Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2005, 21:14
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-10-2005 @ 21:01 :
Oh, dat van Laura wist ik niet, maar ik heb dan ook vrij veel afleveringen gemist de afgelopen weken. Ik vind 't btw helemaal niks voor Laura

En ja, dat was idd Linda's stem.

En ik vond die persoon op de begraafplaats ook maar raar. Ben wel benieuwd wie dat was.
jaaa linda mssn wel iets voor bing?

die persoon op de begraafplaats had wel een hele stomme weg-ren-actie, zag er niet uit! figuranten
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Advertentie
Oud 26-10-2005, 21:21
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sasz schreef op 26-10-2005 @ 22:14 :
jaaa linda mssn wel iets voor bing?

die persoon op de begraafplaats had wel een hele stomme weg-ren-actie, zag er niet uit! figuranten
Linda iets voor bing? Die is toch veel te oud voor hem?
(hoewel isabella en jef ook samen konden )

En dat was idd raar. Mede ook, omdat je als je betrapt wordt bij een graf júist een smoes gaat bedenken ('weet u waar ... ligt?') ipv wegrennen. Zeker op een begraafplaats maak je je juist verdacht door te gaan rennen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-10-2005, 21:25
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
wat is er gebeurt dan vandaag? ik was er neit,.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 26-10-2005, 21:37
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 26-10-2005 @ 22:25 :
wat is er gebeurt dan vandaag? ik was er neit,.
Hier is het gewone gtsttopic voor.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 26-10-2005, 21:37
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 26-10-2005 @ 22:25 :
wat is er gebeurt dan vandaag? ik was er neit,.
andere topic
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 27-10-2005, 12:36
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
In de gids van volgende week staat dat Sjors en Jack in het bestand van de TBS kliniek gaan kijken naar een belangrijke vrouw (maandag)

En op dinsdag zweert Sjors dat ze de moordenaar van d'r vader zal vinden.

Dus:
óf Hannie is niet dood en Sjors zweert dat ze Hannie zal vinden
óf Hannie was niet de moordenaar van Frits van Houten.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 27-10-2005, 13:34
Dobomobo
Dobomobo is offline
@ balance, dat zei ik toch op pagina 1 Meisje met rood haar. Die gaat dus nog een belangrijke rol spelen.
__________________
Go with the flow and the Sex
Oud 27-10-2005, 14:02
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Dobomobo schreef op 27-10-2005 @ 14:34 :
@ balance, dat zei ik toch op pagina 1 Meisje met rood haar. Die gaat dus nog een belangrijke rol spelen.
maar d'r stond niet bij dat die dan frits vermoord heeft..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 27-10-2005, 14:32
Dobomobo
Dobomobo is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-10-2005 @ 15:02 :
maar d'r stond niet bij dat die dan frits vermoord heeft..
Ja, maar dat weet ik toch ook nog niet
__________________
Go with the flow and the Sex
Oud 27-10-2005, 14:35
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Dobomobo schreef op 27-10-2005 @ 15:32 :
Ja, maar dat weet ik toch ook nog niet
Nou, volgens jou had je dat al gezegd op pagina 1?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 27-10-2005, 14:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Trouwens, d'r werd toch gezegd dat de school van GTST weer terug zou komen? Dan zou Helen natuurlijk weer lerares kunnen worden! En die kinderen van Barbara's broer kunnen dan naar die school toe, net als Nina en Lucas (en tegen die tijd is Sil toch ook wel toe aan de brugklas )
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 27-10-2005, 14:40
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-10-2005 @ 15:38 :
Trouwens, d'r werd toch gezegd dat de school van GTST weer terug zou komen? Dan zou Helen natuurlijk weer lerares kunnen worden! En die kinderen van Barbara's broer kunnen dan naar die school toe, net als Nina en Lucas (en tegen die tijd is Sil toch ook wel toe aan de brugklas )
owja leuk! Dan kan Wil ook weer terug komen en men. Harmsen weer concierge (god hoe schrijf je dat?) worden!
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 27-10-2005, 15:08
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sasz schreef op 27-10-2005 @ 15:40 :
owja leuk! Dan kan Wil ook weer terug komen en men. Harmsen weer concierge (god hoe schrijf je dat?) worden!
Nou Wil hoeft van mij niet terug, maar Harmsen weer concierge zou wel tof zijn ja

