Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2006, 16:09
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 28-01-2006 @ 14:08 :
Ik vind - en dat mag ik vast weer niet zeggen, maar dat doe ik toch - dit Spoilertopic zo enorm overbodig en irritant!!
Eens.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Advertentie
Oud 29-01-2006, 20:37
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik vind het topic niet irritant. Maar wel overbodig, anders was het niet afgezakt lijkt me...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 29-01-2006, 23:33
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Gewoon in het gtst topic was handiger
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 29-01-2006, 23:37
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Bij deze kunnen we wel stellen dat de proef met de spoilertopics finaal is afgeschoten door de bevolking van S.com.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 30-01-2006, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 29-01-2006 @ 21:37 :
Ik vind het topic niet irritant. Maar wel overbodig, anders was het niet afgezakt lijkt me...
Ik vind het vooral irritant dat je niet kan spoileren in het gewone gtst-topic. Je kunt ook weleens een spoiler hebben in een bericht dat gewoon in dát topic thuis hoort. Maar die spoiler hoort dan weer hier. Is gewoon niet bepaald praktisch, zeg maar.
En die spoilertag is er toch niet voor niets.
Oud 30-01-2006, 18:28
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 30-01-2006 @ 01:30 :
Ik vind het vooral irritant dat je niet kan spoileren in het gewone gtst-topic. Je kunt ook weleens een spoiler hebben in een bericht dat gewoon in dát topic thuis hoort. Maar die spoiler hoort dan weer hier. Is gewoon niet bepaald praktisch, zeg maar.
En die spoilertag is er toch niet voor niets.
Inderdaad, dat was ook wel onpraktisch ja (irritant is iets anders ). Maar toen dit topic er kwam meen ik me te herinneren dat in het GTST-topic niets anders dan alleen maar spoilers stonden, daarom hebben ze dit waarschijnlijk gedaan. Maar dit is eigenlijk al maanden niet het geval (er staan geen spoilers meer in het GTST-topic) en er is ook in dit topic heel weinig gepost de laatste tijd, dus lijkt het me inderdaad overbodig geworden.
Maja, de beslissing om spoilers weer te mogen plaatsen in het centrale GTST-topic mag natuurlijk niet door mij genomen worden. Ik bekijk het alleen een beetje objectief...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 30-01-2006, 18:31
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 30-01-2006 @ 01:30 :
Ik vind het vooral irritant dat je niet kan spoileren in het gewone gtst-topic. Je kunt ook weleens een spoiler hebben in een bericht dat gewoon in dát topic thuis hoort. Maar die spoiler hoort dan weer hier. Is gewoon niet bepaald praktisch, zeg maar.
En die spoilertag is er toch niet voor niets.
Wat doet iedereen toch altijd alsof we op F,TV&R zo streng zijn

In het gewone GTST-topic staat ook een aantal gewone spoilers en daar hebben we toch niks van gezegd?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 30-01-2006, 19:53
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke schreef op 28-01-2006 @ 14:08 :
Ik vind - en dat mag ik vast weer niet zeggen, maar dat doe ik toch - dit Spoilertopic zo enorm overbodig en irritant!!
Nee, het was namelijk wel handig dat je in het normale gtst-topic ongeveer elke post moest selecteren, omdat er wel iets in stond dat te maken had met een spoiler...
Oud 30-01-2006, 21:26
Verwijderd
Citaat:
stefano schreef op 30-01-2006 @ 20:53 :
Nee, het was namelijk wel handig dat je in het normale gtst-topic ongeveer elke post moest selecteren, omdat er wel iets in stond dat te maken had met een spoiler...
Vond ik handiger dan dit, ja.

@ Balance: sorry, die spoilers in dit topic kan ik me zo niet herinneren. Maar ik zelf heb in elk geval altijd dat ik spoilers maar achterwege laat, want die horen dan eigenlijk in het spoilertopic etc.
Ik vind jullie hier niet superstreng, maar de eerste keer dat ik zei dat zo'n spoilertopic mij niet handig leek, kreeg ik meteen een of andere snauw (weet niet meer van wie) 'dat het een experiment was en dat ik er dus nog niks van kon zeggen'.
Oud 31-01-2006, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 30-01-2006 @ 19:31 :
Wat doet iedereen toch altijd alsof we op F,TV&R zo streng zijn

In het gewone GTST-topic staat ook een aantal gewone spoilers en daar hebben we toch niks van gezegd?
waarom haal je de spoilertopic dan niet weg?
Oud 31-01-2006, 22:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 30-01-2006 @ 22:26 :
Vond ik handiger dan dit, ja.

@ Balance: sorry, die spoilers in dit topic kan ik me zo niet herinneren. Maar ik zelf heb in elk geval altijd dat ik spoilers maar achterwege laat, want die horen dan eigenlijk in het spoilertopic etc.
Ik vind jullie hier niet superstreng, maar de eerste keer dat ik zei dat zo'n spoilertopic mij niet handig leek, kreeg ik meteen een of andere snauw (weet niet meer van wie) 'dat het een experiment was en dat ik er dus nog niks van kon zeggen'.
Oh vandaar (zou ik best geweest kunnen zijn hoor )

Voor iedereen mbt het spoilertopic: ik zal het er nog eens over hebben met Pebbles en Ieke wat betreft GTST.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik vóór de topics ben, aangezien we toch al 260 posts in dit topic hebben, die anders in het andere topic gespoilerd hadden gestaan.
Dan waren we weer terug bij hoe het een tijd geleden was en dat was toen erg vervelend, zeker voor de personen die geen spoilers lezen.

