zeggen gemiddelde invloed?
17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou? weer zo'n irritante vraag...
18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? (hoe gaat dat bij jullie) ja
19 discrimineert u weleens zo ja waarom? nee
20 Wat vind je van hangjongeren? vervelend..
21 wat zou u doen als (u kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren? hobby zoeken voor ze
22 vind u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? (uitleg erbij graag) ja dat vind ik wel ja, iig in mijn omgeving wel.
23 wordt u gelijk behandeld als andere in uw omgeving.? ja
24 wat voor normen kent u? ik ken een heleboel normen
25 wat voor belangrijke waarden heeft uw? respecteren van anderen als belangrijkste
26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden? pff..
27 Wat zou er dan veranderd moeten worden? lala..
28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen? veel mensen niet, tis nou eenmaal makkelijk voor ze om dit niet te doen en nadenken is soms moeilijk...
29 wat vind u van deze enquete? nogal irritant en wazig moet ik zeggen..
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 12:52
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
heb even snel geteld bij zoeken:
de afgelopen maand zijn er 20 van dit soort enquetes geweest
(crossposts niet meergeteld)

als je je bij zon enquetebureau inschrijft krijg je ongeveer 2 enquetes per 3 weken via de mail, hier zijn het er twee per drie dagen. ik ben geen invulhoer...

mijn excuses voor het verneuken van dit topic
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 12:57
Thomas
Thomas is offline
29 vragen, en de post van Oetker in achte genomen heb ik toch besloten geen enkele vraag te beantwoorden.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 13:01
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
1.Je naam: Marc
2 Leeftijd:19
3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding? 4
4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin? Mijn pa werkt full time, mijn ma part time (2 uurtjes maar per dag), mijn zussie en ik gaan naar school.
5 Welke rol speelt geld binnen het gezin? Van mijn pa en ook gedeeltelijk mijn ma.
6 Bent u in nederland geboren? Yow
7 Wanneer kwam u hier wonen? Heb er altijd gewoond
8 Toen je hier net kwam wonen ben je toen gediscrimineerd? Hmz... volgens mij mot ik een paar vragen overslaan nee dus.
9 voelt u uw veilig in omgeving/woonplaats? Ja, ook al hoor je de laatste tijd allemaal kut-verhalen maja die dingen vinden overal plaats en als je alles gaat geloven kun je beter binnen blijven zitten en das niet goed. Zo lang ik mezelf blijf, voel ik me nog wel veilig ja
10 Heb je een geloof? Ja, ik ben Rooms-Katholiek, maar ga alleen met Kerst naar de kerk. En ik geloof in mezelf
11 Bent u allochtoon of autochtoon? Autochtoon
12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan? Mwah ik kijk en beoordeel niet verschillend op mensen met verschillende huidskleuren. Ik kijk dus in eerste instantie hetzelfde tegen autochtonen aan als allochtonen.
13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen? Dat wil ik zelf gaan doen, vind ik normale zaak dus, iedereen doet dus waarom ik niet he
14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen? (samenwonen, eenoudergezinnen, geregristeerd partnerschap) Als het nie anders kan dan mot het maar he.
15 Welke invloed heeft de omgeving op u? Nou goede en minder goede, als je allemaal leest wat er tegenwoordig allemaal gebeurt.
16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners op u? Ik heb alleen goede vrienden, dus die maken ook een positieve invloed op me.
17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou? Mwah alleen op sportgebied he.
18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? Als ze maar niet te veel geld uit geven aan prullen en ook nog wat sparen.
19 discrimineert u weleens zo ja waarom? Nee doe ik ook niet, voor je het weet krijg je een mep op je gezicht tegenwoordig.
20 Wat vind je van hangjongeren? Vind ik maar nix. Heb laatst een reportage gezien. "Wat doen jullie hier nou?" "Ja, wat hangen", scooterrijden en praten." "Wat is daar nou aan?" "Nou, is toch leuk?!?!" Nou heel leuk, er zijn zo veel dingen die je kan doen. Maar goed dat vinden ze maar nix, ja dan motten ze ook niet zeuren over anderen.
21 wat zou u doen als (u kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren? Een goed gesprek voeren met ze en ze eventueel straffen als er geen verandering plaats vindt.
22 vind u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? (uitleg erbij graag) Ja, ook al is iedereen anders, ook qua geslacht, maar wij zijn allemaal mensen, allemaal dezelfde wezens en iedereen mot dan dus evenveel respect krijgen.
23 wordt u gelijk behandeld als andere in uw omgeving.? Over het algemeen wel ja.
24 wat voor normen kent u? Sorry, druk kan ze nie allemaal gaan opschrijven
25 wat voor belangrijke waarden heeft uw? Zie vraag 24
26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden? Ja, meer respect voor elkaar, beter naar elkaar luisteren, elkaars mening accepteren.
27 Wat zou er dan veranderd moeten worden? zie vraag 26
28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen? Het merendeel wel, maar je hebt altijd groepjes erbij die het voor de anderen verpesten.
29 wat vind u van deze enquete? Vermoeiend, heb het net heel druk
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 13:06
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Ik vraag me sterk af voor welke doelgroep deze enquête is bedoeld.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 13:17
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
1.Je naam:
Lieke

2 Leeftijd:
15

3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding?
5

4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin?
Iedereen werkt wel veel, moeder doet huishouden en kids helpen soms

5 Welke rol speelt geld binnen het gezin?
tis handig, en er is genoeg. Leuk voor uitstapjes

6 Bent u in nederland geboren? zo niet waar dan?
Wel

7 Wanneer kwam u hier wonen?
8 Toen je hier net kwam wonen ben je toen gediscrimineerd?
9 voelt u uw veilig in omgeving/woonplaats?
Zo druk is baarn niet

10 Heb je een geloof? zo ja, waat voorn?
NEE

11 Bent u allochtoon of autochtoon?
autochtoon

12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan?
niet?

13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen?
trouwen wel, kinderen niet. misschien adopteren

14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen? (samenwonen, eenoudergezinnen, geregristeerd partnerschap)
ze doen maar, ik hou me er niet mee bezig

15 Welke invloed heeft de omgeving op u?
interesseert me allemaal niet echt

16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners op u?
goeie


17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou?
Nee

18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? (hoe gaat dat bij jullie)
Ach ze leren er hopelijk van

19 discrimineert u weleens zo ja waarom?
iedereen discrimineert in een bepaald opzicht ik in dat opzicht ook

20 Wat vind je van hangjongeren?
beetje irritant

21 wat zou u doen als (u kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren?
Feestjes thuis laten organiseren, ik ga wel naar boven ofzo

22 vind u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? (uitleg erbij graag)
zie geen verschil. Maak het nooit mee, die respect voor de geslachten

23 wordt u gelijk behandeld als andere in uw omgeving.?
Jahoorr

24 wat voor normen kent u?
daar hou ik me niet mee bezig sorry

25 wat voor belangrijke waarden heeft uw?
idem aan 24

26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden?
als men wat toleranter naar elkaar zou zijn zou ik dat wel fijn vinden ja

27 Wat zou er dan veranderd moeten worden?
niet zeiken op elkaar Elkaar respecteren, niet dingen van anderen af willen pakken

28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen?
blaat.

29 wat vind u van deze enquete?
Kut.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 13:56
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
1.Je naam:
Stefan N.
2 Leeftijd:
16
3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding?
6
4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin?
Een en al luiheid.
5 Welke rol speelt geld binnen het gezin?
Daar kopen we wel eens broodkorsten enzo van.
6 Bent u in nederland geboren? zo niet waar dan? Nederland!
7 Wanneer kwam u hier wonen? Ik ken U niet.
9 voelt u uw veilig in omgeving/woonplaats? Ja hoor.
10 Heb je een geloof? zo ja, waat voorn? Officieel christen.
11 Bent u allochtoon of autochtoon?
Autochtoon.
12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan? Met m'n ogen.
13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen? Moet kunnen in deze maatschappij.
14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen? (samenwonen, eenoudergezinnen, geregristeerd partnerschap) Uit den boze.
15 Welke invloed heeft de omgeving op u? Blauwe plekken.
16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners op u? Is dat niet mijn omgeving?
17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou? Ja, ik leer er tennissen door.
18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? (hoe gaat dat bij jullie) Neuj!
19 discrimineert u weleens zo ja waarom? Natuurlijk, ieder z'n plaats.
20 Wat vind je van hangjongeren? We hebben het altijd erg gezellig.
21 wat zou u doen als (u kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren? Op m'n kop staan.
22 vind u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? (uitleg erbij graag) Niet krijgen, wel verdienen.
23 wordt u gelijk behandeld als andere in uw omgeving.? Nee, er wordt meestal tegen me opgekeken.
24 wat voor normen kent u? Comede et ama!
25 wat voor belangrijke waarden heeft uw? Voer je normen uit!
26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden? Eh... wat dan?
27 Wat zou er dan veranderd moeten worden? Dat vraag ik toch net!
28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen? Nee, de jeugd van tegenwoordig...
29 wat vind u van deze enquete? Zeer bijzonder...
En zwaar kut geformuleerd en tamelijk nutteloos in mijn ogen. Maar ja, dat is mijn mening.