Maar goed, het zijn maar speculaties, want voorlopig is die school er nog niet.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 27-10-2005, 16:10
Riananas
Riananas is offline
en ik las vandaag in de gids (troskompas) dat Janine twijfelt of ze verder wil met ludo, want ze is zwanger van ray!
Oud 27-10-2005, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Riananas schreef op 27-10-2005 @ 17:10 :
en ik las vandaag in de gids (troskompas) dat Janine twijfelt of ze verder wil met ludo, want ze is zwanger van ray!
Whaa, dat vind ik dan wel weer cool
Oud 27-10-2005, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 27-10-2005 @ 13:36 :
In de gids van volgende week staat dat Sjors en Jack in het bestand van de TBS kliniek gaan kijken naar een belangrijke vrouw (maandag)

En op dinsdag zweert Sjors dat ze de moordenaar van d'r vader zal vinden.

Dus:
óf Hannie is niet dood en Sjors zweert dat ze Hannie zal vinden
óf Hannie was niet de moordenaar van Frits van Houten.
ik denk dat zowiezo hannie niet dood is, omdat je niks gezien hebt, en de begrafenis verzet was.
en ik denk ook dat ze de moordenaar niet was. ik vind het wel spannend nu, vind het stom als het half uurtje voorbij is.
Oud 27-10-2005, 17:18
Verwijderd
Exclusief: Wat gaat er gebeuren?
Fos voelt zich al helemaal thuis in Meerdijk, en is op slag verliefd wanneer hij kennis maakt met Janine. Linda besluit zich voorgoed te vestigen in Meerdijk, ze wil Robert nu voorgoed bij haar hebben. Dian wordt aangenomen bij Sanders INC, tegen de zin van Ludo in. Uiteindelijk weet Nick Ludo over te halen, en Dian kan haar geluk niet op. Dian ziet niet alleen Sanders INC zitten, ook Nick maakt een zeer positieve indruk op haar. Wat wil Dian van hem? Jack ontdekt dat Hannie nooit abortus heeft laten plegen, en weet het adres van Wiet te achterhalen. Nina is stapelverliefd op Bing, ze wil alleen nog maar hem. Sjors ontdekt dat Dian in voorarrest heeft gezeten voor de moord op Frits van Houten. Hannie heeft Frits niet vermoordt, maar wie dan wel? Janine is zwanger, maar ze weet niet van wie. Zal het van de inmiddels vertrokken Ray zijn? Of is dit kindje gemaakt tijdens de hevige vrijpartij met Ludo? Ze denkt dat het van Ray is, en vertelt het aan Nina. Er zijn nu al grote ruzies binnen Sanders INC, omdat Robert ontdekt dat Morris Linda heeft aangetrokken als een nieuwe klant. Linda zet alles op alles om Robert voorzich te winnen, zal het haar lukken? Dan gebeurt er iets waarvan Robert enorm schrikt..
Oud 27-10-2005, 17:18
Verwijderd
dus hannie en frits hebben een kind waarom lees ik het ook he. zou dat meisje kunnen zijn op de begraafplaats.

