Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2012, 17:38
Verwijderd
Jezus . Als ik dronken ben houdt het wel ongeveer op met dat ik iedereen óntzettend lief vind en niets meer begrijp
Advertentie
Oud 10-02-2012, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Een week voor ik wegging liet mijn zusje me die zien. Weet je wat ik zie als ik gedornken heb... beeeheeheeestjes!
Haha precies Heerlijk moppie muzak
Oud 10-02-2012, 17:40
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Over V-lidgedrag gesproken, ik speel met de gedachte morgen iets heel moreel verwerpelijks te doen. Nou ga ik natuurlijk niet in details treden, maar op een of andere manier is er een stemmetje in mijn hoofd die maar blijft fluisteren "Ach, waarom ook niet?" En dat vind ik een zorgwekkende ontwikkeling. Aan de andere kant: waarom ook niet?
Zeg, als je A forumt, moet je ook B forumen he. Of pmmen
__________________
you're not my demographic
Oud 10-02-2012, 17:41
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Over V-lidgedrag gesproken, ik speel met de gedachte morgen iets heel moreel verwerpelijks te doen. Nou ga ik natuurlijk niet in details treden, maar op een of andere manier is er een stemmetje in mijn hoofd die maar blijft fluisteren "Ach, waarom ook niet?" En dat vind ik een zorgwekkende ontwikkeling. Aan de andere kant: waarom ook niet?
Voordringen in de supermarkt-verwerpelijk of kinderverkrachting-verwerpelijk?
__________________
Schmach.
Oud 10-02-2012, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Jezus . Als ik dronken ben houdt het wel ongeveer op met dat ik iedereen óntzettend lief vind en niets meer begrijp
De laatste keer dat ik echt dronken ben geweest kan ik me niet eens meer heugen, dat is echt al jaren geleden. Gelukkig word ik nooit vervelend, eerder het tegenovergestelde. De lispelende vredesstichter.
Oud 10-02-2012, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Over V-lidgedrag gesproken, ik speel met de gedachte morgen iets heel moreel verwerpelijks te doen. Nou ga ik natuurlijk niet in details treden, maar op een of andere manier is er een stemmetje in mijn hoofd die maar blijft fluisteren "Ach, waarom ook niet?" En dat vind ik een zorgwekkende ontwikkeling. Aan de andere kant: waarom ook niet?
Prostitutie is legaal in Nederland en je hebt geen vriendin (toch? en ook geen vriendje), dus er is niet veel moreel verwerpelijks aan.

Citaat:
Oeh mensen, ik heb eindelijk 2 van mijn bestelde boeken binnen! Nu de andere 3 nog, maar de eerste 2 zijn al heel tof.

Voor wie wil post ik een 'gedichtje' uit het eerste boekje over sterrenbeelden/horoscopen. Kom maar op!
Wil! Ik ben stier/varken.

Citaat:
Haha precies Heerlijk moppie muzak
Oud 10-02-2012, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Voordringen in de supermarkt-verwerpelijk of kinderverkrachting-verwerpelijk?
Meer in eh, relationele sfeer. Er zijn geen kinderen bij betrokken (ffs, waar zie je me voor aan )

@Aldan Met prostitutie heeft het ook niets te maken for crying out loud
Oud 10-02-2012, 17:43
Verwijderd
Ik schijn vooral ontzettend schattig te zijn als ik dronken ben. Maar goed, van de laatste keer weet ik praktisch niets meer. Alleen nog flarden.
Oud 10-02-2012, 17:44
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Ik heb al drie maanden geen druppel alcohol gedronken. Awesome.
__________________
Schmach.
Oud 10-02-2012, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Prostitutie is legaal in Nederland en je hebt geen vriendin (toch? en ook geen vriendje), dus er is niet veel moreel verwerpelijks aan.
Oud 10-02-2012, 17:45
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Meer in eh, relationele sfeer. Er zijn geen kinderen bij betrokken (ffs, waar zie je me voor aan )

@Aldan Met prostitutie heeft het ook niets te maken for crying out loud
Wil je vreemdgaan dan? Of de partner van een ander 'afpakken'?
__________________
you're not my demographic
Oud 10-02-2012, 17:45
Verwijderd
Ik heb gisteren mijn troubles away gedronken, en nu ben ik kkbrak.

Ik word overigens praatgraag van alcohol, en heel open. En ik krijg meestal zin in seks.
Oud 10-02-2012, 17:46
mollerator
Avatar van mollerator
mollerator is offline
Goedeavond,
Ik ben blij dat het weekend is. Ik moet met een aantal Amerikanen 'samenwerken' en ze zijn zo ontzettend negatief ingesteld, niet te filmen.

