Oud 08-09-2008, 20:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
over 2 weken is er weer een spel, chill.
Nee, twee weken nadat deze dichtgaat.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Advertentie
Oud 08-09-2008, 20:33
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
over 2 weken is er weer een spel, chill.
Ja maar ik vind het lullig dat ze het gewoon een dag eerder doen terwijl het 9 september zou zijn. Zo kan ik toch nooit meedoen?
Oud 08-09-2008, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Nee, twee weken nadat deze dichtgaat.
Oh. Nou ja, in ieder geval is het een heel overdreven reactie.
Oud 08-09-2008, 20:35
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nee, het is een heel rustige reactie vergeleken met de staat waarin ik constant ben!
Oud 08-09-2008, 20:36
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Fizzle, het was een foutje van mij/ons. Over een klein maandje is er vast weer een spel.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 08-09-2008, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Nee, het is een heel rustige reactie vergeleken met de staat waarin ik constant ben!
Doe nou maar rustig Fizzle. Dan breekt het lijntje niet.
Oud 08-09-2008, 20:37
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja! sorry hoor, ik vind het gewoon heel erg jammer. Houden jullie volgende keer een plekje voor me vrij?

lijntje?
Oud 08-09-2008, 20:55
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
WAT ONEERLIJK!! Ik wilde meedoen en ik dacht dat het op 9 september openging en ik was vandaag niet online en ik had zo graag mee willen doen, ik vind het zo gemeen! En er is nota bene nog een plek! NIEHIET!! NOUHOU!!!
:aai:

Wat nou als ik zeg dat als je wilt, en als het mag, dat je mijn plekje wel mag hebben?

Als dat van iedereen mag enzo, want ik vind het wel een beetje zielig
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 08-09-2008, 20:57
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
fizzle spelleiders alle mensen naamzoek
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 08-09-2008, 20:58
Verwijderd
Van mij mag het, hoor.
Oud 08-09-2008, 20:58
Verwijderd
Ik vind het nogal debiel, als je geen zin hebt om mee te spelen, schrijf je dan niet in.
Oud 08-09-2008, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het nogal debiel, als je geen zin hebt om mee te spelen, schrijf je dan niet in.
Oud 08-09-2008, 21:06
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Wie zegt dat ik geen zin heb om mee te spelen? Ik wil best graag meespelen. Maar zij heeft nog nooit (toch?) meegedaan, en wil het nog grager dan ik. En ik vind het een hele lullige situatie door dat misverstand met het beleid.

Als het niet mag van jullie dan niet en speel ik gewoon mee. Maar ik vind ook dat als ik mijn plekje op wil geven aan iemand die erg graag mee wil spelen maar door zoiets lulligs niet meer mee kan doen, dat dat wel moet kunnen.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 08-09-2008, 21:09
Verwijderd
Ze heeft de vorige keer voor het eerst meegedaan en ik vind het heel nobel dat dropje zijn plaats wil afstaan. Hoewel ik vind dat fizzle em niet hoort aan te nemen. Van mij mag het verder
Oud 08-09-2008, 21:19
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Ik vind alles prima.
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Oud 08-09-2008, 21:19
Verwijderd
van mij mag het ook, zolang dropje niks zegt wat hij is, is het geen probleem lijkt mij.
Niet zo zeuren, het is maar een leuk spelletje
Oud 08-09-2008, 21:21
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Maar wat jullie vinden maakt niet uit, want het gaat erom of het van de Spelleider mag! En...
Spoiler
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 08-09-2008, 21:22
Verwijderd
Oud 08-09-2008, 21:23
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 08-09-2008, 21:24
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Wil Fizzle dat wel?
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Oud 08-09-2008, 21:27
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Waarom zou ze het niet willen?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 08-09-2008, 21:37
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Waarom zou ze het niet willen?
Omdat ze TopDrop niet uit het spel wil stoten? Maar dat zal idd wel niet.
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Oud 08-09-2008, 21:39
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Hij biedt het aan. Het zou onbeleefd zijn om te weigeren.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 09-09-2008, 00:37
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Gaaf. Ik heb altijd al willen weten hoe het is om een ranzige, vette, kalende, stripverslindende otaku te zijn.
Oud 09-09-2008, 07:31
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Nou, het is na 8:30, dus ik stem alvast. Mijn random nummertje was 16, en dat is kopmuntkip. Tot vanavond!
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 09-09-2008, 07:36
Verwijderd
Ik stem ook maar vast, want ik weet niet precies hoe ik vanavond zit.
Nummer 6 van mijn cd staat momenteel aan en daarom stem ik op Soija.
Oud 09-09-2008, 08:11
Verwijderd
Ik stem Sherco omdat ik Sherco en Flowtje altijd door elkaar haal en Sherco hoger in de lijst staat?