Laatst gewijzigd op 27-10-2005 om 17:24.
Oud 27-10-2005, 18:14
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 27-10-2005 @ 18:18 :
Exclusief: Wat gaat er gebeuren?
Fos voelt zich al helemaal thuis in Meerdijk, en is op slag verliefd wanneer hij kennis maakt met Janine. Linda besluit zich voorgoed te vestigen in Meerdijk, ze wil Robert nu voorgoed bij haar hebben. Dian wordt aangenomen bij Sanders INC, tegen de zin van Ludo in. Uiteindelijk weet Nick Ludo over te halen, en Dian kan haar geluk niet op. Dian ziet niet alleen Sanders INC zitten, ook Nick maakt een zeer positieve indruk op haar. Wat wil Dian van hem? Jack ontdekt dat Hannie nooit abortus heeft laten plegen, en weet het adres van Wiet te achterhalen. Nina is stapelverliefd op Bing, ze wil alleen nog maar hem. Sjors ontdekt dat Dian in voorarrest heeft gezeten voor de moord op Frits van Houten. Hannie heeft Frits niet vermoordt, maar wie dan wel? Janine is zwanger, maar ze weet niet van wie. Zal het van de inmiddels vertrokken Ray zijn? Of is dit kindje gemaakt tijdens de hevige vrijpartij met Ludo? Ze denkt dat het van Ray is, en vertelt het aan Nina. Er zijn nu al grote ruzies binnen Sanders INC, omdat Robert ontdekt dat Morris Linda heeft aangetrokken als een nieuwe klant. Linda zet alles op alles om Robert voorzich te winnen, zal het haar lukken? Dan gebeurt er iets waarvan Robert enorm schrikt..
Omg, geweldig!
Het wordt weer leuk bij GTST!

Dus die Wiet (wat een naam!) zal dan het kind van Frits en Hannie zijn? Nou, hoe oud is die.. Ging Frits niet dood toen Sjors pas net geboren was? Dan is het kind dus even oud als Sjors ongeveer.
En Linda die weer achter Robert aan zit. lol
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 27-10-2005, 18:18
Dobomobo
Dobomobo is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-10-2005 @ 19:14 :
Omg, geweldig!
Het wordt weer leuk bij GTST!

Dus die Wiet (wat een naam!) zal dan het kind van Frits en Hannie zijn? Nou, hoe oud is die.. Ging Frits niet dood toen Sjors pas net geboren was? Dan is het kind dus even oud als Sjors ongeveer.
En Linda die weer achter Robert aan zit. lol
Is dat roodharige meisje wat ik bedoelde (wat op het graf van hannie kwam) dan niet die Joint?
__________________
Go with the flow and the Sex
Oud 27-10-2005, 20:10
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-10-2005 @ 19:59 :
Hoezo klopte de inhoud totaal niet? Misschien komt dat allemaal nog wel? Zou me niks verbazen, want wat moet die broer van Barbara anders in Meerdijk? Bovendien is de verhaallijn van de rozenboom afgelopen (Isabella, vader Isabella en Valerie) dus het wordt wel weer tijd voor een nieuwe eigenaar.
Kijk, de opnames van GTST lopen een aantal maanden voor. Iemand zei hier van de zomer ergens (weet al niet meer het precieze tijdstip) dat er een nieuwe familie in GTST kwam en dat de vader van die familie de Rozenboom ging runnen, de zoon van die familie verliefd werd op Nina etc. etc. Als diegene dat zegt (en het zou waar zijn) dan zou dat dus in die paar maanden waarop GTST voorloopt met opnames allemaal gaan gebeuren. Nu zijn we al een hele tijd verder en is dat nog allemaal niet gebeurd. Hoe kon die ene persoon dat dan al weten? Dus dat was een gerucht waar helemaal niets van klopte, snappie?

Citaat:
Dobomobo schreef op 25-10-2005 @ 16:53 :
STOM

in de Maas en geleenbode* van afgelopen week stond een stukje over een nieuw persoon die binnenkort in GTST gaat spelen. Het is een limburgs meisje met rood(niet natuurlijk) haar geloof ik.

Tussen de 20 en 30 jaar oud, en ze heette anique ofzo in 't echt. Meer weet ik niet meer want ik heb hem wegegooid perongeluk.

*Is een of ander lokaal krantje hier in zuidlimburg.
Dat kan misschien dat meisje van gister van de begraafplaats zijn.

