Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2008, 02:42
Verwijderd
Hoi.
Advertentie
Oud 31-08-2008, 02:49
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Jaeger.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-08-2008, 03:01
Verwijderd
Uice.
Oud 31-08-2008, 03:02
Verwijderd
Mijn laatste theezakje. Laat ik zuinig zijn.
Oud 31-08-2008, 03:02
Verwijderd
A;cpjp;l

En wat is dat nou weer voor iets frappants, dat ik 'alcohol' niet met de eerste poging correct kan typen maar een fucking smilie wel in één keer de behendige vingertjes uit komt rollen
Oud 31-08-2008, 03:03
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Wirp.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-08-2008, 03:03
Verwijderd
Ik heb vandaag ook dubieuze afspraken gemaakt met onbekende mensen om samen naar een cybergothicfeestje te gaan volgende week En ze hebben m'n nummer dus ze kunnen me nog telefonisch stalken ook, als 't eenmaal bijna zo ver is.
Oud 31-08-2008, 03:03
Verwijderd
Jij ook al aan de alcohol!? Zeg.

Ik had vandaag goede gesprekken over politiek onder het genot van wijn en jenever. Dat soort avonden doen mij altijd goed.
Oud 31-08-2008, 03:04
Verwijderd
Citaat:
Wirp.
Dat is een erg vreemde spelling van 'Ha die Masha, ik ga zo een heel amusant verhaal vertellen dat vermakelijk toch simpel genoeg is om omvat te kunnen worden door jouw door alcohol geteisterde hersenen'.
Oud 31-08-2008, 03:05
Verwijderd
:The Kinks-swing:
Oud 31-08-2008, 03:07
Verwijderd
Maandag begint het allemaal weer. Ik vind het best spannend want volgens mij ga ik jullie spotten.
Oud 31-08-2008, 03:09
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat is een erg vreemde spelling van 'Ha die Masha, ik ga zo een heel amusant verhaal vertellen dat vermakelijk toch simpel genoeg is om omvat te kunnen worden door jouw door alcohol geteisterde hersenen'.
Gelijk heb je! En hier gaan we:

Er was eens een kleine man die een hoed droeg, maar de hoed was de groot voor de kleine man; hij verdween er helemaal onder! Toen de mensen de hoed optilden zat de kleine man er niet meer onder, maar in zijn plaats stond een kleine vrouw.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-08-2008, 03:10
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Maandag begint het allemaal weer. Ik vind het best spannend want volgens mij ga ik jullie spotten.
Ik zal voor je op de loer liggen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-08-2008, 03:10
Verwijderd
Citaat:
Jij ook al aan de alcohol!? Zeg.

Ik had vandaag goede gesprekken over politiek onder het genot van wijn en jenever. Dat soort avonden doen mij altijd goed.
Ja, het is schandalig. En ik heb gepraat over financiën en energierekeningen Toen ben ik stiekem weggeglipt richting de woonkamer aangezien het gesprek niet in de verste verte interessant te noemen was, maar in de woonkamer ging het over de nieuwe tv. Dat was gedurende enige tijd wel boeiend, want de tv was full hd en het fragment dat erop te zien was bevatte drie mannen met enorm gedetailleerde baarden. Ik was aanvankelijk wel onder de indruk, maar naderhand was het toch echt tijd voor grondig alcoholisme. Financiën en kilowatts en pixels, dat houdt niemand langer dan een paar uur vol. Behalve misschien ambtenaren.
Oud 31-08-2008, 03:12
Verwijderd
Ja, maar, het is nog te warm voor de overjas, . Nu zult gij mij niet herkennen.
Oud 31-08-2008, 03:14
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, maar, het is nog te warm voor de overjas, . Nu zult gij mij niet herkennen.
Je draagt maar een roos in je knoopsgat!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-08-2008, 03:14
Verwijderd
Citaat:
Gelijk heb je! En hier gaan we:

Er was eens een kleine man die een hoed droeg, maar de hoed was de groot voor de kleine man; hij verdween er helemaal onder! Toen de mensen de hoed optilden zat de kleine man er niet meer onder, maar in zijn plaats stond een kleine vrouw.
A! Waar is de man heen?

Citaat:
Maandag begint het allemaal weer. Ik vind het best spannend want volgens mij ga ik jullie spotten.
Ik denk het niet, wat Uice betreft weet ik het niet want hij ligt op de loer maar ik zit in PCH volgens m'n rooster.

PCH.

PC Hoofthuis ofzo. Daar blijven geschiedenisstudenten vast bij uit de buurt, het is het terrein van het mediastudiestuig.
Oud 31-08-2008, 03:15
Verwijderd
Mocht ik jullie spotten dan zal ik een arm-J maken, zoals de Village People.
Oud 31-08-2008, 03:15
Verwijderd
PCH is mijn thuisbasis! Ik heb slechts hoorcollege in de Oudemanshuispoort, maar voor de rest zit ik in het P.C. Hoofthuis.

