Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2006, 13:58
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Zo, gisteravond is het seizoen dan eindelijk begonnen, daarmee meteen een einde makend aan de voorbereiding. Clubs hebben aangekocht en kunnen nog een dag of tien extra versterking halen, maar dit weekend moet het al gebeuren.

Gisteravond is de spits afgebeten door Sparta en Vitesse, die een aardige wedstrijd op de mat legden. Vitesse-aankoop Lazovic bewees zijn waarde en Vitesse won met 1 - 2. De overige wedstrijden in ronde één zijn ook veelbelovend, met toch twee erg leuke wedstrijden tussen Feyenoord en FC Groningen en tussen Heracles en Twente.

Praat hier dus verder over de gebeurtenissen en nieuwtjes in de Eredivisie.

De overige wedstrijden:

Zaterdag, 19.30 uur:
Willem II - FC Utrecht
ADO Den Haag - sc Heerenveen

20.00 uur:
AZ - NAC Breda
Excelsior - Roda JC

Zondag, 14.30 uur:
Ajax - RKC Waalwijk
FC Groningen - Feyenoord
PSV - NEC
Heracles Almelo - FC Twente
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Oud 19-08-2006, 20:07
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
morgen begin vh kampioenschap in Amsterdam
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 19-08-2006, 21:03
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
AZ - NAC 8-1!
En opvallend gezien de eindstand van vorig jaar begint Willem II goed met een overwinning op Utrecht. Excelsior kon nog nooit een openingsduel winnen en deed dat nu ook niet, Aachen-Nord was met 0-1 te sterk door een eigen doelpunt van de nieuwste aanwinst, Gyan. En Heerenveen won in de slotminuut met 2-3 van ADO Den Haag.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 19-08-2006, 21:18
Bell
Avatar van Bell
Bell is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 19-08-2006 @ 22:03 :

En opvallend gezien de eindstand van vorig jaar begint Willem II goed met een overwinning op Utrecht.
vind het niet heel opvallend, want Utrecht wint bijna nooit bij Willem II...
Oud 19-08-2006, 21:33
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Bell schreef op 19-08-2006 @ 22:18 :
vind het niet heel opvallend, want Utrecht wint bijna nooit bij Willem II...
Zou best kunnen, net op de radio zeiden ze dat ze amper gelijk speelden tegen elkaar, maar van de verdere historie van deze wedstrijd ben ik niet op de hoogte. En gezien waar beide teams zijn geëindigd het laatste seizoen en de selecties op dit moment, vond ik het wel opvallend. Alleen is de halve selectie van Willem II voor de meeste mensen een beetje onbekend, omdat er veel nieuwe buitenlandse aankopen in zitten.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.

Laatst gewijzigd op 19-08-2006 om 21:36.
Oud 19-08-2006, 21:49
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Rankovic

AZ meteen verrassend sterk, maar van NAC verwacht ik ook erg weinig, dit seizoen.