Ik had een mail aan iedereen gestuurd hoe goed het ging met wat mooie resultaten erbij. Stuurt de grootste tegenstander heel sneaky alleen aan mij terug: Don't declare victory yet...
__________________
Ik wil graag weten wie er op mijn kop heeft gepoept!
Oud 10-02-2012, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Meer in eh, relationele sfeer. Er zijn geen kinderen bij betrokken (ffs, waar zie je me voor aan )

@Aldan Met prostitutie heeft het ook niets te maken for crying out loud
Hm, ik vond het wel een goede gok. Ga je wapens verkopen aan iemand die zijn vrouw elke dag in elkaar ramt ofzo?
Oud 10-02-2012, 17:49
Verwijderd
Jezus Kat
Oud 10-02-2012, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Hm, ik vond het wel een goede gok. Ga je wapens verkopen aan iemand die zijn vrouw elke dag in elkaar ramt ofzo?
Leuk, verzin nog eens wat dingen
Oud 10-02-2012, 17:50
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wil! Ik ben stier/varken.
Oh, ik kom er net achter dat er alleen maar Weegschaal, Ram, Tweeling, Steenbok en Boogschutter in staan.

Maar als je een nummer noemt tussen de 8 en 143 kan ik wel een ander dingetje voor je posten.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-02-2012, 17:50
Verwijderd
Ik heb nu trouwens ook een Kermit!
Oud 10-02-2012, 17:50
Verwijderd
Steenbok doe maar!
Oud 10-02-2012, 17:51
Verwijderd
Waar gaat het sterrenbeeldgedoe over?

Ik ben Leeuw.
Oud 10-02-2012, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Leuk, verzin nog eens wat dingen
Misschien gaat hij wel heroïne kopen die is geproduceerd door kindslaven. Of hij gaat de NS bellen met leugens om geld terug te krijgen. Of zelfmoord plegen. Of een lijk opgraven en er seks mee hebben. Of een jas naaien met geheime zakken in de mouw om azen in te bewaren.

Citaat:
Oh, ik kom er net achter dat er alleen maar Weegschaal, Ram, Tweeling, Steenbok en Boogschutter in staan.

Maar als je een nummer noemt tussen de 8 en 143 kan ik wel een ander dingetje voor je posten.
17!
Oud 10-02-2012, 17:52
mollerator
Avatar van mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Ik heb nu trouwens ook een Kermit!
Nu moet je een filmpje maken waarin je Kermit met Miss Piggy iets laten beleven.
__________________
Ik wil graag weten wie er op mijn kop heeft gepoept!
Oud 10-02-2012, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Nu moet je een filmpje maken waarin je Kermit met Miss Piggy iets laten beleven.
Ik kan alleen batsen bedenken. /puberaal & kinderachtig
Oud 10-02-2012, 17:53
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Steenbok doe maar!
STAR SIGN XII

Capricorn

You'll cry and cry and cry all day.
Very sad day.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-02-2012, 17:53
Verwijderd
Nou zeg
Oud 10-02-2012, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Misschien gaat hij wel heroïne kopen die is geproduceerd door kindslaven.
Oud 10-02-2012, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Ik kan alleen batsen bedenken. /puberaal & kinderachtig
Kermit slaat Miss Piggy in elkaar en dan pleegt Miss Piggy zelfmoord door vanaf de vensterbank naar beneden te springen en dan springt ze op Kikker. Die gaat dood. Miss Piggy leeft en gaat geiten houden op een waddeneiland.
Oud 10-02-2012, 17:55
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
STAR SIGN XII

Capricorn

You'll cry and cry and cry all day.
Very sad day.
Ik las dit in zo'n stereotype accent van een Chinees die Engels spreekt.
__________________
Schmach.
Oud 10-02-2012, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Kermit slaat Miss Piggy in elkaar en dan pleegt Miss Piggy zelfmoord door vanaf de vensterbank naar beneden te springen en dan springt ze op Kikker. Die gaat dood. Miss Piggy leeft en gaat geiten houden op een waddeneiland.
Gvd Aldan

Mag ik een beetje van je fantasie lenen?
Oud 10-02-2012, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Gvd Aldan

Mag ik een beetje van je fantasie lenen?
Ja.

Volgens mij ben ik toch wel een beetje aangeschoten.
Oud 10-02-2012, 17:57
Verwijderd
Lange tijd geleden dat ik zo nerveus was :')
Oud 10-02-2012, 17:57
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
17!
Poem 154

Cooper threw his helmet
Across the garage.
He was fed up with her.
She'd let him down.

This poem is semi-autobiographical. I have a helmet very similar to the fictional helmet that Cooper threw across the garage. Also I was let down very badly by a tall (6'2") girl from Somerset (Taunton). Without wishing to go into too much detail, she wasn'ty at a station she said she would be at (2003).
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-02-2012, 17:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik las dit in zo'n stereotype accent van een Chinees die Engels spreekt.
Ik lees het in de stem van de schrijver.

