Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2007, 12:08
Verwijderd
Hallo allmaal, zit een beetje met een probleem.

Ik heb sinds een tijdje een vriendin, en ze woont nogal ver. Het is een heel lief meisje en pas was het gespreksonderwerp "onze eerste keer". Omdat het bij haar nogal gehorig is en mijn slaapkamer naast de woonkamer zit hadden we verzonnen om binnenkort een weekendje naar een hotel te gaan. Ik wil het dolgraag en zij vindt het ook een supergoed idee.
Haar ouders zijn altijd heel erg bezorgd om haar en je raadt t al: haar ouders vinden het natuurlijk nooit goed. Nu denkt ze dat ze er hoe dan ook achter zullen komen en durft nu niet mee. Ook over de kosten zit ze in terwijl ik allang heb gezegd dat dat ooit nog wel eens komt. Haar ouders hebben namelijk zicht op haar bankrekening...

Hebben jullie advies voor me hoe ik haar kan geruststellen?
Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2007, 12:11
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Hoe oud is ze? Ik zou eerder proberen om rustig met haar ouders te praten in plaats van haar achter hun rug om mee te nemen naar een hotel, waar de druk dan ook nog eens hoog is om seks te "moeten" hebben omdat je nou een keer in dat hotel bent.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 12:17
Verwijderd
ze is nu nog 16, maar wordt over 2 weken 17. Met die ouders is daar meestal geen beginnen aan.
Hoezo seks 'moeten' hebben? ze kwam zelf met het idee om het in een hotel te gaan doen. Als ze niet wil zal ik haar heus niet dwingen hoor...

Nog een advies?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 12:26
Verwijderd
Als het al een ramp is met haar ouders terwijl ze er vanaf weten, denk je eens in wat het dan voor een catastrofe word als ze er achter komen dat het stiekem is gedaan. Hebben jullie het al geprobeerd?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 12:31
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Dat jouw slaapkamer naast de woonkamer zit, hoeft niet per sé een probleem te zijn. Je moet gewoon wat stiller zijn, maar dan is de lol er ook wel snel vanaf, eigenlijk.

Klinkt trouwens wel als een stel enorm conservatieve ouders waarmee je akelig wat problemen gaat krijgen als hun 'onschuldige meisje' seks gaat hebben.
Je zegt trouwens zelf dat er meestal geen beginnen aan is. Wanneer wel, dan?
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Dat jouw slaapkamer naast de woonkamer zit, hoeft niet per sé een probleem te zijn. Je moet gewoon wat stiller zijn, maar dan is de lol er ook wel snel vanaf, eigenlijk.

Klinkt trouwens wel als een stel enorm conservatieve ouders waarmee je akelig wat problemen gaat krijgen als hun 'onschuldige meisje' seks gaat hebben.
Je zegt trouwens zelf dat er meestal geen beginnen aan is. Wanneer wel, dan?
idd, gewoon een keer overdag als de ouders weg zijn
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 12:44
Verwijderd
je hoort elk geluidje in de woonkamer als ik op bed lig... dus dat is in mijn geval wel een probleem. Haar ouders zijn gewoon overbezorgd. Dus heb al voorgesteld om helemaal niks te vertellen, ook niet erna. Dat ze er na een paar maanden achterkomen, dat geeft niet.
We willen er een speciaal, romantisch moment van maken, niet effe snel tussendoor als de ouders boodschappen aan het doen zijn .
Btw, ben er alleen in het weekend.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Dat ze er na een paar maanden achterkomen, dat geeft niet.
Denk je dat haar ouders daar ook zo over zullen denken?

Ik denk dat die het probleem dan net 'ietsje' groter zullen vinden...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Denk je dat haar ouders daar ook zo over zullen denken?

