Oud 26-03-2007, 14:39
Melpomene
Melpomene is offline
Ik vind dit een leuk topic dus vooruit ik post ook eens wat

Ik ben slecht in zelfanalysaties dus als ik niet helemaal waarheidsgetrouw ben, mijn excuses ;x

Ik ben geloof ik best wel intelligent en ook wel een nerd. Ik hou van zwemmen,sporten en lezen maar dan vooral literatuur en ik hou niet van non fictie maar van magisch realisme ;p

Ik hou niet van dingen die niet rechtlijnig zijn zodat je duizendmaal in het rondte kunt filosoferen. Daarom ben ik een beta, natuurkunde en scheikunde zijn veel waarheidsgetrouwer en niet gecreerd door een maatschappelijk model.

Ik ben best wel opvallend qua uiterlijk en mensen kunnen me niet plaatsen qua afkomst dus ben ik al velen keren versleten voor een surinamer/pakistaanse/antilliaan etc.

Ik ben ook moslim en probeer bewust zo goed mogelijk naar de normen van de Islam te leven. Ik beschouw mensen die mijn religie afkrak per definitie als onwetend en heb medelijden met ze en dan heb ik het over zielige wilderstuig Met mensen die oprecht geinteresseerd zijn en degene die gefundeerde kritiek hebben daar ga ik graag mee in discussie en kan ik het ook wel goed vinden

Ik ben sociaal zeer capabel en heb volgens een EQ test een eq van 130 Ligt waarschijnlijk ook aan mijn '' ik mag iedereen bij voorbaat tot ze bewezen hebben mispunten te zijn'' instelling.

Zo dat was het, hoewel ik uberhaupt betwijfel of dit ook maar iemand interesseert ;p
Advertentie
Oud 26-03-2007, 14:44
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Melpomene schreef op 26-03-2007 @ 14:39 :
[..] Zo dat was het, hoewel ik uberhaupt betwijfel of dit ook maar iemand interesseert ;p
Mij wel
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-03-2007, 14:46
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Melpomene schreef op 26-03-2007 @ 14:39 :
Ik vind dit een leuk topic dus vooruit ik post ook eens wat

Ik ben slecht in zelfanalysaties dus als ik niet helemaal waarheidsgetrouw ben, mijn excuses ;x

Ik ben geloof ik best wel intelligent en ook wel een nerd. Ik hou van zwemmen,sporten en lezen maar dan vooral literatuur en ik hou niet van non fictie maar van magisch realisme ;p

Ik hou niet van dingen die niet rechtlijnig zijn zodat je duizendmaal in het rondte kunt filosoferen. Daarom ben ik een beta, natuurkunde en scheikunde zijn veel waarheidsgetrouwer en niet gecreerd door een maatschappelijk model.

Ik ben best wel opvallend qua uiterlijk en mensen kunnen me niet plaatsen qua afkomst dus ben ik al velen keren versleten voor een surinamer/pakistaanse/antilliaan etc.

Ik ben ook moslim en probeer bewust zo goed mogelijk naar de normen van de Islam te leven. Ik beschouw mensen die mijn religie afkrak per definitie als onwetend en heb medelijden met ze en dan heb ik het over zielige wilderstuig Met mensen die oprecht geinteresseerd zijn en degene die gefundeerde kritiek hebben daar ga ik graag mee in discussie en kan ik het ook wel goed vinden

Ik ben sociaal zeer capabel en heb volgens een EQ test een eq van 130 Ligt waarschijnlijk ook aan mijn '' ik mag iedereen bij voorbaat tot ze bewezen hebben mispunten te zijn'' instelling.

Zo dat was het, hoewel ik uberhaupt betwijfel of dit ook maar iemand interesseert ;p
Leuk om te lezen dat je een moslim bent. Waar kom je vandaan?
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 26-03-2007, 14:47
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 26-03-2007 @ 14:44 :
Mij wel
Mij ook.
Oud 26-03-2007, 14:54
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 26-03-2007 @ 14:44 :
Mij wel

Citaat:
Darkiekurd schreef op 26-03-2007 @ 14:46 :
Leuk om te lezen dat je een moslim bent. Waar kom je vandaan?
Ben jij dat ook?Je hebt iig een moslimnaam Uit het schimmige somali maar dat is dan weer niet te zien ;x
Oud 26-03-2007, 14:54
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Melpomene schreef op 26-03-2007 @ 14:54 :


Ben jij dat ook?Je hebt iig een moslimnaam Uit het schimmige somali maar dat is dan weer niet te zien ;x
Ik ben inderdaad een aanhanger van de Islam.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 26-03-2007, 14:57
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
Darkiekurd schreef op 26-03-2007 @ 14:54 :
Ik ben inderdaad een aanhanger van de Islam.
Leuk dat jij ook geinteresseerd bent in natuurkunde Heb je al een profiel gekozen?;p