Ik vind dat trouwens maar een verwarrend gebouw. Vervelend dat de trappen niet gewoon naast/achter elkaar liggen, tot aan de bovenste verdieping.
Oud 31-08-2008, 03:16
Verwijderd
Citaat:
Je draagt maar een roos in je knoopsgat!


Wat ga jij doen als je Jaeger opeens ergens spot, met z'n koffiemok? Ik denk dat ik gauw wegren en naderhand op het forum post dat ik 'm gezien heb. Dat 'ie maar paranoďde mag worden om waar dat dan precies geweest is, weet hij ook eens hoe dat voelt

Hoewel ik misschien wel 'O HAI INTERNETJONGEN' tegen hem roep als ik in een dappere bui ben.
Oud 31-08-2008, 03:18
Verwijderd
Citaat:
PCH is mijn thuisbasis!
Oh noes, dan ben je ook tuig! Ik heb daar een keuzevak dat helemaal niet bij m'n studie hoort. De docent had gemaild dat ik zes boeken en één stripserie moest lezen voor het allemaal begon, maar dat heb ik verzaakt
Oud 31-08-2008, 03:18
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
A! Waar is de man heen?
De man, lieve Masha, is in zijn geheel opgegeten door de vrouw.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-08-2008, 03:19
Verwijderd
Citaat:
De man, lieve Masha, is in zijn geheel opgegeten door de vrouw.
Wat zielig. Waar kwam de vrouw dan opeens vandaan? Woonde ze in de hoed?
Oud 31-08-2008, 03:19
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:


Wat ga jij doen als je Jaeger opeens ergens spot, met z'n koffiemok?
Als ik iemand met een koffiemok zie waarvan ik denk dat het Jaeger is zal ik op hem aflopen en hem vragen of hij Jaeger is.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-08-2008, 03:19
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Wat zielig. Waar kwam de vrouw dan opeens vandaan? Woonde ze in de hoed?
Ja. De vrouw woonde in de hoed.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-08-2008, 03:20
Verwijderd
Ik ben wel erg slecht in de stop-and-chat, hoor, :larrydavid:.
Oud 31-08-2008, 03:21
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Het zal een prima conversatie worden. Wat is je echte naam?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-08-2008, 03:22
Verwijderd
Citaat:
Als ik iemand met een koffiemok zie waarvan ik denk dat het Jaeger is zal ik op hem aflopen en hem vragen of hij Jaeger is.
Geef 'm dan maar door dat ze in Crea goede muntthee hebben voor hippies en overig tuig.

(Ik had het laatst geprobeerd en het is waarachtig goed te doen, zo'n dubieuze munttak in je thee. Mits het dertig graden in de schaduw is.)

Citaat:
Ja. De vrouw woonde in de hoed.
Wat heeft ze dan met zijn botten gedaan? En met z'n haar? Een schedel lijkt me nauwelijks eetbaar en haren net zo min. Ze moet wel erge honger gehad hebben, als ze hem in z'n geheel opgegeten heeft.
Oud 31-08-2008, 03:22
Verwijderd
Dat zeg ik lekker niet want er zijn echt maar tien mensen in de wereld met die naam ofzo.
Oud 31-08-2008, 03:22
Verwijderd
Citaat:
Het zal een prima conversatie worden. Wat is je echte naam?
Dat gaat 'ie toch nooit zeggen. Je zal 'm maar moeten aanspreken met Jaeger, er zit niks anders op.
Oud 31-08-2008, 03:23
Verwijderd
Creacafé, . Daar heb ik vaak genoeg gezeten toen ik nog een rechtenstudentje was.
Oud 31-08-2008, 03:23
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Wat heeft ze dan met zijn botten gedaan? En met z'n haar? Een schedel lijkt me nauwelijks eetbaar en haren net zo min. Ze moet wel erge honger gehad hebben, als ze hem in z'n geheel opgegeten heeft.
Zoals ik al zei, ze heeft hem in zijn geheel opgegeten. De man is nog intact en leeft nog, in haar maag.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-08-2008, 03:23
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat zeg ik lekker niet want er zijn echt maar tien mensen in de wereld met die naam ofzo.
Dan is het vast Biebop.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-08-2008, 03:23
Verwijderd
Shit, tien mensen. Nu ben ik nieuwsgierig.

Als ik je spot, Jaeger, ga ik aan je vragen hoe je heet. Maar ik zal daarna wel gauw weggaan want ik ben ook barslecht in stop-and-chat.
Oud 31-08-2008, 03:24
Verwijderd
Citaat:
Zoals ik al zei, ze heeft hem in zijn geheel opgegeten. De man is nog intact en leeft nog, in haar maag.
Is hij niet eenzaam?

Citaat:
Dan is het vast Biebop.
Of Vzzzbx.
Oud 31-08-2008, 03:25
Verwijderd
Ik overdrijf natuurlijk wel een beetje.