Ik denk dat die het probleem dan net 'ietsje' groter zullen vinden...
Die zullen er vast en zeker niet zo over denken nee.
Maar ik vind dat het nu even niet om haar ouders gaat, maar om haar. Ik neem haar echt niet van ze af hoor.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 13:17
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Als ik het zo lees lijkt het alsof het juist wel om haar ouders gaat. En zolang zij bang is dat haar ouders erachter komen, lijkt het me sowieso niet echt relax om hoe dan ook in een hotel te gaan zitten.
Heeft zij het er wel eens met haar ouders over? Hoelang heb je nou wat met haar?
__________________
Geen juist moment
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 13:21
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Waar zijn haar ouders bang voor? Alsof jullie nu ook geen seks kunnen hebben
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 13:27
Verwijderd
We hebben nu bijna 4 maanden met elkaar.
Ze heeft wel eens tegen haar moeder gezegd dat ik zoiets had verzonnen, om te kijken hoe ze reageerde. Toen reageerde ze heel erg fel en boos. Haar moeder zei later wel dat ze het niet zo bedoelde maar dat ze niet wil dat haar wat overkomt. Natuurlijk heel begrijpelijk maar als ze zo reageert ga ik het er niet met haar moeder over hebben.
Ik denk ook niet mijn moeder t heel leuk zal vinden, al is ze niet zo erg als die van haar. Maar t gaat ons erom dat wij bij elkaar zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 13:27
Verwijderd
ja of gebruik het argument van "als t hier niet kan, dan moet t op straat, en dat wil je ook niet" oid ;x

moederquote: "ik heb liever dat je het thuis doet dan op straat dus dikke prima zoek t uit groetjes"
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 13:41
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Als jullie wat langer bij elkaar zijn kan het ineens zo zijn dat haar ma zich minder zorgen maakt. Maar het lijkt me dat jullie wel eens samen op een van jullie kamers zijn toch?
__________________
Geen juist moment
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 13:46
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Zijn jouw ouders/haar ouders altijd thuis dan?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 15:10
Lethe
Lethe is offline
Haha, die ouders zijn wel een beetje hyprocriet. Ze hebben zelf toch ook sex.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 15:20
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
Zo te horen alleen gehad om zijn vriendin te verwekken
__________________
Semper vigilans
Atheist tot in de kist
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Maar ik vind dat het nu even niet om haar ouders gaat.
Daar gaat het hele topic toch over? Als het niet om de ouders gaat, dan is er geen probleem, lijkt me.

Jij hoeft het er ook niet met haar moeder over te hebben, dat lijkt me iets dat zij zelf moet doen. Geen enkele ouder wil dat zijn/haar kind wat gebeurt, dat lijkt me een heel gezond iets. Ik denk dat je heel veel vertrouwen kapot maakt als je zo iets achter de rug van ouders om gaat doen. Ooit zal ze toch seks hebben, dat begrijpen haar ouders vast ook. Ik denk ook dat het zal helpen als ze jou wat beter kennen ed, dat ze weten dat jij net zo goed niet wil dat haar iets overkomt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-11-2007, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Zijn jouw ouders/haar ouders altijd thuis dan?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 16:53
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Dus heb al voorgesteld om helemaal niks te vertellen, ook niet erna. Dat ze er na een paar maanden achterkomen, dat geeft niet.
Ik denk dat ze het juist heel erg zullen vinden. En ik denk niet dat je aan je vriendin denkt als je zegt dat het niet geeft als ze er later achter komen. Ik denk dat je vriendin het nog best zwaar te verduren kan krijgen, dat haar ouders haar helemaal niet meer vertrouwen en jou ook niet vertrouwen. Bovendie zou je vriendin last van haar geweten kunnen krijgen als ze constant met zo iets rond moet lopen.



Citaat:
Die zullen er vast en zeker niet zo over denken nee.
Maar ik vind dat het nu even niet om haar ouders gaat, maar om haar. Ik neem haar echt niet van ze af hoor.
Ik denk niet dat ze bang zijn dat je hun dochter van ze afneemt maar meer dat je hun dochter zou kwetsen ofzo. En het gaat juist wel om de ouders, dat is toch het hele probleem?

Citaat:
ja of gebruik het argument van "als t hier niet kan, dan moet t op straat, en dat wil je ook niet" oid ;x

moederquote: "ik heb liever dat je het thuis doet dan op straat dus dikke prima zoek t uit groetjes"
Afhankelijk van de moeder kan dit alleen maar tot veel ergere problemen gaan leiden.