Citaat:
Vogelvrij schreef op 26-03-2007 @ 14:33 :
Oké Ik hoef niet zoveel essays en zo te schrijven, maar ik ben hier toch veel. Dat is eigenlijk nog erger. Nou ja, soms moet ik wel huiswerk uittypen en als ik bezig ben met een verhaal of zo.
In elk geval ben jij in het echt anders dan het beeld dat ik van je heb, of zo
Wat voor beeld had je dan van haar?
Oud 26-03-2007, 14:59
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Melpomene schreef op 26-03-2007 @ 14:57 :
Leuk dat jij ook geinteresseerd bent in natuurkunde Heb je al een profiel gekozen?;p
Nog lang niet. Ik ben autodidact.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 26-03-2007, 15:49
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 26-03-2007 @ 14:32 :
Eerlijk en recht door zee En je bent werkelijk de eerste persoon die ik 'ken' die massa gebruikt (in plaats van gewicht)
Gewicht meet je in Newton.

En de natuurkundigen zullen vast wel van hun geloof afvallen.
Oud 26-03-2007, 15:53
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 26-03-2007 @ 15:49 :
Gewicht meet je in Newton.

En de natuurkundigen zullen vast wel van hun geloof afvallen.
Precies! Alleen is het nogal fout ingeburgerd om gewicht uit te drukken in kg.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-03-2007, 16:06
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
leuk topic, maar erg langdradig!

Ik ga kijken of ik andere kunsten ook kan laten posten, dus wees niet verbaasd als er ineens 3 persoonsomschrijvingen staan
ik ben de leukste dus je hoeft de volgende niet persé te lezen.

oké ik ben 17 woon in Haarlem (en omgeving) ik ben overtuigd hetero, kan me niet voorstellen dat andere mensen op jongens vallen en ga dan ook graag met homo's om!

ik doe 6 vwo, maar zonder veel interesse. Ik haal het wel (hoop ik) want ik wil niet nog een jaar.
Omdat ik geen zin meer heb in school, ga ik volgend jaar een tussenjaar nemen, ik ga eerst werken bij een bedrijf(is het echt een bedrijf?) dat grote feesten en festivals organiseert. In december ga ik voor een maand naar het hoge noorden waar mijn familie woont om daar voor mijn neefjes en nichtjes te zorgen en kerst mee te maken. Daarna ga ik werken en reizen, naar iets warms. Maar het liefste blijf ik in Europa, want ik vind Europa veel leuker dan Amerika, Australië en Nieuw Zeeland en Azië vind ik eng.

Ik train en geef veel trainingen. Ik zit bij de schoolkrant en ik hou van de eindexamenstunt. Bovendien ben ik minstens 1 dag in de week in een andere stad, wat betekent dat ik eigelijk heel graag een OV-kaart wil

ik ben 1 meter 70 en als iemand geld wil storten op mijn rekening moet hij/zij even PM'en
Het leukste opd e wereld vind ik contact met mensen, want ik hou van mensen,.., mensen zijn tenminsten niet zo voorspelbaar en saai! Ook de voorspelbare en saaie mensen zijn dat eigelijk niet.

Ik kan heel slecht tegen overmatige negativiteit en eigelijks lecht tegen kritiek, omdat ik meestal overtuigd ben van mijn andermans en mijn eigen goedheid en moeite.
Ik denk dat als mensen 50 % minder zeuren, ze veeel gelukkiger izjn
verder weet ik weinig te zeggen maar als iemand vragen heeft of geld wil storten: meld u!
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos

Laatst gewijzigd op 26-03-2007 om 16:31.
Oud 26-03-2007, 16:09
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 26-03-2007 @ 15:53 :
Precies! Alleen is het nogal fout ingeburgerd om gewicht uit te drukken in kg.
Even de natuurkundeleek uithangen: dus als iemand aan mij vraagt "Hoe zwaar weeg jij?", dan mag ik niet zeggen "66 kilo."?

Is "Hoe zwaar weeg jij?" eigenlijk wel een correcte zin?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 26-03-2007, 16:11
Verwijderd
Het valt me op dat een hoop mensen niet ontopic reageren. Ze geven ofwel een karige beschrijving van hoe ze zijn (gedrag/karakter dus) of helemaal niet. Het gaat bij velen voornamelijk over wie ze zijn, wat ze hebben gedaan, doen en gaan doen, maar niet hoe ze zijn.

Het topic lijkt nu net als het topic van een tijdje terug: 'stel je voor'.
Oud 26-03-2007, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 26-03-2007 @ 16:09 :
Even de natuurkundeleek uithangen: dus als iemand aan mij vraagt "Hoe zwaar weeg jij?", dan mag ik niet zeggen "66 kilo."?

Is "Hoe zwaar weeg jij?" eigenlijk wel een correcte zin?
Nee, natuurkundig gezien zou je of:
-Hoe zwaar ben jij...
of
-Hoeveel weeg jij...
...moeten vragen.