__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 14:10
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
1.Je naam: Mieke
2 Leeftijd: 17
3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding? 4
4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin? Ehm, huh? Owzo eh, mijn ouders verdienen het geld. Mijn moeder doet hoofdzakelijk de huishouding, maar wij (mijn vatti, mijn zus en ik) helpen haar zoveel mogelijk daarmee. Bedoel je dat?
5 Welke rol speelt geld binnen het gezin? Poeh... een normale rol. Ik bedoel, je hebt het nodig om eten te kopen enzo natuurlijk en mijn zus en ik krijgen zakgeld en kleedgeld, dus het is opzich wel belangrijk, maar het staat niet centraal ofzo. Normaal denk ik.
6 Bent u in nederland geboren? zo niet waar dan? Jep
7 Wanneer kwam u hier wonen? Bij mn geboorte
8 Toen je hier net kwam wonen ben je toen gediscrimineerd? -
9 voelt u zich veilig in omgeving/woonplaats? Ja, behalve als ik alleen in het donker op straat ben, maar dat heeft niks met mijn woonplaats te maken. Ik ben gewoon bang in het donker, waar ik ook ben op dat moment.
10 Heb je een geloof? zo ja, wat voor een geloof? Nee...ik heb mijn eigen geloof
11 Bent u allochtoon of autochtoon? autochtoon
12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan? zoals ik tegen mezelf aankijk.
13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen? Daar denk ik nog zo min mogelijk over na. Ik zie wel wat er komt...
14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen? (samenwonen, eenoudergezinnen, geregristeerd partnerschap) Prima, ik vind dat iedereen dat zelf moet weten en dat ik niet degene ben die daarover hoeft te oordelen.
15 Welke invloed heeft de omgeving op u? Weinig denk ik. Hier gebeurt niet zoveel opzich
16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners op u? Tsja... mijn vrienden best een grote invloed denk ik, een positieve dan wel De rest... buurtbewoners enzo, niet denk ik.
17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou? Nope (fitness)
18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? (hoe gaat dat bij jullie) Ja natuurlijk. Ik mag dat ook zelf weten en dat zouden mijn kinderen ook mogen. Het is hun leven, niet dat van de ouder. Die heeft slechts voor het kind te zorgen, maar moet niet zijn/haar leven gaan inrichten. Ik denk dat het juist goed is je kind tot in bepaalde mate vrij te laten.
19 discrimineert u weleens zo ja waarom? Nee, ik heb daar een grondige hekel aan.
20 Wat vind je van hangjongeren? Je kunt niet iedereen over 1 kam scheren Zomaar iets zeggen over alle hangjongeren in Nederland is hetzelfde als iets zeggen over alle allochtonen in Nederland. Dat gaat niet, iedereen is anders, dus ik kan hier geen antwoord op geven.
21 wat zou u doen als (uw kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren? Gedragen als hangjongeren?? Hoe gedragen hangjongeren zich dan? Vage vraag...
22 Vindt u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? (uitleg erbij graag) Dat is bij iedereen verschillend natuurlijk, maar ik denk wel dat de meeste mannen en vrouwen gelijkwaardig worden behandeld ja.
23 wordt u gelijk behandeld als anderen in uw omgeving.? Hm? Eh, ja denk het wel...
24 wat voor normen kent u? Tsja, beetje veel om op te noemen. Ff geen zin in, sorry
25 wat voor belangrijke waarden heeft uw? zie 24
26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden? Nee... iedereen heeft het altijd over de verslechterende samenleving, maar ik ben tevreden hier. Ja tuurlijk, het kan altijd beter, maargoed. Men moet niet alleen naar de slechte dingen kijken en juist wat meer naar de goede dingen (wijze les
27 Wat zou er dan veranderd moeten worden? -
28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen? Hoezo? Ik vind dat zo vaag om te zeggen. Dat kan toch niet? Iedereen gedraagt zich anders, laatste keer! Je kan dat zo niet zeggen vind ik.
29 wat vind u van deze enquete? Beetje vaag
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 14:12
vrolijkevlinder
Avatar van vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
[QUOTE]joyce(girlstalk schreef:
[B]1.Je naam: Boris
2 Leeftijd: 20
3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding? 1
4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin? ik ben de baas
5 Welke rol speelt geld blahblah

sorry maar ik verloor op eens mijn interesse.
__________________
Life is beautiful, it really is, without it, you're dead.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-12-2002, 14:19
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Ik vraag me sterk af voor welke doelgroep deze enquête is bedoeld.
volgens mij voor allochtonenen
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 14:21
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef:
volgens mij voor allochtonenen
Volgens mij ook, maar ja...
Kep em toch maar brááf ingevuld.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 15:35
Verwijderd
Citaat:
joyce(girlstalk schreef:
1.Je naam: Marianne
2 Leeftijd: 15
3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding? 4
4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin? Pa werkt (en studeert) en doet ook wel dingen in het huishouden (koken,grasmaaien, schilderen, etc.) moeder doet huishouden (en studeert) en helpt m'n broertje met z'n huiswerk, broertje+ik gaan naar school
5 Welke rol speelt geld binnen het gezin? ehm.. handig, maar je wordt er niet gelukkig van ofzo
6 Bent u in nederland geboren? zo niet waar dan? ja
7 Wanneer kwam u hier wonen?
8 Toen je hier net kwam wonen ben je toen gediscrimineerd?
9 voelt u uw veilig in omgeving/woonplaats? ja
10 Heb je een geloof? zo ja, waat voorn? Christelijk
11 Bent u allochtoon of autochtoon? autochtoon
12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan? nvt?
13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen? mag je zelf weten, maar lijkt me wel leuk
14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen? (samenwonen, eenoudergezinnen, geregristeerd partnerschap)
ook prima.
15 Welke invloed heeft de omgeving op u? ze vormen een deel van mijn persoon.. maken me sociaal of niet sociaal etc. ze leren je dingen .. Ik snap de vraag niet
16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners op u? zelfde als 15
17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou? tuurlijk. alles heeft invloed
18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? (hoe gaat dat bij jullie) hoe bedoel je? kleding? of spullen van hun zakgeld kopen? Welke leeftijd? deze vraag is ook te vaag.
19 discrimineert u weleens zo ja waarom? nee, volgens mij niet iig
20 Wat vind je van hangjongeren? zolang ze niet vervelend zijn vind ik het best
21 wat zou u doen als (u kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren? ligt er maar aan wat je verstaat onder hangjongeren . Maar als ze vervelend zijn, niets doen, dan praten en eventueel verplicht ik ze op een of meerdere sporten te gaan of op muziekles oid en ze een computertje geven met internet (maar die hebben we toch al wel als 't aan mij ligt)
22 vind u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? (uitleg erbij graag) waarin? het schijnt dat ze nog altijd minder betaalt worden dan mannen, dus in dat opzicht niet. Maar verder volgens mij wel..
23 wordt u gelijk behandeld als andere in uw omgeving.? ja
24 wat voor normen kent u? die kan ik niet allemaal op gaan noemen.. denk aan: niet: stelen, moorden, mishandelen, vreemdgaan, etc
25 wat voor belangrijke waarden heeft uw? ik heb ff gespiekt maar iemand anders respecteren vind ik wel belangrijk
26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden? ja
27 Wat zou er dan veranderd moeten worden? zoveel.. OV moet goedkoper worden, mensen moeten aardiger worden voor elkaar, meer respect tonen, niet iemand in elkaar slaan ed, een iets minder individualistische samenleving, beter voor 't milieu zijn, en nog veel meer
28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen? nee. als je de normen leest weet je dat dat nog steeds gebeurd
29 wat vind u van deze enquete?
onduidelijk.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 16:04
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
1.Je naam:

Signy.

2 Leeftijd:

19

3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding?

Vier personen, mezelf meegerekend.

4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin?

Vader werkt 40 uur per week, mijn moeder 18 uur. Daarnaast is ze ook huisvrouw. Ik en mijn broer studeren.

5 Welke rol speelt geld binnen het gezin?

Ik studeer dus en ik werk niet. Leef van mijn studiefinanciering en stagevergoeding. Verder vervul ik een normale rol binnen het gezin, stel me sociaal op.

6 Bent u in nederland geboren? zo niet waar dan?

Ja, in Nederland.

...

9 voelt u uw veilig in omgeving/woonplaats?

Ja.

10 Heb je een geloof? zo ja, waat voorn?

Nee, ik ben atheïst.

11 Bent u allochtoon of autochtoon?

Autochtoon.

12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan?

Normaal.

13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen?

Mijn persoonlijke mening? Ik weet nog niet of ik ga trouwen, lijkt me allemaal zo'n gedoe en geldverspilling. Ik wil wel kinderen later, wanneer ik eind twintig ben ofzo.

14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen? (samenwonen, eenoudergezinnen, geregristeerd partnerschap)

Ik vind het allemaal prima.

15 Welke invloed heeft de omgeving op u?

Een normale invloed, ik ben geen einzelganger die alles alleen beslist, ik luister wel naar andere mensen in mijn omgeving. Maar mijn eigen mening heeft toch wel de doorslag denk ik.

16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners op u?

Zie vraag 15.

17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou?

Natuurlijk.

18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? (hoe gaat dat bij jullie)

Ligt er natuurlijk aan wat ze willen kopen en hoe duur dat zou zijn. Ik zou er met mijn kinderen over praten en zorgen dat ze niet geld verbrassen aan onnodige spullen.

19 discrimineert u weleens zo ja waarom?

Ik denk dat iedereen (onbewust) wel eens discrimineert, en dan bedoel ik niet alleen tegen andere culturen. Mannen en vrouwen discriminatie gebeurt ook, en ik heb me er vast wel eens schuldig aan gemaakt. Kan nu geen voorbeeld geven ...maar ik ben er niet trots op.

20 Wat vind je van hangjongeren?

Tjsah, van mij mogen ze 'hangen' zolang ze de buurt er maar niet veel mee lastig vallen. Als gemeente zou ik er wat aan doen, zodat de jongeren én de buurt er beiden profijt van hebben.

21 wat zou u doen als (u kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren?

Eens met hem/haar gaan praten en actie ondernemen. Ik zou het niet fijn vinden als mijn kind elke dag/avbond op straat zwerft en mensen lastig valt.

22 vind u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? (uitleg erbij graag)

Niet altijd, ligt aan de situatie. Andersom kan net zo zijn. Kijk maar naar vrouwen die in een scheidingszaak sneller hun kind bij zich krijgen dan de man. En mannen worden sneller soms voorgetrokken bij werk. Beetje vage vraag.