Heb vandaag trouwens weer niet gekeken, morgenvroeg dan maar.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 27-10-2005, 20:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 27-10-2005 @ 21:10 :
Kijk, de opnames van GTST lopen een aantal maanden voor. Iemand zei hier van de zomer ergens (weet al niet meer het precieze tijdstip) dat er een nieuwe familie in GTST kwam en dat de vader van die familie de Rozenboom ging runnen, de zoon van die familie verliefd werd op Nina etc. etc. Als diegene dat zegt (en het zou waar zijn) dan zou dat dus in die paar maanden waarop GTST voorloopt met opnames allemaal gaan gebeuren. Nu zijn we al een hele tijd verder en is dat nog allemaal niet gebeurd. Hoe kon die ene persoon dat dan al weten? Dus dat was een gerucht waar helemaal niets van klopte, snappie?
Oh ja, ik snap hem.
Maar misschien was diegene alleen ingelicht over wat komen gaat, maar waren ze nog niet bezig met de opnamen? Ik weet het ook niet hoor. Hoop alleen maar dat het waar is, want het lijkt me wel een leuke verhaallijn.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 27-10-2005, 21:02
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Redhair schreef op 26-10-2005 @ 22:37 :
Hier is het gewone gtsttopic voor.
daarom vind ik een apart spoilertopic dus vervelend
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 27-10-2005, 22:33
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 27-10-2005 @ 21:10 :
Kijk, de opnames van GTST lopen een aantal maanden voor. Iemand zei hier van de zomer ergens (weet al niet meer het precieze tijdstip) dat er een nieuwe familie in GTST kwam en dat de vader van die familie de Rozenboom ging runnen, de zoon van die familie verliefd werd op Nina etc. etc. Als diegene dat zegt (en het zou waar zijn) dan zou dat dus in die paar maanden waarop GTST voorloopt met opnames allemaal gaan gebeuren. Nu zijn we al een hele tijd verder en is dat nog allemaal niet gebeurd. Hoe kon die ene persoon dat dan al weten? Dus dat was een gerucht waar helemaal niets van klopte, snappie?


Ehm....Hoezo moet dat dan allemaal in die paar maanden gebeuren? Er wordt behalve geschreven ook nog driftig vooruit gebrainstormed, soms zelfs járen. En men moet ook rekening houden met continuiteit, timing en balans.

Dat ze bij GTST in die laatste drie niet al te goed zijn, is een ander verhaal.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 28-10-2005, 10:14
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-10-2005 @ 15:38 :
Trouwens, d'r werd toch gezegd dat de school van GTST weer terug zou komen? Dan zou Helen natuurlijk weer lerares kunnen worden! En die kinderen van Barbara's broer kunnen dan naar die school toe, net als Nina en Lucas (en tegen die tijd is Sil toch ook wel toe aan de brugklas )
als de huidige chronologie en continuiteit van gtst wordt aangehouden kan het zijn dat sil dan al aan zijn 3e baantje gaat beginnen
__________________
hoi, ik ben een signature
Oud 28-10-2005, 10:28
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Hmm Misschien wordt het weer leuk
Maarré even over die school; ik las pas geleden in het blad ... {weet de naam niet meer} dat ze Oom Govert eruit willen hebben bij GTST
Oud 28-10-2005, 12:41
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
jah nouja govertje heeft zijn beste tijd wel gehad, er wonen geen chickies meer bij hem in huis...
__________________
hoi, ik ben een signature
Oud 28-10-2005, 13:26
nochtans
Avatar van nochtans
nochtans is offline
wow dat zijn nog eens spoilers. dan wordt het zeker weer leuk, janine zwanger van ray en linda weer achter robert aan en die verhaallijn over de amulet en hannie enzo vond ik de afgelopen tijd nog de leukste, en die wordt ook nog leuker.
Oud 28-10-2005, 14:41
Dobomobo
Dobomobo is offline
Niemand die denkt dat die 'Wiet' de dochter van Hannie kan zijn?
__________________
Go with the flow and the Sex
Oud 28-10-2005, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Dobomobo schreef op 28-10-2005 @ 15:41 :
Niemand die denkt dat die 'Wiet' de dochter van Hannie kan zijn?
Uhh.. jawel.