Op de eerste vraag zou er dan een antwoord in bv. kg gegeven worden op de volgende manier: 'mijn massa is 66kg'

Op de tweede vraag zou er in Newtons ( N ) antwoord gegeven moeten worden: 'Ik weeg 700N'.
Oud 26-03-2007, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Spectrum schreef op 26-03-2007 @ 16:14 :
Nee, natuurkundig gezien zou je of:
-Hoe zwaar ben jij...
of
-Hoeveel weeg jij...
...moeten vragen.
Ook gewoon taalkundig gezien.
Oud 26-03-2007, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Spectrum schreef op 26-03-2007 @ 16:14 :
Op de tweede vraag zou er in Newtons ( N ) antwoord gegeven moeten worden: 'Ik weeg 700N'.
Nee nee, "ik weeg 700N op het oppervlak van de aarde in Nederland".
Oud 26-03-2007, 17:42
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 26-03-2007 @ 17:39 :
Nee nee, "ik weeg 700N op het oppervlak van de aarde in Nederland".
Maar ook niet overal, want de gravitatieconstante is niet overal hetzelfde op aarde Zo heb je een ander gewicht op de noordpool dan op de evenaar.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-03-2007, 17:46
P-apple
Avatar van P-apple
P-apple is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 26-03-2007 @ 17:42 :
Maar ook niet overal, want de gravitatieconstante is niet overal hetzelfde op aarde Zo heb je een ander gewicht op de noordpool dan op de evenaar.
Er staat toch in Nederland?
__________________
Fris&Fruitig
Oud 26-03-2007, 17:46
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Juice schreef op 26-03-2007 @ 16:09 :
Even de natuurkundeleek uithangen: dus als iemand aan mij vraagt "Hoe zwaar weeg jij?", dan mag ik niet zeggen "66 kilo."?

Is "Hoe zwaar weeg jij?" eigenlijk wel een correcte zin?
Ten eerste is ''Hoe zwaar weeg jij?'' grammaticaal niet correct.

Iedereen kent natuurlijk de vergelijking 'ΣF = ma'. De som van alle krachten op een object is gelijk aan de massa keer de versnelling. Omdat op het aardoppervlak de versnelling circa 9.81 m/s2 is weet je dat al. Dan moet men de massa van het object vermenigvuldigen met de versnelling. Dat is dus het gewicht.

Door middel van wat algebra kan men afleiden dat de massa van het object gelijk is aan 'm = ΣF/a'. De massa dus.

Waarom men in Nederland zegt ''Ik weeg ... kilogram'' weet ik niet.

Attendeer mij op fouten, aub.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.

Laatst gewijzigd op 26-03-2007 om 17:53.
Oud 26-03-2007, 17:50
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
HEEY open lekker een zwaar/gewicht/massa topic!!
GA DIE NIET VOLspammen

ik zal even een korte gescheidenis inleiding geven in de echte kunst, aangezien die hier niet zo vaak post:

Kunst, is een jongen 19 jaar (?) en studeert biologie (biomedischewetenschappen kan ook)
het is een bijzonder leuk persoon maar zal dat zelf nooit zeggen

hij is redelijk hetero

Quir, die vorige week heeft gepost:
Is 20, homo en woont in utrecht (who doesn't) hij heeft blond haar, blauwe ogen en is heel sexy en gespierd. Bovendien is hij erg grappig en begin ik nu veel te veel te positief over hem te praten, ik heb hier geen bij bedoelingen over, ben gewoon enthousiast
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 26-03-2007, 17:57
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
P-apple schreef op 26-03-2007 @ 17:46 :
Er staat toch in Nederland?
Niet goed gelezen
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-03-2007, 18:00
Samrijo
Avatar van Samrijo
Samrijo is offline
Samira, 22 jaar, 1.74, 60 kilo, lang bruin haar.
Ik woon in Delft, ik studeer wiskunde. Ik ben heel erg druk, althans hoor ik meestal. Ik kijk veel films en ik hou van eten.
Oud 26-03-2007, 18:00
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
1. ik ben de meest echte, bovendien de leukste kunst 50% van de posts (ongeveer) 17 jaar
2. De andere is ook erg leuk (25-30% van de posts) woont in utrecht en is 19 jaar (en dom )
3. (15-20%) bijna 19 jaar is een 3e meisje, woont overal, hoofddorp/amsterdam/utrecht/hier en soms in maastricht!
4. De echte kunst, heeft ongeveer 50 posts gepost (maximaal)
5. De stoere mensen uit: hoofddorp, utrecht en heerlen allemaal leuke jongens van tussen de 18 en de 22 jaar oud. ongeveer 5 % van de posts en grotendeels hetero, 2 homo's geen bi's

Dat is wel een goede denk ik
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 26-03-2007, 18:02
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Samrijo schreef op 26-03-2007 @ 18:00 :
Samira, 22 jaar, 1.74, 60 kilo, lang bruin haar.
Ik woon in Delft, ik studeer wiskunde. Ik ben heel erg druk, althans hoor ik meestal. Ik kijk veel films en ik hou van eten.
Mmmm... Wiskunde.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 26-03-2007, 18:10
P-apple
Avatar van P-apple
P-apple is offline
Citaat:
Spectrum schreef op 26-03-2007 @ 16:11 :
Het valt me op dat een hoop mensen niet ontopic reageren. Ze geven ofwel een karige beschrijving van hoe ze zijn (gedrag/karakter dus) of helemaal niet. Het gaat bij velen voornamelijk over wie ze zijn, wat ze hebben gedaan, doen en gaan doen, maar niet hoe ze zijn.