23 wordt u gelijk behandeld als andere in uw omgeving.?

Ja denk ik wel.

24 wat voor normen kent u?

Nu geen zin om op te noemen. Het is wel zeer belangrijk.

25 wat voor belangrijke waarden heeft uw?

Nu geen zin om op te noemen. Het is wel zeer belangrijk.

26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden?

Op sommige vlakken wel.

27 Wat zou er dan veranderd moeten worden?

Tolerantiegrens ligt laag vind ik... nog meer dingen maar dat wordt zo'n lang verhaal.

28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen?

Niet iedereen... lijkt me ook onwaarschijnlijk.

29 wat vind u van deze enquete?

Op zich wel okee, maar een beetje onduidelijk en vaag soms.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 17:28
~Meliss@~
~Meliss@~ is offline
1.Je naam: Melissa
2 Leeftijd: 17 (bijna 18)
3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding? 3
4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin? mn ouders werken, ik studeer
5 Welke rol speelt geld binnen het gezin? 't is handig als je wat geld hebt
6 Bent u in nederland geboren? zo niet waar dan? ja
7 Wanneer kwam u hier wonen?
8 Toen je hier net kwam wonen ben je toen gediscrimineerd?
9 voelt u uw veilig in omgeving/woonplaats? jawel
10 Heb je een geloof? zo ja, waat voorn? nee
11 Bent u allochtoon of autochtoon? autochtoon
12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan? mjah gewoon
13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen? ik wil later wel trouwen, maar ik denk niet dat ik kinderen wil, ja misschien kinderen adopteren
14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen? (samenwonen, eenoudergezinnen, geregristeerd partnerschap) vind ik prima
15 Welke invloed heeft de omgeving op u? heeft niet veel invloed op me
16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners op u? kennissen een grote invloed, bij de buurtbewoners valt het wel mee en vrienden heb ik niet echt, omdat we zijn verhuisd
17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou? ik ben er niet lid van, maar als ik dat was, had dat wel veel invloed op me
18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? (hoe gaat dat bij jullie) ja
19 discrimineert u weleens zo ja waarom? nee
20 Wat vind je van hangjongeren? uhm ja ze moeten toch iets te doen hebben
21 wat zou u doen als (u kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren? zou me niks uitmaken
22 vind u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? (uitleg erbij graag) ja (heb niet echt een uitleg)
23 wordt u gelijk behandeld als andere in uw omgeving.? ja
24 wat voor normen kent u?
25 wat voor belangrijke waarden heeft uw?
26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden?
ja
27 Wat zou er dan veranderd moeten worden? er moet een einde komen aan al dat geweld
28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen? nouja sommigen niet
29 wat vind u van deze enquete? sommige vragen waren wel lastig om in te vullen
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 17:41
Verwijderd
1.Je naam:

Morgan, voor jou

2 Leeftijd:

18

3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding?

4, incluis mij

4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin?

....ik heb twee ouders, dat zijn ouders. En een broertje, hij is een broertje.

5 Welke rol speelt geld binnen het gezin?

...dat is er om dingen te kopen? Broertje en ik krijgen het, om kleren te kopen en dergelijke. Ouders verdienen het, als het goed is.

6 Bent u in nederland geboren? zo niet waar dan?

Ja

7 Wanneer kwam u hier wonen?

nvt?

8 Toen je hier net kwam wonen ben je toen gediscrimineerd?

nvt?

9 voelt u uw veilig in omgeving/woonplaats?

Ligt eraan waar. Meestal wel, maar er loopt hier van dat ivbo tuig rond waar je niet in de buurt wilt komen 's avonds...

10 Heb je een geloof? zo ja, waat voorn?

wat voor een bedoel je? Ik ben een atheist.

11 Bent u allochtoon of autochtoon?

Autochtoon.

12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan?

...met mijn ogen.

13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen?

Leuk, voor later. Wel, het kinderen krijgen misschien niet, dat bevallen zie ik niet zo zitten. Ze hebben lijkt me wel weer leuk.

14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen? (samenwonen, eenoudergezinnen, geregristeerd partnerschap)

Moet je vooral doen als je dat wil.

15 Welke invloed heeft de omgeving op u?

.........................Welke niet?

16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners op u?

Waaruit kan ik kiezen? Goed, slecht of gemiddeld?!

17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou?

Natuurlijk. Alles heeft invloed op je.

18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? (hoe gaat dat bij jullie)

Nee, natuurlijk niet, als ze echt nog kinderen zijn en drugs willen kopen oid. Als ze wat ouder zijn misschien...

19 discrimineert u weleens zo ja waarom?

Vast wel. Van die stinkalto's zoals mijn broertje enzo

20 Wat vind je van hangjongeren?

Laat ze bezigheden vinden in plaats van mensen te irriteren voor de boekhandel (wat ze hier dus doen)

21 wat zou u doen als (u kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren?

Zeggen dat ze zich moeten gedragen.

22 vind u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? (uitleg erbij graag)

Niet overal. Geen zin in uitleg.

23 wordt u gelijk behandeld als andere in uw omgeving.?

Welke omgeving? School, buurt, gezin? Thuis wel. Op school misschien niet, maar dat ligt meer aan wie je bent dan aan je geslacht... en gelijk, hoe? Je behandelt toch nooit iemand precies zo als iemand anders, dat ligt toch aan de relatie die je met dat persoon hebt?

24 wat voor normen kent u?

...verzin fatsoenlijke vragen. Daar kun je toch niks op zeggen? Weet je wel hoe zo'n lange lijst dat zou worden?

25 wat voor belangrijke waarden heeft uw?

U bedoel je? En net zoals hierboven.

26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden?

Nee.

27 Wat zou er dan veranderd moeten worden?

Niks?

28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen?

Wiens normen?!

29 wat vind u van deze enquete?

Een beetje stomme vragen vaak.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 18:21
Sommetje
Sommetje is offline
29. Ik vind het wel wat veel vragen en ook niet de meest boeiende.
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-12-2002, 19:19
the tourist
the tourist is offline
Het is dat ik me verveel... anders had ik het niet gedaan

1.Je naam:

Annelies
2 Leeftijd:

16
3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding?

2
4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin?

moeder en ik
5 Welke rol speelt geld binnen het gezin?

heb je op zich wel nodig om mee rond te komen.
6 Bent u in nederland geboren? zo niet waar dan?

ja
7 Wanneer kwam u hier wonen?

-
8 Toen je hier net kwam wonen ben je toen gediscrimineerd?

-
9 voelt u uw veilig in omgeving/woonplaats?

ja
10 Heb je een geloof? zo ja, waat voorn?

niet echt
11 Bent u allochtoon of autochtoon?

autochtoon
12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan?

van mij mogen ze hier komen. er is nooit iemand die heeft gezegd dat bepaalde mensen in een bepaald gebied moeten wonen en nergens anders. nederlanders mogen toch ook zomaar in canada gaan wonen? ik vind dat we met z´n allen voor een betere wereld moeten zorgen.
13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen?

over dat je eerst moet trouwen om kinderen te ´mogen´krijgen? mijn ouders zijn nooit getrouwd geweest en hebben eigenlijk ook nooit echt een relatie gehad. ik ben dus met het idee opgegroeid dat je niet hoeft te trouwen om kinderen te krijgen en eigenlijk vind ik dat ook wel logisch.
14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen? (samenwonen, eenoudergezinnen, geregristeerd partnerschap)

ik vind dat iedereen dat gewoon voor zichzelf moet bepalen, en dat als het echt niet goed gaat er iemand moet zijn die kan komen ingrijpen.
15 Welke invloed heeft de omgeving op u?

geen flauw idee
16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners op u?

ze laten me andere kanten van bepaalde dingen zien, zodat ik goed mijn eigen mening over iets kan opstellen.
17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou?

nee
18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? (hoe gaat dat bij jullie)

hangt eraf wat het is. ik zou mijn kinderen wel leren hoe je het beste met geld om kan gaan, maar ik vind dat ze ook eigen initiatief moeten hebben. als mijn kind ( ) bijvoorbeeld zou besluiten een discman ofzo te gaan kopen van 100 euro en maar 120 euro op zijn/haar rekening heeft, zou het van mij wel mogen, maar ik zou er wel met hem/haar over praten of hij/zij het wel zeker weet enzo.
19 discrimineert u weleens zo ja waarom?

nee
20 Wat vind je van hangjongeren?

hangt eraf wat je onder hangjongeren verstaat. als ze alleen maar ergens hangen vind ik het best. als ze een hele buurt vernielen, voor iedereen overlast zorgen, aan de drugs zijn enzo vind ik het niet goed.
21 wat zou u doen als (u kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren?

dan zou ik met ze gaan praten en samen voor een oplossing zorgen (als ze echt erge dingen zouden doen)
22 vind u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? (uitleg erbij graag)

of dat op dit moment zo is? ik denk het niet, want vrouwen krijgen oa nog steeds minder betaald dan mannen.
23 wordt u gelijk behandeld als andere in uw omgeving.?

ja
24 wat voor normen kent u?

zucht.. zoveel. die ga ik allemaal niet opnoemen (sorry )
25 wat voor belangrijke waarden heeft uw?

zie de vorige vraag
26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden?

ja
27 Wat zou er dan veranderd moeten worden?

meer gelijkheid enzo
28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen?

iedereen houdt zich aan zijn eigen waarden, dus ja
29 wat vind u van deze enquete?
vermoeiend
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 19:43
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
joyce(girlstalk schreef:

1.Je naam: Sarah Post

2 Leeftijd: 14

3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding? 5

4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin? moder, vader, zus, broer en ik

5 Welke rol speelt geld binnen het gezin? eh, onduidelijke vraag, best wel nodig om eten enzo mee te krijgen, en alleen ik krijg nog zakgeld omdat mijn broer en zus al volwassen zijn en dus hun eigen geld verdienen ofzo?