Het duel tussen Utrecht en Willem II was leuk en lelijk tegelijk. Smerige overtreding van Hadouir.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 19-08-2006, 21:51
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 19-08-2006 @ 22:03 :
En opvallend gezien de eindstand van vorig jaar begint Willem II goed met een overwinning op Utrecht.
Utrecht is tegen Willem II de playoffs om Champions League misgelopen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 19-08-2006, 21:56
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 19-08-2006 @ 22:51 :
Utrecht is tegen Willem II de playoffs om Champions League misgelopen.
I know, maar de historie van deze wedstrijd is natuurlijk ietsje langer. Maar goed, het boeit niet, Willem II heeft weer gewonnen. Eigenlijk vind ik het wel leuk, want ik gun het Andries Jonker enorm.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 19-08-2006, 22:10
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
NAC laat iets te veel steekjes vallen en AZ bewijst toch wel erg goed op elkaar ingespeeld te zijn. Mocht Braindamage dit nog lezen; ik heb goed gekeken en zowaar één mooi puntje aan het stadion weten te ontdekken, namelijk de dakrand Wel jammer dat het lang niet vol zat en er nog steeds niet echt overtuigen gezongen wordt
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-08-2006, 08:08
Bell
Avatar van Bell
Bell is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 19-08-2006 @ 22:33 :
Zou best kunnen, net op de radio zeiden ze dat ze amper gelijk speelden tegen elkaar, maar van de verdere historie van deze wedstrijd ben ik niet op de hoogte. En gezien waar beide teams zijn geëindigd het laatste seizoen en de selecties op dit moment, vond ik het wel opvallend. Alleen is de halve selectie van Willem II voor de meeste mensen een beetje onbekend, omdat er veel nieuwe buitenlandse aankopen in zitten.
van de laatste 10 wedstrijden, heeft willem II er 8 gewonnen en utrecht maar 2...
Oud 20-08-2006, 14:24
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Spoiler
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-08-2006, 14:32
Duplo - Dos
Avatar van Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
hm ja, das vrij vervelend. tot nu toe wiinig bijzondere uitslagen, alleen dat van AZ, daar sta ik toch van te kijken
__________________
Zeeuwse meziek: sitterdags luuster ik meziek, sondags draai ik meziek en smeandags meld ik meziek. || Aôles op z'n tied, zei Prediker
Oud 20-08-2006, 15:03
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Spoiler
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-08-2006, 19:46
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Jezus wat ziet dat Vitesse tenue er spuuglelijk uit, al die sponsorreclame erop. Mja goed het is mijn club niet, het zal me verder jeuken

en de mooie punten aan deze ronde:

-...Cziommer Zo schjoot ik ze vroeger ook nog wel ns binnen, goeiedag zeg
-Ajax, hoewel 5-0 te weinig was
-Groningen
-Talpa, het programma is in veel opzichten verbeterd
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 20-08-2006, 20:28
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Bell schreef op 20-08-2006 @ 09:08 :
van de laatste 10 wedstrijden, heeft willem II er 8 gewonnen en utrecht maar 2...
Ah oke, dat wist ik niet.

Opvallend: geen gelijke spelen de eerste speeldag. Ajax en PSV winnen hun eerste wedstrijden relatief eenvoudig na een stroef eerste half uur bij beiden.

Feyenoord... wat slecht, het gemis van diverse spelers (Kuyt, Kalou, Hofs, Paauwe) is duidelijk. Er moeten echt wel wat mensen bij, anders vrees ik zelfs voor een top 5 klassering.

Ook Twente viel tegen, maar die rode kaart was wel een soort breekpunt in de wedstrijd. Had trouwens niet gerekend op de vele ruime overwinning die eerste speeldag.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 21-08-2006, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 19-08-2006 @ 23:10 :
Wel jammer dat het lang niet vol zat
Vooral dit viel me ook op. Weet niet hoe groot het uitvak daar is, maar de opgegeven toeschouwers, 15387, haalden ze volgens mij niet eens. Maar ik snap nooit zoveel van die aantallen, volgens mij rekenen ze alle seizoenskaarthouders sowieso mee, ook al zijn ze er niet daadwerkelijk.
bij ajax: Aantal toeschouwers: 46668. Ik heb echt behoorlijk wat lege plekken gezien, kan me nauwelijks voorstellen dat ze meer dan 40000 hadden.

En dan nog Excelsior: 2825 mensen zouden er gezeten hebben. Echt ongelofelijk weinig. Maar dat wisten we vooraf.
Oud 21-08-2006, 10:30
one.
one. is offline
Au, ik denk dat Feyenoord echt beter gaat moeten spelen als ze de playoffs voor de CL willen halen.