Het topic lijkt nu net als het topic van een tijdje terug: 'stel je voor'.
Mee eens

Ik ben overdreven vaak melig, ik hecht heel veel waarde aan vriendschappen en heb ook best veel échte vrienden in plaats van heel veel vrienden en maar één of twee goede, ik hou van gezelligheid en lachen, ik ben heel knuffelig en aanhankelijk (net ene puppy, echt waar), ik ben best spontaan en sociaal, ik kan wel nukkige buien hebben, maar niet echt vaak, bij mensen die ik goed ken en die mij ook goed kennen kan ik echt raar doen, ik ben niet onzeker, maar wel een beetje verlegen, vooral als ik met iemand praat die ik (nog) niet ken, ik ben vrolijk en optimistisch ingesteld, heb soms last van hyperactiviteit, ik ben lui, laks, toch wel sportief, soms (te) zelfbewust, als ik bv. over een open plein moet lopen waar veel mensen langs de kant zitten of iemand op straat naar de weg moet vragen in een stad, ik kan irritant en ontzettend vervelend zijn, ik hou om ook een beetje tijd voor mezelf te hebben, en vind het leukste moment van de dag meestal alleen naar school fietsen in de lente met wat muziek op.
__________________
Fris&Fruitig
Oud 26-03-2007, 18:11
Samrijo
Avatar van Samrijo
Samrijo is offline
Citaat:
Darkiekurd schreef op 26-03-2007 @ 18:02 :
Mmmm... Wiskunde.
?
Oud 26-03-2007, 18:48
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Spectrum schreef op 26-03-2007 @ 16:11 :
Het valt me op dat een hoop mensen niet ontopic reageren. Ze geven ofwel een karige beschrijving van hoe ze zijn (gedrag/karakter dus) of helemaal niet. Het gaat bij velen voornamelijk over wie ze zijn, wat ze hebben gedaan, doen en gaan doen, maar niet hoe ze zijn.

Het topic lijkt nu net als het topic van een tijdje terug: 'stel je voor'.
Ik ben minder irritant in het echt, geef wel dezelfde kutopmerkingen en ben over het algemeen, naar ik geloof, wel geliefd.

Ga verder graag uit, doe gymnasium zonder moeite/interesse, ga volgend jaar bedrijfskunde doen aan het Erasmus, ben vrijgezel, weeg 70 kg en ben iets van 1.83 (ofzo, ben in ieder geval niet dik ofzo). Heb een bleke huid, rossig (geen rood) haar wat een beetje krult. Ik luister naar klassieke muziek, maar ook naar trance en in een goede bui naar hardtrance.
Een goede vriendin beschrijft me op de volgende manier: grappig, arrogant, slim, egoïstisch maar een goede vriend.

O ja, ik werk in een snackbar en in een magazijn. Hiervoor was ik dj.
__________________
I did it for teh lulz
Oud 26-03-2007, 18:49
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Samrijo schreef op 26-03-2007 @ 18:11 :
?
Ik citeer Homer Simpson, maar voeg er iets aan toe dat ik leuk vind.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 26-03-2007, 19:39
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Spectrum schreef op 26-03-2007 @ 16:11 :
Het valt me op dat een hoop mensen niet ontopic reageren. Ze geven ofwel een karige beschrijving van hoe ze zijn (gedrag/karakter dus) of helemaal niet. Het gaat bij velen voornamelijk over wie ze zijn, wat ze hebben gedaan, doen en gaan doen, maar niet hoe ze zijn.

Het topic lijkt nu net als het topic van een tijdje terug: 'stel je voor'.
Maar denk je niet dat dat soort dingen juist ook heel erg kenmerkend voor mensen zijn? Als ik aan mezelf denk, denk ik dat het feit dat ik Literatuurwetenschap studeer en schrijf en muziek luister, een heel groot deel uitmaakt van wie ik ben. Dus dat lijkt me wel degelijk ontopic
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 26-03-2007, 19:42
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Omschrijving: Blauwe ogen, bruin haar tot op de schouders, bril, 1,62 (een kleintje dus) draag vaak hakken, liefst van 5-7 cm hoog, heb een normaal postuur (met een buikje, maar who cares) Ik houd van laag uitgesneden truitjes, rokjes, en heb een tattoo van een roosje. Geaardheid moest er ook bij? Lesbisch dus.