Ik denk trouwens ook dat als je samen een hotel boekt dat er dan inderdaad druk kan komen te staan op jullie omdat het inderdaad in dat weekend "moet" gebeuren. Dat is heel het doel van het weekendje weg toch? Ik denk dat het inderdaad beter is om het een keer spontaan te laten gebeuren, bij jou of bij haar. Ik neem aan dat jullie ouders niet heel de dag thuis zitten te luisteren of er iets gebeurt? En dat het stil moet brengt misschien wel extra leuke spanning erbij.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 17:15
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Het hotel idee is niet zo romantisch als je denkt, meerdere stellen zijn je voor gegaan in hetzelfde bed. En voelt dan wel zo dat het per se moet gebeuren, omdat het thuis niet kan. Sommige mensen presteren juist niet onder druk.
Stel jullie naar een hotel mogen, waar moeten jullie dan de volgende keer seks hebben?
Het lijkt erop dat het bij jou eventueel wel zou kunnen, maar dat je bang bent dat jouw familie je kan horen. Je kunt ook muziek opzetten en een niet- storenbordje op je deur hangen/iets voor de deur zetten.
Maar als jouw/haar ouders nooit een dagje/weekend weg gaan, is het tijd om dat eens te gaan doen, stuur ze tijdelijk weg. Hoef je niet zo stil te zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 17:36
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Te veel carepolice. Ik werd ook 'geript' door moeder van vriendin tijdens de daad zelf. Vond het eigenlijk heel stoer (vooral omdat vriendin 17 was en ik 15, allebei maagd).

Moeder: *liet heel filmachtig haar bordje cake op de grond vallen en slaakte een kleine gil* WAT KRIJGEN WE NOU GODVERDOMME?
Armoed: *kijkt heel mockingly naar moeder* Nou kijk...

*stilte*

Moeder: Jou spreek ik drek nog (de dochter) en jij ook (ik)

Ik wilde het afmaken maar vriendin wilde niet. Maar we hoorden de deur dichtslaan dus mams was weg, gingen we verder bleek ik hem niet meer omhoog te krijgen hrhr. Uiteindelijk toch nog gelukt.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 17:56
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Wat ben je toch ook de man hea, Armoed
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 19:20
Verwijderd
aangezien het beiden onze eerste keer is, en we het allebi nog moet ontdekken wilden we het in alle rust gaan doen. Dan bedoel ik dus niet dat de ouders die er naast liggen te slapen mee kunnen genieten... Dat stel ik me niet bij onze eerste romantische avond voor .


Citaat:
Lyne schreef:
Zijn jouw ouders/haar ouders altijd thuis dan?
Ik kom altijd in de weekenden, en dan werken ze niet en zijn ze, op het boodschappen doen na, altijd thuis ja. En mijn moeder trouwens ook.


Citaat:
Leonoor schreef:
Citaat:
Pino1990 schreef:
Maar ik vind dat het nu even niet om haar ouders gaat.
Daar gaat het hele topic toch over? Als het niet om de ouders gaat, dan is er geen probleem, lijkt me.
Dit topic gaat er wel over, maar ik bedoelde dat die ouders ook aan hun dochter kunnen denken, wat zij zelf wil.


Citaat:
Armoed schreef:
Te veel carepolice. Ik werd ook 'geript' door moeder van vriendin tijdens de daad zelf.
Daar zijn wij dus ook een beetje bang voor...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 19:33
Verwijderd
Maargoed, stel dat het toch zou lukken en je seks hebt in dat hotel. Wat daarna? Je kan moeilijk elke week een paar keer naar een hotel gaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2007, 19:36
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
omg conservatief. Als ik later een dochter heb en die heeft 4 maanden een relatie mag ze rustig sex hebben. Dan maak ik er ook nog GRAAG een afspraak over ofzo als ze de 1e keer alleen met haar vriendje wil zijn, zodat ze niet gestoord worden en rustig hun gang kunnen gaan. Ga ik wel ff uit eten ofzo

dat heb ik liever dan dat ze achter mijn rug om gaan neuken/ ergens in een weiland/wc/oid ontmaagd(?) wordt.
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Maargoed, stel dat het toch zou lukken en je seks hebt in dat hotel. Wat daarna? Je kan moeilijk elke week een paar keer naar een hotel gaan.
nee, dan zal het toch thuis moeten gebeuren... maar we hebben t allebi nog nooit meegemaakt dus we weten niet hoe iets zal lopen. Bijvoorbeeld met geluid maken, hoe stil we kunnen zijn enzo... En we vinden dat die eerste keer gewoon romantisch moet zijn

