Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2003, 10:59
Verwijderd
Ik heb weer eens een fijn probleem....:

Internet Explorer opent sinds een upgrade van Win98 naar WinXP geen links meer van buiten IE, dus bijv uit outlook. Als je in IE op een link klikt doet ie het wel gewoon, maar als je in outlook op een link klikt zodat ie vervolgens in IE opent start IE wel, maar blijft het scherm wit en gebeurt er verder niets.

Weet iemand wat het is en hoe je het verhelpt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2003, 11:26
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Upgraden raad ik altijd af. Installeer XP eerst maar eens schoon. Alles backuppen en dan booten met XP CD, opnieuw partitioneren (NTFS) en installeren.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 07-12-2003 @ 12:26:
Upgraden raad ik altijd af. Installeer XP eerst maar eens schoon. Alles backuppen en dan booten met XP CD, opnieuw partitioneren (NTFS) en installeren.
Inderdaad, schoon installeren is veel handiger maar dat gaat alleen op als degene wiens computer XP moet hebben ook al zijn originele software-CDs nog heeft, en dat was in dit geval een beetje een probleem , vandaar de upgrade.
Alles deed het binnen een dag weer, kabelinternet zelfs beter, alleen de parallelepoortscanner vanzelfsprekend niet (XP ), en dus dit probleem met die links.

Heb je ook een oplossing?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 21:30
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Nee.

Maar zoals ik al zei, is upgraden geen schone manier; daarmee kan zoveel misgaan. Ik raad het altijd af, omdat je vage problemen kunt krijgen.

Een alternatief is om een andere browser te gebruiken. Mozilla Firebird b.v., die heeft een stuk meer mogelijkheden dan MSIE. Je kunt het eens uitproberen. Voordeel is wel dat je dan misschien niet opnieuw hoeft te installeren maar toch je probleem opgelost/omzeilt is.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 07-12-2003 @ 22:30:
Een alternatief is om een andere browser te gebruiken. Mozilla Firebird b.v., die heeft een stuk meer mogelijkheden dan MSIE. Je kunt het eens uitproberen. Voordeel is wel dat je dan misschien niet opnieuw hoeft te installeren maar toch je probleem opgelost/omzeilt is.
Opnieuw heb je helemaal gelijk. Er staat - speciaal voor mijzelf - Opera op de PC, en die doet - uiteraard - het wel gewoon maar ze hebben liever IE... *zucht*
Naja dan ga ik ze toch maar richting Opera proberen te praten...
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 13:20
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Ik zie niet in wat ze aan MSIE zouden missen. Kweenie hoe het met Opera zit, maar b.v. Mozilla Firebird kun je met skins precies als MSIE laten lijken. Andere skins zijn veel mooier natuurlijk.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 16:42
Verwijderd
Ik laat met skins altijd alles op 'Classic Windows' lijken Vind ik er toch stabieler uitzien dan die pruttige nieuwe XP-look. Magoed...
Ze missen inderdaad niets aan IE als je het mij vraagt. Wat de boer niet kent vreet ie niet... *zucht*
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 17:39
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Nou laat het er precies hetzelfde uitzien met de MSIE skin en zeg dat Firebird de geheime codenaam van MSIE 7 is.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 20:21
Verwijderd
I might just do that
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Flash kenners, IE probleem
Verwijderd
4 10-09-2007 20:04
Software & Hardware [IE] automatisch link openen in 'full screen'?
barkrukkie
4 14-02-2005 17:48
Software & Hardware [IE]Links geeft hij weer als kruisjes.
Roeleke
14 27-09-2004 10:41
Lichaam & Gezondheid testje linkshandig rechtshandig
tonissen
49 06-04-2004 23:27
Software & Hardware [IE] Links worden niet geopend.
langejongen
3 30-08-2003 14:03
Software & Hardware Daar is-ie weer! De IRC-funnies!
Verwijderd
40 28-06-2002 07:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32.