Oud 05-03-2002, 17:24
kussie van Michelle
Avatar van kussie van Michelle
kussie van Michelle is offline
tsjah ik hoor ook wel es wat
just asking
Advertentie
Oud 05-03-2002, 17:38
meissie 1982
meissie 1982 is offline
tja ik zou het niet weten, lijkt me een beetje raar, maar ja ik val over het algemeen niet op gepiercde mensen!
x
__________________
wat voor jullie gek is is voor mij normaal!
Oud 05-03-2002, 17:55
Verwijderd
't lijkt mij pijnlijk, maar schijnt juist heel lekker te zijn.

*denkt aan eigen piercings in oren* Ik denk dat al dat gefriemel het gaatje heel pijnlijk maakt, en dan dat eten erbij...

Neej, lijkt mij niks.
Oud 05-03-2002, 18:14
sunshine82
sunshine82 is offline
Nou, zoenen met tong piercing hoeft niet perse beter te zijn, maar lekker is het zeer zeker wel! Maar dat ligt volgens mij ook wel aan de kusser zelf hoor! als die niet kan zoenen, maakt die piercing het er echt niet beter op! Maar zo over t algemeen geeft t er wel een leuke *draai* aan jah!! haha!

XXX
Oud 05-03-2002, 18:41
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
Je kan er denk ik wel leuk mee spelen tijdens het zoenen.. mahja.. kep zelf geen ervaring.
__________________
Vrijgezelllll
Oud 05-03-2002, 19:29
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Ik denk dat dit beter op L&R past dan op L&G! Vandaar dat ie daarheen wordt verplaatst.
Oud 05-03-2002, 21:17
silla02
silla02 is offline
heeeeyyy

Nou kep zelf dus een tongpiercing. Dus ik weet nie hoe het is om met iemand te zoenen die een tongpiercing heeft, maar zelf vind ik het er niet slechter op worden hoor! Alleen als je staaffie te groot is dan is het wel is irri want dan gebeurt het nog wel is dat je tege zijn/ haar tanden aantikt!!
Maar tis best lekker hoor.
En het ligt er ook inderdaad aan of diegene zelf wel kan zoenen, want zoniet dan zal het met een tongpiercing ook nie opeens beter worden.

xxxxxx
silla
Oud 05-03-2002, 23:56
drama
Avatar van drama
drama is offline
hmmz, m'n vriendin heeft een lippiercing en zonder zoent het toch wel lekkerder maar met pierc is het ook koel.

Dus Es, houdt 'm maar mooi in. Doe je ook wel.
__________________
Ik koop, dus ik besta
Oud 06-03-2002, 01:27
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
IMHO maakt het absoluut geen verschil. Ik wordt niet meer opgewonden alleen omdat je een stukje metaal tegen je tong aan voelt.
Oud 06-03-2002, 09:15
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
ik denk eigenlijk ddat dit meer op sexualiteit thuis hoort dan op L&R

maar om te replyen : ja t is een stuk prettiger ik weet niet hoe dat zit als je zelf de piercing hebt maar daar kom ik over niet te lang wel achter iid geval een ex had 2 tongpiercings en t was wel erg prettig (hoewel 2 echt een mondvol is)
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Oud 06-03-2002, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:
IMHO maakt het absoluut geen verschil. Ik wordt niet meer opgewonden alleen omdat je een stukje metaal tegen je tong aan voelt.
Bij mij is het dan nog meer in de negatieve richting omgeslagen. Ik zal niet zeggen dat ik 100% afknap op zoenen met tongpiercing, maar zoenen met een meisje zónder tongpiering heeft toch wel duidelijk de voorkeur.
Oud 06-03-2002, 12:15
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
een jongen die ik ken heeft een vriendin mét tongpiercing, en hij zegt dat het wél lekkerder zoent. Maar zelf weet ik het niet...
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Oud 06-03-2002, 12:20
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef:
Bij mij is het dan nog meer in de negatieve richting omgeslagen. Ik zal niet zeggen dat ik 100% afknap op zoenen met tongpiercing, maar zoenen met een meisje zónder tongpiering heeft toch wel duidelijk de voorkeur.
Idem eigenlijk. Meer gewoon om het feit dat ik het niet zo op piercings heb.
Oud 06-03-2002, 12:21
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
highlight schreef:
een jongen die ik ken heeft een vriendin mét tongpiercing, en hij zegt dat het wél lekkerder zoent.
Zeggen er wel meer, maar dat is omdat 'iedereen het zegt'. Als je vraagt waarom het lekkerdr is, blijven ze je meestal een antwoord schuldig.

Ik zou niet weten waarom het lekkerder zou zijn. Tis niet alsof je 'meer' (behalve de piercing zelf) voelt ofzo.
Oud 06-03-2002, 14:28
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
--> sexualiteit
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Zoent het met Tongpiercing nou beter/lekkerder
kussie van Michelle
16 06-03-2002 15:59
Lichaam & Gezondheid Zoent het met Tongpiercing nou beter/lekkerder
kussie van Michelle
5 05-03-2002 19:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56.