Ik stel trouwens voor dat we nu niet meer zo veel spammen (we zitten al op pagina 5 en hebben nog maar 2 stemmen gehad).
Oud 09-09-2008, 09:35
Verwijderd
Sorry fizzle, maar ik vond al dat er te veel gespamd werd om het feit dat jij geen plaats hebt en dan gaat TD ook nog eens zijn plaatsje afstaan, wat ik persoonlijk ook al erg debiel vind. Vind ik overdreven. Mgoed, daar TD geen waarde hecht aan zijn plek, zal ik het ook niet doen. Zijn rol was kennelijk ook niet zo belangrijk, dus veel kwaad zal het niet kunnen, denk ik.

Want ik stem namelijk op jou enzo, zie je.

Kopmuntkip
Sherco
Sterrenmeisje

Mr Soija
Absynthe
Kazet Nagorra
VeGs

Sherco
Flyaway

Fizzle-fluffy
Mr Soija
Mutsieprutsie
Flowtje
Eye of Sauron
Kunst

Light fighter
Kopmuntkip

Mutsieprutsie
Ford Prefect

AllureV
Daboman

Fantome
Stefenootje

Stefenootje
Cherry Springs

Daboman
Light fighter

Cherry Springs
Fizzle-fluffy

Laatst gewijzigd op 09-09-2008 om 15:03. Reden: Stem(men) toegevoegd van: kopmuntkip, Ford Prefect, flyaway, Daboman, Mutsieprutsie, Flowtje, Kazet Nagorra, Eye of Sauron ea
Oud 09-09-2008, 09:44
Verwijderd
ik pak gewoon de eerste beste waar mijn oog op val, ik stem op light fighter
Oud 09-09-2008, 09:53
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Mijn randomstemmer zegt 9: Mutsieprutsie.

Kopmuntkip
Sherco

Mr Soija
Absinthe

Sherco
Kunst

Fizzle-fluffy
Mr Soija

Light fighter
Kopmuntkip

Mutsieprutsie
Ford Prefect
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Oud 09-09-2008, 09:55
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik wil geen gelijkspel in de eerste ronde, vandaar dat ik een van de zes al gekozen leden kies. Random: Sherco.

edit: tikfout

Laatst gewijzigd op 09-09-2008 om 10:30.
Oud 09-09-2008, 09:59
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
15. Ok laat maar, rotrandomgenerator
3. AllureV it is.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 09-09-2008, 10:11
Mutsieprutsie
Avatar van Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Mijn randomdingetje komt uit op Fizzle
__________________
kusje!
Oud 09-09-2008, 10:24
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Ik wil geen gelijkspel in de eerste ronde, vandaar dat ik een van de vijf al gekozen leden kies. Random: Sherco.
Ik kom uit op Fizzle.
__________________
Wark!
Oud 09-09-2008, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Zijn rol was kennelijk ook niet zo belangrijk, dus veel kwaad zal het niet kunnen, denk ik.
Inderdaad dikke kans dat ze dus dorpeling is, daarom blijf ik bij mijn random stem, Mr Soija.
Oud 09-09-2008, 11:33
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Whut ik dacht ook dat het op 9 september zou beginnen. Nouja niet erg, want ik had niet mee willen doen denk ik, maar volgen is altijd wel leuk xD
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 09-09-2008, 12:39
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Damn, dat verhaal is echt niet te volgen als je nooit de Simpsons kijkt
Maar ik ben Homer dat is dan wel weer cool denk ik
Maarre.. waar is Bart Simpson?

Anyway, zoals het er nu uit ziet gaan de meesten voor Fizzle, dan zet ik daar ook maar mijn naam bij. Ik vind het jammer dat Topdrop nu niet meedoet want dat is altijd een leuke speler.