6 Bent u in nederland geboren? zo niet waar dan? Hollandia! ja dus

7 Wanneer kwam u hier wonen? op 20 juli 1988, toen ben ik geboren

8 Toen je hier net kwam wonen ben je toen gediscrimineerd? ze scholden me uit voor baby toen ik net geboren was

9 voelt u uw veilig in omgeving/woonplaats? jups, totaly

10 Heb je een geloof? zo ja, wat voor? geen

11 Bent u allochtoon of autochtoon? autochtoon

12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan? ik weet niet wat het allemaal zijn, vraag 11 met hulp van Vader Het Wandelende Woordenboek

13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen? prima! bennik wel van plan, later!

14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen? (samenwonen, eenoudergezinnen, geregristeerd partnerschap)
't zal mij jeuken, ik vind alles prima, als je maar gelukkig bent!

15 Welke invloed heeft de omgeving op u? veel, ben 7 jaar gepest, waardoor ik heel verlegen was geworden, nu ben ik weer happy. als je dat tenminste bedoeld

16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners op u? vrienden een hele grote invloed, ze zijn mijn leven, kenissen niet zoveel, de buurtbewoners moeten zich met hun eigen zaken bemoeien, als ze iets te zeuren hebben bellen ze maar naar de kindertelefoon.

17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou? ja, zeker

18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? (hoe gaat dat bij jullie) nee, heb geen kinderen, maar gaat toch wel beetje in overleg wat ze dan kopen, ik mag zelf trouwens ook lang niet alles kopen

19 discrimineert u weleens zo ja waarom? ik discrimineer absoluut niet, heb een hekel aan racisten

20 Wat vind je van hangjongeren? afmaken
nee, beetje hobby zoeken ofzo

21 wat zou u doen als (u kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren?hobby (laten) zoeken

22 vind u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? (uitleg erbij graag) geen mening

23 wordt u gelijk behandeld als andere in uw omgeving.? soms wel, soms niet, op school wel, thuis (buiten huis dan, in huis wel)niet.

24 wat voor normen kent u?

25 wat voor belangrijke waarden heeft uw?

26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden? nah, gaat toch best zo?

27 Wat zou er dan veranderd moeten worden? n.v.t

28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen?

29 wat vind u van deze enquete?
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 19:52
Verwijderd
komt volgend jaar wel
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 20:25
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
1.Je naam: undisclosed
2 Leeftijd: 17
3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding? 6
4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin? pff... wees specifieker
5 Welke rol speelt geld binnen het gezin? clearify
6 Bent u in nederland geboren? zo niet waar dan? ja
7 Wanneer kwam u hier wonen?
8 Toen je hier net kwam wonen ben je toen gediscrimineerd?
9 voelt u uw veilig in omgeving/woonplaats?
10 Heb je een geloof? zo ja, waat voorn? rationalisme als visie
11 Bent u allochtoon of autochtoon?
12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan?
13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen? eerste onzin, 2e levensverspilling
14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen? (samenwonen, eenoudergezinnen, geregristeerd partnerschap) respectievelijk normaal, slechtere oplossing en minder slechte oplossing
15 Welke invloed heeft de omgeving op u? extreem klein
16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners op u? klein
17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou? nee
18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? (hoe gaat dat bij jullie) depends
19 discrimineert u weleens zo ja waarom? discrimineren is niet alleen mensen lastigvallen omdat ze anders gekleurd zijn. Zoek er wat meer over op en stel nieuwe vraag
20 Wat vind je van hangjongeren? gaan nog wel
21 wat zou u doen als (u kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren? ik wil geen kinderen, zoals al gezegd ==> ik hecht weinig waarde aan ze ==> ik zou (als ik dat nog niet had gedaan) opstappen
22 vind u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? (uitleg erbij graag) net zo veel is moeilijk. iig wel ander respect
23 wordt u gelijk behandeld als andere in uw omgeving.? nee. wil jij eens een omgeving noemen waar iedereen hetzelfde wordt behandeld?
24 wat voor normen kent u? mijn eigen
25 wat voor belangrijke waarden heeft uw? egoïsme en eer
26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden? ja
27 Wat zou er dan veranderd moeten worden? dat boek schrijf ik later wel
28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen? ja, de normen zijn niet wat de 'zeikerds op de zijlijn' willen maar wat er in de samenleving gebeurt
29 wat vind u van deze enquete? crap
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 20:25
Verwijderd
Citaat:
joyce(girlstalk schreef:
1.Je naam: geheim
2 Leeftijd: 17
3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding? 4
4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin? ik ben de baas
5 Welke rol speelt geld binnen het gezin? geld speelt geen rol
6 Bent u in nederland geboren? zo niet waar dan? ja
7 Wanneer kwam u hier wonen? 17 jaar geleden
8 Toen je hier net kwam wonen ben je toen gediscrimineerd? dat wel ja
9 voelt u uw veilig in omgeving/woonplaats? zeker weten
10 Heb je een geloof? zo ja, waat voorn? geloof t niet
11 Bent u allochtoon of autochtoon? allochtoon
12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan? leuk
13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen? dat is voor later
14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen? (samenwonen, eenoudergezinnen, geregristeerd partnerschap) afwisseling maakt het leven
15 Welke invloed heeft de omgeving op u? zeer sterk
16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners op u? ook zeer veel
17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou? nee, helemaal niet
18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? (hoe gaat dat bij jullie) nee, als ouder zou ik wel willen bepalen wat er gekocht wordt, dan houdt je het overzichtelijk en kan je ingrijpen wanneer ze iets verkeerds willen kopen
19 discrimineert u weleens zo ja waarom? ik demoniseer alleen maar
20 Wat vind je van hangjongeren? zolang het bij hangen blijft is het goed, maar meestal wordt er ook kleine crimaliteit gepleegd. Dan moeten ze maar oprotten of onmiddelijk stoppen daarmee.
21 wat zou u doen als (u kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren? Blij zijn dat ze nieuwe vrienden maken.
22 vind u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? (uitleg erbij graag) uhm...denk het wel
23 wordt u gelijk behandeld als andere in uw omgeving.? ja
24 wat voor normen kent u?
- opstaan voor iemand, misstaat niemand
- afval in de afvalbak
- geen puin in mijn tuin
- met de hoed in de hand, komt men door het ganse land
25 wat voor belangrijke waarden heeft uw?
- ?? zie 24?
26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden?
- meer blijheid en plezier, minder ruzies
27 Wat zou er dan veranderd moeten worden?
- meer feestdagen: ( www.ministervanfeest.nl )
28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen?
- veel niet, omdat ze ff wat langer nadenken moeten, dan hun domme neus lang is: vanmiddag begint er bijvoorbeeld eentje met vuurwerk op fietsen en auto's te schieten
29 wat vind u van deze enquete?
-cool
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 21:24
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
1.Je naam: Linda
2 Leeftijd: 17
3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding? 4
4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin? kind
5 Welke rol speelt geld binnen het gezin? zonder geld, geen eten, huis, school enz. he? belangrijk dus.
6 Bent u in nederland geboren? Ja
9 voelt u uw veilig in omgeving/woonplaats? Ja
10 Heb je een geloof? Nee
11 Bent u allochtoon of autochtoon? Toch al aangegeven bij vraag 6??
12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan? Normaal, met m'n ogen.
13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen? Leuk voor in de toekomst
14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen? Lekker doen als je dat wilt, geen problemen mee.
15 Welke invloed heeft de omgeving op u? Veel uiteraard.
16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners op u? Dat is toch omgeving?? Zie vraag 15.
17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou? Je moet toch echt je vragen es ff nakijken, want dat hoort toch allemaal onder 'omgeving'? Zie vraag 15 dus.
18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? Ja, is me eigen geld, dus daar koop ik van wat ik wil. Zouden mijn kinderen ook mogen (vanaf een bepaalde leeftijd, dat wel).
19 discrimineert u weleens zo ja waarom? Ik heb soms discriminerende oordelen, maar die uit ik niet richting de mensen waar het over gaat. Khou het dus wel voor me.
20 Wat vind je van hangjongeren? Zolang ze geen rotzooi uitvreten is het prima. Maar dingen mollen, onderkalken enz. vink triest. Laat ze een andere hobby zoeken!
21 wat zou u doen als (u kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren? Opvoeden.
22 vind u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? Wat valt daar nou aan uit te leggen? als je als vrouw hetzelfde doet als een man, hoor je ook net zoveel respect daarvoor te krijgen. Ja dus.
23 wordt u gelijk behandeld als andere in uw omgeving.? Andere wat? AndereN bedoel je vast... Nou, in gelijkwaardige posities wel. Uiteraard staat m'n moeder ofzo wel op een andere positie dan ik en kunnen wij ook niet gelijk behandeld worden... Maar in dezelfde posities dus wel.
24 wat voor normen kent u? Ik heb geen lijstje klaar liggen, sorry. Maak je vraag wat duidelijker, je kan niet van iemand vragen al z'n normen maar even te vertellen.
25 wat voor belangrijke waarden heeft uw? Zie 24.
26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden? Nee, alleen bepaalde aspecten bij bepaalde mensen. Niet iedereen is fout, dus je kan ook niet zeggen dat heel de samenleving maar veranderd moet worden. Duidelijkere vraagstelling svp.
27 Wat zou er dan veranderd moeten worden? Zie 26.
28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen? Nee, kan ik niet uitleggen. Wat bedoel je nou weer met 'de normen'.
29 wat vind u van deze enquete? Vrij slecht. Onduidelijke vragen, slechte spelling.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 21:31
Justice
Avatar van Justice
Justice is offline
1.Je naam:
Justice

2 Leeftijd:
21 jaar


3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding?
5 stuks, mij erbij gerekend

4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin?
Di Papa, Di Mama, Di Kinderen

5 Welke rol speelt geld binnen het gezin?
Een belangrijke rol... zonder geld geen eten, huisvesting, auto en ga zo maar door.