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-02-2012, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Poem 154

Cooper threw his helmet
Across the garage.
He was fed up with her.
She'd let him down.

This poem is semi-autobiographical. I have a helmet very similar to the fictional helmet that Cooper threw across the garage. Also I was let down very badly by a tall (6'2") girl from Somerset (Taunton). Without wishing to go into too much detail, she wasn'ty at a station she said she would be at (2003).
Is dat van dezelfde als Sasha Tonvat?
Oud 10-02-2012, 18:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Is dat van dezelfde als Sasha Tonvat?
Allemaal dezelfde kerel ja.

*obsessie heeft*

Spoiler
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-02-2012, 18:07
Verwijderd
Mijn iconenarmband heeft nog maar drie heiligen. Ik voel me heel naakt en onbeschermd.
Oud 10-02-2012, 18:09
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oei, een oneven aantal ook! Jan des bouvrie zou het er niet mee eens zijn!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-02-2012, 18:10
Verwijderd
Drie is wel een goed aantal. Maar niet evenwichtig over mijn armband verspreid.
Oud 10-02-2012, 18:10
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Teehee, Muppet Treasure Island is nu nop TV en daar had ik vroegah het computerpspel van met Tim Curry als Long John Silver en Billy Connoly als dronkelap...
Maar ik had geen idee dat Kevin Bishop erin zat als klein jochie. Awwwww!!!! <3

*jeugdsentiment moment*
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-02-2012, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Wil je vreemdgaan dan? Of de partner van een ander 'afpakken'?
Hoe kan ik vreemdgaan als ik single ben? Nee, het ligt wat anders. Waar het op neerkomt is het volgende; een vrouw (28) is om voor mij onduidelijke redenen all over me. Letterlijk. Morgen komt ze hier, 'gewoon', op visite. Omdat ze eerder al zo aan het signalen was dat zelfs ík het oppikte heb ik haar ook verteld dat het 'm echt niet gaat worden. In de eerste plaats omdat ik absoluut nul interesse in haar heb op 'die' manier om verschillende redenen, maar ook omdat ze gewoon al tien jaar of zo met een kerel loopt. Een dubieus vrouwtje dus, to say the least. Maar goed, als ik daar een kwartje in zou gooien: it's on. Maar dat is moreel verwerpelijk obviously. Aan de andere kant, als je soa's kunt dodgen voor één avondje..
Oud 10-02-2012, 18:20
Verwijderd
Ik zou eerst inschatten hoe groot de kans is dat die kerel de volgende dag met een hakbijl voor je deur staat.
Oud 10-02-2012, 18:21
Verwijderd
Ik heb altijd liedjes in mijn hoofd bij koorts. Al heel de nacht 'shut your eyes nananaaaaa' en daarna gelijk dat liedje van de grolsch reclame, ' we are starting tonighhhtt oh yeah, starting tonight nanaaaaa,' en dan gelijk weer 'shut your eyes nananaaa.' nooit iets moois, altijd rotmuziek en altijd uren uren uren. Daar zou dick swaab eens onderzoek naar moeten doen.
Oud 10-02-2012, 18:22
Verwijderd
Oh succes stefenootje,
Oud 10-02-2012, 18:25
Verwijderd
Para, ik ben helemaal vergeten, hoe was je bedkoop avontuur?
Oud 10-02-2012, 19:06
Verwijderd
Nog een heilige erafgevallen. Als ik binnenkort een auto-ongeluk krijg heb ik altijd heel veel van jullie gehouden.
Oud 10-02-2012, 19:07
Verwijderd
Aldan, je bent zo'n goed medicijn
Oud 10-02-2012, 19:08
Verwijderd
Waartegen? Je koorts? Als je weer ziek bent als ik weer in de buurt ben moet je maar zeggen, dan kom ik langs om je verhaaltjes te vertellen en soepjes te geven.
Oud 10-02-2012, 19:14
Verwijderd
Kennen jullie ook alleen maar leuke Elines en Alina's? Dat is echt significant. Alle Alina's en Elines die ik ken zijn superleuk. Al zijn Alina's wel anders dan Elines. Een Eline is stoer en opgewekt, en een Alina meer heel liefjes en zachtjes en kalm. Maar het is wel echt een opvallend iets. Terwijl Lina's niet persé leuk zijn (sorry mam), om over Alines nog maar te zwijgen.
Oud 10-02-2012, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Aldan, je bent zo'n goed medicijn
Ja vind ik ook.
Oud 10-02-2012, 19:21
Verwijderd


Hebben jullie dit profiel trouwens al gezien? Het is echt briljant dom.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:38.