Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2007, 16:17
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Dankzij de belastingdienst kunnen wij het komende jaar op een houtje gaan bijten...

Ik zal het even uitleggen...
Ik krijg zorgtoeslag, mijn zorgverzekering is geregeld via mijn vader.
Mijn vriend (waarmee ik samenwoon) heeft zijn eigen zorgverzekering. Deze staan dus los van elkaar.

Vorig jaar kregen wij allebei netjes onze zorgtoeslag op onze rekening.

Nu zijn we er net achter gekomen dat de belastingdienst een 'foutje' heeft gemaakt. De zorgtoeslag die ik ontvang zou ik namelijk moeten delen met mijn vriend en hij hoorde niets te ontvangen.

En nu is het dus zo dat we alles wat we 'te veel' hebben gekregen terug moeten betalen. Een behoorlijke som geld...

Toch hebben wij aan het begin van vorig jaar allebei een formulier gekregen van de belanstingdienst om onze zorgtoeslag te kunnen ontvangen. Ook hebben wij nooit een bericht gehad van de belastingdienst dat dit niet zou kloppen. We zijn er namelijk achter gekomen door eventjes te bellen, anders was het misschien dit jaar ook wel weer zo gegaan.

Dit is toch belachelijk? Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand raad?
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Advertentie
Oud 22-01-2007, 16:24
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Terugbetalen zul je waarschijnlijk toch moeten, maar misschien kun je een regeling treffen om dat in voor jullie haalbare termijnen te doen?
__________________
I like my new bunny suit
Oud 22-01-2007, 16:26
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Tsja, dat is dan nog te hopen... baal er zo verschrikkelijk van Denk je goed rond te kunnen komen dit jaar..
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Oud 22-01-2007, 16:38
Verwijderd
Tja ik weet niet in hoeverre jullie overleggen, maar het zou mij opvallen als de een iets van 96 euro per maand kreeg en de ander maar 34.
Oud 22-01-2007, 16:40
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 22-01-2007 @ 17:38 :
Tja ik weet niet in hoeverre jullie overleggen, maar het zou mij opvallen als de een iets van 96 euro per maand kreeg en de ander maar 34.
We hebben allebei gewoon 96 gekregen. We kregen ook netjes twee aparte formulieren. Dan ga je er vanuit dat dat persoonlijk is. Natuurlijk nemen we de financien regelmatig samen door. Daar ligt het niet aan..
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Oud 22-01-2007, 16:45
Mori
Avatar van Mori
Mori is offline
De belastingdienst is waarschijnlijk niet degene die het foutje heeft gemaakt. Op de formulieren staat nl dat als je een toeslagpartner hebt, maar 1 van beiden het moet insturen. Jullie hebben waarschijnlijk 2x het formulier ingestuurd? En daardoor krijg je 2x zorgtoeslag en zij controleerden dat niet.