Citaat:
omg conservatief. Als ik later een dochter heb en die heeft 4 maanden een relatie mag ze rustig sex hebben. Dan maak ik er ook nog GRAAG een afspraak over ofzo als ze de 1e keer alleen met haar vriendje wil zijn, zodat ze niet gestoord worden en rustig hun gang kunnen gaan. Ga ik wel ff uit eten ofzo

dat heb ik liever dan dat ze achter mijn rug om gaan neuken/ ergens in een weiland/wc/oid ontmaagd(?) wordt.
Weiland of wc? Nee, lijkt me niet zo romantisch Xd.
Zo zijn haar ouders niet, tijden veranderen he . Waren ze maar zo...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 21:16
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Wat ben je toch ook de man hea, Armoed
True.

Citaat:
Dat stel ik me niet bij onze eerste romantische avond voor
Het gaat tegenvallen. Just so you know.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Ik kom altijd in de weekenden, en dan werken ze niet en zijn ze, op het boodschappen doen na, altijd thuis ja. En mijn moeder trouwens ook.
Geef die ouders een avondje uit als cadeau

Men denke aan een musical, carbaretvoorstelling, etc. Weet je ook meteen hoe lang ze weg blijven.

En anders komt je vriendin een keer naar jou toe. Het lijkt me dat het makkelijker is om jouw moeder te overtuigen dan haar ouders.

Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Haar ouders hebben namelijk zicht op haar bankrekening...
Ten eerste is dit sowieso belachelijk.

Ten tweede kun je bufferen. Neem gewoon elke week een bepaald bedrag contant op.. na een tijdje heb je genoeg contant geld om serieuze dingen te doen (mits ze genoeg geld heeft).
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Ten eerste is dit sowieso belachelijk.

Ten tweede kun je bufferen. Neem gewoon elke week een bepaald bedrag contant op.. na een tijdje heb je genoeg contant geld om serieuze dingen te doen (mits ze genoeg geld heeft).
Merken je vast ook wel... ze zijn er best streng over...
Het is ook belachelijk, maar wat doe je er tegen.

Citaat:
Het gaat tegenvallen. Just so you know.
Denk dat ieder dat voorzich moet bepalen
En wil daar best iets voorover hebben om dat eens rustig te kunnen uitdokteren.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 21:33
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Denk dat ieder dat voorzich moet bepalen
En wil daar best iets voorover hebben om dat eens rustig te kunnen uitdokteren.
Nee, het gaat tegenvallen.

Waarom moeten mensen per se met mij discussieren?
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Nee, het gaat tegenvallen.

Waarom moeten mensen per se met mij discussieren?
Omdat jij de rest niet bent?
maar daar ging t niet echt over...
hoe ik ervor kan zorgen dat ze toch meegaat maar dat haar ouders niet boos worden...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 21:36
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Omdat jij de rest niet bent?
maar daar ging t niet echt over...
hoe ik ervor kan zorgen dat ze toch meegaat maar dat haar ouders niet boos worden...
Dat gaat niet 1 2 3 lukken, dan moet je een heel web van leugens spinnen en moet je ongelooflijk veel kwaliteitconveyertje gaan spelen, nou succes daarmee.

