Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2005, 23:55
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
*~Angel~* schreef op 18-09-2005 @ 12:33 :
Tis een oud topic, maar ja

Ik had gevraagd of ze die dingen nou ook ergens anders, dan in Groningen, gaan verkopen:



*wacht geduldig af*
En voila, ze zijn te koop.

In dit oude topic staat al heel veel informatie over toen dit een test was.

Citaat:
ZO VAAK NAAR DE FILM ALS JE WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland. En dat voor maar € 17,50 per maand!

DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf je in bij de speciale Pathé Unlimited Balie, betaal de eerste maand cash en je kunt direct gebruik maken van je abonnement. Vergeet alléén niet je legitimatiebewijs mee te nemen.

GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaal je geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als je voor de eerste keer abonnee wordt.

VIER 4 MAANDEN OP PROEF
Een abonnement kent een minimale periode van slechts 4 maanden. Je krijgt automatisch per e-mail bericht van ons als deze periode eindigt. Bevalt Pathé Unlimited toch niet dan kun je er met één druk op de knop éénvoudig weer van af.
bron: pathe.nl

In het vorige topic werd gesproken over of het mogelijk was de pas uit te lenen (dat zou niet mogelijk zijn dmv een foto ofzo). Je moet als je een pas koopt geen pasfoto meenemen, alleen je i.d. bewijs. Zou het zo zijn dat ze daar dan een foto nemen via zo'n webcam?

Sinds een dag of 2 te koop door heel Nederland. Voorwaarden staan op de site http://www.pathe.nl/unlimited/index.asp?bios_id=-1

Ik zit erg te twijfelen op dit moment, het irriteert mij mateloos dat de pas niet geldt voor IMAX voorstellingen, dat is voor mij een heikel punt, want dat vind ik de leukste voorstellingen. Als ik et aan de andere kant bekijk, ik ga toch meer naar normale voorstellingen want Pathé koopt láng niet alle films op IMAX... wat mij op et volgende brengt.. ze hadden het dus best kunnen doen met die pas dat ie ook voor IMAX geldt. Then again de pas geldt wel in elke pathe bios.

Het stomme is dat ik het voor 15 euro per maand direct had gedaan en nu misschien moeilijk doe over 2,50.

Zucht I dunno.

Wat jullie, ga je er eentje kopen?
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2005, 00:04
nochtans
Avatar van nochtans
nochtans is offline
zodra er zo'n bios hier in de buurt komt, jazeker
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 00:19
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Dit soort abonnementen zijn niet goed voor mij




__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 00:33
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Kvind het zo bagger dat het niet voor 1 maand kan, want deze en volgende maand komen er allemaal films uit die ik minimaal 1 keer zou willen zien en het dus veel goedkoper zou zijn qua kosten (Harry Potter, King Kong, Narnia etc)
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 01:21
Verwijderd
Geen Pathe in de buurt.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 02:14
Verwijderd
Citaat:
SimplyABoy19 schreef op 16-11-2005 @ 01:33 :
Kvind het zo bagger dat het niet voor 1 maand kan, want deze en volgende maand komen er allemaal films uit die ik minimaal 1 keer zou willen zien en het dus veel goedkoper zou zijn qua kosten (Harry Potter, King Kong, Narnia etc)
En zie daar de reden waarom zo'n abbo voor een bioscoop dus rendabel is
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 03:06
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
hppa schreef op 16-11-2005 @ 02:21 :
Geen Pathe in de buurt.
Dat dus. Tsja er zit er een in Amsterdam ofzo maar dat schiet ook niet op.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 05:30
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
hppa schreef op 16-11-2005 @ 02:21 :
Geen Pathe in de buurt.
Vanaf huis zit ik anderhalf uur in de trein of 1 uur in de auto om bij de dichtbijzijnste Pathé te komen (Amsterdam). Ik studeer er ook, maar ik woon gewoon thuis. Het is niet in de buurt (en kost zelfs geld met de auto om er te komen), maar ik vind het nog steeds aantrekkelijk omdat ik redelijk vaak naar een Pathé bios ga (en vrijwel nooit een andere).