Tadaa =)
__________________
It's not always rainbows and butterflies

Laatst gewijzigd op 26-03-2007 om 19:44.
Oud 26-03-2007, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Spectrum schreef op 26-03-2007 @ 16:11 :
Het valt me op dat een hoop mensen niet ontopic reageren. Ze geven ofwel een karige beschrijving van hoe ze zijn (gedrag/karakter dus) of helemaal niet. Het gaat bij velen voornamelijk over wie ze zijn, wat ze hebben gedaan, doen en gaan doen, maar niet hoe ze zijn.

Het topic lijkt nu net als het topic van een tijdje terug: 'stel je voor'.
Ja sorry hoor, ik vind mezelf niet zo heel veel. Hoe kan ik nou zeggen 'hoe' ik ben?
Oud 26-03-2007, 21:24
dallie
Avatar van dallie
dallie is offline
Wat steekwoorden:

Bijdehand, koppig, oprecht, direct/confronterend, trouw, principieel, heb veel voor anderen over (kon een enkel woord niet bedenken), in bepaalde opzichten stevig in de schoenen en in anderen wat minder... filosofisch ingesteld... sterke emoties...

Verder dan dit kan ik mezelf eigenlijk niet beschrijven.
__________________
The bad news is we don’t have any control. The good news is you can't make any mistakes
Oud 26-03-2007, 23:57
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Als toevoeging: geestig, emotioneel, rationeel, hypocriet, optimistisch, creatief en ik maak vaak ontactische opmerkingen.
Aan het eind van de winter word ik neerslachtig, aan het begin van de lente euforisch.
Ik wissel al naar gelang de situatie van timide naar blakend van zelfvertrouwen.
Ik hou van psychedelische natuurdrugs en absurdisme en niet van religie en dogmatiek. Ik vind dingen vrij snel saai. Daarom staan de schriften die ik naar colleges meeneem vol tekeningen. Die probeer ik dan thuis op tekenpapier na te maken en dat lukt vaak niet.
Ik vind dat ik een grote DVD-collectie moet hebben.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 27-03-2007, 01:07
Verwijderd
Ik ben Colin, inmiddels alweer 24 jaar oud, donkerblond haar, blauwe ogen, 1,78m, en heteroseksueel. Ik woon sinds een jaar in een hippe studentenbox van 6 bij 3 in hartje Amersfoort. Daarvoor heb ik mijn hele leven in Almere gewoond. Geboren in Naarden, als deel van een eeneiige tweeling. Ik ben de oudste, met een verschil van pakweg 10 minuten. Mijn broertje houdt vol dat ie mij eruit geschopt heeft, ik beweer daarentegen dat ik altijd al een wat meer vooruitziende blik had en dus als eerste de wijde wereld wilde verkennen. Wel iets te vroeg trouwens: 8 weken. Dus van de wijde wereld kwam niet veel, ik moest eerst nog 2 maanden in de couveuse en was op sterven na dood. Van de ontdekkingsreis kwam dus weinig terecht.

Uiteindelijk is alles nog -relatief- goed gekomen, ware het niet dat ik door de zware medicatie gehoorbeschadiging opliep. Maar verder kerngezond gebleken. Ook ben ik vrij lui aangelegd (lang uitslapen, lang uitstellen, dat soort dingen), zit ik ongezond veel achter de computer, maar daarentegen ben ik zelf wel één van de meest nuchtere, openminded en relativerende mensen die ik ken.

Mijn hobbies: van jongs af aan tekenen, rond de puberteit vooral computergames, internet in het algemeen en de laatste jaren voornamelijk films, 2d en 3d-design (vormgeving is dus weer wat meer op de voorgrond gekomen). De laatste maanden vooral poker.

Ik heb basisschool gedaan (ja, echt!), VWO N&T met 1 brugjaar Latijn, ben 1e keer gezakt op het eindexamen voor Wiskunde/Scheikunde, 2e keer gehaald, en toen begonnen aan de opleiding Mediatechnologie aan de HU. Een slechte keuze, bleek achteraf, omdat het te technisch was en soms dodelijk saai. 1 jaar studievertraging opgelopen wegens een te lange minor en half jaar niksen, en nu bezig met mijn afstudeerstage bij Spunky Productions BV, een animatiebedrijfje.

Ik beschouw mezelf als bovengemiddeld intelligent, blink naar eigen zeggen uit in Nederlandse spelling, ben perfectionistisch ingesteld, ben een sloddervos, atheïstisch/agnostisch (dankzij bepaalde mensen kan ik daar nu geen keus uitmaken, grr), beschouw de mensheid voor het overgrote deel als stupide (met name op religieus en politiek vlak), ik heb een goede muziek-, tv- en filmsmaak, beschik over toffe humor en hou van sarcasme.

In het werkelijke leven ben ik heel lief en aardig, relaxed en heb ik een laid-back 'ikziewel'-houding. Ben geen initiatiefnemend persoon. maar waardeer initiatief van anderen wel.