Nu hoop ik alleen wel dat de discussie zich niet verder zet in dit topic, want daar is het niet voor bedoeld. Als je nog wat wil zeggen over iets dat we mee moeten nemen in de discussie mag je me uiteraard pm'en
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 01-02-2006, 20:59
Verwijderd
ok maar heeft er iemand nog nieuwtjes
ff ontopic
Oud 06-02-2006, 19:49
Chryzis
Chryzis is offline
"Frits" van Houten verdwijnt eind Maart weer uit Meerdijk.
Geen vaste rol dus voor Casper van Bohemen.
__________________
Privébericht voor sinaasappeltje>
Oud 07-02-2006, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Chryzis schreef op 06-02-2006 @ 20:49 :
"Frits" van Houten verdwijnt eind Maart weer uit Meerdijk.
Geen vaste rol dus voor Casper van Bohemen.
Oud 07-02-2006, 18:36
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Opvallend dat al die oude bekenden maar even weer erin komen (Linda, "Frits")... Daantje is ook maar ff afwachten. Van de echte oude bekenden is alleen Dian er nu echt weer voor vast ingekomen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 07-02-2006, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 07-02-2006 @ 19:36 :
Opvallend dat al die oude bekenden maar even weer erin komen (Linda, "Frits")... Daantje is ook maar ff afwachten. Van de echte oude bekenden is alleen Dian er nu echt weer voor vast ingekomen.
ja goed, maar datis niet de orginele he
Oud 07-02-2006, 21:51
Laen
Avatar van Laen
Laen is offline
Charlie en Nick gaan trouwen!
Charlie wil wraak nemen op Nick. Ze bekend aan Barbara dat ze Nick gaat terugpakken. Nick krijgt steeds meer argwaan. Charlie wijst hem de deur, wanneer Nick met haar wil vrijen. Ze heeft een leuke verassing voor hem voorbereidt. Charlie vraagt Nick ten huwelijk. Barbara wil Nick inlichten, zodat Charlie haar plan mislukt. Op de bruiloft van Charlie en Nick is de spanning om te snijden. Kiest Charlie voor de liefde of voor de ultieme wraak?

De liefde!
Laura raakt in paniek als Daantje en Dennis naar de sauna willen gaan. Ze bedenkt een plan om dit te voorkomen. Daantje weet zeker dat Dennis ook nog van haar houdt. Ze besluit in Nederland te blijven. Robert denkt dat Laura jaloers is op de liefde tussen Daantje en Dennis. Daantje besluit op te biechten aan Dennis dat ze weer een relatie met hem wil beginnen. Laura is woedend, en eist van Robert dat hij de twee uit elkaars buurt houdt.

De relatie van Sjors en Bing dreigt opnieuw op de klippen te lopen. Sjors besluit naar het kamermeisje van Hans te stappen, om uit te zoeken wie de inbraak gepleegd heeft. Barbara vermoedt dat Florien een oogje op Bing heeft. Sjors en Bing missen elkaar enorm, maar verbergen dit voor elkaar. Florien komt erachter dat Nina aan Bing heeft verteld over haar gevoelens voor hem. Ze is woedend op Nina, en ze verbreekt hun vriendschap. Nina mist Florien enorm, en maakt een bijzonder onbijtje voor haar klaar. Dorothea ziet dat alle jongeren in de knoop zitten met hun gevoelens. Ze besluiten een 'Kissing voor Valentijn' - feestje te organiseren. Ze hoopt hiermee dat Sjors en Bing zich met elkaar zullen verzoenen. Op het feestje wil Bing met Florien praten, maar zij durft hem niet meer onder ogen te komen. Ze besluit ontslag te nemen bij eetcafé 'de Koning'. Nina zorgt ervoor dat zij op het feestje met Morris moet zoenen. Fos moet Janine een zoen geven, maar hij probeert hieronder uit te komen. Janine geniet van haar aanbidder. Hij vertelt aan haar dat ze naar de radio moet luisteren. Ze voelt zich weer een tiener, en besluit te gaan stappen met Nina. Fos regelt dat Janine ook op het feest is uitgenodigd. Nina schaamt dood voor haar moeder, en besluit bij Ludo te gaan wonen. Janine laat aan Ludo weten dat ze 'Frits' wel een leuke man vindt. Ludo is meteen op zijn hoede, en schakelt een prive-detective in om de geheime aanbidder op te sporen. Ludo denkt dat Robert een oogje op Janine heeft. Hij confronteert hem met de blauwe rozen. Fos is bang dat Ludo de rol van 'geheime aanbidder' over wil nemen. Janine zit in de knoop met zichzelf, ze raakt steeds meer mensen kwijt. Hoe lang houdt ze dit nog vol?