6 Bent u in nederland geboren? zo niet waar dan?
Ja

7 Wanneer kwam u hier wonen?
n.v.t.

8 Toen je hier net kwam wonen ben je toen gediscrimineerd?
Uh?!, heel erg n.v.t.

9 voelt u uw veilig in omgeving/woonplaats?
Jup, maar sommige plekken mijd ik als de pest. Dat doet iedereen met een gezond verstand...

10 Heb je een geloof? zo ja, waat voorn?
M'n eigen geloof!

11 Bent u allochtoon of autochtoon?
Autochtoon.

12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan?
Ligt eraan hoe ze naar mij kijken.

13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen?
Leuk joh! Maar wat mij betreft mag het nog even op zich laten wachten. Kinderen van een ander vind ik leuk, maar ik heb me laten vertellen dat kinderen van je eigen nog veel "leuker" is...

14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen?
(samenwonen, eenoudergezinnen, geregristeerd partnerschap)
Samenwonen: Vooral doen, goede training als je ooit zou trouwen... dan ben je een stuk zekerder dat je met elkaar verder wilt... Met al die echtscheidingen van tegenwoordig is dat haast een verplichting
Eenoudergezinnen: Door scheiding? Door wegvallen van een partner? Rot, maar helaas (alleen in het laatste geval) niet te verhelpen.
Geregistreerd partnerschap: Goedkoop "trouwen", handig, voordelig... maar wel goedkoop...



15 Welke invloed heeft de omgeving op u?
Als ik in een klote omgeving zit voel ik me klote, en als ik in een leuke omgeving zit voel ik me goed...

16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners
op u?
Gewoon... Invloed...

17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou?
Jah, natuurlijk... Als we zouden winnen zijn we blij, en als we zouden verliezen zijn we minder blij...

18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? (hoe gaat dat bij jullie)
Pas als ze oud en wijs genoeg zijn. (weten dat ze van de drugs af moeten blijven en dat merkkleding maar kleding is met een absurd prijskaartje)

19 discrimineert u weleens zo ja waarom?
Vast wel, om uiteenlopende gegronde redenen.

20 Wat vind je van hangjongeren?
Opteren die lui, laat ze eens wat nuttigs uitvoeren ipv link te doen op bruggetjes...

21 wat zou u doen als (u kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren?
Bij de oren pakken en wegsleuren, hangjongeren zijn vaak raddraaiers en ze zijn de buurt alleen maar tot last.

22 vind u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? (uitleg erbij graag)
Nooit, zie maar bij de politie en het leger... Hoe vaak hoor je niet de beroemde zin "Vrouwen horen niet bij de politie / het leger thuis"

23 wordt u gelijk behandeld als andere in uw omgeving.?
Ja

24 wat voor normen kent u?
Uh... dat zou een hele waslijst worden, heb ik geen zin in om helemaal te gaan uittikken.

25 wat voor belangrijke waarden heeft uw?
Uw... of er hoort iets achter of het moet U zijn... ik gok het laatste. Nou... zelfde als boven eigenlijk... Waslijst

26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden?
Nee

27 Wat zou er dan veranderd moeten worden?
n.v.t.

28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen?
Normen? In de zin van de strafwet of wa? Aangezien er nog steeds mensen in elkaar worden geslagen, neergestoken e.d. (al dan niet met dodelijke afloop) zal het wel niet he? Nogal vragen naar de bekende weg!

29 wat vind u van deze enquete?
Gaap... Denk wat beter na over de vragen...
__________________
=Justice to All=
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 11:33
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Citaat:
joyce(girlstalk schreef:
1.Je naam:

Dat doet er weinig toe lijkt me

2 Leeftijd:
16
3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding?
8
4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin?
nou... papa werkt momenteel voor iets van 50% en mama voor 40%, het huishouden is ongeveer andersom verdeeld en dan zitten er 3 op de basisschool en 3 op het voortgezet onderwijs.
5 Welke rol speelt geld binnen het gezin?
tja, je hebt het nodig hè. We hebben er momenteel wat weinig van ken je wel zeggen.
6 Bent u in nederland geboren? zo niet waar dan?
ja
7 Wanneer kwam u hier wonen?
8 Toen je hier net kwam wonen ben je toen gediscrimineerd?
9 voelt u uw veilig in omgeving/woonplaats?
ja
10 Heb je een geloof? zo ja, waat voorn?
gereformeerd vrijgemaakt
11 Bent u allochtoon of autochtoon?
autochtoon
12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan?
als tegen alle mensen?
13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen?
gaat hopelijk gebeuren
14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen? (samenwonen, eenoudergezinnen, geregristeerd partnerschap)
allemaal niet echt ideale situaties in mijn ogen
15 Welke invloed heeft de omgeving op u?
?
16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners op u?
zoveel invloeden
17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou?
geen idee
18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? (hoe gaat dat bij jullie)
ja tot op zekere hoogte
19 discrimineert u weleens zo ja waarom?
ja ik nodig weleens mensen niet uit die ik niet mag
20 Wat vind je van hangjongeren?
Zijn meestal wel aardige mensen
21 wat zou u doen als (u kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren?
geen problemen mee als ze zich normaal gedragen, zonder dat iemand er last van heeft dus
22 vind u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? (uitleg erbij graag)
Ja, behalve van mensen die überhaupt niet met respect met andere mensen omgaan
23 wordt u gelijk behandeld als andere in uw omgeving.?
doorgaans wel
24 wat voor normen kent u?
respect voor andere mensen
eerlijk zijn

25 wat voor belangrijke waarden heeft uw?
26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden?
ach ja...
27 Wat zou er dan veranderd moeten worden?
milieuvervuiling --> mensen moeten hun troep opruimen en beter nadenken, bijvoorbeeld met plastic tasjes in de winkel, het weggooien van papier bij het oud papier enzovoorts
Mensen zouden hun buren weer moeten kennen, gewoon lekker ouderwets gezellig doen
Mensen zouden voorzichtiger moeten zijn in het verkeer
28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen?
Ja hoor, behalve de uitzonderingen
29 wat vind u van deze enquete?Het wordt irritant bij de 28e vraag
__________________
Vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 14:59
Verwijderd
1.Je naam:
Karliene
2 Leeftijd:
16
3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding?
Ik heb geen huishouding
4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin?
Moeder doet huishouding, vader doet technische dingen, ik doe niets..
5 Welke rol speelt geld binnen het gezin?
Speelt niet zo'n rol.
6 Bent u in nederland geboren? zo niet waar dan?
Ja
10 Heb je een geloof? zo ja, waat voorn?
Nee
11 Bent u allochtoon of autochtoon?
Autochtoon
12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan?
Like doh..
13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen?
Dat wil ik wel
14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen? (samenwonen, eenoudergezinnen, geregristeerd partnerschap)
Boeit mij wat..
15 Welke invloed heeft de omgeving op u?
Nou goh, als het regent word ik nat
16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners op u?
Ze kunnen tegen me praten
17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou?
Ja, ik word gespierder
18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? (hoe gaat dat bij jullie)
Ja tuurlijk, ik koop ook alles wat ik zelf wil..
19 discrimineert u weleens zo ja waarom?
Ja, als die *foei* buitenlanders weer eens wat geflikt hebben..
20 Wat vind je van hangjongeren?
Prima, zolang ze mij niet lastig vallen..
21 wat zou u doen als (u kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren?
Laten doen..Het is alleen maar leuker als het niet mag..
22 vind u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? (uitleg erbij graag)
Ja, nee, geen uitleg bedankt..
23 wordt u gelijk behandeld als andere in uw omgeving.?
Soms..
24 wat voor normen kent u?
Eten om half 7
25 wat voor belangrijke waarden heeft uw?
Reken mensen niet af op bepaalde uitlatingen
26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden?
ja
27 Wat zou er dan veranderd moeten worden?
ehm, laat ik deze vraag maar ff overslaan voordat ik geband ga worden
28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen?
Ja vind ik..Nee, kan ik niet uitleggen..
29 wat vind u van deze enquete?
Waardeloos..Algemene vragen..Niet gericht op elke bevolkingsgroep..Slechte inleiding..
Sorry
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 17:36
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
1.Je naam: Jens

2 Leeftijd: 17

3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding? 5

4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin? Pa werkt, ma huishouden

5 Welke rol speelt geld binnen het gezin? normale rol, niet extreem afhankelijk van elke maadelijkse storting.

6 Bent u in nederland geboren? zo niet waar dan? ja

7 Wanneer kwam u hier wonen? heb eerst 5 jaar in NL gewoond, toen 3.5 jaar in frankrijk daarna 4 jaar in NL dan 1.5 jaar in Luxemburg en nu al 3 jaar in belgie.

8 Toen je hier net kwam wonen ben je toen gediscrimineerd? ja een beetje, in belgie dan. niet extreem maar gewoon altijd geintjes omdat ik nederlander ben enzo. dat is nu nog zo, maar minder natuurlijk. ik heb er wel nooit echt last van ondervonden.

9 voelt u uw veilig in omgeving/woonplaats? ja

10 Heb je een geloof? zo ja, waat voorn? nee

11 Bent u allochtoon of autochtoon? in belgie, allochtoon

12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan? normaal, als medemens. ik kijk niet op ze neer ofzo

13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen? uiteindelijk misschien wel. momenteel niet.

14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen? (samenwonen, eenoudergezinnen, geregristeerd partnerschap) als je er zin in heb, doen.

15 Welke invloed heeft de omgeving op u? redelijk positief. ben geen depressief mannetje

16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners op u? positief, normaal. gewoon vriendelijk

17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou? niet persee, ik ga me door mijn club niet anders gedragen in het dagelijks leven.

18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? (hoe gaat dat bij jullie) als het mijn geld is niet, anders wel
19 discrimineert u weleens zo ja waarom? soms, als bv turken ofzo weer iemand beroven denk ik wel eens van kut turken, maar niet in het algemeen anti turk ofzo

20 Wat vind je van hangjongeren? beetje nutteloos, maar doe het soms zelf ook dus...

21 wat zou u doen als (u kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren? proberen ze iets te laten doen maar je stopt het toch niet....

