Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2013, 20:03
Bas-Kees
Bas-Kees is offline
Hallo allemaal,
Er is mij gevraagd om een.feestje te organiseren voor de hond van een kennis van, die wordt dan 1 jaar. het is gelukkig pas in juli.. maar ik zpu echt niet weten wat ik op get feestje zou moeten doen..
Heb tot nu toe hondenvriendjes bedacht die uitgenodigd worden, er komt een hondentaart en we gaan 'koekhappen' maar verdee weet ik niks..
Hebben jullie soms nog.ideeën voor me? Dan hoor ik ze graag!
Het gaat trouwens over het ras kangal.
Groetjes Bas-Kees
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2013, 21:55
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Ik vind het idee van een hondenfeestje een beetje gek, maar ach.
Wat wij zelf deden met de verjaardag van onze eerste hond, was hem een sjaaltje om doen voor de feestelijkheid en hondenkoekjes meenemen naar het uitlaatveld zodat hij uit kon delen.

Ik vraag me bij het hondenfeestje af of het een feestje voor de hond is, of voor de eigenaar. Zoals het nu klinkt wil vooral de eigenaar graag leuke dingen doen. Weet je zeker dat alle honden'vriendjes' ook echt vriendjes zijn? Zeker als je met lekkers voor de honden in de weer gaat moet je op passen dat er geen ruzie van komt.
Wat betreft dingen om te doen denk ik dat de honden het zelf in ieder geval het leukst vinden om een lekkere wandeling te maken waar ze los mogen en samen spelen (in het bos of langs het strand ofzo). Kijk hier anders eens om een leuk losloopgebied te vinden: http://www.doggies.nl/hondenlosloopgebied/.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Met citaat reageren
Oud 21-12-2013, 07:27
Bas-Kees
Bas-Kees is offline
Hallo oezem,
Dat idee had ik in het begin ook... Nu is het feestje wel echt voor de hond, alle honden die uitgenodigd worden zijn ook echt honden vriendjrs, kunnen gewoon speeltjes van elkaar pakken, en eten.ook. zonder ruzie. Dit weet ik omdat.ik ze allemaal, op 1 na, uitlaat en ze elkaar daarom in verschillende groepen minimaal 1x per eeek zien. Ook soms binnen.bij honden, gaat allemasl prima. De hond due ik niet uitlaat zien.we ook geregeld en gaat ook goed.
We gaan het in kralingse bos houden, dit us voor iefereen wel redelijk centraal namelijk. Lekker stuk bos, strand iets minder op dat moment.. ik wil inderdaad ook eerst een wandeling maken.om de meeste energie eruit te halen, maar wat erna??
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #70, topic 2
Martiño
500 10-07-2010 08:49
Flora & Fauna Gezocht: huisdier.
Rodion
30 02-02-2006 22:11
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 07:44
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen blind date BOEKVERSLAG
wolfgang
6 03-06-2003 11:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24.