Kopmuntkip
Sherco

Mr Soija
Absynthe
Kazet Nagorra

Sherco
Kunst
Flyaway

Fizzle-fluffy
Mr Soija
Mutsieprutsie
Flowtje
Eye of Sauron

Light fighter
Kopmuntkip

Mutsieprutsie
Ford Prefect

AllureV
Daboman
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 09-09-2008, 12:43
Verwijderd
Mijnes kwam uit op 11, dus helaas Fantome!
Oud 09-09-2008, 12:45
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Inderdaad dikke kans dat ze dus dorpeling is, daarom blijf ik bij mijn random stem, Mr Soija.
Dat. Het lijkt mij ook sterk dat uitgerekend een weerwolf zijn plaats afstaat. Laat haar maar door de wolven opgegeten worden. Waarom zouden we hun vuile werk opknappen?

Ik stem op Mr. Soija, omdat hij dan net als Fizzle-fluffy 3 stemmen heeft en ik hoop dat iemand meer op hem stemt, zodat Fizzle kan blijven. Daarnaast vind ik het op zijn zachts gezegd vreemd dat hij zelf zegt dat ze waarschijnlijk niets boeiends is en daarom op haar gaat stemmen...?!
Enige reden* die ik daarvoor kan bedenken is dat je wilt voorkomen dat een belangrijke goede rol er als eerste uit gaat, maar dat zijn er in verhouding nogal weinig. De kans is sowieso groter dat er een gewone dorpeling uit gaat of een bad guy dan een goede rol. Dus waarom dan uitgerekend een waarschijnlijk onschuldig persoon eruit gooien?

*Of je gunt Fizzle haar plaats niet, maar dan stem ik alsnog op je. Ik hou niet van spelers die dat soort 'wraak'gevoelens mee laten spelen, want daar kun je het hele spel mee verknallen. Persoonlijke mening.

Edit: goed, in de tijd dat ik postte inmiddels 4 op fizzle. Laat mijn stem staan; ik vind het een vreemde gedachtegang van Soija.
Oud 09-09-2008, 14:01
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Stefenootje
Cherry Springs

Kopmuntkip
Sherco

Mr Soija
Absynthe
Kazet Nagorra

Sherco
Kunst
Flyaway

Fizzle-fluffy
Mr Soija
Mutsieprutsie
Flowtje
Eye of Sauron

Light fighter
Kopmuntkip

Mutsieprutsie
Ford Prefect

AllureV
Daboman

Mijn random-generator zegt 19, dus ik ga voor Stefenootje. Sorry Otto!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 09-09-2008, 14:15
Verwijderd
mijn vriend-de-random-nummer-generator schreeuwde 16, dus dan ga ik maar voor kopmuntkip.
Oud 09-09-2008, 14:23
Verwijderd
Ik ben vergeten te stemmen en om een beetje eensgelijkheid er in te brengen ga ik ook wel voor fizzle.
Oud 09-09-2008, 14:23
Verwijderd
Ipv mijn stem op sherco stem ik dus op fizzle.
Oud 09-09-2008, 14:31
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Lijstje even aangepast

Stefenootje
Cherry Springs

Kopmuntkip
Sherco
Sterrenmeisje

Mr Soija
Absynthe
Kazet Nagorra
Vegs

Sherco
Flyaway

Fizzle-fluffy
Mr Soija
Mutsieprutsie
Flowtje
Eye of Sauron
Kunst

Light fighter
Kopmuntkip

Mutsieprutsie
Ford Prefect

AllureV
Daboman
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 09-09-2008, 14:42
light fighter
light fighter is offline
Mijn random ding kwam uit op nummer 15 dus daboman it is
Stefenootje
Cherry Springs

Kopmuntkip
Sherco
Sterrenmeisje

Mr Soija
Absynthe
Kazet Nagorra
Vegs

Sherco
Flyaway

Fizzle-fluffy
Mr Soija
Mutsieprutsie
Flowtje
Eye of Sauron
Kunst

Light fighter
Kopmuntkip

Mutsieprutsie
Ford Prefect

AllureV
Daboman

Daboman
light fighter
Oud 09-09-2008, 15:02
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn randommer was 2. Sorry Cherry Springs!