Bij ons is namelijk hetzelfde gebeurd. Mijn vriend en ik wonen samen, maar kregen beiden zorgtoeslag (beiden max voor 2 personen).
Maar bij dat bedrag weet je dat het niet klopt... Dus wij belden meteen na de 1e x op dat het niet klopte, maar het koste de belastingdienst nog 4 maanden voordat ze het stop zette. En toen bleek dus dat we niet goed gelezen hadden, we hadden beiden het formulier ingestuurd, terwijl het maar 1x moest.
Toen kregen we wel de mogelijkheid om het in termijnen te betalen, maar omdat we het direct wisten hadden we het geld al opzij gezet.
__________________
♪ VNV Nation ♪
Oud 22-01-2007, 16:46
Mori
Avatar van Mori
Mori is offline
Citaat:
Elmoo schreef op 22-01-2007 @ 17:40 :
We hebben allebei gewoon 96 gekregen. We kregen ook netjes twee aparte formulieren. Dan ga je er vanuit dat dat persoonlijk is. Natuurlijk nemen we de financien regelmatig samen door. Daar ligt het niet aan..
Bij 96 euro had je het kunnen weten... De max voor 1 persoon was nl. 34 euro.
__________________
♪ VNV Nation ♪
Oud 22-01-2007, 16:48
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
Mori schreef op 22-01-2007 @ 17:46 :
Bij 96 euro had je het kunnen weten... De max voor 1 persoon was nl. 34 euro.
Dat kun je niet ruiken... en als er bij staat UW zorgtoeslag en niet JULLIE zorgtoeslag
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Oud 22-01-2007, 16:57
Mori
Avatar van Mori
Mori is offline
Citaat:
Elmoo schreef op 22-01-2007 @ 17:48 :
Dat kun je niet ruiken... en als er bij staat UW zorgtoeslag en niet JULLIE zorgtoeslag
Als je 96 euro pp zou krijgen, dan kreeg je meer dan de basisverzekering kost... Dan had er wel een belletje bij je moeten rinkelen.
__________________
♪ VNV Nation ♪
Oud 22-01-2007, 16:59
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
Mori schreef op 22-01-2007 @ 17:57 :
Als je 96 euro pp zou krijgen, dan kreeg je meer dan de basisverzekering kost... Dan had er wel een belletje bij je moeten rinkelen.
Ik betaal meer dan 96 voor mijn verzekering hoor.
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Oud 22-01-2007, 17:01
Mori
Avatar van Mori
Mori is offline
Citaat:
Elmoo schreef op 22-01-2007 @ 17:59 :
Ik betaal meer dan 96 voor mijn verzekering hoor.
De basisverzekering, zonder aanvullende, en die was afgelopen jaar ergens in de 80 euro. En de zorgtoeslag is er om dat deel voor iedereen betaalbaar te maken.
__________________
♪ VNV Nation ♪
Oud 22-01-2007, 17:03
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
Mori schreef op 22-01-2007 @ 18:01 :
De basisverzekering, zonder aanvullende, en die was afgelopen jaar ergens in de 80 euro. En de zorgtoeslag is er om dat deel voor iedereen betaalbaar te maken.
Jahoor, prima fijn goed oke... leuk voor je dat je zo bekend bent in het belastinggelul. Ik ben er ziek van en niemand schijnt daar begrip voor te hebben.
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Oud 22-01-2007, 17:03
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Elmoo schreef op 22-01-2007 @ 17:48 :
Dat kun je niet ruiken... en als er bij staat UW zorgtoeslag en niet JULLIE zorgtoeslag
Dat heeft er niets mee te maken, ok taalkundig staat er misschien een fout maar daar gaat het niet om. Als je maandelijks 34 hoort te ontvangen per persoon dan begint er toch wel een belletje te rinkelen als je het dubbele krijgt?

Het zou inderdaad een samensmelting kunnen zijn van jou en je vriend maar dat zou je dan ook moeten merken omdat de ene wel iets krijgt en de ander niet.

Zoals ik het lees kregen jullie allebei het dubbele en moeten jullie dat terug betalen. Lijkt mij ook normaal dat dat moet. Je kunt dit trouwens juridisch aanvechten maar waarschijnlijk krijg je geen gelijk. Aangezien het ZO DUIDELIJK is dat er een fout is gemaakt krijg je nooit gelijk.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Oud 22-01-2007, 17:06
Verwijderd
Er is volgens mij zelfs reclame/campagne over gevoerd. Maar het schijnt dat veel mensen dezelfde fout hebben gemaakt.
Oud 22-01-2007, 17:06
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
bracelance schreef op 22-01-2007 @ 18:03 :
Dat heeft er niets mee te maken, ok taalkundig staat er misschien een fout maar daar gaat het niet om. Als je maandelijks 34 hoort te ontvangen per persoon dan begint er toch wel een belletje te rinkelen als je het dubbele krijgt?

Het zou inderdaad een samensmelting kunnen zijn van jou en je vriend maar dat zou je dan ook moeten merken omdat de ene wel iets krijgt en de ander niet.