Citaat:
SimplyABoy19 schreef op 16-11-2005 @ 01:33 :
Kvind het zo bagger dat het niet voor 1 maand kan, want deze en volgende maand komen er allemaal films uit die ik minimaal 1 keer zou willen zien en het dus veel goedkoper zou zijn qua kosten (Harry Potter, King Kong, Narnia etc)

Inderdaad, leuke films, maar, daar zit mijn 'heikele' punt weer voor mij! Harry Potter komt op IMAX! Dat mag ik niet missen.. KingKong komt op IMAX 3D!! Dat mag ik al helemáál niet missen, king kong in 3d!

Dus daar kan ik et abo al niet voor gebruiken, en dat grapje kost me wel 24 euro (12 euro voor een IMAX kaartje, en dan kun je nog 2 euro studentenkorting krijgen)

__________________
Há lekker, appeltaart!

Laatst gewijzigd op 16-11-2005 om 05:50.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 08:55
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Nou, leuk. Verdomme geen Pathé in Zeeland.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 09:22
Verwijderd
Als ik op fietsafstand van een Pathe zou wonen zou ik het doen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 09:47
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Jammer dat wij hier geen Pathe in de buurt hebben, anders had ik het misschien wel gedaan.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 11:00
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
En nu maar hopen dat de Pathe directie dit topic ook leest en tot de conclussie komen dat ze flink uit moeten breiden.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 11:49
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 16-11-2005 @ 00:55 :
Ik zit erg te twijfelen op dit moment, het irriteert mij mateloos dat de pas niet geldt voor IMAX voorstellingen, dat is voor mij een heikel punt, want dat vind ik de leukste voorstellingen. Als ik et aan de andere kant bekijk, ik ga toch meer naar normale voorstellingen want Pathé koopt láng niet alle films op IMAX... wat mij op et volgende brengt.. ze hadden het dus best kunnen doen met die pas dat ie ook voor IMAX geldt. Then again de pas geldt wel in elke pathe bios.
de IMAX draait uitermate slecht. als je voor die 17,50 ook de IMAX-voorstellingen mag bezoeken, worden de kosten relatief nog hoger. (wel de kosten van IMAX, maar niet de extra inkomsten)

de 17,50 is gebasseerd op een gemiddeld aantal "gewone" bioscoopbezoeken per maand. trek je IMAX er bij dan wordt de kaart duurder en kopen minder mensen hem ("want we betalen niet voor de IMAX waar we niet heen gaan").

leuke oplossing zou zijn als de Unlimited Kaart korting geeft op de IMAX


ik ga hem overigens wel halen dit weekend. Corpse Bride (9,-) en Harry Potter 4 (10,-) en ik heb de eerste maand er al uit
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 14:35
Verwijderd
Citaat:
ganralph schreef op 16-11-2005 @ 12:49 :
ik ga hem overigens wel halen dit weekend. Corpse Bride (9,-) en Harry Potter 4 (10,-) en ik heb de eerste maand er al uit
En twee drankjes en een bakje popcorn, en je bent alsnog acht euro kwijt?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 14:46
PV
PV is offline
Citaat:
wammus schreef op 16-11-2005 @ 12:00 :
En nu maar hopen dat de Pathe directie dit topic ook leest en tot de conclussie komen dat ze flink uit moeten breiden.
Of samenwerken met Minerva ofzo. Weet niet of ze dat willen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 14:50
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
hppa schreef op 16-11-2005 @ 15:35 :
En twee drankjes en een bakje popcorn, en je bent alsnog acht euro kwijt?
Die ben je altijd kwijt (mits je wat wil drinken/eten) natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 14:53
Auryn
Auryn is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 16-11-2005 @ 00:55 :
Wat jullie, ga je er eentje kopen?
Ik denk het wel, ja.
__________________
Spreken is zilver, schrijven is goud.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 15:43
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Geweldig dit, binnenkort haal ik er meteen één !!
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-11-2005, 15:55
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Ik heb het gehad voor drie maanden. Er zijn twee redenen waarom ik het niet heb verlengd. Het eerste probleem van dit abonnement is dat je ervan moet houden om alleen naar de bios te gaan of vrienden moet hebben die ook zo'n abo hebben. En het tweede punt is dat er niet genoeg nieuwe films uitkomen om veel financieel voordeel te behalen aan dit abbonement. Na twee weken heb je het aanbod wel gezien en dan komt er vaak een tijdje niks nieuws uit.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 15:56
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
ganralph schreef op 16-11-2005 @ 12:49 :
de IMAX draait uitermate slecht. als je voor die 17,50 ook de IMAX-voorstellingen mag bezoeken, worden de kosten relatief nog hoger. (wel de kosten van IMAX, maar niet de extra inkomsten)

de 17,50 is gebasseerd op een gemiddeld aantal "gewone" bioscoopbezoeken per maand. trek je IMAX er bij dan wordt de kaart duurder en kopen minder mensen hem ("want we betalen niet voor de IMAX waar we niet heen gaan").