Maar de stop-and-chat is oké, als we het maar kort houden. Anders vallen er ongemakkelijke stiltes en dan voel ik mij ongemakkelijk.
Oud 31-08-2008, 03:26
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Is hij niet eenzaam?
Nee, want hij heeft de vrouw.

Citaat:
Of Vzzzbx.
I'm not sure that vzzzbx is right.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-08-2008, 03:27
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik overdrijf natuurlijk wel een beetje.

Maar de stop-and-chat is oké, als we het maar kort houden. Anders vallen er ongemakkelijke stiltes en dan voel ik mij ongemakkelijk.
Nee, dat gebeurt niet, want zodra er een ongemakkelijke stilte dreigt te vallen maak ik dierengeluiden.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-08-2008, 03:30
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat gebeurt niet, want zodra er een ongemakkelijke stilte dreigt te vallen maak ik dierengeluiden.
Dat is waar, hoor, Jaeger. Met name dieren uit Zuid-Amerika. En als dat niet werkt gaat hij allemaal planten te lijf, als een mammoet.

En ik doe heel contactgestoord en geef je allemaal willekeurige dingen die ik toevallig bij me heb zodat je daar naar kan kijken. Zoals meetlatten.

Citaat:
I'm not sure that vzzzbx is right.
Misschien is het dan wel Harry. Met een heel grote H. |--------|arry.

[edit] Of |------|arold. Ik ben het vergeten.
Oud 31-08-2008, 03:32
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat is waar, hoor, Jaeger. Met name dieren uit Zuid-Amerika. En als dat niet werkt gaat hij allemaal planten te lijf, als een mammoet.

En ik doe heel contactgestoord en geef je allemaal willekeurige dingen die ik toevallig bij me heb zodat je daar naar kan kijken. Zoals meetlatten.
Ik weet het nog goed.

Citaat:
Misschien is het dan wel Harry. Met een heel grote H. |--------|arry.
Nee, want er heten wel meer mensen Harry, zoals Harry the iron munger. Remember, we ate his dog.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-08-2008, 03:38
Verwijderd
Had ik maar zulke trucjes om ongemakkelijke gesprekken nieuw leven in te blazen. Ik knik altijd maar en staar dan naar een willekeurig punt. Waar ik me dan vervolgens weer ongemakkelijk over voel, want het is dan overduidelijk dat ik niet weet wat ik zeggen moet.
Oud 31-08-2008, 03:38
Verwijderd
Citaat:
Nee, want er heten wel meer mensen Harry, zoals Harry the iron munger. Remember, we ate his dog.
Oh, yeah.. We bloody won thát bet!
Oud 31-08-2008, 03:39
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
No we didn't. That's why we had to eat his dog.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-08-2008, 03:40
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Had ik maar zulke trucjes om ongemakkelijke gesprekken nieuw leven in te blazen. Ik knik altijd maar en staar dan naar een willekeurig punt. Waar ik me dan vervolgens weer ongemakkelijk over voel, want het is dan overduidelijk dat ik niet weet wat ik zeggen moet.
Daar moet je overheen. Het enige wat je in zo'n situatie hoeft te doen is je gevoel treffend verwoorden, of gewoon een smakelijke anekdote vertellen, je hebt er vast zat.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-08-2008, 03:44
Verwijderd
Citaat:
Had ik maar zulke trucjes om ongemakkelijke gesprekken nieuw leven in te blazen. Ik knik altijd maar en staar dan naar een willekeurig punt. Waar ik me dan vervolgens weer ongemakkelijk over voel, want het is dan overduidelijk dat ik niet weet wat ik zeggen moet.
Ach, ongemakkelijke stiltes zijn ook alleen ongemakkelijk als mensen ze ongemakkelijk vinden. Sociale conventies zijn lame en enkel van toepassing voor dubieus geklets over het weer met schoonfamilie Schaamte is maar een rotgevoel, zeker als het om sociale conventies gaat. Ik ben bezig met 'm af te schaffen wat mij betreft, 't is toch nauwelijks ergens goed voor.
Oud 31-08-2008, 03:44
Verwijderd
Citaat:
No we didn't. That's why we had to eat his dog.
Oh, yeah, right. I think I'll just put 'bollocks' then.
Oud 31-08-2008, 03:45
Verwijderd
Hoewel nee, dat zou betekenen dat Jaeger in het echt Bollocks heet. En hoewel er inderdaad maar weinig mensen zullen zijn die Bollocks heten, lijkt dat me geen goede gok.
Oud 31-08-2008, 03:46
Verwijderd
Ik heet geen Bollocks, nee.
Oud 31-08-2008, 03:46
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Maar goed, Jaeger, Paranoide, ik ben jullie zat, nee hoor grapje, maar ik ga wel naar bed.

Doegie!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-08-2008, 03:47
Verwijderd
Welterusten, .

Ik ga nog even het internet afstruinen voor vage dingen, en een muziekje luisteren, terwijl ik hier periodiek 'refresh'.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 20:24
De Kantine I thought everyone heard that the saai is the word! #373
TopDrop
500 11-10-2008 23:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02.