Citaat:
_Mosquito_ schreef op 27-10-2005 @ 18:18 :
Jack ontdekt dat Hannie nooit abortus heeft laten plegen, en weet het adres van Wiet te achterhalen.
Oud 28-10-2005, 20:53
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
de amulet is gevonden, per ongeluk verzeild geraakt in grijpstra en de gier
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 28-10-2005, 21:12
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 28-10-2005 @ 21:53 :
de amulet is gevonden, per ongeluk verzeild geraakt in grijpstra en de gier
haha
Oud 28-10-2005, 21:37
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 27-10-2005 @ 23:33 :
Ehm....Hoezo moet dat dan allemaal in die paar maanden gebeuren? Er wordt behalve geschreven ook nog driftig vooruit gebrainstormed, soms zelfs járen. En men moet ook rekening houden met continuiteit, timing en balans.

Dat ze bij GTST in die laatste drie niet al te goed zijn, is een ander verhaal.
Omdat diegene die het vertelde die geruchten niet had van iemand die zo op lange termijn vooruit dacht over GTST. Maar goed, het kan wel via via doorgepraat worden, kan best. Maar tot nu toe was dus bijna niets waar over dat gerucht.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 28-10-2005, 22:06
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Wiet is toch een mannennaam?
Oud 28-10-2005, 22:31
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 27-10-2005 @ 21:10 :
Kijk, de opnames van GTST lopen een aantal maanden voor. Iemand zei hier van de zomer ergens (weet al niet meer het precieze tijdstip) dat er een nieuwe familie in GTST kwam en dat de vader van die familie de Rozenboom ging runnen, de zoon van die familie verliefd werd op Nina etc. etc. Als diegene dat zegt (en het zou waar zijn) dan zou dat dus in die paar maanden waarop GTST voorloopt met opnames allemaal gaan gebeuren. Nu zijn we al een hele tijd verder en is dat nog allemaal niet gebeurd. Hoe kon die ene persoon dat dan al weten? Dus dat was een gerucht waar helemaal niets van klopte, snappie?



Dat kan misschien dat meisje van gister van de begraafplaats zijn.

Heb vandaag trouwens weer niet gekeken, morgenvroeg dan maar.
dat was ik
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Oud 28-10-2005, 23:22
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 28-10-2005 @ 23:06 :
Wiet is toch een mannennaam?
Ik vind Wiet uberhaupt geen naam
Maar het schijnt toch echt de dochter van Frits en Hannie te zijn. Maandag komt ze in de serie, net als de kinderen van Bas. Drukke aflevering dus.

Misschien is Wiet wel een afkorting van Wieteke ofzo
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 29-10-2005, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 29-10-2005 @ 00:22 :
Ik vind Wiet uberhaupt geen naam
Maar het schijnt toch echt de dochter van Frits en Hannie te zijn. Maandag komt ze in de serie, net als de kinderen van Bas. Drukke aflevering dus.

Misschien is Wiet wel een afkorting van Wieteke ofzo
Net als Sjors en Charlie die eigenlijk ook Georgette en Charlotte heten...
Oud 29-10-2005, 11:21
Dobomobo
Dobomobo is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-10-2005 @ 00:22 :


Misschien is Wiet wel een afkorting van Wieteke ofzo
Nee, ik had gelezen dat het Wietske is. En als je dat bij google intypt kom je alleen vrouwtjes tegen. Wel friese vrouwtjes volgens mij
__________________
Go with the flow and the Sex
Oud 29-10-2005, 14:49
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-10-2005 @ 00:22 :
Ik vind Wiet uberhaupt geen naam
Nee ik ook niet. Net als Fos en Fay, die er vanaf maandag in komen, net als Florien (maar dat vind ik tenminste nog een naam ). Dat zijn de kinderen van de broer van Barbara.