Als ik op msn een gesprek voer en tegelijkertijd tv kijk, heb ik de neiging om over het tv-programma te gaan praten en op msn te becommentariëren wat ik zie. Vaak tot ergernis van anderen.
Oud 27-03-2007, 01:12
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
N00dles schreef op 27-03-2007 @ 01:07 :
blabla
En hij is nogal beïnvloedbaar maar dat wil ie er niet bijzetten want dan blijkt daaruit dat ie beïnvloedbaar is terwijl ie het eerst wel wilde doen
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 27-03-2007, 01:31
Verwijderd
leuk topic

Ik ben repel. ik vind het nooit leuk als mensen toevallig of expres op scholieren.com dezelfde avatar hebben als mij, omdat ik dan denk dat ik, zoals zovaak, met mn stomdronken kop een lullige post heb geplaatst. dit is een subtiele hint

Ik ben een adhd'er, houd niet van mezelf kwetsbaar opstellen, houd van whiskey, ben snel verveeld.
Verder een überautist volgens veel mensen, het kleine groepje dat me beter kent vind me sociaal en aardig

Ik maak overal een chaos van; mijn huis, mijn leven, mijn uiting van humor, de liefde, en mijn manier van schrijven (qua handschrift en logische volgorde's)

Als we verdergaan over karakter, ik kom altijd erg hard en raar op mensen over, in dit proces van sociale interactie ( nette taal he?) worden de toekomstige vrienden van de, in mijn ogen ontolerante mongolen, gescheiden.
Ik ben gek op zelfanalyses, in een groep ben ik het psycholoogje en de clown.
Elke dag ben ik een ander persoon, wat me vreselijk hypocriet maakt, ik kan mezelf de ene dag erg vermoeien, en de volgende helemaal gelukkig zijn met mezelf.

Momenteel single (wel op zoek), een fulltime baan, mn hobby is mn werk.
'S zomers hang ik de gothic-zonder-wijde-broek uit in de namiddag-zomerzon, een flesje rose met totaal onbekenden die zichzelf wel in een hoekje stoppen, en lol hebben totdat het donker is en ik naar huis moet met de bus, ik woon namenlijk op het groningse platteland, op mezelf.


*proest*

Laatst gewijzigd op 27-03-2007 om 01:33.
Oud 27-03-2007, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Samrijo schreef op 26-03-2007 @ 18:00 :
Samira, 22 jaar, 1.74, 60 kilo, lang bruin haar.
Ik woon in Delft, ik studeer wiskunde. Ik ben heel erg druk, althans hoor ik meestal. Ik kijk veel films en ik hou van eten.
Volgens mij moet ik jou wel een keer gezien hebben. Ben je lid van W.I.S.V. CH?

Citaat:
Vogelvrij schreef op 26-03-2007 @ 19:39 :
Maar denk je niet dat dat soort dingen juist ook heel erg kenmerkend voor mensen zijn? Als ik aan mezelf denk, denk ik dat het feit dat ik Literatuurwetenschap studeer en schrijf en muziek luister, een heel groot deel uitmaakt van wie ik ben. Dus dat lijkt me wel degelijk ontopic
Bedoel je dan te zeggen dat ik uit je hobby's en interesses op moet maken wat voor karaktertrekken je hebt en wat voor gedrag je vertoont? In dat geval ben je aan het stereotyperen/generaliseren. De TS vroeg niet wie je bent of wat je hobby's zijn maar hoe je bent.

Vergelijk:

>Hoe ben jij?
-Ik studeer literatuurwetenschap en ik hou van schrijven en muziek luisteren.

met

>Hoe ben jij?
-Ik ben vrij druk, spontaan en gezellig.

Waar wordt er daadwerkelijk antwoord gegeven op de vraag? Duidelijker kan ik het niet maken.
Citaat:
Sylph schreef op 26-03-2007 @ 19:45 :
Ja sorry hoor, ik vind mezelf niet zo heel veel. Hoe kan ik nou zeggen 'hoe' ik ben?
Wat voor karaktertrekken heb je, wat voor gedrag vertoon je, hoe ben je in de omgang etc. Als je dit niet kunt omschrijven, tsja, daar kan ik ook niets aan doen.
Oud 27-03-2007, 10:19
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Spectrum schreef op 27-03-2007 @ 09:50 :


Bedoel je dan te zeggen dat ik uit je hobby's en interesses op moet maken wat voor karaktertrekken je hebt en wat voor gedrag je vertoont? In dat geval ben je aan het stereotyperen/generaliseren. De TS vroeg niet wie je bent of wat je hobby's zijn maar hoe je bent.