22 vind u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? (uitleg erbij graag) goed, waarom niet, we zijn allemaal mensen, gelijkwaardige mensen

23 wordt u gelijk behandeld als andere in uw omgeving.? ehm, meestal wel ja

24 wat voor normen kent u? velen ga ze niet allemaal opnoemen. gewoon de standaard dingen die je ouders je leren.

25 wat voor belangrijke waarden heeft uw? meerder, kan je momenteel niet opnoemen. maar de basis dingen, niet discrimineren, niet stelen, niet zinloos geweld toepassen, met 2 woorden spreken, 'u' zeggen etc
26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden? meer gelijkheid tussen de lagen van de maatschappij

27 Wat zou er dan veranderd moeten worden? zie 26
28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen? sommiggen wel, anderen niet. kan je niet verhelpen... maar als ze zich er echt niet naar gedragen dan komt de Wet wel in actie en is er gevangenis etc

29 wat vind u van deze enquete? goed. er kan een redelijk beeld gevormd worden van de mensen, maar alleen als je hem serieus invuld.
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 18:18
kastdeur
kastdeur is offline
1.Je naam:
Froukje
2 Leeftijd:
20
3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding?
6
4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin?
euh
5 Welke rol speelt geld binnen het gezin?
euh, ja niet bijzonder ofzo
6 Bent u in nederland geboren? zo niet waar dan?
uhuh
7 Wanneer kwam u hier wonen?

8 Toen je hier net kwam wonen ben je toen gediscrimineerd?

9 voelt u uw veilig in omgeving/woonplaats?
jah hoor
10 Heb je een geloof? zo ja, waat voorn?
geen
11 Bent u allochtoon of autochtoon?
autochtoon
12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan?
jah geweldig
13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen?
jah goed hoor
14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen? (samenwonen, eenoudergezinnen, geregristeerd partnerschap)
leven en laten leven
15 Welke invloed heeft de omgeving op u?
wel redelijk veel
16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners op u?
is dat niet mijn omgeving ook?
17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou?
natuurlijk, want dat is toch ook je omgeving?
18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? (hoe gaat dat bij jullie)
hangt van de leeftijd af. natuurlijk moet je er naar toe gaan dat ze zelf goed met hun geld omgaan en zo ging het ook bij ons
19 discrimineert u weleens zo ja waarom?
jah vast. en waarom? weetikveel, ik denk niet dat het abnormaal is. op school, stap je, denk ik, bijvoorbeeld minder snel af op iemand die je uiterlijk niet aanspreekt en dan maak je dus in feite onderscheid op grond van niet ter zake doende kenmerken.
20 Wat vind je van hangjongeren?
laat ze lekker hangen. ik heb laatst programma gezien dat een jongerenwerker samen met de wijkagent langs de hanggroenjongeren. ik denk als je dit op een leuke manier aanpakt, het een goede manier is om te zorgen dat er geen rottgheid wordt uitgehaalt?
21 wat zou u doen als (u kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren?
mezelf ophangen weet ik veel, misschien er met ze over praten
22 vind u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? (uitleg erbij graag)
muhahahah, een schande. nee goed natuurlijk, waarom zouden mannen meer respect moeten krijgen dan vrouwen of andersom.
23 wordt u gelijk behandeld als andere in uw omgeving.?
jah hoor
24 wat voor normen kent u?
respect voor anderen..bla bla
25 wat voor belangrijke waarden heeft uw?
euh ook zoiets
26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden?
ja
27 Wat zou er dan veranderd moeten worden?
misschien meer aandacht voor elkaar, meer open staan voor andere meningen(denk aan dat hele gedoe afgelopen maanden in de regering) etc.
28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen?
ik vind dit een hele rare en vage vraag. ik heb het 27 vragen echt geprobeerd, maar deze vraag lukt me niet
29 wat vind u van deze enquete?
niet zo heel goed. de vragen zijn heel onconcreet, zo krijg je dus ook hele onconcrete antwoorden. op sommige vragen kun je alleen wel met jah en nee antwoorden, terwijl dat misschien niet de bedoeling is? de vraagstelling zou dus veranderd kunnen worden.

Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-01-2003, 18:42
*Lady of Hope*
Avatar van *Lady of Hope*
*Lady of Hope* is offline
Citaat:
joyce(girlstalk schreef:


1 Je naam:
Claire

2 Leeftijd:
15
3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding?
7

4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin?
M'n stiefvader werkt'. M'n moeder doet het huishouden. De rest van het gezin doet zo wat klusjes.

5 Welke rol speelt geld binnen het gezin?
Normale rol

6 Bent u in nederland geboren? zo niet waar dan?
ja

9 voelt u uw veilig in omgeving/woonplaats?
ja

10 Heb je een geloof? zo ja, waat voorn?
ja, Wicca

11 Bent u allochtoon of autochtoon?
autochtoon

12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan?
k heb respect voor iedereen, dus ook voor m'n medemensen

13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen?
Ik wil graag een groot gezin. Komt misschien omdat ik daar zelf in ben opgegroeid

14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen? (samenwonen, eenoudergezinnen, geregristeerd partnerschap)
Iedereen moet doen waar hij zich fijn bij voelt. Zolang kinderen er maar niet onder lijden.

15 Welke invloed heeft de omgeving op u?
Mijn omgeving heeft niet echt invloed op me.

16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners op u?
Goede vrienden etc. hebben denk ik wel een soort van invloed. Ik zal me daar sneller iets van aantrekken dan van iemand die ik niet zo goed ken.

17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou?
Ik speel piano en gitaar en krijg daar les in, maar dat heeft verder geen invloed op me

18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? (hoe gaat dat bij jullie)
Als ze dat geld zelf hebben verdiend mogen ze er mee doen wat ze willen. Maar ik zou wel adviseren wat ik zelf zou doen. Maar laat hen uiteindelijk de beslissing maken.

19 discrimineert u weleens zo ja waarom?
nee

20 Wat vind je van hangjongeren?
Zolang ik er geen last van heb, vind ik het best

21 wat zou u doen als (u kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren?
Hier kan ik niet over oordelen

22 vind u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? (uitleg erbij graag)
Iedereen moet gelijkwaardig worden behandeld

23 wordt u gelijk behandeld als andere in uw omgeving.?
meestal wel, alleen m'n geloof is soms een probleem

24 wat voor normen kent u?
Respect hebben voor iedereen, ongeacht huidskleur geloof etc.
+ geen (zinloos) geweld,
25 wat voor belangrijke waarden heeft uw?
Laat iedereen doen wat hij wilt, zonder dat hij iemand anders schaadt


26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden?

ja


27 Wat zou er dan veranderd moeten worden?

Respect voor elkaar, gelijkheid

28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen?
Nee, er is in mijn ogen te veel geweld en hebben mensen geen respect voor elkaar. Mensen worden op geloof, huidskleur etc. veroordeeld.

29 wat vind u van deze enquete?
Een beetje saai om in te vullen, maar als het handig is voor school vul ik het wel in.