Zoals ik het lees kregen jullie allebei het dubbele en moeten jullie dat terug betalen. Lijkt mij ook normaal dat dat moet. Je kunt dit trouwens juridisch aanvechten maar waarschijnlijk krijg je geen gelijk. Aangezien het ZO DUIDELIJK is dat er een fout is gemaakt krijg je nooit gelijk.
Vind het gewoon erg jammer dat ze het er niet eventjes duidelijk in zetten Wij zitten nu weer een jaar (of langer) in de penarie.
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Oud 22-01-2007, 17:08
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Elmoo schreef op 22-01-2007 @ 18:06 :
Vind het gewoon erg jammer dat ze het er niet eventjes duidelijk in zetten Wij zitten nu weer een jaar (of langer) in de penarie.
Je had het pas na een jaar door?
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Oud 22-01-2007, 17:14
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
bracelance schreef op 22-01-2007 @ 18:08 :
Je had het pas na een jaar door?
Tsja, als je niet beter weet en je hoort niks van hen dan ga je er vanuit dat het goed zit. Helaas kan dat gewoon niet in deze maatschappij heb ik vandaag geleerd.
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Oud 22-01-2007, 17:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
bracelance schreef op 22-01-2007 @ 18:03 :
Dat heeft er niets mee te maken, ok taalkundig staat er misschien een fout
Nee, dat is geen fout. "Uw zorgtoeslag" kan ook aan meerdere mensen gericht zijn.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Ads door Google
Oud 22-01-2007, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Elmoo schreef op 22-01-2007 @ 18:14 :
Tsja, als je niet beter weet en je hoort niks van hen dan ga je er vanuit dat het goed zit. Helaas kan dat gewoon niet in deze maatschappij heb ik vandaag geleerd.
Ja, schuif het maar weer op de maatschappij af. Zulk soort dingen moet je nu eenmaal zelf regelen en nakijken, niemand die het voor jou doet. Het is balen, maar het wordt dus gewoon terugbetalen en voortaan beter opletten.
Oud 22-01-2007, 17:57
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 22-01-2007 @ 18:53 :
Ja, schuif het maar weer op de maatschappij af. Zulk soort dingen moet je nu eenmaal zelf regelen en nakijken, niemand die het voor jou doet. Het is balen, maar het wordt dus gewoon terugbetalen en voortaan beter opletten.
Inderdaad, je moet er niet vanuit gaan dat alles goed staat. Zelf altijd controleren...
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Oud 22-01-2007, 18:00
Verwijderd
Het stond echt duidelijk in die brief die je hebt gehad, en volgens mij zijn er idd ook nog tvspotjes van op tv geweest toen.
Tja sorry, ik vind dit toch echt je eigen schuld, 96 euro pp, wat denk je wel niet, dat de belastingdienst meer zorgtoeslag gaat geven dan dat de basisverzekering kost?
Was het maar waar zeg...
Oud 22-01-2007, 18:10
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Jezus, doe even normaal. Elmoo zit nu met schulden en ze vraagt tips, en alles wat jullie kunnen zeggen is "eigen schuld dikke bult"? Post dan even niet. Je weet toch dondersgoed dat dit haar hoog kan zitten en dat die opmerkingen niet verstandig zijn. Pure ruziemakerij.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 22-01-2007, 18:13
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 22-01-2007 @ 19:10 :
Jezus, doe even normaal. Elmoo zit nu met schulden en ze vraagt tips, en alles wat jullie kunnen zeggen is "eigen schuld dikke bult"? Post dan even niet. Je weet toch dondersgoed dat dit haar hoog kan zitten en dat die opmerkingen niet verstandig zijn. Pure ruziemakerij.
Dat is niet waar, dit is geen ruziemakerij. Ze schrijft zelf in haar laatste zin 'dit is toch belachelijk?'.
Hierop reageert de rest die aangeven dat ze het eigenlijk zelf had kunnen weten.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Oud 22-01-2007, 18:16
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hoe kom je aan 96 euro??
34 euro per persoon... maal twee is nog altijd 68
__________________
<):o)
Oud 22-01-2007, 18:18
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 22-01-2007 @ 19:16 :
Hoe kom je aan 96 euro??
34 euro per persoon... maal twee is nog altijd 68
Oh dat is heel simpel...
34:2= 17
17+80=97
97-1(standaardeviatie)=96


Dat snapt toch iedereen...
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Advertentie
Oud 22-01-2007, 18:23
Mori
Avatar van Mori
Mori is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 22-01-2007 @ 19:10 :
Jezus, doe even normaal. Elmoo zit nu met schulden en ze vraagt tips, en alles wat jullie kunnen zeggen is "eigen schuld dikke bult"? Post dan even niet. Je weet toch dondersgoed dat dit haar hoog kan zitten en dat die opmerkingen niet verstandig zijn. Pure ruziemakerij.
Ik gaf als "tip" dat de Belastingdienst je een betalingsregeling geeft.
Voor de rest zijn er weinig tips te geven, want dat het geld moet worden terugbetaald is helaas terecht.
__________________
♪ VNV Nation ♪

Laatst gewijzigd op 22-01-2007 om 18:31.
Oud 22-01-2007, 18:48
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Evengoed bedankt voor jullie reacties. Ik hoorde ook dat er meer mensen waren die dezelfde fout hebben gemaakt. Het staat er dus niet superduidelijk in allemaal.