Het beste is om je eigen ouders zo ver te krijgen dat ze ff weg gaan.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 21:38
Verwijderd
Hoezo? -.-'

zij zegt dat ze bij mij slaapt en ik zeg dat ik bij haar slaap... wat is daar nou weer mis mee??
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 21:39
Verwijderd
Citaat:
hoe ik ervor kan zorgen dat ze toch meegaat maar dat haar ouders niet boos worden...
Die ouders gaan toch zeiken. De vraag is meer hoe je haar ervan kunt overtuigen dat ze voor zichzelf moet kunnen beslissen wat ze wil en dat haar ouders een keer moeten ophouden haar als een klein kind te behandelen.

Begin eerst maar eens die bankrekening om te zetten met haar. Ze moet leren haar ouders meer tegengas te geven.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-11-2007, 21:40
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Dit topic gaat er wel over, maar ik bedoelde dat die ouders ook aan hun dochter kunnen denken, wat zij zelf wil.

..

Daar zijn wij dus ook een beetje bang voor...
Zij kan toch ook met haar ouders het daar over hebben? Of is het zo erg taboe daar.

En het lijkt me dat jullie wel vaker samen op een kamer zijn, komt er dan wel een ouder ineens binnen wandelen?
__________________
Geen juist moment
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Die ouders gaan toch zeiken. De vraag is meer hoe je haar ervan kunt overtuigen dat ze voor zichzelf moet kunnen beslissen wat ze wil en dat haar ouders een keer moeten ophouden haar als een klein kind te behandelen.

Begin eerst maar eens die bankrekening om te zetten met haar. Ze moet leren haar ouders meer tegengas te geven.
voor een bankrekening omzetten is een handtekening nodig... tja en die hebben we natuurlijk niet zomaar.

Ik ben het helemaal met je eens hoor. Maar is ergens heengaan terwijl niemand er iets vanaf weet ook niet iets waarmee te aantoont dat je ook op eigen benen kunt staan? Zo zie ik het iig ook wel...


Citaat:
Zij kan toch ook met haar ouders het daar over hebben? Of is het zo erg taboe daar.

En het lijkt me dat jullie wel vaker samen op een kamer zijn, komt er dan wel een ouder ineens binnen wandelen?
Taboe is een groot woord, maar veel wordt er niet over gezegd nee. En ze vindt het zelf ook niet zo prettig om er met hun oer te praten

Ja, eigenlijk wel. om de schone was te brengen of iets te vertellen oid...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 22:06
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
voor een bankrekening omzetten is een handtekening nodig... tja en die hebben we natuurlijk niet zomaar.
Dan open je een nieuwe.
Citaat:
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Maar is ergens heengaan terwijl niemand er iets vanaf weet ook niet iets waarmee te aantoont dat je ook op eigen benen kunt staan? Zo zie ik het iig ook wel...
Nee dat is een puberale uiting van weglopen voor dingen waar je over moet praten en de oplossing uit de weg gaan. provoceren is niet erg, maar dit slaat helemaal nergens op.

Citaat:

Taboe is een groot woord, maar veel wordt er niet over gezegd nee. En ze vindt het zelf ook niet zo prettig om er met hun oer te praten

Ja, eigenlijk wel. om de schone was te brengen of iets te vertellen oid...
Maha, duidelijk controleren. Nou laat ze maar eens zien hoe het zit? Je hoeft niet alles stiekem te doen. Ouders moeten gewoon gaan accepteren dat hun kinderen ouder worden, 17 is niet zo raar.
Of laat je vriendin vragen of ze aan de pil mag, boodschap duidelijk, en je zal niet snel meer gestoord worden op je kamer


En er zit nog een hele wereld tussen zoenen en neuken eh, dat kan toch ook allemaal zonder dat het allemaal te eng is of teveel geluid maakt?
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 22:10
Verwijderd
ze is al aan de pil, dus dat is geen optie Xd
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 07:58
Verwijderd
waar ben jij doordeweeks dan? Misschien kun je daar een romantische avond maken.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 08:13
Ellesdee
Avatar van Ellesdee
Ellesdee is offline
wat een gedoe
__________________
People used to explore the dimensions of reality by taking LSD to make the world look weird.The world is weird&they take PROZAC to make it look normal
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 08:38
Verwijderd
wat een behulpzame post
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 08:49
Ellesdee
Avatar van Ellesdee
Ellesdee is offline
__________________
People used to explore the dimensions of reality by taking LSD to make the world look weird.The world is weird&they take PROZAC to make it look normal
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Maar is ergens heengaan terwijl niemand er iets vanaf weet ook niet iets waarmee te aantoont dat je ook op eigen benen kunt staan? Zo zie ik het iig ook wel...
Nee, dat is het niet. Dat is een manier van weglopen. Op eigen benen staan betekent voor mij juist dat je tegengas durft te geven en niet wegrent op het moment dat andere mensen het niet met je eens zijn.