__________________
Condicio sine qua non
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 10:16
Verwijderd
1.Je naam:Marleen
2 Leeftijd:15
3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding?4, maar mn broer is sinds kort het huis uit.
4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin?Vader werkt fulltime, moeder parttime. Broer studeert (en is dus het huis uit) en ik zit op de middelbare.
5 Welke rol speelt geld binnen het gezin?Ik denk toch best een grote rol. Er wordt best op de prijs gelet en er wordt toch best geregeld over gesproken.
6 Bent u in nederland geboren? zo niet waar dan?-
7 Wanneer kwam u hier wonen?-
8 Toen je hier net kwam wonen ben je toen gediscrimineerd?-
9 voelt u uw veilig in omgeving/woonplaats?Ja redelijk
10 Heb je een geloof? zo ja, waat voorn?Zo'n beetje een mengsel tussen Christelijk en zo'n beetje spiritueel en zo
11 Bent u allochtoon of autochtoon?autochtoon
12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan?gewoon, normaal. Niet anders dan tegen een autochtoon..
13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen?Trouwen is vrije keuze. Kinderen 'krijgen', is fijn als het voor je is weggelegd.
14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen? (samenwonen, eenoudergezinnen, geregristeerd partnerschap)
Niets mis mee..
15 Welke invloed heeft de omgeving op u?
Vast wel een geringe invloed..of zo..
16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners op u?Same
17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou?Niet echt
18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? (hoe gaat dat bij jullie)Mits het enigszins verstandig is zou ik dat niet zo erg vinden..
19 discrimineert u weleens zo ja waarom?Niet dat ik weet. Ik probeer het iig niet te doen.
20 Wat vind je van hangjongeren?Als ze niemand lastig vallen...maar het zou beter zijn als ze iets anders te doen zouden hebben.
21 wat zou u doen als (u kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren?Proberen ze een beetje te motiveren om een hobby te zoeken opf zo..
22 vind u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? (uitleg erbij graag)Mwah..Ze schijnen nog altijd minder te verdienen of zo..
23 wordt u gelijk behandeld als andere in uw omgeving.?Ik hoop het.
24 wat voor normen kent u?Een hele boel
25 wat voor belangrijke waarden heeft uw?veel
26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden?Jup. Minder verharding en agressiviteit, maar meer respect.
27 Wat zou er dan veranderd moeten worden?Zie 26
28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen?blaat
29 wat vind u van deze enquete? Langdradig..Eer je em ingevuld hebt, moet je je weer eerst opnieuw aanmelden..
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 10:24
Joyce
Avatar van Joyce
Joyce is offline
ik wil jullie in ieder geval al bedanken voor het invullen van de enquete.. En tjah zoals eerder genoemd is sommige hebben het niet serieus ingevuld.. Maarja!
VOor de andere: Bedankt hoor!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 14:05
Piccola
Piccola is offline
1.Je naam: Edy
2 Leeftijd: 16
3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding? 4
4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin? vader werkt, moeder is huisvrouw, broer is marinier dus is alleen in het weekend thuis en ik zit op de middelbare school
5 Welke rol speelt geld binnen het gezin? Normale rol..
6 Bent u in nederland geboren? zo niet waar dan? Ja
7 Wanneer kwam u hier wonen? -
8 Toen je hier net kwam wonen ben je toen gediscrimineerd? -
9 voelt u uw veilig in omgeving/woonplaats? Ja
10 Heb je een geloof? zo ja, waat voorn? Nee
11 Bent u allochtoon of autochtoon? Autochtoon
12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan? Normaal natuurlijk
13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen? Trouwen wil ik wel, kinderen niet.. (denk ik)
14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen? (samenwonen, eenoudergezinnen, geregristeerd partnerschap) Moet iedereen toch zelf bepalen
15 Welke invloed heeft de omgeving op u? Niet.. nah misschien wel een beetje hoor..
16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners op u? Positief
17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou? Nee
18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? (hoe gaat dat bij jullie) Ze moeten wel normaal/verstandig met dat geld omgaan
19 discrimineert u weleens zo ja waarom? Nee, daar heb ik een grote hekel aan
20 Wat vind je van hangjongeren? Zolang ze niemand lastig vallen vind ik 't best...
21 wat zou u doen als (u kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren? ?
22 vind u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? (uitleg erbij graag) Iedereen moet gelijkwaardig worden behandeld
23 wordt u gelijk behandeld als andere in uw omgeving.? Ja
24 wat voor normen kent u? Ach zoveel
25 wat voor belangrijke waarden heeft uw? ook zoveel
26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden? Ja
27 Wat zou er dan veranderd moeten worden? bijv de veiligheid en milieu
28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen? Nee, er is veel te veel geweld en ongelijkheid enzo
29 wat vind u van deze enquete? wel goed hoor..
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 15:44
Zoulou
Avatar van Zoulou
Zoulou is offline
Citaat:
joyce(girlstalk schreef:
1.Je naam:
Zoulou
2 Je leeftijd 23
3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding? 3
4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin?
papa mama en ik *?*
5 Welke rol speelt geld binnen het gezin?
gebrekkig tegen het einde van de maand, vooral de laatste 30 dagen
6 Bent u in nederland geboren? zo niet waar dan?
België geboren
7 Wanneer kwam u hier wonen?
Leef nog steeds in België
8 Toen je hier net kwam wonen ben je toen gediscrimineerd?
tja, kben anders wel geen Belg.. neen, niet erg gediscrimineerd
9 voelt u uw veilig in omgeving/woonplaats?
Neen niet echt
10 Heb je een geloof? zo ja, waat voorn?
ik geloof in de goede kant van de mens
11 Bent u allochtoon of autochtoon?
allochtoon (Frans)
12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan?
door mijn bril euh... mja hangt ervan af de welke, in mn ghetto hier ......
13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen?
positief
14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen? (samenwonen, eenoudergezinnen, geregristeerd partnerschap)
is grote vooruitgang, mensen de vrijheid geven samen te leven op de manier die ze de beste vinden.
15 Welke invloed heeft de omgeving op u?
zoals bij iedereen zeker?
16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners op u?
colse friends = heel veel invloed op mijn houding tegenover hen. Buren, minder goede kennissen = geen
17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou?
Tja, op mijn tijdbesteding, sportclub op mijn lichaam natuurlijk...
18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? (hoe gaat dat bij jullie)
ik mag wel kopen wat ik wil, maar koop weinig mijn kinderen, gezien ik ze goed zou opvoeden, zou ik laten kopen wat ze wel willen want ze zouden dat verstandig doen (hoop ik)
19 discrimineert u weleens zo ja waarom?
mwa niet echt discrimineren maar soms heb ik geen leive opmerkingen jegens bepaalde mensen die ik zeer dom acht.
20 Wat vind je van hangjongeren?
dat ze maar niet hangen en iets nuttigs doen.
21 wat zou u doen als (u kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren?
de ogen open trekken, hen proberen uit te leggen dat er beter dan dat is.
22 vind u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? (uitleg erbij graag)
hm... niet op alle vlakken neen, zoals bvb salarisvershcillen en zo. Al die dingen van sexueel misbruik en zo ook, teveel mannen beschouwne vrouwne als wandelende kutten.
23 wordt u gelijk behandeld als andere in uw omgeving.?
juh
24 wat voor normen kent u?
euh.... in welke zin? Levensnormen? wel de algemene regels in een normale samenleving denk ik?
25 wat voor belangrijke waarden heeft uw?
respect, naasteliefde, eerbied van vrijheid, rechten en plichten.
26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden? zou wel mogen ja
27 Wat zou er dan veranderd moeten worden?
het democratisch systeem kan nog verbeterd worden vind ik.
28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen?
neen te veel niet. Veel mensen hebben sowieso geen opvoeding, anderen zijn opzettelijk "marginaal" (buiten de normen). Veel volwassenen gedragen zich als parasieten, te veel jongeren weten niet wat respect is.
29 wat vind u van deze enquete?
nut? nou, wel een paar interessante vragen
__________________
Rock is dead they said? Long live Rock!

Laatst gewijzigd op 03-01-2012 om 14:30.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 15:46
Verwijderd
ff denken..neuh, gaat je geen flikker aan dus.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 16:40
wabbit
Avatar van wabbit
wabbit is offline
1.Je naam: kevin
2 Leeftijd:16
3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding?5
4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin? ?
5 Welke rol speelt geld binnen het gezin? belangrijk om mij uit de deur te krijgen
6 Bent u in nederland geboren? zo niet waar dan? je
7 Wanneer kwam u hier wonen? 21-10-1986
8 Toen je hier net kwam wonen ben je toen gediscrimineerd?
9 voelt u uw veilig in omgeving/woonplaats? ja
10 Heb je een geloof? zo ja, waat voorn? mezelf
11 Bent u allochtoon of autochtoon? ?!
12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan? met mijn ogen
13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen? daar heb je iets voor nodig
14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen? (samenwonen, eenoudergezinnen, geregristeerd partnerschap) ze gaan hun gang maar
15 Welke invloed heeft de omgeving op u? geen
16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners op u? geen
17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou? nee
18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? (hoe gaat dat bij jullie) ja
19 discrimineert u weleens zo ja waarom? neeh
20 Wat vind je van hangjongeren? cool
21 wat zou u doen als (u kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren? meegaan, papa is ook jong geweest
22 vind u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? ja(uitleg erbij graag)
23 wordt u gelijk behandeld als andere in uw omgeving.? liefig
24 wat voor normen kent u? !+1=2
25 wat voor belangrijke waarden heeft uw? 2,50
26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden? tollerantie
27 Wat zou er dan veranderd moeten worden? ?!
28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen? nee nee
29 wat vind u van deze enquete? wast of my time maar k heb toch niets beters te doen[/QUOTE]
__________________
mess with the best,Die like the rest!! tafkak: the artist formaly known as kevingerritsen
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 16:54
Quisto
Avatar van Quisto
Quisto is offline
Citaat:
joyce(girlstalk schreef:
1.Je naam: doos
2 Leeftijd: 345
3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding? 23
4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin? we werken met banden geen rollen
5 Welke rol speelt geld binnen het gezin? geen
6 Bent u in nederland geboren? zo niet waar dan? hawaii
7 Wanneer kwam u hier wonen? gister
8 Toen je hier net kwam wonen ben je toen gediscrimineerd? ja
9 voelt u uw veilig in omgeving/woonplaats? ja
10 Heb je een geloof? zo ja, waat voorn? ja
11 Bent u allochtoon of autochtoon? autochtoon
12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan? lekkerding
13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen? mag niet
14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen? (samenwonen, eenoudergezinnen, geregristeerd partnerschap)
15 Welke invloed heeft de omgeving op u? geen
16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners op u? heele diepe invloed
17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou? ja heel erg
18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? (hoe gaat dat bij jullie) neej ik zou ze vermoorden
19 discrimineert u weleens zo ja waarom? ja zo vaak
20 Wat vind je van hangjongeren? leuk
21 wat zou u doen als (u kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren? euhmm het huis uitsturen
22 vind u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? (uitleg erbij graag) ja
23 wordt u gelijk behandeld als andere in uw omgeving.? nee
24 wat voor normen kent u? waarden
25 wat voor belangrijke waarden heeft uw? normen
26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden?
27 Wat zou er dan veranderd moeten worden?
28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen? ja natuurlijk, nee
29 wat vind u van deze enquete? vreselijk
__________________
heeeeej peepzzz
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 18:20
Hans Kazan
Avatar van Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
joyce(girlstalk schreef:
1.Je naam:
2 Leeftijd:

16

3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding?

3

4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin?

Moeder/vader/zoon (ik)

5 Welke rol speelt geld binnen het gezin?

een grote rol he

6 Bent u in nederland geboren? zo niet waar dan?

ja

7 Wanneer kwam u hier wonen?
8 Toen je hier net kwam wonen ben je toen gediscrimineerd?
9 voelt u uw veilig in omgeving/woonplaats?

Nee, door de mensen die op vraag 6 "Nee" antwoorden

10 Heb je een geloof? zo ja, waat voorn?

Nee

11 Bent u allochtoon of autochtoon?

Autochtoon

12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan?



13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen?

Niet voor mij

14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen? (samenwonen, eenoudergezinnen, geregristeerd partnerschap)

Geweldig

15 Welke invloed heeft de omgeving op u?

Grote invloed

16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners op u?

Grote invloed

17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou?

Geen lid

18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? (hoe gaat dat bij jullie)

Tuurlijk, zolang het niet schadelijk is kan het geen kwaad (Schadelijk bedoel ik drugs ofzo)

19 discrimineert u weleens zo ja waarom?

