Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2007, 14:02
x0ehlalax
Avatar van x0ehlalax
x0ehlalax is offline
Ik lees de laatste tijd veel over online bijverdienen en ik ben er wel in geinteresseerd.
Het enige dat ik wil weten is of er hier mensen zijn die dat doen, en of het betrouwbaar is en goed werkt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2007, 14:14
Verwijderd
Ik krijg dagelijks 1 tot 3 mailtjes van Euroclix, klik op het linkje, verwijder het schermpje en verdiem zo ongeveer 2 cent per mailtje. Het werkt wel, ze hebben laatst netjes 25 euro op m'n rekening gestort. Maar voor die 25 euro moest ik wel anderhalf jaar af en toe mailtjesklikken, dus het schiet niet echt op ofzo.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 14:24
x0ehlalax
Avatar van x0ehlalax
x0ehlalax is offline
Hmm.. Okey.
En heeft er misschien iemand ervaring met bijverdienste-online.nl?
Ze beloven daar ook vanalles, en het klinkt allemaal heel goed.. Maar ik wil toch graag eerst reacties horen van mensen die er aan mee doen, voordat ik het probeer.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 14:36
Verwijderd
klinkt idd geweldig

site ziet er echter onverzorgd en simpel amateuristisch uit lettertypes, layout, etc)
verder denk ik dat het addertj onder het gras de kosten van het startpakket zijn. 10 euro plus 4,95 verzendkosten geloof ik. wnt wie zegt jou dat je ooit één van de emails zal krijgen om geld te verdienen? dat staat nergens beloofd. dus j schrijft je in, betaalt de 15 euro en krijgt nooit een mail van hen, dus zij hebben geen verplichting tegenover jou om iets aan jou te betalen...
zij krijgen gratis geld binnen en jij niks

bovendien zou een duidelijke verwijzing naar de amerikaanse versie wel een hoop helderheid kunnen creeeren en die laten ze volgens mij achterwege...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 14:41
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Klinkt geweldig maar zal helaas wel onzin zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 14:46
Verwijderd
ze zeggen ook dat ze je uitbetalen via je paypal als je wilt, maar je kunt daar niet mee betalen.. vreemd...
t voelt gewoon niet goed... onprofessioneel... ik denk dat zelfs als iemand die daar voor werkt zn loonstrookje aan me laat zien dat ik het nog niet geloof..


t doet me denken aan dat www.ikfietsgratis.nl gedoe... gratis fietsen voor studenten op fietsen met reclame

enne... als je echt zo veel kan verdienen heeft dat invloed op je stufi, zorgtoeslag, belastingaangifte etc. ik weet alleen niet hoe het zit als je alles bv op je paypal rekening laat uitbetalen en dat geld dan gebruikt voor online aankopen. dan beland het geld dus nooit op je eigen rekening. bestaat het dan voor de belasting?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 14:46
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Hoewel ze wel een redelijke FAQ hebben gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 14:48
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het oplichterij is, aangezien dat soort dingen vrij snel van het web gehaald worden.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 14:49
x0ehlalax
Avatar van x0ehlalax
x0ehlalax is offline
Nee, ik vind het er ook nog wel normaal uit zien..
Er staat ook vanalles bij over de belasting enz..
En er staat zelfs een telefoon nummer.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 14:49
Verwijderd
ze spreken zichzelf wel tegen.. je wordt betaald na elke verwerkte email, maar in het uitbetalingvoorbeeld hebben ze bedragen hoger dan 25 euro... dat klopt dan toch niet