Stefenootje
Cherry Springs

Kopmuntkip
Sherco
Sterrenmeisje

Mr Soija
Absynthe
Kazet Nagorra
Vegs

Sherco
Flyaway

Fizzle-fluffy
Mr Soija
Mutsieprutsie
Flowtje
Eye of Sauron
Kunst

Light fighter
Kopmuntkip

Mutsieprutsie
Ford Prefect

AllureV
Daboman

Daboman
light fighter

Cherry Springs
fizzle-fluffy
Oud 09-09-2008, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Dat. Het lijkt mij ook sterk dat uitgerekend een weerwolf zijn plaats afstaat. Laat haar maar door de wolven opgegeten worden. Waarom zouden we hun vuile werk opknappen?

Ik stem op Mr. Soija, omdat hij dan net als Fizzle-fluffy 3 stemmen heeft en ik hoop dat iemand meer op hem stemt, zodat Fizzle kan blijven. Daarnaast vind ik het op zijn zachts gezegd vreemd dat hij zelf zegt dat ze waarschijnlijk niets boeiends is en daarom op haar gaat stemmen...?!
Enige reden* die ik daarvoor kan bedenken is dat je wilt voorkomen dat een belangrijke goede rol er als eerste uit gaat, maar dat zijn er in verhouding nogal weinig. De kans is sowieso groter dat er een gewone dorpeling uit gaat of een bad guy dan een goede rol. Dus waarom dan uitgerekend een waarschijnlijk onschuldig persoon eruit gooien?

*Of je gunt Fizzle haar plaats niet, maar dan stem ik alsnog op je. Ik hou niet van spelers die dat soort 'wraak'gevoelens mee laten spelen, want daar kun je het hele spel mee verknallen. Persoonlijke mening.

Edit: goed, in de tijd dat ik postte inmiddels 4 op fizzle. Laat mijn stem staan; ik vind het een vreemde gedachtegang van Soija.
Zozo, waarom kom jij ineens zo fel op voor fizzle? Zie je zelden in een eerste ronde, zijn jullie geliefdes? Nu doe jij net of fizzle zeker een dorpeling is. Is dat een poging tot manipulatie?

Mijn stem is bovendien geen wraakactie, en wat jij doet is precies hetzelfde, als je daarom op mij stemt, dus laat de hypocrisie maar achterwege, tenzij je wolf/geliefde bent natuurlijk?
Er moet sowieso iemand uit, dus niet zeuren. Anders stem je gewoon op jezelf ofzo. Als je het politiek correct wilt spelen.

Spoiler

Laatst gewijzigd op 09-09-2008 om 15:13. Reden: Spoiler toevoeging.
Oud 09-09-2008, 15:21
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Ik neem het op voor fizzle vanwege jouw reden:

Citaat:
Zijn rol was kennelijk ook niet zo belangrijk, dus veel kwaad zal het niet kunnen, denk ik.
Waarom ga je niet in op de vraag waarom je er iemand uit wilt gooien waarvan je zelf zegt dat diegene waarschijnlijk geen belangrijke rol heeft?
Oud 09-09-2008, 15:23
Verwijderd
Staat toch duidelijk in mijn post waarom ik op d'r stem, en die quote die jij nu pakt staat toch ook duidelijk dat het vast niet veel kwaad kan?
Oud 09-09-2008, 15:27
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Omdat je naar mijn gedachtengang daar de wolven mee helpt. Ik weet niet zeker of fizzle onschuldig is, maar ik vermoed evenals jou en kazet dat ze geen belangrijke rol heeft en zeker niet aan de kant van de wolven staat.
Als je verder in het spel als dorpelingen sterk vermoed dat iemand onschuldig is, zul je diegene er niet uit stemmen. Dus tenzij de wolven iedereen dan zo kunnen manipuleren om diegene er uit te stemmen, zullen ze anders een eetronde moeten opofferen om diegene er uit te gooien.
Dus daarom: laat het de wolven maar opknappen. Laat ze fizzle maar opeten, als in die beurt de ziener weer een kans krijgt om informatie te verkrijgen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #66
Verwijderd
500 06-02-2010 10:20
De Kantine Weerwolfspel #51 #2
TopDrop
500 26-09-2008 09:53
De Kantine Weerwolfspel #34
Verwijderd
500 06-06-2007 22:17
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58
De Kantine en? wat vind jij nou van de persoon boven jou?
Myuki
500 27-09-2004 15:41
De Kantine Weerwolfspel #2
AlopiA
500 11-04-2004 19:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02.