Jep, doordat ik niet meer 's nachts over straat kan zonder een 9mm

20 Wat vind je van hangjongeren?

Doen helemaal niks kwaad zolang je hun geen kwaad doet

21 wat zou u doen als (u kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren?

Niets, ben er zelf ook 1

22 vind u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? (uitleg erbij graag)

Ja

23 wordt u gelijk behandeld als andere in uw omgeving.?

Yep

24 wat voor normen kent u?

Veel

25 wat voor belangrijke waarden heeft uw?

Veel

26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden?

Ja

27 Wat zou er dan veranderd moeten worden?

Buitenlanders in aparte dorpen

28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen?

Nee, niet iedereen vind dingen hetzelfde, graffiti is voor mij heel erg mooi en andere vinden het vandalisme

29 wat vind u van deze enquete?

Om eerlijk te zijn helemaal kut
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 23:26
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
joyce(girlstalk schreef:
1.Je naam:
Ninnoc

2 Leeftijd:
18

3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding?
1

4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin?
mijn huishouding bestaat uit 1 persoon, ik, ben ik een gezin?

5 Welke rol speelt geld binnen het gezin?
bepaald mijn activiteitenkeuze (haha mooi woord) heb ik veel geld , kan ik veel en dure dingen doen, als ik weinig geld heb kan ik weinig doen.

6 Bent u in nederland geboren? zo niet waar dan?
ja

7 Wanneer kwam u hier wonen?
nvt

8 Toen je hier net kwam wonen ben je toen gediscrimineerd?
nvt

9 voelt u uw veilig in omgeving/woonplaats?
ja

10 Heb je een geloof? zo ja, waat voorn?
atheisme, en denk een beetje om je taalgebruik wil je

11 Bent u allochtoon of autochtoon?
wat dacht je van autochtoon

12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan?
???? wat is dit nu weer voor een vraag, normaal

13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen?
ten eerste wil ik niet trouwen en ten tweede wil ik voorlopig ook geen kinderen en hoop ik ook nooit de drang tot baren te krijgen

14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen? (samenwonen, eenoudergezinnen, geregristeerd partnerschap)
okay, als je gelukkig bent is er toch nix op tegen

15 Welke invloed heeft de omgeving op u?
veel, zoals op iederen

16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners op u?
vrienden en kennisen hebben wel invloed met name vrienden natuurlijk maar buurtbewoners?? ik ken alleen mijn hospita, die heeft niet zo heel veel invloed

17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou?
ik heb een hekel aan sport en ben verder nergens lid van behalve van het aidsfonds

18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? (hoe gaat dat bij jullie)
in welke catagorie, te brede vraag, snoepjes, of kleding of drugs en guns?

19 discrimineert u weleens zo ja waarom?
ja ik beoordeel mensen in het begin op hun uiterlijk en stel daarom soms mensen achter

20 Wat vind je van hangjongeren?
lekker laten hangen

21 wat zou u doen als (u kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren?
ik wil geen kinderen, het is uW kinderen en wat doen die haakjes daar

22 vind u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? (uitleg erbij graag)
nee, en hier kan ik te lang over lullen, van vrouwen wordt nog steeds hoewel nu steeds mindere mate verwacht dat ze kinderen baren en thuis blijven, een vrouw wordt niet gezien als potentieel goede zakenvrouw, of in ieder geval minder snel, als een vrouw op een hoge positie zit wordt dat vaak gezien als gevolg van omstandigheden ipv gevolg van haar professionaliteit.
Dit komt bijv. tot uiting in reclames ed. enz.

23 wordt u gelijk behandeld als andere in uw omgeving.?
nee, omdat ik niet gelijk ben als mensen in mijn omgeving, ik heb niet dezelfde kwaliteiten en gebreken

24 wat voor normen kent u?
beleefdheid voor (bijna) iedereen, speciaal respect voor ouderen ed verder gewoon de normale zaken die overigens allemaal samenhangen met respect en beleefdhied in mijn ogen

25 wat voor belangrijke waarden heeft uw?
respect voor allen, waarden zijn zaken die nastreven waard zijn, gezien ik nog niet respect voor al dat leeft heb streef ik dat nog na

26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden?
? de mensen, minder stupiditeit

27 Wat zou er dan veranderd moeten worden?
de mensen, zie vraag 26

28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen?
ja de meesten wel, omdat ik dat merk, ik wordt haast nooit slecht behandelt en mensen zijn over het algemeen vriendelijk en behulpzaam, ze hebben over het algemeen respect voor elkaar. Wat ze doen en uitkramen binnenshuis weet ik natuurlijk niet

29 wat vind u van deze enquete?
ik houd van enquetes maar ik vond deze vragen bijzonder slecht
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 23:38
Welmoed
Avatar van Welmoed
Welmoed is offline
alsof iemand die antwoorden gaat leze..
__________________
en alsof het leven nog niet moeilijk genoeg was kwamen er ook nog signatures.... NOU IK WEET GEEN LEUKE HOOR
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 09:56
Joyce
Avatar van Joyce
Joyce is offline
Jahh
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 10:31
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
1.Je naam:Eva
2 Leeftijd:19
3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding?3
4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin?
5 Welke rol speelt geld binnen het gezin? niet zo heel belangrijk
6 Bent u in nederland geboren? zo niet waar dan? nee, belgië
7 Wanneer kwam u hier wonen?niet
8 Toen je hier net kwam wonen ben je toen gediscrimineerd? .
9 voelt u uw veilig in omgeving/woonplaats? ja
10 Heb je een geloof? zo ja, waat voorn? nee
11 Bent u allochtoon of autochtoon? aut
12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan? met mn ogen
13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen? trouwen best, ik wil gn kinderen
14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen? (samenwonen, eenoudergezinnen, geregristeerd partnerschap)
15 Welke invloed heeft de omgeving op u? kan ik niet zo meteen zeggen. ik doe mn eigen ding voor zover ik weet
16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners op u? vrienden: moeilik te zeggen, kenissen: geen, buurtbewoners: nog minder
17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou? positief
18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? (hoe gaat dat bij jullie) ze krijgen zakgeld en daar kopen ze maar mee wat ze willen.
19 discrimineert u weleens zo ja waarom? ja, dat heet de menselijke aard
20 Wat vind je van hangjongeren? laat ze maar hangen
21 wat zou u doen als (u kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren? laat ze maar hangen
22 vind u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? (uitleg erbij graag) ja, in mijn omgeving wel. (middeklasse)
23 wordt u gelijk behandeld als andere in uw omgeving.? ja
24 wat voor normen kent u? wat een idiote vragen hier
25 wat voor belangrijke waarden heeft uw? zelfbschikking op ale vlak
26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden? ja
27 Wat zou er dan veranderd moeten worden? te veel om op te noemen en het begint bij een onmogelijke droom: educating the masses
28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen? wat een dome veralgemening. nee, dat doen ze niet
29 wat vind u van deze enquete? ik hoop dat je hier geen punten mee wilt halen want ze zuigt
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 11:21
Verwijderd
Citaat:
joyce(girlstalk schreef:
1.Je naam:
Floris

2 Leeftijd:
17

3 Uit hoeveel mensen bestaat je huishouding?
5

4 Wat is de rolverdeling binnen het gezin?
vader speelt vader, moeder speelt moeder en wij houden ze bezig

5 Welke rol speelt geld binnen het gezin?
uiteraard heel belangrijk

6 Bent u in nederland geboren? zo niet waar dan?
jazekers

7 Wanneer kwam u hier wonen?
ik woon hier al ruim 17 jaar

8 Toen je hier net kwam wonen ben je toen gediscrimineerd?
neuh

9 voelt u uw veilig in omgeving/woonplaats?
heel best

10 Heb je een geloof? zo ja, waat voorn?
hervormd

11 Bent u allochtoon of autochtoon?
autochtoon

12 Hoe kijkt u tegen autochtonen aan?
gewoon

13 Hoe denkt u over trouwen en kinderen krijgen?
komt later wel

14 Welke mening heeft u over alternatieve samenlevingsvormen? (samenwonen, eenoudergezinnen, geregristeerd partnerschap)
laat iedereen doen waar ie zin in heeft

15 Welke invloed heeft de omgeving op u?
geen negatieve

16 Welke invloed hebben vrienden, kennissen en buurtbewoners op u?
geen negatieve

17 Als u lid bent van een vereniging of sport heeft dit invloed op jou?
ja, ze nemen een hele avond van de week in

18 Als u kinderen heeft of zou hebben mogen ze dan zelf weten wat ze kopen? (hoe gaat dat bij jullie)
ja hoor, ze krijgen wat geld en ze moeten maar zelf weten wat ze ermee doen, zolang ik het maar goed vindt

19 discrimineert u weleens zo ja waarom?
ik discrimineer niet, ik pest iedereen

20 Wat vind je van hangjongeren?
is niks mis mee

21 wat zou u doen als (u kinderen) zich gaan gedragen als hangjongeren?
lekker laten gaan

22 vind u dat vrouwen net zoveel respect krijgen als mannen? (uitleg erbij graag)
tuurlijk, anders zou het discriminatie zijn

23 wordt u gelijk behandeld als andere in uw omgeving.?
ja

24 wat voor normen kent u?
genoeg

25 wat voor belangrijke waarden heeft uw?
ook genoeg

26 vindt u dat de samenleving veranderd zou moeten worden?
ja

27 Wat zou er dan veranderd moeten worden?
het asielzoekerscentrum hermetisch afsluiten (Australië heeft daar een mooi systeem voor zag ik)

28 Vind u dat volwassenen en jongeren zich volgens de normen gedragen, en kunt u dit uitleggen?
ze gedragen zich best, jongeren iig wel

29 wat vind u van deze enquete?
nog nooit zoveel onzin-vragen bij elkaar gezien
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren hulp nodig!!
Victorious
9 19-09-2011 09:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:50.