leuke oplossing zou zijn als de Unlimited Kaart korting geeft op de IMAX


ik ga hem overigens wel halen dit weekend. Corpse Bride (9,-) en Harry Potter 4 (10,-) en ik heb de eerste maand er al uit
Mja er is een reden dat IMAX slecht draait, het is veelste duur, (veel) mensen weten denk ik de voordelen/tov/prijs niet. Korting zou leuk zijn, maar dan wel 3 euro ipv 2 euro, dat et nog net iets extra's is.

Ik kan em niet halen voor potter 4, want die wil ik in imax zien..
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 16:35
PV
PV is offline
Citaat:
Reynaert schreef op 16-11-2005 @ 16:55 :
Ik heb het gehad voor drie maanden. Er zijn twee redenen waarom ik het niet heb verlengd. Het eerste probleem van dit abonnement is dat je ervan moet houden om alleen naar de bios te gaan of vrienden moet hebben die ook zo'n abo hebben. En het tweede punt is dat er niet genoeg nieuwe films uitkomen om veel financieel voordeel te behalen aan dit abbonement. Na twee weken heb je het aanbod wel gezien en dan komt er vaak een tijdje niks nieuws uit.
Na twee weken? Als je zowat iedere dag naar de bios gaat wel ja, maar als je het verspreidt (elke week 1 a 2 keer) lijkt het me toch wel interessant. En als je een film erg leuk vindt ga je gewoon nog een keer.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 16:46
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Kan je er ook niet samen eentje kopen met een vriend ofzo??? dat jij hem de ene maand neemt en de andere maand ik noem maar wat (kunnen dan samen niet naar de bios natuurlijk)
om de kosten te besparen

EDIT: laat maar, je moet je legitimatie meenemen ik dacht al
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 19:25
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 16-11-2005 @ 15:46 :
Of samenwerken met Minerva ofzo. Weet niet of ze dat willen
omg, nee..
Pathe heeft over het algemeen mooie nette bioscopen..
Minerva is dikke poep.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 19:37
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
hppa schreef op 16-11-2005 @ 02:21 :
Geen Pathe in de buurt.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 19:50
Verwijderd
Wel relaxed, en ik woon vlakbij Pathe
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2005, 20:12
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
Misschien een beetje een domme vraag, maar wat is IMAX?
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 20:27
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
*gaapt* schreef op 16-11-2005 @ 21:12 :
Misschien een beetje een domme vraag, maar wat is IMAX?
http://www.pathe-imax.nl/imax/wat_is.asp?bios_id=9
__________________
Ertur neger ik kom uit Geleen!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 21:11
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
weet iemand of de pas ook geldig is in het weekend?
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 23:01
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
PV schreef op 16-11-2005 @ 17:35 :
Na twee weken? Als je zowat iedere dag naar de bios gaat wel ja, maar als je het verspreidt (elke week 1 a 2 keer) lijkt het me toch wel interessant. En als je een film erg leuk vindt ga je gewoon nog een keer.
Sorry, ik had er bij moeten zetten dat er niet zo heel veel films bij Pathe uitkomen die ik geweldig vind. Ik kijk er bijvoorbeeld nooit horror, kinderfilms, of overdreven domme actiefilms (tenzij in de sneak preview komen). Veel commerciele films vallen wel binnen die genres.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 23:02
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
monolo schreef op 16-11-2005 @ 22:11 :
weet iemand of de pas ook geldig is in het weekend?
Ja, ook geldig in het weekend.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 23:07
PV
PV is offline
Citaat:
Reynaert schreef op 17-11-2005 @ 00:01 :
Sorry, ik had er bij moeten zetten dat er niet zo heel veel films bij Pathe uitkomen die ik geweldig vind. Ik kijk er bijvoorbeeld nooit horror, kinderfilms, of overdreven domme actiefilms (tenzij in de sneak preview komen). Veel commerciele films vallen wel binnen die genres.
Ah Mja als ik eenmaal zo'n pasje zou hebben, zou ik overal naartoe gaan als ik er de tijd voor had.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 23:24
Carpe Diem
Avatar van Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Het klinkt goed, maar ik heb geen zin om telkens naar Amsterdam te gaan om een film in de bios te zien. Twijfelgeval
__________________
What's wrong? Do you not like my mouth words?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 16:04
Verwijderd
Misschien over een tijdje, ik heb pas een jaar lang gratis naar de bioscoop gewonnen in de woonplaats van mijn ouders en in Amsterdam krijg ik 50% korting via mijn studievereniging
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 16:09
shibby almighty
Avatar van shibby almighty
shibby almighty is offline
wat is IMAX ?
__________________
alles is veel voor wie niets verwacht "BA 2: Being the upperclass, protecting the middleclass, forgetting the underclass denying the no-class
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 16:42
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Citaat:
shibby almighty schreef op 17-11-2005 @ 17:09 :
wat is IMAX ?
De vraag is al eerder gesteld in het topic.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 22:10
Mara
Mara is offline
Geen Pathé in de buurt
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-11-2005, 06:38
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
ik heb em gekocht
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 09:40
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
hppa schreef op 16-11-2005 @ 15:35 :
En twee drankjes en een bakje popcorn, en je bent alsnog acht euro kwijt?
dat doet toch absoluut niets af aan de korting van de Unlimited-pas
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 12:14
Verwijderd
Ik heb hem in 3 maanden al zo'n 30 keer gebruikt ofzo.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 12:24
Verwijderd
Citaat:
ganralph schreef op 18-11-2005 @ 10:40 :
dat doet toch absoluut niets af aan de korting van de Unlimited-pas
Dat is waar.

