Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2007, 13:31
phink
Avatar van phink
phink is offline
Hallo,

ik heb 4,5 maand geleden een LG KG800 gekocht. Helaas is dat ding nu al kapot. Ik heb gebeld met LG, en zij verwezen mij door naar Dynafix in Nuth. Maar nu heb ik naar hun zitten googelen en ik lees alleen maar negatieve berichten over Dynafix. Hier ga ik mijn telefoon dus liever niet laten maken. Maar nou las ik ergens anders dat er in het Burgerlijk Wetboek Boek 7 zou staan dat, wanneer je binnen 6 maanden niet tevreden bent over het product, je terug naar de winkel zou kunnen gaan en je geld terug vragen. Weet iemand of dit klopt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2007, 13:33
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
In dit geval klopt dat zéker niet, nee
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-01-2007, 13:34
phink
Avatar van phink
phink is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-01-2007 @ 14:33 :
In dit geval klopt dat zéker niet, nee
Hm... daar was ik al bang voor
Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2007, 13:54
Verwijderd
Citaat:
phink schreef op 12-01-2007 @ 14:31 :
Hallo,

ik heb 4,5 maand geleden een LG KG800 gekocht. Helaas is dat ding nu al kapot. Ik heb gebeld met LG, en zij verwezen mij door naar Dynafix in Nuth. Maar nu heb ik naar hun zitten googelen en ik lees alleen maar negatieve berichten over Dynafix. Hier ga ik mijn telefoon dus liever niet laten maken. Maar nou las ik ergens anders dat er in het Burgerlijk Wetboek Boek 7 zou staan dat, wanneer je binnen 6 maanden niet tevreden bent over het product, je terug naar de winkel zou kunnen gaan en je geld terug vragen. Weet iemand of dit klopt?
Je kan teruggaan naar de winkel en van hun eisen dat ze het product repareren. Dit dienen zij dan kosteloos te doen, tenzij zij kunnen aantonen dat jij het hebt gesloopt. Jij hoeft dus niets te bewijzen. Als zij het product niet kunnen repareren, moeten ze je een vervangend product aanbieden (hetzelfde). Kunnen zij dit ook niet, dan kan je je geld terugvragen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2007, 15:17
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
wat Lucky Luciano zegt
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2007, 10:02
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 12-01-2007 @ 14:54 :
Je kan teruggaan naar de winkel en van hun eisen dat ze het product repareren. Dit dienen zij dan kosteloos te doen, tenzij zij kunnen aantonen dat jij het hebt gesloopt. Jij hoeft dus niets te bewijzen. Als zij het product niet kunnen repareren, moeten ze je een vervangend product aanbieden (hetzelfde). Kunnen zij dit ook niet, dan kan je je geld terugvragen.
de winkel stuurt de telefoon dan naar de reparatie (waarschijnlijk dynafix...)
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2007, 13:10
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Ze kunnen zoveel verwijzen, maar reparatie is hun pakkie-an, of ze dat nu zelfs doen of door dat Dynafix laten doen. Ze kunnen jou daar niet naar verwijzen, of beter gezegd, ze kunnen het doen, maar daar hoef je geen genoegen mee te nemen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 13-01-2007, 16:10
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Terug gaan en gewoon op laten sturen.
Bij de 4e keer zijn ze bij Dynafix verplicht om jou een andere telefoon te geven [volgens mij is dat overal, maar bij hun weet ik het zeker, omdat ik het zelf heb meegemaakt]

De mijne was 3x echt kapot en toen zeiden ze; Bij de 4e keer zijn ze verplicht om een nieuwe/andere te geven, maar soms doen ze dat ook al bij de 3e keer. Dus ik dacht; Stik, ik stuur hem nog een keer op, want dan krijg ik een nieuwe & die kreeg ik

Laatst gewijzigd op 13-01-2007 om 16:13.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2007, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Rachel schreef op 13-01-2007 @ 17:10 :
Terug gaan en gewoon op laten sturen.
Bij de 4e keer zijn ze bij Dynafix verplicht om jou een andere telefoon te geven [volgens mij is dat overal, maar bij hun weet ik het zeker, omdat ik het zelf heb meegemaakt]

De mijne was 3x echt kapot en toen zeiden ze; Bij de 4e keer zijn ze verplicht om een nieuwe/andere te geven, maar soms doen ze dat ook al bij de 3e keer. Dus ik dacht; Stik, ik stuur hem nog een keer op, want dan krijg ik een nieuwe & die kreeg ik
eh dat is volgens mij al bij de 3e keer bij hetzelfde probleem.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 12:37
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 13-01-2007 @ 22:33 :
eh dat is volgens mij al bij de 3e keer bij hetzelfde probleem.
3e keer mag het en bij de 4e keer is het verplicht
Dat werd mij toen gezegd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11.