Vergelijk:

>Hoe ben jij?
-Ik studeer literatuurwetenschap en ik hou van schrijven en muziek luisteren.

met

>Hoe ben jij?
-Ik ben vrij druk, spontaan en gezellig.
O, misschien is dat generaliseren, maar ik denk toch echt dat daar vrij veel uit op te maken valt. Overigens ben ik niet druk, spontaan en gezellig. Ik ben de meest onspontane persoon ooit, daarvoor denk ik teveel na

Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar het is natuurlijk heel moeilijk om karaktereigenschappen van jezelf te noemen. Karaktereigenschappen kun je niet zelf bepalen, de mening van andere mensen telt ook mee, daardoor word je persoonlijkheid juist gevormd en in stand gehouden.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-03-2007, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 27-03-2007 @ 10:19 :
O, misschien is dat generaliseren, maar ik denk toch echt dat daar vrij veel uit op te maken valt. Overigens ben ik niet druk, spontaan en gezellig. Ik ben de meest onspontane persoon ooit, daarvoor denk ik teveel na

Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar het is natuurlijk heel moeilijk om karaktereigenschappen van jezelf te noemen. Karaktereigenschappen kun je niet zelf bepalen, de mening van andere mensen telt ook mee, daardoor word je persoonlijkheid juist gevormd en in stand gehouden.
Dat mag je gerust denken. Wat ik je wel kan vertellen is dat bij bijvoorbeeld een studie als technische informatica echt contactgestoorde nerds maar ook heel gezellige, spontane en wat meer modebewuste mensen zitten. Een wereld van verschil. Zoveel mensen zoveel verschillen. Wat die drie steekwoorden betreft, het was maar een voorbeeld hmm .

Het vereist het nodige denkwerk. Even voor de geest halen wat anderen voor feedback op jouw gedrag hebben gegeven. Hoe jij hebt gereageerd in bepaalde situaties. Dat, en het logisch formuleren/opsommen na het voor de geest halen vergt wat tijd en analytisch vermogen.
Oud 27-03-2007, 10:34
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Spectrum schreef op 27-03-2007 @ 10:28 :
Dat mag je gerust denken. Wat ik je wel kan vertellen is dat bij bijvoorbeeld een studie als technische informatica echt contactgestoorde nerds maar ook heel gezellige, spontane en wat meer modebewuste mensen zitten. Een wereld van verschil. Zoveel mensen zoveel verschillen. Wat die drie steekwoorden betreft, het was maar een voorbeeld hmm .

Het vereist het nodige denkwerk. Even voor de geest halen wat anderen voor feedback op jouw gedrag hebben gegeven. Hoe jij hebt gereageerd in bepaalde situaties. Dat, en het logisch formuleren/opsommen na het voor de geest halen vergt wat tijd en analytisch vermogen.
Dat snapte ik wel Maar goed, studie is niet het enige. Ik weet niet, ik blijf erbij dat bijvoorbeeld schrijven invloed heeft op, of een uitvloeisel is van mijn persoonlijkheid.

Mja, dan pak je het heel serieus aan, dat interesseert niemand volgens mij Overigens had ik ook best een poging gedaan om mijn karakter te omschrijven, hoor Stresserig, controlefreak, gevoelig-> mij
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-03-2007, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 27-03-2007 @ 10:34 :
Dat snapte ik wel Maar goed, studie is niet het enige. Ik weet niet, ik blijf erbij dat bijvoorbeeld schrijven invloed heeft op, of een uitvloeisel is van mijn persoonlijkheid.

Mja, dan pak je het heel serieus aan, dat interesseert niemand volgens mij Overigens had ik ook best een poging gedaan om mijn karakter te omschrijven, hoor Stresserig, controlefreak, gevoelig-> mij
Dat ben ik ook met je eens, het ging mij alleen erom dat bijvoorbeeld zoiets als schrijven niet per se hoeft te betekenen dat je X en Y als karaktertrekken hebt, wat jouw post deels wel impliceert.

Waarom denk je dat niemand dat wat interesseert?
Oud 27-03-2007, 10:46
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Spectrum schreef op 27-03-2007 @ 10:44 :
Dat ben ik ook met je eens, het ging mij alleen erom dat bijvoorbeeld zoiets als schrijven niet per se hoeft te betekenen dat je X en Y als karaktertrekken hebt, wat jouw post deels wel impliceert.

Waarom denk je dat niemand dat wat interesseert?
Oké

Wel het globale beeld misschien, maar de ervaring leert dat het gros van de mensheid afhaakt als een bericht op een forum langer is dan twintig regels En dan moeten er het liefst ook nog een hoop witregels tussen staan.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-03-2007, 10:49
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Samrijo schreef op 26-03-2007 @ 18:11 :
?
Jouw naam is een anagram van Mr Soija
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 27-03-2007, 11:00
Verwijderd
Daar zullen de meesten van jullie nooit achterkomen.
Oud 27-03-2007, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 27-03-2007 @ 10:46 :
Oké

Wel het globale beeld misschien, maar de ervaring leert dat het gros van de mensheid afhaakt als een bericht op een forum langer is dan twintig regels En dan moeten er het liefst ook nog een hoop witregels tussen staan.
Wellicht moet je dan wat nuance in je post aanbrengen

Ik denk dat mensen meer op leesbaarheid en de persoon (is het een forummer/ster die je al eerder boeide/nieuwsgierig maakte) die het schrijft letten dan op de lengte van het bericht. Schrijft de persoon helder, leesbaar en zonder (al te veel) taalfouten of smileys dan draagt dat al behoorlijk wat toe aan de motivatie om te lezen. Of in ieder geval minder motivatie om niet te lezen.

