Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2013, 15:55
Records070
Avatar van Records070
Records070 is offline
Zojuist is me konijn overleden.. Ik pakte der uit haar kooi en ik merkte dat ze niet zoals normaal is.. Ze zat constant met haar hoofd omhoog en raar met haar neus (ademen?) omhoog ook.. Ik liet haar los in de woon kamer en ze rende gelijk naar mijn kamer half vallend en heel angstig en zag haar achter het gordijn constant met haar hoofd omhoog terwijl ik haar aaide en geen reactie zowat... en toen riep ik me moeder van moet je kijken.. Toen ik even weg keek lag ze ineens raar op de grond en leek wel of ze een hart aanval had ofzo...? wat het kan het zijn geweest ze was pas 4?



RIP Amber...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2013, 20:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Als konijnen een hersenbloeding krijgen, kunnen ze zenuwverschijnselen gaan krijgen, bijvoorbeeld rondtollen en omvallen en omhoog kijken (omdat ze niet meer kunnen coördineren). Het kan ook E. cuniculi zijn geweest, iets wat veel bij konijnen voor komt en ook de verschijnselen geeft die jij beschrijft. Natuurlijk kan het ook iets heel anders zijn geweest, ik ben geen dierenarts

Hoe dan ook, natuurlijk blijft het rot dat je konijntje opeens zo gek deed en overleed. Sterkte!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2013, 16:58
Records070
Avatar van Records070
Records070 is offline
Ja ze zat veel met haar neus omhoog, constant eigelijk totdat ze omviel en raar begon te doen en uiteindelijk dood was

wat een kut gevoel zeg, het was echt een gewoonte geworden om haar altijd een stukje fruit te geven als ik iets uit de keuken pakte en ze hard naar me toe renden xd en was altijd echt zo'n onderdanig & lief meisje, altijd bi jje liggen altijd likken



moeilijk te gleoven dat je zoveel om een konijntje kan geve >.>
Met citaat reageren
Oud 22-09-2013, 17:14
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Tja, zo gan die dingen nu eenmaal. En het is helemaal niet gek dat je je aan je beestje hecht.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2013, 17:05
MaartenWFS
MaartenWFS is offline
Ik vind het zielig voor je
Met citaat reageren
Oud 21-10-2013, 18:04
vinshento
vinshento is offline
ahhhhhh zielig
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 19:55
rprijk
rprijk is offline
persoonlijk houdt ik niet zo van beesten in kleine kooitjes, maar ik vind het toch vervelend voor je!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09.