AZ, Ajax en PSV hadden alledrie een beetje een stroef begin, AZ en Ajax heb ik live gezien. AZ was de eerste helft niet bijzonder sterk, maar die tweede helft was geweldig, alles ging goed. Ajax won zonder veel moeite, grappig dat vorig jaar niemand kon scoren behalve Huntelaar, en deze wedstrijd wordt er 5 keer gescoord, en dan scoort Huntelaar niet.
__________________
.
Oud 21-08-2006, 11:21
McDuck
Avatar van McDuck
McDuck is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 21-08-2006 @ 11:30 :
Au, ik denk dat Feyenoord echt beter gaat moeten spelen als ze de playoffs voor de CL willen halen.

AZ, Ajax en PSV hadden alledrie een beetje een stroef begin, AZ en Ajax heb ik live gezien. AZ was de eerste helft niet bijzonder sterk, maar die tweede helft was geweldig, alles ging goed. Ajax won zonder veel moeite, grappig dat vorig jaar niemand kon scoren behalve Huntelaar, en deze wedstrijd wordt er 5 keer gescoord, en dan scoort Huntelaar niet.
Haha wat dacht je van Arveladze? AZ scoort acht keer maar Arveladze scoort helemaal niet..
Ads door Google
Oud 21-08-2006, 11:46
one.
one. is offline
Inderdaad, dat is ook zoiets. (is dat een goed woord?)
__________________
.
Oud 21-08-2006, 13:38
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
bah, en dan moet je ook nog meeluisteren vanuit een bus <_<
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 21-08-2006, 13:54
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Hoeveel mensen zouden er op basis van tv-beelden geschorst worden? Ik heb er 3 of 4 gezien denk ik, maar ik heb niet alles gezien.

Van Hooijdonk, die spuger en die wat op dat been ging staan. En natuurlijk van dijk van utrecht
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 21-08-2006, 15:58
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
24 uur lang nummer 1 van Nederland geweest, lekker gevoel
Nog niks gezien, dus ik hoop dat ik vanavond nog wat kan mee pakken, en inderdaad de shirts zijn lelijk, maar ja geld is geld
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 21-08-2006, 19:53
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Van Hooijdonk wordt niet geschorst
ROTTERDAM - Het incident tussen Pierre van Hooijdonk en Arnold Kruiswijk van afgelopen zondagmiddag krijgt geen vervolg.

De Feyenoord-spits zou de verdediger van FC Groningen een elleboogstoot hebben gegeven.
Scheidsrechter René Temmink heeft het moment in de wedstrijd FC Groningen - Feyenoord (3-0) wél waargenomen, maar bestrafte de actie niet.
Reglementair gezien kan de aanklager betaald voetbal daardoor niet meer tot vervolging overgaan aan de hand van tv-beelden.
Hij is dus gewoon beschikbaar voor de komende thuiswedstrijd, zondag tegen Heracles



Hoewel ik ook wel weer blij ben, want een Feyenoord met deze PVH haalt het linkerrijtje nooit natuurlijk
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 21-08-2006, 21:14
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Haha. nieuw seizoen, nieuw gediscussieer over ellebogen en soortgelijke dingen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 21-08-2006, 21:41
Verwijderd
Ik vond het wel meevallen om eerlijk te zijn. Het was ene lompe actie, maar ik vond het geen bewuste moordaanslag, heb het erger gezien.
Advertentie
Oud 21-08-2006, 21:57
squat
squat is offline
Je spoort niet. Het is moeilijk om een elleboog nog harder en nog duidelijker te maken dan dat. Alleen die speler is een idioot dat hij meteen weer opsprong. Als hij gewoon 3 minuten over de grond had doorgerold zoals het een proffesioneel voetballer betaamt had pi-urr gewoon 5 wedstrijdjes gekregen.
Oud 21-08-2006, 22:06
Verwijderd
Citaat:
squat schreef op 21-08-2006 @ 22:57 :
Je spoort niet. Het is moeilijk om een elleboog nog harder en nog duidelijker te maken dan dat. Alleen die speler is een idioot dat hij meteen weer opsprong. Als hij gewoon 3 minuten over de grond had doorgerold zoals het een proffesioneel voetballer betaamt had pi-urr gewoon 5 wedstrijdjes gekregen.
Van Hooijdonk was in beweging naar voren en wilde zijn tegenstander wegduwen. Hij raakte de tegenstander met zijn onderarm. Het was geen stilstaande Ibrahimovic die bewust uithaalde met de punt van zijn elleboog.