Je gaat voorbij aan de kenmerken het publiek dat hier leest. Er zitten hier naar mijn idee weinig mensen die schrikken van "lappen tekst" van meer dan 20 regels. Het "gros", zoals jij het noemt is namelijk op DK relatief sterk ondervertegenwoordigd. De meeste mensen hier beschikken over wat meer geestelijk vermogen, concentratie en geduld dan iemand uit het "gros", vandaar dat ik jouw argument niet bijzonder steekhoudend vind.
Oud 27-03-2007, 11:14
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Spectrum schreef op 27-03-2007 @ 11:03 :
Wellicht moet je dan wat nuance in je post aanbrengen

Ik denk dat mensen meer op leesbaarheid en de persoon (is het een forummer/ster die je al eerder boeide/nieuwsgierig maakte) die het schrijft letten dan op de lengte van het bericht. Schrijft de persoon helder, leesbaar en zonder (al te veel) taalfouten of smileys dan draagt dat al behoorlijk wat toe aan de motivatie om te lezen. Of in ieder geval minder motivatie om niet te lezen.

Je gaat voorbij aan de kenmerken het publiek dat hier leest. Er zitten hier naar mijn idee weinig mensen die schrikken van "lappen tekst" van meer dan 20 regels. Het "gros", zoals jij het noemt is namelijk op DK relatief sterk ondervertegenwoordigd. De meeste mensen hier beschikken over wat meer geestelijk vermogen, concentratie en geduld dan iemand uit het "gros", vandaar dat ik jouw argument niet bijzonder steekhoudend vind.
O, taalfouten en leesbaarheid zijn wel degelijk ook belangrijk, maar lengte ook. Misschien zit ik teveel op onzin en onderschat ik nu het publiek, dat zou kunnen. Dat zou vreselijk zijn Maar dat is een andere discussie, denk ik
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-03-2007, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 27-03-2007 @ 11:14 :
O, taalfouten en leesbaarheid zijn wel degelijk ook belangrijk, maar lengte ook. Misschien zit ik teveel op onzin en onderschat ik nu het publiek, dat zou kunnen. Dat zou vreselijk zijn Maar dat is een andere discussie, denk ik
Op Onzin is het publiek niet heel erg anders, ze zijn daar alleen een stuk minder serieus. Hogeropgeleiden zijn ruim vertegenwoordigd op dit forum. Met dat laatste heb je een punt, ik laat het hierbij.

[/offtopic mode]
Oud 27-03-2007, 12:52
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
Darkiekurd schreef op 26-03-2007 @ 14:59 :
Nog lang niet. Ik ben autodidact.
word NT zeker

Citaat:
Mephostophilis schreef op 26-03-2007 @ 15:49 :
Gewicht meet je in Newton.

En de natuurkundigen zullen vast wel van hun geloof afvallen.
Ik ken zat natuurkundigen die moslim zijn hoor
Oud 27-03-2007, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Melpomene schreef op 27-03-2007 @ 12:52 :
Ik ken zat natuurkundigen die moslim zijn hoor
Tja, natuurkundigen die quantummechanica verwerpen. Mag natuurlijk, wel een beetje raar.

Natuurkundigen zijn trouwens, na evolutiebiologen, zo'n beetje het minst gelovige type mensen die je kunt vinden.

Ik ken er trouwens ook één.
Oud 27-03-2007, 12:57
dallie
Avatar van dallie
dallie is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 27-03-2007 @ 12:55 :
Tja, natuurkundigen die quantummechanica verwerpen. Mag natuurlijk, wel een beetje raar.

Natuurkundigen zijn trouwens, na evolutiebiologen, zo'n beetje het minst gelovige type mensen die je kunt vinden.

Ik ken er trouwens ook één.
Er is een negatieve correlatie tussen intelligentie en geloof
__________________
The bad news is we don’t have any control. The good news is you can't make any mistakes
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Hoe ben jij nou echt? [Reloaded]
Verwijderd
82 22-08-2009 21:38
Beleidszaken De kantine
Dark Phoenix
126 15-07-2007 17:40
Psychologie geef eens een punt voor WIE jij bent
miss-suus
40 04-01-2004 15:20
Lifestyle Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger?
Sir Smoke-A-Lot
154 01-05-2003 11:13
Liefde & Relatie Hoe krijg ik ooit een vriendin ----> ik ben als een broer voor hun ...... :(
Verwijderd
11 29-07-2002 09:31
Psychologie Hoe zou jij dat doen?
Juliah
14 12-07-2002 13:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48.