Oud 05-03-2002, 14:39
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Ik heb het hier al zo vaak gelezen, meisjes die zeggen dat het zo´n pijn doet als d´r vriend haar vingert... En dan heb ik het over de "letterlijke betekenis" van vingeren, dus met een of meerdere vingers in en uit de vagina bewegen (het schijnt dat Chimera hier een mooie definitie voor had...).
Ik snap dan niet waaróm je je dan op die manier laat vingeren! Toch niet om het klaarkomen? Want er zijn geloof ik maar weinig die daarvan kunnen komen (correct me if I´m wrong)... Om klaar te komen is toch stimulatie van de clitoris nodig? Of een combinatie van beide?
Mijn vraag dus: als je gevingerd wordt, op welke manier is dat dan? Waarom? En hoe doe je het zelf?
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 18:09
birdy
birdy is offline
ik stimuleer de clitoris, en mijn vriend doet dit ook want van vingers erin voel ik niet zo heel veel, het doet iedergeval geen pijn
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 20:47
sunna
sunna is offline
vingers erin heb ik ook niet egt een gevoel bij maar mn vriend schijnt dat niet te merken...
__________________
u never get a second chance to make your first impression
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 20:53
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
wij zijn meer voor de andere manier. In het begin erachter gekomen dat beffen toch wel lekkerder was dus ik vinger haar nooit meer, maar bef haar. We doen het ook vaak samen. Zij vingeren en ik beffen. Schijnt lekker te zijn... ik vind het wel gezellig daaronder met zun alle (let's party)
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 21:28
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
dancing girl schreef:
vingers erin heb ik ook niet egt een gevoel bij maar mn vriend schijnt dat niet te merken...
wrom zeg je dat dan nie?
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 22:32
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
dancing girl schreef:
vingers erin heb ik ook niet egt een gevoel bij maar mn vriend schijnt dat niet te merken...

bwhaha da's dan toch weer jammer...

in dit geval is combinatie wederom het magische woord, het is ook helemaal niet zo moeilijk om vinger(s) binnen te hebben en tegelijkertijd de clitoris te stimuleren... probeer en leer!

hurg!

Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 22:48
ConnX
Avatar van ConnX
ConnX is offline
zoveelste topic over dit onderwerp....
~beuh~
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15.