Het ging er mij meer om dat als je zo'n pas hebt, dat je vaker besluit om naar de bios te gaan, en vervolgens alsnog veel duurder uit bent door de absurd hoge prijzen van drankjes e.d.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 12:55
Verwijderd
Citaat:
hppa schreef op 18-11-2005 @ 13:24 :
Dat is waar.

Het ging er mij meer om dat als je zo'n pas hebt, dat je vaker besluit om naar de bios te gaan, en vervolgens alsnog veel duurder uit bent door de absurd hoge prijzen van drankjes e.d.
Onzin.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 13:33
Verwijderd
Citaat:
MCH schreef op 18-11-2005 @ 13:55 :
Onzin.
Inderdaad, je wordt toch niet verplicht iets te kopen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 14:11
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
hppa schreef op 18-11-2005 @ 13:24 :
Dat is waar.

Het ging er mij meer om dat als je zo'n pas hebt, dat je vaker besluit om naar de bios te gaan, en vervolgens alsnog veel duurder uit bent door de absurd hoge prijzen van drankjes e.d.
tja, bioscopen moeten een groot deel van hun winst hebben van de buffetaankopen, dus in dat opzicht heb je gelijk. (en het zal ook wel meegenomen zijn in de ontwikkeling van die kaart)

maar buffetaankopen heb je zelf in de hand, prijzen van filmkaartjes niet.

overigens heb je het ook volledig in de hand of je vaker naar de film gaat met zo'n pas. als je nu 2x per maand gaat, is die pas al rendabel. dan hoef je niet ineens 3x te gaan.
(de drempel is lager, maar het lot ligt nog steeds in je eigen hand)
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 06:02
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Ja ik zou vaker films uitproberen ipv wachten tot ze op dvd komen en dan even checken. SAW (1) heb ik op dvd gezien toen ie uit kwam, en die was toch ff beter in de bios geweest, maarja, toen was er nog geen hype om die film (zoals nu het geval).

Neway, gelukkig kun je bij de pathe nog wél je eigen eten en drinken meenemen, en dat doen wij dan ook vrolijk. Fles cola van de supermarkt voor een euro (1,5 liter, al te veel), zakje m&m's voor 2 euro nogwat en klaar. Voor dat geld bij elkaar koop je bij de bios nog niet eens 1 liter cola, laat staan een bak popcorn erbij (ja we weten allemaal wel dat et duur is).

Ik denk dat ik ook vaker naar de sneak zal gaan nu, omdat die drempel idd lager ligt: als een film niet leuk is loop je weg en heb je niet je geld over de balk gesmeten.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2006, 11:06
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
ik heb er afgelopen maandag 1 gekocht saampjes met nog 3 vrienden en ben afgelopen week al drie keer naar de bios geweest... FANTASTISCHE uitvinding van Pathe!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04.