De amulet..
Jack vertrouwt Hans niet meer. Jack krijgt steeds meer argwaan als Hans steeds zenuwachtiger wordt. Hij weet zeker dat de oude vrouw in het hotel er meer vanaf weet. Jack weet Augusta zo ver te krijgen dat hij bij haar aan tafel mag komen zitten. Zal Augusta alles opbiechten? Jack en Sjors komen bij een mysterieus gebouw, dat ze via de muziekdoos hebben gevonden. De deur is echter beveiligd met een toegangscode. Hans geniet van de seks met Dian. Tijdens het vrijen doet Dian een schokkende ontdekking. Hans spreekt met zijn kinderen af om de melodie van de muziekdoos als toegangscode te proberen. Hans verslaapt zich echter, en de twee nemen de touwtjes zelf in handen. Ze doen een bizarre ontdekking. Dian weet zeker dat ze niet naar bed is geweest met de werkelijke Frits van Houten. Ze maakt een sluw plan om zijn kamer binnen te komen. Jack vertelt ondertussen aan Hans dat ze het gebouw niet zijn binnen gekomen. Sjors gedraagt zich echter verdacht, en Hans weet zeker dat zijn plan in duigen zal vallen als hij niet direct actie gaat ondernemen. Dian doet net alsof ze Hans verleidt. Ze bindt hem in zijn slaapkamer vast, om hem daarna genadeloos aan een confronterend kruisverhoor te onderwerpen. Sjors weet niet wat ze moet doen met de schokkende waarheid omtrent Hans. Jack en Sjors weten dat ze nergens veilig meer zijn, nu zij achter de waarheid zijn gekomen. Sjors wil er echter eerst voor zorgen dat Wiet ook in veiligheid wordt gebracht, en ze wil het weer bijleggen met Bing. Wat zij echter niet weten is dat een mysterieus persoon alles heeft gehoord..

Bron: http://gtstplaza.web-log.nl/
__________________
Negers & tompoucen zoenen met testout.com | <*)_>< "Onmogelooflijk!"
Oud 07-02-2006, 21:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb je post even aangepast, want in het spoilertopic hoef je geen spoilertags te gebruiken
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 07-02-2006, 21:55
Laen
Avatar van Laen
Laen is offline
Citaat:
Balance schreef op 07-02-2006 @ 22:52 :
Ik heb je post even aangepast, want in het spoilertopic hoef je geen spoilertags te gebruiken
Ohja, tuurlijk
Dom
__________________
Negers & tompoucen zoenen met testout.com | <*)_>< "Onmogelooflijk!"
Oud 16-02-2006, 08:36
merijn
Avatar van merijn
merijn is offline
Wordt dit topic nou nog echt gebruikt of niet? Het lijkt me een beetje stilletjes worden..... Ennuh... is er iemand die weet of Janine nou nog zwanger is of niet? Ik geloof er namelijk nix van dat ze abortus heeft laten plegen.
Oud 16-02-2006, 10:47
Verwijderd
Citaat:
merijn schreef op 16-02-2006 @ 09:36 :
Wordt dit topic nou nog echt gebruikt of niet? Het lijkt me een beetje stilletjes worden..... Ennuh... is er iemand die weet of Janine nou nog zwanger is of niet? Ik geloof er namelijk nix van dat ze abortus heeft laten plegen.
Ze zuipt zich in elk geval behoorlijk klem, dus het zou wel erg zijn als ze nog zwanger was.
Oud 17-02-2006, 12:09
merijn
Avatar van merijn
merijn is offline
Ja, maar ze doet ook wel heel erg vreemd en die scene waarin ze abortus liet plegen ging ook wel heel snel voorbij. Je zag niet echt iets ofzo... En verder hoorde ik dat er iemand zwanger is.
Oud 17-02-2006, 12:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
merijn schreef op 16-02-2006 @ 09:36 :
Wordt dit topic nou nog echt gebruikt of niet? Het lijkt me een beetje stilletjes worden.....
Inderdaad. En ik heb het inmiddels even met de andere fb's besproken.

Destijds toen dit spoilertopic gemaakt werd hadden we een vrij vaste toevoer van spoilers, doordat een paar forummers contacten hadden met mensen in GTST. De laatste tijd horen we er niks meer van en dit topic wordt inderdaad wel heel erg stil. Daarom sluit ik nu dit topic en kan er voortaan weer gespoilerd worden (met spoilertag!) in het gewone topics.
Mocht het aantal spoilers in dat andere topic weer te veel worden omdat er weer iemand is die vaak spoilers weet, dan kan dit topic heropend worden.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Prison break
Verwijderd
500 05-06-2006 02:27
Films, TV & Radio Gtst[20]
Verwijderd
500 23-05-2006 21:29
Films, TV & Radio Gtst [18]
Verwijderd
500 17-11-2005 19:43
Films, TV & Radio [Spoilertopic] ONM
Verwijderd
1 15-11-2005 16:55
Films, TV & Radio welke bb-bewoner is jouw favoriet?
crook
7 27-10-2005 14:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54.