ik vind het vreemd en om eerlijk te zijn zou ik het niet doen
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 14:50
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Nouja, ik moet wel zeggen dat 10 euro nog wel een gokje waard is, aangezien ik liever zoiets probeer dan bijv loten kopen ofzo. Maar goed ik heb ze eerst maar eens een mailtje gestuurd.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 14:51
x0ehlalax
Avatar van x0ehlalax
x0ehlalax is offline
Ja, dat idee had ik dus ook al..
Ik zal ze ook even mailen met de vraag wanneer je je eerste mail krijgt.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 14:55
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Ik stel iig voor dat iemand sowieso zijn/haar bevindingen hier post áls je besluit om het te doen, dat bespaart anderen geld.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 14:56
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Misschien bel ik ze zelf nog wel even.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 14:56
x0ehlalax
Avatar van x0ehlalax
x0ehlalax is offline
Ik zal even overleggen, en als ik het dan doe dan laat ik het weten.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 14:58
x0ehlalax
Avatar van x0ehlalax
x0ehlalax is offline
Ja, dat is ook een goed idee.
Maar als het onbetrouwbaar zou zijn, dan lijkt mij dat er geen telefoon nummer bij staat.
Want als je dan bij google zoekt naar online bijverdienen komen er ook genoeg van die site's uit. Alleen ZONDER telefoon nummer!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 15:03
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Gek verhaal wel.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 15:04
x0ehlalax
Avatar van x0ehlalax
x0ehlalax is offline
Misschien gewoon proberen?
Als het niks is weten we dat meteen weer..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-01-2007, 15:08
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Ik heb geen geld op m'n rekening vandaag, dus nu lukt het even niet.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 15:11
Verwijderd
zolang jullie t maar hier laten weten

mijn belangstelling is gewekt
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 15:13
Verwijderd
Niet op ingaan. Dat 0900 nr bel je en je krijgt nooit iemand aan de lijn. Je wordt zo lang mogelijk aan de lijn gehouden zodat de persoon veel inkomsten krijgt. Het principe van dit 'geld verdienen' is dat je zo'n startpakket koopt en dat je vervolgens deze zelfde startpakketen mag gaan verkopen (dat staat in het pakket). Als je een whois search doet op deze website kom je niet bij een bedrijf uit maar bij een particulier uit utrecht . Dit is geen oplichting, maar wel misleiding.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 15:14
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Oh het was ook te mooi om waar te zijn, blij dat ik toch altijd wat research doe:

http://www.internetoplichting.nl/cgi...num=1168354499
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 15:16
Verwijderd
wantrouwen is een goede eigenschap.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 15:20
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Het klinkt allemaal heel goed ja, maar waar komt die 25 euro per e-mail vandaan? Waarom is het een belgische website terwijl het bedrijf in Utrecht gevestigd is? Als alle antwoorden op de e-mails in het startpakket staan, waarom zetten ze dat startpakket dan niet op internet, zodat iedereen die een vraag heeft het daarin op kan zoeken? Dit zou ze veel geld besparen.
Maar ben benieuwd naar de ervaringen als jullie het gaan uitproberen.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 15:25
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Lees even 2 posts terug
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2007, 15:26
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Ja, zie het. Heb een kwartier op beantwoorden gestaan, om de site door te lezen, waardoor ik jullie reacties niet zag
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 15:59
x0ehlalax
Avatar van x0ehlalax
x0ehlalax is offline
Okey, ben blij dat ik dit weet!
Niet doen dus!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 17:37
lennartdm
lennartdm is offline
Zelf geloof ik ook niet echt in die websites waar je geld kan verdienen, maar er zijn er wel die echt uitbetalen. Ik heb het dan meer over sites waar je met je verdiende geld, dingen kan kopen maar ook cheques denkik
je moet maar eens kijken op www.gratiz.be/forum en dan subforum prijzen/spelletjes sites daar is er een overzicht van de sites die betrouwbaar zijn en iets opleveren.
zelf ben ik ingeschreven op Prizee, hopelijk levert het ooit iets op
http://en.prizee.com

referee 'skaterken' moest je je aanmelden
ciao
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 20:46
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Gebruik de zoekfunctie eens, er zijn ontelbare topics hierover (inclusief links)..
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 21:39
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
x0ehlalax schreef op 11-01-2007 @ 15:02 :
Ik lees de laatste tijd veel over online bijverdienen en ik ben er wel in geinteresseerd.
Oplichting of achterlijk weinig verdienen (als in: een tiende van het minimum uurloon).

Hmm, ja, dat somt de hele internetbusiness van 'bijverdiensten' wel een beetje op.