We gaan ons nu richten op het vinden van een oplossing... het is gewoon jammer dat je denkt dat je dit jaar je hoofd boven water kunt houden zonder al te veel gezeur en het blijkt weer anders te lopen...
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Oud 22-01-2007, 19:03
PV
PV is offline
Tja, behoorlijk dom van jullie, maar dat is idd al gezegd. Misschien kan je vader bijspringen, als hij toch al de zorgverzekering betaalt? Of anders meer gaan werken/lenen of minder uitgeven.
Oud 22-01-2007, 19:06
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
PV schreef op 22-01-2007 @ 20:03 :
Tja, behoorlijk dom van jullie, maar dat is idd al gezegd. Misschien kan je vader bijspringen, als hij toch al de zorgverzekering betaalt? Of anders meer gaan werken/lenen of minder uitgeven.
Nee, mijn verzekering is via mijn vader geregeld... ik betaal hem gewoon zelf hoor
We gaan proberen of we in termijnen mogen betalen en inderdaad bezuinigen (op wat weet ik nog niet, we hebben al niet zo veel om uit te geven).
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Oud 22-01-2007, 19:09
PV
PV is offline
Citaat:
Elmoo schreef op 22-01-2007 @ 20:06 :
Nee, mijn verzekering is via mijn vader geregeld... ik betaal hem gewoon zelf hoor
We gaan proberen of we in termijnen mogen betalen en inderdaad bezuinigen (op wat weet ik nog niet, we hebben al niet zo veel om uit te geven).
Oh ok, sorry
Missch kun je de no-claim van jullie beiden, (als je die terugkrijgt), er voor reserveren?
Oud 22-01-2007, 19:46
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Elmoo schreef op 22-01-2007 @ 17:48 :
Dat kun je niet ruiken... en als er bij staat UW zorgtoeslag en niet JULLIE zorgtoeslag
Als je samenwoont, doe je SAMEN aangifte. Dat lijkt me normaal.
Oud 22-01-2007, 19:47
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Elmoo schreef op 22-01-2007 @ 18:03 :
Jahoor, prima fijn goed oke... leuk voor je dat je zo bekend bent in het belastinggelul. Ik ben er ziek van en niemand schijnt daar begrip voor te hebben.
Ik heb er wel begrip voor, maar jij legt de schuld bij de belastingdienst, terwijl het wel duidelijk uit gelegd stond op het formulier dat je bij het aanvraagformulier kreeg.

Mij is vorig jaar hetzelfde overkomen, alleen niet met de zorgtoeslag maar met de ziektenkostenpremie. Kreeg eerst geld gestort en dat wilden ze opeens terug hebben en toen bleek ook nog dat er een half jaar premie niet was betaald (was omgezet van ouders naar zelf betalen). Of ik even het lieve sommetje van 1100 euro wilde betalen. Ik ben dus maar keihard gaan werken en heb een lening genomen bij de IBG. Veel andere opties dan dat en vragen of je het in termijnen mag betalen heb je vrees ik niet.
Oud 22-01-2007, 19:49
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Elmoo schreef op 22-01-2007 @ 18:14 :
Tsja, als je niet beter weet en je hoort niks van hen dan ga je er vanuit dat het goed zit. Helaas kan dat gewoon niet in deze maatschappij heb ik vandaag geleerd.
Oh, alsjeblieft zeg. Je maakt een fout en zit op de blaren. Simpel zat, zo werkt het. Nu neit gaan huilen dat iemand anders of de Belastingdienst er voor moet opdraaien.
Oud 22-01-2007, 19:50
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 22-01-2007 @ 20:49 :
Oh, alsjeblieft zeg. Je maakt een fout en zit op de blaren. Simpel zat, zo werkt het. Nu neit gaan huilen dat iemand anders of de Belastingdienst er voor moet opdraaien.
Ik denk dat je maar even verder moet lezen dan je neus lang is
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Oud 22-01-2007, 19:51
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
PV schreef op 22-01-2007 @ 20:09 :
Oh ok, sorry
Missch kun je de no-claim van jullie beiden, (als je die terugkrijgt), er voor reserveren?
Dat vind ik inderdaad een goed idee Tnx!
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Oud 22-01-2007, 19:51
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Elmoo schreef op 22-01-2007 @ 20:50 :
Ik denk dat je maar even verder moet lezen dan je neus lang is
Ik zie alleen maar gehuil

Maar goed, je bent niet de enige en kwaad worden helpt geen zak.
Ads door Google
Oud 22-01-2007, 19:53
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 22-01-2007 @ 20:51 :
Ik zie alleen maar gehuil