Als jij met droge ogen durft te beweren dat het moeilijk is om een elleboog(stoot??? of wat bedoel je?) nog harder te maken, dan ben jij degene die niet spoort.

Het was een overtreding, misschien een gele kaart, meer niet.
Oud 21-08-2006, 22:13
squat
squat is offline
Tegenstanders duwen doe je niet ingesprongen met een elleboog ter hoogte van hun neus.
Oud 23-08-2006, 23:15
Verwijderd
Tsja, bij AZ-NAC is in ieder geval duidelijk geworden dat we dit seizoen weer een aardig kutseizoen tegemoet gaan. Hopen dat het zondag tegen Ajax en als het goed is mét Leonardo wat beter gaan. In ieder geval niet weer zo'n pak slaag.

Want zoals Rob van de Smaakpolitie zou zeggen:

Daar word ik niet vrolijk van.
Oud 24-08-2006, 21:36
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
leonardo :') Dat er nog steeds mensen in hem blijven geloven en hem nieuwe kansen geven, onbegrijpelijk
Die gozer heeft nu met 6 verschillende trainers op rij mot gehad geloof ik en toch ligt het steeds aan iemand anders
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 25-08-2006, 15:19
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Hoppa, Japie heeft weer internet.

Ik heb gisteren hardop gelachen om FC Twente. Wat was dat schandalig slecht
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 25-08-2006, 16:08
mumumumumugen
mumumumumugen is offline
1-0, briljant
Oud 25-08-2006, 20:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Niet geheel ontopic, maar gefeliciteerd, Mr. Oizo, ik zat aan radio Limburg gekluisterd vanavond
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 26-08-2006, 11:49
Bertje B.
Bertje B. is offline
Pff... 0-1 verloren in Kerkrade, Blankenstein overleden, Baan weg. Kutdag gister. Over 2 weken NAC thuis dan maar proberen met onze nieuwe aanwinst Goran erbij.
Oud 26-08-2006, 17:51
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-08-2006 @ 21:59 :
Niet geheel ontopic, maar gefeliciteerd, Mr. Oizo, ik zat aan radio Limburg gekluisterd vanavond
Dank u wel. Sinds '83 daar niet meer gewonnen dus werd het weer eens tijd. En hoe. Wat een contrast met maandag. Goede opsteker voor de ploeg en een leuk feestje in het uitvak.

Weer ontopic:
Het enige smetje op de avond: Aachen-Nord wint met 1-0 van Den Haag en staat bovenaan. Maja, na vanavond zal dat wel weer anders zijn.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 26-08-2006, 23:16
mumumumumugen
mumumumumugen is offline
Ik vind die dominique van dijk aardig arrogant. Ook toen de journalist DVD en GVD bij elkaar haalden en vroeg wie de beste was vandaag, antwoorde DVD meteen: 'ik' Terwijl hij genene klap had uitgevoerd.

Laatst gewijzigd op 26-08-2006 om 23:20.
Ads door Google
Oud 27-08-2006, 07:54
McDuck
Avatar van McDuck
McDuck is offline
Citaat:
mumumumumugen schreef op 27-08-2006 @ 00:16 :
Ik vind die dominique van dijk aardig arrogant. Ook toen de journalist DVD en GVD bij elkaar haalden en vroeg wie de beste was vandaag, antwoorde DVD meteen: 'ik' Terwijl hij genene klap had uitgevoerd.
Gregoor kan er ook wat van, die greep vorige week een tegenstander in zijn kruis
Oud 27-08-2006, 11:50
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Iemand Heerenveen gezien gister.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Oud 27-08-2006, 14:27
Bertje B.
Bertje B. is offline


Grensrechter onwel geworden Opmerkelijk duel, begon ook 10 minuten later.