Sowieso als ze kreten bezigen als 'werk voor jezelf vanuit huis' en 'gratis geld' of 'makkelijk veel geld verdienen', niet verder nadenken, prompt op Alt F4 rammen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 23:20
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ik zit op verschillende sites (moneymiljonair, geldrace, euroclix, dat soort dingen), daar moet je gewoon linkjes klikken in een e-mailtje. Ook doe ik mee met enquêtes online invullen enzo, vind ik ook wel leuk. Sommige sites kun je prijzen winnen, bij andere krijg je een vergoeding, bij 1 volgens mij zelfs niks.

Anyway, het verdient niet goed ofzo. Ze betalen wel altijd netjes uit, maar denk aan 15 euro per jaar per site ofzo. Niet echt de moeite waard. Maar mijn pc staat toch bijna 24/7 aan, dus voor mij een kleine moeite en ik ben nou eenmaal iemand die aan dat soort dingen meedoet.

Mocht je linkjes willen, PM maar even, kan ik er ook nog wat mee verdienen.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 23:58
koelieboelie
koelieboelie is offline
Ik doe sins kort echt superleuk thuis-werk! Dit doe ik gewoon via een website waar ik kan inloggen en daar moet ik reclame lezen in doelgroepen selecteren! Daarvoor krijg ik 2.50 per advertentie, ik doe er iets van 25 per dag dus verdien superveel

als je €10 op mn rekening stort vertel ik welke site het is1!!!1!11 PM maar even.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2007, 00:22
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
koelieboelie schreef op 12-01-2007 @ 00:58 :
Ik doe sins kort echt superleuk thuis-werk! Dit doe ik gewoon via een website waar ik kan inloggen en daar moet ik reclame lezen in doelgroepen selecteren! Daarvoor krijg ik 2.50 per advertentie, ik doe er iets van 25 per dag dus verdien superveel

als je €10 op mn rekening stort vertel ik welke site het is1!!!1!11 PM maar even.
Subtiel.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 14:57
CoolJessy
CoolJessy is offline
Je kunt ook vragenlijsten invullen en daarmee verdienen.
Ik zit zelf bij twee sites, een waarvan ik weet dat ze per 20 euro betalen (in VVV bonnen of Bol.com bonnen, dat wel), afhankelijk van de vragenlijsten en jezelf kun je dat binnen een jaartje wel binnenhebben.
(Als je zelf een auto, heel veel moderne dingen als DVD spelers, computers, het nieuwste van het nieuwste en abbonementen op veel tijdschriften hebt krijg je waarschijnlijk vaker een vragenlijst).

Van de andere site weet ik niet of ze betalen omdat ik iedere keer ongeschikt blijk om de vragenlijst in te vullen

Als je interesse hebt PM me dan even met het email adres waarop je de vragenlijsten wenst te ontvangen, dan stuur ik een mailtje waarmee je je kan aanmelden (en ja, daarmee help je mij sneller aan een bon )
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 14:31
Ilona1
Ilona1 is offline
Onzin!! Kijk op www.internetoplichting.nl

http://www.internetoplichting.nl/cgi...m=1167955478/5

http://www.internetoplichting.nl/cgi...=1152897886/19

enzovoort enzovoort
__________________
A dream costs nothing unless you want it to come true
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 14:32
Ilona1
Ilona1 is offline
Ahh dat had je al gedaan

Wilde met mijn goede bedoelingen je zsm waarschuwen
__________________
A dream costs nothing unless you want it to come true
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] Wie wilt mijn huiswerk maken tegen een vergoeding?
LazyPazy
2 22-04-2016 17:57
Werk, Geld & Recht online bijverdienen...
rietje44
2 15-03-2010 16:44
Seksualiteit erotische verhalen enzow
loesjeke
32 18-10-2009 20:53
Werk, Geld & Recht nieuw bedrijf zoek studenten
eur1001
3 27-11-2005 22:42
Werk, Geld & Recht Online geld verdienen
Zakcentje
3 08-04-2005 22:57
Werk, Geld & Recht Snel verdiend
Geldracer
3 13-03-2005 21:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45.