Ik denk werkelijk dat je het probleem alleen maar groter maakt als je het stiekem gaat doen. Die ouders komen er toch wel achter, vandaag of morgen. En ik denk dat haar ouders het veel en veel erger vinden dat jullie hebben gelogen dan dat jullie seks hebben. Dusja. Ik kan er over heen gelezen hebben, maar ik heb nergens gelezen of jouw moeder misschien een keer door de week weg is.
En oh, ik sluit me bij de rest aan dat een hotel geen goed idee is voor de eerste keer. Want dat is alles speciaal geregeld voor 'de eerste keer', sta je gigantisch onder druk (bewust dan wel onbewust) en dan is geen succes.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 09:39
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Ook over de kosten zit ze in terwijl ik allang heb gezegd dat dat ooit nog wel eens komt. Haar ouders hebben namelijk zicht op haar bankrekening...
in 5 weken telkens 10 euro pinnen.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 10:22
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik kan er over heen gelezen hebben, maar ik heb nergens gelezen of jouw moeder misschien een keer door de week weg is.
Dit
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 11:36
Algodon
Algodon is offline
Citaat:
Hoezo? -.-'

zij zegt dat ze bij mij slaapt en ik zeg dat ik bij haar slaap... wat is daar nou weer mis mee??
Hier uit blijkt dat de ouders het dus wel goed vinden dat zij bij jou slaapt? Jou slaapkamer was naast de woonkamer, toch? Slaapt jouw moeder in de woonkamer ofzo? Je kan dan toch gewoon s' nachts seks hebben?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 15:11
Verwijderd
Citaat:
waar ben jij doordeweeks dan? Misschien kun je daar een romantische avond maken.
Dan ben ik thuis, en zoals ik al zei zit er een afstandje tussen ons. Doordeweeks is dus vrijwel geen optie...

Citaat:
Hier uit blijkt dat de ouders het dus wel goed vinden dat zij bij jou slaapt? Jou slaapkamer was naast de woonkamer, toch? Slaapt jouw moeder in de woonkamer ofzo? Je kan dan toch gewoon s' nachts seks hebben?
Bijna wel ja. Als mijn moeder snachts zacht praat, dan kan ik t wel horen, zo gehorig is het.
Ander voorbeeld: we mogen van haar ouders niet samen slapen, maar van mijn moeder wel... Bij mij slapen we dan toch ook bij elkaar en zeggen t dan niet tegen haar ouders... Ik vind dit een beetje hetzelfde, alleen is t iets veel groters.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 15:22
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ik heb ooit zulke schoonouders gehad . Niet alleen een verschrikkelijk vervelende invloed op je relatie, maar ook een negatieve invloed op de persoonlijkheid van je vriendin (ten minste, bij mijn vriendin). De enige mogelijkheid is stiekum en dat vind ik slecht. Ouders moeten weten dat kinderen opgroeien...
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vind ze me niet meer leuk?
Riechedly
14 16-04-2016 10:15
Liefde & Relatie stokende vrienden
Verwijderd
5 12-06-2012 18:18
Psychologie Weg van thuis
LEUGEN
7 30-03-2009 16:36
Liefde & Relatie Ik voel me gebruikt en aan de kant gezet...
duivelaartje
81 10-07-2004 10:15
Liefde & Relatie ik weet het niet meer
Justahboy
5 11-06-2003 17:01
Liefde & Relatie Als je naar een pretpark gaat met zijn 2en, wat is dan het belangrijkste?
Tiger_Wolf
31 16-06-2002 16:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52.