Ps. Groningen stond eerst 1-0 achter.

Edit: grensrechter wordt afgevoerd naar het ziekenhuis
Oud 27-08-2006, 16:30
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Na Feyenoord verliest nu ook PSV al zijn eerste competitiewedstrijd. En Feyenoord morst ook weer punten, thuis tegen Heracles slechts 0-0, slecht hoor...
Misschien is dit wel een voorbode voor een verrassend competitieverloop.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 27-08-2006, 19:25
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Buitenspel.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-08-2006, 19:38
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ongelooflijk, als een krant tegen Levadia Vodka en Heracles en vervolgens verdient winnen van PSV. Het wordt weer een vreemd jaar, en hopelijk ziet Rutten datgene dat 13.500 man al jaren zien; Bas Sibum maakt het verschil. Maar het is wel weer duidelijk dat we échte goede buitenspelers nodig hebben of gewoon een extra spits om over te schakelen naar 4-4-2 want de vleugels komen gewoon niveau en stabiliteit tekort.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 27-08-2006, 20:46
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 27-08-2006 @ 17:30 :
Misschien is dit wel een voorbode voor een verrassend competitieverloop.
Laten we het hopen...
__________________
Zuur...
Oud 28-08-2006, 10:46
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Het nieuwe doek voor komend seizoen.



Nu maar hopen dat deze niet te erg gaat stinken, want ik sta eronder
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 28-08-2006, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-08-2006 @ 20:25 :
Buitenspel.
Ik heb het net op de video gekeken, paar keer teruggespoeld, was geen buitenspel, wat men op tv ook zegt.

Maar van Denneboom was ook geen buitenspel, dus jullie is wel een doelpunt door de neus geboord.

Opmerkelijk dat de commentator er twee keer naast zat. Natuurlijk heb ik rustig de tijd kunnen nemen en terugspelen en goed zoeken naar hulplijnen enzo, maar toch.
Oud 28-08-2006, 11:41
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik zag op het moment van spelen wel dat de Groninger een stap extra naar voren stond, maar dat kan gezichtsbedrog geweest zijn. Bij de tweede van Denneboom had hij al gefloten toen hij erin ging, dat vind ik een iets ander verhaal. Wel een mooie duik, natuurlijk
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 28-08-2006, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-08-2006 @ 12:41 :
Ik zag op het moment van spelen wel dat de Groninger een stap extra naar voren stond, maar dat kan gezichtsbedrog geweest zijn. Bij de tweede van Denneboom had hij al gefloten toen hij erin ging, dat vind ik een iets ander verhaal. Wel een mooie duik, natuurlijk
Naja, het blijft altijd een beetje gokken, want de camera filmt schuin. Maar voor zover ik het kon zien stonden ze op het moment van spelen op één lijn.

Er moet echt eens iets op dat buitenspel verzonnen worden, dit soort discussies zijn wel leuk, maar niet echt nuttig.
Oud 28-08-2006, 13:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ertur schreef op 28-08-2006 @ 13:00 :
Er moet echt eens iets op dat buitenspel verzonnen worden, dit soort discussies zijn wel leuk, maar niet echt nuttig.
Voetbal is niet nuttig. Laat het liever zo.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 28-08-2006, 13:57
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Alle spelers met een gps zendertje uitrusten om hun exacte locatie op het veld te bepalen.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Oud 28-08-2006, 16:41
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Ik wil geen Luinge meer als Scheidsrechter . Niet dat Vitesse door hem verloren heeft, maar toch had het anders kunnen lopen.
Vitesse was niet slecht tegen AZ, maar hun waren helaas slimmer
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic # 4.
Verwijderd
90 30-05-2007 14:42
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic # 3.
Verwijderd
500 10-05-2007 20:37
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic # 2. Speciaal voor Mr. Oizo
Bob der Bär
500 29-01-2007 06:42
Vrije tijd Katwijk wint van Feyenoord! (1-0)
Strever
9 12-07-2006 18:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07.