Citaat:
ratsja schreef op 28-10-2005 @ 23:31 :
dat was ik
Ja dat dacht ik al. Maar wist het niet meer zeker. Had het ook kunnen opzoeken als bewijs, maar daar had ik de afgelopen dagen geen tijd voor.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 29-10-2005, 15:16
Verwijderd
nee wat denk je dan van: ludo, bing, sjors cleo en al die namen die in gtst voor kwamen of arnie
dat zijn ook van die vage namen.
Oud 29-10-2005, 15:29
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 29-10-2005 @ 16:16 :
nee wat denk je dan van: ludo, bing, sjors cleo en al die namen die in gtst voor kwamen of arnie
dat zijn ook van die vage namen.
ludo en cleo vind ik nog wel redelijk normaal...
en sjors en arnie zijn simpele afkortingen van ook hele normale namen (georgette en arnoud)
en bing is een bijnaam... maar het is geloof ik niet bekend hoe hij daaraan komt, toch?
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 29-10-2005, 19:33
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
of dokter peer Dat was ook zo domme naam. En Wiet vind ik toch wel het toppunt van rare namen in Gtst.
Oud 30-10-2005, 14:21
Verwijderd
Citaat:
zus en zo schreef op 29-10-2005 @ 16:29 :
ludo en cleo vind ik nog wel redelijk normaal...
en sjors en arnie zijn simpele afkortingen van ook hele normale namen (georgette en arnoud)
en bing is een bijnaam... maar het is geloof ik niet bekend hoe hij daaraan komt, toch?
nee georgette klinkt lekker
Oud 30-10-2005, 16:16
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Ik ken iemand die Wiet heet. Maar het is een man. Volgens mij is dat een of andere Brabantse naam ofzo.
Oud 30-10-2005, 16:59
Dobomobo
Dobomobo is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 30-10-2005 @ 17:16 :
Ik ken iemand die Wiet heet. Maar het is een man. Volgens mij is dat een of andere Brabantse naam ofzo.
zie mijn post dan... Wietske
__________________
Go with the flow and the Sex
Oud 30-10-2005, 17:06
Verwijderd
ik ken iemand die frietje heet haha.
Oud 31-10-2005, 15:13
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ahh, frietje dat is gewoon echt erg voor zo'n kind

Maar goed, ff weer een kleine spoiler. Babette van Veen was in Life and cooking en ze vertelde dat Linda erger gaat worden dan dat ze altijd was. Ze zei zelf 'een soort van stalker'

Wie zal ze gaan stalken? Robert?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 31-10-2005, 15:52
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Balance schreef op 31-10-2005 @ 16:13 :
Ahh, frietje dat is gewoon echt erg voor zo'n kind

Maar goed, ff weer een kleine spoiler. Babette van Veen was in Life and cooking en ze vertelde dat Linda erger gaat worden dan dat ze altijd was. Ze zei zelf 'een soort van stalker'

Wie zal ze gaan stalken? Robert?
Dat zal wel weer... want stel je voor dat je eens iets spectaculairs bedenkt als schrijver...
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 31-10-2005, 17:39
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Linda zou er alles voor gaan doen om Robert terug te krijgen las ik laatst hier. Dus dan zal dat wel Robert zijn ja.
Op teletekst voor komende week staat dat Robert trouwens moeite heeft met de terugkeer van een oude vriendin. Zal dus ook wel Linda zijn.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 31-10-2005, 18:06
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
hoe oud is Fos, eigenlijk? aangezien die op Janine verliefd wordt.
En die Janine weer met ik ben zwanger maar weet niet van wie was ook bij lucas.
En linda blijft een tijdje het is een gastrol. zei ze bij life and cooking.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Prison break
Verwijderd
500 05-06-2006 02:27
Films, TV & Radio Gtst[20]
Verwijderd
500 23-05-2006 21:29
Films, TV & Radio Gtst [18]
Verwijderd
500 17-11-2005 19:43
Films, TV & Radio [Spoilertopic] ONM
Verwijderd
1 15-11-2005 16:55
Films, TV & Radio welke bb-bewoner is jouw favoriet?
crook
7 27-10-2005 14:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34.