Maar goed, je bent niet de enige en kwaad worden helpt geen zak.
Door dit soort reacties word ik kwaad Wacht maar tot jij eens financiele problemen tegen komt in je leventje
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Oud 22-01-2007, 19:55
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Elmoo schreef op 22-01-2007 @ 20:53 :
Door dit soort reacties word ik kwaad Wacht maar tot jij eens financiele problemen tegen komt in je leventje
Dat hoeft niet te gebeuren als je kan lezen.
Oud 22-01-2007, 19:57
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 22-01-2007 @ 20:55 :
Dat hoeft niet te gebeuren als je kan lezen.
Alles kan, dream on! Laten we het even on topic houden a.u.b.
Ik vroeg om raad, niet om gezeur dat ik een fout heb gemaakt.
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Oud 22-01-2007, 19:58
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Tip: Het draait om de keuzes die je maakt in het leven.
Oud 22-01-2007, 19:59
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 22-01-2007 @ 20:58 :
Tip: Het draait om de keuzes die je maakt in het leven.
Dat heb je goed Je begint het te leren! Nu nog ON topic
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Oud 22-01-2007, 20:00
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Elmoo schreef op 22-01-2007 @ 20:59 :
Dat heb je goed Je begint het te leren! Nu nog ON topic
Ik zal het kwartje nog even verder duwen: foute keuzes?
Oud 22-01-2007, 20:01
Verwijderd
Bel de belastingdienst en vraag of je mag afbetalen in termijnen. Dat is de enige raad die gegeven kan worden.
Oud 22-01-2007, 20:04
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 22-01-2007 @ 21:00 :
Ik zal het kwartje nog even verder duwen: foute keuzes?
Tsja, die maken we allemaal wel eens he. Nog steeds niet on topic hoor. Ga alsjeblieft naar een ander forum waar je jouw dagelijke bekommeringen kwijt kan.
Succes!
ps. De kwartjes zijn al een poosje uit de running
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Oud 22-01-2007, 20:05
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 22-01-2007 @ 21:01 :
Bel de belastingdienst en vraag of je mag afbetalen in termijnen. Dat is de enige raad die gegeven kan worden.
Daar dachten wij inderdaad ook aan. Kunnen we er maandelijks rekening mee houden Bedankt!
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Oud 22-01-2007, 20:07
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Overigens lach ik niemand uit met financiele problemen dus ook jou, niet uit. Ik lach wel om het gemekker "Dit is toch belachelijk" en het verdere.

Dat is toch belachelijk? Alsof het iemand anders' fout is?

Je vind het gewoon niet leuk met de neus op de feiten te worden gedrukt en gaat dan onaardig doen. Dat kan ik ook hoor.
Oud 22-01-2007, 20:08
Verwijderd
Als je studeert leen je gewoon tijdelijk wat meer van de IB om het later in 'betere' tijden weer af te betalen.
Oud 22-01-2007, 20:09
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 22-01-2007 @ 21:07 :
Overigens lach ik niemand uit met financiele problemen dus ook jou, niet uit. Ik lach wel om het gemekker "Dit is toch belachelijk" en het verdere.

Dat is toch belachelijk? Alsof het iemand anders' fout is?

Je vind het gewoon niet leuk met de neus op de feiten te worden gedrukt en gaat dan onaardig doen. Dat kan ik ook hoor.
Ik ga geen welles nietes spelletje spelen... ik vind het gewoon belachelijk dat ze nooit een melding hebben gegeven, dat is een mening... iedereen in dit land heeft toch recht op een eigen mening? En ik vroeg trouwens om goede raad... niet om allerlei verwijten.
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Oud 22-01-2007, 20:10
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Oh natuurlijk, maar het is een belachelijke mening.
Oud 22-01-2007, 20:11
bam
Avatar van bam
bam is offline
Aangezien je samen met je vriend woont, probeer eens kwijtschelding van gemeentelijke heffingen aan te vragen. Scheelt weer in kosten

// of vraag een lening aan van 1500 eu bij je (schoon)vader, en vraag aan hem of je 100 eu per maand mag terug betalen.

Of doe het 50-50, leen beide het (gehalveerde) bedrag bij de betreffende vader, betaal ze dan binnen een anderhalf jaar terug
__________________
Ik ben nieuw

Laatst gewijzigd op 22-01-2007 om 20:13.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-je-hart-topic 168
Hawahaai
500 26-05-2012 11:04
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #161
Dott
487 22-02-2011 21:05
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Perfecte taalkundigheid VS. Kwaliteit persoon
Verwijderd
44 04-04-2010 11:01
Liefde & Relatie Vriendin is gevoel kwijt, wat te doen
FW
29 30-11-2007 14:59
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
Drugs & Alcohol Een Paddo-ervaring
nijn
10 25-02-2002 16:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12.